NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ترخيص بيوت الدعارة .. مع أم ضد ؟

حنفي الونش

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في ظل غلاء الأسعار وإرتفاع تكاليف الزواج وأن الجنس إحتياج جسدي مُلّح زي الأكل والشرب ومن الصعب الحصول عليه في مجتمعاتنا إلا بالزواج أو بمهارات وسمات شخصية ليست متوفرة عند كل الشباب والفتيات ، فسؤالي للشباب :

- هل تقبل أو تتمني أن يكون هناك بيوت مرخصة لممارسة الجنس مقابل المال بحيث أنك تقدر بكل سهولة تروح لأي بيت وتختار اللي تمارس معها الجنس بحسب زوقك ؟

- بالنسبة للسيدات أو الفتيات ، هل تقبلي أو تتمني أنه في حالة عدم وجود زوج أو في حال تجاوزك الثلاثين من العمر مثلا دون ممارسة الجنس أن يكون هناك بيوت لممارسة الجنس فيها من الرجال اللي تقدرى تختاري من بينهم اللي تشعرى أنه هيمتعك ويحقق لك رغباتك الجنسية ؟!

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Adam Afndena، غريب عن العالم و Hus9
وانا ليه اعوز بيت وانا ممكن اعمل كده مع صحابي

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ahlawy77, LOSTED, تيتو٩٥ و شخص آخر
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و 父_LOL_父
بالظبط ولكن فلوس وكلام فاضي ليه
الجنس اللي من غير فلوس بيبقي امتع بكتير ودي وجهة نظري انا مدفعش فلوس مقابل جنس

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
الجنس اللي من غير فلوس بيبقي امتع بكتير ودي وجهة نظري انا مدفعش فلوس مقابل جنس
الجنس بفلوس مش هيكون ليه متعه الطرفين لأن واحد واخدها بيزنس

• عجبني
التفاعلات: ezzatabolil
الجنس بفلوس مش هيكون ليه متعه الطرفين لأن واحد واخدها بيزنس
كلامك صح هتبقي متعة من طرف واحد والطرف التاني تأدية واجب بمقابل

• عجبني
في ظل غلاء الأسعار وإرتفاع تكاليف الزواج وأن الجنس إحتياج جسدي مُلّح زي الأكل والشرب ومن الصعب الحصول عليه في مجتمعاتنا إلا بالزواج أو بمهارات وسمات شخصية ليست متوفرة عند كل الشباب والفتيات ، فسؤالي للشباب :

- هل تقبل أو تتمني أن يكون هناك بيوت مرخصة لممارسة الجنس مقابل المال بحيث أنك تقدر بكل سهولة تروح لأي بيت وتختار اللي تمارس معها الجنس بحسب زوقك ؟

- بالنسبة للسيدات أو الفتيات ، هل تقبلي أو تتمني أنه في حالة عدم وجود زوج أو في حال تجاوزك الثلاثين من العمر مثلا دون ممارسة الجنس أن يكون هناك بيوت لممارسة الجنس فيها من الرجال اللي تقدرى تختاري من بينهم اللي تشعرى أنه هيمتعك ويحقق لك رغباتك الجنسية ؟!
لا مش مع الفكره دى خالص

• عجبني
التفاعلات: 父_LOL_父
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: علي علي🖕🖕
  • عجبني
وانا ليه اعوز بيت وانا ممكن اعمل كده مع صحابي

بالنسبة للبنات والسيدات كلامك صحيح بنسبة كبيرة ، أي بنت أو ست لو شاورت لأي حد هيجيلها جرى وما هيصدق ، لكن برضو فيه نسبة منهم ممكن تكون خجولة أو خايفة من المعارف والأصدقاء إنهم يفضحوها ، أو البيت عندها زحمة ومشغول ومفيش مكان تمارس فيه مع حد ، فالبيوت دي بتوفر المكان مع أشخاص غرباء لا يعرفك ولا تعرفيه !

يعني الأسباب كتير والظروف بتختلف من شخص للتاني ومن إنسانة لأخرى .

• عجبني
وعايزين تمتعه بعض
اكيد وهيكون في تفاهم وصداقه وارتاح كبير جدا وموجودين جمب بعض دايما مش من أجل الجنس وبس لازم يبقي في ارتياح وشعور بالأمان قبل فكرة الجنس والممارسه

بالنسبة للبنات والسيدات كلامك صحيح بنسبة كبيرة ، أي بنت أو ست لو شاورت لأي حد هيجيلها جرى وما هيصدق ، لكن برضو فيه نسبة منهم ممكن تكون خجولة أو خايفة من المعارف والأصدقاء إنهم يفضحوها ، أو البيت عندها زحمة ومشغول ومفيش مكان تمارس فيه مع حد ، فالبيوت دي بتوفر المكان مع أشخاص غرباء لا يعرفك ولا تعرفيه !

يعني الأسباب كتير والظروف بتختلف من شخص للتاني ومن إنسانة لأخرى .
الموضوع محتاج ثقه ومفيش بيت دعاره حد هيثق فيه

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و علي علي🖕🖕
اكيد وهيكون في تفاهم وصداقه وارتاح كبير جدا وموجودين جمب بعض دايما مش من أجل الجنس وبس لازم يبقي في ارتياح وشعور بالأمان قبل فكرة الجنس والممارسه
ايوه

• عجبني
انا دخلت المنتدي بعد فترة كبيرة كنت بتردد عليه. عاوز اكون صداقات ويكون في بينا ثقه وأمان مفيش مانع من تجارب واتخاذ خبرات والتعلم بس الأساس الأمان والثقه

ده بالنسبة لحد عنده المهارات اللي قولت عليها .. زي أنه يكون وسيم وبيعرف يلاغي النسوان وفاهم سيكولوجيتهم ، واحد وتاني ميفرقش معاه هو هينيك مين .. أمه .. أخته .. مرآة خاله .. مرآة عمه .. جارته .. زميلته .. إلخ ..

لكن فيه ناس خجولة ، وبيحترم العلاقات الأسرية وعلاقات الجيرة والزمالة والقرابة ويخاف يعمل حاجة زي كدة مع الفئات دي ، فميلاقيش أدامه غير بيوت الدعارة للتنفيس فيها عن كبته الجنسي .

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و علي علي🖕🖕
ده بالنسبة لحد عنده المهارات اللي قولت عليها .. زي أنه يكون وسيم وبيعرف يلاغي النسوان وفاهم سيكولوجيتهم ، واحد وتاني ميفرقش معاه هو هينيك مين .. أمه .. أخته .. مرآة خاله .. مرآة عمه .. جارته .. زميلته .. إلخ ..

لكن فيه ناس خجولة ، وبيحترم العلاقات الأسرية وعلاقات الجيرة والزمالة والقرابة ويخاف يعمل حاجة زي كدة مع الفئات دي ، فميلاقيش أدامه غير بيوت الدعارة للتنفيس فيها عن كبته الجنسي .
كلامك مش معترض عليه بس ممكن بنت تروح بيت دعاره تلاقي حد من معارفها هناك او قريب ليها او ممكن اخوها كمان
اصل الي هيشتغل في مجال زي ده مش هيعرف اهله ولا البنت هتقول انا رايحه بيت دعاره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%