NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
421
نقاط
490
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
اول سنة جامعة كان ماتيو شخص ديما مفقتد شيء ما مش حاسس بالانبساط رغم ان حياته مستقره و عنده صحاب حتى علاقته العاطفية مفهاش مشكلة لانه كان مصاحب ريم لحد م شاف ديفيد .. فالبداية موصفات ماتيو هو ابيض و شعره اصفر و عيون خضر و اجرودي جسمه رياضي اما ديفيد هو خمري شعره اسود و عيونه سود اجرودي جسمه مدملك يعني مش تخين ولا رياضي .. نرجع لقصتنا ديفيد كان عنده اضطراب هوية و ده كان عمله مشكله بينه و بين نفسه و ده خلاه خجول شوية لحد م اتقابل مع ماتيو .. اليوم ده كان ماتيو وقف ع جنب مخنوق و حابب يقف مع نفسه شوية فجاة شاف ديفيد معدي و لفت انتباهه من اول نظره ممكن عشان ابتسمته مع الغمزات في خده و لسى هيفتح الباب عشان ينزل ف ماتيو نده عليه ف ديفيد وقف و باصله ف ماتيو ابتسم و قاله مش هتعرف تنزل السلالم بتتمسح ف ديفيد ساب الباب و شكره و لسى هيمشي عشان يروح السلم التاني ف ماتيو قاله انت رايح فين ف ديفيد استغرب السؤال بس قاله انه عاوز يروح ف ماتيو قاله تحب تشرب سيجارة معاية ف ديفيد ابتسم ببراءة و قاله يلا فطلعوا سوا اخر دور و وقفوا يدخنوا و يتعرفوا ع بعض و يكلموا فجاة جت ريم و سلمت ع ماتيو و خدته و مشيت تاني يوم ماتيو وقف قدام المدرج و بيدور بعينه ع ديفيد لحد م شافه نازل و لسى هيروحله لقى بنت جت من وراه و حضنته و سلم عليها و وقفوا يكلموا و يضحكوا ف ماتيو حس بغيره و مشي بعدها بيومين لقى ديفيد جي يقعد جنبه ع اد م انبسط بس كان مضايق انه بيخونه بس متكلمش فاي حاجة و خلصوا المحاضرة دخلوا الحمام و وقفوا يكلموا فجاة ديفيد قرب من ماتيو و قام باسه ف ماتيو م صدق فمسك ديفيد و بقى يبوسه بشكل قوي كانه بيبوس اول و اخر مرة بس الحلو ان ديفيد كان متجاوب معاه مرفضوش بعد البوسة كانوا عاوزين حاجات تانية بس مكنش هينفع فالجامعة ف ماتيو مسك ايد ديفيد و قاله تعالي معايا ف ديفيد خرج معاه و ساله هنروح فين قاله البيت قاله انت عايش لوحدك قاله لأ قاله طب انا عندي مكان احسن و خده و راحوا مدرسة مهجورة و نطوا السور و دخلوا و هم مش مصدقين يلي بيعملوه احساس الاثارة مع الخطورة خلاهم يضحكوا و هم طالعين المبنى جري لحد م وصلوا الدور الاخير دخلوا فصل و بقوا يتمشوا بين الديسكات و يتريقوا ع حال المبنى و شكل الفصل و بيضحكوا و بيبصوا لبعض بعيون مليانة اثارة تقريبا كل طرف مستني البداية من عند التاني لحد م ماتيو خد المبادرة و حرك الديسك و راح لديفيد وقف قدامه و مسكه من وسطه فديفيد حط ايده ع اكتاف ماتيو و عيونهم بتقول كلام كتير و بقا ديفيد يحرك لسانه ع شفايفه و بيعضها ف ماتيو قرب دماغه و حط شفايفه ع شفايف ديفيد و بقوا يبوسوا بعض نفس يلي حصل في فالحمام و هم بيبوسوا بعض بقى كل واحد بيقلع التاني لحد م بقوا ملط من فوق و حضنوا بعض و بقوا يحركوا جسمهم كان كل واحد منهم مش مصدق انه لامس جسم التاني و بعدين ماتيو نزل بدماغه و بقى يلحس صدر ديفيد و ديفيد مغمض عيونه و بيلعب في شعره من الانبساط بعدين ماتيو رجع و فك بنطلونه ف ديفيد فهم و نزل قعد قدام ماتيو و نزله البنطلون و بقا يمسح وشه في بوكسر ماتيو و يشمه و يمسك زبر ماتيو بيدعكه من فوق البوكسر و قام مطلعه من فتحة الرجل و بقا يمصه و يلحسه و عينه في عين ماتيو و مبتسم ام ماتيو فكان مبسوط و بيحسس ع وش ديفيد لحد م زبره وقف ف قوم ديفيد و فكله بنطلونه و نزل قعد قدامه و نزله الاندر و بقا يبوس زبره و بضانه و يمصه و ديفيد بيحسس ع صدره و بيلعب في حلمة بزه.. شوية و ماتيو لف ديفيد و بقا وشه للديسك و تيزه ناحيه وش ماتيو ف ماتيو حط وشه بين فخاد ديفيد و بقا يلحس بينهم ف ديفيد مد ايداه و وسع فخاده بقيت تيزه مفتوحه بقى ماتيو بيحط لسانه جوه خرم ديفيد و بيلحسه من كتر المحنة ديفيد مستحملش فساب فخاده و وطى و نام ع الديسك و ماتيو كمل لحس بس مفضلش كتير و قام و حط زبره بين فخاد ديفيد و بقا يحرك وسطه و وطى و بقا حاضن ديفيد و ديفيد مغمض عيونه و بيطلع اهاات بس مستحملش كتير و قام مد ايده مسك زبر ماتيو و حط راسه ع الخرم ف ماتيو زقه و بقا ينيكه و لسى حاضن ديفيد و نايم عليه حوالي ربع ساعة بعدين قام و طلع زبره و طلب من ديفيد يطلع يقعد ع الديسك و ينام بضهره و يرفع رجله و ديفيد طبعا عمل كده و رجع ماتيو حط زبره و بقا ينيكه و ديفيد ماسك رجليه و بيتوجع بس مبسوط لكن ماتيو مسبوش يطلع اهاات و حط شفايفه ع شفايف ديفيد و بقا يبوسه حوالي ربع ساعة كمان و بقا زبره بيترعش و بقا يكب لبنه ساعتها ديفيد ساب رجليه و حضن ماتيو كانه مش عاوزه يخلص لحد م زبره ماتيو نام و خرج لوحده ف ماتيو قام طلع مناديل و مسح زبره و اعطى لديفيد يمسح تيزه و لبسوا و قعدوا عند الشباك مبيكلموش بس مبسوطين و بيبصوا لبعض كل شوية و يبتسموا ف ديفيد سال ماتيو كان متغير معاه الصبح لية ف ماتيو قاله انه كان خايف يكون معندوش نفس الاحساس و انه يكون بيحب البنات ف ديفيد قاله لية بتقول كده قاله انه شافه مع بنت امبارح ف ديفيد ضحك و قاله ان دي اخته ف ماتيو فرح و عرف انه اخيرا لقى الحاجة يلي نقصاه و قام قرب شفايفه من ديفيد و مسك دماغه و باسه بوسة طويلة و بعد كده قاموا و نزلوا من المبنى و نطوا الصور و كل واحد رحوا ع بيته
 
  • عجبني
التفاعلات: mjwdymajd459
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%