NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه التحرير والدياثة كلها كذب وحورات

ليه دون عن باقي مواضيع الجنس بس التحرر او الديانة أغلبها كذب وحورات مثلا الزوج بقولك نفسي مراتي تتناك بس انه يبعت صوره جسمها يحور ويكذب واظن مفيش ديوث هيوصل للمرحله دي غير لما يبقي بيكون بيديث بصورها الاول
كلهم كذابيين خوات شرموطة

انا واحد من الناس ديوث حقيقي مش كزاب والصور الي بنزل بيها لا مراتي مش من النت يعني انا ملتزم باالدياثه وفيه بعض الناس تعرف اني ديوث فعلن
وفيهم الي عرفته بانفسي

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن السعادة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الست ممكن تبقي جاهزة اكتر من الراجل. لكن المشكله الأكبر بتكون في الطرف التالت لان الرجاله في مصر خرا اوى. انا راجل. مش ديوث. و معترف. أننا خرا في التعارف

هو اصلا بيكون عايز حد غريب علشان لا يعرفه وهو يعرفه
بالعكس انا نفسي الاقي حد من اصحابي القريبين مني يكون نفس ميولي خصوصا ان انا عارف اهله وهوا عارف اهلي

ليه دون عن باقي مواضيع الجنس بس التحرر او الديانة أغلبها كذب وحورات مثلا الزوج بقولك نفسي مراتي تتناك بس انه يبعت صوره جسمها يحور ويكذب واظن مفيش ديوث هيوصل للمرحله دي غير لما يبقي بيكون بيديث بصورها الاول
ياعم في اللي بيقولوا كدا ومبيبقوش متجوزين اصلا

الست ممكن تبقي جاهزة اكتر من الراجل. لكن المشكله الأكبر بتكون في الطرف التالت لان الرجاله في مصر خرا اوى. انا راجل. مش ديوث. و معترف. أننا خرا في التعارف
اكيد كل كبلز وليه ظروفه عموما مش زي بعض

• عجبني
التفاعلات: real human
بالعكس انا نفسي الاقي حد من اصحابي القريبين مني يكون نفس ميولي خصوصا ان انا عارف اهله وهوا عارف اهلي
مش كله نفس عقلك ومع اول مشكله.. الفضائح بتكتر ونسبة الفضيحة بتبقي اكبر

عايز حد تخيلات انه بينيك امي

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن السعادة
الدياثة وتحرر اسلوب حياة واقتناع داخلي ومش شرط ان الديوث لازم يبعت صور علشان يبسط خصوصا لو عايش حياته بدياثة وتحرر
بس ميتكلمش ويقطع بمزاجه زيك

غندما يكون الفحل ثقة وصادق ومحترم هيكون الديوث صادق ويديله كل مايريده

بالعكس فىه متعة كبيرة جدا بتخيل كل اللى نفسي اعمله من غير ما حد يتحكم فيا أو بفرض رغباته هو عليا
تعالي خاص نتكلم اكثر لو تحب

انا وصلت لمرحلة اني بنشر في المنتديات للاسف

انا كديوث انا عمري ٣٥ومرتي ٣٠ وكل الصور يلي نشرتها وبمتع بيها الاعضاؤ الكرام هما صور مرتي واي حد كلمني متعتو بصورها وماكذبت على اي حد لاني مادخلت االمنتدى اضيع وقت انا عندي ميولي ومتعتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%