NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 فبراير 2022
المشاركات
31
مستوى التفاعل
139
نقاط
1,017
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الاول

أنا احمد 18 سنه اختي مياده 17 سنه اختي حنين 16 سنه أنا كنت زي اي ولد لسا بلغ بفكر في الجنس اتنكت ونا صغير من جاري اغتصبني بس اما كبرت كل مفتكر زبي يقف وكنت بتفرج على الافلام عشان اشوف ازبار الفحول وببقا نفسي ادوقو ابويه كان لسا متوفي قريب وكنا المفروض نعزل عشان مرينه بظروف مديه زي الزفت ورحنا قريه جنب المدينه المهم عزلنه ونا كنت مدلع اوي وكنت ابيض شويه المهم عدا فتره كبيره وحنا عايشين في حلنه لحد ما اتعرفت على ٢من نفس سني وحد اكبر بسنتين الاتنين كنو قمحي غمق وغلابه اوي اخواتي متعودين يلبسو ديق وكانو اف بجد مياده كنت لسا بتفور ولبس كلو بقا ديق عليها وامي مش وخدا بلها أو عملا مش وخدا بلها عشان الظروف امي كنت بتشتغل ١٢ساعه واكتر وبترجع تكل وتنام طول الوقت قعد مع اخواتي وكان في شباب على طول وقفين في نسيت الشارع عيال شمامين ونا تقريبان مستني اليوام الي اتناك في تني المهم اختي مياده بلبسها ده كنت كتير اوي تتعاكس ونا معاها من الشباب دي بس كنت بعمل عبيط وهيا اتعرفت على بنت شرموطه بتلبس ديق اوي وبتجي البيت تهزر معانيه باديها وكتير اتحرشت بيها كتير المهم صحابي الي اتعرفت عليهم كنا قعدين في مره ووحد فيهم اقترح نشوف ازبار بعض كلو وفق وكنا محترفين نعمل كده فين ختهم وطلعت على السطوح واول وحد ده الي اكبر مننا بسنتين اسمو احمد نزل البنطلون ومكنش لبس حجه تحتو ونا اسمي احمد برضو المهم زبو كان طويل واسمر ورسو تخينه اويي ومفلوقه من النص كان شكلو حلو فضل يلعب في موسكو وقعد يخبط بيه على ايد وعمل صوت وفضل يدلك في والتاني محمد الي ادي في السن زبو اصغر شويه بس حلو اوي وفضلو الاتنين يعملو كده ويدلكو ونا الي عليه الضور طلعتو وكان صغير واحمر وقعدنه كده شويه لحد ما سمعنا صوت اخواتي بيهزرو مع بعض أنا اتكسفت وزبي نام وهما سخنو في التدليك وجابو لبن وكنت نفسي انزل اضربهم الاتنين الموقف عدا ونزلو الاتنين ونا نزلت عند اخواتي ونا متعصب بس اول ما شفتهم بلبسهم الخفيف زبي وقف وافتكرت الموقف وزبي بقا حديد ومياده فشخا تفكيري وابتدت يبان عليها الشرطه الفتره دي بقت مش مديقه أن لبسها بقا ديق بلعكس وبداءت تخلي ال**** يبين نص شعرها الصغيره بقت تقلدها ونا بحلب نفسي كل يوام عليها لحد ما في يوام تلفونها كان عاوز يتصلح عاوز سفت من الاول ختو ورحت للرجل عملهولي ونا وقف وختو ونا مروح وهيا سالتني قلتلها هروح اجيبو منو بكره وختو ورحت على السطوح كان في اوضه دخلت فيها وفتحت الفوان كان في خيالي قلت هلقي صور وهيا برحتها في اوضتها وكده بس فشخت خيالي دخلت على الصور ملقتش كتير صور وهيا بشعرها هيا وصحبتها وصور وهيا في بيت صحبتها بقمصان نوام كتير تهيج الحجر كنت زعلان شويه بس زبي نساني الزعل وان اختي بقت انسا وفي عز نكها ولقيت فديو ليها بترقص وفي الفديو صحبتها واخت صحبتها عفاف دي بقا ٣٠سنه وختي بتهز على اخرها وتعبير وشها فيها شرمطه ودلع وحده خبره رغم أن سنها صغير قعت العب في زبي ونا شيف اختي بقت خبره ووقفتلي قروني لاول مره ونا بفكر أن لو احمد شاف الفديو ممكن ينكني وينكها وجه في خيالي أن اختي تتفضح ولفديو ينزل على النت اف بجد كنت هموت من الشهوه الموضوع كان صعب اوي نقلت الفديو ولصور على تلفواني ونا بترعش مش عرف ليه وزبي بيوجعني اوي ونا بخرج عشان اشوف بقيت التطبيقت لقيت حجه اسمها المحذوفات دخلت عليها لقيت صور كتير اوي اختي بلبسها في البيت وهيا بتحط ميك اب هيا وصحبتها وصور لصحبتها بززها وكسها وطزها وفي صور وهيا حطه خياره في خرم طيزها وختي نفس الكلام وصور اختي بخياره اتخن واكبر وبززها وكسها الوردي وطزها الي اكتشفت انها كبيره رغم أن من ورا اللبس تحسها وسط بس ملط كبيره وفديو تني وهيا بترقص بس عندنا في البيت ومكنتش لبسه برا بززها بتروح وتجي نقلت كل حجه عندي وكنت جبتهم وافتكرت أنها اختي وبقيت غضبان ودخلت على الوتس واخر حد كنت بتكلمو صحبتها وكان خناقه باين قلت اجيب المحدسه من الاول وقعت اطله اطلع لحد ما زهقت وجيت اشوف بقا لقيت أن البت صحبتها هيا الي جرت اختي لكل ده وهيا الي فتحت معاها موضوع الجنس وكنت بتبعت اختي صور ازبار فحول سوده من النت الي هيا الضخمه وختي كنت بتتفاجء وتقلها ده ممكن يموتني ولتنيا تقلها انتي مش شيفا نفسك ده انتي تموتي عشره زيي وكنت عوزه تشوف صور جسمها وختي رفضت وبعد زن اختي بعتت جسمها وصحبتها عملت نفس الكلام وختي بدأت تقلها ابعتيلي صور ازبار وبقت تبعتلها صور كتير ويهزرو وتقلها مش عرفه هيدخل ازاي ولبنت صحبتها قلتلها هتي خيارف وفزليين وادخلي اوضك وفعلان اختي عملت كده وقلتلها تعمل كذا حجه وتقعد على السياره براحه لحد ما تبلعها كلها وختي قلتلها أنها بلعتها صحبتها قلتلها عرفتي يا مومس هيخش ازاي قلتلها اه صحبتها قلتلها مش كفايه روحي هاتي اكبر خياره وفعلان عملت كده وقلتلها صوريها وختي صورت طزها وهيا وخده نص الخيراه قلتلها كلها يا كسمك امال لما تجي تتناكي من وحد هتقليلو نصو بس وختي تقول مش قدره وان الخساره كبيره وتخينه شتمتها وقلتلها زودي الفزلين واقعدي عليها وبعد فتره من العزاب وختي تتمتع وصحبتها تشجعها قعدت عليها وبعتت صوره وخرم طيزها مفيشوخ بجد وصحبتها قلتلها مش قلتلك انتي تموتي عشر رجله اختي ضحكت وقلتلها عوزه أخرجها صحبتها قلتلها بجد هزعل منك وختي تقلها مش قدره ومينفعش اقعد من غير هدوم عشان اخويه واختي قلتلها متشلهاش والبسي هدومك وفعلان عملت كده وصحبتها قلتلها طول ما بتكلمني الخيارفه تفضل في طيزك عشان توسع وختي قلتلها منغيرك مكنتش عرفه هعمل اي وختي كنت غلبانه وعبيطه جدان لان امي وابويه مكنوش بيسبونه ننزل الشرع كنا تربيت شقق زي ما بيقولوا متعرضناش للمجتمع غير بعد وفات ابويه وامي اشتغلت بفيه ونضافه عند وحد مقاول كبير المهم صحبتها كل شويه تعرض عليها ولد عشان تصحبو بس كلهم عيال صغيره وختي كنت بتتمنع جدان وكنت بتقلها أنا عوزه رجل مش عيل صغير وفي أول الخناقه الي ما بنهم بتقول أن تلفونها وقع منها في الشارع حسام الي بيقف على نسيط الشارع هوا الي وقع في ايدو وشاف الصور وفيديوهات الرقص وقلتلها أن هوا بيقول انو بيحبها من اول ما جت الشارع وانو كان عاوز يكلمها من بدري وختي قعدت تلوم في صحبتها وتعيط ومكنش في اي محدسه تني وخت كل الصور وكان عندي برنامج تجسس على الوتس كتبت ركمي عندها وعملت حجه اسمها مزمنه خلت تلفواني يبقا مرقب الوتس بتاعها وزبي كان حديد ولقيت احمد في الشارع بينادي عليه عشان يقعد معايه لان أنا عندي واي فاي مكنش منتشر اوي في القريه كان منتشر في المدينه الي كنت فيها زبي كان وقف ونزلت لاحمد وسلمت عليه ولجو كان تلج في اليوام ده ومكنتش عارف اقعد في الشارع وزبي وقف من بنت الشرموطه ونا قلتلو الجو تلج تعاله نقعد فوق هوا ضحك وقلي فواق هيكون تلج اكتر فكرت وقلتلو الشقه الي فوق شقتنا مقفوله ومحدش بيفتحها ونا كنت شفت صاحب الشقه وهوا بيدي المفتاح لامي هوا قلي يلا نطلع نقعد فيها وطلعنا فيها فعلان وكنت متلج وخليته اختي تعمل شاي وهوا قعد فواق وفرحان أن لقينا مكان نقعد في هوا قلي انو معاه سجاره حشيش محبيها وقلي انو هيروح يجبها راح وجه ودخل قعد على الكرسي وكان الشقه نضيفه وفيها شاشه ونا كنت شغلت الشاشه وبتفرج على رقاصه وزبي وقف وكل شويه يجي في خيالي احمد وهوا بيرمي عشره لما سمع صوت اختي لما كنا بنفرج ازبرنا لبعض ونفس اتناك منو بصراحه زبو حلو اوي وهوا رفيع وطويل ونا قصير وطيزي عليه جه وولع السجاره كنت شربتو كذا مرا معاه هوا ومحمود بس المره دي انا وهوا وقلت لو حب ينكني مش هعترض وحنا بنتفرج على البت دي قلي مفيش قنوات سكس هنا على الشاشه قعت اضور ونا فرحان لان اكيد لو سخن ممكن يعملي أو على الأقل اشوف زبو تاني بس ملقتش حجه وكنت هعيط بس لقيتو مسك التلفوان وقلي انو هيتفرج على التلفوان من عندي ودخل فعلان وبدأ يشغل لأن تلفواني كان غالي وجودتو أعلا من تلفوانو المتكسر وقعد يتفرج وقلي احنا اخوات عدي ارمي عشره قدامك قلتلو عدي وطلع زبو احا على زبو نفسي اقعد عليه وقعد يدلك في وبصص في التلفوان والحشيش عمل مفعولو ولقيتو تف في ايدو وبيدلك زبو وبصلي وقلي عشان يزحلق قلتلو عندي فزلين احسن من الي بتعملو ده قلي هات ونزلت وخت الفزلين وطلعت تاني سمعت صوتا الاغنيه الي اختي كنت بترقص عليها اترعبت كنت ناوي افرجو اصلا على الفديو ده بس مكنتش اعرف ازاي هعمل كده وكنت مستبعد الفكره اصلان بس كنت مخبي الصور في الحافظه ما عده كم صوره وهيا بقميص نوم وفديوهاين الرقص ونا دخلت وهوا اتخض وعدل من قعدتو ووزبو وقف ودخلت قلتلو ينفع كده قلي غصب ولله وان الفديو جه قدامو وكده وقفل الفديو واتاسف كتيو ونا قلتلو عدي مهيأ اختك ونا اخوك وهوا فرح وقلي عاوز منك طلب قلي عاوز اكمل الفديو ونا وفقت وشغلو من الاول ونا عرف أن اختي بتتشرمط في الرقص ومش لبسا برا وحلمتها بينه اوي وقلي جبت الفزلين قلتلو اه قلي بتستغدمو ازاي قلتلو بتدهن زبك كويس وتقعد ريح جاي هيزحلق اكتر قلي معلش ممكن تدهنلي وتروح وتجي مره او اتنين عشان اتعلم فرحت ومكنتش عاوز اعمل كده بس طيزي وختي الي هوا بيتفرج عليها مع الحشيش خلاني وفقت واول مجيت اقوم واقعد جنبو راح قام وقلع البنطلون وقلي تعامله نقعد جوه قلتلو مشي ودخل اوضت النوام وقلع التيشرت وقلي انتا مش هترمي معانيه ولا اي قلتلو هرمي قلي اقلع انتا كمان احنا اخوات وقلعت وهوا كان نام على السرير وبيتفرج على جسمي وقلي يلا ادهنلي وفتح رجلو اوي وزبو حجر طلعت وقعدت قدامو ومسكتو تفحصتو الاول واتفرجت على البضان وضربت بيه على أيدي زي مكان بيعمل وهوا كان مبسوط وبيضحك ودهنت زبو وعمل حسابي عشان لو هينكني فا غرقتو فزلين وفضلت تلع نزل بايدي وهوا بيزق زبو في أيدي وقلي امسك بايدك الاتنين وسبت ايدك وقعد يروح ويجي وقلي دلك انتا لأن ايدك نعمه وهوا ايدو خشنا ونا بدلك قلي أنا عاوز انيكك بس انا مردتش اتكسفت اوي بصراحه وقعدت ادلك وهوا شغل فديو اختي وقلي انتا احلا من مياده ونا اتكسفت اكتر وقلي بززها وقفا بنت الشرموطه ونا كنت سخنت من الشتيمه قمت وحولت اقعد عليه اول ما حطيط خرم طيزي على زبو افتكرت جاري الي اغتصبني واترعشت وهوا قعد يشتم في مياده ونا قعدت ودخل زبعو ووجعني اوي جيت اقوم راح ساب التلفوان وشدني ونا اختل توزوني وقعدت عليه كلو ولفزلين زحلقو ونا كنت بزعق وهوا قلي وطي صوتك لمياده ططلع تشوفك ونتا قعد على زبي ونا قلتلو مش قدر سيب وقلي هتتعود دلوقتي ونا قعد بموت هوا قلي نام على بطنك وزقني بجسمو ونا بنام طلع حته وجه هوا نام عليه دخلها تاني حسيت أن أنا مرا بجد واتوجعت وجاب الفوان وشغل الفديو وقلي نتفرج وحنا كده وحطو قدامي وختي بتهز وهوا كل ما بززها تترج يخرج شويه ويدخل على طول ويرزع ويطلع صوت الخبطه بصراحه هنا بدءت المتعه وقلي طيزك فرن يا ابن المتناكه يا خول ويرزع وبدء يطلع ويدخل ونا بتوجع خفيف وكل شويه يزود ويسخن على صوتي ويقلي شيف اختك يابن الزنيه ومقفا ازبار الشارع كلو فرحان بختك وهيا بترقص وزبي في طيزك وقفل التلفوان وسرع لحد ما غرزو وجاب مش كتير بس احساس حلو أن في رجل ركب فوق طيزك وبينزل رجلتو في طيزك ونتا زي المراه بتغمض عنيك وترجع بطيزك على زبو ونام فوقي وقلي أما ينام ونام فعلان وقام وهوا مكسوف من الي عملو فيه ولبس وخرج ونا قمت ولبست ونا ندمان وبتمنا يكون نزل بس لقيتو قعد بره واتاسفلي وقلي دي ساعت شهوه ومتزعلش مني ونا اسف ونا استجدعتو بصراحه وقتلوا مشي ويلا ننزل قلي أنا عاوز وحد كمان وسعتها مكنتش عرف ارد وطيزي وجعاني طلع زبو من البنطلون وكان وقف وقلي ينفع ولا هتزعل مردتش قلي لو عاوز تنكني أنا موافق استجدعتو تاني ونزلت البنطلون ونا بدحك ومسكت زبو وقعدت عليه وهوا اشتغل وغيرنا أوضاع بس وهوا بيجيب تني نره كان اكتر شراسه من الي قبلها بسراحه كن دكر اوي واستمتعت ونزلت لقيت اختي قعده ببنطلون قماش وتشرت صورتها وبعتهالو على الوتس مش عارف عملت كده ليه بس هوا هاج فشخ وقلي تجي نعمل وحد كمان قلتلو لا وكل شويه يطلب صوره لمياده وهوا صورلي زبو وهوا بيجيب لبن علي اختي ويقلي لازم اعرصك على كل بيتك ومك لما تجي صورها وفعلان صورتها وكنا على طول في الشرع وفي بنتين اخوات كنا كل شويه نعكسهم وحدا فيهم خلتني مشي وندهت عليه وقلتلي احترم نفسك ونا مش عوزه اكلمك عشان انتو محترمين ومتمشيش مع العيال دي تاني ونا قلتلها ونتي ملك امشي مع الي يعجبني اختها جت على صوتي هيا شفت اختها جت رزعتني الم وفتحت شتيمه فيه واختها قلعت الشبشب ونزلت ضرب فيه فشخوني والناس اتلمت فشخوني في الشارع وختي مياده جت جري وحاشت عني وخدتني البيت وهدتني ورحت ادتها الفوان بتاعها وسبتها وبعد كام يوام اخو البنات دي اصلان هوا متجوز ولبنات دول عايشين معاه لأن ابوهم وأمهم متوفيين ونده عليه وقلي ينفع الي حصل ده حكتلو وغيرت شويه عشان مطلعش غلطان وقلي هما الكبار ولازم تتاسفلهم وخدني معاه ودخلت ونده عليهم واتاسفتلهم وهما اتقبلو الاسف وقلي كده هما حقهم خدو ونا عاوز حقي ومراته ضحكت مش عارف ليه وخدت البنات وخرجوا وهوا شدني بغباء وزقني قدامو على اوضه هوا شغال سواق لوضر في محجر وشد البطلون اول مدخلا الاوضه وبدون تفاهم حط صباعو في طيزي وقلي لازم اكسر عينك عشان متعملش دكر تاني ونا مش موجود ودخلو كم مره ونا مسك ايدو وببعدها وطلع صباعو وضربني على طيزي وقلي احا طيزك احلا من طيز مراتي وطلع زبو خخخخخخخ زبو زي صور الي على تلفوان اختي وقلي لازم يتكسر عينك ومسك ايدي ولواها ورا ضهري ولبنطلون كان وكتف رجلي وزقني على السرير وطلع فوقي وحط زبو على طيزي من بره وقعد يدلك مابين فلقات طيزي طيزي حنت بصراحه لانو نعم وسخن ودي مكان حساس وراح شدني وخلا رجلي على الأرض وجسمي على السرير وعدل زبو على طيزي وتف عليه ونزل وحدا وحده والغريب انو دخل كلو بس هوا كان زكي بيدخل براحه ودخل وقلي دي مفتوحه يا خول ونا عمل اني بعيط عشان يسبني ومراتو دخلت علينه واتخضت وقلتلو حرام عليك قلها ده طيزو احلام من طيزك وكمان ده خول طيزو وسعه بلعت زبي من غير ددمم ولا اي حجه وهيا قعدت تستعطفو انو يسبني وهوا يسخن وهيا بتتحايل عليه مطولش اوي ونا كنت هديت لأن شهوتي عليت وهوا بيخبط على طيزي وهوا ساب ايدي ونا متحركتش وسخن وغرز جمد اكتر من مره وكان بيزوم وجاب لبن كتير بس كان مختلف عن صحبي هوا عضلات زبو بتنبض اوي جوا طيزي وهوا بيعمل كده خرج حتا رحت رجع بطيزي على زبو ونزل لبن كتير ومراتو خدت بلها وخرج زبو وقال لمراتو حضريني الحمام وهيا خرجت وقلي كده انا مش زعلان منك ونا لبست وخرجت لقيت اخواتو قعدين ومئتين على نفسهم ضحك خرجت وروحت على طول وقعدت كم يوام في البيت ونزلت وحاسس كل الناس عرفه اني اتنكت احساس غريب اوي عليه وكنت مكسوف من نفسي وبقيت احس اني طيزي بتكلني وكل مشوف ولد ابص نحيت زبو وفي يوام بليل طلعت الشقه وقعدت مكان ما احمد نكني وفتحت الوتس اشوف اختي بتعمل اي ولقيت صحبتها بعتت نمرت الواد حسام الشمام وكلمتو وتس وقعد يتنحنح وبيكلم اختي كل يوام فوان ووتس وقلها أنها حلوا وانو شاف صورها وقلها انو نفسو يتجوزها وبعتلها صور زبو وهيا في الاول كنت مكسوفه بس عجبها الحال وكل شويه يقلها صوري نفسك انتي لبسا اي لحد ما خلها تصور بززها وينكها فون وكل شويه يسببها ويشتمها وهيا حبت الموضوع وبقت تقلو اشتمني برحتك ونا عرف أن اختي خلاص بقت شرموطه ونا الخول بتاعها بس مش قدر اتكلم وختي وشها بيبي فيس اوي بس جسمها متفجر بجد الي يشوفها في وشها الطفوله وفي جسمها ركلام فجره المهم نكهات ٥ مرات شات وكان بيزن عليها انو ينكها وهيا بترفض ضربت عشره ونزلت صورتها وبعت لحمد مش عرف ليه عشان محسش بلزنب ولا عشان محسش بلغيره وكنت عاوز اتناك وهوا قفل تلفوانه ونزلت الشارع اقف قدام الباب وكده ولقيت مرات الرجل الي كسر عيني وبصتلي وغمزت كنت وقفه في البلكونه وندهت عليه ورمت ورقه فيها ركمها وختها وبعتلها على الوتس قلتلي عمل اي قلتلها تمام قلتلي عوزا منك طلب قلتلها اامري قلتلي روح لعفاف اخت صحبت اختي عوزاك في مشوار عشان الوقت متاخر قلتلها تحت امرك ونا ريحلها هيا في آخر الشارع رحتلها هيا الي نعرف عنها انها شغاله في مستشفى دخلتني وقلتلي اقعد عقيل مغير وغيرت وصحبت اختي سلمت عليه وقعدت تهزر معيا وقلتلي أنها هتروح تقعد معا اختي وخرجت وعفاف لبست عبايه وطرحه وجبتلي عصير وقلتلي اشرب وقلتلي هوا انتا بتتناك من امتا انصدمت سعتها وهيا هدتني وقلتلي أنها عرفه كل الي حصل وفرجتني على فديو ولسواق وهوا ركب فوقي مراته صورتين ومختش بالي كنت مصدوم وهعيط هيا مسكت زبي من فوق الهدوم عشان تخلي عندي شهوه بس مش رضي يقف وقلتلي انتا زبك مابيقفش ليه يا خول قلت خول وزبي قام شويه وقلتلي انتا بتحب الشتيمه يا متناك قوام اقف وقفت ومسكت زبي المسكين توقف في مش رضي وقلتلي أنا عرفا ازاي اوقفو يا عرص حطط صبعها في طيزي وزبي في بقها وقف وقلتلي طيزك وسعا اوي مينفعش صباعي قامت جبت خياره ونيمتني على رجليها ودخلتها وقعدت تضرب على طيزي وقلتلي قوام هات شبشب اختي من قدام الباب ورحت جبت شبشب وادتهولها ونمت تاني وقلتلي الخنزير في المزارع لازم يضربوها على طزهم عشان يكبرو ونا نويه اعملك خنزير وقلتلي بص بقا يا عرص انتا انتا وامك وأخواتك هتشتغلو شرميط عندها وقلتلي أنها مش شغاله في مستشفى وأنها شغاله في الضعاره وهتشغلني معاها قلتلها بس امي واخواتي محترمين شخرت ورمت الشبشب وقامت جبت حزام ونزلت على طيزي طرب وهيا بتصور وقلتلي منتا هتسعدني نشرمطهم ونا بتوجع وقلتلي الخساره متقعش وقلتلي قوام اقف وقمت مستني من ايدي ودخلت اوضت اختها وطلعت كلوت وقلتلي البس ولبستو وقلتلي اوعا الخساره تقع ولو وقعت هحط في طيزك شطه وقلتلي روح البس عشان اتاخرنا قلتلها هنروح فين قلتلي الشغل يا معراص شغاله في بيت ضعاره وقلتلي قريب هفتح وحد لحسابي رحت معاها ودخلنا البيت ولقيت ٣موجدين بنات وحده فيهم المعلمه وابنها الخول وبنتها واتنين كمان بنات المهم الواد خدني من ايدي ودخل بيه اوضه وقلعني وشال الخساره وحط زبو وقعد ينيك فيه واختو دخلت عليه اختو بطاريه كفره هوا قام من عليه ووقف قدمها ورزعتو قلم ولواد نزل يبوس رجليها وهيا قلتلي تعامله يا شطر اعمل زيو يا متناك انتا كمان ونزلت قعدت ابوس في رجليها وترضت اخوها وقلتلي أنها لسا وخدا وحد في طيزها وطزها بتكولها وقلتلي الحس طيزي ونضفها قلتلي هتعرف قلتلها اه هعرف ولحستلها الريحان كنت مقرفه اوي عفاف دخلت علينه وقلتلها بتعملي اي يا شرموطه الواد لسا صغير قلتلها ده عسول اوي أنا هتجوز قلتلها لا ده متعرفيش وراه اي ويلا عشان الزبون جه قلتلها موين ده الي عاوز ينيك عيل صغير قلت المعلم سيد وخرجت معاها ودخلت اوضه رجل كبير وشعرو ابيض وبكرش بس زبو كبير فشخني اوي واكتر مره اتبسط فيها وليست هدومي وخرجت من البيت ووصلنا عند البيت وقلتلي ارتاح واول ما تصحا تجيلي هنا ورحت على السرير مش قدر وفتحت الوتس قبل منام لقيت الواد قابل اختي ونكها عندو في البيت وختي قلتلو أنها مش هتعمل كده تاني وقعد يقول انتي طيزك أوسع من حياتي وهفضل اعشر فيها لحد ما اموت وهيا قلتلو زبك كبير وكان بيوجع قلها هيا تحلا من غير الوجع ولازم اشرمط كل خرم فيكي وقعد يشتم ويوصف ونكها فوان وتني يوام رحت على عفاف وقلتلي مبروك يا عرص اختك اتناكت امبرح ونا مزهول قلتلها ونتي اش عرفك قلتلي تعامله ودخلتني اوضتها وقعدت على السرير ورفعت العبايه وقلتلي وطي عند كس ستك وفعلان عملت كده ونا بلحس قلتلي أنها الي زقت اختها عشان تصاحب اختي وعملو عليها حوار لحد ما الواد خدها امبرح الشقه وفشخ اختك وختك حبت النيك قلتلها بس دي لسا صغيره قلتلي اختك عندها حجات مش عندي وفرجتني على فديو ولواد فعلان فشخها نيك وكان بين أنها مبسوطه لانو عمل ٢مش وحد بس وقلتلي مسالت وقت بس وختك مش هقدر تبطل نيك خصوصان أن هيا لسا صغيره وكنت زعلان جدان ولقيت صحبت اختي دخلت عليه وخدتني وقلتلها ده ملكيش دعوه بيه وأنها بتحبني وعفاف قلتلها ده خول قلت ونا بحبو ملكيش دعوه وخدتني اوضتها وقعدت تبوس فيه وترضعني بززها وتقلي دول بتوعك اعمل الي يعجبك وترضعني ولحستني كسها وخلتني اركب زبي ونا فقها وبنيك كسها المفتوح عفاف دخلت ومعاها خياره ودخلتهالي وختها قلتلها ده زبو وقف اكتر وقعدو يدحكو ونا جبت ونا روحت لقيت احمد بيرن عليه وبيقلي انو كان مسفر مع اخوه الكبير كم يوام شغل ورجع وقلي عوزين نقعد وكده قلتلو تمام قلي مياده عملا اي وبيمسك في زبو قلتلو تمام قلي وحنا في الشارع أنا نفسي في حنين وحنين كنت غلطانه اوي في نفسها ملهاش أصحاب وقلي انو لغاها وبيكلمها من فتره وعاوز ينكها قلتلو هتعرف تنكها قلي يلا نطلع فوق وطلعت معاه وورين حنين ولوتس وكنت بتبعتلو صور المفعوصه دي لسا بززخا بتنبت اصلان زبي وقف وخلاني أمص زبو وهوا بيشتم فيه وفي اخواتي الاتنين وقلي هخلك من غير شرف خت رحلتك وهاخد شرفك وعرضك هنيك اخواتك وهمسحوزبي في وشك وقام عليه ورزعني وحد كسم الهيجان فعلان بينيك حلو اوي يابخت حنين وقلي هتستخبا في الاوضه التنيا وهوا هيرن على اختي تتلعلو وقلي أنهم اتقبلو مرتين قبل ميسفر ونكها مره المهم استخبيت ورن ولبت طلعت ودخلت وهوا كان مطلع زبو ولبت قلتلو أي الي مقعدك كده قلها وحشاني وختي قلتلو ومتا كمان وبصت في الأرض قام وخدها حضن وشلها وخلا زبو تحت كسها وقعد يبوس فيها وخدها على السرير وقلعها ملط وكان بيفرش كسها لاكن ده دخلو في كسها طلعت مفتوحه اصلان وهيا لسا في السن ده لا وخدتو كلو وبتتلبون وبتقلو براحا يا عمو احمد وهوا بدء برحه والتحول عليها وقعد يرزع فيها وشلها وقام وخلا ضهرها للباب وقعد ينططها وهيا كنت تخينه شويه بتعمل صوت عالي وبصلي وشفني وغمزلي وقعد يغل عليها ويرزع فيها المشكله أنها مبسوطه وخلص وفضلت قعدت على زبو وقلتلو متخرجهوش هيا متعوده وقعدو كده شويه ولقيتو وقف بيها تني وبدء معركه تنيا فشخها حرفيان ونا كنت نزلت ولقيت وحد ورايه بيحاول يدخل زبو في طيزي ونا اترعبت وهنا خلص الجزء الاول
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Maged Megoo, ماجي, enta 7abiby و 19 آخرين
رووعه يا فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: مجهول المصدر
جامده يا ميدو بس حاول تضيف صور للابطال ماما والبنات وركز في الكتابه نسقط الافكار ورتبها واكتب عشان تتفادى الاخطاء الاملائيه 🔥
 
استمر القصة جامدة
 
يا حلوتك استمر ويا ريت ما تتاخر علينا
 
حلوة استمر بس خلى بالك من شوية الاخطاء الاملائية
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب وبالنسبة للقصتين الاتنين التانين مش هتكملهم وبعدين القصة دى قديمة
 
  • عجبني
التفاعلات: Amr90
الجزء الاول

أنا احمد 18 سنه اختي مياده 17 سنه اختي حنين 16 سنه أنا كنت زي اي ولد لسا بلغ بفكر في الجنس اتنكت ونا صغير من جاري اغتصبني بس اما كبرت كل مفتكر زبي يقف وكنت بتفرج على الافلام عشان اشوف ازبار الفحول وببقا نفسي ادوقو ابويه كان لسا متوفي قريب وكنا المفروض نعزل عشان مرينه بظروف مديه زي الزفت ورحنا قريه جنب المدينه المهم عزلنه ونا كنت مدلع اوي وكنت ابيض شويه المهم عدا فتره كبيره وحنا عايشين في حلنه لحد ما اتعرفت على ٢من نفس سني وحد اكبر بسنتين الاتنين كنو قمحي غمق وغلابه اوي اخواتي متعودين يلبسو ديق وكانو اف بجد مياده كنت لسا بتفور ولبس كلو بقا ديق عليها وامي مش وخدا بلها أو عملا مش وخدا بلها عشان الظروف امي كنت بتشتغل ١٢ساعه واكتر وبترجع تكل وتنام طول الوقت قعد مع اخواتي وكان في شباب على طول وقفين في نسيت الشارع عيال شمامين ونا تقريبان مستني اليوام الي اتناك في تني المهم اختي مياده بلبسها ده كنت كتير اوي تتعاكس ونا معاها من الشباب دي بس كنت بعمل عبيط وهيا اتعرفت على بنت شرموطه بتلبس ديق اوي وبتجي البيت تهزر معانيه باديها وكتير اتحرشت بيها كتير المهم صحابي الي اتعرفت عليهم كنا قعدين في مره ووحد فيهم اقترح نشوف ازبار بعض كلو وفق وكنا محترفين نعمل كده فين ختهم وطلعت على السطوح واول وحد ده الي اكبر مننا بسنتين اسمو احمد نزل البنطلون ومكنش لبس حجه تحتو ونا اسمي احمد برضو المهم زبو كان طويل واسمر ورسو تخينه اويي ومفلوقه من النص كان شكلو حلو فضل يلعب في موسكو وقعد يخبط بيه على ايد وعمل صوت وفضل يدلك في والتاني محمد الي ادي في السن زبو اصغر شويه بس حلو اوي وفضلو الاتنين يعملو كده ويدلكو ونا الي عليه الضور طلعتو وكان صغير واحمر وقعدنه كده شويه لحد ما سمعنا صوت اخواتي بيهزرو مع بعض أنا اتكسفت وزبي نام وهما سخنو في التدليك وجابو لبن وكنت نفسي انزل اضربهم الاتنين الموقف عدا ونزلو الاتنين ونا نزلت عند اخواتي ونا متعصب بس اول ما شفتهم بلبسهم الخفيف زبي وقف وافتكرت الموقف وزبي بقا حديد ومياده فشخا تفكيري وابتدت يبان عليها الشرطه الفتره دي بقت مش مديقه أن لبسها بقا ديق بلعكس وبداءت تخلي ال**** يبين نص شعرها الصغيره بقت تقلدها ونا بحلب نفسي كل يوام عليها لحد ما في يوام تلفونها كان عاوز يتصلح عاوز سفت من الاول ختو ورحت للرجل عملهولي ونا وقف وختو ونا مروح وهيا سالتني قلتلها هروح اجيبو منو بكره وختو ورحت على السطوح كان في اوضه دخلت فيها وفتحت الفوان كان في خيالي قلت هلقي صور وهيا برحتها في اوضتها وكده بس فشخت خيالي دخلت على الصور ملقتش كتير صور وهيا بشعرها هيا وصحبتها وصور وهيا في بيت صحبتها بقمصان نوام كتير تهيج الحجر كنت زعلان شويه بس زبي نساني الزعل وان اختي بقت انسا وفي عز نكها ولقيت فديو ليها بترقص وفي الفديو صحبتها واخت صحبتها عفاف دي بقا ٣٠سنه وختي بتهز على اخرها وتعبير وشها فيها شرمطه ودلع وحده خبره رغم أن سنها صغير قعت العب في زبي ونا شيف اختي بقت خبره ووقفتلي قروني لاول مره ونا بفكر أن لو احمد شاف الفديو ممكن ينكني وينكها وجه في خيالي أن اختي تتفضح ولفديو ينزل على النت اف بجد كنت هموت من الشهوه الموضوع كان صعب اوي نقلت الفديو ولصور على تلفواني ونا بترعش مش عرف ليه وزبي بيوجعني اوي ونا بخرج عشان اشوف بقيت التطبيقت لقيت حجه اسمها المحذوفات دخلت عليها لقيت صور كتير اوي اختي بلبسها في البيت وهيا بتحط ميك اب هيا وصحبتها وصور لصحبتها بززها وكسها وطزها وفي صور وهيا حطه خياره في خرم طيزها وختي نفس الكلام وصور اختي بخياره اتخن واكبر وبززها وكسها الوردي وطزها الي اكتشفت انها كبيره رغم أن من ورا اللبس تحسها وسط بس ملط كبيره وفديو تني وهيا بترقص بس عندنا في البيت ومكنتش لبسه برا بززها بتروح وتجي نقلت كل حجه عندي وكنت جبتهم وافتكرت أنها اختي وبقيت غضبان ودخلت على الوتس واخر حد كنت بتكلمو صحبتها وكان خناقه باين قلت اجيب المحدسه من الاول وقعت اطله اطلع لحد ما زهقت وجيت اشوف بقا لقيت أن البت صحبتها هيا الي جرت اختي لكل ده وهيا الي فتحت معاها موضوع الجنس وكنت بتبعت اختي صور ازبار فحول سوده من النت الي هيا الضخمه وختي كنت بتتفاجء وتقلها ده ممكن يموتني ولتنيا تقلها انتي مش شيفا نفسك ده انتي تموتي عشره زيي وكنت عوزه تشوف صور جسمها وختي رفضت وبعد زن اختي بعتت جسمها وصحبتها عملت نفس الكلام وختي بدأت تقلها ابعتيلي صور ازبار وبقت تبعتلها صور كتير ويهزرو وتقلها مش عرفه هيدخل ازاي ولبنت صحبتها قلتلها هتي خيارف وفزليين وادخلي اوضك وفعلان اختي عملت كده وقلتلها تعمل كذا حجه وتقعد على السياره براحه لحد ما تبلعها كلها وختي قلتلها أنها بلعتها صحبتها قلتلها عرفتي يا مومس هيخش ازاي قلتلها اه صحبتها قلتلها مش كفايه روحي هاتي اكبر خياره وفعلان عملت كده وقلتلها صوريها وختي صورت طزها وهيا وخده نص الخيراه قلتلها كلها يا كسمك امال لما تجي تتناكي من وحد هتقليلو نصو بس وختي تقول مش قدره وان الخساره كبيره وتخينه شتمتها وقلتلها زودي الفزلين واقعدي عليها وبعد فتره من العزاب وختي تتمتع وصحبتها تشجعها قعدت عليها وبعتت صوره وخرم طيزها مفيشوخ بجد وصحبتها قلتلها مش قلتلك انتي تموتي عشر رجله اختي ضحكت وقلتلها عوزه أخرجها صحبتها قلتلها بجد هزعل منك وختي تقلها مش قدره ومينفعش اقعد من غير هدوم عشان اخويه واختي قلتلها متشلهاش والبسي هدومك وفعلان عملت كده وصحبتها قلتلها طول ما بتكلمني الخيارفه تفضل في طيزك عشان توسع وختي قلتلها منغيرك مكنتش عرفه هعمل اي وختي كنت غلبانه وعبيطه جدان لان امي وابويه مكنوش بيسبونه ننزل الشرع كنا تربيت شقق زي ما بيقولوا متعرضناش للمجتمع غير بعد وفات ابويه وامي اشتغلت بفيه ونضافه عند وحد مقاول كبير المهم صحبتها كل شويه تعرض عليها ولد عشان تصحبو بس كلهم عيال صغيره وختي كنت بتتمنع جدان وكنت بتقلها أنا عوزه رجل مش عيل صغير وفي أول الخناقه الي ما بنهم بتقول أن تلفونها وقع منها في الشارع حسام الي بيقف على نسيط الشارع هوا الي وقع في ايدو وشاف الصور وفيديوهات الرقص وقلتلها أن هوا بيقول انو بيحبها من اول ما جت الشارع وانو كان عاوز يكلمها من بدري وختي قعدت تلوم في صحبتها وتعيط ومكنش في اي محدسه تني وخت كل الصور وكان عندي برنامج تجسس على الوتس كتبت ركمي عندها وعملت حجه اسمها مزمنه خلت تلفواني يبقا مرقب الوتس بتاعها وزبي كان حديد ولقيت احمد في الشارع بينادي عليه عشان يقعد معايه لان أنا عندي واي فاي مكنش منتشر اوي في القريه كان منتشر في المدينه الي كنت فيها زبي كان وقف ونزلت لاحمد وسلمت عليه ولجو كان تلج في اليوام ده ومكنتش عارف اقعد في الشارع وزبي وقف من بنت الشرموطه ونا قلتلو الجو تلج تعاله نقعد فوق هوا ضحك وقلي فواق هيكون تلج اكتر فكرت وقلتلو الشقه الي فوق شقتنا مقفوله ومحدش بيفتحها ونا كنت شفت صاحب الشقه وهوا بيدي المفتاح لامي هوا قلي يلا نطلع نقعد فيها وطلعنا فيها فعلان وكنت متلج وخليته اختي تعمل شاي وهوا قعد فواق وفرحان أن لقينا مكان نقعد في هوا قلي انو معاه سجاره حشيش محبيها وقلي انو هيروح يجبها راح وجه ودخل قعد على الكرسي وكان الشقه نضيفه وفيها شاشه ونا كنت شغلت الشاشه وبتفرج على رقاصه وزبي وقف وكل شويه يجي في خيالي احمد وهوا بيرمي عشره لما سمع صوت اختي لما كنا بنفرج ازبرنا لبعض ونفس اتناك منو بصراحه زبو حلو اوي وهوا رفيع وطويل ونا قصير وطيزي عليه جه وولع السجاره كنت شربتو كذا مرا معاه هوا ومحمود بس المره دي انا وهوا وقلت لو حب ينكني مش هعترض وحنا بنتفرج على البت دي قلي مفيش قنوات سكس هنا على الشاشه قعت اضور ونا فرحان لان اكيد لو سخن ممكن يعملي أو على الأقل اشوف زبو تاني بس ملقتش حجه وكنت هعيط بس لقيتو مسك التلفوان وقلي انو هيتفرج على التلفوان من عندي ودخل فعلان وبدأ يشغل لأن تلفواني كان غالي وجودتو أعلا من تلفوانو المتكسر وقعد يتفرج وقلي احنا اخوات عدي ارمي عشره قدامك قلتلو عدي وطلع زبو احا على زبو نفسي اقعد عليه وقعد يدلك في وبصص في التلفوان والحشيش عمل مفعولو ولقيتو تف في ايدو وبيدلك زبو وبصلي وقلي عشان يزحلق قلتلو عندي فزلين احسن من الي بتعملو ده قلي هات ونزلت وخت الفزلين وطلعت تاني سمعت صوتا الاغنيه الي اختي كنت بترقص عليها اترعبت كنت ناوي افرجو اصلا على الفديو ده بس مكنتش اعرف ازاي هعمل كده وكنت مستبعد الفكره اصلان بس كنت مخبي الصور في الحافظه ما عده كم صوره وهيا بقميص نوم وفديوهاين الرقص ونا دخلت وهوا اتخض وعدل من قعدتو ووزبو وقف ودخلت قلتلو ينفع كده قلي غصب ولله وان الفديو جه قدامو وكده وقفل الفديو واتاسف كتيو ونا قلتلو عدي مهيأ اختك ونا اخوك وهوا فرح وقلي عاوز منك طلب قلي عاوز اكمل الفديو ونا وفقت وشغلو من الاول ونا عرف أن اختي بتتشرمط في الرقص ومش لبسا برا وحلمتها بينه اوي وقلي جبت الفزلين قلتلو اه قلي بتستغدمو ازاي قلتلو بتدهن زبك كويس وتقعد ريح جاي هيزحلق اكتر قلي معلش ممكن تدهنلي وتروح وتجي مره او اتنين عشان اتعلم فرحت ومكنتش عاوز اعمل كده بس طيزي وختي الي هوا بيتفرج عليها مع الحشيش خلاني وفقت واول مجيت اقوم واقعد جنبو راح قام وقلع البنطلون وقلي تعامله نقعد جوه قلتلو مشي ودخل اوضت النوام وقلع التيشرت وقلي انتا مش هترمي معانيه ولا اي قلتلو هرمي قلي اقلع انتا كمان احنا اخوات وقلعت وهوا كان نام على السرير وبيتفرج على جسمي وقلي يلا ادهنلي وفتح رجلو اوي وزبو حجر طلعت وقعدت قدامو ومسكتو تفحصتو الاول واتفرجت على البضان وضربت بيه على أيدي زي مكان بيعمل وهوا كان مبسوط وبيضحك ودهنت زبو وعمل حسابي عشان لو هينكني فا غرقتو فزلين وفضلت تلع نزل بايدي وهوا بيزق زبو في أيدي وقلي امسك بايدك الاتنين وسبت ايدك وقعد يروح ويجي وقلي دلك انتا لأن ايدك نعمه وهوا ايدو خشنا ونا بدلك قلي أنا عاوز انيكك بس انا مردتش اتكسفت اوي بصراحه وقعدت ادلك وهوا شغل فديو اختي وقلي انتا احلا من مياده ونا اتكسفت اكتر وقلي بززها وقفا بنت الشرموطه ونا كنت سخنت من الشتيمه قمت وحولت اقعد عليه اول ما حطيط خرم طيزي على زبو افتكرت جاري الي اغتصبني واترعشت وهوا قعد يشتم في مياده ونا قعدت ودخل زبعو ووجعني اوي جيت اقوم راح ساب التلفوان وشدني ونا اختل توزوني وقعدت عليه كلو ولفزلين زحلقو ونا كنت بزعق وهوا قلي وطي صوتك لمياده ططلع تشوفك ونتا قعد على زبي ونا قلتلو مش قدر سيب وقلي هتتعود دلوقتي ونا قعد بموت هوا قلي نام على بطنك وزقني بجسمو ونا بنام طلع حته وجه هوا نام عليه دخلها تاني حسيت أن أنا مرا بجد واتوجعت وجاب الفوان وشغل الفديو وقلي نتفرج وحنا كده وحطو قدامي وختي بتهز وهوا كل ما بززها تترج يخرج شويه ويدخل على طول ويرزع ويطلع صوت الخبطه بصراحه هنا بدءت المتعه وقلي طيزك فرن يا ابن المتناكه يا خول ويرزع وبدء يطلع ويدخل ونا بتوجع خفيف وكل شويه يزود ويسخن على صوتي ويقلي شيف اختك يابن الزنيه ومقفا ازبار الشارع كلو فرحان بختك وهيا بترقص وزبي في طيزك وقفل التلفوان وسرع لحد ما غرزو وجاب مش كتير بس احساس حلو أن في رجل ركب فوق طيزك وبينزل رجلتو في طيزك ونتا زي المراه بتغمض عنيك وترجع بطيزك على زبو ونام فوقي وقلي أما ينام ونام فعلان وقام وهوا مكسوف من الي عملو فيه ولبس وخرج ونا قمت ولبست ونا ندمان وبتمنا يكون نزل بس لقيتو قعد بره واتاسفلي وقلي دي ساعت شهوه ومتزعلش مني ونا اسف ونا استجدعتو بصراحه وقتلوا مشي ويلا ننزل قلي أنا عاوز وحد كمان وسعتها مكنتش عرف ارد وطيزي وجعاني طلع زبو من البنطلون وكان وقف وقلي ينفع ولا هتزعل مردتش قلي لو عاوز تنكني أنا موافق استجدعتو تاني ونزلت البنطلون ونا بدحك ومسكت زبو وقعدت عليه وهوا اشتغل وغيرنا أوضاع بس وهوا بيجيب تني نره كان اكتر شراسه من الي قبلها بسراحه كن دكر اوي واستمتعت ونزلت لقيت اختي قعده ببنطلون قماش وتشرت صورتها وبعتهالو على الوتس مش عارف عملت كده ليه بس هوا هاج فشخ وقلي تجي نعمل وحد كمان قلتلو لا وكل شويه يطلب صوره لمياده وهوا صورلي زبو وهوا بيجيب لبن علي اختي ويقلي لازم اعرصك على كل بيتك ومك لما تجي صورها وفعلان صورتها وكنا على طول في الشرع وفي بنتين اخوات كنا كل شويه نعكسهم وحدا فيهم خلتني مشي وندهت عليه وقلتلي احترم نفسك ونا مش عوزه اكلمك عشان انتو محترمين ومتمشيش مع العيال دي تاني ونا قلتلها ونتي ملك امشي مع الي يعجبني اختها جت على صوتي هيا شفت اختها جت رزعتني الم وفتحت شتيمه فيه واختها قلعت الشبشب ونزلت ضرب فيه فشخوني والناس اتلمت فشخوني في الشارع وختي مياده جت جري وحاشت عني وخدتني البيت وهدتني ورحت ادتها الفوان بتاعها وسبتها وبعد كام يوام اخو البنات دي اصلان هوا متجوز ولبنات دول عايشين معاه لأن ابوهم وأمهم متوفيين ونده عليه وقلي ينفع الي حصل ده حكتلو وغيرت شويه عشان مطلعش غلطان وقلي هما الكبار ولازم تتاسفلهم وخدني معاه ودخلت ونده عليهم واتاسفتلهم وهما اتقبلو الاسف وقلي كده هما حقهم خدو ونا عاوز حقي ومراته ضحكت مش عارف ليه وخدت البنات وخرجوا وهوا شدني بغباء وزقني قدامو على اوضه هوا شغال سواق لوضر في محجر وشد البطلون اول مدخلا الاوضه وبدون تفاهم حط صباعو في طيزي وقلي لازم اكسر عينك عشان متعملش دكر تاني ونا مش موجود ودخلو كم مره ونا مسك ايدو وببعدها وطلع صباعو وضربني على طيزي وقلي احا طيزك احلا من طيز مراتي وطلع زبو خخخخخخخ زبو زي صور الي على تلفوان اختي وقلي لازم يتكسر عينك ومسك ايدي ولواها ورا ضهري ولبنطلون كان وكتف رجلي وزقني على السرير وطلع فوقي وحط زبو على طيزي من بره وقعد يدلك مابين فلقات طيزي طيزي حنت بصراحه لانو نعم وسخن ودي مكان حساس وراح شدني وخلا رجلي على الأرض وجسمي على السرير وعدل زبو على طيزي وتف عليه ونزل وحدا وحده والغريب انو دخل كلو بس هوا كان زكي بيدخل براحه ودخل وقلي دي مفتوحه يا خول ونا عمل اني بعيط عشان يسبني ومراتو دخلت علينه واتخضت وقلتلو حرام عليك قلها ده طيزو احلام من طيزك وكمان ده خول طيزو وسعه بلعت زبي من غير ددمم ولا اي حجه وهيا قعدت تستعطفو انو يسبني وهوا يسخن وهيا بتتحايل عليه مطولش اوي ونا كنت هديت لأن شهوتي عليت وهوا بيخبط على طيزي وهوا ساب ايدي ونا متحركتش وسخن وغرز جمد اكتر من مره وكان بيزوم وجاب لبن كتير بس كان مختلف عن صحبي هوا عضلات زبو بتنبض اوي جوا طيزي وهوا بيعمل كده خرج حتا رحت رجع بطيزي على زبو ونزل لبن كتير ومراتو خدت بلها وخرج زبو وقال لمراتو حضريني الحمام وهيا خرجت وقلي كده انا مش زعلان منك ونا لبست وخرجت لقيت اخواتو قعدين ومئتين على نفسهم ضحك خرجت وروحت على طول وقعدت كم يوام في البيت ونزلت وحاسس كل الناس عرفه اني اتنكت احساس غريب اوي عليه وكنت مكسوف من نفسي وبقيت احس اني طيزي بتكلني وكل مشوف ولد ابص نحيت زبو وفي يوام بليل طلعت الشقه وقعدت مكان ما احمد نكني وفتحت الوتس اشوف اختي بتعمل اي ولقيت صحبتها بعتت نمرت الواد حسام الشمام وكلمتو وتس وقعد يتنحنح وبيكلم اختي كل يوام فوان ووتس وقلها أنها حلوا وانو شاف صورها وقلها انو نفسو يتجوزها وبعتلها صور زبو وهيا في الاول كنت مكسوفه بس عجبها الحال وكل شويه يقلها صوري نفسك انتي لبسا اي لحد ما خلها تصور بززها وينكها فون وكل شويه يسببها ويشتمها وهيا حبت الموضوع وبقت تقلو اشتمني برحتك ونا عرف أن اختي خلاص بقت شرموطه ونا الخول بتاعها بس مش قدر اتكلم وختي وشها بيبي فيس اوي بس جسمها متفجر بجد الي يشوفها في وشها الطفوله وفي جسمها ركلام فجره المهم نكهات ٥ مرات شات وكان بيزن عليها انو ينكها وهيا بترفض ضربت عشره ونزلت صورتها وبعت لحمد مش عرف ليه عشان محسش بلزنب ولا عشان محسش بلغيره وكنت عاوز اتناك وهوا قفل تلفوانه ونزلت الشارع اقف قدام الباب وكده ولقيت مرات الرجل الي كسر عيني وبصتلي وغمزت كنت وقفه في البلكونه وندهت عليه ورمت ورقه فيها ركمها وختها وبعتلها على الوتس قلتلي عمل اي قلتلها تمام قلتلي عوزا منك طلب قلتلها اامري قلتلي روح لعفاف اخت صحبت اختي عوزاك في مشوار عشان الوقت متاخر قلتلها تحت امرك ونا ريحلها هيا في آخر الشارع رحتلها هيا الي نعرف عنها انها شغاله في مستشفى دخلتني وقلتلي اقعد عقيل مغير وغيرت وصحبت اختي سلمت عليه وقعدت تهزر معيا وقلتلي أنها هتروح تقعد معا اختي وخرجت وعفاف لبست عبايه وطرحه وجبتلي عصير وقلتلي اشرب وقلتلي هوا انتا بتتناك من امتا انصدمت سعتها وهيا هدتني وقلتلي أنها عرفه كل الي حصل وفرجتني على فديو ولسواق وهوا ركب فوقي مراته صورتين ومختش بالي كنت مصدوم وهعيط هيا مسكت زبي من فوق الهدوم عشان تخلي عندي شهوه بس مش رضي يقف وقلتلي انتا زبك مابيقفش ليه يا خول قلت خول وزبي قام شويه وقلتلي انتا بتحب الشتيمه يا متناك قوام اقف وقفت ومسكت زبي المسكين توقف في مش رضي وقلتلي أنا عرفا ازاي اوقفو يا عرص حطط صبعها في طيزي وزبي في بقها وقف وقلتلي طيزك وسعا اوي مينفعش صباعي قامت جبت خياره ونيمتني على رجليها ودخلتها وقعدت تضرب على طيزي وقلتلي قوام هات شبشب اختي من قدام الباب ورحت جبت شبشب وادتهولها ونمت تاني وقلتلي الخنزير في المزارع لازم يضربوها على طزهم عشان يكبرو ونا نويه اعملك خنزير وقلتلي بص بقا يا عرص انتا انتا وامك وأخواتك هتشتغلو شرميط عندها وقلتلي أنها مش شغاله في مستشفى وأنها شغاله في الضعاره وهتشغلني معاها قلتلها بس امي واخواتي محترمين شخرت ورمت الشبشب وقامت جبت حزام ونزلت على طيزي طرب وهيا بتصور وقلتلي منتا هتسعدني نشرمطهم ونا بتوجع وقلتلي الخساره متقعش وقلتلي قوام اقف وقمت مستني من ايدي ودخلت اوضت اختها وطلعت كلوت وقلتلي البس ولبستو وقلتلي اوعا الخساره تقع ولو وقعت هحط في طيزك شطه وقلتلي روح البس عشان اتاخرنا قلتلها هنروح فين قلتلي الشغل يا معراص شغاله في بيت ضعاره وقلتلي قريب هفتح وحد لحسابي رحت معاها ودخلنا البيت ولقيت ٣موجدين بنات وحده فيهم المعلمه وابنها الخول وبنتها واتنين كمان بنات المهم الواد خدني من ايدي ودخل بيه اوضه وقلعني وشال الخساره وحط زبو وقعد ينيك فيه واختو دخلت عليه اختو بطاريه كفره هوا قام من عليه ووقف قدمها ورزعتو قلم ولواد نزل يبوس رجليها وهيا قلتلي تعامله يا شطر اعمل زيو يا متناك انتا كمان ونزلت قعدت ابوس في رجليها وترضت اخوها وقلتلي أنها لسا وخدا وحد في طيزها وطزها بتكولها وقلتلي الحس طيزي ونضفها قلتلي هتعرف قلتلها اه هعرف ولحستلها الريحان كنت مقرفه اوي عفاف دخلت علينه وقلتلها بتعملي اي يا شرموطه الواد لسا صغير قلتلها ده عسول اوي أنا هتجوز قلتلها لا ده متعرفيش وراه اي ويلا عشان الزبون جه قلتلها موين ده الي عاوز ينيك عيل صغير قلت المعلم سيد وخرجت معاها ودخلت اوضه رجل كبير وشعرو ابيض وبكرش بس زبو كبير فشخني اوي واكتر مره اتبسط فيها وليست هدومي وخرجت من البيت ووصلنا عند البيت وقلتلي ارتاح واول ما تصحا تجيلي هنا ورحت على السرير مش قدر وفتحت الوتس قبل منام لقيت الواد قابل اختي ونكها عندو في البيت وختي قلتلو أنها مش هتعمل كده تاني وقعد يقول انتي طيزك أوسع من حياتي وهفضل اعشر فيها لحد ما اموت وهيا قلتلو زبك كبير وكان بيوجع قلها هيا تحلا من غير الوجع ولازم اشرمط كل خرم فيكي وقعد يشتم ويوصف ونكها فوان وتني يوام رحت على عفاف وقلتلي مبروك يا عرص اختك اتناكت امبرح ونا مزهول قلتلها ونتي اش عرفك قلتلي تعامله ودخلتني اوضتها وقعدت على السرير ورفعت العبايه وقلتلي وطي عند كس ستك وفعلان عملت كده ونا بلحس قلتلي أنها الي زقت اختها عشان تصاحب اختي وعملو عليها حوار لحد ما الواد خدها امبرح الشقه وفشخ اختك وختك حبت النيك قلتلها بس دي لسا صغيره قلتلي اختك عندها حجات مش عندي وفرجتني على فديو ولواد فعلان فشخها نيك وكان بين أنها مبسوطه لانو عمل ٢مش وحد بس وقلتلي مسالت وقت بس وختك مش هقدر تبطل نيك خصوصان أن هيا لسا صغيره وكنت زعلان جدان ولقيت صحبت اختي دخلت عليه وخدتني وقلتلها ده ملكيش دعوه بيه وأنها بتحبني وعفاف قلتلها ده خول قلت ونا بحبو ملكيش دعوه وخدتني اوضتها وقعدت تبوس فيه وترضعني بززها وتقلي دول بتوعك اعمل الي يعجبك وترضعني ولحستني كسها وخلتني اركب زبي ونا فقها وبنيك كسها المفتوح عفاف دخلت ومعاها خياره ودخلتهالي وختها قلتلها ده زبو وقف اكتر وقعدو يدحكو ونا جبت ونا روحت لقيت احمد بيرن عليه وبيقلي انو كان مسفر مع اخوه الكبير كم يوام شغل ورجع وقلي عوزين نقعد وكده قلتلو تمام قلي مياده عملا اي وبيمسك في زبو قلتلو تمام قلي وحنا في الشارع أنا نفسي في حنين وحنين كنت غلطانه اوي في نفسها ملهاش أصحاب وقلي انو لغاها وبيكلمها من فتره وعاوز ينكها قلتلو هتعرف تنكها قلي يلا نطلع فوق وطلعت معاه وورين حنين ولوتس وكنت بتبعتلو صور المفعوصه دي لسا بززخا بتنبت اصلان زبي وقف وخلاني أمص زبو وهوا بيشتم فيه وفي اخواتي الاتنين وقلي هخلك من غير شرف خت رحلتك وهاخد شرفك وعرضك هنيك اخواتك وهمسحوزبي في وشك وقام عليه ورزعني وحد كسم الهيجان فعلان بينيك حلو اوي يابخت حنين وقلي هتستخبا في الاوضه التنيا وهوا هيرن على اختي تتلعلو وقلي أنهم اتقبلو مرتين قبل ميسفر ونكها مره المهم استخبيت ورن ولبت طلعت ودخلت وهوا كان مطلع زبو ولبت قلتلو أي الي مقعدك كده قلها وحشاني وختي قلتلو ومتا كمان وبصت في الأرض قام وخدها حضن وشلها وخلا زبو تحت كسها وقعد يبوس فيها وخدها على السرير وقلعها ملط وكان بيفرش كسها لاكن ده دخلو في كسها طلعت مفتوحه اصلان وهيا لسا في السن ده لا وخدتو كلو وبتتلبون وبتقلو براحا يا عمو احمد وهوا بدء برحه والتحول عليها وقعد يرزع فيها وشلها وقام وخلا ضهرها للباب وقعد ينططها وهيا كنت تخينه شويه بتعمل صوت عالي وبصلي وشفني وغمزلي وقعد يغل عليها ويرزع فيها المشكله أنها مبسوطه وخلص وفضلت قعدت على زبو وقلتلو متخرجهوش هيا متعوده وقعدو كده شويه ولقيتو وقف بيها تني وبدء معركه تنيا فشخها حرفيان ونا كنت نزلت ولقيت وحد ورايه بيحاول يدخل زبو في طيزي ونا اترعبت وهنا خلص الجزء الاول
احححححح اوووووف روعه قصتك نفسي انيكك انت وحنين ومياده
 
الجزء الاول

أنا احمد 18 سنه اختي مياده 17 سنه اختي حنين 16 سنه أنا كنت زي اي ولد لسا بلغ بفكر في الجنس اتنكت ونا صغير من جاري اغتصبني بس اما كبرت كل مفتكر زبي يقف وكنت بتفرج على الافلام عشان اشوف ازبار الفحول وببقا نفسي ادوقو ابويه كان لسا متوفي قريب وكنا المفروض نعزل عشان مرينه بظروف مديه زي الزفت ورحنا قريه جنب المدينه المهم عزلنه ونا كنت مدلع اوي وكنت ابيض شويه المهم عدا فتره كبيره وحنا عايشين في حلنه لحد ما اتعرفت على ٢من نفس سني وحد اكبر بسنتين الاتنين كنو قمحي غمق وغلابه اوي اخواتي متعودين يلبسو ديق وكانو اف بجد مياده كنت لسا بتفور ولبس كلو بقا ديق عليها وامي مش وخدا بلها أو عملا مش وخدا بلها عشان الظروف امي كنت بتشتغل ١٢ساعه واكتر وبترجع تكل وتنام طول الوقت قعد مع اخواتي وكان في شباب على طول وقفين في نسيت الشارع عيال شمامين ونا تقريبان مستني اليوام الي اتناك في تني المهم اختي مياده بلبسها ده كنت كتير اوي تتعاكس ونا معاها من الشباب دي بس كنت بعمل عبيط وهيا اتعرفت على بنت شرموطه بتلبس ديق اوي وبتجي البيت تهزر معانيه باديها وكتير اتحرشت بيها كتير المهم صحابي الي اتعرفت عليهم كنا قعدين في مره ووحد فيهم اقترح نشوف ازبار بعض كلو وفق وكنا محترفين نعمل كده فين ختهم وطلعت على السطوح واول وحد ده الي اكبر مننا بسنتين اسمو احمد نزل البنطلون ومكنش لبس حجه تحتو ونا اسمي احمد برضو المهم زبو كان طويل واسمر ورسو تخينه اويي ومفلوقه من النص كان شكلو حلو فضل يلعب في موسكو وقعد يخبط بيه على ايد وعمل صوت وفضل يدلك في والتاني محمد الي ادي في السن زبو اصغر شويه بس حلو اوي وفضلو الاتنين يعملو كده ويدلكو ونا الي عليه الضور طلعتو وكان صغير واحمر وقعدنه كده شويه لحد ما سمعنا صوت اخواتي بيهزرو مع بعض أنا اتكسفت وزبي نام وهما سخنو في التدليك وجابو لبن وكنت نفسي انزل اضربهم الاتنين الموقف عدا ونزلو الاتنين ونا نزلت عند اخواتي ونا متعصب بس اول ما شفتهم بلبسهم الخفيف زبي وقف وافتكرت الموقف وزبي بقا حديد ومياده فشخا تفكيري وابتدت يبان عليها الشرطه الفتره دي بقت مش مديقه أن لبسها بقا ديق بلعكس وبداءت تخلي ال**** يبين نص شعرها الصغيره بقت تقلدها ونا بحلب نفسي كل يوام عليها لحد ما في يوام تلفونها كان عاوز يتصلح عاوز سفت من الاول ختو ورحت للرجل عملهولي ونا وقف وختو ونا مروح وهيا سالتني قلتلها هروح اجيبو منو بكره وختو ورحت على السطوح كان في اوضه دخلت فيها وفتحت الفوان كان في خيالي قلت هلقي صور وهيا برحتها في اوضتها وكده بس فشخت خيالي دخلت على الصور ملقتش كتير صور وهيا بشعرها هيا وصحبتها وصور وهيا في بيت صحبتها بقمصان نوام كتير تهيج الحجر كنت زعلان شويه بس زبي نساني الزعل وان اختي بقت انسا وفي عز نكها ولقيت فديو ليها بترقص وفي الفديو صحبتها واخت صحبتها عفاف دي بقا ٣٠سنه وختي بتهز على اخرها وتعبير وشها فيها شرمطه ودلع وحده خبره رغم أن سنها صغير قعت العب في زبي ونا شيف اختي بقت خبره ووقفتلي قروني لاول مره ونا بفكر أن لو احمد شاف الفديو ممكن ينكني وينكها وجه في خيالي أن اختي تتفضح ولفديو ينزل على النت اف بجد كنت هموت من الشهوه الموضوع كان صعب اوي نقلت الفديو ولصور على تلفواني ونا بترعش مش عرف ليه وزبي بيوجعني اوي ونا بخرج عشان اشوف بقيت التطبيقت لقيت حجه اسمها المحذوفات دخلت عليها لقيت صور كتير اوي اختي بلبسها في البيت وهيا بتحط ميك اب هيا وصحبتها وصور لصحبتها بززها وكسها وطزها وفي صور وهيا حطه خياره في خرم طيزها وختي نفس الكلام وصور اختي بخياره اتخن واكبر وبززها وكسها الوردي وطزها الي اكتشفت انها كبيره رغم أن من ورا اللبس تحسها وسط بس ملط كبيره وفديو تني وهيا بترقص بس عندنا في البيت ومكنتش لبسه برا بززها بتروح وتجي نقلت كل حجه عندي وكنت جبتهم وافتكرت أنها اختي وبقيت غضبان ودخلت على الوتس واخر حد كنت بتكلمو صحبتها وكان خناقه باين قلت اجيب المحدسه من الاول وقعت اطله اطلع لحد ما زهقت وجيت اشوف بقا لقيت أن البت صحبتها هيا الي جرت اختي لكل ده وهيا الي فتحت معاها موضوع الجنس وكنت بتبعت اختي صور ازبار فحول سوده من النت الي هيا الضخمه وختي كنت بتتفاجء وتقلها ده ممكن يموتني ولتنيا تقلها انتي مش شيفا نفسك ده انتي تموتي عشره زيي وكنت عوزه تشوف صور جسمها وختي رفضت وبعد زن اختي بعتت جسمها وصحبتها عملت نفس الكلام وختي بدأت تقلها ابعتيلي صور ازبار وبقت تبعتلها صور كتير ويهزرو وتقلها مش عرفه هيدخل ازاي ولبنت صحبتها قلتلها هتي خيارف وفزليين وادخلي اوضك وفعلان اختي عملت كده وقلتلها تعمل كذا حجه وتقعد على السياره براحه لحد ما تبلعها كلها وختي قلتلها أنها بلعتها صحبتها قلتلها عرفتي يا مومس هيخش ازاي قلتلها اه صحبتها قلتلها مش كفايه روحي هاتي اكبر خياره وفعلان عملت كده وقلتلها صوريها وختي صورت طزها وهيا وخده نص الخيراه قلتلها كلها يا كسمك امال لما تجي تتناكي من وحد هتقليلو نصو بس وختي تقول مش قدره وان الخساره كبيره وتخينه شتمتها وقلتلها زودي الفزلين واقعدي عليها وبعد فتره من العزاب وختي تتمتع وصحبتها تشجعها قعدت عليها وبعتت صوره وخرم طيزها مفيشوخ بجد وصحبتها قلتلها مش قلتلك انتي تموتي عشر رجله اختي ضحكت وقلتلها عوزه أخرجها صحبتها قلتلها بجد هزعل منك وختي تقلها مش قدره ومينفعش اقعد من غير هدوم عشان اخويه واختي قلتلها متشلهاش والبسي هدومك وفعلان عملت كده وصحبتها قلتلها طول ما بتكلمني الخيارفه تفضل في طيزك عشان توسع وختي قلتلها منغيرك مكنتش عرفه هعمل اي وختي كنت غلبانه وعبيطه جدان لان امي وابويه مكنوش بيسبونه ننزل الشرع كنا تربيت شقق زي ما بيقولوا متعرضناش للمجتمع غير بعد وفات ابويه وامي اشتغلت بفيه ونضافه عند وحد مقاول كبير المهم صحبتها كل شويه تعرض عليها ولد عشان تصحبو بس كلهم عيال صغيره وختي كنت بتتمنع جدان وكنت بتقلها أنا عوزه رجل مش عيل صغير وفي أول الخناقه الي ما بنهم بتقول أن تلفونها وقع منها في الشارع حسام الي بيقف على نسيط الشارع هوا الي وقع في ايدو وشاف الصور وفيديوهات الرقص وقلتلها أن هوا بيقول انو بيحبها من اول ما جت الشارع وانو كان عاوز يكلمها من بدري وختي قعدت تلوم في صحبتها وتعيط ومكنش في اي محدسه تني وخت كل الصور وكان عندي برنامج تجسس على الوتس كتبت ركمي عندها وعملت حجه اسمها مزمنه خلت تلفواني يبقا مرقب الوتس بتاعها وزبي كان حديد ولقيت احمد في الشارع بينادي عليه عشان يقعد معايه لان أنا عندي واي فاي مكنش منتشر اوي في القريه كان منتشر في المدينه الي كنت فيها زبي كان وقف ونزلت لاحمد وسلمت عليه ولجو كان تلج في اليوام ده ومكنتش عارف اقعد في الشارع وزبي وقف من بنت الشرموطه ونا قلتلو الجو تلج تعاله نقعد فوق هوا ضحك وقلي فواق هيكون تلج اكتر فكرت وقلتلو الشقه الي فوق شقتنا مقفوله ومحدش بيفتحها ونا كنت شفت صاحب الشقه وهوا بيدي المفتاح لامي هوا قلي يلا نطلع نقعد فيها وطلعنا فيها فعلان وكنت متلج وخليته اختي تعمل شاي وهوا قعد فواق وفرحان أن لقينا مكان نقعد في هوا قلي انو معاه سجاره حشيش محبيها وقلي انو هيروح يجبها راح وجه ودخل قعد على الكرسي وكان الشقه نضيفه وفيها شاشه ونا كنت شغلت الشاشه وبتفرج على رقاصه وزبي وقف وكل شويه يجي في خيالي احمد وهوا بيرمي عشره لما سمع صوت اختي لما كنا بنفرج ازبرنا لبعض ونفس اتناك منو بصراحه زبو حلو اوي وهوا رفيع وطويل ونا قصير وطيزي عليه جه وولع السجاره كنت شربتو كذا مرا معاه هوا ومحمود بس المره دي انا وهوا وقلت لو حب ينكني مش هعترض وحنا بنتفرج على البت دي قلي مفيش قنوات سكس هنا على الشاشه قعت اضور ونا فرحان لان اكيد لو سخن ممكن يعملي أو على الأقل اشوف زبو تاني بس ملقتش حجه وكنت هعيط بس لقيتو مسك التلفوان وقلي انو هيتفرج على التلفوان من عندي ودخل فعلان وبدأ يشغل لأن تلفواني كان غالي وجودتو أعلا من تلفوانو المتكسر وقعد يتفرج وقلي احنا اخوات عدي ارمي عشره قدامك قلتلو عدي وطلع زبو احا على زبو نفسي اقعد عليه وقعد يدلك في وبصص في التلفوان والحشيش عمل مفعولو ولقيتو تف في ايدو وبيدلك زبو وبصلي وقلي عشان يزحلق قلتلو عندي فزلين احسن من الي بتعملو ده قلي هات ونزلت وخت الفزلين وطلعت تاني سمعت صوتا الاغنيه الي اختي كنت بترقص عليها اترعبت كنت ناوي افرجو اصلا على الفديو ده بس مكنتش اعرف ازاي هعمل كده وكنت مستبعد الفكره اصلان بس كنت مخبي الصور في الحافظه ما عده كم صوره وهيا بقميص نوم وفديوهاين الرقص ونا دخلت وهوا اتخض وعدل من قعدتو ووزبو وقف ودخلت قلتلو ينفع كده قلي غصب ولله وان الفديو جه قدامو وكده وقفل الفديو واتاسف كتيو ونا قلتلو عدي مهيأ اختك ونا اخوك وهوا فرح وقلي عاوز منك طلب قلي عاوز اكمل الفديو ونا وفقت وشغلو من الاول ونا عرف أن اختي بتتشرمط في الرقص ومش لبسا برا وحلمتها بينه اوي وقلي جبت الفزلين قلتلو اه قلي بتستغدمو ازاي قلتلو بتدهن زبك كويس وتقعد ريح جاي هيزحلق اكتر قلي معلش ممكن تدهنلي وتروح وتجي مره او اتنين عشان اتعلم فرحت ومكنتش عاوز اعمل كده بس طيزي وختي الي هوا بيتفرج عليها مع الحشيش خلاني وفقت واول مجيت اقوم واقعد جنبو راح قام وقلع البنطلون وقلي تعامله نقعد جوه قلتلو مشي ودخل اوضت النوام وقلع التيشرت وقلي انتا مش هترمي معانيه ولا اي قلتلو هرمي قلي اقلع انتا كمان احنا اخوات وقلعت وهوا كان نام على السرير وبيتفرج على جسمي وقلي يلا ادهنلي وفتح رجلو اوي وزبو حجر طلعت وقعدت قدامو ومسكتو تفحصتو الاول واتفرجت على البضان وضربت بيه على أيدي زي مكان بيعمل وهوا كان مبسوط وبيضحك ودهنت زبو وعمل حسابي عشان لو هينكني فا غرقتو فزلين وفضلت تلع نزل بايدي وهوا بيزق زبو في أيدي وقلي امسك بايدك الاتنين وسبت ايدك وقعد يروح ويجي وقلي دلك انتا لأن ايدك نعمه وهوا ايدو خشنا ونا بدلك قلي أنا عاوز انيكك بس انا مردتش اتكسفت اوي بصراحه وقعدت ادلك وهوا شغل فديو اختي وقلي انتا احلا من مياده ونا اتكسفت اكتر وقلي بززها وقفا بنت الشرموطه ونا كنت سخنت من الشتيمه قمت وحولت اقعد عليه اول ما حطيط خرم طيزي على زبو افتكرت جاري الي اغتصبني واترعشت وهوا قعد يشتم في مياده ونا قعدت ودخل زبعو ووجعني اوي جيت اقوم راح ساب التلفوان وشدني ونا اختل توزوني وقعدت عليه كلو ولفزلين زحلقو ونا كنت بزعق وهوا قلي وطي صوتك لمياده ططلع تشوفك ونتا قعد على زبي ونا قلتلو مش قدر سيب وقلي هتتعود دلوقتي ونا قعد بموت هوا قلي نام على بطنك وزقني بجسمو ونا بنام طلع حته وجه هوا نام عليه دخلها تاني حسيت أن أنا مرا بجد واتوجعت وجاب الفوان وشغل الفديو وقلي نتفرج وحنا كده وحطو قدامي وختي بتهز وهوا كل ما بززها تترج يخرج شويه ويدخل على طول ويرزع ويطلع صوت الخبطه بصراحه هنا بدءت المتعه وقلي طيزك فرن يا ابن المتناكه يا خول ويرزع وبدء يطلع ويدخل ونا بتوجع خفيف وكل شويه يزود ويسخن على صوتي ويقلي شيف اختك يابن الزنيه ومقفا ازبار الشارع كلو فرحان بختك وهيا بترقص وزبي في طيزك وقفل التلفوان وسرع لحد ما غرزو وجاب مش كتير بس احساس حلو أن في رجل ركب فوق طيزك وبينزل رجلتو في طيزك ونتا زي المراه بتغمض عنيك وترجع بطيزك على زبو ونام فوقي وقلي أما ينام ونام فعلان وقام وهوا مكسوف من الي عملو فيه ولبس وخرج ونا قمت ولبست ونا ندمان وبتمنا يكون نزل بس لقيتو قعد بره واتاسفلي وقلي دي ساعت شهوه ومتزعلش مني ونا اسف ونا استجدعتو بصراحه وقتلوا مشي ويلا ننزل قلي أنا عاوز وحد كمان وسعتها مكنتش عرف ارد وطيزي وجعاني طلع زبو من البنطلون وكان وقف وقلي ينفع ولا هتزعل مردتش قلي لو عاوز تنكني أنا موافق استجدعتو تاني ونزلت البنطلون ونا بدحك ومسكت زبو وقعدت عليه وهوا اشتغل وغيرنا أوضاع بس وهوا بيجيب تني نره كان اكتر شراسه من الي قبلها بسراحه كن دكر اوي واستمتعت ونزلت لقيت اختي قعده ببنطلون قماش وتشرت صورتها وبعتهالو على الوتس مش عارف عملت كده ليه بس هوا هاج فشخ وقلي تجي نعمل وحد كمان قلتلو لا وكل شويه يطلب صوره لمياده وهوا صورلي زبو وهوا بيجيب لبن علي اختي ويقلي لازم اعرصك على كل بيتك ومك لما تجي صورها وفعلان صورتها وكنا على طول في الشرع وفي بنتين اخوات كنا كل شويه نعكسهم وحدا فيهم خلتني مشي وندهت عليه وقلتلي احترم نفسك ونا مش عوزه اكلمك عشان انتو محترمين ومتمشيش مع العيال دي تاني ونا قلتلها ونتي ملك امشي مع الي يعجبني اختها جت على صوتي هيا شفت اختها جت رزعتني الم وفتحت شتيمه فيه واختها قلعت الشبشب ونزلت ضرب فيه فشخوني والناس اتلمت فشخوني في الشارع وختي مياده جت جري وحاشت عني وخدتني البيت وهدتني ورحت ادتها الفوان بتاعها وسبتها وبعد كام يوام اخو البنات دي اصلان هوا متجوز ولبنات دول عايشين معاه لأن ابوهم وأمهم متوفيين ونده عليه وقلي ينفع الي حصل ده حكتلو وغيرت شويه عشان مطلعش غلطان وقلي هما الكبار ولازم تتاسفلهم وخدني معاه ودخلت ونده عليهم واتاسفتلهم وهما اتقبلو الاسف وقلي كده هما حقهم خدو ونا عاوز حقي ومراته ضحكت مش عارف ليه وخدت البنات وخرجوا وهوا شدني بغباء وزقني قدامو على اوضه هوا شغال سواق لوضر في محجر وشد البطلون اول مدخلا الاوضه وبدون تفاهم حط صباعو في طيزي وقلي لازم اكسر عينك عشان متعملش دكر تاني ونا مش موجود ودخلو كم مره ونا مسك ايدو وببعدها وطلع صباعو وضربني على طيزي وقلي احا طيزك احلا من طيز مراتي وطلع زبو خخخخخخخ زبو زي صور الي على تلفوان اختي وقلي لازم يتكسر عينك ومسك ايدي ولواها ورا ضهري ولبنطلون كان وكتف رجلي وزقني على السرير وطلع فوقي وحط زبو على طيزي من بره وقعد يدلك مابين فلقات طيزي طيزي حنت بصراحه لانو نعم وسخن ودي مكان حساس وراح شدني وخلا رجلي على الأرض وجسمي على السرير وعدل زبو على طيزي وتف عليه ونزل وحدا وحده والغريب انو دخل كلو بس هوا كان زكي بيدخل براحه ودخل وقلي دي مفتوحه يا خول ونا عمل اني بعيط عشان يسبني ومراتو دخلت علينه واتخضت وقلتلو حرام عليك قلها ده طيزو احلام من طيزك وكمان ده خول طيزو وسعه بلعت زبي من غير ددمم ولا اي حجه وهيا قعدت تستعطفو انو يسبني وهوا يسخن وهيا بتتحايل عليه مطولش اوي ونا كنت هديت لأن شهوتي عليت وهوا بيخبط على طيزي وهوا ساب ايدي ونا متحركتش وسخن وغرز جمد اكتر من مره وكان بيزوم وجاب لبن كتير بس كان مختلف عن صحبي هوا عضلات زبو بتنبض اوي جوا طيزي وهوا بيعمل كده خرج حتا رحت رجع بطيزي على زبو ونزل لبن كتير ومراتو خدت بلها وخرج زبو وقال لمراتو حضريني الحمام وهيا خرجت وقلي كده انا مش زعلان منك ونا لبست وخرجت لقيت اخواتو قعدين ومئتين على نفسهم ضحك خرجت وروحت على طول وقعدت كم يوام في البيت ونزلت وحاسس كل الناس عرفه اني اتنكت احساس غريب اوي عليه وكنت مكسوف من نفسي وبقيت احس اني طيزي بتكلني وكل مشوف ولد ابص نحيت زبو وفي يوام بليل طلعت الشقه وقعدت مكان ما احمد نكني وفتحت الوتس اشوف اختي بتعمل اي ولقيت صحبتها بعتت نمرت الواد حسام الشمام وكلمتو وتس وقعد يتنحنح وبيكلم اختي كل يوام فوان ووتس وقلها أنها حلوا وانو شاف صورها وقلها انو نفسو يتجوزها وبعتلها صور زبو وهيا في الاول كنت مكسوفه بس عجبها الحال وكل شويه يقلها صوري نفسك انتي لبسا اي لحد ما خلها تصور بززها وينكها فون وكل شويه يسببها ويشتمها وهيا حبت الموضوع وبقت تقلو اشتمني برحتك ونا عرف أن اختي خلاص بقت شرموطه ونا الخول بتاعها بس مش قدر اتكلم وختي وشها بيبي فيس اوي بس جسمها متفجر بجد الي يشوفها في وشها الطفوله وفي جسمها ركلام فجره المهم نكهات ٥ مرات شات وكان بيزن عليها انو ينكها وهيا بترفض ضربت عشره ونزلت صورتها وبعت لحمد مش عرف ليه عشان محسش بلزنب ولا عشان محسش بلغيره وكنت عاوز اتناك وهوا قفل تلفوانه ونزلت الشارع اقف قدام الباب وكده ولقيت مرات الرجل الي كسر عيني وبصتلي وغمزت كنت وقفه في البلكونه وندهت عليه ورمت ورقه فيها ركمها وختها وبعتلها على الوتس قلتلي عمل اي قلتلها تمام قلتلي عوزا منك طلب قلتلها اامري قلتلي روح لعفاف اخت صحبت اختي عوزاك في مشوار عشان الوقت متاخر قلتلها تحت امرك ونا ريحلها هيا في آخر الشارع رحتلها هيا الي نعرف عنها انها شغاله في مستشفى دخلتني وقلتلي اقعد عقيل مغير وغيرت وصحبت اختي سلمت عليه وقعدت تهزر معيا وقلتلي أنها هتروح تقعد معا اختي وخرجت وعفاف لبست عبايه وطرحه وجبتلي عصير وقلتلي اشرب وقلتلي هوا انتا بتتناك من امتا انصدمت سعتها وهيا هدتني وقلتلي أنها عرفه كل الي حصل وفرجتني على فديو ولسواق وهوا ركب فوقي مراته صورتين ومختش بالي كنت مصدوم وهعيط هيا مسكت زبي من فوق الهدوم عشان تخلي عندي شهوه بس مش رضي يقف وقلتلي انتا زبك مابيقفش ليه يا خول قلت خول وزبي قام شويه وقلتلي انتا بتحب الشتيمه يا متناك قوام اقف وقفت ومسكت زبي المسكين توقف في مش رضي وقلتلي أنا عرفا ازاي اوقفو يا عرص حطط صبعها في طيزي وزبي في بقها وقف وقلتلي طيزك وسعا اوي مينفعش صباعي قامت جبت خياره ونيمتني على رجليها ودخلتها وقعدت تضرب على طيزي وقلتلي قوام هات شبشب اختي من قدام الباب ورحت جبت شبشب وادتهولها ونمت تاني وقلتلي الخنزير في المزارع لازم يضربوها على طزهم عشان يكبرو ونا نويه اعملك خنزير وقلتلي بص بقا يا عرص انتا انتا وامك وأخواتك هتشتغلو شرميط عندها وقلتلي أنها مش شغاله في مستشفى وأنها شغاله في الضعاره وهتشغلني معاها قلتلها بس امي واخواتي محترمين شخرت ورمت الشبشب وقامت جبت حزام ونزلت على طيزي طرب وهيا بتصور وقلتلي منتا هتسعدني نشرمطهم ونا بتوجع وقلتلي الخساره متقعش وقلتلي قوام اقف وقمت مستني من ايدي ودخلت اوضت اختها وطلعت كلوت وقلتلي البس ولبستو وقلتلي اوعا الخساره تقع ولو وقعت هحط في طيزك شطه وقلتلي روح البس عشان اتاخرنا قلتلها هنروح فين قلتلي الشغل يا معراص شغاله في بيت ضعاره وقلتلي قريب هفتح وحد لحسابي رحت معاها ودخلنا البيت ولقيت ٣موجدين بنات وحده فيهم المعلمه وابنها الخول وبنتها واتنين كمان بنات المهم الواد خدني من ايدي ودخل بيه اوضه وقلعني وشال الخساره وحط زبو وقعد ينيك فيه واختو دخلت عليه اختو بطاريه كفره هوا قام من عليه ووقف قدمها ورزعتو قلم ولواد نزل يبوس رجليها وهيا قلتلي تعامله يا شطر اعمل زيو يا متناك انتا كمان ونزلت قعدت ابوس في رجليها وترضت اخوها وقلتلي أنها لسا وخدا وحد في طيزها وطزها بتكولها وقلتلي الحس طيزي ونضفها قلتلي هتعرف قلتلها اه هعرف ولحستلها الريحان كنت مقرفه اوي عفاف دخلت علينه وقلتلها بتعملي اي يا شرموطه الواد لسا صغير قلتلها ده عسول اوي أنا هتجوز قلتلها لا ده متعرفيش وراه اي ويلا عشان الزبون جه قلتلها موين ده الي عاوز ينيك عيل صغير قلت المعلم سيد وخرجت معاها ودخلت اوضه رجل كبير وشعرو ابيض وبكرش بس زبو كبير فشخني اوي واكتر مره اتبسط فيها وليست هدومي وخرجت من البيت ووصلنا عند البيت وقلتلي ارتاح واول ما تصحا تجيلي هنا ورحت على السرير مش قدر وفتحت الوتس قبل منام لقيت الواد قابل اختي ونكها عندو في البيت وختي قلتلو أنها مش هتعمل كده تاني وقعد يقول انتي طيزك أوسع من حياتي وهفضل اعشر فيها لحد ما اموت وهيا قلتلو زبك كبير وكان بيوجع قلها هيا تحلا من غير الوجع ولازم اشرمط كل خرم فيكي وقعد يشتم ويوصف ونكها فوان وتني يوام رحت على عفاف وقلتلي مبروك يا عرص اختك اتناكت امبرح ونا مزهول قلتلها ونتي اش عرفك قلتلي تعامله ودخلتني اوضتها وقعدت على السرير ورفعت العبايه وقلتلي وطي عند كس ستك وفعلان عملت كده ونا بلحس قلتلي أنها الي زقت اختها عشان تصاحب اختي وعملو عليها حوار لحد ما الواد خدها امبرح الشقه وفشخ اختك وختك حبت النيك قلتلها بس دي لسا صغيره قلتلي اختك عندها حجات مش عندي وفرجتني على فديو ولواد فعلان فشخها نيك وكان بين أنها مبسوطه لانو عمل ٢مش وحد بس وقلتلي مسالت وقت بس وختك مش هقدر تبطل نيك خصوصان أن هيا لسا صغيره وكنت زعلان جدان ولقيت صحبت اختي دخلت عليه وخدتني وقلتلها ده ملكيش دعوه بيه وأنها بتحبني وعفاف قلتلها ده خول قلت ونا بحبو ملكيش دعوه وخدتني اوضتها وقعدت تبوس فيه وترضعني بززها وتقلي دول بتوعك اعمل الي يعجبك وترضعني ولحستني كسها وخلتني اركب زبي ونا فقها وبنيك كسها المفتوح عفاف دخلت ومعاها خياره ودخلتهالي وختها قلتلها ده زبو وقف اكتر وقعدو يدحكو ونا جبت ونا روحت لقيت احمد بيرن عليه وبيقلي انو كان مسفر مع اخوه الكبير كم يوام شغل ورجع وقلي عوزين نقعد وكده قلتلو تمام قلي مياده عملا اي وبيمسك في زبو قلتلو تمام قلي وحنا في الشارع أنا نفسي في حنين وحنين كنت غلطانه اوي في نفسها ملهاش أصحاب وقلي انو لغاها وبيكلمها من فتره وعاوز ينكها قلتلو هتعرف تنكها قلي يلا نطلع فوق وطلعت معاه وورين حنين ولوتس وكنت بتبعتلو صور المفعوصه دي لسا بززخا بتنبت اصلان زبي وقف وخلاني أمص زبو وهوا بيشتم فيه وفي اخواتي الاتنين وقلي هخلك من غير شرف خت رحلتك وهاخد شرفك وعرضك هنيك اخواتك وهمسحوزبي في وشك وقام عليه ورزعني وحد كسم الهيجان فعلان بينيك حلو اوي يابخت حنين وقلي هتستخبا في الاوضه التنيا وهوا هيرن على اختي تتلعلو وقلي أنهم اتقبلو مرتين قبل ميسفر ونكها مره المهم استخبيت ورن ولبت طلعت ودخلت وهوا كان مطلع زبو ولبت قلتلو أي الي مقعدك كده قلها وحشاني وختي قلتلو ومتا كمان وبصت في الأرض قام وخدها حضن وشلها وخلا زبو تحت كسها وقعد يبوس فيها وخدها على السرير وقلعها ملط وكان بيفرش كسها لاكن ده دخلو في كسها طلعت مفتوحه اصلان وهيا لسا في السن ده لا وخدتو كلو وبتتلبون وبتقلو براحا يا عمو احمد وهوا بدء برحه والتحول عليها وقعد يرزع فيها وشلها وقام وخلا ضهرها للباب وقعد ينططها وهيا كنت تخينه شويه بتعمل صوت عالي وبصلي وشفني وغمزلي وقعد يغل عليها ويرزع فيها المشكله أنها مبسوطه وخلص وفضلت قعدت على زبو وقلتلو متخرجهوش هيا متعوده وقعدو كده شويه ولقيتو وقف بيها تني وبدء معركه تنيا فشخها حرفيان ونا كنت نزلت ولقيت وحد ورايه بيحاول يدخل زبو في طيزي ونا اترعبت وهنا خلص الجزء الاول
اوصف نفسك يا احمد بليز لون عينيك جسمك طيزك زبرك شكلو ازاي ولونو ايه
 
الجزء الاول

أنا احمد 18 سنه اختي مياده 17 سنه اختي حنين 16 سنه أنا كنت زي اي ولد لسا بلغ بفكر في الجنس اتنكت ونا صغير من جاري اغتصبني بس اما كبرت كل مفتكر زبي يقف وكنت بتفرج على الافلام عشان اشوف ازبار الفحول وببقا نفسي ادوقو ابويه كان لسا متوفي قريب وكنا المفروض نعزل عشان مرينه بظروف مديه زي الزفت ورحنا قريه جنب المدينه المهم عزلنه ونا كنت مدلع اوي وكنت ابيض شويه المهم عدا فتره كبيره وحنا عايشين في حلنه لحد ما اتعرفت على ٢من نفس سني وحد اكبر بسنتين الاتنين كنو قمحي غمق وغلابه اوي اخواتي متعودين يلبسو ديق وكانو اف بجد مياده كنت لسا بتفور ولبس كلو بقا ديق عليها وامي مش وخدا بلها أو عملا مش وخدا بلها عشان الظروف امي كنت بتشتغل ١٢ساعه واكتر وبترجع تكل وتنام طول الوقت قعد مع اخواتي وكان في شباب على طول وقفين في نسيت الشارع عيال شمامين ونا تقريبان مستني اليوام الي اتناك في تني المهم اختي مياده بلبسها ده كنت كتير اوي تتعاكس ونا معاها من الشباب دي بس كنت بعمل عبيط وهيا اتعرفت على بنت شرموطه بتلبس ديق اوي وبتجي البيت تهزر معانيه باديها وكتير اتحرشت بيها كتير المهم صحابي الي اتعرفت عليهم كنا قعدين في مره ووحد فيهم اقترح نشوف ازبار بعض كلو وفق وكنا محترفين نعمل كده فين ختهم وطلعت على السطوح واول وحد ده الي اكبر مننا بسنتين اسمو احمد نزل البنطلون ومكنش لبس حجه تحتو ونا اسمي احمد برضو المهم زبو كان طويل واسمر ورسو تخينه اويي ومفلوقه من النص كان شكلو حلو فضل يلعب في موسكو وقعد يخبط بيه على ايد وعمل صوت وفضل يدلك في والتاني محمد الي ادي في السن زبو اصغر شويه بس حلو اوي وفضلو الاتنين يعملو كده ويدلكو ونا الي عليه الضور طلعتو وكان صغير واحمر وقعدنه كده شويه لحد ما سمعنا صوت اخواتي بيهزرو مع بعض أنا اتكسفت وزبي نام وهما سخنو في التدليك وجابو لبن وكنت نفسي انزل اضربهم الاتنين الموقف عدا ونزلو الاتنين ونا نزلت عند اخواتي ونا متعصب بس اول ما شفتهم بلبسهم الخفيف زبي وقف وافتكرت الموقف وزبي بقا حديد ومياده فشخا تفكيري وابتدت يبان عليها الشرطه الفتره دي بقت مش مديقه أن لبسها بقا ديق بلعكس وبداءت تخلي ال**** يبين نص شعرها الصغيره بقت تقلدها ونا بحلب نفسي كل يوام عليها لحد ما في يوام تلفونها كان عاوز يتصلح عاوز سفت من الاول ختو ورحت للرجل عملهولي ونا وقف وختو ونا مروح وهيا سالتني قلتلها هروح اجيبو منو بكره وختو ورحت على السطوح كان في اوضه دخلت فيها وفتحت الفوان كان في خيالي قلت هلقي صور وهيا برحتها في اوضتها وكده بس فشخت خيالي دخلت على الصور ملقتش كتير صور وهيا بشعرها هيا وصحبتها وصور وهيا في بيت صحبتها بقمصان نوام كتير تهيج الحجر كنت زعلان شويه بس زبي نساني الزعل وان اختي بقت انسا وفي عز نكها ولقيت فديو ليها بترقص وفي الفديو صحبتها واخت صحبتها عفاف دي بقا ٣٠سنه وختي بتهز على اخرها وتعبير وشها فيها شرمطه ودلع وحده خبره رغم أن سنها صغير قعت العب في زبي ونا شيف اختي بقت خبره ووقفتلي قروني لاول مره ونا بفكر أن لو احمد شاف الفديو ممكن ينكني وينكها وجه في خيالي أن اختي تتفضح ولفديو ينزل على النت اف بجد كنت هموت من الشهوه الموضوع كان صعب اوي نقلت الفديو ولصور على تلفواني ونا بترعش مش عرف ليه وزبي بيوجعني اوي ونا بخرج عشان اشوف بقيت التطبيقت لقيت حجه اسمها المحذوفات دخلت عليها لقيت صور كتير اوي اختي بلبسها في البيت وهيا بتحط ميك اب هيا وصحبتها وصور لصحبتها بززها وكسها وطزها وفي صور وهيا حطه خياره في خرم طيزها وختي نفس الكلام وصور اختي بخياره اتخن واكبر وبززها وكسها الوردي وطزها الي اكتشفت انها كبيره رغم أن من ورا اللبس تحسها وسط بس ملط كبيره وفديو تني وهيا بترقص بس عندنا في البيت ومكنتش لبسه برا بززها بتروح وتجي نقلت كل حجه عندي وكنت جبتهم وافتكرت أنها اختي وبقيت غضبان ودخلت على الوتس واخر حد كنت بتكلمو صحبتها وكان خناقه باين قلت اجيب المحدسه من الاول وقعت اطله اطلع لحد ما زهقت وجيت اشوف بقا لقيت أن البت صحبتها هيا الي جرت اختي لكل ده وهيا الي فتحت معاها موضوع الجنس وكنت بتبعت اختي صور ازبار فحول سوده من النت الي هيا الضخمه وختي كنت بتتفاجء وتقلها ده ممكن يموتني ولتنيا تقلها انتي مش شيفا نفسك ده انتي تموتي عشره زيي وكنت عوزه تشوف صور جسمها وختي رفضت وبعد زن اختي بعتت جسمها وصحبتها عملت نفس الكلام وختي بدأت تقلها ابعتيلي صور ازبار وبقت تبعتلها صور كتير ويهزرو وتقلها مش عرفه هيدخل ازاي ولبنت صحبتها قلتلها هتي خيارف وفزليين وادخلي اوضك وفعلان اختي عملت كده وقلتلها تعمل كذا حجه وتقعد على السياره براحه لحد ما تبلعها كلها وختي قلتلها أنها بلعتها صحبتها قلتلها عرفتي يا مومس هيخش ازاي قلتلها اه صحبتها قلتلها مش كفايه روحي هاتي اكبر خياره وفعلان عملت كده وقلتلها صوريها وختي صورت طزها وهيا وخده نص الخيراه قلتلها كلها يا كسمك امال لما تجي تتناكي من وحد هتقليلو نصو بس وختي تقول مش قدره وان الخساره كبيره وتخينه شتمتها وقلتلها زودي الفزلين واقعدي عليها وبعد فتره من العزاب وختي تتمتع وصحبتها تشجعها قعدت عليها وبعتت صوره وخرم طيزها مفيشوخ بجد وصحبتها قلتلها مش قلتلك انتي تموتي عشر رجله اختي ضحكت وقلتلها عوزه أخرجها صحبتها قلتلها بجد هزعل منك وختي تقلها مش قدره ومينفعش اقعد من غير هدوم عشان اخويه واختي قلتلها متشلهاش والبسي هدومك وفعلان عملت كده وصحبتها قلتلها طول ما بتكلمني الخيارفه تفضل في طيزك عشان توسع وختي قلتلها منغيرك مكنتش عرفه هعمل اي وختي كنت غلبانه وعبيطه جدان لان امي وابويه مكنوش بيسبونه ننزل الشرع كنا تربيت شقق زي ما بيقولوا متعرضناش للمجتمع غير بعد وفات ابويه وامي اشتغلت بفيه ونضافه عند وحد مقاول كبير المهم صحبتها كل شويه تعرض عليها ولد عشان تصحبو بس كلهم عيال صغيره وختي كنت بتتمنع جدان وكنت بتقلها أنا عوزه رجل مش عيل صغير وفي أول الخناقه الي ما بنهم بتقول أن تلفونها وقع منها في الشارع حسام الي بيقف على نسيط الشارع هوا الي وقع في ايدو وشاف الصور وفيديوهات الرقص وقلتلها أن هوا بيقول انو بيحبها من اول ما جت الشارع وانو كان عاوز يكلمها من بدري وختي قعدت تلوم في صحبتها وتعيط ومكنش في اي محدسه تني وخت كل الصور وكان عندي برنامج تجسس على الوتس كتبت ركمي عندها وعملت حجه اسمها مزمنه خلت تلفواني يبقا مرقب الوتس بتاعها وزبي كان حديد ولقيت احمد في الشارع بينادي عليه عشان يقعد معايه لان أنا عندي واي فاي مكنش منتشر اوي في القريه كان منتشر في المدينه الي كنت فيها زبي كان وقف ونزلت لاحمد وسلمت عليه ولجو كان تلج في اليوام ده ومكنتش عارف اقعد في الشارع وزبي وقف من بنت الشرموطه ونا قلتلو الجو تلج تعاله نقعد فوق هوا ضحك وقلي فواق هيكون تلج اكتر فكرت وقلتلو الشقه الي فوق شقتنا مقفوله ومحدش بيفتحها ونا كنت شفت صاحب الشقه وهوا بيدي المفتاح لامي هوا قلي يلا نطلع نقعد فيها وطلعنا فيها فعلان وكنت متلج وخليته اختي تعمل شاي وهوا قعد فواق وفرحان أن لقينا مكان نقعد في هوا قلي انو معاه سجاره حشيش محبيها وقلي انو هيروح يجبها راح وجه ودخل قعد على الكرسي وكان الشقه نضيفه وفيها شاشه ونا كنت شغلت الشاشه وبتفرج على رقاصه وزبي وقف وكل شويه يجي في خيالي احمد وهوا بيرمي عشره لما سمع صوت اختي لما كنا بنفرج ازبرنا لبعض ونفس اتناك منو بصراحه زبو حلو اوي وهوا رفيع وطويل ونا قصير وطيزي عليه جه وولع السجاره كنت شربتو كذا مرا معاه هوا ومحمود بس المره دي انا وهوا وقلت لو حب ينكني مش هعترض وحنا بنتفرج على البت دي قلي مفيش قنوات سكس هنا على الشاشه قعت اضور ونا فرحان لان اكيد لو سخن ممكن يعملي أو على الأقل اشوف زبو تاني بس ملقتش حجه وكنت هعيط بس لقيتو مسك التلفوان وقلي انو هيتفرج على التلفوان من عندي ودخل فعلان وبدأ يشغل لأن تلفواني كان غالي وجودتو أعلا من تلفوانو المتكسر وقعد يتفرج وقلي احنا اخوات عدي ارمي عشره قدامك قلتلو عدي وطلع زبو احا على زبو نفسي اقعد عليه وقعد يدلك في وبصص في التلفوان والحشيش عمل مفعولو ولقيتو تف في ايدو وبيدلك زبو وبصلي وقلي عشان يزحلق قلتلو عندي فزلين احسن من الي بتعملو ده قلي هات ونزلت وخت الفزلين وطلعت تاني سمعت صوتا الاغنيه الي اختي كنت بترقص عليها اترعبت كنت ناوي افرجو اصلا على الفديو ده بس مكنتش اعرف ازاي هعمل كده وكنت مستبعد الفكره اصلان بس كنت مخبي الصور في الحافظه ما عده كم صوره وهيا بقميص نوم وفديوهاين الرقص ونا دخلت وهوا اتخض وعدل من قعدتو ووزبو وقف ودخلت قلتلو ينفع كده قلي غصب ولله وان الفديو جه قدامو وكده وقفل الفديو واتاسف كتيو ونا قلتلو عدي مهيأ اختك ونا اخوك وهوا فرح وقلي عاوز منك طلب قلي عاوز اكمل الفديو ونا وفقت وشغلو من الاول ونا عرف أن اختي بتتشرمط في الرقص ومش لبسا برا وحلمتها بينه اوي وقلي جبت الفزلين قلتلو اه قلي بتستغدمو ازاي قلتلو بتدهن زبك كويس وتقعد ريح جاي هيزحلق اكتر قلي معلش ممكن تدهنلي وتروح وتجي مره او اتنين عشان اتعلم فرحت ومكنتش عاوز اعمل كده بس طيزي وختي الي هوا بيتفرج عليها مع الحشيش خلاني وفقت واول مجيت اقوم واقعد جنبو راح قام وقلع البنطلون وقلي تعامله نقعد جوه قلتلو مشي ودخل اوضت النوام وقلع التيشرت وقلي انتا مش هترمي معانيه ولا اي قلتلو هرمي قلي اقلع انتا كمان احنا اخوات وقلعت وهوا كان نام على السرير وبيتفرج على جسمي وقلي يلا ادهنلي وفتح رجلو اوي وزبو حجر طلعت وقعدت قدامو ومسكتو تفحصتو الاول واتفرجت على البضان وضربت بيه على أيدي زي مكان بيعمل وهوا كان مبسوط وبيضحك ودهنت زبو وعمل حسابي عشان لو هينكني فا غرقتو فزلين وفضلت تلع نزل بايدي وهوا بيزق زبو في أيدي وقلي امسك بايدك الاتنين وسبت ايدك وقعد يروح ويجي وقلي دلك انتا لأن ايدك نعمه وهوا ايدو خشنا ونا بدلك قلي أنا عاوز انيكك بس انا مردتش اتكسفت اوي بصراحه وقعدت ادلك وهوا شغل فديو اختي وقلي انتا احلا من مياده ونا اتكسفت اكتر وقلي بززها وقفا بنت الشرموطه ونا كنت سخنت من الشتيمه قمت وحولت اقعد عليه اول ما حطيط خرم طيزي على زبو افتكرت جاري الي اغتصبني واترعشت وهوا قعد يشتم في مياده ونا قعدت ودخل زبعو ووجعني اوي جيت اقوم راح ساب التلفوان وشدني ونا اختل توزوني وقعدت عليه كلو ولفزلين زحلقو ونا كنت بزعق وهوا قلي وطي صوتك لمياده ططلع تشوفك ونتا قعد على زبي ونا قلتلو مش قدر سيب وقلي هتتعود دلوقتي ونا قعد بموت هوا قلي نام على بطنك وزقني بجسمو ونا بنام طلع حته وجه هوا نام عليه دخلها تاني حسيت أن أنا مرا بجد واتوجعت وجاب الفوان وشغل الفديو وقلي نتفرج وحنا كده وحطو قدامي وختي بتهز وهوا كل ما بززها تترج يخرج شويه ويدخل على طول ويرزع ويطلع صوت الخبطه بصراحه هنا بدءت المتعه وقلي طيزك فرن يا ابن المتناكه يا خول ويرزع وبدء يطلع ويدخل ونا بتوجع خفيف وكل شويه يزود ويسخن على صوتي ويقلي شيف اختك يابن الزنيه ومقفا ازبار الشارع كلو فرحان بختك وهيا بترقص وزبي في طيزك وقفل التلفوان وسرع لحد ما غرزو وجاب مش كتير بس احساس حلو أن في رجل ركب فوق طيزك وبينزل رجلتو في طيزك ونتا زي المراه بتغمض عنيك وترجع بطيزك على زبو ونام فوقي وقلي أما ينام ونام فعلان وقام وهوا مكسوف من الي عملو فيه ولبس وخرج ونا قمت ولبست ونا ندمان وبتمنا يكون نزل بس لقيتو قعد بره واتاسفلي وقلي دي ساعت شهوه ومتزعلش مني ونا اسف ونا استجدعتو بصراحه وقتلوا مشي ويلا ننزل قلي أنا عاوز وحد كمان وسعتها مكنتش عرف ارد وطيزي وجعاني طلع زبو من البنطلون وكان وقف وقلي ينفع ولا هتزعل مردتش قلي لو عاوز تنكني أنا موافق استجدعتو تاني ونزلت البنطلون ونا بدحك ومسكت زبو وقعدت عليه وهوا اشتغل وغيرنا أوضاع بس وهوا بيجيب تني نره كان اكتر شراسه من الي قبلها بسراحه كن دكر اوي واستمتعت ونزلت لقيت اختي قعده ببنطلون قماش وتشرت صورتها وبعتهالو على الوتس مش عارف عملت كده ليه بس هوا هاج فشخ وقلي تجي نعمل وحد كمان قلتلو لا وكل شويه يطلب صوره لمياده وهوا صورلي زبو وهوا بيجيب لبن علي اختي ويقلي لازم اعرصك على كل بيتك ومك لما تجي صورها وفعلان صورتها وكنا على طول في الشرع وفي بنتين اخوات كنا كل شويه نعكسهم وحدا فيهم خلتني مشي وندهت عليه وقلتلي احترم نفسك ونا مش عوزه اكلمك عشان انتو محترمين ومتمشيش مع العيال دي تاني ونا قلتلها ونتي ملك امشي مع الي يعجبني اختها جت على صوتي هيا شفت اختها جت رزعتني الم وفتحت شتيمه فيه واختها قلعت الشبشب ونزلت ضرب فيه فشخوني والناس اتلمت فشخوني في الشارع وختي مياده جت جري وحاشت عني وخدتني البيت وهدتني ورحت ادتها الفوان بتاعها وسبتها وبعد كام يوام اخو البنات دي اصلان هوا متجوز ولبنات دول عايشين معاه لأن ابوهم وأمهم متوفيين ونده عليه وقلي ينفع الي حصل ده حكتلو وغيرت شويه عشان مطلعش غلطان وقلي هما الكبار ولازم تتاسفلهم وخدني معاه ودخلت ونده عليهم واتاسفتلهم وهما اتقبلو الاسف وقلي كده هما حقهم خدو ونا عاوز حقي ومراته ضحكت مش عارف ليه وخدت البنات وخرجوا وهوا شدني بغباء وزقني قدامو على اوضه هوا شغال سواق لوضر في محجر وشد البطلون اول مدخلا الاوضه وبدون تفاهم حط صباعو في طيزي وقلي لازم اكسر عينك عشان متعملش دكر تاني ونا مش موجود ودخلو كم مره ونا مسك ايدو وببعدها وطلع صباعو وضربني على طيزي وقلي احا طيزك احلا من طيز مراتي وطلع زبو خخخخخخخ زبو زي صور الي على تلفوان اختي وقلي لازم يتكسر عينك ومسك ايدي ولواها ورا ضهري ولبنطلون كان وكتف رجلي وزقني على السرير وطلع فوقي وحط زبو على طيزي من بره وقعد يدلك مابين فلقات طيزي طيزي حنت بصراحه لانو نعم وسخن ودي مكان حساس وراح شدني وخلا رجلي على الأرض وجسمي على السرير وعدل زبو على طيزي وتف عليه ونزل وحدا وحده والغريب انو دخل كلو بس هوا كان زكي بيدخل براحه ودخل وقلي دي مفتوحه يا خول ونا عمل اني بعيط عشان يسبني ومراتو دخلت علينه واتخضت وقلتلو حرام عليك قلها ده طيزو احلام من طيزك وكمان ده خول طيزو وسعه بلعت زبي من غير ددمم ولا اي حجه وهيا قعدت تستعطفو انو يسبني وهوا يسخن وهيا بتتحايل عليه مطولش اوي ونا كنت هديت لأن شهوتي عليت وهوا بيخبط على طيزي وهوا ساب ايدي ونا متحركتش وسخن وغرز جمد اكتر من مره وكان بيزوم وجاب لبن كتير بس كان مختلف عن صحبي هوا عضلات زبو بتنبض اوي جوا طيزي وهوا بيعمل كده خرج حتا رحت رجع بطيزي على زبو ونزل لبن كتير ومراتو خدت بلها وخرج زبو وقال لمراتو حضريني الحمام وهيا خرجت وقلي كده انا مش زعلان منك ونا لبست وخرجت لقيت اخواتو قعدين ومئتين على نفسهم ضحك خرجت وروحت على طول وقعدت كم يوام في البيت ونزلت وحاسس كل الناس عرفه اني اتنكت احساس غريب اوي عليه وكنت مكسوف من نفسي وبقيت احس اني طيزي بتكلني وكل مشوف ولد ابص نحيت زبو وفي يوام بليل طلعت الشقه وقعدت مكان ما احمد نكني وفتحت الوتس اشوف اختي بتعمل اي ولقيت صحبتها بعتت نمرت الواد حسام الشمام وكلمتو وتس وقعد يتنحنح وبيكلم اختي كل يوام فوان ووتس وقلها أنها حلوا وانو شاف صورها وقلها انو نفسو يتجوزها وبعتلها صور زبو وهيا في الاول كنت مكسوفه بس عجبها الحال وكل شويه يقلها صوري نفسك انتي لبسا اي لحد ما خلها تصور بززها وينكها فون وكل شويه يسببها ويشتمها وهيا حبت الموضوع وبقت تقلو اشتمني برحتك ونا عرف أن اختي خلاص بقت شرموطه ونا الخول بتاعها بس مش قدر اتكلم وختي وشها بيبي فيس اوي بس جسمها متفجر بجد الي يشوفها في وشها الطفوله وفي جسمها ركلام فجره المهم نكهات ٥ مرات شات وكان بيزن عليها انو ينكها وهيا بترفض ضربت عشره ونزلت صورتها وبعت لحمد مش عرف ليه عشان محسش بلزنب ولا عشان محسش بلغيره وكنت عاوز اتناك وهوا قفل تلفوانه ونزلت الشارع اقف قدام الباب وكده ولقيت مرات الرجل الي كسر عيني وبصتلي وغمزت كنت وقفه في البلكونه وندهت عليه ورمت ورقه فيها ركمها وختها وبعتلها على الوتس قلتلي عمل اي قلتلها تمام قلتلي عوزا منك طلب قلتلها اامري قلتلي روح لعفاف اخت صحبت اختي عوزاك في مشوار عشان الوقت متاخر قلتلها تحت امرك ونا ريحلها هيا في آخر الشارع رحتلها هيا الي نعرف عنها انها شغاله في مستشفى دخلتني وقلتلي اقعد عقيل مغير وغيرت وصحبت اختي سلمت عليه وقعدت تهزر معيا وقلتلي أنها هتروح تقعد معا اختي وخرجت وعفاف لبست عبايه وطرحه وجبتلي عصير وقلتلي اشرب وقلتلي هوا انتا بتتناك من امتا انصدمت سعتها وهيا هدتني وقلتلي أنها عرفه كل الي حصل وفرجتني على فديو ولسواق وهوا ركب فوقي مراته صورتين ومختش بالي كنت مصدوم وهعيط هيا مسكت زبي من فوق الهدوم عشان تخلي عندي شهوه بس مش رضي يقف وقلتلي انتا زبك مابيقفش ليه يا خول قلت خول وزبي قام شويه وقلتلي انتا بتحب الشتيمه يا متناك قوام اقف وقفت ومسكت زبي المسكين توقف في مش رضي وقلتلي أنا عرفا ازاي اوقفو يا عرص حطط صبعها في طيزي وزبي في بقها وقف وقلتلي طيزك وسعا اوي مينفعش صباعي قامت جبت خياره ونيمتني على رجليها ودخلتها وقعدت تضرب على طيزي وقلتلي قوام هات شبشب اختي من قدام الباب ورحت جبت شبشب وادتهولها ونمت تاني وقلتلي الخنزير في المزارع لازم يضربوها على طزهم عشان يكبرو ونا نويه اعملك خنزير وقلتلي بص بقا يا عرص انتا انتا وامك وأخواتك هتشتغلو شرميط عندها وقلتلي أنها مش شغاله في مستشفى وأنها شغاله في الضعاره وهتشغلني معاها قلتلها بس امي واخواتي محترمين شخرت ورمت الشبشب وقامت جبت حزام ونزلت على طيزي طرب وهيا بتصور وقلتلي منتا هتسعدني نشرمطهم ونا بتوجع وقلتلي الخساره متقعش وقلتلي قوام اقف وقمت مستني من ايدي ودخلت اوضت اختها وطلعت كلوت وقلتلي البس ولبستو وقلتلي اوعا الخساره تقع ولو وقعت هحط في طيزك شطه وقلتلي روح البس عشان اتاخرنا قلتلها هنروح فين قلتلي الشغل يا معراص شغاله في بيت ضعاره وقلتلي قريب هفتح وحد لحسابي رحت معاها ودخلنا البيت ولقيت ٣موجدين بنات وحده فيهم المعلمه وابنها الخول وبنتها واتنين كمان بنات المهم الواد خدني من ايدي ودخل بيه اوضه وقلعني وشال الخساره وحط زبو وقعد ينيك فيه واختو دخلت عليه اختو بطاريه كفره هوا قام من عليه ووقف قدمها ورزعتو قلم ولواد نزل يبوس رجليها وهيا قلتلي تعامله يا شطر اعمل زيو يا متناك انتا كمان ونزلت قعدت ابوس في رجليها وترضت اخوها وقلتلي أنها لسا وخدا وحد في طيزها وطزها بتكولها وقلتلي الحس طيزي ونضفها قلتلي هتعرف قلتلها اه هعرف ولحستلها الريحان كنت مقرفه اوي عفاف دخلت علينه وقلتلها بتعملي اي يا شرموطه الواد لسا صغير قلتلها ده عسول اوي أنا هتجوز قلتلها لا ده متعرفيش وراه اي ويلا عشان الزبون جه قلتلها موين ده الي عاوز ينيك عيل صغير قلت المعلم سيد وخرجت معاها ودخلت اوضه رجل كبير وشعرو ابيض وبكرش بس زبو كبير فشخني اوي واكتر مره اتبسط فيها وليست هدومي وخرجت من البيت ووصلنا عند البيت وقلتلي ارتاح واول ما تصحا تجيلي هنا ورحت على السرير مش قدر وفتحت الوتس قبل منام لقيت الواد قابل اختي ونكها عندو في البيت وختي قلتلو أنها مش هتعمل كده تاني وقعد يقول انتي طيزك أوسع من حياتي وهفضل اعشر فيها لحد ما اموت وهيا قلتلو زبك كبير وكان بيوجع قلها هيا تحلا من غير الوجع ولازم اشرمط كل خرم فيكي وقعد يشتم ويوصف ونكها فوان وتني يوام رحت على عفاف وقلتلي مبروك يا عرص اختك اتناكت امبرح ونا مزهول قلتلها ونتي اش عرفك قلتلي تعامله ودخلتني اوضتها وقعدت على السرير ورفعت العبايه وقلتلي وطي عند كس ستك وفعلان عملت كده ونا بلحس قلتلي أنها الي زقت اختها عشان تصاحب اختي وعملو عليها حوار لحد ما الواد خدها امبرح الشقه وفشخ اختك وختك حبت النيك قلتلها بس دي لسا صغيره قلتلي اختك عندها حجات مش عندي وفرجتني على فديو ولواد فعلان فشخها نيك وكان بين أنها مبسوطه لانو عمل ٢مش وحد بس وقلتلي مسالت وقت بس وختك مش هقدر تبطل نيك خصوصان أن هيا لسا صغيره وكنت زعلان جدان ولقيت صحبت اختي دخلت عليه وخدتني وقلتلها ده ملكيش دعوه بيه وأنها بتحبني وعفاف قلتلها ده خول قلت ونا بحبو ملكيش دعوه وخدتني اوضتها وقعدت تبوس فيه وترضعني بززها وتقلي دول بتوعك اعمل الي يعجبك وترضعني ولحستني كسها وخلتني اركب زبي ونا فقها وبنيك كسها المفتوح عفاف دخلت ومعاها خياره ودخلتهالي وختها قلتلها ده زبو وقف اكتر وقعدو يدحكو ونا جبت ونا روحت لقيت احمد بيرن عليه وبيقلي انو كان مسفر مع اخوه الكبير كم يوام شغل ورجع وقلي عوزين نقعد وكده قلتلو تمام قلي مياده عملا اي وبيمسك في زبو قلتلو تمام قلي وحنا في الشارع أنا نفسي في حنين وحنين كنت غلطانه اوي في نفسها ملهاش أصحاب وقلي انو لغاها وبيكلمها من فتره وعاوز ينكها قلتلو هتعرف تنكها قلي يلا نطلع فوق وطلعت معاه وورين حنين ولوتس وكنت بتبعتلو صور المفعوصه دي لسا بززخا بتنبت اصلان زبي وقف وخلاني أمص زبو وهوا بيشتم فيه وفي اخواتي الاتنين وقلي هخلك من غير شرف خت رحلتك وهاخد شرفك وعرضك هنيك اخواتك وهمسحوزبي في وشك وقام عليه ورزعني وحد كسم الهيجان فعلان بينيك حلو اوي يابخت حنين وقلي هتستخبا في الاوضه التنيا وهوا هيرن على اختي تتلعلو وقلي أنهم اتقبلو مرتين قبل ميسفر ونكها مره المهم استخبيت ورن ولبت طلعت ودخلت وهوا كان مطلع زبو ولبت قلتلو أي الي مقعدك كده قلها وحشاني وختي قلتلو ومتا كمان وبصت في الأرض قام وخدها حضن وشلها وخلا زبو تحت كسها وقعد يبوس فيها وخدها على السرير وقلعها ملط وكان بيفرش كسها لاكن ده دخلو في كسها طلعت مفتوحه اصلان وهيا لسا في السن ده لا وخدتو كلو وبتتلبون وبتقلو براحا يا عمو احمد وهوا بدء برحه والتحول عليها وقعد يرزع فيها وشلها وقام وخلا ضهرها للباب وقعد ينططها وهيا كنت تخينه شويه بتعمل صوت عالي وبصلي وشفني وغمزلي وقعد يغل عليها ويرزع فيها المشكله أنها مبسوطه وخلص وفضلت قعدت على زبو وقلتلو متخرجهوش هيا متعوده وقعدو كده شويه ولقيتو وقف بيها تني وبدء معركه تنيا فشخها حرفيان ونا كنت نزلت ولقيت وحد ورايه بيحاول يدخل زبو في طيزي ونا اترعبت وهنا خلص الجزلج
جميله
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%