NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 فبراير 2022
المشاركات
31
مستوى التفاعل
138
نقاط
1,011
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الاول
انا اسمي خالد دلوقتي 35 مدرس انجليزي في أحد المدارس الخاصه وعندي سنتر دروس كبير ومعروف في وصت المدارس الخاصه ولعامه كمان

ابطال القصه

اختي مي 37 مش تخينه ومش رفيعه في النص كرفي فشخ طزها خرجه بشكل ملحوظ وبززها كبار تحسها خرجه من فلم كرتون لبسها ديق شويه وبيضه فشخ وعنيها بني فتح وشعرها نفس الكلام لأن جدتي من المنيا 165وزن80


اختي لارا 33سنه أقل منها في الجمال بس طزها زي البيضه المقلوبه وكبيره وبززها وسط بس عندها الحلمه كبيره ديمن بينه من ورا اللبس
هيا قمحي فتح ديمان لبسها مش ديق لا بتلبس مفتوح وقصير160وزن70

طبعان أنا عرص من صغري لأن قريبي نفس الكلام من عيله رقيا وكبيره ومعروفه كنا ساكنين في الزمالك دلوقتي في زايد هبدء من ايام ما كنا *** في آخر مراحل الابتداءي واختي الكبيره كنت بلغت وبززها ظهرو بغباء كنت معايه في نفس المدرسه في اعدادي بس مبنا تاني وختي الصغيره في نفس المبنا الايام كنت ممله جدان اليوام بيخلص بصعوبه لأن كنت ذكي مش محتاج للكلام ده ولا الشرح الموكسف ده لحد ما دخلنا في اجزت الصيف وظهرت النتيجه طبعان كلنا كنا متفوقين ورحنا اجزه في فندق في شرم كان الناس لسا معرفتش شرم اوي سعتها وقبل ما نوصل وقفونه عرب ونزلو ولدي وضربوه وخدو امي في عربيه تنيا ونزلو بينه من الطريق امي زي اختي الكبيره بلضبط بس اتخن شويه دخلنا الجبل وكان في 3 خيم خيمه بوعاد عن بعض خدونا أنا وأخواتي في خيمه وامي وابويه في خيمه المهم الليل دخل علينه ونمت أنا وأخواتي معرفش كنا أمته وصحينه الصبح خدونا على الطريق ونزلونه من العربيه وركبونا عربيه الي كنا فيها بتعتنا ولقيت ولدي وامي ومشينه على الفندق وبابا قلنا دول صحابي بس كنا متأكدين أنهم حرميه بس ولدي بيطمنه بس امي لبسه عبايه من بتاعت العربان ومعرفش فين لبسها الي كنت جيه بي وابويه في ع وشو اثار ضرب بس مع وصلنا ونزلنا المئه نسينه كل حجه وقضيته احلا اسبوع ورجعنا طبعان أنا على طول في اوضتي واخواتي نفس الكلام بنشوف بعض على السفره في كل وجبه واختي الكبيره كان عندها كلب كبير في السن ولحجم معرفش نوعو لحد دلوقتي بس كلهم في البيت بيحبو كنت كل ما اخش عليها تتخض وتتغطا ولكلب يكون وقف فواق السرير ومره شفت زبو خرج برا الجراب بتاع وختي سعتها شتمتني وقلتلي خبط على الباب بس كنت متعود اخش على طول وكل مره بتقليل عيب وبتفهمني برحه اول مره تشتمني بس كنت اول مره اشوف زب الكلب كده كان كبير واحمر وفي اخرو بضنه لزقا في زبه المهم اختي ترضتني ورحت اوضتي وهيا بعدها بشويه بنت صحبتها جت تخدها تلعب معاها كنت جرتنا في الفلا جنبنا المهم كنت زهقان روح اوضت اختي مي الكلب كان قعد على الأرض ونا كنت عاوز انزل تحت السرير عشان لما تجي اختي اخضها كنت بعمل الحركه دي كتير لقيت الكلب ركب فوقي وكنت فكرو بيلعب بس حسيت بزبو على طيزي ولما طلعت دماغي من تحت السرير لقيتو بينيك فيه زي ما بينيك الكلبه كنت لبس بجامه وسعه ونعمه على طول بلبسها مريحه جدان كنت بتاعت اختي مي ومكنتش بلبس اي حجه تحتها فا زب الكلب بقا في نص طيزي عجبني الاحساس بس كنت متفاجء وفضلت كده لحد ما خفت لحد يشفني حولت اقوم بس كان الكلب تقيل اوي هربت منو بمعجزه وخرجت لقيت امي في الجنينه واختي بتلعب جنبها ومفيش غير البنت الي بتساعد ماما وكنت مبتخرحش من المطبخ رحت وخد الكلب على اوضتي ونا متوتر اوي وي وطيت عشان يركب فوقي وفعلان عمل نفس الكلام وكنت مبسوط فشخ ولكلب بيضرب طيزي من ورا كل شويه انزلوا واخليه يركبني كنت عاوز اقلع بس خيف ليلزق فيه واتفضح زي ما بشوفو بيلزق في الكللابب وعدا اليوام عدي واختي رجعت واكلت الكلب وكل وحد راح على اوضتو كان الوقت ممل وبيعدي تقيل كنت سعتها بتعلم السجائر وكنت مخبي علبه وخت سجاره ونزلت الجنينه اولعها الكل نايم واستخبيت وولعت السيجاره وشربت نصها عمو محمد قفشني ونا بشرب وخدها مني وقلي تعامله وريا كنت بخاف منو لانو اسود من اسوان وعندو اصول سوداني كان كبير في سن واتحرش بيه مره قبل كده قعدني على زبو من فوق الهدوم خدني الاوضه بتعتو وكان مولع وبيشرب شيشه وقلي لازم اقول لابوك وقعدت اترجاه لحد ما قلي بشرط نلعب لعبه أنا ونتا كل يوام وهسيبك تشرب سجير برحتك هنا في الاوضه هزيت رسي وقلتلو اي اللعبه قلي هتعرف وخلص الحجر ونا قعد على السرير وقام قلع الحلبيه ومكنش لبس تحتها حجه وفي زب مدلدل ابن زبيه رصو كبيره اوي هوا اسمر وطول بعرض عندو كرش خفيف وبشنب ومشعر اوي أنا كنت مرعوب بس هوا قلي متخفش منو ومسكو وقلي هتلعب في شويه وخلاص وعدا من جنبي ونام على السرير ومسك ايدي حطها عليه كان سخن وقلي العب في ونا شلتو من مكانو وقعدت اتفحصو وكنت موقف في الهوا ورفعت بضنو وشفتها وهوا غمض عينو حسيت براحه اكبر وبدأت اوقفو في الهوا وانزلو على حسمو عدلت نفسي وطلعت على السرير هوا فتح رجلو على الاخر فهمت انو عوزني اقعد مابين رجلو وكان زبو بقا حجر وسخن مشك ايدي وقعد يطلعها وينزلها عليه وقلي اعمل كده ونا بلعب في قلي متغلطش الي اقولك عليه اعملو عشان هيبقا في عقاب بعد كده وكان رصو شكلها حلو اول وكان نفسي المثها فا سبت ايد وطلعت بيها على رس زبو كنت اسخن مكان في زبو قلي انتا كده غلط اتاسفت وقلي مفيش اسف متخفش العقاب مش قوي ده لعب برضو ومسك زبو وخبط بيه على بطنو وعمل صوت وقلي العقاب هيكون بده وخبط بيه تني قلي قرب وشك ومسك رسي بايدو التنيه ورزعني بيه كذا مره على خدي وقلي عشان متغلطش تني وعدل وشي وحطو على شفيفي وخبط وقلي افتح بقق فتحت وقلي دخلو في بقق دخلت الرأس وفتح رجلو اكتر وقلي امسكو بايدك ودلك ونا يادوبك مدخل الرأس وبدلك طعمو عن وحش بس بعد دقيقه اتعودت وقعدت اعمل كده وهوا كل شويه يزق زبو جوا بقي وقلي انتا شطر وبتسمع الكلام ونا مش هقول لولدك اي حجه بس انا كنت هتخنق وطلعتو من بقي وهوا قلي مش قلتلك متغلطش ونا قلت العقاب هيكون حجه عديه بس قلي اقلع هدومك كلها أنا خفت اوي وقلي متخفش منا قلع قدامك اهوه وفعلان اقنعني وقلعت ونزلت البنطلون طيزي كنت كبيره وعندي بزاز برزه شويه مع كرش كنت *** مدهنن شويه مفيش اي عضلات كلو دهنن
راح عدل نفسو وسند ضهرو على السرير وفتح رجلو اكتر وخلاني اعمل وضع الكلب قدامو وطيزي نحيت زبو كنت عارف انو هينكني وكان عندي فضول بصراحه خلاني اوطي واخلي سدري على السرير وأسند طيزي على رجلي وهوا مسك زبو وقعد يضرب على طيزي كان ضرب لزيز مكنش بيوجع بس ضرب كتير اوي وجاب فزلين من تحت المخدره ودهن زبو وخرم طيزي الي اول ما لمثو اترعشت اوي ودخل صباعو براحه جدان وجعني اكيد شويه بس الم عدي اي حد يستحملو وحط راس زبو السخنه على خرم طيزي البريء واترعشت بغباء وهوا فهم وقعد يدعك بحركه دائريه روعه ويضرب كم ضربه بزبو حلوين اوي ويدعك لدرجت اني كنت برجع عليه عشان ازود الضغط وهوا بيدعك بس هوا فهم غلاط فهم اني عوزو يدخلو وفعلان دخل الرأس ومسك وسطي ونا بموت سبني وجاب تشرت بتاع البجامه وربطو على بقي ودخل الرس تني وقعد سابت واتعودت عليه وبدءت استمتع وهوا كل شويه يعمل نفس الحركه لحد ما قلي هز نفسك ودخلو وأخرجوا عملت كده ومسك وسطي وكل شويه يزق حتا زياده وبيحاول يزق من غير ميوجعني لحد ما اتشنج وشد وسطي على زبو وقعد يزوم دخل اكتر من نصو ونا نسيت الوجع لما عضلات زبو بتتحرك وتتشنج جويه احساس حلو خلاني ازق طيزي على زبو ونا وشي احمر ددمم من الي بيحصل وبعدها سبو جوه ومخرجوش وخلي عشان اللبن يعشرك ويزبت في طيزك فضلت كده 8دقايق وزبو كل ما يزغر احس براحه حلوه لحد ما خرج وحشر منديل وقلي متخشس الحمام لحد بكره الصبح وفعلان قمت ولبست هدومي ورحت على اوضي ونا مش قادر ولقيت الكلب جاي ورايه الاوضه وكان فيق وعاوز يلعب بس كنا بليل وتعبان جدان بس قررت اتناك منو ونزلت البنطلون وهوا ركب على طول شلت المنديل وزبو اتزحلق من الفزلين ولبن بس الكلب رزعو مرا وحده بس طيزي كنت وسعت من عمو محمد وحسيت بمتعه حلوا اوي خصوصان انو سريع اوي وفضل على كده شويه لحد ما حسيت بكتلت بضنه عوزه تخش دخلت زي وجعتني اوي ولكلب بقا ثابت ونا كنت عاوز اقوم بس معرفتش ولكلب عدل نفسو ونزل من عليه وزبو وجعني فشخ ومش عارف اخرجو ومفيش اعصاب اني احزق وهوا بقا لزق وجسمو بقا عكس جسمو وهوا بيتحرك كتير وبيوجع اوي ولكرثه اني لقيت الباب مفتوح ولكلب كل شويه يشدني نحيت الباب وبيسحبني وراه بس لحقتو وقفلت الباب وكنت مرعوب وبعد دقيق لقيت نفسي بفتح وقفل في خرم طيزي على زبو وكان احساس حلو من عند زبي الي كان بينقط احلا احساس بعدها بشويه زبو نام وخرجت زبو بصعوبه ونمت على بطني للصبح وماما دخلت عليه ونا بنفس الوضع وفتحت طيزي ونا حسيت بيها قمت متوتر ويحاول اعطي نفسي ضحكت وقلتلي يخرب عقلك بتستخبا مني دنا الي ولدتك وكنت من سنه بحميك يهبل وقلتلي شكلك اخدت برد وحطط أيدها على وشي وقلتلي استنا وخرجت جبت التلمو متر مقياس الحراره بس ده بتاع الطيز وأصرت اني انام على بطني وان هيا الي تحطو ونا كنت رفض لاني عرف اني مفشوخ بس في الاخر زقتني وفتحت طيزي ودخلتو مره وحده مش عارف ليه اتسرفت كده كل مره بتجيب كريم وبتدخلو برحه وبعد شويه جت شلتو وضربتني على طيزي وقلتلي البس هدومك ومتنمش تني كده وهيا بتتحك كل شويه وقلتلي يلا على الفطار وقمت فعلان ونزلت فطرت وبابا عمل لينه موفجءه وكان جيب لكل وحد ايفوان مكنش منتشر اوي فرحنا جدان وكل وحد دخل اوضتو ونزلنا لعب في لحد ما جه الليل واتعشينه ونا دخلت اوضتي وخرم طيزي بيوجعني وكنت عاوز اروح لعمو محمد بس منعت نفسي ونمت وقعدت اسبوع وكل يوام نفسي ارحلو لحد ما كنت خرج وقبلت. واتاسفلي وقلي انو كان فكر أن اللعبه هتعجبني وقلي وقت ما تحب تلعب تعالي الاوضه ورجعت واول ما شفتو في الجنينه زبي وقف ورحت اوضتي وكنت على اخري وليل جه وكنت هروح بس لقيت الكلب بتاع اختي قدامي ونا ريح على اوضي مشي ورايه وقلت هقفل الباب واخلي الكلب يركب وخلاص ومرحش لعمو محمد ولسا بفكر لقيت الكلب ورايه وبيشم في طيزي وبيزق فيها بمنخيرو رحت موطئ وفتح طيزي شمها وركب وفشخني بس منت مبسوط لحد مدخل البضتين وعدل جسمو بس الكارثه لقيت اختي بتنده على الكلب وبتضور عليه ونا حولت اخرجو بس معرفتش ولغبي قعد يشدني نحيت الباب وختي دخلت عليه ونا كده وقعدت تتحك وجريت اغتكرتها هتنده على ماما بس رجعت ومعاها التلفوان وصورتني وقعدت تتحك وتقلي هتخلف كلاب بيبي وقربت وقلتلي ده معشق كمان ومش عارف هيا عملت اي خلت زبو ينام وقلتلي البس وتعللي على الموضه وخدت الكلب ومشيت ولبست ونا مرعوب ووشي احمر ورحت وراها وهيا خدتني في حضنها بين بززها وقلتلي متخفش مش هقول لحد وقلتلي انتا ولد مينفعش تعمل كده غير مع بنت ومحدش يدخل في خرمك حجه وكنت اول مره تتكلم كده وقلتلي كده مش هتعرف تتجوز بنت وقلتلي انتا حد عمل معاك كده غير الكلب سكت وقلتلي احكي متخفش وحكيت على عمو محمد وخدتني وقلتلي تعامله ورحنا عند الاوضه ودخلنا وهوا اتخض وزعقتلو وقلتلو هقول لبابه وهوا اترعب وقعد يتحايل عليها قلتلو خلاص بس تلعب معاه قدامي ووافق وهيا قلعتني وهيا بتتحك ورحت مصيت وضربني على وشي وعلى طيزي ودخلو وقعد ينيك بس مش وهوا سند ضهرو لا ده وقف ورايا ومدخل معظم زبو وبيفشخ فيه واختي قلتلو هوا ينفع تلعب معايه أنا كمان وهيا بصا في الأرض قام من عليه وخرجو بطريقه موالمه وجعتني ووقف قدمها مسك بزها وقلها بس تستحملي وهيا وفقت وشدها من بزها على السرير كنت انا نزلت من على السرير ووقف وزبي وقف وقال لأختي اقلعي وقلعت كان اول مره اشوف أن اختي بقت فرصه وعوزه الي يعشرها عمو احمد قعد يلحس كتير اوي وكنش بيزهق وهيا تزوم وتبصلي وتقلي عندك حق تلعب معاه وخلاها تمص وضربها اول مره بس هيا بقت تتلعو وتضرب نفسها وهوا يمسكو ويضرب اكتر وخلاها تعمل وضع الدجي وجاي يدخلو قلتلو لا من قدام قلها كده هفتحك قلتلو مفتوحه دخلو فيها مره وحده وهيا كتمت بقها في المخده وركب على طيزها وقعد يرزع فيها وقلها مينفعش كده لازم اخدلك افيوان عشان اقدر عليكي هيا ضحكت ونامت على بطنها وهوا حط حجه في بقو ورجع نام فقها وغرزو وهيا ولا هنا عماله تنونو كل شويه لحد ما صوت الخبط بدء يبقا عالي لفهت وخلها على ضهرها وقعد ينيك فيها شويه حلوين أنا زهقت وقعدت ونا مسك زبي ويلعب في ونا جوايه احساس بلخزلان وخضوع وخرجو ونده عليه وقيل نام على بطنك جنب اختك وعملت كده وقعد يرزع ونا جنبها ونا فضولي خلاني المث بزها ضربتني على وشي وهيا بتتوجع وبرقتلي فجاءه عمو محمد طلع زبو وغرزو للآخر ونام فوقي وقعد يضرب بجسمو على طيزي بعنف اول مره اشوفو كده وحضني ونايم فوقي وكتم نفسي بس كنت مبسوط وحبهم وحوا عمال يتوجع اوي وقام من عليه واختي زي ما هيا وبعد شويه اختي قلتلي روح اوضتك ونام ولبست ورحت اوضتي ونا مش عارف انام لأن عرف أن اختي بتتفشخ ونا السبب وفضلت اتقلب في الاخر رحت علي الاوضه وبصيت من الشباك وشفت منظر ابن زنا شايل اختي وهيا صغيره في ايدو وبينططهت على زبو وكل غرزت بصوط أجسامهم وراح منزلها عليه وحضنتو اوي وهوا بيزوم وكان بيجبهم رحت علي اوضي وكنت مكسوف اوي من نفسي ونمت متأخر وتني يوام اختي كل شويه تبصلي وتتحك واخر اليوام لقتها جت عندي الاوضه وقلتلي مرحش عند عمو محمد تني وان أنا رجل مينفعش يتعمل فيك كده وقلتلي أنا هسعدك ونزلت الاسترتش وفتحت رجليها وقلتلي مص والحس زي ما عملت مع عمو وفعلان نزلت لحس بس خلتني ادخل لساني في خرم طيزها وقعدت تشد شعري لحد ما جبت وخلتني الحس وقلتلي هوا انتا بتحب تخد من وا هزيت رصي قلتلي طيب بس بشرط مترحش عند عمو تني ونا هشتريلك كلب زي بتاعي وهعلمك كمان وفقت وقلتلي البس عشان هنروح مشوار لبست وخرجت معها ورحت عند جرتنا وسلمت عليه وبستني وطلعنا اوضت صحبتها وصحبتها دي على طول بتنح فيها من جمدنها شفتني ضحكت وقلتلي اهلان بلخول واختي حكتلها للاسف ونا كنت مكسوف وكنت همشي بس اختي شدتني زقلتلها هوا ده الي اتفقنا عليه قلتلها اسفه وخلي قلتلي وطي وانزل على ركبك وعملت كده وصحبتها نزلت الشرت ومسكتني من راسي وزقتها على كسها قعدت الحس ونزلت واترعشت اكتر من اختي بكتير وكنت بتكتم نفسي وزقتني ونزلت البنطلون وضربت على طيزي وقلتلي ازبت وخليك كده يا خول عندي مفجاه ليك خرجت ورجعت بكلبين وحد ركبني ونكني وهمت ميتين من الضحك واترعشت ونزلت ولكلب التاني ركب برضو ونكني اكتر وبعد ما خلص خرجت زبو وضربطني على طيري ومع كل ضربه تقلي اخرس يا خول اخرص يا شرموط ياخو الشرموطه واختي تتحك وخلتني ابوي رجليها حططها قدامي مرضتش ابوس ورزعت على طيزي وخلتني ابوس وقعدت جنب اختي وندهت عليه وخلتني ابوس رجل اختي وقلتلي انتا خلاص هتبقا جوزي أنا خطبتك من اختك يا متناك
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, الوقح, ميدو ابن عز و 14 آخرين
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Medo23213
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامده 💘🥵
 
الجزء الثاني
بعد ما اختي خلاص بقت شرموطه وودتني لصحبتها تعرص فيه وتخليني تحت رجليها روحنا البيت والايام بقت زخمه ولرغبه بقت وحشه اوي لما طيزي بتكلني غصب عني بروح لعمو محمد الي كان كل يوام بيبقا أعنف وكان بيربط زبي ويضرب فيه ويخليني الحس خرم طيزو وفتت الايام ونا على الحاله دي وصحبت اختي كل شويه تجي عندنا تفشخ فيه لدرجت أن اختي الصغيره شفتني ونا تحت رجليها وببوس رجليها ومبتكلمنيش من فتره كبيره وعدا 3سنين على الحاله دي وبقا عندي 15ومي اختي 17 ولارا13 والموضوع بقا تقيل على قلبي اوي وبقيت مبحبش عمو محمد لانو بقا يضرب ويعزب كتير قبل ميحطهولي وقررت ابحث عن بديل بس ملقتش وختي بقت تتعمد تخدني معاها لو خرجه مع اصحابها او اي خروجه تخدني معاها وتشيلني شنططها ولو خرجنه برا الزمالك كنت بتفشخ قروني وفي مره رحنا مشوار أنا وهيا وصحبتها عند كوفير مشهور في الجيزه بس كان معانه عربيه وندهت عليه صحبت اختي ورحتلها اوضت اختي قلتلي جهز نفسك هتجي معانا فعلان رحت لبست ورجعت لقيت اختي لسا بتلبس رحت صحبتها قلت لختي اقلعي الكلوت ولبسيه لخوكي عشان ميفكرش يعمل رجل لو حد عكسنه وختي ضحكت وقلعت الكلوت ورمتهولي على الأرض ونا رفضت وكنت هسبهم ومشي بس صحبت اختي رزعتني قلم وقلتلي انتا هتفكر يا عرص البس ونزلت بلتاني ولبستو فعلان مكنتش مبسوط كنت حسس بلاهانه ورحنا المكان وتعكسو طبعان لأن اختي كنت مبينه بززها ولبسه جنس ديق اول وحنا مروحين صحبت اختي بعتتني العشك اشترلهم ميه وكذا حجه رجعت لقيت شاب وقف معاهم وبيضحكو معاه وخدو نمرتو وعرفو عليه ودحك ضحجت خبيث كان ولد جربان اوي وهما شكل وشهم بيبي فيس يعني مش وضح عليهم سنهم اصلان ركبنا صحبت اختي هيا الوحيده الي بتعرف تسوق روحتنا نقطط التحول بقا هنا لان اختي نزلت وقلتلي خليك هتروح مشوار مع صحبتي مشينه شويه ودخلنا منطقه شيك اوي Vlb حتا احنا مابندخلهاش عشان مليانه رجال دوله وكذا سفير وبعض المشاهير القضاه كنت انضف حتا في مصر ودخلنا ڤلا مليانه جردات وقفنا عند المدخل وصحبتي قلتلي بص بقا دي صحبت مامي من قطر وجوزها رجل دوله وان هيا كنت بتمارس معاها السياديه وفي مره شفت اختك وهيا بتزور ماما ونا وقعت اختك وختها شرموطه تحت رجليها بس اختك اللبوه حكتلها عنك وطلبتك تكون الكلب بتاعها وهيا بتحب كده ونا جيباك هنا عشان كده دلوقتي هنخش وبليل هجي اخدك خليك مطيع وهتتبسط بصراحه كان عندي فضول دخلنا جوه وقبلتنا شغاله سودانيه بين من لهجتها وجبتلنا عصير بس وحدا تنيا الي جبت العصير وجت وحده مصريه رحبت بينا وقلت أنها المساعده بتاعت الهنم وفضلت قعده معانه كنت 35سنه سلمت عليه وقعدت ترغي بس عينيها عليه وفي وحده نفس السن تقريبان جت وعرفت انها هيا الهانم قلو بيقلها كده قعدت وكلو قعد ونا جيت اقعد بصتلي بغضب المساعده بتعتها قلتلي قوام تعالا اقعد على الأرض تحت رجل الهانم وفعلان عملت كده ولهانم شكرت صحبت اختي وقلتلها تعالي خدي الديوث ده بليل كنا قبل الظهر ومشيت صحبت اختي ولمسعده وصلتها وهيا بتوصلها الهانم قلتلي قوام اقلع هدومك وقلعت وشافت الكلوت ضحكت وقلتلي لازم اقتل رجولتك اكتر وقلتلي وطي على رجلي يا كلب نزلت وقعدت ابوس فيها وجت المساعده قلتلها خدي جهزيه ونا لسا قعد رزعتني قلم وزعقت فيا بغضب وقلتلي مسمعتش قوام اقف وقمت مشيت قدامي ودخلنا اوضه فيها سرير ولبس كتير وجابت كلبش وكلبشت ايدي ورا ضهري وندهت على الخدامه السودانيه ونا ملط قدمها مسكت عصابه ونزلت عليه ضرب بجد كنت غبيه حتا المساعده صعبت عليه وخرجت وبنت الكفره شغاله ضرب ونا بعيط واترجاها بعدها ادتني كذا أمر وكل امر تضربني عشان انفزو بسرعه وأما اغلط تنزل فوقي ضرب فعلان كنت مدربه ممتازه وبعدها دخلت في طيزي زب هزاز وقلتلي أوها يوقع وخدوني اوضت الهانم كنت قعده على كنبه كبيره اوي وفخما اوي وعريضه جدان وكنت المساعده لبستني طوق كلب ولهانم قلتلي شكلك بتتعلم بسرعه هزيت رسي لقيت قلم نزل من المساعده وقلت رد على الهانم قلتلها اه يا هند وهزت رجليها نزلت ابوس فيها على طول ونا ببوس قلتلي اختك بتجي هنا وبخلي الخدمين ينكوها يا ديوث يا عديم الشرف وقامت من مكنها ودخلت اوضه ورجعت لبسه زب وطقم دخلي وخلتمي وضع الكلب ونا على الأرض وشلت الزب من طيزي ونزلت بزبها مرا وحده وتخرجو وتنزل تني مرا وحده قعدت على كده شويه وخدتني على السرير وخلتني على ضهري ودخلتو وفضلت تبص في عيني وتقلي لازم نخصيك وتكون مخنث طول حياتك وكل الفحول تنكح اختك ومك يا عرص أهل بيتك يا عديم الكرامه ولشرف وتسرع اوي ووضح أنها جبتهم وهيا بتنكني المهم وقفت نيك وضربتني على وشي كتير وتشتم ونيمتني على بطني وقعدت تنيك لحد فعلان ما تعبت وهيا بعد ساعتين قمت من عليه وقعدت بكسها على وشي وخلتني الحس ونامت على ضهرها وفردت رجليها وخلتني ارضع في زنبرها الي في أول كسها وكنت ضما رجليها لبعض وفعلان قعدت اعمل كده وكل شويه تمسكني من شعري وتضربني كم قلم لحد ما جبتهم وقالت للمساعده خديه خدتني وقلتلي الهانم هتنام ونتا هتفضل معانيه لآخر اليوام وخدتني اوضه تنيا وقلعت هدمها ورزعتني قلم وقلتلي سعدني وسعدتها وزبي نيم مش رضي يقف خدتني على السرير وقلتلي أنا هنسيك الي حصل ونيمتني ضهري على رجليها ومسمت بزها وحططو في بقي وقلتلي ارضعو وقعدت ارضع واقفش وهيا سبتني وكل شويه تشيل بزها وتحطو في بقي ونا ابتديت أشد في بشفشفش ووضح أنها كنت مبسوطه وخلتني الحس كسها وطزها وهيا حطه صبعهت في طيزي وبتضرب ازبنكات على طيزي بجد بدءت احس بمتعه فضلنا كده معرفش اد ايه وقلتلي هوا انتا بتحب تتناك قلتلها اه قلتلي خلاص انا هعمل معاك وجب بس ده من ورا الهانم وقامت خدت تلفونها ورنت على حد جه وحد من الحركات وقلتلو عشر الشرموطه دي وخرجت وقفلت الباب وهوا بصلي وضحك وخرج زبو من البدله وكان كبير اوي نزلت أمص رفض وخلاني اقف على الحيطه وأسند عليها وجه من ورايا وتف على زبو ودخلو كان حلو بس هوا مكتفاش شلني وقعد يرفعني وينزلني عليه كنت مبسوط اوي وحسس اني لعبه في ايده وقعد شغال تننطيط ونيمني على بطني ونام فوقي وكل شويه يتحرك ويقف ثبت شويه ويقلي مش عاوز اجيب عاوز يفضل في طيزك كده
انتظروا الجزء الجاي
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • جامد
التفاعلات: Ahmed.7, Ahmed Fadel, ميدو ابن عز و 5 آخرين
حلوة جدا رغم ان الواحد بيقرف من حوار الكللابب دة بس اسلوبك حلو والقصة حلوة
 
الجزء الثاني
بعد ما اختي خلاص بقت شرموطه وودتني لصحبتها تعرص فيه وتخليني تحت رجليها روحنا البيت والايام بقت زخمه ولرغبه بقت وحشه اوي لما طيزي بتكلني غصب عني بروح لعمو محمد الي كان كل يوام بيبقا أعنف وكان بيربط زبي ويضرب فيه ويخليني الحس خرم طيزو وفتت الايام ونا على الحاله دي وصحبت اختي كل شويه تجي عندنا تفشخ فيه لدرجت أن اختي الصغيره شفتني ونا تحت رجليها وببوس رجليها ومبتكلمنيش من فتره كبيره وعدا 3سنين على الحاله دي وبقا عندي 15ومي اختي 17 ولارا13 والموضوع بقا تقيل على قلبي اوي وبقيت مبحبش عمو محمد لانو بقا يضرب ويعزب كتير قبل ميحطهولي وقررت ابحث عن بديل بس ملقتش وختي بقت تتعمد تخدني معاها لو خرجه مع اصحابها او اي خروجه تخدني معاها وتشيلني شنططها ولو خرجنه برا الزمالك كنت بتفشخ قروني وفي مره رحنا مشوار أنا وهيا وصحبتها عند كوفير مشهور في الجيزه بس كان معانه عربيه وندهت عليه صحبت اختي ورحتلها اوضت اختي قلتلي جهز نفسك هتجي معانا فعلان رحت لبست ورجعت لقيت اختي لسا بتلبس رحت صحبتها قلت لختي اقلعي الكلوت ولبسيه لخوكي عشان ميفكرش يعمل رجل لو حد عكسنه وختي ضحكت وقلعت الكلوت ورمتهولي على الأرض ونا رفضت وكنت هسبهم ومشي بس صحبت اختي رزعتني قلم وقلتلي انتا هتفكر يا عرص البس ونزلت بلتاني ولبستو فعلان مكنتش مبسوط كنت حسس بلاهانه ورحنا المكان وتعكسو طبعان لأن اختي كنت مبينه بززها ولبسه جنس ديق اول وحنا مروحين صحبت اختي بعتتني العشك اشترلهم ميه وكذا حجه رجعت لقيت شاب وقف معاهم وبيضحكو معاه وخدو نمرتو وعرفو عليه ودحك ضحجت خبيث كان ولد جربان اوي وهما شكل وشهم بيبي فيس يعني مش وضح عليهم سنهم اصلان ركبنا صحبت اختي هيا الوحيده الي بتعرف تسوق روحتنا نقطط التحول بقا هنا لان اختي نزلت وقلتلي خليك هتروح مشوار مع صحبتي مشينه شويه ودخلنا منطقه شيك اوي Vlb حتا احنا مابندخلهاش عشان مليانه رجال دوله وكذا سفير وبعض المشاهير القضاه كنت انضف حتا في مصر ودخلنا ڤلا مليانه جردات وقفنا عند المدخل وصحبتي قلتلي بص بقا دي صحبت مامي من قطر وجوزها رجل دوله وان هيا كنت بتمارس معاها السياديه وفي مره شفت اختك وهيا بتزور ماما ونا وقعت اختك وختها شرموطه تحت رجليها بس اختك اللبوه حكتلها عنك وطلبتك تكون الكلب بتاعها وهيا بتحب كده ونا جيباك هنا عشان كده دلوقتي هنخش وبليل هجي اخدك خليك مطيع وهتتبسط بصراحه كان عندي فضول دخلنا جوه وقبلتنا شغاله سودانيه بين من لهجتها وجبتلنا عصير بس وحدا تنيا الي جبت العصير وجت وحده مصريه رحبت بينا وقلت أنها المساعده بتاعت الهنم وفضلت قعده معانه كنت 35سنه سلمت عليه وقعدت ترغي بس عينيها عليه وفي وحده نفس السن تقريبان جت وعرفت انها هيا الهانم قلو بيقلها كده قعدت وكلو قعد ونا جيت اقعد بصتلي بغضب المساعده بتعتها قلتلي قوام تعالا اقعد على الأرض تحت رجل الهانم وفعلان عملت كده ولهانم شكرت صحبت اختي وقلتلها تعالي خدي الديوث ده بليل كنا قبل الظهر ومشيت صحبت اختي ولمسعده وصلتها وهيا بتوصلها الهانم قلتلي قوام اقلع هدومك وقلعت وشافت الكلوت ضحكت وقلتلي لازم اقتل رجولتك اكتر وقلتلي وطي على رجلي يا كلب نزلت وقعدت ابوس فيها وجت المساعده قلتلها خدي جهزيه ونا لسا قعد رزعتني قلم وزعقت فيا بغضب وقلتلي مسمعتش قوام اقف وقمت مشيت قدامي ودخلنا اوضه فيها سرير ولبس كتير وجابت كلبش وكلبشت ايدي ورا ضهري وندهت على الخدامه السودانيه ونا ملط قدمها مسكت عصابه ونزلت عليه ضرب بجد كنت غبيه حتا المساعده صعبت عليه وخرجت وبنت الكفره شغاله ضرب ونا بعيط واترجاها بعدها ادتني كذا أمر وكل امر تضربني عشان انفزو بسرعه وأما اغلط تنزل فوقي ضرب فعلان كنت مدربه ممتازه وبعدها دخلت في طيزي زب هزاز وقلتلي أوها يوقع وخدوني اوضت الهانم كنت قعده على كنبه كبيره اوي وفخما اوي وعريضه جدان وكنت المساعده لبستني طوق كلب ولهانم قلتلي شكلك بتتعلم بسرعه هزيت رسي لقيت قلم نزل من المساعده وقلت رد على الهانم قلتلها اه يا هند وهزت رجليها نزلت ابوس فيها على طول ونا ببوس قلتلي اختك بتجي هنا وبخلي الخدمين ينكوها يا ديوث يا عديم الشرف وقامت من مكنها ودخلت اوضه ورجعت لبسه زب وطقم دخلي وخلتمي وضع الكلب ونا على الأرض وشلت الزب من طيزي ونزلت بزبها مرا وحده وتخرجو وتنزل تني مرا وحده قعدت على كده شويه وخدتني على السرير وخلتني على ضهري ودخلتو وفضلت تبص في عيني وتقلي لازم نخصيك وتكون مخنث طول حياتك وكل الفحول تنكح اختك ومك يا عرص أهل بيتك يا عديم الكرامه ولشرف وتسرع اوي ووضح أنها جبتهم وهيا بتنكني المهم وقفت نيك وضربتني على وشي كتير وتشتم ونيمتني على بطني وقعدت تنيك لحد فعلان ما تعبت وهيا بعد ساعتين قمت من عليه وقعدت بكسها على وشي وخلتني الحس ونامت على ضهرها وفردت رجليها وخلتني ارضع في زنبرها الي في أول كسها وكنت ضما رجليها لبعض وفعلان قعدت اعمل كده وكل شويه تمسكني من شعري وتضربني كم قلم لحد ما جبتهم وقالت للمساعده خديه خدتني وقلتلي الهانم هتنام ونتا هتفضل معانيه لآخر اليوام وخدتني اوضه تنيا وقلعت هدمها ورزعتني قلم وقلتلي سعدني وسعدتها وزبي نيم مش رضي يقف خدتني على السرير وقلتلي أنا هنسيك الي حصل ونيمتني ضهري على رجليها ومسمت بزها وحططو في بقي وقلتلي ارضعو وقعدت ارضع واقفش وهيا سبتني وكل شويه تشيل بزها وتحطو في بقي ونا ابتديت أشد في بشفشفش ووضح أنها كنت مبسوطه وخلتني الحس كسها وطزها وهيا حطه صبعهت في طيزي وبتضرب ازبنكات على طيزي بجد بدءت احس بمتعه فضلنا كده معرفش اد ايه وقلتلي هوا انتا بتحب تتناك قلتلها اه قلتلي خلاص انا هعمل معاك وجب بس ده من ورا الهانم وقامت خدت تلفونها ورنت على حد جه وحد من الحركات وقلتلو عشر الشرموطه دي وخرجت وقفلت الباب وهوا بصلي وضحك وخرج زبو من البدله وكان كبير اوي نزلت أمص رفض وخلاني اقف على الحيطه وأسند عليها وجه من ورايا وتف على زبو ودخلو كان حلو بس هوا مكتفاش شلني وقعد يرفعني وينزلني عليه كنت مبسوط اوي وحسس اني لعبه في ايده وقعد شغال تننطيط ونيمني على بطني ونام فوقي وكل شويه يتحرك ويقف ثبت شويه ويقلي مش عاوز اجيب عاوز يفضل في طيزك كده
انتظروا الجزء الجاي
ممكن تكمل بعد اذنك
 
  • عجبني
التفاعلات: X Hero

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%