NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
432
نقاط
551
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
رحت لواحدة صحبتي كانت منهارة عشان فركشت مع صاحبها قعدت اهديها لقيتها مولعة قعدت تحكيلي عنه و عن جمال امه و اد اي كان عنتيل الكلام خدني فحكتلها انا كمان اد الواد بتاعي مجرم و فحل لاحظت ان بتاعها وقف احيه شهقت و قولتلها اي ده كله يا بت انتي بتاعك وقف لية كده قالتلي عادي هو انتي بتاعك مبيقفش قولتلها لا قالتلي وريني كده نزلت طرف البوكسر لقيته نايم مدت ايدها و بقيت تدعكه ونا بضحك قالتلي مالك قولتلها مش حاسة بحاجة قالتلي احا انتي سالبة اوي كده قولتلها ومال انتي فاكرة اي انتي يلي ازاي كده قالتلي عادي قولتلها طب وريني زي م وريتك قامت نزلت طرف الشورت يلهوي ع جمال بتاعها مصدقتش ان ده ع سالب طويل و عريض و محلوق كده و نضيف لقتني غصب عني بمد ايدي و بحسس عليه قالتلي اي رايك قولتلها جامد اوي قالتلي تحبي تجربي طعمه بصلتها و ابتسمت قالتي تعالى متكسفيش ده التوبات بتدوقه عادي هي جت عليكي قمت نزلت دماغي و حطيته في بؤي و بقيت امصه و الحس راسه رفعت دماغي و بصيت عليها لقيتها مغمضة عينها من المتعة و ماسكة دماغها لما وقفت مص فتحت عينها لقتني ببص عليها فالتلي مالك قولتلها انتي يلي مالك قالتلي جسمي سخن اوي و متخدر قولتلها عاوزه اي يعني قالتلي متيجي نعمل واحد قولتلها لا صحبي يزعل قالتلي متخفيش احنا هنجرب بص هنشوف البضاعة لسى بخيرها ولا لا هنحط الفيشة و نشيلها ع طول قولتلها لا اخاف قالتلي هو واحد قولتلها واحد بس قالتلي انتي و حظك ممكن اتنين او تلاتة قولتلها يلهوي قالتلي لو فيه حشيش ممكن يبقوا خمسة ضحكت بمياصة قامت شدت دماغي نزلتها ع بتاعها قمت مسكته و حطيته في بؤي و بقيت امص الراس و الحسها طعمها تقريبا لسى واخد شاور بجيل جامد عجبني اوي تقرييا خوخ و راس زبرها اصلا مكورة و حمرا شبه الخوخه كنت باكله اكل و ادخل لساني في الفتحة قامت مسكت دماغي و قالتلي كسمك يبنت الشرموطة هتخليني اجيب قمت ضحكت و قولتلها مش انتي يلي طلبتي و احا نيك بقا ومال فين التلاتة يلي قولتي عليهم ده اول واحد راح فالمص اهو قالتي هوريكي يبنت القحبة و قامت و قلعت الشورت و قالتلي تعالى جوة يلبوة اطلع ميتين امك مسكت ايدي و مشيت قدامها بمياصه قامت لزقت فيا و شلتني و زبرها محشور بين وراكي اححححح جامد اوي شالتني لحد السرير و نيمتني ع بطني و رجلي فالارض و قامت شديت الاندر بتاعي قلعتهولي و نزلت تلحس خرم تيزي احححححح خرمي اصلا مولع و لسانها ساقع يلهوي ع كسم ده احساس و ايدها مش راحمة ميتين كسم تيزي سبنكات لحد م احمرت قام حطيت صباعه كان عايم في خرمي من كتر الهيجان خرمي فتح اوي قامت حطيت اتنين برضوا لسى تيزي عاوزه اكتر قامت تفت ع ايدها و دعكت زبرها و حشرته دخل زي السكينة فالحلاوة شهقت من جمال كسمه جات تسحبه قولتلها لا استني سبيه شويه قالتلي مالك يلبوة انتي اول مرة تاكلي زبر قولتلها لا بس راسه كبير اوي هتعورني خلي تيزي تتعود قمت ضربتني حتة كف تيزي اترجت من حلاوته و قامت سحبت زبرها خالص مبقاش غير الراس و قمت رزعته حسيت ببضانها خبطت في بضاني قولتلها ااااي بيوجع اوي يخربيتك قالتي ده احنا لسى بنسخن يبنت المومس و بقيت تسحبه و ترجع تدخله بعنف حوالي عشر دقايق ونا بصوت ااااه اااي بيوجع همووووت اووووف ابوس رجلك براحة و هي ولا هنا مبسوطة نيك و بترزع و بتشد شعري زي اي مومس متاجرة بالساعة لحد م تيزي اتعودت لقيتها سحبته و قالتلي اطلعي نامي ع ضهرك يشرموطة عاوزه ابص في عينك ونا بفشخ كسمك طلعت ع السرير و نمت ع ضهري و رفعت رجليا بقيت ضماهم ع صدري و هي جت قربت و حطيته الراس ع الخرم و زحلقتها لتحت بعدين بقيت تمشيه من تحت بضاني لحد تحت الخرم طالع نازل و بقيت بتفرشني قولتلها يلا بقا قالتي ايه قولتلها مش هتدخلي زبرك يلا قالتلي عاوزه يلبوة قولتلها ااااه قالتلي عاوزه فين قولتلها في تيزي قالتلي طب افتحي تيزك قمت مسكت فخادي شدتهم و فشخت تيزي قامت حطيت الراس و زقتها اححححححح رجعت تنيك تاني و ايدها بتفرك بزازي و بتضربهم و تشد الحلمة بصوابعها ونا اصوت راحت وطيت و عضتني في صدري و زبرها داخل طالع زي المكنة حوالي عشر دقايق كمان و لقيتها هديت و جسمها اترعش و حسيت بنافورة لبن بتضرب في بطني حوالي خمس دقايق بتكب ونا ماسكة شفتها بمصها لحد م خلصت قمت طلعت زبرها مسحته في زبري و في بضاني و رزعتني سبنكاية خليت اللبن يخرج من تيزي و يسيل ع فخدي قمت نزلت رجليا و نمت ع بطني قالتلي مالك يلبوة قولتلها مش عاوزه لبنك يخرج من تيزي ضحكت و قالتلي متخفيش ده لسى الاول انا هفجر تيزك لبن ابتسمت كده ونا متكيفة و مبسوطة قالتلي اي هتسيب زبري واقف كتير قمت من السرير و نزلت قعدت تحت زبرها و مسكته و بقيت الحس اللبن يلي عليه قالتي عجبك يلبوة قولتلها اوي اوي قالتلي زبري ولا اللبن قولتلها الاتنين قالتلي طب كلي اللبن يلي كان في طيزك حطت زبرها في بؤي و بقيت اشفط اوي قمت مسكت دماغي و حشرته وصل لزوري اححححح ع اد م كنت هتخنق بس انبسط فشخ طلعته و كالتني قلم احححح قومتني و بقيت تلحس اللبن ع شفايفي و دخلت لسانها جوة بؤي و بقيت تلحس لساني قمت طلعت لساني و بقيت تمصه و ايدها بتفعص في تيزي و شغالة سبنكات قمت رفعت بضاني و حطيت زبرها بين رجليا و قفلت عليه و لزقت فيها اوي و حضنتها و بقيت اتحرك قدام و لورا بوسطي و احك زبرها بين فخادي احححح متعه نيك قامت مسكت ايدي و خدتني عند كرسي كان في الاوضة و قعدت و قالتلي اقعدي عليه قمت لفيت قالتلي لا اقعدي بوشك قمت فتحت رجلي و مسكت زبرها دعكته و ثبته و قعدت عليه واحدة واحدة لحد م رشق و هي حضناني و بتمص بزازي و تلحس حلمة صدري بلسانها هجت فشخت و غمضت عيني و بقيت اقوم و اقعد و انيك نفسي بزبرها شوية و شوية اكبسه ع الاخر و احرك تيزي عليه دواير كاني برقص و ارجع لورا و ارجع ازق نفسي تاني حوالي ريع ساعة بتمرجح ع زبرها لحد م قالتلي انزلي وضع الكلبة قمت و نزلت ع ايدي و رجلي و هي نزلت ع ركبها ورايا و حطيت زبرها و مسكت وسطي و بقيت ترزع جامد ونا بعض ع شفايفي من المتعه ااااه اوووف ااااح حوالي عشر دقايق و لقيت نفس خرطوم اللبن بيطرطش جوايا مقدرتش استحمل و اعصابي سابت قمت نزلت بطني و تيزي بقيت مفلقسة ع الاخر حضتني جامد و نامت بوسطها عليا و بقيت تشد بزازي و تعصرهم و هي بتصرخ اااااه يبن القحبة تيزك منيوكة اوي لحد م خلصت قمت ضربتني ع تيزي و قامت بتنهج قعدت ع الكرسي لفت و مسكت زبرها الحسه كان كش و نام قمت طلعت بلساني لحست بطنها و صدرها رضعته و طلعت يلساني لحست صدرها من فوق و مشيت بلساني و رفعت ايدها و لحست تحت باطها احححح عرقها طعمه يجنن بعدين حطيت شفايفي ع شفايفها و بوستها بوسة طويلة اكلنا شفايف بعض و قمنا سوا حطيت ايدها ع وسطي ونا حطيت ايدي ضهرها و حطيت دماغي ع كتفها و مشينا لحد الحمام دخلنا البانيو و فتحت الدوش و سبتني و خرجت برا الباينو قولتلها ع فين قالتلي انا جنبك اهو هفقع زبر مية قولتلها تعالي هنا قالتي يجي عليكي قولتلها عادي انا نفسي اصلا في كده قالتلي يبت المنيوكة ده انتي فاجرة ضحكت و قفلت الدوش و قعدت فالبانيو ع ركبي قام رجعت دخلت البانيو و وقفت قدامي و مسكت زبرها و بقيت ترش عليا ع صدري و ع فخادي اححححح جامد اوي جسمي كان ساقع و الترتره سخن مدفياني بقيت احط ايدي املاه و احط ع شعري لما لقيتني مبسوطة كده رفعت زبرها و بقيت ترش ع وشي احححح اووووف جامد نيك يلي مجربش فاته متعة بنت حرام و هي بترش بقيت افتح بؤي و ارجع اتفه و ادعكه في بزازي خلصت و ادتني زبرها امصه مصيته و شفطه و بقيت اتف يلي امصه و ادعكه في بزازي هاجت اوي قالتلي كسم نجستك هو الواد بتاعك بيعمل كده قولتلها ااااه قالتلي بيعمل اي تاني قولتلها بيقطع تيزي بالحزام قالتلي غالي و الطلب رخيص تعالى يكسمك قولتلها مش هتاخدي شاور قالتلي لا نجستك هيجتني استني زي م انتي و سبتني و خرجت فكت مية انا كمان و بقيت اغرف الترتة يلي بنزلها و يلي فالبانيو و ادعك وشي و جسمي دخلت لقتني كده فقعت ضحكة ولا اجدعها شرموطة اتخضيت قالتي مالك يلبوة شفتي عفريت ضحكت كانت جابت حزام جلد و قامت ضربت بيه ع الحيطة احححح صوته جامد قالتلي الحزام اهو يلبوة اخرجي من عندك خرجت من البانيو و راحلها قالتلي لا يكسمك انزلي زي الكلبة و قامت حطيت الحزام في رقبتي و سحبتني وراها ونا ماشية ع ايدي و رجلي زي الكلبة لحد م وصلنا الصالون قالتلي نامي ع السجادة نمت قامت قعدت ع الكرسي و بقيت تضربني ع طيزي اححححح الحزام لسوعته سخن هيجتني فشخ حوالي ربع ساعة قالتلي انا تعبت يشرموطة الحسي رجلي سجدت تحت رجلها و بقيت ابوسها و امص صوابع رجليها من كتر الهيجان لقت زبري بيترعش قالتلي مالك قولتلها هجيب قالتي هاتيهم ع رجلي و حطيت رجلها تحت بضاني احححح نزلت الكام نقطة و خلصت في دقيقة قالتلي بس كده قولتلها اااه قالتلي الحسيهم بقا و ادعكي وشك في رجلي عملت كده كان جسمي ساب و فصلت بعد م نزلت لقيتها بتدعك بتاعها و تقولي يلا نعمل التالت قولتلها احا هو انتي مبتفصليش قالتلي يلا يلبوة روحنا عند السفرة و حطيت تيزي ع الترابيزة و مسكت رجلي رفعتها مسكتها و زحلقت زبرها من تحت بضاني احححح اول لما حطيت الراس داخل كله و بقيت تنكني و ماسكة شفايفي بتمصها و تعضها بس خرمي كان واسع و اللبن بيزحلق زبرها و بيطلع ف خلتني الف و انام ع بطني و رجلي فوق الترابيزة و رجلي التانية ع الارض و خرمي مفتوح فشخ و قامت رشقت زبرها و وطيت عليا بقيت تبوسني و تلحس ضهري و رقبتي ونا اااه اااححححح قولتلها مالك هايجة لية قالتلي الصنلن يلي ع جسمك مهيجني فشخ و قمت فقعتني سبنكاية و عضتني في رقبتي لاف بايت يعني و زبرها داخل خارج زي المنشار بيقطع في خرم تيزي و بيعمل صوت قامت مسكت رجلي و نزلتها و بقيت تضربني ع تيزي و تقولي اقمطي تيزك شوية يا فاجرة و راحت شالتني و بقيت تنططني ع زبرها لحد م جبتهم جوة خلتني اوطي المس رجلي و دماغي بين رجليا و بترزع جامد لحد م كبتهم و طلعته خلصت قمت قعدت ع الارض ونا بنهج قالتلي اخيرا شبعتي يلبوة و ضحكت زي اجدعها رقاصة قولتلها خلاص هموووت يخربيت زبرك يبنت اللبوة قالتلي طب مش نفسك تدوقي تيزي و قامت لفت و وطيت طيزها كبيرة و ناعمة قمت حطيت وشي و بقيت الحس الخرم و ابوس فخادها و هي ااااه اااحححح كمان يلبوه ونا باكل خرم تيزها و هي بتشد صدرها و فجاة الفون رن قولتلها يلهوي انا اتاخرت قالتلي طب استني هوصلك و دخلت تاخد شاور ونا فضلت اخد نفسي بعدين لبست و روحت اتصلت بيا تسالني روحت فين قولتلها مش قادرة هبطت قالتلي احا يكسمك ده انا كنت هتصل بالديلر يجيب حشيش و نخربها قولتلها مرة تانية بقا روحت قلعت و دخلت احد دوش كان الريحة باينة اوي لدرجة ان اي حد كان بيعقد جنبي كان بيشم الريحة يقوم 😅 غسلت وشي بعدين وقفت حبة لقيت ريحة اللبن مع الترترة مكس ابن لذينا مهيج دماغي خرجت من الحمام و نمت ملط و بقيت افتكر كل يلي حصل و جسمي بيترعش احححح كسم الجمدان نزلت لبني ع ايدي و حطيته في بؤي و نمت ونا بمص ف صوابعي.
 
  • عجبني
التفاعلات: يوسف 55، Josapr و حمودي خول بنوتي
هل لها تكملة
 
مافيش واحده تعمل فيا كدا دلوقتي
 
  • عجبني
التفاعلات: Jooks
جامده اوووي يخربيتك هيجتني فشخ 😘😘
 
انتي فشيخه 😍😍😍😍
 
قصه جميله جدا
 
ريتني مكانيك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه جميله اوى نفسي اكون مكانها
 
الطيز دي باينّها جامدة ولّا إيه ؟
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%