NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عوده الميت ـ حتي الجزء الرابع 1/12/2023

Eslam Sawed

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
1 مارس 2023
المشاركات
664
مستوى التفاعل
601
نقاط
305
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بمنتدى نسوانجي انا اسلام الشهير فعالم السوشيال باسم سويد دي اول مره اكتب فيها
وشخصيا بحب منتدي بسبب كتاب كتير زي سيزر وحماده فتحي والعراف والبروفيسور كلهم ببعتلهم التحيه
الجزء الاول
قاعد لوحدي يفتكر الي فات قد اي كنت طيب واهبل اه اهبل عشان بصدق الناس وبثق فيهم غير اني بطبعي اجتماعي بس خدت درس جامد اني مثقش في حد
فلاش باك
السنه ١٩٩٩
اليوم يوم ٢٤_٤
المكان مستشفي كبيره للولاده
الام هيام في اوضه العمليات وتعبانه جدا
لان دي تاني ولاده ليها واول مره كانت هتموت والدكتور حذرها وقالها متخلفش بس عاندت وجوزها كان هيجيرها تموت العيل بس كابرت واهي جوا بتولد الولد
وبرا كلو علي أعصابه
الأب سمير بيشتغل رجل اعمال كبير مبيحبش حد قد هيام بيعشقها
ومعاه أبوه محمد عايش لوحده بس موت مراته وجواز عيالو ودول ليهم دور فالقصه بعدين
فجاه بتحصل دربكه وممرضات بيدخلو ويخرجو ومحدش عارف في اي والزوج هيتجنن والجد كمان ماهو بيعتبرها بنته مانا نسيت اقولكم هي يتيمه ودول بس أهلها فجاه بيسمعو صوت عيل بيعيط الزوج بيفرح
بس بتخرج ممرضه.. وتقول مبروك جالك ولد زي القمر
الاب بيسالها طب ومراتي
الممرضه بترد ... شد حيلك البقاء لله
وكده ينتهي الجزء الاول معلش لو في غلطات بس دي اول مره اكتب هنا

الجزء الثاني

اهلا بيكم من تاني
اتمني اكون ضيف خفيف عليكم بصراحه يستغرب لما كتاب زي حماده فتحي وغيرهم اختفو بس ده طبيعي الواحد بيفتقد شغف بسرعه
نبداء الفصل الجديد

مع كاتبكم سويد
الممرضه... البقاء لله
الزوج... ازاي سابيتني وانا بعشقها دي كل حياتي
الممرضه .. ياحضرت وحد **** وخد ابنك وكبر في ودنه
الزوج .. لاا ده لعنه مش عاوزه
الجد هاتي يابنتي لا اله الا **** وده ذنبه اي بس ياسمير ده الواد قمر حتي
سمير لا ذنبه لأنها ماتت بسببه
الجد محمد (هكتب محمد علطول عشان اوفر) يابني ده قدرها وهي كانت تعبانه
سمير لا بردو مش عاوزه
محمد خلاص انا هخده انا تربيه ملكش دعوه بيه
الممرضه .. طب هتسموه اي
محمد الواد ده شبه ابني الي مات هيكون اسمه اسلام سمير محمد
وكبر في ودنه وحضنها وقعد يبوسه
خد الواد ومشي ورجع البلد لبيته مع مراته جميله وهي جميله رغم سنها الي وصل ٦٠ بس قمر وجوزها محمد٦٥ قصه حبهم كانت عظيمه وخلفو سمير وده الكبير وعنده احمد عنده اربع سنين
ومعاهم غير سمير ابنهم هيثم وده الوسطاني وده مش خريج زي اخوه الكبير بس شغال مع ابوه فالارض ومتجوز نعمه وهي بنت عمه وعندهم لازم يتجوزه قرايب في بعض زي كل البلد زمان متستغربش زمان كانو كده ولسه في ناس كده كتير
واخر ولاد محمد اسلام وده مات صغير عنده ٢٣ سنه وهو راجع من امريكا بعد ماتخرج وخد الدكتوراه بس الطياره وقعت والي فيها ماتو كلهم ومنهم هو ورجعو جثته واتدفن في بلده وكان دلوعه ابوها وامه وطبعا اخوه الوسطاني كان بيغير منه عشان هو اتعلم وده لا بس حزن اوي لما مات لأنه مهما كان اخوه
نرجع لقصتنا
بعد ما دخل محمد بالمولد مراته قابلته قامت لطمت علي صدرها
جميله. اي ده يامحمد انت اتجوزت وخلفت كمان من ورايا يالهوييي علي اخر الزمن انا هروح لابويا يجيبلي حقي منك ياميله بختك ياجميله
محمد . اي يابنتي ده كلو اتجوزت اي وخلفت اي مين قالك كل ده
جميله .. امال اي الي فايدك ده
محمد .. ده حفيدك اسلام ابن سمير بس ابوه مش طايقه بعد موت مراته هيام
جميله .. يانهار ابيض هي هيام ولدت ومقولتليش
محمد.. معلش ياحبيبتي ملحقتش لسه عارف من كام ساعه وكنت مستعجل بس شوفي الواد بيفكرني بابننا تيجي نخده تربيه ونعتبره عوض عن اسلام **** يرحمه
جميله.. **** يرحمه طبعا اعز من الولد ولد الولد
محمد .. طب بقولك اي انا عنده الخدامه تخده ترضعه وتغيرله وانتي خشي غيري وحشتيني ياوليه
جميله.. يوه مش كبرنا علي كده ياسي محمد😊
محمد .. لا طبعا كبرنا اي يلا والا احلف اجيب عم للولد دلوقتي
جميله . يوه حاضر روح انت وانا هجهز
محمد .. تمام ياسنيه انتي يازفته الطين خدي.
سنيه .. ايوه يابيه اي ده
محمد .. ده اسلام حفيدي اعتبري ابنك عاوزك تهتمي بيه وترضعيه خدي فلوس وهاتيلو كل حاجه وانا هبعت اجيبله هدوم وكلو
سنيه.. حاضر يابيه
بيروح محمد ويسيب سنيه مع اسلام. .
سنيه . اي الولد العسل ده شكلك قمر ازاي ابوك سابك واي حكايتك شكلك هتكون حاجه كبيره ياسولم تعالي بقا
عوده من فلاش باك
يبتسم وانا بقري مذكرات جدي
انا اسلام الشهير بالعقرب
حاليا انا مقدم في المخابرات
مافيش قضيه دخلتها غير وكسبتها وقبضت عالمتهمين
عمري ٢٤
دلوقتي سنه ٢٠٢٣
قاعد سرحان في حاجه في شغلي فجاه بخرج من سرحاني علي مكالمه من صحبي علي
علي .. ايوه يابو العقارب فينك
انا.. عارف ياض لو متعدلتش لانفخك انت فاهم ابو عقارب قال
علي.. مش بدلعك ياعقرب .
انا.. لا متدلعش وزفت عاوز اي انجز
علي بقولك في سهرايه وفيها نسوان تيجي
انا.. طبعا يابني هجي بس يكونو تقال يستحملو .
علي.. طبعا مانت بتفشخهم بس بيحبوك علي اي مش عارف
انا.. طبعا يابني انا اسلام محمد مش اي
علي.. طب اي هتيجي ولا اي
انا اه طبعا
علي . سلام ياعقروب
انا . سلام يازفت هنيكك لما اجي
(مستغربين لي قولت اسلام محمد ايوه ده اسمي مش بعترف باسم سمير لانه راجل ندل رماني وانا فاللفه راجل ميستاهلش يكون اب وخلي اخويا زيه خمورجي ومش نافع فحاجه )
روحت للمكان وكان شقه لعلي
وهناك قابلته
انا.. اي فين البنات ياعم
علي .. جاين لسه مكلمهم
الباب بيخبط
انا قوم افتح يازفت
علي حاضر قايم نفسي مره تحترمني مش شغال عندك انا يوووه طبعا بصوت واطي كلام ده
انا .. بتقول اي يازفت
علي لا طبعا ياخويا بدعيلك😂😂
انا اه بحسب
علي لا اطرح ياخويا
وبيفتح وبتدخل بنتين لابسين لبس مش لبس لا ده شبه قمصان النوم بتفضح اكتر ماتستر
الأولي اسمها سونيا
والتانيه يسرا
اعذروني مبعرفش اوصف بس شراميط تخيلوا براحتكم
سونيا.. اي ده اسلام هنا وانا اقول المكان منور لي هئ هئ هئ
انا.. منوره يالبوه
سونيا . بنورك ياقلب اللبوه
انا.. بنظره حمدي الوزير ماتيجي ونجيب مليجي طيب
سونيا . هئ هئ هئ طب ماتجيب ياخويا حد حاشك😂
انا اللعب وقومت شيلتها ع ايدي زي الشوال
انا.. علي اسيبك تتعامل بقا
علي عاوز اسمع صويت يوصل لآخر الشارع
سونيا.. طبعا هو انت لسه اول مره تحضرنا يعني ياعلوه
انا يالا ياشرموطه ع جوه
وبخدها وبقولها خشي ظبطي نفسك
وانا قعدت اشرب سيجاره وفجاه
لاقيتها خارجه لابسه قميص نوم احمر ده لوني المفضل وشفاف مبين الي تحت ولابسه اندر فتله وفوق مافيش برا
علطول اخدتها فلوسه فرنساوي اكلت شفايفها فيها وانا ببوسها ايدي بتنزل القميص وبشيلو وبلعب فبزازها الي قد البطيخه من كتر تفعيص وبشد الحلمات وبقولها انزلي ياكسمك مصي زبي
فتنزل تمصه وانا وهي نعمل وضع 69انا بلعب فكسها من عالاندر وبشيلو وهي بتمص زبي وروحت مدخل صباعي فكسها وبدخل ويطلع وهي مش راحمه زبي بتاكلو بالبيوض
لما حسيت هجيب روحت قالبها حاطيطها تحت مني وعمال بفرك كسها ويمشي زبي عليه رايح جاي وهي عماله تترجاني ادخلو
سونيا.. دخله بقا هموت
انا ادخل اي ياكسمك انطقي
هي دخل زبك في كسي بقا
انا حاضر وروحت مدخل زبي وقعدت أمص فبزازها واكلهم ومش عاتقها شويه وروحت نايم ع ظهري وهي فوق مني خدت وضع الفارسيه وتتنطط وقعدت شويه وقلبتها وضع الدوجي ودخلت صباعي فطيزها المفشوخه من كتر الازبار وقعدت ربع ساعه أبدل أوضاع لحد ماقربت اجيب روحت خرجت زبي من كسها وقعدت افركه ع بزازها لحد ماجيبت
بعدها دخلت استحميت وخرجت لاقيت علي كان تايم هو والي معاه
انا لبست خدوني ونزلت
وفجاه ...
وهنا ينتهي الجزء الثاني وانتظروا الجديد مع سويد
اتمني يكون عجبكم وعلفكره الجنس مش هيكون علطول هيكون فالقصه لاني مش بحب جنس دائم وميكونش فيه قصه لا انا بحب القصص الي تتابعها ومش أساسها جنس
سلام من سويد

اهلا ومرحبا بكل النسوانجيه حقيقي مكنتش هكمل مكانش في تفاعل الاول بس بشكر جدا كل الي تفاعل ولو غلط في تفصيله اعذروني دي اول قصه
اهلا ومرحبا بكم في عوده الميت
الفصل التالت
وقفنا عند
لما كنت خارج
لبست خدوني ونزلت بركب العربيه ومهدي فجاه وبفتكر الي فات وعدي من حياتي وابويا ازاي كارهني وامي الي ماتت لاقيت بنت معديه وملحقتش افرمل بالعربيه فخبطها
انا.. اي ده ينهار اسود انتي يابنتي ردي حصلك حاجه
حد غيري كان سابها وجري وقال يالا نفسي
بس انا غير مانا طيب بقي وكنت علي نياتي شيلتها ركبتها العربيه وسوقت وروحت ع اقرب مستشفى طبعا عارفين قرف مستشفيات يطلعو متين امك عشان تدخل ولازم تدفع والا مش هيشوفو المريض يعني المريض يموت عشان فلوس المهم طبعا قالولي ادفع وانا روحت دفعت وخلصت الحساب وخدوها اوضه العمليات وانا برا
فجاه جالي مكالمه من صحبي يوسف وده معايا فالشغل
يوسف.. اسلام اي يابني بكلمك من ساعتين مبتردش ليه
انا.. معلش ياجو مكنتش فاضي
يوسف. مكنتش فاضي ولا بتعط زي عوايدك
انا.. ام قرفك ده الي جايبني ورا عاوز اي يالا
يوسف .. المدير بيقولك بكره تروحلو اول ماتصحي محتاجك ضروري
انا.. حاضر ياسطا
يوسف . انت فين ياعقرب
انا. فالمستشفي
يوسف اي ده لي سلامتك
انا لا ولا حاجه خبط وحده بالعربيه وجيبتها هنا
يوسف ياحنين المهم انت كويس
انا اه عاوز حاجه
يوسف عاوز سلامتك يابو العقارب
انا . سلام يازفت لما اشوفك هوريك ابو العقارب دي
خرجت ممرضه وقالت
الممرضه محتاجه ددمم بسرعه نزفت كتير ومحتاجة نقل ده
انا.. عينه دمها اي
هي.. o-
انا.. نفس عينه دمي انا هتبرعلها
الممرضه طب تعالي بسرعه لو ملحقنهاش هتموت
انا طيب
وروحت اتبرعتلها
وبعدها بكام ساعه خرج الدكتور انا وقفته
انا.. طمني يادكتور عامله اي دلوقتي
الدكتور متخافش الحمد لله انت جيبتها فالوقت المناسب لو كنت اتاخرت كانت هتموت
انا . طب هي هتفوق امتي
الدكتور.. لو عدت ال ٤٨ ساعه الجاين وهي بخير يبقي عدت منقطه الخطر وهتفوق الصبح أن شاء **** بس لازم تفضل هنا يومين زي ماقولت عشان نتطمن عليها
انا .. شكرا يادكتور
ومشي الدكتور
بعد ماشي
بيبص في شنطتها عشان اعرف أهلها بالي حصلها
لاقيت حاجه غريبه
لاقيت بطاقتها واسمها
مايا احمد محمد عبدالرحمن
اي ده ده اسم جدي بالظبط وده عمي
اه علفكره انا حصلتلي حاجه زمان خليتني ابعد عنهم أو افتكروني ميت (وده الي هنعرفه الجزء الجاي اي هو حوار عوده الميت)
ولاقيت تليفونها بيرن ومكتوب بابا
فرديت
هو الو فينك يامايا مبترديش ليه
انا.. الو حضرتك والد مايا احمد محمد عبدالرحمن
هو اه يابني انت مين
انا بنتك حصلتلها حادثه وهي فالمستشفي دلوقتي وانا الي وديتها
هو مايا بنتي حبيبتي طب قولي العنوان
انا .. العنوان(..)
هو شكرا يابني مسافه السكه سلام
انا سلام
شويه ولاقيت ناس جايه
انا كنت مستخبي بعيد لما عرفت أنه جاي مش لازم دلوقتي يشوفوني لسه مجاش المعاد لظهور الميت
وشوفت فجاه
وهنا ينتهي الجزء
شكرا ع دعمكم واتمني يعجبكم
الي اللقاء مع تحيات سويد

اهلا ب شعب نسوانجي
شكرا ع كل تعليقاتكم
مرحبا بيكم في الجزء الجديد من عوده الميت
الجزء الرابع
شفتهم وهما داخلين المستشفي ابويا وعمي ومرات عمي ولاقيت اخويا الفاشل ومعاه ست شكلو اتجوز بعد مانا بعدت
فلاش باك
بعد ماخدني جدي وعيشت معاهم كبرت وعاملوني بكل حب بصراحه لو كنت عشت مع ابويا مكنتش هلاقي المعامله دي ابدا
لحد ماكبرت وصلت ١٥ سنه
ساعتها جدي كان باعتني اروح اجيب حاجه من محافظة تانيه جنبنا بس طبعا مش لوحدي مع واحد وكنا في عربيه
بس واحنا فالطريق والسواق فجاه انشغل في حاجه جات عربيه نقل معديه وخبطتنا ومن وقتها مشفتش حاجه الا وانا فالمستشفي وشايلني ع ترولي لاوضه العمليات
وببص الاقي ناس معرفهاش اكيد الدكتور وممرضات
ودخلت
وانا جوا
برا حد بيدور في حاجتي عشان يتصل بأهلي
لقو اخر رقم كان مكتوب حبيب قلبي حماده
الراجل بيتصل
جدي.. ايوه ياسولم انت فين وحصل اي بتصل بيك بقالي شويه مبتردش ليه
الراجل ايوه يافندم
جدي ايوه انت مين وفين اسلام
هو انا واحد من مستشفي وصاحب التلفون ده جاي فحادثه وحالتو خطيره ومحتاج حد يجي يمضي ويدفع عشان لو طول كده هيموت
جدي حاضر طب اسم مستشفى ايه
هو (****)
جدي تمام جاي بسرعه سلام عليكم
هو عليكم السلام
جدي قفل وقام يلبس بسرعه
وجدتي لاقيته متسربع فبتسالو اي الي حصل
جدي اسلام عمل حادثه وهو فالمستشفي دلوقتي ومحتاجني عشان ادفعلهم هناك
جدتي ياللهوي لا ابني هيروح تاني مني
(انا بقيت ابنهم فعلا مش حفيدهم لأنهم ربوني وحبوني اكتر من ولادهم الي بجد علي راي مثل اعز من الولد )
جدي فلا **** ولا فالك يا شيخه الملافظ سعد يابنتي
جدتي خدني معاك يامحمد هموت من قلق وهتجنن لو مجيتش معاك
جدي حاضر البسي بسرعه عقبال ماعمل حاجه
جدتي هتعمل اي يامحمد
جدي هتصل بابوه يمكن يكون فاق ويجي يشوف ابنه بدل ماهو ناسيه
جدتي طب اتصل يامحمد يارب يفوق ويجي يشوف ابنه بدل ماهو راميه
جدي حاضر روحي يلا
وجدتي بتروح وهو يمسك تلفون ويتصل علي ابويا
جدي سلامو عليكم ياسمير
ابوبا عليكم السلام ياوالدي عامل اي انت وامي واحشني جدا
جدي الحمد لله لو واحشينك يابني كنت جيت سالت عننا ولا عن ابنك الي انت راميه كانك مش مخلف واد كبير وكل همك مراتك الجديدة وشغلك وناسي ولدك بياكل ولا مبياكلش ولا بيلبس كويس ولا عايش ازاي
ابويا وليه السيره دي ياحج بس انا معنديش ولد اسمو اسلام ودلوقتي مراتي حامل وقريب هجيبلك حفيد
جدي طب انا اتصلت عشان اقولك أن ابنك بين الحياه والموت
ابويا مايولع يابويا احسن بسببو خسرت حب عمري وحياتي مش ناسيها وعمري ماهنسي أنه السبب **** يخده وارتاح
جدي اقفل يابني اقفل **** يهديك قلبك حجر من ناحيته على أن ده قضاء وقدر ونصيبها تموت وقتها مش شرط بسببه سلام يابني
وقفل جدي
جدي روح ياسمير **** يعقلك قبل فوات الاوان
نهايه الفلاش باك
دمعه نزلت من عيني لما افتكرت بعدين هتعرفو ازاي عرفت كل ده
انا.. لسه مجاش الاوان بس وعهد **** ماهسيب كل واحد كان سبب في دماري وتعبي
مبقاش العقرب غير وخدت حقي وحق تعبي
لفيت بالعربيه شويه وسرحت وافتكرت البنت الي خبطها وقد ايه هي قمر
قولت بكره اتطمن عليها
بدور في جيبي علي سجاير اطلع فيها قرفي ملقيتش بطاقتي قولت أوبا
شكلي نسيتها هناك فالاستقبال وانا بدخل البنت
هروح بسرعه قبل ماحد يشوفها ويعرفني مجاش اواني لسه
رجعت بالعربيه عالمستشفي
وروحت الاستقبال بقولهم انا كنت جيت مع الحاله الي جيبتها ونسيت بطاقتي
قالولي اه وبتاع الاستقبال اداني بطاقتي
قولت اروح اسال حد عن حالتها عامله ايه
مشيت شويه لاقيت ممرضه
سالتها عن الحاله قالت إنها بتموت محتاجه نقل ددمم ومفيش نوعها هنا
سالت عن نوعها لاقيت نفس فصيله دمي
قولت متقلقيش انا هتبرعلها
وروحت اتبرعت
وقولت لينا نصيب يامايا اني انقذك مرتين
واتبرعت وخرجت من مستشفي روحت علطول للبيت
كانت شقه في المعادي
منقطه هادئه وجميله مافيش قلق فيها ومافيش جيران كتير حبيت تكون كده عشان افصل دماغي وقت ماحب
وصلت قدام عمارتين وركبت الاسانسير ودوست ع الدور ال ٥
وطلعت الشقه وفتحت بالمفتاح دخلت
شقه جميله وحلوه
٣ اوض وصاله
غير المطبخ عالطريقه الامريكيه American Catchen
دخلت عملت كبايه نسكافيه وسندوتشين لانشون وجبنه كنت مرهق وجعان فعملت ودخلت اوضتي اغير وروحت البلكونه بتاعت اوضتي بلكونه صغيره وراقيه
اكلت وشربت قعدت افكر فالي فات وليه فالوقت ده اشوفه بعد كل الي حصل
وافتكرت ابويا وامي الحقيقين جدي وجدتي حقيقي دول اكتر ناس حبيتهم فحياتي ووحشوني كان نفسي يشوفوني دلوقتي بعد مابقيت فالمخابرات وحققت حلمهم
ايوه كان حلم جدي وجدتي اكون حاجه كبيره واكون فالمخابرات ودخلت عشانهم كده
قعدت شويه وبعدها دخلت ع سريري ونمت
صحيت تاني يوم عملت فطار وروحت شغلي
لسه بدخل واقعد جيه عسكري وقالي المدير عاوزك
انا حاضر روح انت
قومت روحت بعد ماخدت فوني ودخلت
انا بعد التحيه العسكريه تمام يافندم
المدير اسلام كنت عاوزك عشان أبلغك بمهمتك الجديده
ستوووب هنا
اتمني الفصل يعجبكم واعتذر أن مافيش جنس بس مش علطول هيكون في جنس هيكون في إطار القصه واكيد مافيش محارم لاني بكره نوع ده
كنتم مع عوده الميت
سلام من سويد



























 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: إبن حنان, البرنس احمد, K lion و 27 آخرين
ياريت تقيم عشان استمر مش احس مجهودي عالفاضي
 
  • عجبني
التفاعلات: my1712
بص مينفعش يكون في تقييم لأن ده مش معروف اذا كان مقدمة ولا اي حتي لو مقدمة بتبقي أطول من كده
 
اهلا بمنتدى نسوانجي انا اسلام الشهير فعالم السوشيال باسم سويد دي اول مره اكتب فيها
وشخصيا بحب منتدي بسبب كتاب كتير زي سيزر وحماده فتحي والعراف والبروفيسور كلهم ببعتلهم التحيه
الجزء الاول
قاعد لوحدي يفتكر الي فات قد اي كنت طيب واهبل اه اهبل عشان بصدق الناس وبثق فيهم غير اني بطبعي اجتماعي بس خدت درس جامد اني مثقش في حد
فلاش باك
السنه ١٩٩٩
اليوم يوم ٢٤_٤
المكان مستشفي كبيره للولاده
الام هيام في اوضه العمليات وتعبانه جدا
لان دي تاني ولاده ليها واول مره كانت هتموت والدكتور حذرها وقالها متخلفش بس عاندت وجوزها كان هيجيرها تموت العيل بس كابرت واهي جوا بتولد الولد
وبرا كلو علي أعصابه
الأب سمير بيشتغل رجل اعمال كبير مبيحبش حد قد هيام بيعشقها
ومعاه أبوه محمد عايش لوحده بس موت مراته وجواز عيالو ودول ليهم دور فالقصه بعدين
فجاه بتحصل دربكه وممرضات بيدخلو ويخرجو ومحدش عارف في اي والزوج هيتجنن والجد كمان ماهو بيعتبرها بنته مانا نسيت اقولكم هي يتيمه ودول بس أهلها فجاه بيسمعو صوت عيل بيعيط الزوج بيفرح
بس بتخرج ممرضه.. وتقول مبروك جالك ولد زي القمر
الاب بيسالها طب ومراتي
الممرضه بترد ... شد حيلك البقاء لله
وكده ينتهي الجزء الاول معلش لو في غلطات بس دي اول مره اكتب هنا
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر لو سمحت طول الاجزاء شوية
 
بص مينفعش يكون في تقييم لأن ده مش معروف اذا كان مقدمة ولا اي حتي لو مقدمة بتبقي أطول من كده
تعريف بالي حصل وبناء عليه هتكون قصه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
التقييم هيبدأ لما تنزل جزء إنما دي مقدمه مش تعتبر جزء خالص
ف ياريت تنزل الجزء الأول ف أقرب وقت وتطول الجزء
وبالتوفيق ف اللي جاي
 
التقييم هيبدأ لما تنزل جزء إنما دي مقدمه مش تعتبر جزء خالص
ف ياريت تنزل الجزء الأول ف أقرب وقت وتطول الجزء
وبالتوفيق ف اللي جاي
في اقرب وقت
ده كانت لازم تنزل تمهد قصه
 
اهلا بيكم من تاني
اتمني اكون ضيف خفيف عليكم بصراحه يستغرب لما كتاب زي حماده فتحي وغيرهم اختفو بس ده طبيعي الواحد بيفتقد شغف بسرعه
نبداء الفصل الجديد

مع كاتبكم سويد
الممرضه... البقاء لله
الزوج... ازاي سابيتني وانا بعشقها دي كل حياتي
الممرضه .. ياحضرت وحد **** وخد ابنك وكبر في ودنه
الزوج .. لاا ده لعنه مش عاوزه
الجد هاتي يابنتي لا اله الا **** وده ذنبه اي بس ياسمير ده الواد قمر حتي
سمير لا ذنبه لأنها ماتت بسببه
الجد محمد (هكتب محمد علطول عشان اوفر) يابني ده قدرها وهي كانت تعبانه
سمير لا بردو مش عاوزه
محمد خلاص انا هخده انا تربيه ملكش دعوه بيه
الممرضه .. طب هتسموه اي
محمد الواد ده شبه ابني الي مات هيكون اسمه اسلام سمير محمد
وكبر في ودنه وحضنها وقعد يبوسه
خد الواد ومشي ورجع البلد لبيته مع مراته جميله وهي جميله رغم سنها الي وصل ٦٠ بس قمر وجوزها محمد٦٥ قصه حبهم كانت عظيمه وخلفو سمير وده الكبير وعنده احمد عنده اربع سنين
ومعاهم غير سمير ابنهم هيثم وده الوسطاني وده مش خريج زي اخوه الكبير بس شغال مع ابوه فالارض ومتجوز نعمه وهي بنت عمه وعندهم لازم يتجوزه قرايب في بعض زي كل البلد زمان متستغربش زمان كانو كده ولسه في ناس كده كتير
واخر ولاد محمد اسلام وده مات صغير عنده ٢٣ سنه وهو راجع من امريكا بعد ماتخرج وخد الدكتوراه بس الطياره وقعت والي فيها ماتو كلهم ومنهم هو ورجعو جثته واتدفن في بلده وكان دلوعه ابوها وامه وطبعا اخوه الوسطاني كان بيغير منه عشان هو اتعلم وده لا بس حزن اوي لما مات لأنه مهما كان اخوه
نرجع لقصتنا
بعد ما دخل محمد بالمولد مراته قابلته قامت لطمت علي صدرها
جميله. اي ده يامحمد انت اتجوزت وخلفت كمان من ورايا يالهوييي علي اخر الزمن انا هروح لابويا يجيبلي حقي منك ياميله بختك ياجميله
محمد . اي يابنتي ده كلو اتجوزت اي وخلفت اي مين قالك كل ده
جميله .. امال اي الي فايدك ده
محمد .. ده حفيدك اسلام ابن سمير بس ابوه مش طايقه بعد موت مراته هيام
جميله .. يانهار ابيض هي هيام ولدت ومقولتليش
محمد.. معلش ياحبيبتي ملحقتش لسه عارف من كام ساعه وكنت مستعجل بس شوفي الواد بيفكرني بابننا تيجي نخده تربيه ونعتبره عوض عن اسلام **** يرحمه
جميله.. **** يرحمه طبعا اعز من الولد ولد الولد
محمد .. طب بقولك اي انا عنده الخدامه تخده ترضعه وتغيرله وانتي خشي غيري وحشتيني ياوليه
جميله.. يوه مش كبرنا علي كده ياسي محمد😊
محمد .. لا طبعا كبرنا اي يلا والا احلف اجيب عم للولد دلوقتي
جميله . يوه حاضر روح انت وانا هجهز
محمد .. تمام ياسنيه انتي يازفته الطين خدي.
سنيه .. ايوه يابيه اي ده
محمد .. ده اسلام حفيدي اعتبري ابنك عاوزك تهتمي بيه وترضعيه خدي فلوس وهاتيلو كل حاجه وانا هبعت اجيبله هدوم وكلو
سنيه.. حاضر يابيه
بيروح محمد ويسيب سنيه مع اسلام. .
سنيه . اي الولد العسل ده شكلك قمر ازاي ابوك سابك واي حكايتك شكلك هتكون حاجه كبيره ياسولم تعالي بقا
عوده من فلاش باك
يبتسم وانا بقري مذكرات جدي
انا اسلام الشهير بالعقرب
حاليا انا مقدم في المخابرات
مافيش قضيه دخلتها غير وكسبتها وقبضت عالمتهمين
عمري ٢٤
دلوقتي سنه ٢٠٢٣
قاعد سرحان في حاجه في شغلي فجاه بخرج من سرحاني علي مكالمه من صحبي علي
علي .. ايوه يابو العقارب فينك
انا.. عارف ياض لو متعدلتش لانفخك انت فاهم ابو عقارب قال
علي.. مش بدلعك ياعقرب .
انا.. لا متدلعش وزفت عاوز اي انجز
علي بقولك في سهرايه وفيها نسوان تيجي
انا.. طبعا يابني هجي بس يكونو تقال يستحملو .
علي.. طبعا مانت بتفشخهم بس بيحبوك علي اي مش عارف
انا.. طبعا يابني انا اسلام محمد مش اي
علي.. طب اي هتيجي ولا اي
انا اه طبعا
علي . سلام ياعقروب
انا . سلام يازفت هنيكك لما اجي
(مستغربين لي قولت اسلام محمد ايوه ده اسمي مش بعترف باسم سمير لانه راجل ندل رماني وانا فاللفه راجل ميستاهلش يكون اب وخلي اخويا زيه خمورجي ومش نافع فحاجه )
روحت للمكان وكان شقه لعلي
وهناك قابلته
انا.. اي فين البنات ياعم
علي .. جاين لسه مكلمهم
الباب بيخبط
انا قوم افتح يازفت
علي حاضر قايم نفسي مره تحترمني مش شغال عندك انا يوووه طبعا بصوت واطي كلام ده
انا .. بتقول اي يازفت
علي لا طبعا ياخويا بدعيلك😂😂
انا اه بحسب
علي لا اطرح ياخويا
وبيفتح وبتدخل بنتين لابسين لبس مش لبس لا ده شبه قمصان النوم بتفضح اكتر ماتستر
الأولي اسمها سونيا
والتانيه يسرا
اعذروني مبعرفش اوصف بس شراميط تخيلوا براحتكم
سونيا.. اي ده اسلام هنا وانا اقول المكان منور لي هئ هئ هئ
انا.. منوره يالبوه
سونيا . بنورك ياقلب اللبوه
انا.. بنظره حمدي الوزير ماتيجي ونجيب مليجي طيب
سونيا . هئ هئ هئ طب ماتجيب ياخويا حد حاشك😂
انا اللعب وقومت شيلتها ع ايدي زي الشوال
انا.. علي اسيبك تتعامل بقا
علي عاوز اسمع صويت يوصل لآخر الشارع
سونيا.. طبعا هو انت لسه اول مره تحضرنا يعني ياعلوه
انا يالا ياشرموطه ع جوه
وبخدها وبقولها خشي ظبطي نفسك
وانا قعدت اشرب سيجاره وفجاه
لاقيتها خارجه لابسه قميص نوم احمر ده لوني المفضل وشفاف مبين الي تحت ولابسه اندر فتله وفوق مافيش برا
علطول اخدتها فلوسه فرنساوي اكلت شفايفها فيها وانا ببوسها ايدي بتنزل القميص وبشيلو وبلعب فبزازها الي قد البطيخه من كتر تفعيص وبشد الحلمات وبقولها انزلي ياكسمك مصي زبي
فتنزل تمصه وانا وهي نعمل وضع 69انا بلعب فكسها من عالاندر وبشيلو وهي بتمص زبي وروحت مدخل صباعي فكسها وبدخل ويطلع وهي مش راحمه زبي بتاكلو بالبيوض
لما حسيت هجيب روحت قالبها حاطيطها تحت مني وعمال بفرك كسها ويمشي زبي عليه رايح جاي وهي عماله تترجاني ادخلو
سونيا.. دخله بقا هموت
انا ادخل اي ياكسمك انطقي
هي دخل زبك في كسي بقا
انا حاضر وروحت مدخل زبي وقعدت أمص فبزازها واكلهم ومش عاتقها شويه وروحت نايم ع ظهري وهي فوق مني خدت وضع الفارسيه وتتنطط وقعدت شويه وقلبتها وضع الدوجي ودخلت صباعي فطيزها المفشوخه من كتر الازبار وقعدت ربع ساعه أبدل أوضاع لحد ماقربت اجيب روحت خرجت زبي من كسها وقعدت افركه ع بزازها لحد ماجيبت
بعدها دخلت استحميت وخرجت لاقيت علي كان تايم هو والي معاه
انا لبست خدوني ونزلت
وفجاه ...
وهنا ينتهي الجزء الثاني وانتظروا الجديد مع سويد
اتمني يكون عجبكم وعلفكره الجنس مش هيكون علطول هيكون فالقصه لاني مش بحب جنس دائم وميكونش فيه قصه لا انا بحب القصص الي تتابعها ومش أساسها جنس
سلام من سويد
هدومي بعتذر ع خطاء في كلمه بس بكتب اول مره فاتلغبط
 
القصة شكلها فيها فكرة بس الاجزاء صغيرة قوى ياصحبى حاول تكبر الاجزاء شوية
 
تم أضافة الجزء الثاني
 
القصة شكلها فيها فكرة بس الاجزاء صغيرة قوى ياصحبى حاول تكبر الاجزاء شوية
و**** الفكره هتبداء تظهر فعلا في التالت أو رابع
حاضر بحاول اطول ع قد ماقدر
 
البدايه حلوه بس كمل و طول الاجزاء شويه
 
و**** الفكره هتبداء تظهر فعلا في التالت أو رابع
حاضر بحاول اطول ع قد ماقدر
بالتوفيق ياصحبى ومتتأخرش علينا
 
كم
اهلا بمنتدى نسوانجي انا اسلام الشهير فعالم السوشيال باسم سويد دي اول مره اكتب فيها
وشخصيا بحب منتدي بسبب كتاب كتير زي سيزر وحماده فتحي والعراف والبروفيسور كلهم ببعتلهم التحيه
الجزء الاول
قاعد لوحدي يفتكر الي فات قد اي كنت طيب واهبل اه اهبل عشان بصدق الناس وبثق فيهم غير اني بطبعي اجتماعي بس خدت درس جامد اني مثقش في حد
فلاش باك
السنه ١٩٩٩
اليوم يوم ٢٤_٤
المكان مستشفي كبيره للولاده
الام هيام في اوضه العمليات وتعبانه جدا
لان دي تاني ولاده ليها واول مره كانت هتموت والدكتور حذرها وقالها متخلفش بس عاندت وجوزها كان هيجيرها تموت العيل بس كابرت واهي جوا بتولد الولد
وبرا كلو علي أعصابه
الأب سمير بيشتغل رجل اعمال كبير مبيحبش حد قد هيام بيعشقها
ومعاه أبوه محمد عايش لوحده بس موت مراته وجواز عيالو ودول ليهم دور فالقصه بعدين
فجاه بتحصل دربكه وممرضات بيدخلو ويخرجو ومحدش عارف في اي والزوج هيتجنن والجد كمان ماهو بيعتبرها بنته مانا نسيت اقولكم هي يتيمه ودول بس أهلها فجاه بيسمعو صوت عيل بيعيط الزوج بيفرح
بس بتخرج ممرضه.. وتقول مبروك جالك ولد زي القمر
الاب بيسالها طب ومراتي
الممرضه بترد ... شد حيلك البقاء لله
وكده ينتهي الجزء الاول معلش لو في غلطات بس دي اول مره اكتب هنا

الجزء الثاني

اهلا بيكم من تاني
اتمني اكون ضيف خفيف عليكم بصراحه يستغرب لما كتاب زي حماده فتحي وغيرهم اختفو بس ده طبيعي الواحد بيفتقد شغف بسرعه
نبداء الفصل الجديد

مع كاتبكم سويد
الممرضه... البقاء لله
الزوج... ازاي سابيتني وانا بعشقها دي كل حياتي
الممرضه .. ياحضرت وحد **** وخد ابنك وكبر في ودنه
الزوج .. لاا ده لعنه مش عاوزه
الجد هاتي يابنتي لا اله الا **** وده ذنبه اي بس ياسمير ده الواد قمر حتي
سمير لا ذنبه لأنها ماتت بسببه
الجد محمد (هكتب محمد علطول عشان اوفر) يابني ده قدرها وهي كانت تعبانه
سمير لا بردو مش عاوزه
محمد خلاص انا هخده انا تربيه ملكش دعوه بيه
الممرضه .. طب هتسموه اي
محمد الواد ده شبه ابني الي مات هيكون اسمه اسلام سمير محمد
وكبر في ودنه وحضنها وقعد يبوسه
خد الواد ومشي ورجع البلد لبيته مع مراته جميله وهي جميله رغم سنها الي وصل ٦٠ بس قمر وجوزها محمد٦٥ قصه حبهم كانت عظيمه وخلفو سمير وده الكبير وعنده احمد عنده اربع سنين
ومعاهم غير سمير ابنهم هيثم وده الوسطاني وده مش خريج زي اخوه الكبير بس شغال مع ابوه فالارض ومتجوز نعمه وهي بنت عمه وعندهم لازم يتجوزه قرايب في بعض زي كل البلد زمان متستغربش زمان كانو كده ولسه في ناس كده كتير
واخر ولاد محمد اسلام وده مات صغير عنده ٢٣ سنه وهو راجع من امريكا بعد ماتخرج وخد الدكتوراه بس الطياره وقعت والي فيها ماتو كلهم ومنهم هو ورجعو جثته واتدفن في بلده وكان دلوعه ابوها وامه وطبعا اخوه الوسطاني كان بيغير منه عشان هو اتعلم وده لا بس حزن اوي لما مات لأنه مهما كان اخوه
نرجع لقصتنا
بعد ما دخل محمد بالمولد مراته قابلته قامت لطمت علي صدرها
جميله. اي ده يامحمد انت اتجوزت وخلفت كمان من ورايا يالهوييي علي اخر الزمن انا هروح لابويا يجيبلي حقي منك ياميله بختك ياجميله
محمد . اي يابنتي ده كلو اتجوزت اي وخلفت اي مين قالك كل ده
جميله .. امال اي الي فايدك ده
محمد .. ده حفيدك اسلام ابن سمير بس ابوه مش طايقه بعد موت مراته هيام
جميله .. يانهار ابيض هي هيام ولدت ومقولتليش
محمد.. معلش ياحبيبتي ملحقتش لسه عارف من كام ساعه وكنت مستعجل بس شوفي الواد بيفكرني بابننا تيجي نخده تربيه ونعتبره عوض عن اسلام **** يرحمه
جميله.. **** يرحمه طبعا اعز من الولد ولد الولد
محمد .. طب بقولك اي انا عنده الخدامه تخده ترضعه وتغيرله وانتي خشي غيري وحشتيني ياوليه
جميله.. يوه مش كبرنا علي كده ياسي محمد😊
محمد .. لا طبعا كبرنا اي يلا والا احلف اجيب عم للولد دلوقتي
جميله . يوه حاضر روح انت وانا هجهز
محمد .. تمام ياسنيه انتي يازفته الطين خدي.
سنيه .. ايوه يابيه اي ده
محمد .. ده اسلام حفيدي اعتبري ابنك عاوزك تهتمي بيه وترضعيه خدي فلوس وهاتيلو كل حاجه وانا هبعت اجيبله هدوم وكلو
سنيه.. حاضر يابيه
بيروح محمد ويسيب سنيه مع اسلام. .
سنيه . اي الولد العسل ده شكلك قمر ازاي ابوك سابك واي حكايتك شكلك هتكون حاجه كبيره ياسولم تعالي بقا
عوده من فلاش باك
يبتسم وانا بقري مذكرات جدي
انا اسلام الشهير بالعقرب
حاليا انا مقدم في المخابرات
مافيش قضيه دخلتها غير وكسبتها وقبضت عالمتهمين
عمري ٢٤
دلوقتي سنه ٢٠٢٣
قاعد سرحان في حاجه في شغلي فجاه بخرج من سرحاني علي مكالمه من صحبي علي
علي .. ايوه يابو العقارب فينك
انا.. عارف ياض لو متعدلتش لانفخك انت فاهم ابو عقارب قال
علي.. مش بدلعك ياعقرب .
انا.. لا متدلعش وزفت عاوز اي انجز
علي بقولك في سهرايه وفيها نسوان تيجي
انا.. طبعا يابني هجي بس يكونو تقال يستحملو .
علي.. طبعا مانت بتفشخهم بس بيحبوك علي اي مش عارف
انا.. طبعا يابني انا اسلام محمد مش اي
علي.. طب اي هتيجي ولا اي
انا اه طبعا
علي . سلام ياعقروب
انا . سلام يازفت هنيكك لما اجي
(مستغربين لي قولت اسلام محمد ايوه ده اسمي مش بعترف باسم سمير لانه راجل ندل رماني وانا فاللفه راجل ميستاهلش يكون اب وخلي اخويا زيه خمورجي ومش نافع فحاجه )
روحت للمكان وكان شقه لعلي
وهناك قابلته
انا.. اي فين البنات ياعم
علي .. جاين لسه مكلمهم
الباب بيخبط
انا قوم افتح يازفت
علي حاضر قايم نفسي مره تحترمني مش شغال عندك انا يوووه طبعا بصوت واطي كلام ده
انا .. بتقول اي يازفت
علي لا طبعا ياخويا بدعيلك😂😂
انا اه بحسب
علي لا اطرح ياخويا
وبيفتح وبتدخل بنتين لابسين لبس مش لبس لا ده شبه قمصان النوم بتفضح اكتر ماتستر
الأولي اسمها سونيا
والتانيه يسرا
اعذروني مبعرفش اوصف بس شراميط تخيلوا براحتكم
سونيا.. اي ده اسلام هنا وانا اقول المكان منور لي هئ هئ هئ
انا.. منوره يالبوه
سونيا . بنورك ياقلب اللبوه
انا.. بنظره حمدي الوزير ماتيجي ونجيب مليجي طيب
سونيا . هئ هئ هئ طب ماتجيب ياخويا حد حاشك😂
انا اللعب وقومت شيلتها ع ايدي زي الشوال
انا.. علي اسيبك تتعامل بقا
علي عاوز اسمع صويت يوصل لآخر الشارع
سونيا.. طبعا هو انت لسه اول مره تحضرنا يعني ياعلوه
انا يالا ياشرموطه ع جوه
وبخدها وبقولها خشي ظبطي نفسك
وانا قعدت اشرب سيجاره وفجاه
لاقيتها خارجه لابسه قميص نوم احمر ده لوني المفضل وشفاف مبين الي تحت ولابسه اندر فتله وفوق مافيش برا
علطول اخدتها فلوسه فرنساوي اكلت شفايفها فيها وانا ببوسها ايدي بتنزل القميص وبشيلو وبلعب فبزازها الي قد البطيخه من كتر تفعيص وبشد الحلمات وبقولها انزلي ياكسمك مصي زبي
فتنزل تمصه وانا وهي نعمل وضع 69انا بلعب فكسها من عالاندر وبشيلو وهي بتمص زبي وروحت مدخل صباعي فكسها وبدخل ويطلع وهي مش راحمه زبي بتاكلو بالبيوض
لما حسيت هجيب روحت قالبها حاطيطها تحت مني وعمال بفرك كسها ويمشي زبي عليه رايح جاي وهي عماله تترجاني ادخلو
سونيا.. دخله بقا هموت
انا ادخل اي ياكسمك انطقي
هي دخل زبك في كسي بقا
انا حاضر وروحت مدخل زبي وقعدت أمص فبزازها واكلهم ومش عاتقها شويه وروحت نايم ع ظهري وهي فوق مني خدت وضع الفارسيه وتتنطط وقعدت شويه وقلبتها وضع الدوجي ودخلت صباعي فطيزها المفشوخه من كتر الازبار وقعدت ربع ساعه أبدل أوضاع لحد ماقربت اجيب روحت خرجت زبي من كسها وقعدت افركه ع بزازها لحد ماجيبت
بعدها دخلت استحميت وخرجت لاقيت علي كان تايم هو والي معاه
انا لبست خدوني ونزلت
وفجاه ...
وهنا ينتهي الجزء الثاني وانتظروا الجديد مع سويد
اتمني يكون عجبكم وعلفكره الجنس مش هيكون علطول هيكون فالقصه لاني مش بحب جنس دائم وميكونش فيه قصه لا انا بحب القصص الي تتابعها ومش أساسها جنس
سلام من سويد
كمل يا برنس وما تتأخر
 
اهلا بمنتدى نسوانجي انا اسلام الشهير فعالم السوشيال باسم سويد دي اول مره اكتب فيها
وشخصيا بحب منتدي بسبب كتاب كتير زي سيزر وحماده فتحي والعراف والبروفيسور كلهم ببعتلهم التحيه
الجزء الاول
قاعد لوحدي يفتكر الي فات قد اي كنت طيب واهبل اه اهبل عشان بصدق الناس وبثق فيهم غير اني بطبعي اجتماعي بس خدت درس جامد اني مثقش في حد
فلاش باك
السنه ١٩٩٩
اليوم يوم ٢٤_٤
المكان مستشفي كبيره للولاده
الام هيام في اوضه العمليات وتعبانه جدا
لان دي تاني ولاده ليها واول مره كانت هتموت والدكتور حذرها وقالها متخلفش بس عاندت وجوزها كان هيجيرها تموت العيل بس كابرت واهي جوا بتولد الولد
وبرا كلو علي أعصابه
الأب سمير بيشتغل رجل اعمال كبير مبيحبش حد قد هيام بيعشقها
ومعاه أبوه محمد عايش لوحده بس موت مراته وجواز عيالو ودول ليهم دور فالقصه بعدين
فجاه بتحصل دربكه وممرضات بيدخلو ويخرجو ومحدش عارف في اي والزوج هيتجنن والجد كمان ماهو بيعتبرها بنته مانا نسيت اقولكم هي يتيمه ودول بس أهلها فجاه بيسمعو صوت عيل بيعيط الزوج بيفرح
بس بتخرج ممرضه.. وتقول مبروك جالك ولد زي القمر
الاب بيسالها طب ومراتي
الممرضه بترد ... شد حيلك البقاء لله
وكده ينتهي الجزء الاول معلش لو في غلطات بس دي اول مره اكتب هنا

الجزء الثاني

اهلا بيكم من تاني
اتمني اكون ضيف خفيف عليكم بصراحه يستغرب لما كتاب زي حماده فتحي وغيرهم اختفو بس ده طبيعي الواحد بيفتقد شغف بسرعه
نبداء الفصل الجديد

مع كاتبكم سويد
الممرضه... البقاء لله
الزوج... ازاي سابيتني وانا بعشقها دي كل حياتي
الممرضه .. ياحضرت وحد **** وخد ابنك وكبر في ودنه
الزوج .. لاا ده لعنه مش عاوزه
الجد هاتي يابنتي لا اله الا **** وده ذنبه اي بس ياسمير ده الواد قمر حتي
سمير لا ذنبه لأنها ماتت بسببه
الجد محمد (هكتب محمد علطول عشان اوفر) يابني ده قدرها وهي كانت تعبانه
سمير لا بردو مش عاوزه
محمد خلاص انا هخده انا تربيه ملكش دعوه بيه
الممرضه .. طب هتسموه اي
محمد الواد ده شبه ابني الي مات هيكون اسمه اسلام سمير محمد
وكبر في ودنه وحضنها وقعد يبوسه
خد الواد ومشي ورجع البلد لبيته مع مراته جميله وهي جميله رغم سنها الي وصل ٦٠ بس قمر وجوزها محمد٦٥ قصه حبهم كانت عظيمه وخلفو سمير وده الكبير وعنده احمد عنده اربع سنين
ومعاهم غير سمير ابنهم هيثم وده الوسطاني وده مش خريج زي اخوه الكبير بس شغال مع ابوه فالارض ومتجوز نعمه وهي بنت عمه وعندهم لازم يتجوزه قرايب في بعض زي كل البلد زمان متستغربش زمان كانو كده ولسه في ناس كده كتير
واخر ولاد محمد اسلام وده مات صغير عنده ٢٣ سنه وهو راجع من امريكا بعد ماتخرج وخد الدكتوراه بس الطياره وقعت والي فيها ماتو كلهم ومنهم هو ورجعو جثته واتدفن في بلده وكان دلوعه ابوها وامه وطبعا اخوه الوسطاني كان بيغير منه عشان هو اتعلم وده لا بس حزن اوي لما مات لأنه مهما كان اخوه
نرجع لقصتنا
بعد ما دخل محمد بالمولد مراته قابلته قامت لطمت علي صدرها
جميله. اي ده يامحمد انت اتجوزت وخلفت كمان من ورايا يالهوييي علي اخر الزمن انا هروح لابويا يجيبلي حقي منك ياميله بختك ياجميله
محمد . اي يابنتي ده كلو اتجوزت اي وخلفت اي مين قالك كل ده
جميله .. امال اي الي فايدك ده
محمد .. ده حفيدك اسلام ابن سمير بس ابوه مش طايقه بعد موت مراته هيام
جميله .. يانهار ابيض هي هيام ولدت ومقولتليش
محمد.. معلش ياحبيبتي ملحقتش لسه عارف من كام ساعه وكنت مستعجل بس شوفي الواد بيفكرني بابننا تيجي نخده تربيه ونعتبره عوض عن اسلام **** يرحمه
جميله.. **** يرحمه طبعا اعز من الولد ولد الولد
محمد .. طب بقولك اي انا عنده الخدامه تخده ترضعه وتغيرله وانتي خشي غيري وحشتيني ياوليه
جميله.. يوه مش كبرنا علي كده ياسي محمد😊
محمد .. لا طبعا كبرنا اي يلا والا احلف اجيب عم للولد دلوقتي
جميله . يوه حاضر روح انت وانا هجهز
محمد .. تمام ياسنيه انتي يازفته الطين خدي.
سنيه .. ايوه يابيه اي ده
محمد .. ده اسلام حفيدي اعتبري ابنك عاوزك تهتمي بيه وترضعيه خدي فلوس وهاتيلو كل حاجه وانا هبعت اجيبله هدوم وكلو
سنيه.. حاضر يابيه
بيروح محمد ويسيب سنيه مع اسلام. .
سنيه . اي الولد العسل ده شكلك قمر ازاي ابوك سابك واي حكايتك شكلك هتكون حاجه كبيره ياسولم تعالي بقا
عوده من فلاش باك
يبتسم وانا بقري مذكرات جدي
انا اسلام الشهير بالعقرب
حاليا انا مقدم في المخابرات
مافيش قضيه دخلتها غير وكسبتها وقبضت عالمتهمين
عمري ٢٤
دلوقتي سنه ٢٠٢٣
قاعد سرحان في حاجه في شغلي فجاه بخرج من سرحاني علي مكالمه من صحبي علي
علي .. ايوه يابو العقارب فينك
انا.. عارف ياض لو متعدلتش لانفخك انت فاهم ابو عقارب قال
علي.. مش بدلعك ياعقرب .
انا.. لا متدلعش وزفت عاوز اي انجز
علي بقولك في سهرايه وفيها نسوان تيجي
انا.. طبعا يابني هجي بس يكونو تقال يستحملو .
علي.. طبعا مانت بتفشخهم بس بيحبوك علي اي مش عارف
انا.. طبعا يابني انا اسلام محمد مش اي
علي.. طب اي هتيجي ولا اي
انا اه طبعا
علي . سلام ياعقروب
انا . سلام يازفت هنيكك لما اجي
(مستغربين لي قولت اسلام محمد ايوه ده اسمي مش بعترف باسم سمير لانه راجل ندل رماني وانا فاللفه راجل ميستاهلش يكون اب وخلي اخويا زيه خمورجي ومش نافع فحاجه )
روحت للمكان وكان شقه لعلي
وهناك قابلته
انا.. اي فين البنات ياعم
علي .. جاين لسه مكلمهم
الباب بيخبط
انا قوم افتح يازفت
علي حاضر قايم نفسي مره تحترمني مش شغال عندك انا يوووه طبعا بصوت واطي كلام ده
انا .. بتقول اي يازفت
علي لا طبعا ياخويا بدعيلك😂😂
انا اه بحسب
علي لا اطرح ياخويا
وبيفتح وبتدخل بنتين لابسين لبس مش لبس لا ده شبه قمصان النوم بتفضح اكتر ماتستر
الأولي اسمها سونيا
والتانيه يسرا
اعذروني مبعرفش اوصف بس شراميط تخيلوا براحتكم
سونيا.. اي ده اسلام هنا وانا اقول المكان منور لي هئ هئ هئ
انا.. منوره يالبوه
سونيا . بنورك ياقلب اللبوه
انا.. بنظره حمدي الوزير ماتيجي ونجيب مليجي طيب
سونيا . هئ هئ هئ طب ماتجيب ياخويا حد حاشك😂
انا اللعب وقومت شيلتها ع ايدي زي الشوال
انا.. علي اسيبك تتعامل بقا
علي عاوز اسمع صويت يوصل لآخر الشارع
سونيا.. طبعا هو انت لسه اول مره تحضرنا يعني ياعلوه
انا يالا ياشرموطه ع جوه
وبخدها وبقولها خشي ظبطي نفسك
وانا قعدت اشرب سيجاره وفجاه
لاقيتها خارجه لابسه قميص نوم احمر ده لوني المفضل وشفاف مبين الي تحت ولابسه اندر فتله وفوق مافيش برا
علطول اخدتها فلوسه فرنساوي اكلت شفايفها فيها وانا ببوسها ايدي بتنزل القميص وبشيلو وبلعب فبزازها الي قد البطيخه من كتر تفعيص وبشد الحلمات وبقولها انزلي ياكسمك مصي زبي
فتنزل تمصه وانا وهي نعمل وضع 69انا بلعب فكسها من عالاندر وبشيلو وهي بتمص زبي وروحت مدخل صباعي فكسها وبدخل ويطلع وهي مش راحمه زبي بتاكلو بالبيوض
لما حسيت هجيب روحت قالبها حاطيطها تحت مني وعمال بفرك كسها ويمشي زبي عليه رايح جاي وهي عماله تترجاني ادخلو
سونيا.. دخله بقا هموت
انا ادخل اي ياكسمك انطقي
هي دخل زبك في كسي بقا
انا حاضر وروحت مدخل زبي وقعدت أمص فبزازها واكلهم ومش عاتقها شويه وروحت نايم ع ظهري وهي فوق مني خدت وضع الفارسيه وتتنطط وقعدت شويه وقلبتها وضع الدوجي ودخلت صباعي فطيزها المفشوخه من كتر الازبار وقعدت ربع ساعه أبدل أوضاع لحد ماقربت اجيب روحت خرجت زبي من كسها وقعدت افركه ع بزازها لحد ماجيبت
بعدها دخلت استحميت وخرجت لاقيت علي كان تايم هو والي معاه
انا لبست خدوني ونزلت
وفجاه ...
وهنا ينتهي الجزء الثاني وانتظروا الجديد مع سويد
اتمني يكون عجبكم وعلفكره الجنس مش هيكون علطول هيكون فالقصه لاني مش بحب جنس دائم وميكونش فيه قصه لا انا بحب القصص الي تتابعها ومش أساسها جنس
سلام من سويد
مساء الخير
اهلا بيك يا فنان و عقبال ما تكمل اول قصه ليك .
القصه حلوه جدا و بدايتها مش بطاله بس الاجزاء قصيره جدا و انت بتختصر فى الاحداث اوى و احيانا بيحصل لخبطه فى الحوار .
طول فى الاجزاء و ادى الاحداث و المواقف حقها و العمق المطلوب ليها عشان نعرف ابعاد الشخصيات .
ملحوظه بس يا فنان .... استحاله اسلام يبقى مقدم و هو عنده ٢٤ سنه .... كبيره انه يبقى نقيب و مترقى قريب كمان .
 
  • أتفق
التفاعلات: rafefq
مساء الخير
اهلا بيك يا فنان و عقبال ما تكمل اول قصه ليك .
القصه حلوه جدا و بدايتها مش بطاله بس الاجزاء قصيره جدا و انت بتختصر فى الاحداث اوى و احيانا بيحصل لخبطه فى الحوار .
طول فى الاجزاء و ادى الاحداث و المواقف حقها و العمق المطلوب ليها عشان نعرف ابعاد الشخصيات .
ملحوظه بس يا فنان .... استحاله اسلام يبقى مقدم و هو عنده ٢٤ سنه .... كبيره انه يبقى نقيب و مترقى قريب كمان .
وفى المخابرات كمان
 
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
وفى المخابرات كمان
هنفوت دى لأن المهارات ممكن تطلع من الكليه الحربيه على المخابرات الحربيه مباشر مش المخابرات العامه
 
  • عجبني
التفاعلات: برنس الڪون
هنفوت دى لأن المهارات ممكن تطلع من الكليه الحربيه على المخابرات الحربيه مباشر مش المخابرات العامه
ماشي يا كبير
 
  • حبيته
التفاعلات: Ehab Demian

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%