NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رايق😎🔥

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب 21 سنة في رابعة كلية من القاهرة مجربتش قبل كدة انا بحب الستات بكل ميولاتها و كل الاعمار بتفرج على كل انواع السكس بقالي 12 سنة و نفسي اجرب في الحقيقة ده انا حتى ملمستش واحدة قبل كدة اعمل ايه لحد دلوقتي مش عارف اعمل زيكو ايه الطريقة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Sara738 و ♘MEDhatabobasHa♘
ركز في مستقبلك

ركز في مستقبلك
لا و انا مستني الجملة ديه يعني ؟ ما يولع انا فكرت فيه كتير احنا مش للمستقبل و خلاص فيه حاجة اسمها حاضر و ماضي لو عندك طريقة قولها لو معندكش شكرا ليك

• عجبني
التفاعلات: ♘MEDhatabobasHa♘
اتفضل خاص

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Aly1909، نسيم الليالي و Teeetoooo
لا و انا مستني الجملة ديه يعني ؟ ما يولع انا فكرت فيه كتير احنا مش للمستقبل و خلاص فيه حاجة اسمها حاضر و ماضي لو عندك طريقة قولها لو معندكش شكرا ليك
عرفت ليه احنا من العالم المتئخره ديما عشان اتشغلنا بالماده الاباحيه ومش بنفكر نتطور من نفسا طور من نفسك المستقبل مش مقتصر على شهاده اختها ورميتها في الدولاب وبس طور نفسك با كورسات في مجالك خد كورس انجليزي انزل ادرب في مجالك لغايت لما تخلص عشان لما تخلص وتبدأ حياتك العمليه يبقى عندك خبره ولما تيجي تقدم على شغل متترفضش

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: انيك اختك و avioo
عرفت ليه احنا من العالم المتئخره ديما عشان اتشغلنا بالماده الاباحيه ومش بنفكر نتطور من نفسا طور من نفسك المستقبل مش مقتصر على شهاده اختها ورميتها في الدولاب وبس طور نفسك با كورسات في مجالك خد كورس انجليزي انزل ادرب في مجالك لغايت لما تخلص عشان لما تخلص وتبدأ حياتك العمليه يبقى عندك خبره ولما تيجي تقدم على شغل متترفضش
انا ليا تكليف و بعدين العالم المتقدمة اللي انت فخور بيهم دول هما اساس اللي احنا فيه و بعدين سيب كل واحد يمشي في حياته بمزاجه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ليا تكليف و بعدين العالم المتقدمة اللي انت فخور بيهم دول هما اساس اللي احنا فيه و بعدين سيب كل واحد يمشي في حياته بمزاجه
امشي بمزاجك أنا مش بفرض عليك رئي أنا بقولك نصيحه تعمل بيها أو متعملش بيها دي بتعتك مش بتعتي وانا عملت الي عليا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ♘MEDhatabobasHa♘ و رايق😎🔥
طب ما الأمريكان ، و الأنجليز ، و الألمان ، و الروس ، و اليابانيين...فنانين فى الإباحية ، متأخروش ليه؟؟
الإباحية مش سبب كل شر!!

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي و مصطفى مصطفى
هناك بيمارسوا الجنس من سن ١٥

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
واو

• معجبنيش
التفاعلات: ♘MEDhatabobasHa♘
طب ما الأمريكان ، و الأنجليز ، و الألمان ، و الروس ، و اليابانيين...فنانين فى الإباحية ، متأخروش ليه؟؟
الإباحية مش سبب كل شر!!
هناك بيمارسوا الجنس من سن ١٥
عشان هما عندهم نظام عندهم ثقافه غيرنا
هنا تلاقي الواحد لسه كان في علاقه جنسيه ودخل في التانيه

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
أنت بتقول ايه !!!!
اكتر نسبة تعدد علاقات موجودة في الغرب

خلاص يا جماعة يولع الغرب على العرب 😂 انا عاوز أجرب و بس

انا شاب 21 سنة في رابعة كلية من القاهرة مجربتش قبل كدة انا بحب الستات بكل ميولاتها و كل الاعمار بتفرج على كل انواع السكس بقالي 12 سنة و نفسي اجرب في الحقيقة ده انا حتى ملمستش واحدة قبل كدة اعمل ايه لحد دلوقتي مش عارف اعمل زيكو ايه الطريقة
هنا مش مكان شقط

بالعكس ده أكتر خيانات و عك تلاقيها هناك

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي و Maxxx_PlayerxXx
الإباحية مش سبب كل شر!!
هههه اصل الاباحية شلت دماغنا

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
دماغ العربي معمول على شكل كس أو زبر .دة بعد التشريح

مصيرك حتجرب بس لازم تكون صياد وتعرف تحط الطعم الصح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%