NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متفكرش كتير ف الجنس وشيله من دماغك خليها بظروفها كده كده هتنيك متقلقش لسه قدامك الجامعه وهتقابل وهتتعلم كتير

• عجبني
التفاعلات: most.man
بما اني كملت 18 سنه نفسي اجرب انيك
رغم اني صبرة من وانا صغير عشان انا عرفت السكس و الحجات دي وانا 13سنه و صابر 5 دا بعد ما فهمت كل حاجه بس الجنس عمتا اعرفه من وانا صغير خالص و بلاش حد يجي يحبط فيا
يا ريت تقف في حته فيها شبكة علشان نفهم انت بتقول ايه وعايز ايه 😂

بيقولك كمل ١٨ سنه شوفلو مزه بسرعه علشان زوبرو بيسنن😄
الناس كلها ف الوقت ده بتفطر علي اكل الا انتي بتفطري علي التنمر علي الناس 😂😂

رغم اني صبرة من وانا صغير عشان انا عرفت السكس و الحجات دي وانا 13سنه و صابر 5 دا بعد ما فهمت كل حاجه بس الجنس عمتا اعرفه من وانا صغير خالص و بلاش حد يجي يحبط فيا
هدي الجلده بتعتك في ناس 30سنه هنا ومجربتش 😂

• ايش هذا
  • دا واحد كمل ١٨ سنه امبارح
  • اعطوه مزه يركبها ومعها علبة ديوريكس

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر, الصقر_الجارح, Bootkoko و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مالك يا حبيبى بس مين مزعلك

رغم اني صبرة من وانا صغير عشان انا عرفت السكس و الحجات دي وانا 13سنه و صابر 5 دا بعد ما فهمت كل حاجه بس الجنس عمتا اعرفه من وانا صغير خالص و بلاش حد يجي يحب
بيقولك كمل ١٨ سنه شوفلو مزه بسرعه علشان زوبرو بيسنن😄
دا انا اصغر منك وخاربها عن ناس كتيييير 😂🔥

تعالي واخليكي تجربي و هتستمتعي

🤔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%