NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

EVILL KING

نسوانجى الاصلى
طاقم الإدارة
كبير مشرفين
مشرف
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
والعشرة دول 🤝 الكلام علي موووووز

__احنا فين الوقتي؟
*هحكيلك كل حاجه
بص يا قلب اخوك احنا واقفين برا مقر الطاولة *
__يعني اي؟
*هقولك... شاايف العربيات دي اللي واقفه.. هااا شايف *

__ايوا
*عدها *
__احا يسطا انت بتهزر معايا متنجز يجدع
*عد بس كام عربية.... هقولك انا خلاص هما ٧ عربيات وقبل متسال لي ٧ عربيات هقولك..... كل عربية تخص عضو من أعضاء الطاوله.. وأعضاء الطاوله ست أعضاء اما العربية السابعه فهي لزعيم الطاولة *
__طب مين الناس اللي واقفه جمب العربيات دي.. سبع رحاله ب بدل واقفين... كل واحد واقف عند عربية.

*دول ي سيدي نواب الاعضاء والزعيم... بمعني ان اللي بيجي الاجتماع بيكون معاه النائب بتاعه بس ودا عشان لو هو اتحكم عليه بالقتل جوا هو يدخل مكانه... بالمناسبة في احتمال إن واحد يدخل النهارده منهم مكان حد من جوا...ومتقولش مين عشان انت متعرفش لسه حد جوا.هههههههه.....تعالي ندخل نشوف اللي هيحصل. *

شاكر(الزعيم) : اجتماع النهارده طارئ ودا بطلب من احد أعضاء الطاولة اللي هو سليمان... واللي بيقول ان خضر خاين للطاولة.. وانه سلمه اسلحة فاسدة ومعاه دليل على كده وبيقول ان خضر بيتعامل مع الشرطة و انه عميل ليهم ومعاه دليل على دا بردو.
خضر :ههههههههههههه.
شاكر :خضر.... اي اللي بيضحك في كلامي.
سليمان : يمكن عشان هيموت ومش عارف يطلع نفسه المره دي ههههههه.
شاكر : الكل عارف قانون الطاولة اي خيانة حكمها القتل علي الطاولة... ونائب المقتول بياخد مكانه ولو فكر ف التار بيكون عدو للطاولة كلها... كلامي واضح يخضر.... النائب بتاعك موجود برا صح.
خضر : اخويا يونس موجود بس مش هتحتاجوه في اي حاجه لأني مكمل معاكم لسه.... يمكن سليمان يحتاج يبلغ اخوه عشان يحضر يشيل جثته ويقعد مكانه.
شاكر : سليمان فين اللي يثبت خيانة خضر.
سليمان لحظة واجيب الأدلة على خيانة خضر.

__تفتكر خضر خاين فعلا... هو فعلا لو خاين هيموت... طب هيموت ازاي.
*اي دا واحده واحده وبعدين اصبر مش هحكيلك اهو سليمان داخل ووراه صندوق اسلحة اتنين رجاله شايلينه وواحد متربط واحد من الرجالة ماشي بيه *

سليمان : نزل يا ابني الصندوق هنا..... اتفضل يا شاكر بيه..... شوف اي اللي في الصندوق.. اسلحه فاسده ولا لا.
شاكر: افتح يا خضر الصندوق.
خضر: متأكد!! .... انت اللي قولت ههه.... ادي الصندوق اتفضل اتفرج.
سليمان: اهو زي ما انت شايف يا شاكر بيه... ال... اي دا... فين السلاح.
شاكر: اي دا يا خضر.
خضر: انا مالي هو انا اللي جايب الصندوق ههههههه بس اي دا بدل رقص .... يا تري بتوع مين ههههههههههه.
شاكر: تمام خلينا نشوف الراجل اللي انت جايبه ي سليمان شيل اللي ع بوقه خليه يتكلم.
الشخص المتربط: اتكلم اقول اي انا مش فاهم في اي سليمان بيه خطفني وهددني بعيالي اني اتكلم واعترف علي حد اسمه خضر وتقريبا هو الشخص اللي فتح الصندوق... طلب اني اقول انه بيشتغل لحسابنا في مكافحة الارهاب.. وسجلي فيديو وهو رافع السلاح علي ولادي اني اقول ان خضر عميل لينا وسطكم.
خضر: هههههههههه ي جماعه بقي جماعه انا مش جاي اضحك هنا انا جاي اشتغل..... اظن يا شاكر بيه الصورة واضحه وانا عايز حكمك علي سليمان انه اتهمني..... وبعدين هسمع الناس الحقيقه ومين الخاين ومين اللي مش خاين.
شاكر: حقيقه اي اتكلم
خضر: لا بعد حكمك عليه انه اتهمني بالباطل.
شاكر: حكمي ان سليمان هيكمل الاجتماع معانا وهو لابس بدلة الرقص دي.
خضر :طب البدلة التانيه.... تفتكر مثلا للشخص اللي مشي ورا كلام الحريم وصدق اني خاين هههههه...... يلا يا سليمان البس البدلة وهزلك شوية عشان تموت وانت بترقص.
__هو سليمان هيلبس فعلا البدلة... طب هو اي اللي خضر هيسمعه للناس لسه
* اهو سليمان بيلبس اهو..... أما خضر يسمعهم اي.... لا دا الجزء الأول مش النهارده ههههه*
__يا بضان
عارف هههههه

القصة

*في قصر طويل عريض بتقعد أسرة علي ترابيزة السفرة عشان تفطر وهما كالآتي *
خضر
( خضر.. خضر محمد الصاوي... ٤٨ سنة... بيشتغل في الحقيقة في تصنيع الأسلحة.. قدام الناس هو تاجر سيارات.. متجوز اتنين.. كاريمان عنده منها محمد ومليكة... مراته التانية هي سمر ودي حامل في ولد وعلى وش ولادة... بالمناسبة مراته التانيه مش عايشة في القصر...)
على يسار خضر بالترتيب
كاريمان
(كاريمان.... كاريمان عبد الظاهر... زوجة خضر.. ٤٥ سنة... ربة منزل)
صفية
(صفية... صفية محمد الصاوي اخت خضر... معندهاش اولاد... ومش بتخلف)
مليكة
(مليكة... مليكة محمد الصاوي.. بنت خضر.. ١٩ سنة كلية فنون جميلة)
على يمين خضر بالترتيب
يونس
(يونس... يونس محمد الصاوي... ٣٤سنة.. اخو خضر الوحيد.... مش متزوج لكن عنده حبيبه... ومع اخوه في تجارة السلاح.. ودراعه اليمين)
محمد
(محمد... محمد خضر محمد الصاوي... ٢٣ سنة... ابن خضر الكبير... ملوش علاقة لتجارة السلاح... خريج كلية تجارة.)
محسن
(محسن... محسن عبدالظاهر..... الدراع الشمال لخضر... اخو كاريمان وزوج صفية.... ٤٠ سنة)
وفي الجهة المقابلة لخضر في امه (الحجة فاطمة... ام خضر ... ٧٠ سنه)

يونس : بقولك يا اخويا كمال اتصل عليا اول م صحيت وقال إن في اجتماع مهم بس مبلغنيش اي تفاصيل غير ان المعاد الساعة ٦ المغرب
خضر : تمام تمام مفيش مشكلة عندي كام مشوار اخلصهم واعدي عليك... قولي يا محمد بتفكر تعمل اي.. فكرت فالكلام اللي قولتلك عليه ولا لا
محمد : ايوا يا بابا فكرت وبصراحة كدا انا بفكر اسافر برا مصر وابدا حياتي برا يعني لسه عند رايي
خضر : مصصم بردو.. خلاص تمام اللي يريحك المهم تكون بعيد عن السلاح.. وانتي يا مليكة اخبار الكلية اي
مليكة : زي الفل يا بوب المهم انت بس تبحبح ايدك معانا شويه يابابا يا حبيبي
كاريمان : كلبة فلوس.. انتي يبت مش لسه امبارح مدياكي فلوس
خضر : سيبيها يا كاريمان سبيها بكرا تتجوز وتتعلم الادب بعد الدلع اللي هي فيه دا
مليكة : هو انا في حد يقدر ياخدني منك انت يا جميل وبعدين انا عايزه العريس شبهك والا مفيش جواز هههههه
خضر : يا بت يا بكاشة انتي... مالك يا صفية ساكتة لي محسن مضايقك ولا حاجه
محسن : انا اقدر اضايق صفصف بردو دي الحب كله دي
صفية : مفيش يا حبيبي انا كويسة متشغلش بالك بيا وبعدين هو في زي محسن اصلا
الحجة فاطمة : وبعدين.. هنفضل فالكلام دا لحد أمته.... انا مش قولت ١٠٠ مره مفيش كلام علي الاكل وخصوصا كلام الشغل
خضر : حقك عليا يا ست الكل... خلاص منك له لها لها لها له له متجيبولناش الكلام.... هاتشي الشاي يا كاريمان انا كده شبعت خلاص
كاريمان : حاضر يا حبيبي اجيبهولك في المكتب صح
... كاريمان بتوطي صوتها وبتوشوش خضر (قوم صبح على ماما انت نسيت عشان كده مش عاطيه وش لحد..)
خضر بصوت واطي : (انتي فاكره انها مسمعتش كده..
امي وانا عارف ودانها ههههه)
كاريمان بتخبط خضر ع كتفه : ههههه يلا قوم يا راجل هههههه
خضر بيقوم ويروح جمب امه : ازيك يا ست الكل يا تاج راسنا كلنا.. عاملة اي
الحجة فاطمه : يواد بطل البكش بتاعك دا صحيح عيالك مش جايبينو من برا مهو منك
خضر :بكش مين يا فيفي وبعدين انا عايز اعرف هو في قمر بالجمال دا ازاي... صحيح جايلك عريس هههههه
الحجة فاطمة :اتلم ولم نفسك يا واد بدل متضرب قدام عيالك ههههههههه
خضر: خلاص بقي يا فيفي فكي كده.. كل دا يعنى عشان مبوستكيش.... بتحبي البوس انتي يا ولية ههههههههه
الحجه فيفي : امشي يا واد من هنا يلا.. يا كاريمان خدي جوزك من قدامي هههههه صحيح متربتش
خضر : بقي كده طب مش هقولك على الخبر الي عندي هاااا
الحجة فيفي : خبر اي ها قول.. اخوك صح اخوك قالك انو راجع صح
خضر :ايوا يا اختي اخويا اللي بتحبيه اكتر مني مش عارف علي ايه ههههههه.. هو كلمني وقال جاي الليله بليل هعدي اجيبه انا ويونس
الحجه فيفي : لا ملكش دعوة قولي بس أمتي والواد محمد ياخدني ونروح نجيبه
خضر : اللي تشوفيه يا ست الكل حاضر... عايزه مني حاجه تانيه
الحجه فيفي : تسلملي يا حبيبي.. متحرمش منك. روح يفتح في وشك أبواب الخير
خضر تسلميلي يا ست الكل.... الشاي يا كريمان في المكتب لو سمحتي. يونس ومحسن عايزكم
(كمال... كمال بس.. ماضيه غير معروف.. كل اللي معروف عنه انو الجزار.. فهنسميه كمال الجزار.. الجزار دا لقبه لانه مشهور بقطع رقبه الاعضاء اللي يتحكم عليهم بالموت في الطاوله.... دا غير انو عميل لدول اجنبية... تقريبا عمره من عمر خضر)
شاكر : عملت اللي قولتلك عليه
كمال : حصل.. فهمت سليمان كل حاجه وهو هيتصرف في الاجتماع زي الخطة بالظبط وبعتنا صندوق الأسلحة على هناك خلاص.. اما الظابط فخدنا عياله عشان يعترف على خضر
شاكر : مش عايز تعرف ليه انا عايز اخلص على خضر
كمال : لو انت عايز تقول اكيد هتقولي
شاكر : طيب انا عايز اخلص من خضر بقانون الطاولة عشان محدش من عيلته يقدر يتكلم... ليه بقي... عشان خضر كبر بزياده.. محبوب من اغلب أعضاء الطاولة..... معندوش مشاكل مع الدولة هنا.... هو الوحيد اللي يقدر يشيل مكاني والمركب متغرقش منه
كمال : وانت طبعا خايف لحد من اللي برا يقلب عليك ويحطو خضر مكانك
شاكر : اللي برا.. مستحيل حتي لو وصلو انهم يكرهوني... عارفين ان خضر ضد مصالحهم..انا خايف من هنا.. يا اما اللي هنا هما اللي يخلصو عليا.. عشان شايفين خضر احسن ليهم مني... او خضر فعلا معاهم من البداية.
كمال : تفتكر خضر بكل اللي عمله يكون مع الحكومة
شاكر : احتمال ضعيف وصعب لكن موجود... كله هيبان متقلقش.. بلغت النواب ب الاجتماع صح
كمال :اكيد حتى يونس استغرب في اي وكده وانا مقولتش غير انو اجتماع طارئ
شاكر : يونس دا اللي ممكن يعمل ازعاج لينا.. اخوهم اللي مسافر مبقاش. له علاقه بالسلاح من بعد موت مراته او بمعنى أوضح من بعد ما انت قتلت مراته..... ومحمد ابنه ملوش في الكلام ده بردو... لو حصل منه حاجه النهارده اتعامل معاه.
كمال: سليم راجع النهارده جتلي معلومه امبارح بليل.. أما محمد فعرفت من اصدقاء ليا في السفارة انو مقدم علي هجرة عندهم..... ويونس هتعامل معاه متقلقش من اي حاجه ابدا كله هيمشي زي. مخططنا
شاكر : اتمني..
خضر : استني يا يونس (الو..
المتصل:٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
خضر: (ايوا يا حبيبي حاضر.. انا شويه واعدي عليكي
المتصل : ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
خضر : (تمام يا قلبي مع السلامة شويه وجاي.. سلام.. سلام
خضر : نكمل كلامنا في المكتب.. هخلص المشوار دا وبعدين ارجع ع المكتب نكمل كلام وبعدين اطلع انا وانت يا يونس علي الاجتماع.
محسن :رايح البيت التاني... اموت واعرف انت ليه بتروح المشوار دا من غير حراسه او اي حد معاك.. م احنا عارفين المكان وعارفين الجماعه وهي تعرفنا... افهمها بقي
خضر بيضحك : بعد الشر عليك يا محاميحو هههههه بس مش هريحك بردو
محسن : يا سيدي مش عايز اعرف هااا.... بس المشكله مش في اني اعرف المشكله ف الولية امك دي... لو حد فيكم اتخربش بتيجي تحاسبني... انا مالي.. خلفتك انت وهو ونسيتكم ههههههههه
يونس : يعم محسن متجمعش انا بسمع كلامك وباخد حراسه معايا ديما قوله هو الكلام دا
خضر وهو بيقوم وبياخد جاكت البدلة معاه : انت الوحيد اللي محسن ممشي معاك حرس عشان يحمو الناس منك مش يحموك ههههههههه
محسن : يونس دا ملاك... مشكلته اي يعني.. عصبي شويتين تلاته... متهور مثلا.. عادي يعني ههههههههه
يونس : ايواااا هتسيب الكبير وتتشطر على الصغير
خضر: قولها يا عرص مقدرش على الحمار بيتشطر على البردعه ههههههههه
يونس : لا يا كبير مقدرش يتقطع لساني لو عملت كده او قولت كده
خضر : شاطر ههههههه يلا سلام بقي ونتقابل بعدين
سميح
(سميح البرنس اخو سليمان الصغير.. دراع اخوه اليمين... نائب اخوه... له تجارة بعيد عن اخوه في المخدرات)
سليمان: جهزت كل حاجه زي ما كمال بيه قال
سميح :حصل كله تمام متقلقش
سليمان : عيلة الصاوي النهارده اخر يوم ليها ع وش الأرض.... لو حصل خطأ كمال مش هيرحمنا لانه شكل اللي قلنا نعمله من دماغه مش امر من شاكر
سميح : متقلقش وانا هعرف من اميرة كل حاجه قبل ما اتحرك
سليمان : تمام خلي بالك بس وصحصح.
خضر :خير ليه الاتصال العاجل دا
شاهين (اسم حركي) : في مخطط بيحصل عشان يخلصو منك النهارده في الطاولة
خضر :مخطط اي دا
شاهين : شاكر وكمال وسليمان اتفقو عليك.... خاطفين ظابط من مكافحة الارهاب عشان يقول انك شغال لحسابهم وسليمان جاب صندوق اسلحه فاسدة وهيقول انك بتسلم الطاولة أسلحة فاسدة
خضر : طب والعمل
شاهين : حاول تأمن نفسك بسلاح جوا... لوقدرنا نوصل لاطفال الظابط دا هنحاول نتواصل معاه جوا ان ولادو بأمان... انت وقتها عليك حماية الظابط جوا... أما الصندوق فا......
خضر بيقاطعه : لا سيب عليا انا الصندوق هتصرف فيه... هعملها حفله رقص وألبسهم بدل هههههههه
شاهين : سيب موضوع بدل الرقص علينا مش لازم يبان ليك اي دخل ب اي حاجه.. متنساش تأمن الظابط جوا
خضر : اللي تشوفه حاضر
شاهين : يلا روح علي مراتك التانيه عشان متلفتش الانتباه ....اه صحيح خد الفلاشة دي... دا واحد من رجالنا بيحاول يجند سليمان دا تسجيل بينهم ارميه ف وش شاكر عشان يخلصنا من سليمان.
خضر : تمام عن اذنك
بيخرج خضر ويتحرك علي بيت مراته التانيه سمر
شاكر : انتم عارفين قوانين الطاولة... عارفين جزاء الخيانة هنا اي.. زي ما كمال بلغكم يا جماعة الاجتماع دا عاجل.... سليمان طلب يعمل اجتماع عاجل... لأنه معاه ادله على خيانة خضر للطاولة
خضر : هههههههههه
شاكر : اي اللي بيضحك فى كلامي يا خضر
سليمان :يمكن عشان نهايته قربت ومش هيعرف يعمل حاجه
شاكر : انت عارف القانون كويس جدا ي خضر.... النائب بتاعك موجود صح
كمال : ايوا موجود برا يا شاكر بيه
خضر : موجود بس صدقني هتحتاجه
شاكر : سليمان فين اللي يثبت خيانة خضر
بيقوم سليمان وبيرجع هو ومجموعة رجالة معاهم صندوق خشب وراجل مربوط وفي لزق على بوقه
سليمان : دا صندوق من صناديق خضر فيه أسلحة فاسدة زي باقي البضاعة اللي اخدتها منه
والشخص دا ظابط في مكافحة الارهاب اعترف بنفسه ان خضر بيشتغل لحساب جهازه
شاكر : افتح الصندوق يا خضر
خضر : متأكد من ده.... انت اللي قولت
*بيقوم خضر يفتح الصندوق *
سليمان : اهي الأسلحة يا جماعة وهجربها قدامكم حالا..... اي دا فين السلاح
خضر : اقولك فين ولا تزعلش
شاكر : اي دا يا خضر فين السلاح
خضر : وانا مالي الصندوق من سليمان هو تقريبا بيتاجر في بدل الرقص.... سليمان قولت هتجرب اللي ف الصندوق صح هههههههههه
شاكر : طيب شيل اللزق اللي علي بوق حضرة الظابط خلينا نسمع اللي عنده
الظابط : انا معرفش اي حاجه سليمان اللي هددني اني اقول ان حد اسمه خضر بيشتغل معانا وانا معرفش مين خضر دا وعملت كل دا عشان خاطر عيالي اللي هو خاطفهم
خضر : يا جماعه بقي يا جماعه اي دا بجد طب انا عندي حاجات تدين سليمان طالما هو عايز يوقعني ظلم
بس الاول اخد حقي منه يا شاكر بيه
شاكر : حاجات اي دي....
خضر : اخد حقي من سليمان الاول لانه اتهمني زور
شاكر : عايز اي يا خضر
خضر : سليمان يلبس بدلة رقص من دول التانيه بقي
... صاحبها عارف نفسه
شاكر : البس البدله يا سليمان هتكمل بيها الاجتماع
سليمان : بس انا.....
شاكر : مش عايز اي اعتراض

_________
بنروح للقصر بتاع خضر وعيلته
الحجة فيفي : يا محمد يلا ي ابني هنتاخر على عمك
محمد : ي ستي متخافيش لسه ٤ ساعات علي ميوصل
الحجه فيفي : انا قولت يلا يبقي يلا
محمد: حاضر يا ستي يلا بينا العربيات جاهزة من زمان

فجاءة صوت رصاص بينزل زي المطر علي البيت
فوق ال ٤٠ راجل شايلين سلاح آلي ونازلين بالرصاص زي المطر بعد مغفلو الحراس اللي علي البوابه ودخلو
محمد بصوت عالي : كلو ينزل ع الارض كلو على الأرض حالا
شاهين : لا متدخلش انت
....... :..............
شاهين : كل اللي اشتغلنا عليه هيضيع لو حد مننا اتدخل بلغ الشرطه وهي تتصرف
(وبيقفل المكالمه)
شاكر: اكيد بس لازم.........
فجاءة بيدخل يونس المكان وبيجري على خضر وبيعرفه ان فيه هجوم على البيت

اول اما وصل الخبر لخضر ساب الاجتماع و قبل اما يخرج طلب من شاكر انه يقطع راس سليمان
اتجه خضر للقصر و اول اما وصل لقي البيت كله متحاصر ونازل عليه رصاض زي المطر
بدا خضر و رجالة في مواجهة الاشخاص الملثمين الي بيهاجموا القصر و قدر يقضي عليهم كلهم بعد مجزرة حصلت

خضر: يونس انت و محسن اطمنوا علي الرجالة بتاعتنا و شوفوا مين الي عايش و مين الي مات
يونس : حاضر يا خضر ...يلا يا رجالة شوفوا مين متصاب و مين مات و الي لسة عايشن يروح علي المستشفي فورا
و راح ناحيه القصر و هو ماشي لقي ابنه و امه واقعين علي الارض
بدا الرعب يدخل في قلب خضر و رجله تقلت و مش قادر يتحرك و جسمه تلج
و لقي امه و ابنه الدم سايل من تحتهم و الي في البيت خرجو جري و في نفس اللحظة وصلت عربية ليموزين و فيها محمد اخو خضر
(محمد شوقي الجمل : اخو خضر من الام بس. عضو سابق في الطاولة. سافر برا من فتره ولسه راجع.. اكبر من خضر في السن. كان متزوج وزوجته اتقلت قبل سفره)
خضر نزل علي ركبته و قعد بين جثة امه و ابنه و بيعط و مش قادر ينطق و صفية و كاريمان خارجين يصوتوا
و خضر الدموع نازله من عينه علي منظر ابنه و امه و حاسس انه مشلول مش قادر يتحرك و خد ابنه و امه في حضنه و مش بينطق
و في اللحظة ديه اخوه محمد شاف المنظر وجري خد امه في حضنه
محمد : ليه ياما سبتيني دا انا راجع علشانك و الدموع نازلة من عينه سيول
خضر : شوفت يا محمد لما سبتني حصلي ايه امي و ابني في ساعة واحدة يا محمد.....
محمد : امي راحت يا خضر و ابنك الي مربيه علي ايدي راح و رحمة امي مش هتتدفن الا لما حقهم يرجع ...امي مش هتنزل قبرها الا لما حقها يرجع يا خضر الا و ربي هخليك تحصلهم
((محمد شال امه و خضر شال ابنه و دخلهم القصر و اتجمع محسن و يونس و خضر و محمد في المكتب))
محمد : هتفضلوا تعيطوا زي الولايا الي هينزل دمعه هقتله
خضر : ابني يا محمد ابني وامي
محمد : هيرجع حقه.الي عمل كدا حد من الطاولة يا خضر صح
خضر : كان فيه اجتماع قبل الي حصل و كان سليمان بيحاول انه يخلص مني و يقطع راسي لكن قلبت لعبته عليه و كنا حكمنا علي سليمان انه يتقطع راسه لانه خاين
محمد : يبقي سليمان مفيش غيره كان ناوي يخلص منك و من العيلة كلها
خضر : ده اخر يوم له هو وعيلته كلها ..يونس.. محسن.. جهزو الرجالة علشان طالعين (( اتحرك و راح ناحية المكتب وفتح الدرج و طلع منه سلاح لونه فضي)) امسك يا محمد سلاحك زي ما هو محدش لمسه من اخر مرة سيبته و كان بيتنضف كل يوم بايدي علشان عارف انك راجع
محمد : وانا في ضهرك ياخويا و حق امنا وابنك مش هيطلع عليه النهار
((فجأه بنسمع صوت عربيات الشرطة
محمد: اي الجديد جايين بعد ما المولد اتفض))
...........

محمد: خير يا حضرة الظابط
الظابط : انت خضر محمد الصاوي
خضر : ايوا انا خير
الظابط : اتفضل معانا انت مطلوب القبض عليك
خضر : لي اي التهمة.
الظابط!: تعالى معانا وهناك هتعرف كل حاجه
محمد : معتاه اي الكلام....
خضر : استني يا محمد.... اسمحلي بدقيقه بس يا حضره الظابط....... محمد تعالى عايزك

خضر : انت عارف يعني اي يدخلو وسط الجثث دي كلها وبس ميفرقش معاهم غير انهم عايزني........ في حساب انا لازم اصفيه معاهم دا بتاعي انا... انت هتصفي حسابك مع شاكر.. لان سليمان مستحيل يتحرك من نفسه..... خلي بالك من مراتي التانيه... ويا ريت ف اقرب وقت تجيبها هنا..... معرفتي بشاكر فهو جبان هيخلص على سليمان عشان يضمن سكوته.... بس اخو سليمان ميتسابش حر فاهمني يا محمد
محمد : متشغلش بالك انت باي حاجه
اما اخو سلسمان فانا بنفسي هقطع راسه
بس حساب اي اللي انت رايح تخلصه
خضر : بعدين بعدين هتعرف كلدحاحه وهتفهم انا لي حطبت ايدي ف ايد شاكر بعد اللي عمله معاك.... الكل امانه في رقبتك الوقتي
ومبقاش قدام محمد غير انو يروح لاكتر شخص بيكرهه في حياته (شاكر)
اول ما محمد والرجالة بيوصلو بيكون شاكر في انتظارهم اصلا هو و كمال
وبيرميلهم شنطة اول مبيفتحوها بيلاقو راس سليمان))
شاكر : الطاولة مش بتتهاون مع الخونة و فيه اجتماع قريب بعد اما تدفنوا امكم و ابنكم و تاخدو العزاء نبقي نتكلم
محمد : (بصله بغضب)محدش يعزيك في حاجة وحشة يا شاكر
يونس : (همس في ودن محمد ) مش وقته الكلام دا لما نخلص الي احنا فيه الاول نبقي نتحاسب
يونس : يا شاكر بيه خضر مش هيحضر الاجتماع
شاكر : وصلني الخير وتقريبا حصل كدا عشان خضر ميردش علي سليمان.... اغبيه مكنوش عارفين مين المفروض يقبضو عليه.
كمال (ف ودن شاكر) : مش وفته حالص انك تستفز محمد
كمال : يونس انت هتحضر ومين النائب بتاعك
يونس : محمد هو اللي هيحضر وانا النائب بتاعه
محمد بيبص ل يونس : نعم؟....
كمال:مفبش مشكله مفيش ما يمنع ان محمد برجع الطاوله تاني

_________

((في القسم خضر بيكون قاعد في مكتب منتظر
بعد شويه بيتفتح الباب وبيدخل شاهين وخضر بيشوفه بيجري عليه يمسك فيه.))
خضر : انت..... انت ازاي متتدخلش
فاكرني مش عارف انك بتراقب البيت طيب اعمل اي حاجه
شاهين : خضر اهدي وانا مش هرد عليك عشان مقدر الحاله اللي انت فيها انما الزم حدودك واعرف انت بتكلم مين.
خضر : حدود مين يا ابو حدود انا امي وابني راحو وانت خايف ل الخطه تتكشغف وتعبك دا كله بروح.. بس انا بقولك اهو انسي اي حاجه قولتها ليك او اي اتفاق واللي عندك اعمله
شاهين : انت هتفضل هنا كام يوم وهرجعلك تاني وطبعا وجودك هنا او في اي مكان انت عارف اني اقدر احوله من مؤقت ل دايم
هسيبك الوقتي تهدي اعضابك وهرجعلك بعدين
والتاني قاعد قدامه (اندريا)
اندريا : شاكر فعلا قطع راس سليمان....
جيكوب : شاكر مهما كبر فهو ذكي كفاية انو يفهم اي بيحصل حواليه مشكلته في غروره وجبنه مع بعض
.... اجهزة الامن في مصر مبقتش حابة وجوده خصوصا انو ريحته فاحت زيادة عن اللزوم... وخضر مستحيل يحط ايده في ايدنا.. اذا مكانش اصلا حاطط ايده في ايد الاجهزة الأمنية عنده
اندريا : عشان كدا عملت الديل مع محمد رغم انو كان بعيد عن التجارة
جيكوب : محمد كبير اه وأخواته احتمال يسمعوله لكن مش بذكاء خضر ولا بمكر شاكر.... عاروس ماريونت لا اكتر ولا اقل
اندريا : جاني اتصال من شويه ان خضر اتقبض عليه
جيكوب : لالالا مش قبض.. اكيد في اتفاق.. او علي الاقل مش عايزين خضر هو اللي يتهور لانهم مش فارق معاهم يونس ولا محمد ولا محسن
من مصلحة الكل ان خضر ميتهورش دلوقتي..
محمد :بكرا الصبح تروح تجيبها عشان هتقعد معانا في البيت
يونس : تمام بس كاربمان.....
محمد : مش وقته الكلام دا احنا في حالة طواري واكيد سميح هيرد علي موت اخوه
يونس : بس اللي قتله شاكر مش احنا المفروض وكمان مش المفروض احنا اللي نخاف المفروض هو
محمد : ة طالما الراس اتقطعت..سميح هيبدا يخبط في الكل لازم ناخد حذرنا....... صحيح هو تجديد الثقة في شاكر امته
يونس : المفروض الاجتماع الجاي
محمد : عشان كدا شاكر حب يخلص من اخوك عشان خايف علي مكانه..... خلينا نروح ونجهز الدفن وكل حاجه عشان بكرا نشوف خضر لي اتاخد
*تلفون يونس بيرن *
يونس : الو
.... :.......
يونس : خضر..!!
خضر :..........
يونس : اهدا كدا في اي
خضر :.......
يونس : طيب اهدا وسلام دلوقتي هطمنك بعدين سلام..

يونس : محسن اطلع فورا علي بيت سمر بسرعه... بسرعه يا محسن سميح هناك

......

كمال مع شاكر في البيت
كمال : سميح راح لبيت شاكر التاني ومحمد ويونس ومحسن رايحين على هناك
شاكر : اممممم اتصل بيه
كمال : تفتكر هيسمع لينا بعد اللي عملناه مع اخوه
شاكر : جرب ولو سمع ليك وديه علي مكان امان الوقتي هو ومرات خضر من غير ميعملها حاجه
.................................
بعد شويه بيوصل محمد و يونس و محسن بس بيكونوا متاخرين مش بيلاقوا لا سميح ولا مرات خضر التانيه
يونس : اتاخرنا يا محسن.. تفتكر هيروح علي فين
محسن : مش هنجيبه الوقتي المهم هو اخدها ليه.. لي مقتلهاش... معني اللي حصل انو عايز حاجه غيرها وهي عباره عن وسيلة له مش اكتر

محمد : خلينا نشوف خضر وبعدين نشوف هنعمل اي... يونس روح لخضر وشوف هيقول اي.. وانا ومحسن هنرجع علي البيت
سميح : فوق متقلقش ملمستهاش..... عايز اي.. وقاعد قدامي ازاي وانت اللي قاطع راس اخويا..
كمال: خلينا نبقي عارفين ان شاكر كان هيقتل اخوك عشان يداري عن اللي حصل صح..... يعني بايدي او ب ايد غيري هيحصل
.... وانت شايف انا جايلك لوحدي
سميح بقلق: طيب انت عايز اي مني الوقتي
كمال : تفتكر انا جايبك هنا لي يا سميح... وبعيد تاني انا لوحدي..... حاجه من اتنين يا جاي ومش عايز حد يعرف عشان اعمل اتفاق معاك...... يا بردو جاي ومش عايز حد يعرف عشان اخلص عليك
سميح بيتوتر اكتر وبيحط ايده في جنبه : انت بقي جاي لاي من الحا........
كمال بيكون أسرع من سميح وبيخرج مسدس صغير من معاه وفلحظة بيرشق رصاصة في جبينه : للاسف يا سميح جاس اقتلك و للأسف كمان انا هقطع راسك الوقتي
........
كمال : الو..... ايوا يا خضر مراتك في امان معايا.. شويه وتكون في القصر متقلقش
خضر : تمام يا كمال
كمال : هوصلها وجايلك عشان عايزك

شاهين بيكون في انتظار اجتماعه مع احد القيادات العليا ........ شخص بيجي : سيد شاهين تقدر تتفضل الباشا في انتظارك
.......
الباشا : اي اللي بيحصل دا يا بيه
شاهين : خير معاليك
الباشا: اي اللي حصل مع خضر وازاي تسيب الهجوم دا..... هتقولي لو انت اتدخلت كان خضر بالخطة هتتكشف.......مش عذر يا بيه وبعدين انت كنت فين وازاي معلومه دي متكونش عارف بيها... انت شغلتك اي في الجهاز... مش قد المكان بتاعك سيبه يا بيه لغيرك
شاهين : معاليك انا.....
الباشا : شششششش انت عرفت اللي كمال عمله
شاهين : اي اللي حصل معاليك تقصد سليمان
الباشا: انت ازاي نايم علي نفسك كدا... كمال قتل سميح وفي طريقه لقصر خضر يوصل مراته وانت زي خبيتها كدا....... انت موقوف عن العمل من اللحظة دي لحد م اشوف هعمل معاك اي اتفضل يا بيه

شاهين بيخرج من مكتب الباشا
الباشا : ايوا يا ابني... خضر حد هيزوره الوقتي بعد ميخلص تاخده وتطلع بيه علي مزرعه الصحرواي.... ايوا.... استنوني هناك

.............
مليكة : انتي ازاي يا ماما تسيبيها تيجي هنا... مش كنتي رافضة دا قبل كدا
كاريمان : عشان ابوكي يبقي مطمن وميقلقش.. ابوكي مش حمل اي خسارة تانية الوقتي
مليكة : كله بسبب بابا.... هو السبب في موت تيته وموت محمد اخويا... بسبب تجارة السلاح... انا بكرهه وبكره السلاح وبكره البلد دي كلها
_________
في القسم تاني عند خضر... كمال بيوصل
كمال : مراتك في القصر الوقتي متقلقش عليها
خضر : احكي...
كمال : انا وانت مش متفقين ديما... لكن شاكر بدا يخرف والذاولة بتقلت من ايده.
يمكن انتمائتنا مختلفة لكن حاليا هدفنا واحد
خضر : عايز توصل ل اي.... جاي تبيع شاكر
طيب ما انا لبا عندك حق.. واكيد انت كنت علي علم بدا كله.. اي اللي يخليني بعد ما تسلمني شاكر اسيبك
كمال : احنا ف مرحله جديده الوقتي.. وكمان شاكر له اللي بيساعده وبيدعمه... يعني هتفتح على نفسك عداوة جديده.. دا غير اني مش بس هسلمك شاكر...انا هقف معاك لحد م تكون انت الكبير... المعلومات اللي عندي ان الدولة عايزه تحط ايدها علي الطاولة بنسبة ١٠٠٪ ودي حاجه مستحيل نسمح بيه وانت عارف انا واللي ورايا نقدر نعمل اي.. عشان كدا انت اللي هتكرن حلقه الوصل بينا وبين الدولة.... بغض النظر انت واحد منهم او لا بس اتفاقنا هو كالاتي السلاح اللس هنطلعه من الحدود كميته هتقل ومحدش هيسالنا رايح فين السلاح او لمين وكمان مش بس هيكون سلاح خفيف لا هيكون في تقيل وفي المقابل احنا مش هننزل اي سلاح تقيل جوا البلد.
وقت متقولي موافق اعتبر نفسك مكان شاكر وشاكر يطير عشان خاين.
بص يا خضر انا معنديش وقت اضيعه بخصوص اتفاق كمال انا موافق عليه بشرطين هيضاف للطاولة شخص معاكم هتعرفه بعدين
الشرط التاني ان هيكون ليكم كرسي خاص بالتصنيع دا هيروح ليونس مش محمد والنائب بتاعك هيكون محسن مش محمد
خضر : طيب شاهين يتعاقب دا اولا
ثانيا وبغض النظر عن تجسسكم عليا انا وكمال كنتو سالتو اصلا كدا كدا انا كنت جايلكم.. المهم الشخص الاي هتجيبه دا اي هيكون لزمته في الطاولة
ثالثا اي مشكلتكم مع محمد
الباشا : شاهين دا له حساب انا هحاسبه عليه اما العضو اللي هيدخل جديد اعتبره مندوب من الدولة..... محمد في شكوك ناحيته لكن وقت منتاكد هنبلغك

خضر : اتمني اني متاخرتش عليكم
شاكر : كفارة يا خ.....
خضر بيخرج سلاحه وبيقتل شاكر...فجأة كله بيترعب وخضر بيقفل الباب من جوا على الكل
خضر وكمال بيعرضو تسجيلات ل شاكر وسليمان بتثب الخيانه وبعدها بينضم العضو الجديد وبينتخب خضر من الاعضاء وبيكون زعيم الطاولة الجديد
[/B][/SIZE][/COLOR]
بااااااس كدا

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Ahmed.7, K lion, فحم مشوي و 17 آخرين
@Ehab Demian
تاعبينك معانا النهارده 😂

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و Ehab Demian

__احنا فين الوقتي؟
*هحكيلك كل حاجه
__يعني اي؟
__ايوا
*عدها *
*عد بس كام عربية.... هقولك انا خلاص هما ٧ عربيات وقبل متسال لي ٧ عربيات هقولك..... كل عربية تخص عضو من أعضاء الطاوله.. وأعضاء الطاوله ست أعضاء اما العربية السابعه فهي لزعيم الطاولة *
__طب مين الناس اللي واقفه جمب العربيات دي.. سبع رحاله ب بدل واقفين... كل واحد واقف عند عربية.
*دول ي سيدي نواب الاعضاء والزعيم... بمعني ان اللي بيجي الاجتماع بيكون معاه النائب بتاعه بس ودا عشان لو هو اتحكم عليه بالقتل جوا هو يدخل مكانه... بالمناسبة في احتمال إن واحد يدخل النهارده منهم مكان حد من جوا...ومتقولش مين عشان انت متعرفش لسه حد جوا.هههههههه.....تعالي ندخل نشوف اللي هيحصل. *

شاكر(الزعيم) : اجتماع النهارده طارئ ودا بطلب من احد أعضاء الطاولة اللي هو سليمان... واللي بيقول ان خضر خاين للطاولة.. وانه سلمه اسلحة فاسدة ومعاه دليل على كده وبيقول ان خضر بيتعامل مع الشرطة و انه عميل ليهم ومعاه دليل على دا بردو.
شاكر : الكل عارف قانون الطاولة اي خيانة حكمها القتل علي الطاولة... ونائب المقتول بياخد مكانه ولو فكر ف التار بيكون عدو للطاولة كلها... كلامي واضح يخضر.... النائب بتاعك موجود برا صح.
خضر : اخويا يونس موجود بس مش هتحتاجوه في اي حاجه لأني مكمل معاكم لسه.... يمكن سليمان يحتاج يبلغ اخوه عشان يحضر يشيل جثته ويقعد مكانه.

*اي دا واحده واحده وبعدين اصبر مش هحكيلك اهو سليمان داخل ووراه صندوق اسلحة اتنين رجاله شايلينه وواحد متربط واحد من الرجالة ماشي بيه *

سليمان : نزل يا ابني الصندوق هنا..... اتفضل يا شاكر بيه..... شوف اي اللي في الصندوق.. اسلحه فاسده ولا لا.
خضر: انا مالي هو انا اللي جايب الصندوق ههههههه بس اي دا بدل رقص .... يا تري بتوع مين ههههههههههه.
شاكر: تمام خلينا نشوف الراجل اللي انت جايبه ي سليمان شيل اللي ع بوقه خليه يتكلم.
الشخص المتربط: اتكلم اقول اي انا مش فاهم في اي سليمان بيه خطفني وهددني بعيالي اني اتكلم واعترف علي حد اسمه خضر وتقريبا هو الشخص اللي فتح الصندوق... طلب اني اقول انه بيشتغل لحسابنا في مكافحة الارهاب.. وسجلي فيديو وهو رافع السلاح علي ولادي اني اقول ان خضر عميل لينا وسطكم.
خضر: هههههههههه ي جماعه بقي جماعه انا مش جاي اضحك هنا انا جاي اشتغل..... اظن يا شاكر بيه الصورة واضحه وانا عايز حكمك علي سليمان انه اتهمني..... وبعدين هسمع الناس الحقيقه ومين الخاين ومين اللي مش خاين.
خضر :طب البدلة التانيه.... تفتكر مثلا للشخص اللي مشي ورا كلام الحريم وصدق اني خاين هههههه...... يلا يا سليمان البس البدلة وهزلك شوية عشان تموت وانت بترقص.

* اهو سليمان بيلبس اهو..... أما خضر يسمعهم اي.... لا دا الجزء الأول مش النهارده ههههه*
__يا بضان
عارف هههههه

وباااااااس كدا
انتظروا الجزء الأول يوم الإثنين القادم في نفس المعاد دا
تشااااااو
تشااااااو 😒

• هممم
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني

__احنا فين الوقتي؟
*هحكيلك كل حاجه
__يعني اي؟
__ايوا
*عدها *

__يا بضان
عارف هههههه

وباااااااس كدا
تشااااااو
اكشنها يا عشري

سريعة اوي الكلام بحس ان بقراه بسرعة 😂
عشان لسه مقدمه مش جزء اول
وبعدين يمكن عشان الكلام حلو 🤓

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الساحر الجبار، Life Arch و EVILL KING
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الساحر الجبار و محمد ايزل
حلو فشخ ❤️
خليكم نزلوا كدا ف البدري لحد ما افقعكم قصة تسوحكم 😂😂😂
انا مشارك ف المسابقة. خلي بالك
اي دا بجد طب عايز حاجه بقي 🤓😂

منتظر قصتك يا اخويا

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان لسه مقدمه مش جزء اول
وبعدين يمكن عشان الكلام حلو 🤓
هو حلو و المقدمة مشوقة
بس ارحمنا من الخلاص بتاع المشاهد من عينه افلام اولاد رزق ده شوية 🙏🏼

• أتفق
التفاعلات: EVILL KING
هو حلو و المقدمة مشوقة
بس ارحمنا من الخلاص بتاع المشاهد من عينه افلام اولاد رزق ده شوية 🙏🏼
حاضر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الساحر الجبار و Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch و EVILL KING

__احنا فين الوقتي؟
*هحكيلك كل حاجه
__يعني اي؟
__ايوا
*عدها *

__يا بضان
عارف هههههه

وباااااااس كدا
تشااااااو
تشاو تصدق انك بضان لا ومعملتش منشن امشى يلا من هنا متكتبش تانى 🙂😂

• بيضحكني

__احنا فين الوقتي؟
*هحكيلك كل حاجه
__يعني اي؟
__ايوا
*عدها *

__يا بضان
عارف هههههه

وباااااااس كدا
تشااااااو
شكلها هتولع😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%