NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
يا كبير المنتدى كله يشهد انك من الكتاب العظام هنا و كل قصصك عظيمة دنا قريتهم اكتر من عشر مرات 😂❤

وياريت تقرأ الجزء وتقولى رايك
يا غالي اعتبره حصل بس استحمل نقدي 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زهايمر و برنس الكون
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر
ع الرايق ي برنس بس كنت عايز اسألك سؤال هو الناس معروفين انهم عندهم قدرات و كده علشان انت من كلامك عارف جدك و المنظمه و كمان جدك مات قبل م تتولد ف دى غلطه من عندك و لا انت قاصد والناس كلها عارفه ده ولا دى حاجه هنعرفها قدام

بدايه رائعه يا صديقي
شوفت تعليقات الهنا
وانا بجد بحترم ناس دي قرنس الكون وحمادا فتحي و ايهاب وفي كتير
بجد بحي تشجيعكم لي بيكب وبتخلو يناقل من فكرة لي تنيه
وانا اتمنالك توفيق

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
بعرف انه منتدى جنسي..
بس ياريت تشيل البدايه كونه فيها ذكر لله وهاي النوع من البدايات لا يتناسب مع محتوى المنتدى
تم تعديل المقدمة شكرا لك

• عجبني
التفاعلات: Ahmadxd
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ع الرايق ي برنس بس كنت عايز اسألك سؤال هو الناس معروفين انهم عندهم قدرات و كده علشان انت من كلامك عارف جدك و المنظمه و كمان جدك مات قبل م تتولد ف دى غلطه من عندك و لا انت قاصد والناس كلها عارفه ده ولا دى حاجه هنعرفها قدام
لا موت جدى ده هتعرف قدام ليه خليته مات قبل ما اتولد و القدرات و المنظمة و الكلام ده الناس عارفة بيه و هتعرف ليه بردو قدام

لا موت جدى ده هتعرف قدام ليه خليته مات قبل ما اتولد و القدرات و المنظمة و الكلام ده الناس عارفة بيه و هتعرف ليه بردو قدام

بدايه رائعه يا صديقي
شوفت تعليقات الهنا
وانا بجد بحترم ناس دي قرنس الكون وحمادا فتحي و ايهاب وفي كتير
بجد بحي تشجيعكم لي بيكب وبتخلو يناقل من فكرة لي تنيه
وانا اتمنالك توفيق
شكرا لمرورك 😍

• حبيته
التفاعلات: Elnamr و برنس الكون
لا كده تماام ي باشا شكلها هتبقا رايقه و متغيبش بقا ف الجديد

• عجبني
  • حبيته
يا حبيب اخوك اعتبره راي وصلك بس افوق بس وهقولك من عنيا
الحمد**** انك بخير انا كنت قلقان عليك و**** خد راحتك يا اخويا وربنا يعديها على خير

• حبيته
التفاعلات: Le loup
@برنس الكون وصل وصل وصل الراعى الراسمى لنقاد النهاردة 😂
الصراحة كنت داخل انتقد واطلع عيوب بس معرفتش 😅
احب اقولك كلمتين
الاولى ان عجبنى جدا ان اه الفكرة بتاعت المحاربين مكتوبة قبل كده بس انت مغيرها وعاملها بطريقة جديدة ومركز على التفاصيل بس انا الى عايزه يبقا بطريقة جديدة بجد الى جاى فاهمنى يعنى بص لو تقدر تقرا كل القصص المشابهة ليك وشوف هم كلهم اشتركوا فى ايه واعمل انت الجديد ممكن تلاقى فكرة كاتب غيرك مشافهاش فاهمنى

التانية بقا ان الجزء مش طويل لا ده حلو كده وممكن يعوز يطول قدام و انا قاريت شوية من الكومنتات ف مش عايز اقلدهم الصراحة واقولك نفس الحاجات فى ناس بتفهم اكتر منى قالولك نصايح فوق النمرة واحد

اخر حاجة انا ساقط حساب ف متركزش فى عدد الكلمتين 😅
واحب اقولك انى متشوق انى اقرا الاجزاء الجاية و حتخلينى اتابع القسم بتاع قصص غير جنسية بعد كده 😂😂
واحلى تحية ليك يا كبير

• عجبني
التفاعلات: EL FNAN
@برنس الكون وصل وصل وصل الراعى الراسمى لنقاد النهاردة 😂
الصراحة كنت داخل انتقد واطلع عيوب بس معرفتش 😅
احب اقولك كلمتين
الاولى ان عجبنى جدا ان اه الفكرة بتاعت المحاربين مكتوبة قبل كده بس انت مغيرها وعاملها بطريقة جديدة ومركز على التفاصيل بس انا الى عايزه يبقا بطريقة جديدة بجد الى جاى فاهمنى يعنى بص لو تقدر تقرا كل القصص المشابهة ليك وشوف هم كلهم اشتركوا فى ايه واعمل انت الجديد ممكن تلاقى فكرة كاتب غيرك مشافهاش فاهمنى

التانية بقا ان الجزء مش طويل لا ده حلو كده وممكن يعوز يطول قدام و انا قاريت شوية من الكومنتات ف مش عايز اقلدهم الصراحة واقولك نفس الحاجات فى ناس بتفهم اكتر منى قالولك نصايح فوق النمرة واحد

اخر حاجة انا ساقط حساب ف متركزش فى عدد الكلمتين 😅
واحب اقولك انى متشوق انى اقرا الاجزاء الجاية و حتخلينى اتابع القسم بتاع قصص غير جنسية بعد كده 😂😂
واحلى تحية ليك يا كبير
حبيب قلبي ❤و**** حبيبي على التعليق ده و الجزء الثاني هينزل النهارده الساعه عشره بليل منتظر رايك فيه و انا عندى فمرة جديدة غير الباقى و فيه قصة بعد دى إن شاءلله فكرة جدة بردو و هتبقى جنسية عشان مش نمشورك ماغنا 😂

وكلامك ده فى قلبى و**** تسلم ياغالي 😚❤

• عجبني
التفاعلات: EL FNAN
  • حبيته
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
جميله جدا يا صاحبي كمل بالتوفيق

• حبيته