NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: شrموطة
بزازك جامده اووووووى انا صفيت لبنى عليم بجد يبخت جوزلك انا لو مكانو مش هخليكى تقومى من عالسرير نيك وبس

• عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا لازم تدي بزازك حقها ف التصوير وقلبي البرا دة وذويهم كدة ويا ريت لو خرجتي من غير البرا اللي تاعب بزازك دة
بزاز عسل

• حبيته
بزازى بقت توجعنى اوى لو مرضعش جوزى منهم الحلمات بتفضل تاكل فيا وتموتنى لدرجة اول م يجي م الشغل بطلعهم واقوله ارضع بسرعة ولولا م يرضعهم لولا م يهدوا مش عارفة ايه دا😞
متقلقيش ده تعود بس مش اكتر يا بخته مش هنقر عليه😉😂😂😂

• بيضحكني
بزازى بقت توجعنى اوى لو مرضعش جوزى منهم الحلمات بتفضل تاكل فيا وتموتنى لدرجة اول م يجي م الشغل بطلعهم واقوله ارضع بسرعة ولولا م يرضعهم لولا م يهدوا مش عارفة ايه دا😞
وماله اجي انا ارضع طول اليوم 🤤🥵

تعالي ارضعلك بزازك وامصمصهم
واعملهم مساج ترتاحي عالآخر حياتي

انتى بزازج جامده فشخ انا زبى واقف ع الاخر وريحته فاحت عاوز ادخله ف كسك وانيك فيه وانتى فحضنى وبقفش ف طيازك وبعضعض وامصمص بزازك ورقبتك

غلط تستني كل ده لغاية لما ييجي من الشغل

لو دي مشكلة حقيقه فلازم تروحي لدكتور

طب و ماله خلى جوزك يرضعهوم كل يوم!!

انا عندي نفس وجع بزازي دا
بس صدري اكبر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: big-blackdick, بــروفيـســـور فى الـرزع, lonely_man و 2 آخرين
اوووووف
كسم هيجانك

يا بختك يا جوزها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%