NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العاشق الحيران

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
19 ديسمبر 2023
المشاركات
57
مستوى التفاعل
180
نقاط
909
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
هااااااي ازيكم عاملين ايه اتمني قصتي تنول اعجابكم وتكون عند حسن ظنكم النهارده هحكيلكم قصتي من مرات ابي وازاى خلتني خاضع ليها وذليل
البدايه
احب اعرفكم أن القصه دي حدثت معايا وانا عندى15سنه انا فايز أو فوفه جسمي عادى طول وسط وزني حوالي 75 المشكله في طيزى لأنها كانت بارزه ومدوره
مرات ابي هبه وقتها كانت 37 سنه نسخه من الفنانه هياتم في الجسم وكل حاجه وكمان كان شخصيتها قويه

الجزء الاول

بدأت حكايتي بعد وفاه والدتي وانا صغير وبعد فتره والدى قالي أنه عايز يتجوز واحده علشان تخلي بالها مني وان البيت محتاج ست والكلام ده طبعا انا كنت صغير ومليش حق الرفض أو القبول انا قولتله براحتك انت والدى والي عايزه تعمله رغم حزني من طلبه ده المهم قالي أنه هيتجوز هبه جارتنا أهلها ناس غلابه وعلي قدهم ودى الي هتاخد بالها مننا ومن البيت بعد كده حصل الجواز خلال كام شهر وسبب أنها وافقت علي الجواز من راجل مخلف أن والدى ساعد ابوها ماديا لما كانت عليه ديون المهم تمت الجوازه وأصبحت هبه عايشه معانا في البيت في الفتره دى كانت عيوني بدأت تتفتح علي الجنس والشهوه وكانت اكتر حاجه بتثرني وتشدني صور وافلام الاقدام والمستريس بس مكنتش متخيل أن موجود في الحقيقه كنت مفكره شغل افلام خلال الفتره دى كنت بنظر لهبه وهي قاعده أو ماشيه وكنت بحب ابص علي رجليها كانت فعلا جميله اوى لدرجه اني كنت ساعات بتخيل مع نفسي اني ببوس رجليها أو هي مستريس وانا سليف ليها بس طبعا مكنتش اقدر اعمل اي حاجه من دى فضل الموضوع تخيلات وبيني وبين نفسي
مرت الايام والاسابيع والشهور علي حياتنا وكل شي عادى الا اني لاحظت أن هبه مش بتحب تنام مع والدي كتير ومش بتحب الجنس معاه وده عرفت مره من صوتهم العالي لما كانوا بيتخانقوا علشان ابويا عايزها وهي رافضه تاني حاجه لاحظتها خلال الفتره دى أن شخصيتها قويه ومتحبش حد يفرض عليها حاجه وان الحاجه الوحيده الي فرضت عليها هي الجوازه دى وده بسبب حالتهم الماديه وعلشان اخواتها الصغييرين فضلت الحياه عاديه لحد اليوم الي غير كل حاجه بنا والصدفه عملت عمايلها وكل شخص ظهرت ميوله الحقيقيه
كانت هبه مرات ابي بتنضف الشقه ودخلت تنضف الاوضه عندى وحبيت تنزل حاجات من فوق الدولاب واكتشفت وجود المجله ولما فتحتها لقيت صور لمستريس واقدام اخدت المجله ورجعت كل حاجه مكانها تاني ورجعت من بره وشويه والدى جه وهبه جهزت الغدا بس لاحظت أن نظراتها ليا متغيره شويه بس مشغلتش بالي وقولت عادى خلصنا غدا وابويا دخل يلبس علشان ينزل المحل وانا كنت عايز انزل العب مع اصحابي بس هبه لقيتها داخله الاوضه عندى وبتقولي متنزلش عايزاك في موضوع بعد ابوك ما ينزل بقولها موضوع ايه قالتلي هقولك بعدين خليك في الاوضه لحد ما انادى عليك قولتلها انا عايز انزل شويه زعقت فيا وقالتلي اسمع الكلام احسنلك فاهم قولتلها حاضر فضلت قاعد في اوضتي بتاع حوالي نص ساعه وانا عقلي محتار في ايه وموضوع اي شويه ولقيت هبه بتنادى عليا تعالي يا فايز ابوك نزل خلاص خرجت وقربت منها لقيتها قاعده علي الكنبه والمجله فريح منها انا انصدمت واتبرجلت
هبه/مالك مش علي بعضك ليه في حاجه شفتها ولا بتشبه علي المجله دى
انا /مجله ايه انا مش عارف تقصدى اي
هبه/المجله دي مالك متعرفهاش خلاص نقول لابوك وهو بقي يشوف شغله ويعرف دى مجله مين
انا /ارجوكي لو سمحتي متقوليش لابويا خلاص ايوه المجله دى بتاعتي بس ارجوكي دى اخر مره متقوليش لابويا حاجه
هبه /لو مش عايزني اقول لابوك علي المجله ويفضل سر بنا تقوليلي وتحكيلي عن كل حاجه فاهم
انا /حاضر هحكيلك كل حاجه بس توعديني يبقي سر بنا
هبه /يلا احكي مش عايزه كلام كتير
بدأت احكيلها عن ميولي ورغباتي واني بحس لمعته وفي ست مسيطره أو أبوس رجلين ست وكنت بحكي وانا مكسوف وعيني في الارض لقيت هبه ضحكت بصوت عالي وقالت انا كنت شاكه ودلوقتي اتاكدت قولتلها من ايه قالتلي كنت بشوف نظراتك ليا وبالذات لرجلي وكنت مستنيه اتاكد ودلوقتي اتاكدت قولتلها اتاكدتي من ايه قالتلي انك هتكون تحت رجلي وخدام ليا في اللحظه محستش بنفسي غير وانا علي الارض عند رجليها ببوس فيها واقولها يا ريت يا مرات ابويا نفسي راحت زاقاني برجليها وقالتلي طول ما احنا لوحدينا مسمعش كلمه مرات ابويا من هنا ورايح انا ستك هبه فاهم هزيت راسي قولتلها فاهم يا ستي هبه
ومن اللحظه دى بدأت الأمور تتغير وأصبحت هبه زوجه ابي هي ستي هبه وأصبحت انا خاضع ليها

الجزء الثاني

بعد ما ستي هبه زوجه ابي عرفت ميولي وعرفنا كل حاجه عن بعض أصبحت العلاقه بنا تاخد شكل تاني كانت علاقه مستريس بسليف أو سيده بخادمها كانت تنتهز وقت عدم وجود ابي في المنزل وتبدأ شخصيه المستريس في الظهور كانت تجعلني اوقات اقبل أقدامها أو تبعبصني أو تركب عليا وامشي بيها وساعات كانت بتخليني اقوم ببعض شغل البيت أو تكلفني بعمل وتقعد تتفرج عليا وانا بعمله المهم في يوم جه والدى وقال إنه في مشكله في الأرض في البلد وأنه لازم يسافر بكره الصبح البلد وهيغيب كام يوم طبعا انا وستي هبه كنا مبسوطين من حولنا بس أظهرنا أننا زعلانين وكده وباليل جت ستي هبه وقالتلي استعد يا حلو من بكره هفشخك وهخليك خدامي بحق وحقيقي قولتلها امال ده اي قالتلي لا انت لسه مشفتش حاجه وسبتني ومشيت انا كنت مبسوط وفي نفس الوقت خوفت من كلامها تاني يوم صحينا الصبح فطرنا وبابا اخد شنطته ونزل ووقفنا في البلكونه لحد ما ركب العربيه ومشي دخلت انا وستي هبه راحت قعدت علي الكنبه وحاطه رجل علي رجل وكانت لابسه بيجامه بيتي شاورتلي اقرب منها وفضلت واقف قالتلي من اللحظه كل كلمه اقولها تسمعها من سكات أو حاجه اقولك تعملها تنفذها من غير رفض أو حتي تفكير انت من اللحظه بقيت شبشب في رجلي فاهم
رديت عليها فاهم يا ستي وشاورتلي اقلع هدومي كلها وابقي ملط وقالتلي ادخل خد دوش ونضف طيزك وتعالي الاوضه بتاعتي فعلا دخلت اخدت دوش ونضفت طيزى وطلعت لابس فوطه علي جسمي ورحت اللاوضه لقيت الباب مفتوح ولقيتها لابسه قميص نوم لحد فوق الركبه ومبين نص صدرها وشراب نايلون طويل بصراحه انا شوفتها تنحت كانت ولا بطلات افلام البورنو كانت فارده جسمها علي السريرشاورتلي أشيل الفوطه وانزل علي الارض واروح لحدها ماشي وفعلا مشيت علي ايدي ورجلي لحد عندها اول ما وصلت ضربتني بالقلم وقالتلي مين قالك تلبس الفوطه من هنا ورايح اوعي تفكر أو تعمل تصرف من غير ما اقولك قولتلها حاضر يا ستي وشاورتلي اروح عند رجليها وبدأت اشمهم والحسهم والحس باطن رجليها وقالتلي بوس رجلي وفضلت ابوس فيهم وأبوس كل صباع وبعدين ابوسهم كلهم وبعد كده قامت قعدت علي طرف السرير وخلتني انام علي رجليها ببطني وليست جوانتي وبدأت تلعب في طيزى وتبعبصني وانا اتاوه اووووف اححححح مش قادر يا ستي مممممم صوابعك كبيره اوى اي اي اي اي اي اي بيوجع براحه وهي مش سأله فيا وعماله تدخل صباع واتنين في طيزى والأيد التانيه بتضرب طيزى ضربات جنسيه مثيره وبعد فتره بدأ الالم يروح واحس بالمتعه والنشوه ولما حست وشفتني كده قالتلي النهارده دوخلتك يا كلبه انا سامع وساكت مش قادر ارد من المتعه والنشوه الي كنت فيها غير بقول حاضر يا ستي انا خدامك انا كلبك نكيني افشخيني اه صوابعك حلوه دخلي كمان كمان اه اووووف قالتلي مبسوط يا حول مبسوط يا كلب متكيف يا متناك وانا ارد ايوه يا ستي اوى اوى اوى اوى اوى اوى كمان تقولي انت ايه اقولها انا كلبك انا متناكك أو خدامك اه افشخيني يا ستي فضلت تدخل أيدها وتنكني لحد ما فتحتني وحسبت اني اتعورت طلعت ايديها وورتني نقط الدم علي الجونتي وهمست في وداني قالتلي مبروك يا عروسه بقيتي متناكه رسمي ومن هنا ستي هبه سمتني فايزه بدل فايز
ودى تكون بدايتي مع ستي هبه مرات ابي
لو عجبتكم احكيلكم قصتها معايا لما بقيت فايزه وازاى خلتني بنوتي خاضع وكمان منيوكه

Eden 123

خاضع لزوجه ابي الجزء الثالث والرابع (عدد المشاهدين 9)​

مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
إدارةمتابعة
•••
ا

العاشق الحيران

نسوانجى متقحرط​


عضو
غير متاح
هااااااي عاملين ايه وحشتوني اوى اوى يا احلي اصدقاء النهارده هكملكم قصتي مع مرات ابي وخضوعي ليها وازاى حولتني من ذكر لانثي ومن راجل لمنيوك وكمان غيرت اسمي من فايز لفايزه
مقدمه
الي مكنش عارف الأحداث من البدايه ومش متابع قصتي يشوف الجزء الاول والثاني هيعرف ازاى بدأت علاقتي بمرات ابي وبقت ستي هبه وانا خاضع ليها
ملحوظه ستي هبه كانت ذكيه وبتقدر تفصل بين شخصيتها كزوجه ابي وبينها ستي هبه وانا كلبها خصوصا في التعامل وده هتشوفه في الاحداث الجايه
الجزء الثالث

وقفنا في المره الي فاتت لحد ما ستي هبه ما فتحتني ونكتني في طيزى بعد كده خلتني ادخل اخد دش واغسل طيزى علشان الالتهابات وادهنها وروحت نمت من التعب وهي سبتني نايم ونزلت تشترى حاجات ومحستش بحاجه خالص وروحت في النوم وبعد مده صحيت علي ايد بتحسس علي طيزى وبتحاول تنزل الشورت بتاعي بلف لقيتها ستي هبه رجعت من بره وجايه تطمن علي طيزى وتسالني حاسس بايه قولتلها اني كويس دلوقتي خلتني الف ونزلت الشورت وفتحت طيزى وشافت خرمي وقالتلي خلاص انت دلوقتي بقيت متناكي واقدر انيكك براحتي من غير ما تتعب بعد ما فتحتك وقالتلك اقوم اخد دش علشان عايزاني في موضوع وكلام مهم قمت اخدت دش وطبعا طلعت عريان ملط زى ما ستي تحب تخليني كده بصيت لقيتها في الصاله قاعده علي الكنبه وحاطه رجل علي رجل وملابسه كاش مايوه وشبشب في رجليها وحاطه خلخال في رجليها لما شفتني شاورتلي اجي اقعد علي الارض تحت رجليها روحت لحد عندها وقعدت تحت رجليها وكانت بتكلمني والشبشب ناحيه وشي ودار الحوار ده
ستي هبه/شوف لازم تعرف شويه تعليمات وحاجات هتمشي عليها علشان نكمل واقبل اني اخليك كلبي ومنيوكي ولازم تعرف انك لو وافقت مش رجوع خالص يا اما خلاص من دلوقتي كل واحد يرجع تاني وكان مفيش حاجه حصلت وننسي كل الي حصل
طبعا هي كانت بتقول الكلام ده ومتاكده اني هوافق علي كل طلباتها واني فعلا بقيت خلاص كلب وخاضع ليها بس كانت حابه تسمعها مني وتشوفي ضعفي قدامها
انا/لا ياستي هبه ارجوكي انا مستعد اعمل اي حاجه وموافق علي اي حاجه وكل حاجه تقوليها
ستي هبه /اسمع بقي يا شاطر تعليماتي
انا بحب اقول الحاجه مره واحده مش بحب اعيد الكلام مرتين وكمان اي حاجه مهما أن كانت اطلبها منك او اقولك تعملها تنفذ علي طول من غير حتي ما تفكر ومفيش حاجه تعملها الا لما تاخد الاذن مني الاول طول ما احنا لوحدينا هنا تكون بتتحرك علي ايديك ورجليك تنسي خلاص انك ليك شخصيه او قيمه انت حيواني بس
ولو في مره اي امر من اوامري ماتنفذش هيكون في عقاب قاسي انت لسه مشفتش الوش التاني بتاعي واحسنلك ماتشفهوش
انا / حاضر ياستي موافق علي كل كلامك وانا كلبك وخدامك
راحت ضربتني بالقلم علي وشي ومده اديها روحت مسكها وبوستها وقولتلها متشكر يا ستي راحت ضربتني بالقلم تاني وقالتلي انتي من دلوقتي بقيتي مره وخدامه ليا تنسي انك ولد اسمها متشكره يا ستي وراحت ضربتني بالقلم ثالث مره روحت بوست ايديها وقولتلها متشكره يا ستي انا خدامتك قعدت تفكر وتقول اسميكي ايه اسميكي ايه وراحت ضاحكه وقالت خلاص لقيتها هسميكي فايزه ايوه من وهنا ورايح اسمك فايزه كلبتي فايزه وراحت مطلعه من فريح منها طوق ولبستهواي في رقبتي وقالتلي طول ما احنا سوا لوحدينا افضل لابسه الطوق ده وفيه سلسله ماسكاها بايديها وراحت قعدت تحسس علي راسي ووشي وانا مسكت ايديها ابوسها واقولها متشكره ياستي انا كلبتك فايزه
ستي هبه /شاطره يا كلبه انبحي يا فايزه
انا (فايزه)/ هوهوهوهوهوه هو هوهوه وهو
ستي هبه /بتضحك بصوت عالي شكلك هتبقي كلبه مطيعه وتخليني احبك يا بت بس شكلك كده مش عاجبني مفيش كلبه بالشكل ده انا لازم اغير شكلك وكمان ادربك علي شويه حاجات قامت ستي هبه وسحبتني وراها علي اوضه النوم وانا ماشي والطوق في رقبتي ودخلنا اوضه النوم ولقيت فيها اكياس وحاجات اشترتها ستي هبه لما نزلت وكنت نايمه المهم بدأت تتفتح الشنط والاكياس وطلع قمصان نوم واندرات وسنتيالات وشاورتلي اقف وشالت الطوق من رقبتي وبدأت تقيس الحاجات والبس عليا ونشوف المقاس طلع مظبوط ولا لا وقعدت تقول لازم تبقي فايزه في كل حاجه وتنسي اسم فايز ده ولبستني سنتياله ستان واندر قاتله لونهم تايجر وبعدين قعدتني علي السرير وقالتلي أنها هتعلمني ازاى البس الحاجات دى إنما بعد كده هلبس انا لوحدي علشان اكون جاهزه لستي في اي وقت وطلعت شراب نايلون اسمر طويل ولبستهولي وخلتني اقف والف وتتفرج عليا وانا واقفه قدام المرايا وهي تعدلي اللبس وبعدين قالتلي مش بطال بس ناقص حاجه وشاورتلي اقعد علي التسريحه وجت ناحيتي ومعاها باروكه ولبستهالي ووقفت قدامي تعملي ميك اب وانا مش شايفه حاجه ولما خلصت بصيت علي نفسي في المرايا حسيت اني ببص علي حد تاني ولقيتني فعلا بقيت واحده ست في الشكل واللباس وكل حاجه ولقيت ستي هبه جايبه حبايه معاها وكوبايه مايه وبتقولي خدى دى حبوب منع الحمل لو اخدتي منها باستمرار هتخليكي تبقي واحده ست فعلا وطبعا انا سمعت الكلام من غير تفكير واخدت الحبايه علي طول بعد كده ستي هبه وقفتني ورجعت تربط الطوق في رقبتي وتمشيني وراها في الشقه وتعودني علي كلمه فايزه أو الكلبه فايزه وكل شويه تناديني باسمي الجديد وقالتلي دلوقتي فاضل تتعودى علي النيك علشان تبقي كلبتي المنيوكه
ولحد كده خلص الجزء ده ياريت يكون عجبكم
الجزء الرابع

بعد ما ستي هبه خلتني خاضع ليها وحولتني من فايز مذكر لفايزه مؤنث وكانت بتتعامل معايا علي اني خلاص بقيت كلبتها واني بقيت بنوتي جه الدور أنها تحولني لمنيوك أو الحالي منيوكة حيحانه علي طول وده الي هنعرفه في الجزء ده
بعد ما لبست البس البناتي الي ستي هبه جبتهويلي وفضلت تمشيني في الشقه وانا لابسه الطوق في رقبتي قعدت علي الكنبه وفرضت رجليها علي الكنبه وخلتني ابوس رجليها وامص صوابع رجليها والحس باطن وكعب رجليها وبعد شويه خلتني اروح اشم والحس باطها الي كان فيه شعيرات بسيطه بس كانت ريحته حلوه اوى وتهيج وفضلت اشم والحس في باطها شويه وأبوس وامص رجليها و صوابع رجليها شويه وبعدين قامت وقلعت الكاش مايوه وكانت اول مره اشوف بزازها علي الحقيقي وكانوا وسط مش كبار بس الحلمه كانت كبيره شويه وكانت لابسه اندر شفاف حركته علي جنب وشفت كسها الي كان شكله مغرى وخصوصا عليه شويه شعر بسيط وامرتني اشم والحس كسها وفضلت اشم والحس كسها لحد ما جابت شهوتها وخلتني اشربهم وبعدين قامت اتعدلت في القعده وفضلت بالاندر بس وخلتني انام علي رجليها وفضلت تفعص في طيزى وتضربني عليها انا هجت علي الاخر وبعدين نزلت الشراب النايلون شويه لحد وراكي وبقت طيزى قدامها فضلت تشد الاندر وتلسعوني وتضربني شويه علي طيزي وهي بتقولي مبسوطه يا شرموطه طيزك حلوه اوى يا منيوكه انبحي يا كلبي وفضلت تلعب في طيزى وتسيح خرمي علشان يفتح وانا كل الي بقوله اه يا ستي حلو اوى كمان اووووف انا كلبتك انا منيوكتك انا خدامه رجليكي افشخيني ياستي وبدأت ستي هبه تدخل صباع واحد في طيزى لقيتني مش بتوجع بدأت تدخل اتنين وتلعب في طيزى وتحاول توسعلي خرمي وانا بتلوه تحت مني وبطلع اصوات زي النسوان الشراميط الي بقيت منهم وبقول اه احححح اوووف ايديك يا ستي بتوجعني
اه حلو كمان يا ستي نكيني اه مش قادره اووووف افشخيني وهي لما لقتني مستجابه معاها بدأت تدخل ثلاث صوابع من ايديها في خرم طيزي بقيت بصوت وحاسس اني طيزي اتقسمت واني طيزى بتتفشخ علي الاخر وهي كانت متملكه مني وعامله تدخل ايديها في طيزى وتقولي خدى يا متناكه اتكيفي يا شرموطه انتي خدامه كسي انتي كلبه تحت رجلي وايد تضربني علي طيزى وايدك تدخلها في خرمي وانا عمال اصوت من الوجع واصرخ راحت جايبه جزمتها حاطها علي بقي ودخلت كعب الجزمه في بقي علشان صوتي يوطى شويه وبعد شويه حسيت أن الوجع بدأ يروح وبدأت احس بالمتعه وطيزى تطلب المزيد من النيك وبدأت احرك طيزي علي ايديها وهي فهمت اني بقيت مستمتع بدأت تنحني وتدخل الثلاث صوابع في طيزى وبدل ما كنت بصوت بدأت اتلذذ والحس جزمتها وامص كعب الجزمه واقولها اه حلو يا ستي كمان نكيني اوعي تبطلي وبقيت احرك طيزي علي ايديها وفجاه سحبت ايديها من طيزى مره واحده حسيت اني روحي راحت مني وبقيت اترجاها ترجع تنكني تاني وحسين اني طيزى خلاص بقت محتاجه اتناك علي طول وبتاكلني في اللحظه دى ستي هبه اتاكدت اني خلاص بقيت منيوكتها وأنها قدرت تخليني خاضع ومتيوك ليها وانها سيطرت عليا من كل الجوانب وان اي حاجه تطلبها مني مش هقول لا
وانا حسيت اني خلاص مبقتش اقدر استغني غن ستي هبه واني مقدرش اقعد من غير ما تنكني واني أصبحت متناك ومتيوك لستي هبه بعد كده ستي هبه أمرتني اروح اجيب خياره من علي السفره جريت جبت الخياره وستي نيمتني علي بطني وخلتني افلقس ودخلت الخياره في طيزي ورجعت رفعت الشراب النايلون عليها وقالتلي اخلي الخياره في طيزى وانام بيها كده لحد الصبح ونمت بيها لحد ما صحيت تاني يوم وطالع من باب الاوضه لقيت منظر وحدث مفاجاه
لحد هنا خلص الجزء الرابع
اتمني القصه تكون عجبتكم واعذروني في اسلوبي وطريقتي لو كانت مش كويسه
لو القصه عجبتكم ولقيت تعليقات وتشجيع هكملكم باقي القصه
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مهندس تقفيش, abdelazimfarouk, I love boobs و 26 آخرين
بصراحة الواحد بيشوف العجب فى هذا المنتدى . واحد فوق طالب تبادل محارم . وهنا كلبة مرات ابوه . الحقيقة احيانا تكون اغرب من الخيال . بس اسلوبك فى الكتابة مشوق وجميل . عاوزين الجزء التالى .
 
  • عجبني
التفاعلات: محن وشرمطه، الختيار السوري و العاشق الحيران
بصراحة الواحد بيشوف العجب فى هذا المنتدى . واحد فوق طالب تبادل محارم . وهنا كلبة مرات ابوه . الحقيقة احيانا تكون اغرب من الخيال . بس اسلوبك فى الكتابة مشوق وجميل . عاوزين الجزء التالى .
متشكر لذوقك وكلامك وتشجعيك ليا قريب جدا هنزل باقي الاجزاء والحكايه
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و فكرى
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الختيار السوري، mando40 و العاشق الحيران
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: mando40 و العاشق الحيران
هااااااي ازيكم عاملين ايه اتمني قصتي تنول اعجابكم وتكون عند حسن ظنكم النهارده هحكيلكم قصتي من مرات ابي وازاى خلتني خاضع ليها وذليل
البدايه
احب اعرفكم أن القصه دي حدثت معايا وانا عندى15سنه انا فايز أو فوفه جسمي عادى طول وسط وزني حوالي 75 المشكله في طيزى لأنها كانت بارزه ومدوره
مرات ابي هبه وقتها كانت 37 سنه نسخه من الفنانه هياتم في الجسم وكل حاجه وكمان كان شخصيتها قويه

الجزء الاول

بدأت حكايتي بعد وفاه والدتي وانا صغير وبعد فتره والدى قالي أنه عايز يتجوز واحده علشان تخلي بالها مني وان البيت محتاج ست والكلام ده طبعا انا كنت صغير ومليش حق الرفض أو القبول انا قولتله براحتك انت والدى والي عايزه تعمله رغم حزني من طلبه ده المهم قالي أنه هيتجوز هبه جارتنا أهلها ناس غلابه وعلي قدهم ودى الي هتاخد بالها مننا ومن البيت بعد كده حصل الجواز خلال كام شهر وسبب أنها وافقت علي الجواز من راجل مخلف أن والدى ساعد ابوها ماديا لما كانت عليه ديون المهم تمت الجوازه وأصبحت هبه عايشه معانا في البيت في الفتره دى كانت عيوني بدأت تتفتح علي الجنس والشهوه وكانت اكتر حاجه بتثرني وتشدني صور وافلام الاقدام والمستريس بس مكنتش متخيل أن موجود في الحقيقه كنت مفكره شغل افلام خلال الفتره دى كنت بنظر لهبه وهي قاعده أو ماشيه وكنت بحب ابص علي رجليها كانت فعلا جميله اوى لدرجه اني كنت ساعات بتخيل مع نفسي اني ببوس رجليها أو هي مستريس وانا سليف ليها بس طبعا مكنتش اقدر اعمل اي حاجه من دى فضل الموضوع تخيلات وبيني وبين نفسي
مرت الايام والاسابيع والشهور علي حياتنا وكل شي عادى الا اني لاحظت أن هبه مش بتحب تنام مع والدي كتير ومش بتحب الجنس معاه وده عرفت مره من صوتهم العالي لما كانوا بيتخانقوا علشان ابويا عايزها وهي رافضه تاني حاجه لاحظتها خلال الفتره دى أن شخصيتها قويه ومتحبش حد يفرض عليها حاجه وان الحاجه الوحيده الي فرضت عليها هي الجوازه دى وده بسبب حالتهم الماديه وعلشان اخواتها الصغييرين فضلت الحياه عاديه لحد اليوم الي غير كل حاجه بنا والصدفه عملت عمايلها وكل شخص ظهرت ميوله الحقيقيه
كانت هبه مرات ابي بتنضف الشقه ودخلت تنضف الاوضه عندى وحبيت تنزل حاجات من فوق الدولاب واكتشفت وجود المجله ولما فتحتها لقيت صور لمستريس واقدام اخدت المجله ورجعت كل حاجه مكانها تاني ورجعت من بره وشويه والدى جه وهبه جهزت الغدا بس لاحظت أن نظراتها ليا متغيره شويه بس مشغلتش بالي وقولت عادى خلصنا غدا وابويا دخل يلبس علشان ينزل المحل وانا كنت عايز انزل العب مع اصحابي بس هبه لقيتها داخله الاوضه عندى وبتقولي متنزلش عايزاك في موضوع بعد ابوك ما ينزل بقولها موضوع ايه قالتلي هقولك بعدين خليك في الاوضه لحد ما انادى عليك قولتلها انا عايز انزل شويه زعقت فيا وقالتلي اسمع الكلام احسنلك فاهم قولتلها حاضر فضلت قاعد في اوضتي بتاع حوالي نص ساعه وانا عقلي محتار في ايه وموضوع اي شويه ولقيت هبه بتنادى عليا تعالي يا فايز ابوك نزل خلاص خرجت وقربت منها لقيتها قاعده علي الكنبه والمجله فريح منها انا انصدمت واتبرجلت
هبه/مالك مش علي بعضك ليه في حاجه شفتها ولا بتشبه علي المجله دى
انا /مجله ايه انا مش عارف تقصدى اي
هبه/المجله دي مالك متعرفهاش خلاص نقول لابوك وهو بقي يشوف شغله ويعرف دى مجله مين
انا /ارجوكي لو سمحتي متقوليش لابويا خلاص ايوه المجله دى بتاعتي بس ارجوكي دى اخر مره متقوليش لابويا حاجه
هبه /لو مش عايزني اقول لابوك علي المجله ويفضل سر بنا تقوليلي وتحكيلي عن كل حاجه فاهم
انا /حاضر هحكيلك كل حاجه بس توعديني يبقي سر بنا
هبه /يلا احكي مش عايزه كلام كتير
بدأت احكيلها عن ميولي ورغباتي واني بحس لمعته وفي ست مسيطره أو أبوس رجلين ست وكنت بحكي وانا مكسوف وعيني في الارض لقيت هبه ضحكت بصوت عالي وقالت انا كنت شاكه ودلوقتي اتاكدت قولتلها من ايه قالتلي كنت بشوف نظراتك ليا وبالذات لرجلي وكنت مستنيه اتاكد ودلوقتي اتاكدت قولتلها اتاكدتي من ايه قالتلي انك هتكون تحت رجلي وخدام ليا في اللحظه محستش بنفسي غير وانا علي الارض عند رجليها ببوس فيها واقولها يا ريت يا مرات ابويا نفسي راحت زاقاني برجليها وقالتلي طول ما احنا لوحدينا مسمعش كلمه مرات ابويا من هنا ورايح انا ستك هبه فاهم هزيت راسي قولتلها فاهم يا ستي هبه
ومن اللحظه دى بدأت الأمور تتغير وأصبحت هبه زوجه ابي هي ستي هبه وأصبحت انا خاضع ليها

الجزء الثاني

بعد ما ستي هبه زوجه ابي عرفت ميولي وعرفنا كل حاجه عن بعض أصبحت العلاقه بنا تاخد شكل تاني كانت علاقه مستريس بسليف أو سيده بخادمها كانت تنتهز وقت عدم وجود ابي في المنزل وتبدأ شخصيه المستريس في الظهور كانت تجعلني اوقات اقبل أقدامها أو تبعبصني أو تركب عليا وامشي بيها وساعات كانت بتخليني اقوم ببعض شغل البيت أو تكلفني بعمل وتقعد تتفرج عليا وانا بعمله المهم في يوم جه والدى وقال إنه في مشكله في الأرض في البلد وأنه لازم يسافر بكره الصبح البلد وهيغيب كام يوم طبعا انا وستي هبه كنا مبسوطين من حولنا بس أظهرنا أننا زعلانين وكده وباليل جت ستي هبه وقالتلي استعد يا حلو من بكره هفشخك وهخليك خدامي بحق وحقيقي قولتلها امال ده اي قالتلي لا انت لسه مشفتش حاجه وسبتني ومشيت انا كنت مبسوط وفي نفس الوقت خوفت من كلامها تاني يوم صحينا الصبح فطرنا وبابا اخد شنطته ونزل ووقفنا في البلكونه لحد ما ركب العربيه ومشي دخلت انا وستي هبه راحت قعدت علي الكنبه وحاطه رجل علي رجل وكانت لابسه بيجامه بيتي شاورتلي اقرب منها وفضلت واقف قالتلي من اللحظه كل كلمه اقولها تسمعها من سكات أو حاجه اقولك تعملها تنفذها من غير رفض أو حتي تفكير انت من اللحظه بقيت شبشب في رجلي فاهم
رديت عليها فاهم يا ستي وشاورتلي اقلع هدومي كلها وابقي ملط وقالتلي ادخل خد دوش ونضف طيزك وتعالي الاوضه بتاعتي فعلا دخلت اخدت دوش ونضفت طيزى وطلعت لابس فوطه علي جسمي ورحت اللاوضه لقيت الباب مفتوح ولقيتها لابسه قميص نوم لحد فوق الركبه ومبين نص صدرها وشراب نايلون طويل بصراحه انا شوفتها تنحت كانت ولا بطلات افلام البورنو كانت فارده جسمها علي السريرشاورتلي أشيل الفوطه وانزل علي الارض واروح لحدها ماشي وفعلا مشيت علي ايدي ورجلي لحد عندها اول ما وصلت ضربتني بالقلم وقالتلي مين قالك تلبس الفوطه من هنا ورايح اوعي تفكر أو تعمل تصرف من غير ما اقولك قولتلها حاضر يا ستي وشاورتلي اروح عند رجليها وبدأت اشمهم والحسهم والحس باطن رجليها وقالتلي بوس رجلي وفضلت ابوس فيهم وأبوس كل صباع وبعدين ابوسهم كلهم وبعد كده قامت قعدت علي طرف السرير وخلتني انام علي رجليها ببطني وليست جوانتي وبدأت تلعب في طيزى وتبعبصني وانا اتاوه اووووف اححححح مش قادر يا ستي مممممم صوابعك كبيره اوى اي اي اي اي اي اي بيوجع براحه وهي مش سأله فيا وعماله تدخل صباع واتنين في طيزى والأيد التانيه بتضرب طيزى ضربات جنسيه مثيره وبعد فتره بدأ الالم يروح واحس بالمتعه والنشوه ولما حست وشفتني كده قالتلي النهارده دوخلتك يا كلبه انا سامع وساكت مش قادر ارد من المتعه والنشوه الي كنت فيها غير بقول حاضر يا ستي انا خدامك انا كلبك نكيني افشخيني اه صوابعك حلوه دخلي كمان كمان اه اووووف قالتلي مبسوط يا حول مبسوط يا كلب متكيف يا متناك وانا ارد ايوه يا ستي اوى اوى اوى اوى اوى اوى كمان تقولي انت ايه اقولها انا كلبك انا متناكك أو خدامك اه افشخيني يا ستي فضلت تدخل أيدها وتنكني لحد ما فتحتني وحسبت اني اتعورت طلعت ايديها وورتني نقط الدم علي الجونتي وهمست في وداني قالتلي مبروك يا عروسه بقيتي متناكه رسمي ومن هنا ستي هبه سمتني فايزه بدل فايز
ودى تكون بدايتي مع ستي هبه مرات ابي
لو عجبتكم احكيلكم قصتها معايا لما بقيت فايزه وازاى خلتني بنوتي خاضع وكمان منيوكه
جامدة وحلوة اوووي كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: العاشق الحيران
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روعه روعه
 
  • عجبني
التفاعلات: mando40 و العاشق الحيران
قصصك جميله ركز مجهودك بالتوازي
مستني الجديد يا فايزه ✌️
 
  • عجبني
التفاعلات: العاشق الحيران
  • عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و ميدو ابن عز
  • عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و العاشق الحيران
قصة جميلة ورائعة جدا ...
مبروك يا عروسة
 
  • عجبني
التفاعلات: العاشق الحيران
هااااااي ازيكم عاملين ايه اتمني قصتي تنول اعجابكم وتكون عند حسن ظنكم النهارده هحكيلكم قصتي من مرات ابي وازاى خلتني خاضع ليها وذليل
البدايه
احب اعرفكم أن القصه دي حدثت معايا وانا عندى15سنه انا فايز أو فوفه جسمي عادى طول وسط وزني حوالي 75 المشكله في طيزى لأنها كانت بارزه ومدوره
مرات ابي هبه وقتها كانت 37 سنه نسخه من الفنانه هياتم في الجسم وكل حاجه وكمان كان شخصيتها قويه

الجزء الاول

بدأت حكايتي بعد وفاه والدتي وانا صغير وبعد فتره والدى قالي أنه عايز يتجوز واحده علشان تخلي بالها مني وان البيت محتاج ست والكلام ده طبعا انا كنت صغير ومليش حق الرفض أو القبول انا قولتله براحتك انت والدى والي عايزه تعمله رغم حزني من طلبه ده المهم قالي أنه هيتجوز هبه جارتنا أهلها ناس غلابه وعلي قدهم ودى الي هتاخد بالها مننا ومن البيت بعد كده حصل الجواز خلال كام شهر وسبب أنها وافقت علي الجواز من راجل مخلف أن والدى ساعد ابوها ماديا لما كانت عليه ديون المهم تمت الجوازه وأصبحت هبه عايشه معانا في البيت في الفتره دى كانت عيوني بدأت تتفتح علي الجنس والشهوه وكانت اكتر حاجه بتثرني وتشدني صور وافلام الاقدام والمستريس بس مكنتش متخيل أن موجود في الحقيقه كنت مفكره شغل افلام خلال الفتره دى كنت بنظر لهبه وهي قاعده أو ماشيه وكنت بحب ابص علي رجليها كانت فعلا جميله اوى لدرجه اني كنت ساعات بتخيل مع نفسي اني ببوس رجليها أو هي مستريس وانا سليف ليها بس طبعا مكنتش اقدر اعمل اي حاجه من دى فضل الموضوع تخيلات وبيني وبين نفسي
مرت الايام والاسابيع والشهور علي حياتنا وكل شي عادى الا اني لاحظت أن هبه مش بتحب تنام مع والدي كتير ومش بتحب الجنس معاه وده عرفت مره من صوتهم العالي لما كانوا بيتخانقوا علشان ابويا عايزها وهي رافضه تاني حاجه لاحظتها خلال الفتره دى أن شخصيتها قويه ومتحبش حد يفرض عليها حاجه وان الحاجه الوحيده الي فرضت عليها هي الجوازه دى وده بسبب حالتهم الماديه وعلشان اخواتها الصغييرين فضلت الحياه عاديه لحد اليوم الي غير كل حاجه بنا والصدفه عملت عمايلها وكل شخص ظهرت ميوله الحقيقيه
كانت هبه مرات ابي بتنضف الشقه ودخلت تنضف الاوضه عندى وحبيت تنزل حاجات من فوق الدولاب واكتشفت وجود المجله ولما فتحتها لقيت صور لمستريس واقدام اخدت المجله ورجعت كل حاجه مكانها تاني ورجعت من بره وشويه والدى جه وهبه جهزت الغدا بس لاحظت أن نظراتها ليا متغيره شويه بس مشغلتش بالي وقولت عادى خلصنا غدا وابويا دخل يلبس علشان ينزل المحل وانا كنت عايز انزل العب مع اصحابي بس هبه لقيتها داخله الاوضه عندى وبتقولي متنزلش عايزاك في موضوع بعد ابوك ما ينزل بقولها موضوع ايه قالتلي هقولك بعدين خليك في الاوضه لحد ما انادى عليك قولتلها انا عايز انزل شويه زعقت فيا وقالتلي اسمع الكلام احسنلك فاهم قولتلها حاضر فضلت قاعد في اوضتي بتاع حوالي نص ساعه وانا عقلي محتار في ايه وموضوع اي شويه ولقيت هبه بتنادى عليا تعالي يا فايز ابوك نزل خلاص خرجت وقربت منها لقيتها قاعده علي الكنبه والمجله فريح منها انا انصدمت واتبرجلت
هبه/مالك مش علي بعضك ليه في حاجه شفتها ولا بتشبه علي المجله دى
انا /مجله ايه انا مش عارف تقصدى اي
هبه/المجله دي مالك متعرفهاش خلاص نقول لابوك وهو بقي يشوف شغله ويعرف دى مجله مين
انا /ارجوكي لو سمحتي متقوليش لابويا خلاص ايوه المجله دى بتاعتي بس ارجوكي دى اخر مره متقوليش لابويا حاجه
هبه /لو مش عايزني اقول لابوك علي المجله ويفضل سر بنا تقوليلي وتحكيلي عن كل حاجه فاهم
انا /حاضر هحكيلك كل حاجه بس توعديني يبقي سر بنا
هبه /يلا احكي مش عايزه كلام كتير
بدأت احكيلها عن ميولي ورغباتي واني بحس لمعته وفي ست مسيطره أو أبوس رجلين ست وكنت بحكي وانا مكسوف وعيني في الارض لقيت هبه ضحكت بصوت عالي وقالت انا كنت شاكه ودلوقتي اتاكدت قولتلها من ايه قالتلي كنت بشوف نظراتك ليا وبالذات لرجلي وكنت مستنيه اتاكد ودلوقتي اتاكدت قولتلها اتاكدتي من ايه قالتلي انك هتكون تحت رجلي وخدام ليا في اللحظه محستش بنفسي غير وانا علي الارض عند رجليها ببوس فيها واقولها يا ريت يا مرات ابويا نفسي راحت زاقاني برجليها وقالتلي طول ما احنا لوحدينا مسمعش كلمه مرات ابويا من هنا ورايح انا ستك هبه فاهم هزيت راسي قولتلها فاهم يا ستي هبه
ومن اللحظه دى بدأت الأمور تتغير وأصبحت هبه زوجه ابي هي ستي هبه وأصبحت انا خاضع ليها

الجزء الثاني

بعد ما ستي هبه زوجه ابي عرفت ميولي وعرفنا كل حاجه عن بعض أصبحت العلاقه بنا تاخد شكل تاني كانت علاقه مستريس بسليف أو سيده بخادمها كانت تنتهز وقت عدم وجود ابي في المنزل وتبدأ شخصيه المستريس في الظهور كانت تجعلني اوقات اقبل أقدامها أو تبعبصني أو تركب عليا وامشي بيها وساعات كانت بتخليني اقوم ببعض شغل البيت أو تكلفني بعمل وتقعد تتفرج عليا وانا بعمله المهم في يوم جه والدى وقال إنه في مشكله في الأرض في البلد وأنه لازم يسافر بكره الصبح البلد وهيغيب كام يوم طبعا انا وستي هبه كنا مبسوطين من حولنا بس أظهرنا أننا زعلانين وكده وباليل جت ستي هبه وقالتلي استعد يا حلو من بكره هفشخك وهخليك خدامي بحق وحقيقي قولتلها امال ده اي قالتلي لا انت لسه مشفتش حاجه وسبتني ومشيت انا كنت مبسوط وفي نفس الوقت خوفت من كلامها تاني يوم صحينا الصبح فطرنا وبابا اخد شنطته ونزل ووقفنا في البلكونه لحد ما ركب العربيه ومشي دخلت انا وستي هبه راحت قعدت علي الكنبه وحاطه رجل علي رجل وكانت لابسه بيجامه بيتي شاورتلي اقرب منها وفضلت واقف قالتلي من اللحظه كل كلمه اقولها تسمعها من سكات أو حاجه اقولك تعملها تنفذها من غير رفض أو حتي تفكير انت من اللحظه بقيت شبشب في رجلي فاهم
رديت عليها فاهم يا ستي وشاورتلي اقلع هدومي كلها وابقي ملط وقالتلي ادخل خد دوش ونضف طيزك وتعالي الاوضه بتاعتي فعلا دخلت اخدت دوش ونضفت طيزى وطلعت لابس فوطه علي جسمي ورحت اللاوضه لقيت الباب مفتوح ولقيتها لابسه قميص نوم لحد فوق الركبه ومبين نص صدرها وشراب نايلون طويل بصراحه انا شوفتها تنحت كانت ولا بطلات افلام البورنو كانت فارده جسمها علي السريرشاورتلي أشيل الفوطه وانزل علي الارض واروح لحدها ماشي وفعلا مشيت علي ايدي ورجلي لحد عندها اول ما وصلت ضربتني بالقلم وقالتلي مين قالك تلبس الفوطه من هنا ورايح اوعي تفكر أو تعمل تصرف من غير ما اقولك قولتلها حاضر يا ستي وشاورتلي اروح عند رجليها وبدأت اشمهم والحسهم والحس باطن رجليها وقالتلي بوس رجلي وفضلت ابوس فيهم وأبوس كل صباع وبعدين ابوسهم كلهم وبعد كده قامت قعدت علي طرف السرير وخلتني انام علي رجليها ببطني وليست جوانتي وبدأت تلعب في طيزى وتبعبصني وانا اتاوه اووووف اححححح مش قادر يا ستي مممممم صوابعك كبيره اوى اي اي اي اي اي اي بيوجع براحه وهي مش سأله فيا وعماله تدخل صباع واتنين في طيزى والأيد التانيه بتضرب طيزى ضربات جنسيه مثيره وبعد فتره بدأ الالم يروح واحس بالمتعه والنشوه ولما حست وشفتني كده قالتلي النهارده دوخلتك يا كلبه انا سامع وساكت مش قادر ارد من المتعه والنشوه الي كنت فيها غير بقول حاضر يا ستي انا خدامك انا كلبك نكيني افشخيني اه صوابعك حلوه دخلي كمان كمان اه اووووف قالتلي مبسوط يا حول مبسوط يا كلب متكيف يا متناك وانا ارد ايوه يا ستي اوى اوى اوى اوى اوى اوى كمان تقولي انت ايه اقولها انا كلبك انا متناكك أو خدامك اه افشخيني يا ستي فضلت تدخل أيدها وتنكني لحد ما فتحتني وحسبت اني اتعورت طلعت ايديها وورتني نقط الدم علي الجونتي وهمست في وداني قالتلي مبروك يا عروسه بقيتي متناكه رسمي ومن هنا ستي هبه سمتني فايزه بدل فايز
ودى تكون بدايتي مع ستي هبه مرات ابي
لو عجبتكم احكيلكم قصتها معايا لما بقيت فايزه وازاى خلتني بنوتي خاضع وكمان منيوكه
ارجو دمج الجزء الثالث والرابع
 
يتم اضافة الجزء التالي كتعليق هنا وتبلغنا للدمج في هذا الموضوع هذا رابط الدمج
 
تم اضافة الجزء الثالث والرابع برجاء اتباع الطريق الصحيح للدمج مثلما شرحت لك
 
  • عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
قصة جميلة ورائعة جدا ...
مبروك يا عروسة
 
  • عجبني
التفاعلات: العاشق الحيران

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%