NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: شrموطة
بزازك جامده اووووووى انا صفيت لبنى عليم بجد يبخت جوزلك انا لو مكانو مش هخليكى تقومى من عالسرير نيك وبس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
اولا لازم تدي بزازك حقها ف التصوير وقلبي البرا دة وذويهم كدة ويا ريت لو خرجتي من غير البرا اللي تاعب بزازك دة
بزاز عسل

• حبيته
بزازى بقت توجعنى اوى لو مرضعش جوزى منهم الحلمات بتفضل تاكل فيا وتموتنى لدرجة اول م يجي م الشغل بطلعهم واقوله ارضع بسرعة ولولا م يرضعهم لولا م يهدوا مش عارفة ايه دا😞
متقلقيش ده تعود بس مش اكتر يا بخته مش هنقر عليه😉😂😂😂

• بيضحكني
بزازى بقت توجعنى اوى لو مرضعش جوزى منهم الحلمات بتفضل تاكل فيا وتموتنى لدرجة اول م يجي م الشغل بطلعهم واقوله ارضع بسرعة ولولا م يرضعهم لولا م يهدوا مش عارفة ايه دا😞
وماله اجي انا ارضع طول اليوم 🤤🥵

تعالي ارضعلك بزازك وامصمصهم
واعملهم مساج ترتاحي عالآخر حياتي

انتى بزازج جامده فشخ انا زبى واقف ع الاخر وريحته فاحت عاوز ادخله ف كسك وانيك فيه وانتى فحضنى وبقفش ف طيازك وبعضعض وامصمص بزازك ورقبتك

غلط تستني كل ده لغاية لما ييجي من الشغل

لو دي مشكلة حقيقه فلازم تروحي لدكتور

طب و ماله خلى جوزك يرضعهوم كل يوم!!

انا عندي نفس وجع بزازي دا
بس صدري اكبر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: big-blackdick, بــروفيـســـور فى الـرزع, lonely_man و 2 آخرين
اوووووف
كسم هيجانك

يا بختك يا جوزها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%