NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة سالب كبير (حكايتي كامله) ـ حتي الجزء الرابع 17/4/2023

A7med44

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
11 أبريل 2023
المشاركات
13
مستوى التفاعل
101
العمر
46
نقاط
12
الجنس
ذكر
الدولة
السعوديه
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا سالب متزوج عمري ٤٤ حياتي كلها بالسعوديه..
بداية زاوجي كانت حياتي تمام وزوجتي محترمه ومحجبه وبالجنس مش خبره استمر زواجنا ١٠ سنين طبيعي ممارسات عاديه مثل أي زوجين.. بيوم سافرنا عند اهلها في مدينه ثانيه وسكنا معاهم بنفس الشقه وبالليل نمت انا وزوجتي مع الاولاد بغرفه وحده المهم زوجتي كانت ممحونه كثير وبعد ماناموا الاولاد نزلت البنطلون وطلعت طيزها وانا كمان طلعت زبي وحاولت ادخلها بكسها بس ماينفعش لازم تكون الوضعيه تمام مش على جنب وبعد محاولات دخلته بكسها بس ما كانت مريحه وهي نزلت بيدها على كسها وفركته عشان تنزل وطلعت زبي من كسها وبديت انا كمان العب بزبي فقالت لي خلي راس زبك على طيزي بس لا تدخله وفعلا سويت الي قالت عليه ومع الضغط دخل راسه ونزلت انا بسرعه اول مره تسمح لي العب بطيزها وزعلت ليه انا نزلت بسرعه فنامت على بطنها وكملت فرك وانا نمت ومش عارف امتى هي خلصت ونامت..
اليوم الثاني نفس الحكايه تكررت بس ها المره قالت إذا ناموا الاولاد عاوزه انام على طيزك وافرك كسي عليها وكانت اول مره تطلب طيزي وفعلا نامت على طيزي وتفرك كسها وتحسس طيزي الين صارت تلعب بخرقي واحس ان ببالها شي ثاني وخليتها على راحتها ودخلت اصبع واحد ومن حماسها ارتعشت على طول وكانت هايجه وتقول كلام كثير اول مره اسمعها تقول لي يا منيوك وتقول عن نفسها انا قحبه وكانت هايجه على الآخر وقالت لي دورك تجلخ وتنزل قلت لها انا نزلت وضحكت وقالت عشان اصبعي او عشان طلعت فوقك وقلت كلها..

التكمله بالجزء الثاني

رجعنا من السفر على بيتنا وصارت زوجتي تجلخ بشكل شبه إدمان وكمان صارت كل الجنس بيكون على طيزي.. صرت البس بنوتي واغطي وجهي بقناع او **** عشان هي تطلب كده وبدا كلامها يتغير وتقول نفسي اشوفك تتناك طيزك حلوه لنيك واذا خلصنا نيك او تجليخ تقول بس كنت متحمسه..
ومره انا قررت أمارس مع فحل ونزلت برنامج قاي معروف وصرت أعرض فيه والبس بنوتي وبالصدفه تعرفت على مصري شغال هنا وتعرفت عليه طلع من اسوان وصرنا نعرض لبعض عمره ٢٨ وزبه وسط وجسمه مليان شوي بس الي عاجبني فيه انه مصري مثلي وفاهمين بعض وطلع كمان هو متزوج وساكن قريب مني وحاولت أدبر طريقه يكون يومي فيه فاضي وهي مش موجوده استغليت فرصه كانت هي وأولادها في زياره لزميلتها..
كلمته على طول ان فرصتنا اليوم وقلت له يجي لعندي افضل ولبست بنوتي ونعمت طيزي وجهزت نفسي.. اول ماوصل لعندي كنت مغطي وجهي بال**** خجلان ليكون نعرف بعض واول ماشفني خذني بالحضن ويديه تلعب بجسمي وطيزي.. خلاني انام على بطني وفتح طيزي وصار يلحس مثل المجنون ماعطاني اي فرصه فسخ ملابسه ورجع ثاني يلحس ويشتم حسيته هاج على الآخر تفل على خرمي وحط زبه وبقول له انا مش مفتوح وقال لي سيب نفسك وتحمل ودخل زبه بشويش لحد مادخل كله وانا متألم و موجوع كثير وهو ينيك بخفيف وفجأة وقف وراح نايم جنبي وقال لي خلاص نزلت ماصدقته حسيته بيكذب علي بس شفت زبه نايم وقلت له خلاص كده قال اه لازم امشي وارجع لك وقت ثاني.. انا زعلت كثير حسيت نفسي رخيص انه بس جاي ينزل ويمشي فبعد ماراح من عندي أعطيته حظر بالبرنامج وصرت ادور مثل المجنون لأي فحل يجي قبل لا زوجتي ترجع للبيت ولقيت شاب سعودي عمره ٢٢ نحيف وزبه كبير مره وقلت له يجي..
وفعلا جالي ومارست معها وكان حنون مره وفحل حقيقي.. سوا لي مساج لطيزي ولعب بطيزي باصابعه وبعدها دخل زبه بشويش لحد ما دخله كله وانا بتوجع من الألم كان ينيك بخفيف ومرات يشد النيك وحصل معاي اني نزلت وهو ينيكني وده الي خلاني اتألم اكثر صرت مش قادر اتحمل النيك بس هو ماوقف وكمل ينيك لحد مانزل وكنت مره مبسوط انه كان حنون ومتفهم رغم صغر سنه..
بعد كم يوم صار يراسلني ويحكي لي انه ارتاح معاي عشاني اجنبي وسألني اذا متزوج وعرف عني كل شي تقريبا وصرت احكي له بالتفصيل الي يصير بيني وبين زوجتي وصار يطلب مني اشياء اسويها معها..
وتقابلنا مرات كثيره عندي بالبيت
وبيوم قالت لي زوجتي رح لغرفة النوم لحد ما اجيلك ورحت للغرفه وبعت لي مسج على الواتس قالت لي الي اقوله لك تنفذه حالا..
طلبت مني البس بنوتي واكون جالس عند الباب واني ما اتكلم معاها ابد بس اقول حاضر وقالت اي سؤال أسألك تجاوب عليه..
خمس دقايق وجت للغرفه وقالت لي كم مره ناكك حمد.. صابتني صدمه ودخت ومعرفتش اتكلم ابدا
وعصبت وقالت بسألك مره ثانيه ولو ماجاوبت مش ح يحصل خير..
التكمله في الجزء الثالث

الجزء الثالث

بعد ما زوجتي واجهتني بالفحل حمد وكانت جدا متعصبه على الآخر..
عرفت انا وقتها انها عارفه كل حاجه بس ازاي عرفت ده السؤال الي كان مجنني مع اني كنت حريص جدا..
نزلت وجهي بالأرض وقلت لها من فتره تعرفت عليه وجالي البيت هنا ومارسنا.. قالت اه ماني عارفه كل حاجه وشفت كل رسايلك معاه بس ازاي قدرت تتحمل زبه ده كبير اوي.. حسيت وقتها انها مبسوطه من جواها بس مش قادره تقول مباشره.. طلعت ع السرير ونامت على بطنها وقالت طف النور وتعال جنبي.. سويت الي قالت عليه ونمت جنبها وقالت لي احكي لي الي صار بكل التفاصيل.. وانا احكي لها كل حاجه وهي كانت تفرك كسها على الي حصل معايه الي نزلت مويتها وقالت خليك على بطنك وطلعت فوقي وهمست لي وقالت لي اذا حاب تتناك بيكون بشروطي وبعلمي انا.. اذا موافق او تطلقني ياخول.. وافقت على طول قلت موافق فقالت لي تمام كده.. اول شرط مش راح تقابل حد الا بعد اذني.. وممنوع تحكي مع أي حد الا اذا انا وافقت.. وممنوع تقابل اي فحل ابيض بس فحول سمر.. وبالبيت ماسمع لك اي صوت أو رأي الي اقوله تقول تمام.. وبخصوص البس بالبيت او برا البيت بيكون خاص فيني وانته برا الموضوع.. وافقت على كل كلامها بس استاذنتها قدام اهلي يكون الموضوع عادي فوافقت وارتحت نسبيا.. وفعلا استمرينا فتره كده ماليش اي كلمه هي الي تامر وتنهي وكان اول حاجه عملتها كانت قدام اخوها الي اصغر منها بسنتين.. اول مانزلنا مصر بالاجازه ودخلنا شقتنا قالت لي اخوها وزوجته وأولاده بعد كم يوم بيكونوا عندنا زياره عاوزه نخلص الشقه ونجهزها.. ارتحنا يوم واليوم الثاني خلصت تقريبا كل أمور الشقه من إصلاحات ومونه وكل حاجه تقريبا بقى بس موضوع النت وحاجات تفاهه.. وبعد كم يوم وصل اخوها مع زوجته بس أولاده ماكانوا معاهم خلوهم عند مامتها.. كانت زوجتي لابسه ضيق مره وصدرها باين وفهمت انا انها تحاول تختبر رجولتي وتشوف لسا جواتي راجل او خلاص تحولت لواحد خول وديوث.. بصراحه كنت متضايق بس جواتي شهوه وزبي الخول وقف واحنا بنحضر العشا نادتني اساعدها ورحت لها المطبخ وبحركه سريعه كده مسكت زبي لقته مقوم قالت لي مقوم ياخول على ايه هو عاجبك اني لابسه كده او عشاني مطنشاك وبتسعرض بلحمي قدام الرجاله بجد.. ماقدرت اتكلم وسكت وبعد ماخلصنا عشا وجا وقت النوم راح زوجتي مباشره على الحمام تاخذ دش مع انها عارفه ان ها لوقت الكل محتاج الحمام قبل النوم بس كنت حاسه انها قاصدها الحركه.. خلصت وطلعت لافه المنشفه عليها وجسمها مفضوح اكثر من كونه مستور من المنشفه بس من سوء حضها اخوها كان بغرفته مش برا.. ورجعت زعلانه شوي ودخلت لبست لبس نوم وواضح انه ماكنش مزاجها لنيك بس كانت في بالها حاجه مافهمتها ابدا.. اخوها بعد كم يوم مشي من عندنا واحنا قضيناها تمشيه وزيارات لحد مارجعنا السعوديه.. وكان اول حاجه طلبتها قالت عاوزه اشوفك تتناك من فحل اسمر واكون موجوده بس انا مش عاوزه اتناك.. وافقت على طول ونزلت برنامج القاي ودورت لحد مالقيت واحد سوداني كبير عمره ٥٠ وحكيت معاه وعرض زبه وكان حلو مش كبير مره وشفته زوجتي وقالت تمام خليه يجي بكره واشرح له الوضع كامل.. وحكيت للفحل السوداني كل حاجه وافق على طول واظن كان بباله انه ممكن ينيكها اليوم الثاني بعد ١٢ اليل راسلني وقال انه جاهزه مسافة الطريق وانا كمان قلت له جاهز.. اول ماوصل لحد العماره الي فيها شقتنا قلت لزوجتي ان الفحل وصل.. كانت لابسه قصير مره وكعب قالت لي وطي عند رجلي ووطيت عند رجلها قالت بوس رجلس واطلب اني أوافق لك يدخل بصراحه كنت منكسر مره بس من جواتي كان في خول ممحون ومتمع قلت لها اسمحي لي اقابله وناظرت فيني وتضحك استهزاء وتتف على يدها قالت لي الحس لا إرادي لحست يدها.. كانت هي مبسوطه مره اني مطيع لها.. قالت خلاص قوم خلي فحلك يدخل المجلس ومارسوا وانا راح اجي بعدين.. ارسلت له وطلع لعندي وماضيعت وقت هجمت على زبه ومصيته كان زبه مقوم وصلب وعروقه طالعه كان الفحل مره هايج.. قال لي على بطنك ياكذاب قلت له ليه تقول كذا قال مش انت تقول ان زوجتك بتكون معانا قلت له هي راح تجي على مزاجها.. ومارد علي طلع فوقي وحط مزلق ودخل زبه بوحشيه وجعني كثير وحاولت اتخلص منه بس ماقدرت كان قوي مره حسيت انه ينيك بقهر.. وانا اتألم واصيح اقول له شوي شوي مش قادر اتحمل.. واسمع صوتها بتقول له شد عليه ده خول يدلع عليك.. بصراحه وقتها جسمي كلها ساح وبروده بجسمي وخرقي صار مفتوح على الآخر وراح الألم.. وقف هو وناظرها وقال لها اوك الي تؤمري فيه وكمل نيك وكان يحاول يثبت لها انه فحل وماينزلش بسرعه فضل ينيك فيها نص ساعه نيك.. كل الوضعيات عملها معايه.. وزوجتي كانت تتفرج علينا ويدها على كسها واضح انها بتنزل شهوتها علينا.. قالت للفحل نزل خلاص الوقت خلص.. وبدون أي كلام من الفحل على طول نزل جواتي وطلع زبه يتسعرض فيه قدامها قالت لي ماتقوم تنظف زب فحلك.. قلت لها المره الجايه.. زعلت وقالت قوم الان والفحل يجي لعند وجهي قال سمعتها او اخليك تنظفه بالعافيه.. مسكت زبه وانا متقرف بس من مصيت زبه وطعمت المزلق نزلت يدي على زبي وبديت افركه عاوز انزل كده وانا سارح كده قاطعتني وقالت خلاص.. قام الفحل لبس ومشي من عندنا.. وقالت لي نزل يا خول والحقني غرفة النوم.. نزلت على طول عشان الحق عليها قبل لا تنام لقيتها على السرير ونايمه على جنبها وجيت وراها بضمها عشان ننام وقالت لي هو انت بتنام معاي كانك راجلي.. نام عند رجلي ياخول او اقول لك ياديوث ماهو الفحل شاف لحمي وشرفك وانت ساكت عشان تتناك يامنيوك قوم فز ونام عند رجلي وقتها حسيت انكسار حقيقي مش كلام ونفذت الي قالت عليه وحست اني فعلا صرت خادم عندها وكلب ليها.. وقالت لي اليوم الثاني الاسبوع الجاي راح تطلع تسهر وبتتاخر ولازم اكون انا عند الاولاد بالبيت لحد ماترجع..
الجزء الجاي راح احكي لكم هي قابلت مين وازاي عرفت وهي عملت ايه بعد ما انا عرفت..



الجزء الرابع

بعد ماخلتني نايم عند رجليها واهانتني وحسستني اني مجرد خول اتبع شهوتي لو على كرمتي فهي قررت انها تشوف حياتها وامورها ومتعتها مع حد يكون يقدرها بس هي ماقالت مباشره بس انا فاهم اني خلاص مش ينفع ابقى ذكر عليها بعد الي شافته وعملته معاي.. ف جا يومها الي هي ناويه تطلع فيه وكانت لابسه لبس ضيق قصير ومضبطه نفسها ولبست عبايتها وعشان هي مستخسره تستأذن مني شاورت لي على جوالي باستحقار وطلعت مع الباب وانا شفت جوالي ولقيت منها رساله انها بتتاخر برا وممكن تبات كمان وان مهمتي اني اعرف اسكت الاولاد محدش يسأل عنها.. بصراحه في حاجه جواتي سرت مثل الكهربه ونبض قلبي صار قوي وخفقان بصدري لدرجه لو رجعت لي بوقتها وقالت لي وطي بوس جزمتي كان بعملها وانا مبسوط على الآخر مش عارف ايه الي حصل معاي.. وبنفس الوقت زبي كان فيه شهوه انه ممكن ينزل وهو نايم لو بس حد لمس طيزي.. وبعدها بشوي اكلني الفضول عاوز اعرف هي مع مين وبحكم وضعنا هنا بالسعوديه ك اجانب ف اكيد مش راح تقدر تاخذ راحتها غير مع حد من اولاد البلد او اجنبي يكون مبسوط ماديا ويكون عنده شقه عوايل مش عزاب او يكون يقدر يستأجر.. وبعد ساعتين تقريبا او ازود شويه لقيت لها صوره ع الانستقرام في مكان بالرياض دايما الأجانب يتجمعوا فيه ف عرفت انها طالعه اكيد مع وحده من صاحبتها الي من عندنا من مصر بس لقيت مصطفى كمان حاط صوره لنفس المكان بس من زاويه ثانيه ف عرفت انهم اثنينهم بنفس المكان بس معقوله مع بعض.. مصطفى ده مصري شغال بشركه كمبيوترات ومبسوط ومرتاح وكبير بعمره ممكن حدود ٤٥ ومتزوج بس عزوبي بالسعوديه وتعرفت عليه من كم سنه عشان شغل الشركه الي انا فيها وتقابلنا اكثر من مره وكان يعرف زوجتي واولادي بحكم المقابلات بس ماتوقعت ان ممكن يتعرف على زوجتي.. وده الي حصل.. ف استرجعت شوي بذاكرتي وتذكرت الاب توب تبعها الي شرته برخيص مع ان مواصفاته عاليه ولازم يكون غالي بس قالت لي كان عليه عرض وخصم وصدقتها وكمان جوالها الجديد خذته برخص كمان وبنفس الموضوع انه كان في خصومات وهي لحقت عليها... بديت افهم ان الحكايه بدت من زمان ومش ح كذب عليكم انا بديت اشك حتى أن ممكن ولدي الاخير يكون منه هو لأنها حملت فجأه يعني بديت افكر كثير وعقلي يودي ويجيب.. وعلى الفجر رجعت للبيت بس كانت مرهقه ع الاخر وكنت لساتي صاحي مانمتش وسألتها ارتحتي قالت لي ايوه ع الاخر مرتاحه وعاوزه انام وخليتها لما غيرت ملابسها ونامت ع سريرها وكعادتها تنام ع بطنها قالت لي طف النور وتعال انخمد نام بس انا من كثر محنتي ودياثتي صارت ايديني بارده وجسمي بارد اول ماطفيت النور فسخت كل ملابسي وطلعت ع السرير ونمت جنبها وقالت لي مش اتفقنا تنام عند رجلي قوم يلا نام قبل ما ازعل عليك مزاجي رايق ومبسوطه ف قلت لها انا شكل مصطفى كان ممتع اوي.. هي بس سمعت اسم مصطفى وطلعت منها تنهيده طويله وسكتت.. قلت لها تسمحي لي انظف كسك قالت لي مش كسي النيك كان كله بطيزي نظف طيزي يا خول وفعلا لحست طيزها ونظفتها وكنت مخلص بالتنظيف وكانت ريحتها مزلق بعد ماخصلت لحس لامس زبي رجلها وكان نص تقويمه.. وضحكت قالت عشانك نظفت طيزي بسمح لك تنزل وانت تلحس طيزي وتكمل ضحك وانا مش معاها ابدا مركز بطيزها وافرك زبي لحد مانزلت ف قالت لي كمل نومك عند رجلي وبكره اشوف سالفتك ايه... نمنا لظهر وقامت بعد ما الاولاد صحيو وانا قمت بعدها بشوي ولقيت وجهها متورد وشكلها مرتاحه ومزاجها عالي.. بعد الغدا ارسلت لي قالت لي الحقني الغرفه.. بالغرفه قالت لي هو مصطفى ينيكك.. قلت لها لا ليه.. قالت كيف انت عرفت اني كنت معاها.. فقلت لها الحكايه وسالفة الانستقرام ف ضحتك وقالت لي تمام عليك كده وترفع لبسها وقالت لي الحس كسي عاوزه انزل عسلي على زوجي ديوثي.. ولحست لها وهي بسرعه ارتعشت كأنها كانت ع آخرها.. وبعدها سألتها قلت هو زبه كبير وتضحك قالت لا تفكر فيه ابد مش راح اسمح لك ابدا.. اتفقت انا وانت انك بس تمارس مع السمر مش مع البيض... فقلت لها ممكن اشوفكم وقالت لا عشان لازم حد يبقى مع الاولاد لكن انت تقابل وسط الأسبوع وانا بأيام الويكند فقلت له اوك تمام.. وكان جواتي خيال اني اشوفها تتناك.. بعد كده صرت افتح البرنامج واخليها تشوف معاي والي يعجبها تقول لي رح قابله وافتحوا السناب اشوفكم وبقيت كده كل ماروح اقابل حد لازم اخليها تشوفنا مباشر.. وهي لما اسألها اشوفها وهي تتناك ترفض.. بعدها بفتره طلبت تنزل على مصر عشان تحضر العيد هناك وكان طلبها في وقت صعب ومشكلة التذاكر غاليه فقالت لي انت وافق وبس وخلص امور السفر والتذاكر راح تكون مدفوعه لان مصطفى بسافر كمان.. وسافرت هي ومصطفى والأولاد لمصر.. بعد كده بكم يوم لقيتها تاركه الاولاد عند مامتها وراحت لاخوها وزوجته وبصراحه كنت حاس انها تبغى اخوها وميته عليه بس كنت اقول مستحيل هو يوافق خصوصا ان زوجته مزه جامده وحلوه جدا ف كانت زوجتي ترسل لي صورها وكانت زوجتي تلبس ضيق وقصير ف كنت اقول لها اخوكي مش يرفض تلبسي كده قدامه وكمان زوجته راضيه على الي بتعمليه قالت لي هو ممكن اخويا يبص فيها وزوجته قدامها زي القمر ده لو بص لي راح اكون اسعد وحده انه بص لوحده مثلي مقابل جمال زوجته معناها باقي فيني اشياء مغريه وتضحك بشرمطه.. وبصراحه حسيت انها تمارس مع اخوها من زمان قبل يتزوج ويمكن بعد زواجه صار يرفض يمارس مع زوجتي بس كله شك مالقيت شي يأكد الشك تبعي.. بصراحه انا استغليت الشقه وصرت أمارس فيها قد ما اقدر كنت أعرض لها الفحول السمر بس.. بس باقي الفحول ما تدري هي عنهم.. ومن بعدها وانا وهي تغيرت حياتنا وكل واحد راضي ع الثاني وصارت تحبني ولما نكون لحالنا تمارس معاي كل الساديه وتعلمت فيني كل حاجه.. بعد ماكنت خول مهان عندها وهي بعد ما كشفتها مع مصطفى واخوها صارت العلاقه بيننا تمام..
وراح احكي لكم قصتي معها ومع صديقتها الاردنيه بعد العيد مع صور جديده 🌹🌹🌹
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: صاحب مزاج عالي, الضاحك الباكى, aldorg و 12 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
يسلموا.. أتمنى تعليقات عشان اكمل وافضفض
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و shy. big ass
جميل جدا ،
حكون مبسوط لو كانلك مواضيع جميلة مثل هالموضوع في قسم السادية والخضوع
 
الدنيا فيها العجب .
 
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: A7med44
  • عجبني
التفاعلات: A7med44
القصة رووووووووووووعة كمل يا خول وقول الشرموطة مين ناكها
 
  • عجبني
التفاعلات: A7med44
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: A7med44

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%