NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه التحرير والدياثة كلها كذب وحورات

مقدر رايك بس دي بترجع للي معاك ودماغه وانه يقدر يوصلك للمتعه الي بتحلم بيها .. مانا قولتك البدايه هي معظم المتعه لأنها فيها ستر وعدم فضيحه
انت مثلا ميولك عشان عايز اسالك سؤال

معاك بس المشكلة الي بتكلم فيها ان حد لو متفاهمين وبقي عنده ثقه فيه .. اتحولت المتعه لموضوع ابعتلي صور وقولي كلام .. واكن المتعه بقيت في الهبل دا
قلتلك لان الاغلب هنا بقى شوية اطفا اااااااااال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه دون عن باقي مواضيع الجنس بس التحرر او الديانة أغلبها كذب وحورات مثلا الزوج بقولك نفسي مراتي تتناك بس انه يبعت صوره جسمها يحور ويكذب واظن مفيش ديوث هيوصل للمرحله دي غير لما يبقي بيكون بيديث بصورها الاول
الموضوع كله يتلخص بالمجتمع الي عايشين بيه ممكن تقولي لو الصورة انتشرت شنو موقفه بالمجتمع والناس تتقبل هالفكرة لهذا من حق كل انسان يحمي نفسه واصلا احنه داخلين هون حتى لحد يعرفنه

انا هنا ليا ٤ سنين مشفتش حد جادف

الموضوع كله يتلخص بالمجتمع الي عايشين بيه ممكن تقولي لو الصورة انتشرت شنو موقفه بالمجتمع والناس تتقبل هالفكرة لهذا من حق كل انسان يحمي نفسه واصلا احنه داخلين هون حتى لحد يعرفنه
ايوه فعلا معاك حق ميه في الميه بس انا بتكلم ما بعد مرحله الثقه .. وع فكره انا مع المتحرر في كل حاجه ياراجل دانا في مره بعتله صوره بطاقتي **** عشان يثق فيه 😂😂

ايوه فعلا معاك حق ميه في الميه بس انا بتكلم ما بعد مرحله الثقه .. وع فكره انا مع المتحرر في كل حاجه ياراجل دانا في مره بعتله صوره بطاقتي **** عشان يثق فيه 😂😂
ههههههههههه للاسف المتحرر هنا اخره شات بس

بالنسبة للمجتمع انت بموقع مو غلطان لكن المتحرر كله اخطاء ولتنسى شي مهم يمكن انت انسان محل ثقة بس اكو لا واغلبهم يدخل بس حتى يحصل صور مو اكثر

نسبة ٩٩.٩%

بالنسبة للمجتمع انت بموقع مو غلطان لكن المتحرر كله اخطاء ولتنسى شي مهم يمكن انت انسان محل ثقة بس اكو لا واغلبهم يدخل بس حتى يحصل صور مو اكثر
اهاا فعلا المهم ان الفاهم بيريح وصاحب العقل بيميز .. والموضوع دا محدش بيعرف يضحك ع حد

ليه دون عن باقي مواضيع الجنس بس التحرر او الديانة أغلبها كذب وحورات مثلا الزوج بقولك نفسي مراتي تتناك بس انه يبعت صوره جسمها يحور ويكذب واظن مفيش ديوث هيوصل للمرحله دي غير لما يبقي بيكون بيديث بصورها الاول
اولا علشان تبقى تعرف مش بس قي المنتدي ده وكل المنتديات هتلاقي اكتر موضوع ممتاز و يجيب تفاعلات موضوعات الدياثه هتلاقي معظم الحسابات اللمستواه عالي من بتوع التحرر و الدياثه وهي مطلوبه وقوية

اولا علشان تبقى تعرف مش بس قي المنتدي ده وكل المنتديات هتلاقي اكتر موضوع ممتاز و يجيب تفاعلات موضوعات الدياثه هتلاقي معظم الحسابات اللمستواه عالي من بتوع التحرر و الدياثه وهي مطلوبه وقوية
بس معظمها فيك وشغل عيال

لأنو اكثرهم هنا ركبو الموجة و هما مش عارفين يعني ايه ديوث و اذا فعلا عاونين يشوفو امهاتهم كدة..
و انا شخصيا في كثير ساعدتهم يتجاوزو موضوع إدعاء الدياثة دا لأنهم ماكانوش ديوثين فعلا
حتى واحد منهم امو كنت خلاص حساعده يخليها تصير شرموطة لكن للاسف خاف و بطل

لأنو اكثرهم هنا ركبو الموجة و هما مش عارفين يعني ايه ديوث و اذا فعلا عاونين يشوفو امهاتهم كدة..
و انا شخصيا في كثير ساعدتهم يتجاوزو موضوع إدعاء الدياثة دا لأنهم ماكانوش ديوثين فعلا
حتى واحد منهم امو كنت خلاص حساعده يخليها تصير شرموطة لكن للاسف خاف و بطل
اتفق مع اول كلامك فعلا

يعم انا دوست كتير معاهم مفيش حاجة حصلت معاك الا وحصلت معايا
ممكن لو عندك خبرة تكلمني خاص ضروري مش راح ازعجك

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن السعادة
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انا لو مبعتش صور حقيقية لمحارمى اللى بديث عليهم مبيبقاش فيه متعة انا ديوث بنت خالتى و مرات عمى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الباحث عن السعادة و جمال ابو زب جميل
انا لو مبعتش صور حقيقية لمحارمى اللى بديث عليهم مبيبقاش فيه متعة انا ديوث بنت خالتى و مرات عمى
جدع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%