NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جمداان ي باشا بس بقولك انت ف حته قولت فيها شوفوا الافتار و بعدها قولت ابن الزناتى هيبقا زى جده ولا لا معنى كده انه مش الافتار صح و لا اى و لو هو مش الافتار معنى كده انه هيبقا حاجه اقوى

و ياريت متغيبش علينا و تطول الجزء ♥️

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
جمداان ي باشا بس بقولك انت ف حته قولت فيها شوفوا الافتار و بعدها قولت ابن الزناتى هيبقا زى جده ولا لا معنى كده انه مش الافتار صح و لا اى و لو هو مش الافتار معنى كده انه هيبقا حاجه اقوى

و ياريت متغيبش علينا و تطول الجزء ♥️
بس انا مش عايز احرق حاجه بس بس الافتار ده الى هو يقدر يتحكم فى الاربع عناصر و جماعة الغراب لما بيلاقو الافاتر بيحاولو يجندوه ليهم مش رضى بيقتلوه و جده عتعرف فى الاجزاء الى جايه ايه الى حصله

حاضر يا غالي انا بنزل جزء كل 3 ايام و هحاول اطول الجزء شويه و تسلم على مرورك الكريم ❤

حلو يسطا كمل، بس انا عايز اعرف حاجه ايه الافتار دا، هل الافتار دا لبس محارب ولا شخص اسمه اڤتار

• حبيته
احا انا ف المنتدي كل يوم ازاي مشوفتش القصه دي؟..حلوه فشخ يسطا هيه ايوه في قصص مشابه ليها سيكا صغننه بس انتا مغير فيها حاجات كتير وعاملها بطريقه حلوه جدا واول جزئين حلوين فشخ يسطا ويا ريت تقولي الجديد امتي

• حبيته
حلو يسطا كمل، بس انا عايز اعرف حاجه ايه الافتار دا، هل الافتار دا لبس محارب ولا شخص اسمه اڤتار
الأفاتار انا كنت كتبتها غلط
هو مش شخص هو لقب الشخص الى بيقدر يتحكم فى ال 4 عناصر

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
احا انا ف المنتدي كل يوم ازاي مشوفتش القصه دي؟..حلوه فشخ يسطا هيه ايوه في قصص مشابه ليها سيكا صغننه بس انتا مغير فيها حاجات كتير وعاملها بطريقه حلوه جدا واول جزئين حلوين فشخ يسطا ويا ريت تقولي الجديد امتي
حبيبى تسلم ياغالي ❤

انا بنزل جزء يوم الخميس و يوم الاتنين يعني الجزء الثالث يوم الاثنين الساعة 10 بليل

• حبيته
التفاعلات: Vėʼnºm
@Alkn Drakol2

يااااا عشرررررى تعالى هنا كده قول ريك 😂❤

الأفاتار انا كنت كتبتها غلط
هو مش شخص هو لقب الشخص الى بيقدر يتحكم فى ال 4 عناصر
اه عارف دا الكرتون المفضل ف الطفوله البنت اللىاسمها كورا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه عارف دا الكرتون المفضل ف الطفوله البنت اللىاسمها كورا
**** عليك 😂
الفكرة جاتنى من كده وكان فيه فيلم اجنبي اسمه الأفاتار بردو بس كان البطل ولد و كان فيه كرتون تانى اسمه محاربين الشاولين

• بيضحكني
التفاعلات: Lucifer 666
**** عليك 😂
الفكرة جاتنى من كده وكان فيه فيلم اجنبي اسمه الأفاتار بردو بس كان البطل ولد و كان فيه كرتون تانى اسمه محاربين الشاولين
انها الطفوله 😹♥️

• بيضحكني
  • حبيته
القصة فشيخة يا ابو الصحاب بجد شكلها هتبقي عظمة

هيما حبيب قلبي اكيد اجامد من الي قبل بس لو صغير هخطفك
ياعم مش مشكله اتخطف عن اخويا ❤

و الجزء نص نص كده 😂

انها الطفوله 😹♥️
اجمل ايام و**** الواحد دلوقتي مش يقدر يطبق فى الشغل بس كان يطبق يومين تلاتة قدام الكرتون ❤😂😂

• عجبني
جزء حلو يا سطا ومنتظر يوم الاتنين

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%