NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء الثاني من عمارة 69بتاريخ ٢٣/٢/٢٠٢٤

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

megoharidy

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الثاني من عمارة 69
بعد فاتحت الباب مكنتش متوقع اللي اشوفه قدامي شوفت ملكة جمال بمعني الكلمة شوفت جوهرة بس عليها غبار الزمن حاجة ذاي الالماظ بس لبسها وهيئتها مش ليقة مع شكلها مايقدرهاش الا اللي بيفهم في حتت النادرة او الزمرد لقيت وحدا لبسة لبس فلاحي وحطة وربطة شعرها ديل حصان وعندها حسنة فوق شفتها الشمال والجسم فرنساوي اللي علي حق والصدر مدور وبارز لقدام ومعندهاش اي حاجة تانية برزة غير صدرها وشفيفها منفوخا وكائنها شفايف هيفاء وهبي فضلت بصللها من فوق لتحت وسرحان في جملها واذاي وحدا ذاي دي عيشة العيشة دي المفروض تكون هانم من هوانم جاردن ستي ما تكونش ابدا مرات البواب وانا واقف قصدها لابس شورت ديق وتشرت كات بارز عضلات جسمي وفي لحظتها زبي بدا يقف تدرجيا وهي لحظت برده لما لقتها بتبص بعنيها عليه بعد ما تاملت جسمي وبصوت مبحوح نطقت انا مني مدام مايكل البواب
انا:ايوا اهلا بيكي عيزة ايه
مني:بعتني مايكل ليك يا بيه عشان لو عزت اي خدما
انا :لا مش عايز حاجة شكرا ليكي ...اها صحيح انتم كنتم فين من شويا
مني: كنت فوق السطح بنشر الغسيل يابيه وجوزي كان بيجيب طلبات السكان برا ليه حصل حاجة
انا :كنت عايز علبة سجاير وقعدت انادي عليكم ماحدش رد
مني :سمحنا يا بيه حقك علينا اخر مرا هات انت الفلوس وشوف عايز سجاير نوعها ايه وانا اجبهالك
انا :ثواني هجبلك الفلوس ... روحت جايب ٢٠٠ جنيه وادتهلها وقلتلها علبة مرلبورو حمرا تعرفي تجبيها
مني :ايوا يابيه عرفها وبجبها كتير لسكان
انا:شطرة روحي يلا هتيلي علبة وخلي الباقي عشانك
مني:تسلم يابيه وتشكر علي الواجب بتعاك ماكنش ليه لزوم
انا:اذاي كفايا تعبكم معايا في الشقة ده اقل حاجة
خدت الفلوس ولسة هتلف رجعتلي وسئلتني سؤال مكنتش اتوقعه
مني :الا صحيح يا بيه هي مدام بسمة كانت عيزة حاجة من حضرتك
هنا شكيت تكون شافتني وانا خارج من شقة بسمة ملط ونا بجري بس قلت اسايرها
انا : اه كانت عيزة انبوبة وقعدت تنده عليكم ولما مالقتش حد رد خبطت عليا سئلتني في حاجة او اعتراض
مني:لا طبعا يابيه انتم احرار احنا ملناش دعوة والجيران لبعضيها اسفة اني ادخلت
انا :بعد كدا ماتدخليش في اللي ملكيش فيه
مني :حاضر يابيه حقك عليا انا قصدي يعني لو احتجت اي حاجة اي حاجة تنده عليا علي طول هتلقني قدامك بدل ما تخبط علي حد كنت فكرا انك انت اللي خبط عليها
هنا اتاكد شكي انها شفتني وانا خارج بس قلت اكمل معاها عشان اكيد عيزة حاجة من اتنين يا تسومني انا وبسمة علي هي شافته يا اما عجبها زبي وعيزة تجرب وفي الحالتين لازم اكسر عنها عشان ماتفكرش تساومني
مني :يابيه روحت مني فين اللي واكل عقلك
سعتها كنت سرحان في كلمها بس كانت عيني علي فلقة بزها ومرسوم علي الشمال دخلو وعلي اليمين جوة بلقوي وكانت بتفتكر اني سارح فيها
انا :ولا حاجة يا المهم روحي جيبي السجاير شكلي هحتاجك كتير
مني :خدمتك يابيه في اي وقت واي حتة واللي انت عيزه مهما ان كان عيوني ليك يابيه
مني في نفسها:ياحلاوة يا ولاد راجل انما ايه طول وعرض وعضلات وشياكة ولا زبه يالهوي راسه طلعة من الشورت هينط ويفز منه ليها حق الشرموطة اللي سمها بسمة تجنن عليه وتخده عندها من اول يوم انا لازم ينولني من الحب جامد هي مش احسن مني انا شويت نضافة علي ترويق علي جسمي علي شوية احمر واخضر والذي منه هكون احلا منها انا فعلا احلا منها
نفسها:اش جاب لجاب يعني هيسيب الهانم ويبص ليكي انتي يا مرات البواب
مني:وماله مرات البواب انا هي مش احسن مني مش شيفة كان سارح فيا اذاي وكان باصص علي صدري جامد وكان مهوس بيا انا هروح اجيب الحلاوة وظبط جسمي والبس الحتة الجميلة اللي حلتي وطلعله وشوفه هيعوز حاجة ولا لا وكدا كدا هو عايز اجبله سجاير وهو علبته مليانة ولمحتها وهي مفتوحة يعني لو اتاخرت عليه مش هيزعل وكمان لما يشوفني اتغيرت
اكيد هيغر نظرته ليها ويهتم بيا ويخدني بحضنه
عندي انا :اووووووف يخرب بيت جمال كس امك يا بنت اللبوا يبقي البواب المعرص ابن القحبة معاه الصاروخ ده وانا مطلق ده صاروخ روسي معتبر دي خسارة في كس امه بنت القحبة دي استحالة تبعد عن زبي لازم تكون تحت زبي افشخ امها وزبي قايد ناااااار كس ام كدا انا جيت هنا لشغل ولا لزبي اللي هينفجر ده ويقلي ارحم امي حررني من اللي انا فيها اقوم اعملي قهوة احسن وبعد ما عملت القهوة وخارج من المطبخ مولع سيجارة تليفوني رن قلت اكيد من الشركة ودبابص علي المتصل لقيته رقم مش متسجل عندي لسة بفتح واقول الوووووو لقيت صوت سحرني ولغبط كياني صوت ولا في الخيال
انا :الو مين معايا
المتصل :ايه مش عارف صوتي
انا : لاو.. مش عرفه
متصل:انت لحقت نسيته انا كنت معاك الصبح
انا :اها مدام ياسمين اذيك يا جميلة الجميلات اسف ماخدتش بالي
ياسمين :ههههها جميلة الجميلات مرا وحدا انا قلت انك خلبوص وشقي
انا :لا ابدا ده حقيقة انتي ليكي سحر خاص وصوتك في التليفون سحرني اكتر واكتر
ياسمين :شكلك بتاع اغاني كمان وبكاش اوي
انا:انا غلبان واللي علي قلبي علي لساني معرفش اكدب ولا خبي ولادري مدام قلت انك جميلة الجميلات وتسحري يبقي تصدقني علي طول
ياسمين :اوك صدقتك علي العموم انا اتصلت عشان اطمن عليك وشوفك عامل ايه وعزمك بكرا علي عيد ميلادي في الكافيه اللي قبلك فيه
انا :ليا الشرف اني اسمع صوتك واشوف جمالك اللي اللي يسحر واكيد هكون عندك كل سنة وانتي طيبة عقبال مليون سنة ابقي اكدي عليا بكرا علي الميعاد
ياسمين :حاضر هتصل بكرا وهبلغك
وفي عز المكلمة جرز باب خبط قلت اكيد مني عشان تجبلي علبة السجاير وبفتح لقيت حد تاني هو اللي قصادي ومعاه صنية بسبوسة ولبسة روب تحتيه كاش مايوه وجيبة شعرها علي جنب لقتها ...........

اتمني الدمج مع الجزء الاول

• عجبني
التفاعلات: الشبكشى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%