NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

A

Anonymous (da5c)

ضيف
انا كنت نرتبط بواحدة وكنت بعشقها المهن هيا خانتني واذتني نفسيا جامد ولغاية دلوقت ماثرة عليا بما أن الموضوع مر عليه فوق ال ٥ سنين وانا نفسي انتقم منها يعني دلوقت فيا كمية غل وكره وقادر أن ادمرلها حياتها اعمل ايه ب**** عليكوا فيدوني عشان أنا مش كدا والشيطان بيلعب في دماغي

• عجبني
التفاعلات: Anas868, الختيار السوري, ghost_ghost و 3 آخرين
شوف حياتك وحاول تبدا من جديد صدقني اذيتها مش هتفيد بحاجه ونارك والمك هتفضل موجوده متردش الاذي ب اذي ومتخلهاش تعيش دور ضحيه هي خاينه وغلطانه ومش كويسه خلاص شوف انت طريقك وادي فرصه تانيه ل نفسك وابدا تاني مش بقولك تسامحها لكن صدقني اذيتك ليها مش هتفيد كبر دماغك وخليك انضف منها

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost، الباحـــث و Islam ekko
انا كنت نرتبط بواحدة وكنت بعشقها المهن هيا خانتني واذتني نفسيا جامد ولغاية دلوقت ماثرة عليا بما أن الموضوع مر عليه فوق ال ٥ سنين وانا نفسي انتقم منها يعني دلوقت فيا كمية غل وكره وقادر أن ادمرلها حياتها اعمل ايه ب**** عليكوا فيدوني عشان أنا مش كدا والشيطان بيلعب في دماغي
اسكت و سيبها في حالها و اعرف لو مظلوم و ليك حق هيرجع هيرجع

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost، الباحـــث و Islam ekko
انا مخنوق عشان أنا حاسس بإحساس أن كان مضحوك عليا ده المخليني كتبت هنا فاهم قصدي ؟

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost، الباحـــث و اسنانجي
انا مخنوق عشان أنا حاسس بإحساس أن كان مضحوك عليا ده المخليني كتبت هنا فاهم قصدي ؟
وليه متشوفهاش ان **** اراد ان حقيقه تظهر وانك تبعد عنها قبل ما تلبسها وتكون مراتك

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
معاك و عارف انك موجع قوي بس الضرر اللي هتسببه ليها هيبقي كبير و هتضرها قوي

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و Islam ekko
انت صح انا شوية وههدي

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و اسنانجي
انت صح انا شوية وههدي
لازم تهدي هلطول يا صاحبي و اللي باعك بيعه و متشغلش دماغك باللي راح بكره حقك يرجعلك

• عجبني
متعملش حاجه صدقني هتتخان طالما خانتك انته تشكر الظروف إلي كشفتلك الحقيقه احسن ما تعيش مغفل طول حياتك او تجوزها وتجبلك عيال مش عيالك انته محظوظ .. انساها خالص وارميها في صفيحه الزباله والزمن كفيل ينتقم منها

• عجبني
عرفها

• عجبني
طالاما خاينة ووجعتك زل كسمها ولكن حرص لان الموضوع ده مش هيريحك ف الاخر ال هو مسكن م اكتر كلمها وزلها شوية ولكن خلي بالك برضك ولو جاية معاك تنسي وتسامح اعمل كده الافضل

• عجبني
طالاما خاينة ووجعتك زل كسمها ولكن حرص لان الموضوع ده مش هيريحك ف الاخر ال هو مسكن م اكتر كلمها وزلها شوية ولكن خلي بالك برضك ولو جاية معاك تنسي وتسامح اعمل كده الافضل
عملت كدا في الاول بس برضو مش قادر انسي كدا كدا هيا بعيدة عني فيحاول انساها

• عجبني
انساها ودور ع حياتك

• عجبني
انا كنت نرتبط بواحدة وكنت بعشقها المهن هيا خانتني واذتني نفسيا جامد ولغاية دلوقت ماثرة عليا بما أن الموضوع مر عليه فوق ال ٥ سنين وانا نفسي انتقم منها يعني دلوقت فيا كمية غل وكره وقادر أن ادمرلها حياتها اعمل ايه ب**** عليكوا فيدوني عشان أنا مش كدا والشيطان بيلعب في دماغي.

• عجبني
اكيد لما حياتك تظبط وتحب غيرها هتنساها .. حاول متركزش معاها لما تيجي ف بالك . اعتبر انها شخصيتها مش مظبوطه وغلطت والغلط ده جه فيك انت وهي مش ملاك يعني ولا هيا شيطان هيا بشر عادي بيغلط ساعات حتي لو غلط كبير .. فانت متنشغلش بيها وانشغل بنفسك وحياتك . ومش كل واحد احنا عاوزين نبقي معاه هو هيبقي عاوز يبقي معانا .. اعتبر ان هيا اختارت اختيار تاني غيرك وانت مش مطلوب منك تتحكم ف اختيارها ولا مطلوب مننا عموما اننا نتحكم ف تصرفات الناس الطبيعي في تصرفات هتعجبنا وتصرفات هتدايقنا وتغيظنا فاحنا منركزش ع المشكله دي ونقعد نضخم فيها وكل شويه نفتكرها ونتغاظ . حاول لما تفتكر خيانتها تاخد الموضوع بهدؤ ان ده سعات بيحصل وانه مش نهايه الدنيا ومش هياثر فيك ولا ف حياتك وانك اكبر منها ومن تصرفاتها وخيانتها وان تصرفها ده حتي لو جرحك وقتها فانت قادر تتغلب عليه وتطيبه والزمن يطيبه وانت عليك دور انك مش كل شويه تقعد تعمل مناحه ع ال حصل

• حبيته
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو كنت بتحبها بجد تبعد متحاولش تاذيها ولاتفتكرها اصلا

**** يكون في عونك. اتفهم ألمك. انا أحببت فتاة منذ 20 عاماً.. وخانتنس وباعتني في وقتها.. وتألمت ألم فظيع و رهيب.. يظاهي الجروح الخطيرة التي تهدد حياة الأنسان لو اصيب بها في جسمه..
ولازلت للآن..لو تذكرت خيانتها..اشعر بوخزة في قلبي والم ...لكن ليس مثل السابق..

طبعا خمس سنوات ليست مدة كافية لشفاء جروحك..انا واثق و مجرب لهذا الشيء

اتمنى لك الشفاء من جروحك.. **** يكون في عونك..

• عجبني
التفاعلات: Islam ekko
كل ده عشان لسه مرتبطش لو ارتبط حتنسي لعب العيال ده

• عجبني
التفاعلات: Islam ekko
اكيد لما حياتك تظبط وتحب غيرها هتنساها .. حاول متركزش معاها لما تيجي ف بالك . اعتبر انها شخصيتها مش مظبوطه وغلطت والغلط ده جه فيك انت وهي مش ملاك يعني ولا هيا شيطان هيا بشر عادي بيغلط ساعات حتي لو غلط كبير .. فانت متنشغلش بيها وانشغل بنفسك وحياتك . ومش كل واحد احنا عاوزين نبقي معاه هو هيبقي عاوز يبقي معانا .. اعتبر ان هيا اختارت اختيار تاني غيرك وانت مش مطلوب منك تتحكم ف اختيارها ولا مطلوب مننا عموما اننا نتحكم ف تصرفات الناس الطبيعي في تصرفات هتعجبنا وتصرفات هتدايقنا وتغيظنا فاحنا منركزش ع المشكله دي ونقعد نضخم فيها وكل شويه نفتكرها ونتغاظ . حاول لما تفتكر خيانتها تاخد الموضوع بهدؤ ان ده سعات بيحصل وانه مش نهايه الدنيا ومش هياثر فيك ولا ف حياتك وانك اكبر منها ومن تصرفاتها وخيانتها وان تصرفها ده حتي لو جرحك وقتها فانت قادر تتغلب عليه وتطيبه والزمن يطيبه وانت عليك دور انك مش كل شويه تقعد تعمل مناحه

اكيد لما حياتك تظبط وتحب غيرها هتنساها .. حاول متركزش معاها لما تيجي ف بالك . اعتبر انها شخصيتها مش مظبوطه وغلطت والغلط ده جه فيك انت وهي مش ملاك يعني ولا هيا شيطان هيا بشر عادي بيغلط ساعات حتي لو غلط كبير .. فانت متنشغلش بيها وانشغل بنفسك وحياتك . ومش كل واحد احنا عاوزين نبقي معاه هو هيبقي عاوز يبقي معانا .. اعتبر ان هيا اختارت اختيار تاني غيرك وانت مش مطلوب منك تتحكم ف اختيارها ولا مطلوب مننا عموما اننا نتحكم ف تصرفات الناس الطبيعي في تصرفات هتعجبنا وتصرفات هتدايقنا وتغيظنا فاحنا منركزش ع المشكله دي ونقعد نضخم فيها وكل شويه نفتكرها ونتغاظ . حاول لما تفتكر خيانتها تاخد الموضوع بهدؤ ان ده سعات بيحصل وانه مش نهايه الدنيا ومش هياثر فيك ولا ف حياتك وانك اكبر منها ومن تصرفاتها وخيانتها وان تصرفها ده حتي لو جرحك وقتها فانت قادر تتغلب عليه وتطيبه والزمن يطيبه وانت عليك دور انك مش كل شويه تقعد تعمل مناحه ع ال حصل
انا عملت كدا فعلا هو الواحد لما بيكون مخنوق بيفتكر الايام الوحشة المرة في حياته وبيحاول يتجنبها بس الحمد**** هديت ويا رب انساها عشان مجيش في يوم واظلمها

**** يكون في عونك. اتفهم ألمك. انا أحببت فتاة منذ 20 عاماً.. وخانتنس وباعتني في وقتها.. وتألمت ألم فظيع و رهيب.. يظاهي الجروح الخطيرة التي تهدد حياة الأنسان لو اصيب بها في جسمه..
ولازلت للآن..لو تذكرت خيانتها..اشعر بوخزة في قلبي والم ...لكن ليس مثل السابق..

طبعا خمس سنوات ليست مدة كافية لشفاء جروحك..انا واثق و مجرب لهذا الشيء

اتمنى لك الشفاء من جروحك.. **** يكون في عونك..
يا رب

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%