NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندما يكون الكومنت ... اعظم من الموضع نفسة ... شكرا من كل قلبي يا صديقي ... **** يفرحكم زي ما اسعدوني النهاردة 🥰🥰🥰
انتي تستاهلي قطعة من الجنة
انتي تستاهلي عالم المحبة ♥️

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: محترف اربعينى
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و محترف اربعينى
  • عجبني
كل سنة وانتي طيبه وعقبال ١٠٠ سنه

• حبيته
كل سنه وانتي طيبة يا رودي

• حبيته

23/5/2023

اليوم هو مش عادي عشان النهاردة عيد ميلادي ... النهاردة يوم إجازة رسمية ... واحتفالات نووية ... اصدقائي شكرا انكم في حياتي ... وشكرا لك من ساهم في سعادتي ولو بكلمة عطف منك في لحظة ضعف ... و ه‍ انا مضى من العمر المنتصف أو أكثر ... ولنجعلها ذكرى السنة القادمة ... إن كنت موجودة فلنجدد ذكرنا ... وان رحلت ف حاجة افتكروني بها ... اما اليوم ف مرح وفرفشة وضحك وصهلله .... كفاية عليا انكم في حياتي ... اخيرا ميرسي جدا للجميع على حد سواء ♥️♥️♥️♥️

كل سنه وانتي طيبه وبخير وسعادة وصحة وعافيه يارب 😍

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عٌأّشٍقِ أّلَمَوِتّ

23/5/2023

اليوم هو مش عادي عشان النهاردة عيد ميلادي ... النهاردة يوم إجازة رسمية ... واحتفالات نووية ... اصدقائي شكرا انكم في حياتي ... وشكرا لك من ساهم في سعادتي ولو بكلمة عطف منك في لحظة ضعف ... و ه‍ انا مضى من العمر المنتصف أو أكثر ... ولنجعلها ذكرى السنة القادمة ... إن كنت موجودة فلنجدد ذكرنا ... وان رحلت ف حاجة افتكروني بها ... اما اليوم ف مرح وفرفشة وضحك وصهلله .... كفاية عليا انكم في حياتي ... اخيرا ميرسي جدا للجميع على حد سواء ♥️♥️♥️♥️

كل سنة وانت طيبة وسعيدة

• عجبني
كل سنه وانتي طيبه يا احلا رودي ف الدنيا

• عجبني

23/5/2023

كل عام و انتي طيبه و بخير وسعادة يا رودي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: رسام المشاعر
  • حبيته
التفاعلات: Adam 1
  • حبيته
التفاعلات: بلا عنوان
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل سنه و انتي طيبه و عقبال ١٠٠ سنه تعيشيهم ف سعاده🖤 ..يلا بقي بالمناسبه السعيده دي وزعي علينا ال٢٠٠٠٠ نقطه هديه لينا 👈👉

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان و مجنونة مطرقعة
كل سنه و انتي طيبه و عقبال ١٠٠ سنه تعيشيهم ف سعاده🖤 ..يلا بقي بالمناسبه السعيده دي وزعي علينا ال٢٠٠٠٠ نقطه هديه لينا 👈👉
وانت طيب يا طيب 🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: zlabya

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%