NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ترخيص بيوت الدعارة .. مع أم ضد ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في ظل غلاء الأسعار وإرتفاع تكاليف الزواج وأن الجنس إحتياج جسدي مُلّح زي الأكل والشرب ومن الصعب الحصول عليه في مجتمعاتنا إلا بالزواج أو بمهارات وسمات شخصية ليست متوفرة عند كل الشباب والفتيات ، فسؤالي للشباب :

- هل تقبل أو تتمني أن يكون هناك بيوت مرخصة لممارسة الجنس مقابل المال بحيث أنك تقدر بكل سهولة تروح لأي بيت وتختار اللي تمارس معها الجنس بحسب زوقك ؟

- بالنسبة للسيدات أو الفتيات ، هل تقبلي أو تتمني أنه في حالة عدم وجود زوج أو في حال تجاوزك الثلاثين من العمر مثلا دون ممارسة الجنس أن يكون هناك بيوت لممارسة الجنس فيها من الرجال اللي تقدرى تختاري من بينهم اللي تشعرى أنه هيمتعك ويحقق لك رغباتك الجنسية ؟!
موضع محزن جدا
ما هو الي يخلينا نمشي غلط ب الشكل ده
ما ممكن نخفض تكليف الزواج
وانا مش هتكلم اكتر من كدا علشان المنتدي بيمن اي كلام ديني لاكن الموضوع ده ميتسكتش عليه

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
وانا ليه اعوز بيت وانا ممكن اعمل كده مع صحابي
علشان انتي بنت مليون واحد عايز ينيكك انما او ولاد الموضوع هيختلف

علشان انتي بنت مليون واحد عايز ينيكك انما او ولاد الموضوع هيختلف
يعني انت عايز تفهمني انكم لو حطيتوا الموضوع في دماغم مش هتعرفوا توصلوا لحد يعمل معاكوا كده

يعني انت عايز تفهمني انكم لو حطيتوا الموضوع في دماغم مش هتعرفوا توصلوا لحد يعمل معاكوا كده
مش كل الناس تعرف تعمل كدا ولا كل البنات تقبل ب كدا
احنا لا شبهكم ولا ذيكم
احنا مجتمع صعيدي و الحاجه دي عندنا فيها موووت غير عندكم الدنيا سداح مداح

مش كل الناس تعرف تعمل كدا ولا كل البنات تقبل ب كدا
احنا لا شبهكم ولا ذيكم
احنا مجتمع صعيدي و الحاجه دي عندنا فيها موووت غير عندكم الدنيا سداح مداح
انت ساقط جغرافيا ولا ايه 😂😂 البحر الاحمر صعيد برضو ولكن الفرق السياحه
وفوق كده لو انت هتتكلم عن الصعيد العند النيل ، انا حاليا قاعده في اسيوط علشان الكلية الدنيا برضو مختلفتش كتيرعن عندنا يعني مثلا مسكوا واد وبنت في حمامات كلية من الكليات .
الموضوع ملهوش علاقه بالمكان الفكرة انت لو عايز هتعمل

• بيضحكني
التفاعلات: الكوهينور
وفوق كده لو انت هتتكلم عن الصعيد العند النيل ، انا حاليا قاعده في اسيوط علشان الكلية الدنيا برضو مختلفتش كتيرعن عندنا يعني مثلا مسكوا واد وبنت في حمامات كلية من الكليات .
لا البحر الاحمر مش تبع الصعيد البحر الاحمر اسواء من بتوع بحري بسبب السياحه وكدا
و بعدين مش كل الي في الصعيد صعايده لا اغلب كليات الصعيد بنات و شباب من بحري و دول بمجرد خروجهم من بيتهم بيقلبو شرميط لانو ما في حد يقلهم اي شي
و الي اتسكو دول لو البنت مش موافقه مكنش هيحصل الامر كله بيتوقف ع البنت

ما إحنا قلنا أن مش كل الشباب عندهم الجرأة أنهم يمتلكوا زمام المبادرة !
مش كلهم عندهم إستعداد يتقفشوا في حمام الكلية ؟!

فيه ناس بيخافوا علي صورتهم أدام الناس ، لكن في نفس الوقت هيتجنن وينيك ، ومفيش أدامه غير إنه يروح بيت من دول في مكان بعيد عن منطقته ومحدش يعرفه هناك ، ومش محتاج غير الأمان ، أن البيت يكون مترخص ومفيش شرطة تكبس عليه وتقبض عليه ملفوف في ملاية !

لا البحر الاحمر مش تبع الصعيد البحر الاحمر اسواء من بتوع بحري بسبب السياحه وكدا
و بعدين مش كل الي في الصعيد صعايده لا اغلب كليات الصعيد بنات و شباب من بحري و دول بمجرد خروجهم من بيتهم بيقلبو شرميط لانو ما في حد يقلهم اي شي
و الي اتسكو دول لو البنت مش موافقه مكنش هيحصل الامر كله بيتوقف ع البنت
لأ دور هتلاقي ان محافظة البحر الاحمر صعيد والكبيرة بقا ان الجيزه كمان صعيد بحري القاهرة لفوق .
بس متنكرش ان الواد لما دور لقا بنت

• أتفق
التفاعلات: الكوهينور
ما إحنا قلنا أن مش كل الشباب عندهم الجرأة أنهم يمتلكوا زمام المبادرة !
مش كلهم عندهم إستعداد يتقفشوا في حمام الكلية ؟!

فيه ناس بيخافوا علي صورتهم أدام الناس ، لكن في نفس الوقت هيتجنن وينيك ، ومفيش أدامه غير إنه يروح بيت من دول في مكان بعيد عن منطقته ومحدش يعرفه هناك ، ومش محتاج غير الأمان ، أن البيت يكون مترخص ومفيش شرطة تكبس عليه وتقبض عليه ملفوف في ملاية !
وجهات نظر

لأ دور هتلاقي ان محافظة البحر الاحمر صعيد والكبيرة بقا ان الجيزه كمان صعيد بحري القاهرة لفوق .
بس متنكرش ان الواد لما دور لقا بنت
1 من كل 1000 يا مريم

اعتقد ان تقنين امتهان الدعارة هو جعل مهنة موجودة اكثر سلامة و اقل خطر على الي بيشتغلها و اكثر امان من ناحية الامراض و غيرو
ليه لا ما دان في اطار يخلي العاملين محمييين! و مش مجبورين او مرغمين و فمكان محمي

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
ليه معندناش بيوت مفيش عربيات مفيش لوكندات 😂😂
لوكندات صعب انك تلاقي واحده امان بيوت معتقدش ان ٩٥ في الميه من هنا هوا معندهمش غير البيت العايشين فيه عربيات هتجيب عربيه متفيمه منين ولا تلاقي منين ناس تعرف تعمل حاجه في عربيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%