NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ترخيص بيوت الدعارة .. مع أم ضد ؟

الأماكن المرخصة دي مش هتبقي فاضية طبعا !

فيها نسوان رايحة تتناك بالفلوس ، وأكيد هيبقي فيها نسوان رايحة تتناك للمزاج ومفيش مانع من إنها تقبض فلوس برضو !

كذلك هيبقي فيها رجالة برضو رايحين ينيكوا بالفلوس ، لكن أكيد هيحصل إستلطاف ، يعني واحدة منهم هتستلطف واحد ويدخل مزاجها وتاخده معاها علي الأوضة !

يعني بالتأكيد هيبقي فيه متعة .
مستحيل

ليه مستحيل ؟!

لو مستحيل مكنش الناس راحوها ودفعوا فيها فلوس بتوصل لألاف الجنيهات !

هو إيه الفرق بين أن واحد يصطاد واحدة من الشارع او المواصلات العامة مفيش بينه وبينها سابق معرفة ، أو إنه يروح بيت دعارة ويختار واحدة من هناك ؟

وبالنسبة النسوان اللي بتقف في الشارع علي محطة مترو أو أتوبيس وماسكة شنطة فيها عدة الشغل ( قميص .. اندر .. برا ) وتلاغي الزبون وتتفق وتروح معاه ، تفرق إيه عن اللي في بيت الدعارة ؟

ليه مستحيل ؟!

لو مستحيل مكنش الناس راحوها ودفعوا فيها فلوس بتوصل لألاف الجنيهات !

هو إيه الفرق بين أن واحد يصطاد واحدة من الشارع او المواصلات العامة مفيش بينه وبينها سابق معرفة ، أو إنه يروح بيت دعارة ويختار واحدة من هناك ؟

وبالنسبة النسوان اللي بتقف في الشارع علي محطة مترو أو أتوبيس وماسكة شنطة فيها عدة الشغل ( قميص .. اندر .. برا ) وتلاغي الزبون وتتفق وتروح معاه ، تفرق إيه عن اللي في بيت الدعارة ؟
انا مش مقتنعه بفكرة الشقط للجنس اصلا انا بتكلم انها تكون صحوبيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش فاهمه
بصي ياستي انتي حد من صحابك مش هيروح يقول لي حد برا و مش هيفضحك وهيخبي لاكن حد من برا مش هتبقي فارقه معاه وممكن ينزل صورك.و شات وكده

بصي ياستي انتي حد من صحابك مش هيروح يقول لي حد برا و مش هيفضحك وهيخبي لاكن حد من برا مش هتبقي فارقه معاه وممكن ينزل صورك.و شات وكده
حصل

فهمتي دماغي ده اللي انا بتكلم في ومعظم الشباب هنا بدور علي اي خرم وخلاص لاكن في ناس بتبقا عايزه ترطبت و تحب .و الحب هيجيب الباقي فاهمه

فهمتي دماغي ده اللي انا بتكلم في ومعظم الشباب هنا بدور علي اي خرم وخلاص لاكن في ناس بتبقا عايزه ترطبت و تحب .و الحب هيجيب الباقي فاهمه
فاهمه

انا مش مقتنعه بفكرة الشقط للجنس اصلا انا بتكلم انها تكون صحوبيه

فيه هنا سوء تواصل ...

حضرتك بتتكلمي عن نفسك وعن ميولك ، لكن أنا بأتكلم بشكل عام !

فيه ناس زي ماقلت خجولة .. مبتعرفش تصاحب ، وبيعتقد أنه لو حاول يكلم ست هتفضحه وتلم عليه الناس ! وفيه اللي مبيعرفش يبدأ الكلام ومش عارف يدخل منين ! أنا كنت من الناس دي لحد ما إتجوزت فعيني فتحت شوية 😄

أنا لحد ما إتجوزت في عمر 29سنة لو كنت أعرف بيت دعارة بالفلوس كنت هروح !

فيه هنا سوء تواصل ...

فيه ناس زي ماقلت خجولة .. مبتعرفش تصاحب ، وبيعتقد أنه لو حاول يكلم ست هتفضحه وتلم عليه الناس ! وفيه اللي مبيعرفش يبدأ الكلام ومش عارف يدخل منين ! أنا كنت من الناس دي لحد ما إتجوزت فعيني فتحت شوية 😄

وجهات نظر

فيه هنا سوء تواصل ...

البيوت كتير بس انت شكلك كنت بتكسف تقريبا

وجهات نظر

بالتأكيد ...

كلامي مش معناه أن كل اللي عاوز يمارس الجنس هيروح بيوت الدعارة ، لكنها تبقي متنفس لبعض الناس .

• بيضحكني
التفاعلات: چاجوار المنتدي
شخصيا انا ضد فكره الجنس المادى لانه بيلغى اى مشاعر او اى حميميه فى العلاقه لكن فى نفس الوقت زى ما حضرتك قلتى فى شباب او بنات بتبقى مقومات جمالهم او مقومات الجسم مبتخليش حد يفكر فيهم فا للاسف بيلجا لشقه الدعاره و هنا بيبقى فيه خوف كبير عليهم طبعا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%