NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غدر الناس

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت لسه بتفرج علي مسلسل وجت حته موت حد من المسلسل لقيت نفسي بعيط بجد بدموع كان حد اللي مات من صحابي حد اعرفه كويس ساعتها تخيلت لو حد من صحابي عرفت بس انه عمل حادثه هاكون عامل زي مجنون بجد انا ممكن ابات علي الارض في القوضه علشان افضل جنبه مع ان لو حصل العكس مظنش ان حد يعملها

انا اكتشفت اني بعشق صحابي جدا جدا جدا جدا و بحبهم اكتر من حبي لنفسي مع ان ده غلط بس بحبهم

هو حد زي في حبه لأصحابه بيحبهم اكتر من نفسه بس هما مش يبادلوه نفس مشاعر

هل فعلا حد بيتاثر زي ب مسلسلات كده و يعيط ولا انا حاله شاذه كده مع اني زمان كنت اتبضن فشخ من حوارات دي و كنت احس انهم فيك فشخ بس معرفش اي حصلي ممكن بسبب صدمه عمري واللي حصل فيها معرفش بصراحه

• عجبني
  • محزن
  • حبيته
التفاعلات: sarasalma577, سوسو أوف أحح آيى, Any name و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت لسه بتفرج علي مسلسل وجت حته موت حد من المسلسل لقيت نفسي بعيط بجد بدموع كان حد اللي مات من صحابي حد اعرفه كويس ساعتها تخيلت لو حد من صحابي عرفت بس انه عمل حادثه هاكون عامل زي مجنون بجد انا ممكن ابات علي الارض في القوضه علشان افضل جنبه مع ان لو حصل العكس مظنش ان حد يعملها

انا اكتشفت اني بعشق صحابي جدا جدا جدا جدا و بحبهم اكتر من حبي لنفسي مع ان ده غلط بس بحبهم
طبعا انت جدع مافيش كلام
بس برضو حب نفسك ...ماتنساش حالك👍

• حبيته
التفاعلات: غدر الناس
طبعا انت جدع مافيش كلام
بس برضو حب نفسك ...ماتنساش حالك👍
متعودتش من صغري اني احب نفسي ف لما كبرت خدت وقت كبير اوووي عقبال ما بدأت احب نفسي ف ده أثر علي ثقتي فيا و حاجات كتير في حياتي

• عجبني
التفاعلات: sarasalma577
احب اسمع رأي الكل حتي لو بكلمه واحده مهتم ب رايك

• عجبني
دا شيئ جميل بس مفيش حد بيحب حد كدا من غير سبب و لو حصل يبقي تفكيرك غلط
فكر كويس و رتب أولوياتك و لو مش هيعملوا كدا معاك يبقي انت مديهم اكتر من حقهم

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: غدر الناس
دا شيئ جميل بس مفيش حد بيحب حد كدا من غير سبب و لو حصل يبقي تفكيرك غلط
فكر كويس و رتب أولوياتك و لو مش هيعملوا كدا معاك يبقي انت مديهم اكتر من حقهم
مش حوار مديهم اكتر من حقهم علي قد ماهو حوار انهم غالين عندي اوووي اصلهم مش عشرت يوم لا دول سنين عمري كلها

ممكن محتاج اعيد اولوياتي شويه

• عجبني

هو حد زي في حبه لأصحابه بيحبهم اكتر من نفسه بس هما مش يبادلوه نفس مشاعر

هل فعلا حد بيتاثر زي ب مسلسلات كده و يعيط ولا انا حاله شاذه كده مع اني زمان كنت اتبضن فشخ من حوارات دي و كنت احس انهم فيك فشخ بس معرفش اي حصلي ممكن بسبب صدمه عمري واللي حصل فيها معرفش بصراحه
تعالى بجد نبقى أصحاب و حبايب و نعيش مع بعض حلو .. انت ملكت قلبى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sarasalma577، غدر الناس و فحل حريمك ياعرص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%