NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه التحرير والدياثة كلها كذب وحورات

ايوه تمام ممكن يوريك صوره ماشى إنما اكتر من كدا صعب طبعا لان الموضوع بيبقى ممكن يروح فداهيه وحياته تبوظ إنما أنت عاوز تحبهم وخلاص ففداهيه
حبيبي دي بترجع للشخص الي وثق فيه هو اد الثقه والموضوع ده ولا لا

حبيبي دي بترجع للشخص الي وثق فيه هو اد الثقه والموضوع ده ولا لا
تمام بيبقى فى ثقه وكل حاجه والدنيا تمام بس برضو الموضوع مش سهل زى ما انت فاكر انا قلتلك اصلا هيوريك صوره ولا حاجه لو واثق فيك اوى إنما كل شويه يصور او يصور عامة بتبقى صعبه اوى

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby
يحبيبى ايوه هو زى مقلت هوريك صوره مره مثلا ولا حاجه بالعافيه برضو لان الموضوع مش سهل يقعد يصور وكدا لان انت هتجيبهم وخلاص إنما الموضوع صعب بالنسبا لحتة يقعد يصور وكدا
ايوه انا مش بقول يعني انه هيبقي فاتح لايف .. انما الموضوع ببقي ممتع ع الأقل بالمواقع حتى لو من غير صور

يحبيبى ايوه هو زى مقلت هوريك صوره مره مثلا ولا حاجه بالعافيه برضو لان الموضوع مش سهل يقعد يصور وكدا لان انت هتجيبهم وخلاص إنما الموضوع صعب بالنسبا لحتة يقعد يصور وكدا
ايوة انا معاك ومش شرط يقعد يصور انا مثلا بقوله ابعت لما تكون عايز مش عايز خلاص وانا ببقي خايف عليه اصلا علي فضيحته اصل انا بالنسبالي بدل ما ادور كل شويه ع حد لا هو واحد واكمل معاه فهو مهم وانه يبقي مش مفضوح دي اهم عندي من الصور والنظام ده

• عجبني
ايوه انا مش بقول يعني انه هيبقي فاتح لايف .. انما الموضوع ببقي ممتع ع الأقل بالمواقع حتى لو من غير صور
هو اكيد الدياثه متعه اوى بس انا بقولك يعنى انك لو عرفت تخليه يثق فيك هيبعتلك صوره ولا حاجه عشان تبقى عارف شكل الام او الأخت وكدا وبعد كدا تبقى تنزل عليهم وفى متعه بصور شيههم بقى بعدين بس لو وثق فيك اوى بعد فتره هيوريك صوره اكتر من كدا صعب اوى

ياريت تكون فهمت الفكره إلى عندى بس

• عجبني
التفاعلات: احاوى
ياريت تكون فهمت الفكره إلى عندى بس
ايوه فاهم ياصديقي ومقدر الموضوع مش سهل عليه برضه شكرا لتعليقك

• حبيته
التفاعلات: احاوى
مفيش هنا ديوث جاد اغلبهم بنسبة ٩٩.٩% بيكون اطفا اااال عاوزين يتمتعو بس ويجيبو شهوتهم و بقى شىء مقذذ

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby و عمر٧٧
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه دون عن باقي مواضيع الجنس بس التحرر او الديانة أغلبها كذب وحورات مثلا الزوج بقولك نفسي مراتي تتناك بس انه يبعت صوره جسمها يحور ويكذب واظن مفيش ديوث هيوصل للمرحله دي غير لما يبقي بيكون بيديث بصورها الاول
الدياثه حقيقيه بس لازم الطرفين بكونوا متفاهمين وهيوصلوا لده تاني شئ عمر الديوث ما هيبعت اي شئ طالما مش واثق فيك

الدياثه حقيقيه بس لازم الطرفين بكونوا متفاهمين وهيوصلوا لده تاني شئ عمر الديوث ما هيبعت اي شئ طالما مش واثق فيك
معاك بس المشكلة الي بتكلم فيها ان حد لو متفاهمين وبقي عنده ثقه فيه .. اتحولت المتعه لموضوع ابعتلي صور وقولي كلام .. واكن المتعه بقيت في الهبل دا

معاك بس المشكلة الي بتكلم فيها ان حد لو متفاهمين وبقي عنده ثقه فيه .. اتحولت المتعه لموضوع ابعتلي صور وقولي كلام .. واكن المتعه بقيت في الهبل دا
الديوث الحقيقي مش هتلاقيه هنا الديوث الحقيقي دلوقتي مراته او اخته او امه بتتناك وهو بيتفرج حتي اللي هنا صعب تلاقي حد شبه تفكيرك او قريب منه

الديوث الحقيقي مش هتلاقيه هنا الديوث الحقيقي دلوقتي مراته او اخته او امه بتتناك وهو بيتفرج حتي اللي هنا صعب تلاقي حد شبه تفكيرك او قريب منه
ممكن يكون عندك حق برضه .. بس برضه المتعه كلها في البدايات ومش كل الناس تقدر توصل للمرحله دي .. انا عن نفسي افضل الشات بس لانه بيفضل في ستر

ممكن يكون عندك حق برضه .. بس برضه المتعه كلها في البدايات ومش كل الناس تقدر توصل للمرحله دي .. انا عن نفسي افضل الشات بس لانه بيفضل في ستر
انا مش هكدب عليك انا ليا صديق مقرب مني واحنا نفس الميول وبنجيب اندرات امهاتنا وبتعمل كل شئ بس دي كانت صدفه ان الاقي حد شبهي تاني شئ المتعه مع الوقت بتقل في الشات وبيكون نغسك في جديد

انا مش هكدب عليك انا ليا صديق مقرب مني واحنا نفس الميول وبنجيب اندرات امهاتنا وبتعمل كل شئ بس دي كانت صدفه ان الاقي حد شبهي تاني شئ المتعه مع الوقت بتقل في الشات وبيكون نغسك في جديد
مقدر رايك بس دي بترجع للي معاك ودماغه وانه يقدر يوصلك للمتعه الي بتحلم بيها .. مانا قولتك البدايه هي معظم المتعه لأنها فيها ستر وعدم فضيحه

مقدر رايك بس دي بترجع للي معاك ودماغه وانه يقدر يوصلك للمتعه الي بتحلم بيها .. مانا قولتك البدايه هي معظم المتعه لأنها فيها ستر وعدم فضيحه
انت مثلا ميولك عشان عايز اسالك سؤال

قلتلك لان الاغلب هنا بقى شوية اطفا اااااااااال

• أتفق
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%