NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة سادية شعور لا يوصف الي ابعد مدي -حتي الجزء الرابع 15/8/2023

SAMEHNSR

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
7 أغسطس 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
8
نقاط
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
شعور غريب وانتا بترفع الخرزانه وتنزل تشق الهو والي بيضرب خايف يتحرك كنت ديما وانا في المدرسه بستني اشوف المدرس وهو بيعبط حد كان شعور جميل وانا شليف العصايه بتشق الهوه ونزله علي طيز الي بيضرب وهو بيتلوا من الوجع وبيفلت لاكن نفسي ابقا مكان المدرس لاكن منفعش مجموعي في ثانو كان كبير وبابا قرر اني هاروح هندسه وبعد محيلات كتير ومحولات فشله اكتر لستعطاف بابا اني اخش كليه تربيه رفض ودخلت هندسه وتخرجت وشتغلت غي شركه بترول كبيره اسمها ............. اسف نسيت اعرفكم بي نفسي انا يوسف مهران الدميري 32 مهندس بترول مش متجوز انا من الشرقيه
الحكايه بدأت لما فكرت اعيش في القاهره عشان ابقا جمب شغلي
انا الحاله المديه كويسه جدا ورثت من ولدي املاك وفلوس واطيان
اشتريت فله في مكان ما في القاهره وطلبت من السمثار يشوفلي بواب ونزلت شغلي ورجعت علي المغرب لقيت راجل عنده تقريبا 54 سنه لابس جلبيا
انا:انتا نين
الراجل الغريب :اني حسين البواب الجديد يابيه
انا: اه اه اه هو انتا الي جابك محمود السمثار
البواب : اه يابيه انا
انا : ماشي يعم حسين مرتبك في الشهر هيبقا ٥٠٠٠جنيه البواب: **** يخليك يابيه داكتير
انا : لا مش كتير ولا حاجه بس انا مبحبش الغلط
البواب : اومرك
انا :انا محتاج كمان حد معايا في الفله جوه ينضفها ويروقها وانا كده كده باكل في الشغل يعني علي قد كبايه شاي كبايه مياه فهمني
البواب: حاضر يابيه بكره ها يكون قدامكذ
انا: تمام وانا هستني

الجزء ٢

اسف ان الجزء الي فات مكنش فيه اثاره بس الحزء ده ملان اثاره وحجات كتير حلوه
تاني يوم لما رجعت من الشغل لقيت حسين البواب مستنيني ومعاه عيل
انا : مين ده يا حسين
حسين :داه الي هايخدمك في الفله يابيه
انا : بس ده صغير اوي عموما انا هخش اغير هدومي وهخرجلك تاني نتكلم ونوف ايه الي هايتم.
حسين :تمام يا بيه الي تشوفه
دخلت غيرت هدومي بس وانا بغير عيني جت علي الخرزانه الي في دولابي سعتها افتكرت العيل الي بره مع البواب وقلت لازم اجربها عليه
خرجت الجنينه وقعدت علي كرسي قريب من البسين وندهت
انا : ياحسين ياحسين تعالي
جه يجري ومعاه الواد وجم قعدم علي الأرض قريب من رجلي
حسين :امرك يابيه
تجاهلته تمام وكلمت الولد اسمك ايه وعندك كام سنه
الولد: اسمي يخي يابيه وعندي ١٨ سنه

حسين :ظه ابني يابيه وهيبقا في خدمتك والي حضرتك توفه
انا :تمام يا حسين هو كمان مرتبه هيبقا ٥٠٠٠جنيه
شفته وهو بيبلع ريقه من الرقم قبل ما يتكلم ماهو كده ضمن ١٠٠٠٠ جنيه كل شهر مكنش يحلم
حسين : ربن يخليك يابيه بس كده
قطعته مش كتير بس في حاجه انا مبحبش الغلط ولو غلط هاتلقيني بضربه باعقبه
حسين : الي تشوفه يا بيه
انا :اسمعها منه
يحي :موافق يابيه الي تأمر بيه
عدا اول اسبوع والجو هادي وبصاراحه كان شاطر دا وانا هاموت عايز امسك عليه غلطه وجه اليوم كنت في الشغل ورجعت بدري دخلت لقيت البيه في حمامي بياخد علبه شمبوه
اول ماشفني اتخض
يحي: ولله يابيه كنت عايز استحمي وكنت قطعته
انا :بدون كلام انده لبوك وتعلا انا في الحنينه وراه. جم وانا قاعد وهوه بيترعش وابوه خايف وقلي
حسين :خير يابيه ايع الي حصل
انا :
دخلت لقيت البيه بياخد حجات من الحمام بتاعي
يحي :اصل الصبونه خلصت ومك...اقطعته. انا: كنت قول لابوك وهو عارف هيتصرف الذاي
يحي انا اسف
انا: اسمع ياحسين تاخد بنك ومشفكمش هنا تاني
يحي : ابوس رجلك يبيه الا دي
انا : ما هو ياكده ياهعقبك بي ايدي
حسين اعمل فيه الي انتا عوزه يابيه عقبه زي مانتا عايز
انا : ماشي خش يا يحي استناني في الصاله
اسمع انا هعقبه المرادي هوه لوحده المره الحايه هتبقو انتم لتنين فاهم
حسين: فففاهم يابيه
انا يلا روح مكانك
دخلت الفله لقيت واقف خايف لاكن مش عايز يبين
قلتلو اطلع خد ازازه شمبو واستحمي كويس وتعالاي. ١٠دقايق ولقايتو جاي
وقف قدامي قلتلو اطلع الاوضه هتلاقي خرزان وخرطوم متهم وتعالا
يحي : حاضر
فعلا متاخرش وجه
قلتلو اقلع مل هدومك واقف متسمر لحد ما زعقت فيه بداء يقلع لحد ما بقا ملط
ابيض وجسمه حلو وطري شويه خليته ينام علي الطربيزه ورفعت الخرزانه ونزلت بكل قوتي
يحي: اههههههههههههههه
انا : لو صوتك طلع غير بي العدد واسف هاعيد من الاول ها تعد ٥٠ خرزانه
يحي : حاااضر
وبدأت من تاني ورفعت الخرزانه وبكل قوتي
زيييييييييو
يحي: اممه ١ اسف يابيه
زييييييييييو
يحي: اممه٢ اسف يابيه
زيييييييييييو. زييييييييييييو. زييييييييييييييو
زييييييييييييو زيييييييييييييو
يحي :اهههههههههههههههه حرمت ونبي براحه
مسمعش صوتك
زيييييييييييييو زييييييييييييو
بعد الخرزانه عشرين شوفت دموعه بتزل
بداء يترجاني اوقف وانا مكمل
زيييييييييييييييو
يحي : ابوس ايدك يابيه وقف

زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو
لحد موصلت ٤٠خرزانه مسك طيزه وبيسوط من الوجع
ويقلي انا اسف يابيه انا كلب انا تحت جزمتك بس كفايه
روحت قعد علي الكنبه و


وقفنا الجزء الي فات لما قعد علي الكنبه وقلتلو هات الخرطوم ببقك وتعالي علي اديك ورجيلك زي الكلب
يحي: اهههه امرك يابيه
نزل علي ايده ورجله وراح مسك الخرطوم ببقه ودموعه مغرقه وشه وجه تحت رجلي وفضل ساكت اخدت من الخرطوم
انا : دماغك تلزق في الارض وافتح طيزك بايدك ولو اتقفلت هعيد من الاول هتعد ٥٠
يحي: ابوس ايدك يابيه مش هستحمل
انا هتكمل ولا تاخد ابوك و..........لالالا هكمل هكمل يلا
وفعلا لزق دماغه وطيزه بقت مرفوعه وفتحها بايده علي الأخر وخرمه بان خبط الخرطوم في الهوا عمل صوت جميل لما سمع صوت الخرطوم اتخض وايده فلتت وطيزه كانت هتقفل بس لحقها وفتحها تاني رفعت الخرطوم
وزييييييييييو
يحي:اممممه واحد
زييييييييييييو
يحي:اهههه اثنين
زييييييييييييو
اههه اممه ثلاثه
زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو
اهههههههههه
وايده فلتته من الوجع بعد التلت لسعات وطيزه اتقفلت
انا : عد من الأول
يحي: ابوس رجلك بلاش اههههه مس هستحمل
انا: عد من الاول
وزييييييييييو
اهههههههههههههه واااحد
زييييييييييييو
اههههههههه اهههههه اثنين
زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو
اههههههههههههههه اهههههههههههه
كفااايه ابوس رجلك
كنا وصلنا ٣٠ جلده بي الخرطوم
قلتلو من هنا ورايح مش هتقلي غير ياسيدي فاهم
يحي : فاهم
زييييييييييييو
لسعه علي طيزو بي الخرطوم خليتو يتلو
يحي : اسف ياسيدي اسف
انا: برافو عرفت غلطك لوحدك
طول ما انا في البيت مش هاتمشي غير علي اديك ورجليك فاهم
يحي : امرك يا سيدي
امشي خش أوضك ومتخرجش غير لما اقلك
يحي : حاضر ياسيدي
خرجت اقعد في الجنينه جالي تيلفون من الشركه
انا : الو ايو نعم اه اه تمام اهو نريح شويه تمام تمام سلام
كان مدير الشؤون القانونيه بيقلي ان المدير اداني شهر اجازه بي مرتب بعد ما المشروع الي كنا شغلين عليه نحح وطلع فعلا بير بترول كبير جدا في عرض البحر وانا الي كتشفته
ندهت علي حسين
انا : ياحسين ياحسين انتا يازفت
اجي يجري
حسين : أمرك يابيه
انا قاعد شهر احازه شفلي وحده بتعرف تطبخ كويس عشان اكيد مش هاقدي الشهر اكل من بره وتكون نضيفه اهم حاجه
حسين : حاضر يابيه
استني خد دول هات حاجه لعيالك وانتا مروح النهارده وخد ابنك يشوف امه والصبح تكون هنا
تسلم يابيه ********يزيدك من الخير
داه كتير قوي
انا: لا مش كتير ولا حاجه يلا
كنت عارف انه بعد الحركه دي هايجي بكره وهو جايب مراته عشان يشغلها طباخه
دخلت خليت ابنه يغير هدومه ويخرجله
حسين : اي خدمات يابيه
انا: لا يا حسين بس متنساش الطباخه بكره وانتا
حسين: تحت امرك يابيه من بكره تكون موجوده
فضلت قاعد في الحنينه لحد الفجر وبعدين دخلت نمت وانا بفكر في الجاي
صحيت الساعه ١١ رحت عشان اتشطف لقيت يحي علي ركبه قدام الحمام وملط وعلي ظهره الفوطه والبرفيوم الي برشه بعد الحلاقه
انا : برافو بتتعلم بسرعه
يحي : شكرا ياسيدي
دخلت استحميت وانا في قمه ساعدتي
غيرت ونزلت الجنينه لقيت حسين قاعد يستناني ومعاه وحده جسمها متوسط وطيز كبيره نوعا ولبسه عبايه سوده مخليها موت
انا: ياحسين يازفت
حسين :اومرك يابيه
انا : هيدي الي انتا جيبها
حسين :ايوه يابيه دي سمر مراتي ممكن استأزنك في حاجه
انا : خير
حسين ممكن اجيب حجتنا من السكن ونقعد في الاوضه الي في الجنينه الورنيه واهو نبقا جمبك
انا : ماشي احسن برده
انا: سمر ياسمر
جت تجري
سمر : أمرك يابيه
انا : بصي انا مبحبش الغلط والي بيغلط بيتعاقب لاكن كمان هديكي مرتب كويس وهايزيد طول مانتي كويسه ومابتغلطيش
سمر: امرك يابيه حاضر
انا مرتبك هيبقا ٥٠٠٠ في الشهر
سمر وهيه بتبلع ريقها تتتسلم يابيه ويعلي مقامك
انا : يلا خشي وريني همتك

الحزء الرابع
عدي اول اسبوع من غير اي اكشن وهيه تمام واكلها كمان كويس جدا وكنت من وقت للتاني بضرب يحي علي طيزه وممكن اعلقه علي الفلكه
لحد ما فيوم كنت صاحي بدري ورحت سحبت فلوس وجيت ولما دخلت اوضتي لقيت الشنطه الي بشيل فيها فلوسي اقلامي ودفتري مقلوبه علي وشها مش زي ما انا سيبها وانا خارج
نزلت الصاله ندهت عليها وعلي يحي قلتلو انده لبوك
وقفم قدامي التلاته
انا : مين الي دخل اوضتي وانا مش موجود
طبعا حسين براه الموضوع حسين مدخلش الفله اصلا
سمر : انا يابيه كنت بروقها اكمنها كانت منعكشه
انا : وانتي الي قالبتي شنطتي علي وشها
سمر : لا انا مجتش جمب الشنطه
انا : دخلت اوضتي النهارده يايحي
يحي : لا ياسيدي محصلش
انا: سمر فتحتي شنطتي اليه
محصل ....متكزبيش انا هكلم الشرطه وهيا تشوف شغلها
سمر ابوس ايدك يابيه غلطه ومش هتتكرر تاني
انا : ماهي مش هتتكرر عشانك هتتحبسي
بدأت تعيط وتتوسل هيا وجزها وابنها
قمت
وقفت هو فيه حل تاني وكأني رمتلهم طوق نجاه وهما بيغرقو
سمر : انا تحت امرك يابيه الي تأمر بيه
انا : اني اعقبك ولا اطلب الشرطه
سمر : لالالا يابيه انا موافقه
انا : اطلع يايحي هات الخرزانات والخرطوم
يحي طلع جري ونز ل معاه خرزنتين وخرطوم
كلكم هاتتحسبم ونتا اولهم ياحسين عشان مش عارف تربي مراتك
وشك في الحيط لحد مخلص وندهلك ياكلبه
امرك
حسين اقلع كل هدومك يلا
حسين : ححضر
اديت ليحي الخرطوم
خليت حسين ينام علي التربيزه
وقلت ليحي يقعد فوقه وقلت لحسين هتاخد مني خرزانه وتفتح طيزك تاخد من ابنك جلده علي خرمك
امررك
مسمعش غير عدد واسف تمام
حسين: امرك
وزييييييييييو اول خرزانه كان متماسك وفتح طيزه
والمفجأئه كأن يحي كان مستني الحظه دي اقوي جلده نزلت خليته يتاوه لاكن مسك نفسه
واحد اسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو
اثنين اسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو
ثالثه اسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو
اربعه آسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو
خمسه آسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو
اههههههههههه ابوس ايدك يابيه كفايه ابوس رجلك اهههه
مسمش صوتك يخول ولما الخرزانه تنزل تفتح طيزك كويس
اهههه حاضر اههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههه
سمزييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اهههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اهههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
اهههههه اههههه اهههه
قوم علي اديك ورجليك في الكرونر وتفتح طيزك بايدك
امرك
انا: سمر وكأنها اتكرهبت
اقلعي كل هدومك فضلت متسمره ومش عرفه تعمل ايه
لحد مزعقت يلا ولا اكلم البوليس
سمر : حاضر ياااايبه امرك
لما لفت وشافت جزها دمعها نزلت ووشها اتخطف
قلعن كل هدمها وشفت جيم بلدي جامد
يلا علي التربيزه
يحي زي منتا شغال
زييييييييييييو زيييييييييييييو
اهههه برراحه ابوس ايدك
مسمعش صوتك
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه ابوس ايدك يابيه مش هستحمل اهههه انا اسفه مش هتتكرر تاني
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه
كفايه ابوس رجلك
افتحي طيزك بعد الخرزانه حلو بدل ماعد من الاول
حاضر حاضر اهههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه اهههه برراحه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه اهههه انا اسفه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه اهههه
قلتلو قوم من عليها
انا : انزلي وقفي علي ركبك وفتحي بقك
ولو
نكمل الجزء الجاي

لو عجبكم اكتبولي في الكومنتات

 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Zepo, سمسم الامام, gayversatile و شخص آخر
شعور غريب وانتا بترفع الخرزانه وتنزل تشق الهو والي بيضرب خايف يتحرك كنت ديما وانا في المدرسه بستني اشوف المدرس وهو بيعبط حد كان شعور جميل وانا شليف العصايه بتشق الهوه ونزله علي طيز الي بيضرب وهو بيتلوا من الوجع وبيفلت لاكن نفسي ابقا مكان المدرس لاكن منفعش مجموعي في ثانو كان كبير وبابا قرر اني هاروح هندسه وبعد محيلات كتير ومحولات فشله اكتر لستعطاف بابا اني اخش كليه تربيه رفض ودخلت هندسه وتخرجت وشتغلت غي شركه بترول كبيره اسمها ............. اسف نسيت اعرفكم بي نفسي انا يوسف مهران الدميري 32 مهندس بترول مش متجوز انا من الشرقيه
الحكايه بدأت لما فكرت اعيش في القاهره عشان ابقا جمب شغلي
انا الحاله المديه كويسه جدا ورثت من ولدي املاك وفلوس واطيان
اشتريت فله في مكان ما في القاهره وطلبت من السمثار يشوفلي بواب ونزلت شغلي ورجعت علي المغرب لقيت راجل عنده تقريبا 54 سنه لابس جلبيا
انا:انتا نين
الراجل الغريب :اني حسين البواب الجديد يابيه
انا: اه اه اه هو انتا الي جابك محمود السمثار
البواب : اه يابيه انا
انا : ماشي يعم حسين مرتبك في الشهر هيبقا ٥٠٠٠جنيه البواب: **** يخليك يابيه داكتير
انا : لا مش كتير ولا حاجه بس انا مبحبش الغلط
البواب : اومرك
انا :انا محتاج كمان حد معايا في الفله جوه ينضفها ويروقها وانا كده كده باكل في الشغل يعني علي قد كبايه شاي كبايه مياه فهمني
البواب: حاضر يابيه بكره ها يكون قدامكذ
انا: تمام وانا هستني

الجزء ٢

اسف ان الجزء الي فات مكنش فيه اثاره بس الحزء ده ملان اثاره وحجات كتير حلوه
تاني يوم لما رجعت من الشغل لقيت حسين البواب مستنيني ومعاه عيل
انا : مين ده يا حسين
حسين :داه الي هايخدمك في الفله يابيه
انا : بس ده صغير اوي عموما انا هخش اغير هدومي وهخرجلك تاني نتكلم ونوف ايه الي هايتم.
حسين :تمام يا بيه الي تشوفه
دخلت غيرت هدومي بس وانا بغير عيني جت علي الخرزانه الي في دولابي سعتها افتكرت العيل الي بره مع البواب وقلت لازم اجربها عليه
خرجت الجنينه وقعدت علي كرسي قريب من البسين وندهت
انا : ياحسين ياحسين تعالي
جه يجري ومعاه الواد وجم قعدم علي الأرض قريب من رجلي
حسين :امرك يابيه
تجاهلته تمام وكلمت الولد اسمك ايه وعندك كام سنه
الولد: اسمي يخي يابيه وعندي ١٨ سنه

حسين :ظه ابني يابيه وهيبقا في خدمتك والي حضرتك توفه
انا :تمام يا حسين هو كمان مرتبه هيبقا ٥٠٠٠جنيه
شفته وهو بيبلع ريقه من الرقم قبل ما يتكلم ماهو كده ضمن ١٠٠٠٠ جنيه كل شهر مكنش يحلم
حسين : ربن يخليك يابيه بس كده
قطعته مش كتير بس في حاجه انا مبحبش الغلط ولو غلط هاتلقيني بضربه باعقبه
حسين : الي تشوفه يا بيه
انا :اسمعها منه
يحي :موافق يابيه الي تأمر بيه
عدا اول اسبوع والجو هادي وبصاراحه كان شاطر دا وانا هاموت عايز امسك عليه غلطه وجه اليوم كنت في الشغل ورجعت بدري دخلت لقيت البيه في حمامي بياخد علبه شمبوه
اول ماشفني اتخض
يحي: ولله يابيه كنت عايز استحمي وكنت قطعته
انا :بدون كلام انده لبوك وتعلا انا في الحنينه وراه. جم وانا قاعد وهوه بيترعش وابوه خايف وقلي
حسين :خير يابيه ايع الي حصل
انا :
دخلت لقيت البيه بياخد حجات من الحمام بتاعي
يحي :اصل الصبونه خلصت ومك...اقطعته. انا: كنت قول لابوك وهو عارف هيتصرف الذاي
يحي انا اسف
انا: اسمع ياحسين تاخد بنك ومشفكمش هنا تاني
يحي : ابوس رجلك يبيه الا دي
انا : ما هو ياكده ياهعقبك بي ايدي
حسين اعمل فيه الي انتا عوزه يابيه عقبه زي مانتا عايز
انا : ماشي خش يا يحي استناني في الصاله
اسمع انا هعقبه المرادي هوه لوحده المره الحايه هتبقو انتم لتنين فاهم
حسين: فففاهم يابيه
انا يلا روح مكانك
دخلت الفله لقيت واقف خايف لاكن مش عايز يبين
قلتلو اطلع خد ازازه شمبو واستحمي كويس وتعالاي. ١٠دقايق ولقايتو جاي
وقف قدامي قلتلو اطلع الاوضه هتلاقي خرزان وخرطوم متهم وتعالا
يحي : حاضر
فعلا متاخرش وجه
قلتلو اقلع مل هدومك واقف متسمر لحد ما زعقت فيه بداء يقلع لحد ما بقا ملط
ابيض وجسمه حلو وطري شويه خليته ينام علي الطربيزه ورفعت الخرزانه ونزلت بكل قوتي
يحي: اههههههههههههههه
انا : لو صوتك طلع غير بي العدد واسف هاعيد من الاول ها تعد ٥٠ خرزانه
يحي : حاااضر
وبدأت من تاني ورفعت الخرزانه وبكل قوتي
زيييييييييو
يحي: اممه ١ اسف يابيه
زييييييييييو
يحي: اممه٢ اسف يابيه
زيييييييييييو. زييييييييييييو. زييييييييييييييو
زييييييييييييو زيييييييييييييو
يحي :اهههههههههههههههه حرمت ونبي براحه
مسمعش صوتك
زيييييييييييييو زييييييييييييو
بعد الخرزانه عشرين شوفت دموعه بتزل
بداء يترجاني اوقف وانا مكمل
زيييييييييييييييو
يحي : ابوس ايدك يابيه وقف

زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو
لحد موصلت ٤٠خرزانه مسك طيزه وبيسوط من الوجع
ويقلي انا اسف يابيه انا كلب انا تحت جزمتك بس كفايه
روحت قعد علي الكنبه و



الي عايز التكمله يكتب في الكمنتات
ياريت تكمله بتاعتها
 
منتظره التكمله
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شعور غريب وانتا بترفع الخرزانه وتنزل تشق الهو والي بيضرب خايف يتحرك كنت ديما وانا في المدرسه بستني اشوف المدرس وهو بيعبط حد كان شعور جميل وانا شليف العصايه بتشق الهوه ونزله علي طيز الي بيضرب وهو بيتلوا من الوجع وبيفلت لاكن نفسي ابقا مكان المدرس لاكن منفعش مجموعي في ثانو كان كبير وبابا قرر اني هاروح هندسه وبعد محيلات كتير ومحولات فشله اكتر لستعطاف بابا اني اخش كليه تربيه رفض ودخلت هندسه وتخرجت وشتغلت غي شركه بترول كبيره اسمها ............. اسف نسيت اعرفكم بي نفسي انا يوسف مهران الدميري 32 مهندس بترول مش متجوز انا من الشرقيه
الحكايه بدأت لما فكرت اعيش في القاهره عشان ابقا جمب شغلي
انا الحاله المديه كويسه جدا ورثت من ولدي املاك وفلوس واطيان
اشتريت فله في مكان ما في القاهره وطلبت من السمثار يشوفلي بواب ونزلت شغلي ورجعت علي المغرب لقيت راجل عنده تقريبا 54 سنه لابس جلبيا
انا:انتا نين
الراجل الغريب :اني حسين البواب الجديد يابيه
انا: اه اه اه هو انتا الي جابك محمود السمثار
البواب : اه يابيه انا
انا : ماشي يعم حسين مرتبك في الشهر هيبقا ٥٠٠٠جنيه البواب: **** يخليك يابيه داكتير
انا : لا مش كتير ولا حاجه بس انا مبحبش الغلط
البواب : اومرك
انا :انا محتاج كمان حد معايا في الفله جوه ينضفها ويروقها وانا كده كده باكل في الشغل يعني علي قد كبايه شاي كبايه مياه فهمني
البواب: حاضر يابيه بكره ها يكون قدامكذ
انا: تمام وانا هستني

الجزء ٢

اسف ان الجزء الي فات مكنش فيه اثاره بس الحزء ده ملان اثاره وحجات كتير حلوه
تاني يوم لما رجعت من الشغل لقيت حسين البواب مستنيني ومعاه عيل
انا : مين ده يا حسين
حسين :داه الي هايخدمك في الفله يابيه
انا : بس ده صغير اوي عموما انا هخش اغير هدومي وهخرجلك تاني نتكلم ونوف ايه الي هايتم.
حسين :تمام يا بيه الي تشوفه
دخلت غيرت هدومي بس وانا بغير عيني جت علي الخرزانه الي في دولابي سعتها افتكرت العيل الي بره مع البواب وقلت لازم اجربها عليه
خرجت الجنينه وقعدت علي كرسي قريب من البسين وندهت
انا : ياحسين ياحسين تعالي
جه يجري ومعاه الواد وجم قعدم علي الأرض قريب من رجلي
حسين :امرك يابيه
تجاهلته تمام وكلمت الولد اسمك ايه وعندك كام سنه
الولد: اسمي يخي يابيه وعندي ١٨ سنه

حسين :ظه ابني يابيه وهيبقا في خدمتك والي حضرتك توفه
انا :تمام يا حسين هو كمان مرتبه هيبقا ٥٠٠٠جنيه
شفته وهو بيبلع ريقه من الرقم قبل ما يتكلم ماهو كده ضمن ١٠٠٠٠ جنيه كل شهر مكنش يحلم
حسين : ربن يخليك يابيه بس كده
قطعته مش كتير بس في حاجه انا مبحبش الغلط ولو غلط هاتلقيني بضربه باعقبه
حسين : الي تشوفه يا بيه
انا :اسمعها منه
يحي :موافق يابيه الي تأمر بيه
عدا اول اسبوع والجو هادي وبصاراحه كان شاطر دا وانا هاموت عايز امسك عليه غلطه وجه اليوم كنت في الشغل ورجعت بدري دخلت لقيت البيه في حمامي بياخد علبه شمبوه
اول ماشفني اتخض
يحي: ولله يابيه كنت عايز استحمي وكنت قطعته
انا :بدون كلام انده لبوك وتعلا انا في الحنينه وراه. جم وانا قاعد وهوه بيترعش وابوه خايف وقلي
حسين :خير يابيه ايع الي حصل
انا :
دخلت لقيت البيه بياخد حجات من الحمام بتاعي
يحي :اصل الصبونه خلصت ومك...اقطعته. انا: كنت قول لابوك وهو عارف هيتصرف الذاي
يحي انا اسف
انا: اسمع ياحسين تاخد بنك ومشفكمش هنا تاني
يحي : ابوس رجلك يبيه الا دي
انا : ما هو ياكده ياهعقبك بي ايدي
حسين اعمل فيه الي انتا عوزه يابيه عقبه زي مانتا عايز
انا : ماشي خش يا يحي استناني في الصاله
اسمع انا هعقبه المرادي هوه لوحده المره الحايه هتبقو انتم لتنين فاهم
حسين: فففاهم يابيه
انا يلا روح مكانك
دخلت الفله لقيت واقف خايف لاكن مش عايز يبين
قلتلو اطلع خد ازازه شمبو واستحمي كويس وتعالاي. ١٠دقايق ولقايتو جاي
وقف قدامي قلتلو اطلع الاوضه هتلاقي خرزان وخرطوم متهم وتعالا
يحي : حاضر
فعلا متاخرش وجه
قلتلو اقلع مل هدومك واقف متسمر لحد ما زعقت فيه بداء يقلع لحد ما بقا ملط
ابيض وجسمه حلو وطري شويه خليته ينام علي الطربيزه ورفعت الخرزانه ونزلت بكل قوتي
يحي: اههههههههههههههه
انا : لو صوتك طلع غير بي العدد واسف هاعيد من الاول ها تعد ٥٠ خرزانه
يحي : حاااضر
وبدأت من تاني ورفعت الخرزانه وبكل قوتي
زيييييييييو
يحي: اممه ١ اسف يابيه
زييييييييييو
يحي: اممه٢ اسف يابيه
زيييييييييييو. زييييييييييييو. زييييييييييييييو
زييييييييييييو زيييييييييييييو
يحي :اهههههههههههههههه حرمت ونبي براحه
مسمعش صوتك
زيييييييييييييو زييييييييييييو
بعد الخرزانه عشرين شوفت دموعه بتزل
بداء يترجاني اوقف وانا مكمل
زيييييييييييييييو
يحي : ابوس ايدك يابيه وقف

زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو
لحد موصلت ٤٠خرزانه مسك طيزه وبيسوط من الوجع
ويقلي انا اسف يابيه انا كلب انا تحت جزمتك بس كفايه
روحت قعد علي الكنبه و



الي عايز التكمله يكتب في الكمنتات
وقفنا الجزء الي فات لما قعد علي الكنبه وقلتلو هات الخرطوم ببقك وتعالي علي اديك ورجيلك زي الكلب
يحي: اهههه امرك يابيه
نزل علي ايده ورجله وراح مسك الخرطوم ببقه ودموعه مغرقه وشه وجه تحت رجلي وفضل ساكت اخدت من الخرطوم
انا : دماغك تلزق في الارض وافتح طيزك بايدك ولو اتقفلت هعيد من الاول هتعد ٥٠
يحي: ابوس ايدك يابيه مش هستحمل
انا هتكمل ولا تاخد ابوك و..........لالالا هكمل هكمل يلا
وفعلا لزق دماغه وطيزه بقت مرفوعه وفتحها بايده علي الأخر وخرمه بان خبط الخرطوم في الهوا عمل صوت جميل لما سمع صوت الخرطوم اتخض وايده فلتت وطيزه كانت هتقفل بس لحقها وفتحها تاني رفعت الخرطوم
وزييييييييييو
يحي:اممممه واحد
زييييييييييييو
يحي:اهههه اثنين
زييييييييييييو
اههه اممه ثلاثه
زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو
اهههههههههه
وايده فلتته من الوجع بعد التلت لسعات وطيزه اتقفلت
انا : عد من الأول
يحي: ابوس رجلك بلاش اههههه مس هستحمل
انا: عد من الاول
وزييييييييييو
اهههههههههههههه واااحد
زييييييييييييو
اههههههههه اهههههه اثنين
زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو
اههههههههههههههه اهههههههههههه
كفااايه ابوس رجلك
كنا وصلنا ٣٠ جلده بي الخرطوم
قلتلو من هنا ورايح مش هتقلي غير ياسيدي فاهم
يحي : فاهم
زييييييييييييو
لسعه علي طيزو بي الخرطوم خليتو يتلو
يحي : اسف ياسيدي اسف
انا: برافو عرفت غلطك لوحدك
طول ما انا في البيت مش هاتمشي غير علي اديك ورجليك فاهم
يحي : امرك يا سيدي
امشي خش أوضك ومتخرجش غير لما اقلك
يحي : حاضر ياسيدي
خرجت اقعد في الجنينه جالي تيلفون من الشركه
انا : الو ايو نعم اه اه تمام اهو نريح شويه تمام تمام سلام
كان مدير الشؤون القانونيه بيقلي ان المدير اداني شهر اجازه بي مرتب بعد ما المشروع الي كنا شغلين عليه نحح وطلع فعلا بير بترول كبير جدا في عرض البحر وانا الي كتشفته
ندهت علي حسين
انا : ياحسين ياحسين انتا يازفت
اجي يجري
حسين : أمرك يابيه
انا قاعد شهر احازه شفلي وحده بتعرف تطبخ كويس عشان اكيد مش هاقدي الشهر اكل من بره وتكون نضيفه اهم حاجه
حسين : حاضر يابيه
استني خد دول هات حاجه لعيالك وانتا مروح النهارده وخد ابنك يشوف امه والصبح تكون هنا
تسلم يابيه ********يزيدك من الخير
داه كتير قوي
انا: لا مش كتير ولا حاجه يلا
كنت عارف انه بعد الحركه دي هايجي بكره وهو جايب مراته عشان يشغلها طباخه
دخلت خليت ابنه يغير هدومه ويخرجله
حسين : اي خدمات يابيه
انا: لا يا حسين بس متنساش الطباخه بكره وانتا
حسين: تحت امرك يابيه من بكره تكون موجوده
فضلت قاعد في الحنينه لحد الفجر وبعدين دخلت نمت وانا بفكر في الجاي
صحيت الساعه ١١ رحت عشان اتشطف لقيت يحي علي ركبه قدام الحمام وملط وعلي ظهره الفوطه والبرفيوم الي برشه بعد الحلاقه
انا : برافو بتتعلم بسرعه
يحي : شكرا ياسيدي
دخلت استحميت وانا في قمه ساعدتي
غيرت ونزلت الجنينه لقيت حسين قاعد يستناني ومعاه وحده جسمها متوسط وطيز كبيره نوعا ولبسه عبايه سوده مخليها موت
انا: ياحسين يازفت
حسين :اومرك يابيه
انا : هيدي الي انتا جيبها
حسين :ايوه يابيه دي سمر مراتي ممكن استأزنك في حاجه
انا : خير
حسين ممكن اجيب حجتنا من السكن ونقعد في الاوضه الي في الجنينه الورنيه واهو نبقا جمبك
انا : ماشي احسن برده
انا: سمر ياسمر
جت تجري
سمر : أمرك يابيه
انا : بصي انا مبحبش الغلط والي بيغلط بيتعاقب لاكن كمان هديكي مرتب كويس وهايزيد طول مانتي كويسه ومابتغلطيش
سمر: امرك يابيه حاضر
انا مرتبك هيبقا ٥٠٠٠ في الشهر
سمر وهيه بتبلع ريقها تتتسلم يابيه ويعلي مقامك
انا : يلا خشي وريني همتك

الحزء الرابع
عدي اول اسبوع من غير اي اكشن وهيه تمام واكلها كمان كويس جدا وكنت من وقت للتاني بضرب يحي علي طيزه وممكن اعلقه علي الفلكه
لحد ما فيوم كنت صاحي بدري ورحت سحبت فلوس وجيت ولما دخلت اوضتي لقيت الشنطه الي بشيل فيها فلوسي اقلامي ودفتري مقلوبه علي وشها مش زي ما انا سيبها وانا خارج
نزلت الصاله ندهت عليها وعلي يحي قلتلو انده لبوك
وقفم قدامي التلاته
انا : مين الي دخل اوضتي وانا مش موجود
طبعا حسين براه الموضوع حسين مدخلش الفله اصلا
سمر : انا يابيه كنت بروقها اكمنها كانت منعكشه
انا : وانتي الي قالبتي شنطتي علي وشها
سمر : لا انا مجتش جمب الشنطه
انا : دخلت اوضتي النهارده يايحي
يحي : لا ياسيدي محصلش
انا: سمر فتحتي شنطتي اليه
محصل ....متكزبيش انا هكلم الشرطه وهيا تشوف شغلها
سمر ابوس ايدك يابيه غلطه ومش هتتكرر تاني
انا : ماهي مش هتتكرر عشانك هتتحبسي
بدأت تعيط وتتوسل هيا وجزها وابنها
قمت
وقفت هو فيه حل تاني وكأني رمتلهم طوق نجاه وهما بيغرقو
سمر : انا تحت امرك يابيه الي تأمر بيه
انا : اني اعقبك ولا اطلب الشرطه
سمر : لالالا يابيه انا موافقه
انا : اطلع يايحي هات الخرزانات والخرطوم
يحي طلع جري ونز ل معاه خرزنتين وخرطوم
كلكم هاتتحسبم ونتا اولهم ياحسين عشان مش عارف تربي مراتك
وشك في الحيط لحد مخلص وندهلك ياكلبه
امرك
حسين اقلع كل هدومك يلا
حسين : ححضر
اديت ليحي الخرطوم
خليت حسين ينام علي التربيزه
وقلت ليحي يقعد فوقه وقلت لحسين هتاخد مني خرزانه وتفتح طيزك تاخد من ابنك جلده علي خرمك
امررك
مسمعش غير عدد واسف تمام
حسين: امرك
وزييييييييييو اول خرزانه كان متماسك وفتح طيزه
والمفجأئه كأن يحي كان مستني الحظه دي اقوي جلده نزلت خليته يتاوه لاكن مسك نفسه
واحد اسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو
اثنين اسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو
ثالثه اسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو
اربعه آسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو
خمسه آسف
زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو زييييييييييييو زيييييييييييييو
اههههههههههه ابوس ايدك يابيه كفايه ابوس رجلك اهههه
مسمش صوتك يخول ولما الخرزانه تنزل تفتح طيزك كويس
اهههه حاضر اههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههه
سمزييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اهههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اهههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
اهههههه اههههه اهههه
قوم علي اديك ورجليك في الكرونر وتفتح طيزك بايدك
امرك
انا: سمر وكأنها اتكرهبت
اقلعي كل هدومك فضلت متسمره ومش عرفه تعمل ايه
لحد مزعقت يلا ولا اكلم البوليس
سمر : حاضر ياااايبه امرك
لما لفت وشافت جزها دمعها نزلت ووشها اتخطف
قلعن كل هدمها وشفت جيم بلدي جامد
يلا علي التربيزه
يحي زي منتا شغال
زييييييييييييو زيييييييييييييو
اهههه برراحه ابوس ايدك
مسمعش صوتك
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه ابوس ايدك يابيه مش هستحمل اهههه انا اسفه مش هتتكرر تاني
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه
كفايه ابوس رجلك
افتحي طيزك بعد الخرزانه حلو بدل ماعد من الاول
حاضر حاضر اهههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه اهههه برراحه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههههههههه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه اهههه انا اسفه
زييييييييييييو زيييييييييييييو اههههه اهههه
قلتلو قوم من عليها
انا : انزلي وقفي علي ركبك وفتحي بقك
ولو
نكمل الجزء الجاي

لو عجبكم اكتبولي في الكومنتات
 
  • عجبني
التفاعلات: Mhamad2244

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%