NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ترخيص بيوت الدعارة .. مع أم ضد ؟

انا مقولتش مفيش انا قولت ب النسباء للبنات لو حبت تمارس مع واحد هتمارس عكس الشباب الموضوع صعب اني يعرف يقنع واحده الا لما تبقا هي عايزه
فهماني

لوكندات صعب انك تلاقي واحده امان بيوت معتقدش ان ٩٥ في الميه من هنا هوا معندهمش غير البيت العايشين فيه عربيات هتجيب عربيه متفيمه منين ولا تلاقي منين ناس تعرف تعمل حاجه في عربيه
معلش انا بتكلم عن نفسي

• عجبني
التفاعلات: ZEROF856
انا مقولتش مفيش انا قولت ب النسباء للبنات لو حبت تمارس مع واحد هتمارس عكس الشباب الموضوع صعب اني يعرف يقنع واحده الا لما تبقا هي عايزه
فهماني
فهماك

• أتفق
التفاعلات: الكوهينور
ليه معندناش بيوت مفيش عربيات مفيش لوكندات 😂😂

ماهي اللوكندات دي اللي أقصدها وبأقول عليها !

أنا مقصدش الشكل التقليدي بتاع بيوت الدعارة اللي بتيجي في الأفلام .. لأ .. أبسليوتلي 😄

لوكاندات تكون معروفة أنها مخصصة للجنس ، النسوان بتأجر فيها غرف وبتنزل الريسبشن تصطاد الزبون من تحت وتتفق وتطلع بيه غرفتها ، وممكن برضو ستات عاوزة تمارس الجنس تروح اللوكاندة وتتفق مع حد يعجبها هناك ويأجروا غرفة يخلصوا فيها ويروحوا !

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
خد عندك تكاليف الترخيص
خد عندك تكاليف الاكل
خد عندك تكاليف الشرب
خد عندك تكاليف البنت
خد عندك تكاليف قواده البنت
خد عندك تكاليف عرص قواده البنت
خد عندك تكاليف البيت
خد عندك تكاليف المواصلات اللى هتروح بيها
تكاليف حجز البنت
.
.
.
.
.
.
كوووول دا عشان نيكه ساعه زمن واحده
تخيل بدل ما تدفعهم فى ساعه شوف واحده بنت اصول وتمارس معاها طول العمر
صدقنى الجنس رخيص جدا وارخص مما تتخيل بس فى الحلال
انا عندى بقيت بسمع ارقام فلكيه محسسنى ان عندهم اللى مش عند البنات التانيه
معترض تماما على بيوت الدعاره واتمنى تتنتهى بجد

لا صعب جدا لأن احنا فى دوله عربيه وكمان القيم و الاخلاق هنا مستحيل تحصل زى كدا كان زمان بيحصل عشان كان فى احتلال والكلام دا بس دلوقتي صعب وكمان الحاجه اللى بالفلوس مالهاش نفس ولا طعم بالحب تحلو الحاجه

• عجبني
طيب وأنت ليه معارض للموضوع أوي كدة ؟!

كل حاجة وليها أثارها السلبية والإيجابية ، المفروض إننا نقارن بين الأثار السلبية والإيجابية ، ولو تغلبت الإيجابيات علي السلبيات أو العكس ساعتها نقول أه أو لأ !

إيجابيات ترخيص بيوت للدعارة كثيرة وأقدر أعددها ، لكن تقدر حضرتك تسرد السلبيات ؟!
مع الوضع بالإعتبار أن النياكة شغالة في المجتمع علي ودنه ، الناس دايرة تنيك في بعضها وبيصورا النيكة وينشروها ع النت كمان ، وقسم الأفلام في المنتدي ومواقع الجنس خير شاهد ، يبقي إيه المانع إنها تكون مقننة ؟ ساعتها هتكون بيوت الدعارة المقننة أأمن من الشقط ، ع الأقل هتضمن أن اللي هتنام معاها هتكون نضيفة ومعندهاش أمراض !
أنا هسئلك سوال وتجاوب بكل صراحه وسئالي مقصدش بيه اهانه ليك أو اي حد
هل هتوافق أن أهل بيتك سواء امك او اختك او مراتك تشتغل في الدعاره

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Aymanx123 و الكوهينور
عالمي عالمي شابو ليك يا درش 🥰🥰

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و مصطفى مصطفى
خد عندك تكاليف الترخيص
خد عندك تكاليف الاكل
خد عندك تكاليف الشرب
خد عندك تكاليف البنت
خد عندك تكاليف قواده البنت
خد عندك تكاليف عرص قواده البنت
خد عندك تكاليف البيت
خد عندك تكاليف المواصلات اللى هتروح بيها
تكاليف حجز البنت
.
.
.
.
.
.
كوووول دا عشان نيكه ساعه زمن واحده
تخيل بدل ما تدفعهم فى ساعه شوف واحده بنت اصول وتمارس معاها طول العمر
صدقنى الجنس رخيص جدا وارخص مما تتخيل بس فى الحلال
انا عندى بقيت بسمع ارقام فلكيه محسسنى ان عندهم اللى مش عند البنات التانيه
معترض تماما على بيوت الدعاره واتمنى تتنتهى بجد

لما تدفع 1000أو 2000 جنيه في نيكة محترمة (ليلة مثلا ) كل أسبوعين أو شهر حسب إمكانياتك ، شاملة أجرة المكان والأكل والشرب والعرص .. إلخ .. هي ارخص كتير من أنك تدفع مالايقل عن نص مليون جنيه في شقة وشبكة وعفش وفرح وقاعة وسيشن .. إلخ .. علشان تنيك طول العمر ، وترتبط بواحدة لو ملكش مزاج في ليلة وهي ليها مزاج ومنكتهاش هتنكد عليك عيشتك تاني يوم ! 😄 وممكن تطلع بنت 60x70 وتضطر تطلقها وتخسر كل حاجة !

نيكة ب 1000جنيه كل أسبوع ولا حتي شهر أرخص بكتير .

• عجبني

لكل مهنة أصحابها !

أنا بروح أصلح عربيتي عند الميكانيكي .. لازم أمي واختي ومراتي يشتغلوا ميكانيكية ؟

منطق غريب !

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الكوهينور
لا صعب جدا لأن احنا فى دوله عربيه وكمان القيم و الاخلاق هنا مستحيل تحصل زى كدا كان زمان بيحصل عشان كان فى احتلال والكلام دا بس دلوقتي صعب وكمان الحاجه اللى بالفلوس مالهاش نفس ولا طعم بالحب تحلو الحاجه

الدعارة هي أقدم مهنة في التاريخ .. أقدم من الإحتلال نفسه ، وهو مقنن في مصر مع دخول العثمانيين مصر ، وكانوا بيحصلوا عن المهنة ضرائب .

• عجبني
التفاعلات: Ahmedobst
لكل مهنة أصحابها !

أنا بروح أصلح عربيتي عند الميكانيكي .. لازم أمي واختي ومراتي يشتغلوا ميكانيكية ؟

منطق غريب !
افرض افرض مثلا مراتك عايزه تشتغل شرموطه ما هو مسمي المهنه دي شرموطه طبعا او اختك او امك
هل هتوافق
توافق اني انيك مراتك ب 1000 في اليليه و تجيلك الصبح مفشوخه من النيك وانت قاعد في البيت
اعتقد ده سؤال منطقي يا عزيزي

ماهي اللوكندات دي اللي أقصدها وبأقول عليها !

أنا مقصدش الشكل التقليدي بتاع بيوت الدعارة اللي بتيجي في الأفلام .. لأ .. أبسليوتلي 😄

لوكاندات تكون معروفة أنها مخصصة للجنس ، النسوان بتأجر فيها غرف وبتنزل الريسبشن تصطاد الزبون من تحت وتتفق وتطلع بيه غرفتها ، وممكن برضو ستات عاوزة تمارس الجنس تروح اللوكاندة وتتفق مع حد يعجبها هناك ويأجروا غرفة يخلصوا فيها ويروحوا !
دي دعارة مش متعه

افرض افرض مثلا مراتك عايزه تشتغل شرموطه ما هو مسمي المهنه دي شرموطه طبعا او اختك او امك
هل هتوافق
توافق اني انيك مراتك ب 1000 في اليليه و تجيلك الصبح مفشوخه من النيك وانت قاعد في البيت
اعتقد ده سؤال منطقي يا عزيزي

لا مش منطقي يا عزيزك .. ولما تسأل سؤال زي ده بلاش تشخصن ، إتكلم بشكل عام ، كأن تقول ترضي أن واحد مراته عاوزة تشتغل شرموطة .. إلخ ..

أنا مقبلش .. ومراتي متقبلش

وزي ماقلت لك لكل مهنة أصحابها ! واعرف اللي كان بيقعد في البيت ومراته في غرفة النوم وبيستقبل الرجال ويدخلهم لمراته ويقبض وهما خارجين !

علشان كده اللي انا مقبلوش غيري يقبله ، وأكرر أن لكل مهنة أصحابها ، وطالما فيه ناس بتشتغل الشغلانة دي ، وطالما النيك شغال في الجامعات والبيوت والأتوبيسات في السر ، يبقي إيه المانع أنه يكون مقنن طالما في كل الأحوال محدش هيقدر يمنعه ؟

وانا ليه اعوز بيت وانا ممكن اعمل كده مع صحابي
مهو البيت للناس اللى ملهمش صحاب او صحابه هيكونوا من اللى ملهمش فى السكس او ببساطة مش النوع اللى الشخص عايزه

مهو البيت للناس اللى ملهمش صحاب او صحابه هيكونوا من اللى ملهمش فى السكس او ببساطة مش النوع اللى الشخص عايزه
مش فاهمه ولا كلامه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%