NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات
لاكن مع التجارب لاحظ حب كل شريك في مص الشريكة للزب بالمعني البلدي.

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
قولوا رايكم الموضوع مفتوح للجميع انجوي عليكم كلكم 🤟🤟🖐️
مراتي كانت بصحي من النوم القيها بتمصه . تفتكري عشان اي ؟

• عجبني
التفاعلات: وهم الأقنعه
ماه
معايا لاء. لما بحس أن الشريك اكتفي وانة ممكن يوصل للنشوة. بعمل استوب وبهجم علي طول عشان ببقي انا كمان مستعدة من التجهيزات الي حصل ليا 🥰🥰🥰
و كدة مش هايطول لانك قربتيه من النشوة بالمص

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
وبالنسبة الشريكة انت شايف انها بتعملة متعة منها ولا تحفيز ليك مش اكتر 🌹🌹🌹
علي حسب كل واحده غير التانيه فيه الي الموضوع بيبقا مثير جدا بالنسبه ليها وبتحب احساسه وطعم المني وممكن تبلع الي بينزل منه كمان وتكون حباه
وفيه الي بتبقي قرفانه ومش عايزه الموضوع خالص في العلاقه

• عجبني
معايا لاء. لما بحس أن الشريك اكتفي وانة ممكن يوصل للنشوة. بعمل استوب وبهجم علي طول عشان ببقي انا كمان مستعدة من التجهيزات الي حصل ليا 🥰🥰🥰
حلوتك يا مزه
خبره خبره يعني

• بيضحكني
مراتي كانت بصحي من النوم القيها بتمصه . تفتكري عشان اي ؟
سبب واحد بتبقي عايزة. جنس كامل من حضرتك والدليل عامل الإثارة ليك وبتبداء بالمص عشان تجر رجلك للعلاقة ✌️✌️

• عجبني
علي حسب كل واحده غير التانيه فيه الي الموضوع بيبقا مثير جدا بالنسبه ليها وبتحب احساسه وطعم المني وممكن تبلع الي بينزل منه كمان وتكون حباه
وفيه الي بتبقي قرفانه ومش عايزه الموضوع خالص في العلاقه
لاء انا اخري مص وبس وفي البداية كمان قذف والكلام دة مش بحبة ولاطعم ولا رائحة

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
ماه

و كدة مش هايطول لانك قربتيه من النشوة بالمص
لا محصلتش معايا قبل كدة عشان بختار كويس 🤣🤣🤣

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
سبب واحد بتبقي عايزة. جنس كامل من حضرتك والدليل عامل الإثارة ليك وبتبداء بالمص عشان تجر رجلك للعلاقة ✌️✌️
لا انا من النوع سريع التفاعل يعني لو مسكته بس ولا حتي قلعت بتاعي يقف علطول . هي حبته وحبت طعمه . انتي كمان لو طعم بتاع جوزك حلو هتحبيه اووووووي

• عجبني
لاء انا اخري مص وبس وفي البداية كمان قذف والكلام دة مش بحبة ولاطعم ولا رائحة
هنا الموضوع بيختلف من واحده للتانيه زي بالظبط لحس الراجل للست فيه الي بيقرف وفيه الي بيعمل دا علشان عارف انه مثير للست وفيه الي بيعمل دا وهو حابب طعمها وريحتها وبيستمتع بالي بيعمله

• عجبني
هنا الموضوع بيختلف من واحده للتانيه زي بالظبط لحس الراجل للست فيه الي بيقرق وفيه الي بيعمل دا علشان عارف انه مثير للست وفيه الي بيعمل دا وهو حابب طعمها وريحتها وبيستمتع بالي بيعمله
عندك حق ودة موضوع مقترح الحس اوعدك ببوست قريب 🥰🥰

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
لا انا من النوع سريع التفاعل يعني لو مسكته بس ولا حتي قلعت بتاعي يقف علطول . هي حبته وحبت طعمه . انتي كمان لو طعم بتاع جوزك حلو هتحبيه اووووووي
لا صدقني ولا جوزي ولا غيرة بقرف من الريحة والطعم ✌️✌️

• محزن
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%