NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طول بقاا الاجزاء ال جايه كتير وحدد معاد تنزل ف الأجزاء
ومتتاخرش عليناا بقاا
حاضر يا عم النااس إن شاءلله الجزء التاني يوم الخميس الساعه عشره بليل

هي فكرة القصة مش جديدة، ودا اللي مطلوب منك جدد في الفكرة و خلي الناس تحب القصة اكتر، و حاول تحط الفواصل و المسافات، و لما البطل او اي شخص يكون بيتكلم حول لما يخلص الشخص الكلام تعمل فاصل عشان نفهم انه خلص كلام، و انا بحيك علي القصة اللي هتبقي دمار، واتمنالك النجاح، يا عم الكون ✌🖤
حاضر يا كينج هى الفكره مش جديدة بس انا ناوي اخدها بشكل مختلف وانا كنت مظبط الكلام كويس بس كنت كاتب على بلاك نوت على التليفون نسخت ولصقت هنا مش عارف ايه الى حصل بقا وبعد كده هراجع عليها تانى وتالت إن شاءلله ومتشكر على تعليقك ومش تتاخر علينا بقا فى الجزء التامن وبالتوفيق للجميع ♥♥

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
موفق يا برنس ، بس محتاج ترتب الأحداث شويه ، واتمنى الافضل في القادم

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
موفق يا برنس ، بس محتاج ترتب الأحداث شويه ، واتمنى الافضل في القادم
تسلم يا ملك حاضر يا باشا اوعدك الجزء الجاي هيكون احسن من ده بكتير + انت وحشتنا وبقالك كتيرر مختفى طمنا عليك دايما

• عجبني
التفاعلات: ملك الراوئع
تسلم يا ملك حاضر يا باشا اوعدك الجزء الجاي هيكون احسن من ده بكتير + انت وحشتنا وبقالك كتيرر مختفى طمنا عليك دايما

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود
برنس الكون يسطا انته عارف انا بحبك قد اي اكيد الجزء جامد فشخ ك جزء اول ومحدش يقدر ينكر ده بس انا ليا عندك طلبين الطلب الاول احنا ف منتدي جنسي ف حاول تقلل من اي اسم او اي حاجه تخص الدين اتمني تتفهم النقطه دي الطلب التاني احنا بنحب الفنتازيا والخيال بس قدام ومش بتكلم عن الجزء ده متخليش الفانتازيا والخيال يبقا اوفر انته فاهمني اكيد خلي قصتك احداثها الملحميه تتكلم هيا مش عايزين البطل الخارق اللي مفيش منو اتنين زي قصص كتير ف المنتدي وانا عندي قصه كده وندمت اني خليتها بالشكل ده المعني من الكلام ان القصه تبقا علي قدر استوعاب عقل القارئ انا مش عارف انته هتفهمني ولا اي بس اشطا والجزء جامد فشخ يسطا وبالتوفيق للي جاي اكيد ومستني الجزء التااااني😂💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حاكم الشاات و برنس الكون
برنس الكون يسطا انته عارف انا بحبك قد اي اكيد الجزء جامد فشخ ك جزء اول ومحدش يقدر ينكر ده بس انا ليا عندك طلبين الطلب الاول احنا ف منتدي جنسي ف حاول تقلل من اي اسم او اي حاجه تخص الدين اتمني تتفهم النقطه دي الطلب التاني احنا بنحب الفنتازيا والخيال بس قدام ومش بتكلم عن الجزء ده متخليش الفانتازيا والخيال يبقا اوفر انته فاهمني اكيد خلي قصتك احداثها الملحميه تتكلم هيا مش عايزين البطل الخارق اللي مفيش منو اتنين زي قصص كتير ف المنتدي وانا عندي قصه كده وندمت اني خليتها بالشكل ده المعني من الكلام ان القصه تبقا علي قدر استوعاب عقل القارئ انا مش عارف انته هتفهمني ولا اي بس اشطا والجزء جامد فشخ يسطا وبالتوفيق للي جاي اكيد ومستني الجزء التااااني😂💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
حبيب قلبى تسلم ايدك ياقلبي على التعليق الى اجمد من الجزء نفسه 😂❤
حاضر هقلل من الدين كده كده كنت هقلل بس انا عملت كده فى الجزء الاول عشان ده الصح لان الحجات دى لو موجوده فاكيد بارادة **** وليه حكمة فى كده
الطلب التانى فهمك فيه وانا هعمل كده بس يارب محدش يمل من تباطأ الاحداث و البطل القوة بتاعته هتظر بالتدريج و فكرة القصة قديمة بس انا هاخدها بطريقة تانية و تسلم بجد على تعليقك يا بروفيسور وانت عارف معزتك عندى قد ايه وبحبك قد ايه ❤❤ بس نزل الجزء الجديد من فرانكو عشان مش ابعتلك شمس يدرب عليك 😂❤

و**** يا غالي صعب اكتب في الوقت الحالي ، مشغول شوية

• عجبني
و**** يا غالي صعب اكتب في الوقت الحالي ، مشغول شوية
يا غالى خد راحتك انا بحب اطمن على اخواتى الى هنا كل شويه مش بسال عن القصة وربنا معاك

• عجبني
التفاعلات: ملك الراوئع
  • حبيته
التفاعلات: Elnamr و برنس الكون
ينمر ادام انت بتبعها تبقا جامده ي غالي وهي فعلا. جامده تسلم ايدك ي برنس الكون
حبيبي تسلم 😚
هو ممكن يكون الجزء مش الى هو بس اوعدك الجزء الجاي هيكون احسن بكتير انا كنت مظبط كل حاجه و الكلام و الفواصل على البلاك نوت نسخت و لصقت هنا لقيت الدنيا باظت ومش راجعت عليها

مفيش نجم بس انت كاتب عظيم وكبير وكلنا بنتعلم منك فكنت عايزك تبص على القصة و تقولى رايك ولو عندك نصيحه بس هو الواضح انها مش عجبتك
انا يابني شكرا على ثقتك فيا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عابر و برنس الكون
انا يابني شكرا على ثقتك فيا 😂😂
يا كبير المنتدى كله يشهد انك من الكتاب العظام هنا و كل قصصك عظيمة دنا قريتهم اكتر من عشر مرات 😂❤

وياريت تقرأ الجزء وتقولى رايك

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
حبيبي تسلم 😚
هو ممكن يكون الجزء مش الى هو بس اوعدك الجزء الجاي هيكون احسن بكتير انا كنت مظبط كل حاجه و الكلام و الفواصل على البلاك نوت نسخت و لصقت هنا لقيت الدنيا باظت ومش راجعت عليها
ولا يهمك ي غالي احنا مستنين الجديد وشكلها هتبقا دمار

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: SAYKO3
ينمر ادام انت بتبعها تبقا جامده ي غالي وهي فعلا. جامده تسلم ايدك ي برنس الكون
حبيبي يا سايكو♥️

• حبيته
التفاعلات: SAYKO3
بعرف انه منتدى جنسي..
بس ياريت تشيل البدايه كونه فيها ذكر لله وهاي النوع من البدايات لا يتناسب مع محتوى المنتدى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%