NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: رمضان حفيظ

23/5/2023

اليوم هو مش عادي عشان النهاردة عيد ميلادي ... النهاردة يوم إجازة رسمية ... واحتفالات نووية ... اصدقائي شكرا انكم في حياتي ... وشكرا لك من ساهم في سعادتي ولو بكلمة عطف منك في لحظة ضعف ... و ه‍ انا مضى من العمر المنتصف أو أكثر ... ولنجعلها ذكرى السنة القادمة ... إن كنت موجودة فلنجدد ذكرنا ... وان رحلت ف حاجة افتكروني بها ... اما اليوم ف مرح وفرفشة وضحك وصهلله .... كفاية عليا انكم في حياتي ... اخيرا ميرسي جدا للجميع على حد سواء ♥️♥️♥️♥️

مش هقول كل سنه وانتي
طيبه العكس
كل سنه و المنتدى العظيم 👑 طيب

وانتي معنا وانتي تاج المنتدى 👑
كل سنه
وانتي سعيدة قوية
كل سنه
وانتي .....
مالكه في الذوق العام

• حبيته
مش هقول كل سنه وانتي
طيبه العكس
كل سنه و المنتدى العظيم 👑 طيب

وانتي معنا وانتي تاج المنتدى 👑
كل سنه
وانتي سعيدة قوية
كل سنه
وانتي .....
مالكه في الذوق العام
ميرسي يا رامي انت فعلا شخصية وحد جميل 🌹🌹🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
  • حبيته
كل عام وانت بخير وسنه سعيده عليكي يا أجمل رودي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و زهايمر
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Zekoojit

23/5/2023

اليوم هو مش عادي عشان النهاردة عيد ميلادي ... النهاردة يوم إجازة رسمية ... واحتفالات نووية ... اصدقائي شكرا انكم في حياتي ... وشكرا لك من ساهم في سعادتي ولو بكلمة عطف منك في لحظة ضعف ... و ه‍ انا مضى من العمر المنتصف أو أكثر ... ولنجعلها ذكرى السنة القادمة ... إن كنت موجودة فلنجدد ذكرنا ... وان رحلت ف حاجة افتكروني بها ... اما اليوم ف مرح وفرفشة وضحك وصهلله .... كفاية عليا انكم في حياتي ... اخيرا ميرسي جدا للجميع على حد سواء ♥️♥️♥️♥️

كل سنة وانتي طيبة وبخير ودايما متألقة ومبسوطة ومتميزة 🖤🖤🖤

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: أحمد السويسي
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

23/5/2023

عيد ميلاد سكرة المنتدى بقاااااا🥳🥳🥳🥳🥳
كل سنة ووانتي بخير يا رودي وربنا يجعل الجاي في حياتك احسن وتحققي كل اللي نفسك فيه يا قمر❤❤❤❤

• حبيته
عيد ميلاد سكرة المنتدى بقاااااا🥳🥳🥳🥳🥳
كل سنة ووانتي بخير يا رودي وربنا يجعل الجاي في حياتك احسن وتحققي كل اللي نفسك فيه يا قمر❤❤❤❤
ميرسي اي افنان ... قلبي نبض من كلامك العذب 🤩🤩

• حبيته
التفاعلات: أفنان
انا محدش افتكرني في عيد ميلادي ليه بقي 🙂🙂

• بيضحكني
كل سنه وانتى دايما فى سعاده وراحه بال

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى و مجنونة مطرقعة

23/5/2023

اجمل واحلى واسعد الايام
خلاص دخل ف الذاكره من اسعد ايام حياتي لاغلى حد قابلته وعرفته واتبسطت بالمهرفه دي
وايام اجمل ف انتظارك لانك تستاهلي كل ما هو جميل يا اجمل تركيبه بشريه عرفتها
كل لحظه وانتي طيبه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى و مجنونة مطرقعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%