NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حكاية شرموطة - حتى الجزء الرابع 27/1/2024

روها

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
_ ارجوك تسامحنى

قولتها وانا كلى ندم على كل مرة خونته فيها وسمحت لشهوتى تتملك منى وتتمتع من زوبر غيره
انا سحر ٢٧ سنة طولى ١٥٧ ووزنى ٦٣ جسمى مظبوط لا تخينة ولا رفيعة مش هكدب بس انا معجبة بنفسي اوى شايفة ان فيا كل حاجة يتمناها اي راجل سواء جسم او دلع بشرتى بيضا شعرى طويل وناعم بزازى متوسطة حجمها عاجبنى اوى وبتعجب اي دكر لما يشوفها خصوصا لما يشوفنى وانا بشد ف الحلمات وبهزهم زى الرقاصة طيزى مدورة وبتترج رج كده ويالهوى لو لابسة استرتش محزق بتبقا جنان حتى ف البيت بيتجننوا عليها اختى تقولى يخربيتك كل دى طيز وامى تقولى طيزك اكبر منى وتضربنى عليها انا وماشية وبشوف نظراتهم بحس انى عاوزة اقلع وامشي ملط ف البيت
انا مليش غير امى واختى ابويا مسافر وسايبنا من زمان مش سائل فينا من بعد طلاقهم بعتبره ميت عمرى م حسيت بحنية لما حد يتكلم عن ابوه بحس انى بتدبح من جوايا يمكن دا السبب اللى بيخليني ادور على اي حد يعوضنى حنان الاب كان نفسي امى تعيش حياتها وتتجوز تانى بس رافضة امى مدايانى الحرية عمرها م كانت ام كانت صاحبتى واكتر يمكن لانها مطلقة ف حاسة بشهوتى لدرجة ان اول مرة قفشتنى بتفرج على فيلم سكس زعقتلى ف الاول بعدين لما هديت فعدت معايا واتكلمت براحة وقالتلى ان لازم احافظ على نفسي وعلى كسي ومينفعش ادخل حاجة جوة كسي خالص كنت وقتها ١٧ سنة قولتلها انا مش بدخل حاجة بس هو كسي لوحده بياكلنى وبيوجع ضحكت وقالتلى اومال لو مش مطهراكى قولتلها يعني ايه قالتلى يعني مفروض تطلعى مؤدبة مش لبوة كده زعلت انها شتمتنى بس قالتلى البنت اللبوة بتسعد جوزها بكرة هتعرفي وسابتنى وطبعا مبطلتش فرجة ع الافلام وكل م اكبر كل م شهوتى تزيد الافلام مبقتش تمتعنى انا عاوزة اكتر اتعرفت على واحد كان اكبر منى فضلنا نتكلم وحبينا بعض والكلام جر بعضه وبحكم انه اكبر منى فتحنا موضوع الجنس ومتقفلش خالص بقا كل كلامنا جنس اتكلمنا فون لاول مرة كانت اول تجربة ليا حسيت احساس مختلف مكنتش عارفة اعمل ايه رغم كل الافلام اللى اتفرجتها بس حسيت انى خام اوى هو علمنى كل حاجة غمضت عيني وعملت زى م بيقولى ازاى احرك ايدى وافرك كسي ازاى اقول الاه ازاى امص زوبره كل حاجة اتعلمتها تحت زوبره بقيت شرموطة على ايده بس انا كنت بحبه حقيقي مش مجرد جنس لكن هو شايفني لبوة بيتمتع بيها ويريح زوبره وبس فضلنا فترة كده حسيته اتغير مبقاش يتكلم ف اي حاجة غير الجنس ف بعدت عنه واختفيت من حياته بعد فترة رجعت تانى اشتاق لصوته او مش لصوته هو بس اشتاق لاحساس ان اغمض عيني واحس بدكر معايا اسمع صوته واهاته جوة حضنى فضلت فترة بريح نفسي على الافلام لحد م لقيت رقم بيرن عليا ٢ بليل كده كنت نايمة رديت
_الو
الرقم: الو
_ايوة مين معايا
الرقم: عاوز احمد
_ لا الرقم غلط
الرقم: طيب شكرا
_ العفو
وقفلت ونمت بعدها بخمس دقايق لقيت الرقم بيرن تانى رديت متعصبة
_ الو قولتلك الرقم غلط
مبيردش بس سمعت صوت غريب صوت انا عرفاه كويس صوت حد بيصرخ مش اي حد لا دى شرموطة بتتأوه من الوجع فضلت ساكته ونبضات قلبي بتزيد مش فاهمة خايفة ولا مستغربة ولا حسيت انى هيجت من الصوت فضلت ساكته بسمع لحد م رد
الرقم: صوتك وانتى نايمة وقف زوبرى
مرديتش بس صوت نفسي علي وهيجت
الرقم: عاوز اسمع صوتك تانى
_ انت مين
الرقم: انا واحد كان زى الفل سمع صوتك اعصابه باظت يرضيكي اللى عملتيه دا؟
بدأت الشرموطة اللى جوايا تلبي الاستجابة
_ عملت ايه
الرقم: عملتى ايه؟ قولى معملتيش ايه دا من الو بس حمادة بقا زى الحديدة ومش راضي يهدا خالص
_ حمادة مين
الرقم: هاتى ايدك وانتى هتعرفي ،بصي اهو دا حمادة سلمى عليه بايدك الناعمة دى شوفتى واقف ازاى وسخن
حسيت انى هايجة فشخ من كلامه خصوصا انى نمت يومها وانا على اخرى مش عارفة اجيب لوحدى بس كنت خايفة يكون حد يعرفنى روحت قفلت وعملت بلوك بس معرفتش انام خالص فتحت الفون على فيلم سكس كالعادة يمكن انزل وارتاح شوية رفعت الجلابية ومكنتش لابسة الاندر اصلا لقيت كسي سايح ومبلول فشخ حطيت ايدى على شفرات كسي وفضلت احرك وادعك وصوت الراجل دا ف ودنى مش بيروح فضلت ادعك اسرع وبعد عذاب اخيرا كسي رحمنى ونزل شهوته ضربت كسي بايدى جامد وطلعتها ونمت وانا منزلة شهوتى من التعب مقدرتش اقوم اغسل كسي حتى انا اصلا بمجرد م بنزل شهوتى بنام مبحسش بنفسي كانى مقتولة المصيبة انى صحيت تانى يوم على صوت امى بتشتم وتزعق عشان لقيانى كده هدومى مرفوعة وايدى على كسي المفشوخ
امى: يبنتالبوة هو انتى محرمتيش لسه كسك بياكلك
انا اتخضيت اوى خصوصا ان اول مرة وشوفنى كده مش لابسة وكسي باين روحت نزلت الهدوم بسرعة واتعدلت لقيتها جت كتفت ايدى ومسكتنى من وشي وبتزعقلي وبتشتمنى شتايم عمرى م سمعتها ولا اتخيلت ان انى تعرفها
_ خلاص يا ماما مش هعمل كده تانى
امى: هتعملى ياروح امك مدام كسك دا فيكي هتعملى
لقيتها رفعت الهدوم وحطت ايدها على شعر كسي وبتقولى طب نضفيه يلبوة راحت شدت شعر كسي خلتنى اصرخ بوجع وانا ببكى
امى: لازم تشيليه عشان محدش يعملك كده
سابتنى وانا جوايا خايفة وندمانة ان امى شافتنى كده فضلت ابكى لحد م لقيتها داخلة عليا بعلبة ف ايدها وبتقولى
امى : اتعدلى يبت
_ اي دا ي ماما
امى: هعملك حلاوة يروح امك بدل م العفانة دى وتتعودى بعد كده تعملى ديما سويت عشان تبقي نضيفة لجوزك
_ بس هتوجع
امى: لا دى حلاوة ببنج مش هتحسي يلا اتعدلى كده
وفعلا قعدت على طرف السرير وفتحتلى رجلى بايدها وعملتلى حلاوة محسيتش بوجع خالص ولما خلصت راحت غسلت ايدها وانا من نعومة كسي وحلاوته عمالة امشي ايدى عليه
امى: ايه يبت هو انا عملتهولك عشان تفضلي تلعبي فيه كده
لقيتها جت وبتلمس زنبورى بتقولى كبير اتاريكى فاجرة قومى استحمى قبل م اختك ترجع من المدرسة وتعالى ساعديني ف المطبخ طبعا دخلت خدت شاور وطول الشاور ايدى بتحسس على كسي ازاى بالنعومة دى هيبقا ايه احساسه لو قرب لسانه وفضل بلحسهولى كده جبتهم ع التخيل وطلعت الاوضة عريانة طلعت اندر وبرا كان لونهم اسود بصيت ف المرايا حسيت انهم حلوين اوى بزازى فاطة من البرا كده بس كسي وجماله مش باين مسكت الفون وفضلت اتصور كام صورة كده وصورت كسي كام صورة وفكيت البلوك لاول مرة بعد ٣ شهور بعت صورة وكتبت تحتها

_ايه رأيك بما انك اول واحد تفشخه كان لازم تكون اول واحد تشوفه وهو نضيف كده عجبك؟ على فكرة وحشته اوى

بعت الرسالة وقفلت الفون ولبست وروحت اساعد امى ف الغدا وطبعا مسلمتش من نظرات امى وضحكتها اتغدينا وخلصنا وسيبتها ع التليفزيون ودخلت اوضتى كنت هنام لقيت ريكورد منه
حسن: خخخخخخخخ احا كسم جماله هو كان حلو كده بجد ولا مش انتى ولا ايه
_ انت نسيته ولا ايه
حسن: منسيتش ولا عمرى هنسى الكس دا يلبوتى انا كل يوم بنيكك ف الحلم فاكرة عشان بعدتى خلاص كده هرحمك لا دا انا بعشرك كل ليلة بس بعد الصورة دى انا هفشخك لو بعدتى تانى انتى ملكى انا لبوة زوبرى وكسك دا ملك زوبرى فاهمة ولا افشخك

مش عارفة احساسي وقتها انا مبتش احبه بس احساس انى عوزاه ينيكنى ويشرمطنى اتملك منى انا عاوزة اكون معاه عاوزة حد امون لبوة معاه وشرموطة واتمتع كسم الحب

حسن: فينك يلبوتى انا زوبرى بقا نار تعالى كول
_ تعال بس اوعدنى تكون محترم
حسن : دا انا هحترمك احترام يلا هرن

طبعا هحكى المكالمة بالتفصيل بس وقت تانى لو حبيتوا يعنى عاوزة اعرف رأيكم❤️

الجزء التانى من (حكاية شرموطة)

سحر المتناكة وحكاية كسها والنياكة

حسين:فينك با لبوتى انا زوبرى بقا نار تعالى كول
_ بس اوعدنى تكون محترم
حسين: دا انا هحترمك احترام
مستحملتش هيجان كسي قفلت باب الاوضة وثبتت الفون على السرير بحيث يبان جسمى بس وشي لا وفتحت الكاميرا
_بص ع الفون كده
حسين: اوفففف كسم جمال بزازك وحشونى نيك
كنت لابسة برا واندر اسود زى م قولتلكم بس بدأت افرك بزازى قدامه وادعكهم
حسين: اقلعي البرا دى خالص عاوز اتمتع بجمال حلماتك يقلبي
_ لأ هما كده مرتاحين
حسين: اقلعي وهريحهم اكتر يلا وبطلى شرمطة زوبرى مولع
_ تؤتؤ خليه يولع نار انا بحبه يوجعك اوى لحد م ينطر لبنه لوحده
حسين: يهون عليكي دكرك دا واجعنى اوى بسببك
_ وانا مالى بقا
حسين: مالك ازاى دا اول م شاف كسك كان هيقطع البوكسر حتى بصي
فتح الكاميرا لقيت زوبره واقف اوى كإنه حديدة كان زوبره كبير وتخين وراسه كانت حمرا كأنها وارمة اوى فضل يدعكه قدامى ويرفعه ويمسك بضانه يشدها
حسين: لو قدامى كان فشخك نصين يمتناكة زوبرى
_ اتلم بقا وبطل سفالة
حسين: خخخخخ يلا يلبوة اقلعى بقولك
فعلا لقيت نفسي بفك البرا وبزازى اتنطرت قدامه وحلماتى كانت واقفة اوى
حسين: بزازك ملبن فشخ هنيك كل حته فيكي بزوبرى يلا اقلعى الاندر ووريني كسك وجماله
قلعت الاندر ونزلت ايدى عليه المسه
(كسي منفوخ ومبطرخ كده مليان لحم من جوة وزنبورى كبير وبيبقا طالع بين شفايف كسي وطبعا من جوة احمر اوى مش اوفر منى بس بجد بيكون احمر اوى يمكن من هيجانى ولعبي فيه)
فضلت ادعك كسي وايدى التانى بتقطع حلمات بزازى وهو فاتح قدامى على زوبره وعماله يدعكه ومسمعنى اوسخ كلام ومهيجنى نيك انا بعشق الشتيمة ف النيك بس مبحبش حد يشتم اهلى خالص بتقفل منه وممكن مكملش لكن هو كان فاهم دماغى عارف ايه بيهيجنى ويولعنى نار
حسين: انا لو شوفتك ف الشارع هفشخك نيك
_ طب والناس
حسبن: كسم الناس واحد بينيك لبوته محدش لى دعوة
_ مجنون اوى الناس كلها هتتفرج
حسين: خليهم يشوفوا دكرك وهو بيعشرك وبيفشخك نيك
_ اااه يحبيبي زوبرك فاشخ كسي براحة
حسين: مفيش براحة انتى مش شايفة كسك بالع زوبرى ازاى يلبوة دا قامط عليه مش عاوزه يتحرك
_ مش قادرة يحسين حاسة كسي اتفشخ من زوبرك حرام عليك طلعه
حسين: طب نامى على بطنك يلبوة بلا حرام عليك قولتلك وحشتيني زوبرى مشتاق
اتعدلت ع السرير وقعدت على ركبي وانا رافعة طيزى وفشخاها بأيدى
حسين: نفسي افشخها والسوعك عليها يلبوة طيزك فاجرة نيك احا
_ براحة عليها يحسين اخر مرة عورتنى

سمعت خبط ع الباب وامى بتنادى

امى: افتحى الباب يبت يسحر
_ حاضر حاضر

قفلت المكالمة بسرعة وفتحت الباب من غير م احس لنفسي انى قالعة نسيت خالص لقيت امى بتبص بصدمه ودخلت وقفلت الباب وراها

امى: انتى قالعة كده ليه يبت
_ كنت هغير هدومى بس
لقيت امى مسكت بزازى بأيدها الاتنين وبتدعكهم
_ بتعملى ايه
امى: كل دى بزاز دى اكبر من بتاعة امك يبت يخربيتك
_ نصيب بقا
بعدت وروحت ناحية الدولاب لقيتها قعدت على السرير بتعيط
_ مالك يماما بتعيطى ليه انتى زعلانة منى ف حاجة انا اسفة مش هعمل كده تانى
لقيتها بتبصلي وبتقولى
امى: مش زعلانة منك انتى لسه صغيرة ودا طبيعي وانا قدك كنت بعمل كده بس انتى قدامك لسه عمر طويل وهتلاقي اللى يعوضك وتتبسطى معاه لكن انا متهنيتش ف حياتى
_ هو بابا مكنش بيبسطك
امى: ضحكت بشرمطة وقالتلى ابوكى لا يختى بسطنى بس اياهم شهرين تلاتة عارفة يبت يا سحر وانا قدك كنت حلوة زيك كده ودلوعة كنت هايجة وكسي على طول مولع جسمى كان فاير قبل اوانه اول م خلصت الثانوى لقيت ابويا بيقولى جايلك عريس وفرحك بعد شهرين وفعلا قعدت مع ابوكى اه مكنتش عاوزة اتجوز بس ابوكى قدر يغير فكرتى حسسنى انى لقطة هيموت لو موافقتش كان راجل اه كان اكبر منى ب ١٥ سنة بس هو دا اللى عجبنى فيه حسيته دكر كده مش عيل اتجوزنا وكنت عايشة معاه ف الجنة
_ يعنى كنتو بتحبوا بعض
امى: ولسه بحبه بس اعمل ايه منها لله السبب لفت عليه وخدته من بيته وعياله خليه يشبع بيها اهو مفلساه وجيباله المصايب
_ متزعليش يماما انا قولتلك اتجوزى انتى لحد دلوقتى بيجيلك ناس كويسة جدا احنا مش هنزعل دى حياتك ومن حقك تعيشيها
امى: خايفة اهملكم واقصر معاكم انتو ملكمش غيري وانا مليش غيركم
_ انتى احسن ام ف الدنيا متخافيش عليا وعلى ندى احنا متفهمين ونفسنا تكون مبسوطة فكرى يماما دا عمو جلال لسه لحد دلوقتي عاوزك وبيتمنالك الرضا ترضي فكرى وانا هرد عليه
امى: انتى شايفة كده يعنى
_ اه طبعا يقمر انتى دا هيموت عليكي
قعدنا نضحك شوية وقامت وقفلت الباب وراها وانا كنت فصلت بصراحة م اللى حصل لبست هدومى ونمت محسيتش بنفسي غير بليل قومت دخلت المطبخ اعمل قهوة راسي هتتفرتك وانا راجعة سمعت صوت جاى من اوضة امى قربت براحة وانا مستغربة دا صوت ايه قربت وحطيت ودانى ع الباب سمعت امى بتعيط روحت فتحت الباب بسرعة من غير م اخبط لقيتها اتخضت كانت قاعدة عريانة خالص جسمها كان يجنن اول مرة اشوفها كده
_ مالك يماما فيكى ايه

مبتردش عمالة تبكى وبس قربت منها وحضنتها مكنش قصدى حاجة بجد بس بعد دقيقة كده حسيت احساس غريب جوايا فضلت اطبطب على ضهرها وامشي ايدى على ضهرها لقيتها بتحضنى جامد
_ اهدى يماما انا جمبك احكيلي مالك
امى: تعبانة اوى يسحر تعبانة محدش حاسس باللى جوايا
_ سلامتك يماما ايه تاعبك با حبيبتي اهدى
امى: كل حاجة فيا تعبانة امك مبقتش قادرة تستحمل كسي تاعبنى يا سحر اوى
اتصدمت من جرأتها معايا حتى لو كنا عادى مع بعض مبنتكسفش بس كونها تقولى كسي تاعبنى دا كانها بتقولى عاوزة اتناك
_ قولتلك يماما انتى لسه صغيرة ومن حقك تعيشي حياتك وتلاقي الراجل اللى يعوضك من الحرمان دا
امى: مبقتش قادرة استحمل انا فعلا عاوزة راجل يريحنى انا خلاص موافقة على جلال
_ متأكدة يماما رلاش تسرع لازم تختارى حد يكون كويس
فضلت تعيط تانى قدمت حضنتها ايدى على ضهرها
_ خلاص بطلى نكد بقا هنجوزهولك بس انا مش مسؤولة عن اللى هيعمله
امى: هيعمل ايه
_ بعنى مش عارفة دا الراجل يفصلوا منه ٣ رجالة **** يرحمك منه لو شافك كده بقا هيقطعك يحلوة
قعدت تضحك
امى: ياريت يقطعنى رمكن ارتاح من النار اللى جوايا دى
لقيتها عدت عن حضنى وسندت ضهرها ع السرير وفتحت رجلها كان كسها كبير وواسع بس حلو اوى ونضيف لقيتها بتحط ايدها عليه وبتدعكه
امى: اححح يسحر جوايا نار مولعة ااه
مش عارفة ازاى مستحملتش المنظر دا ولا صوت اهاتها وشرمطتها من غير م احس لقيت ايدى على كسها
_ كسك حلو اوى يماما بيوجعك
امى: اوى بيوجعنى اوى اوى ااه يكسي ااااه
_ هو مبلول اوى كده ليه
امى: عشان نفسه يتناك اوى نفسه يتعشر
ادركت ف اللحظة دى ان امى مبقتش حاسة بنفسها والشهوة والحرمان اتملكوا منها وانا كمان مقدرتش امسك نفسي عن هيجانها دا لقيت صباعى جوة كسها مرة واحدة وانا ببص اشوف رد فعلها لقيتها مغمضة عيونها وتتأوه زى اللبوة
امى: ااه يانى كمان يسحر عشان خاطرى كمان امك نفسها ترتاح ريحيها
_ امى نفسها تتناك
امى: اوى اوى نفسي اتناك
_ هجوزك جلال وقتها هيفضل ينيك كسك دا لحد م يقطعه
امى: احححح ليوة نفسي جلال يفشخنى ويريح كسي المحروم
كلامها هيجنى خلاص ابعبصها ب ٣ صوابع من غير م احس وهى تحت ايدى بتتلوى وتصرخ عاوزة اسرع واجمد نيمتها بين رجلى وسندت راسها على صدرى وانا ايدى بتبعبصها وايدى التانية على بزازها بتدعكهم مسيبتهاش غير لما خليتها تترعش وتنزل عسل كسها اول م اترعشت فاقت وحست باللى عملناه كانها كانت فاكرة انه حلم
امى: يلهوى يسحر
_ ارتحتى يماما شوية
امى: ايه اللى حصل دا
_ مفيش حاجة يلا نامى يا حبيبتى دلوقتي وانسي كل حاجة ومتعيطيش تانى ابدا انا معاكى ديما تصبحى على خير قومت وقفلت الباب ورايا وانا بهرب من افكارها وافكارى دخلت اوضتى ونمت وانا بفرك ف كسي بصوابعي اللى لسه مبعبصة امى بيها ومغرقاها بعسل كسها الفاجر دا نمت وانا مغرقة الاندر صحيت تانى يوم لبست وكان عندى مشوار قررت وانا راجعة اعدى على عمو جلال
بالمناسبة عمو جلال دا يبقا صاحب العمارة اللى ساكنين فيها من صغرى بيجبلي حاجات حلوة ويدلعنى وعينه على امى من وقت طلاقها وطلب ايدها كذه مرة بس بترفض لكن عمره م بطل يفتح الموضوع دا معاها
هو اه ٥٠ سنة بس ميبانش عليه السن جسمه رياضي مراته ماتت من زمان ومعندوش اولاد ف عشان كده بحبه بحس بحنية الاب معاه قررت اروحله شقته واقعد معاه افاتحه ف الموضوع وفعلا خلصت مشوارى وطلعت العمارة هو كان ساكن ف التالت واحنا الرابع خبطت على شقته مفتحش خبطت تانى وتالت وكنت همشي شكله مش موجود لقيت الباب اتفتح والشقة مضلمة كان لابسه بنطلون ترينج بس وشكله كان نايم
_ احمم انا اسفة يا عمو شكلى صحيتك من النوم خلاص هجيلك وقت تانى
جلال: لا ابدا يحبيبة عمو انتى تنوريني ف اي وقت تعالى دا كويس صحتيني تعالى اتفضلي
دخلت معاه وقفل الباب وفتح النور كانت شقته نضيفة رغم انى بسمع ان الرجالة معفنين ومش منظمين😂 بس هو كان مرتب كل حاجة قعدت ع الانتريه وقعد على كرسي قدامى كنت محرجة وهو قاعد بالبنطلون بس كده كنت مكسوفة ابص عليه ومتوتره وهو لاحظ دا ف استأذن ودخل يلبس وقفت اتفرج على البراويز اللى معلقها كانت صور فرحه وصور لي مع مراته كانت جميلة وهو كان سعيد اوى فيها فضلت اتفرج لحد م لقيته بيقولى اتفضلي العصير وبص ع الصور وقعد
جلال: وحشتنى اوى
_ **** يرحمها يا عمو متزعلش
جلال: سابتنى بدرى مكنتش بحب غيرها كان نفسي ف عيال منها يملوا عليا حياتى بدل م انا وحيد كده تعرفي يا سحر انا بنام مببقاش عارف لو مت حد هيحس بيا ولا هيعرفوا انى مت ولا لا
_ بعد الشر عنك يا عمو انا بنتك من النهاردة
جلال: انتى بنتى فعلا من صغرك وانا بعتبرك بنتى عارف انى مش قايم بدور الاب وان ناقصك كتير بس مش بايدى يبنتى كان نفسي افضل جمبكم واعوضكم لكن نصيب
_ احمم احم ناولنى العصير دا كده
جلال: اتفضلي يا ست سحورة عامله بأيدى
_ المرة الجاية مش هتعمله بايدك
جلال: عشان عيونك اعمله بودانى لو عاوزة😂
قعدنا نضحك
جلال: قولي بقا يا ست سحر ايه فكرك بيا انتى متساليش بقالك فترة
_ م انا جاية اقولك مبروك
جلال: على ايه يختى
_ جبتلك عروسة تعملى عصير
جلال: لا يختى خليها ل ابوكى انا مش عاوز
_ م هو مقدرهاش وانا هديها للى يقدرها
لقيته قام مرة واحدة والفرحة بانت على وشه كان هيتنطط
جلال: بجد يا سحر الست منى وافقت ولا بتضحكى عليا
_ لا وافقت بس ليا الحلاوة انا اقنعتها
جلال: حلاوة بس دا انا هديكى بوسة ع الخبر دا
لقيته جاي حضنى اوى وضمنى لصدره وباسنى من خدى
هو اه كانت حركة بريئة بس حاجة جوايا اتحركت مشاعر غريبة حسيتها حسيت بأمان ونشوة ف نفس الوقت حسيت عاوزة انام ف حضنه بجد فوقت على صوته
جلال: اجىب المأذون امتى بليل بليل
_ لا دلوقتى
جلال: بجد هروح اجيبه طيران
_ يعم بهزر دلوقتي ايه خليها الاسبوع الجاى
جلال: كتير اوى
_ معلش يدوب ترتب شقتك وكمان نجهزلك العروسة
جلال: و**** عاوزها زى م هى ومش عاوز غيرها
_ يسيدى يسيدى عموما كلها كام يوم وتبقا ف حضنك
اتنهد تنهيدة دوبتنى وقال
جلال: امتى بس تبقا ف حضنى ومش هخرجها منه ابدا
الفون بتاعى رن وكانت امى استأذنت امشي رجع حضنى تانى بس حضن اطول شوية حسيت فيه بحنية الدنيا ريحته جميلة رجولية كده حتى دقنه اللى بتحك ف راسي جميلة فتحلى الباب ومشيت وانا بتمنى يبقا ابويا انا ويعوضنى انا قبل امى
امى: انتى كنتى فين يا سحر
_ كنت عند العريس
اختى ندى كانت قاعدة مش فاهمة حاجة
ندى :عريس ايه
_ عريس ماما اخيرا عمو جلال وماما هيتجوزوا
ندى: لجد هييييه انا بحب عمو جلال اوى
امى: انا كنت فاكرة انكم هتزعلوا وتحسوا انى جاية عليكم
_ متقوليش كده يماما احنا مبسوطين اوى عشانك
حضنتها انا وندى وقولتلها ف ودنها بصوت واطى
_ مبروك اخيرا كسك هيرتاح ويتعشر نيك

قولولى رأيكم ف الجزء دا اتمنى يعجبكم ❤

الجزء التالت من (حكاية شرموطة)
اللبوة لو كانت هايجة لازم تتناك عشان متجرسش الدنيا😂

بعد مرور ٤ ايام كان باقي يوم ع الفرح كان بيتنا لاول مرة مليان فرحة وضحك مكنش لينا حد خالص ولا قرايب ولا اهل ولا حد بس انا وامى واختى ندى اختى كانت مسحولة ف الدروس عشان ف ثانوى اما انا كنت قاعدة مع امى بنوضب هدومها اشترت كام قميص نوم على كام بيبي دول يوقفوا الحجر كنت قاعدة ف اوضتها وهى بتلبس قميص قميص وبتفرجنى
لبست قميص احمر كانت بزازها كلها بره كان شفاف وقصير يدوب لاخر طيزها وتحته اندر فتلة كان عليها فاجر زيها بالظبط اجمل حاجة ف امى ان جسمها حلو ومحافظة عليه مش زى الستات اللى تتجوز وتفشول لا دى عليها بزاز وطياظ ولا اجدعها لبوة ٣٠ سنة جسمها مشدود وبيضا يمكن الفرق بينى وبينها انى اقصر منها وبزازى اكبر فضلت تقلع وتلبس وفرحانة اوى نفسها لحد م قلعت ملط
امى: يلا تعالى اعمليلى حلاوة لجسمى
_ حلاوة اي بس دا انتى جسمك مفيهوش شعرة
امى: لا اعملي بضمير عاوزة جسمى ناعم
_ طيب هعملك ضهرك نامى كده
نامت على بطنها وعملتلها ضهرها رغم ان فعلا مكنش عندها شعر بس بقا ناعم اوى عيني متشالتش من على طيزها كانت مرفوعة وكبيرة اوى حسيت عاوزة اضربها عليها نزلت بالحلاوة عليها وعملتها
_ ثوانى خليكي زى م انتى هغسل ايدى واجي
قومت غسلت ايدى ودخلت اوضتى ورجعتلها
_ بصي بقا يست ماما دا كريم حلو اوى اوى بيخلى ريحة الجسم جميلة بيثبت يومين دا غير انه مرطب حلو اوى وبينعم الجسم استنى ادعكلك ضهرك
وفضلت ادعك ضهرها وايدى م صدقت تدعك طيزها بايدي الاتنين بدعكهم واعجن فيهم وادعك وراكها لقيتها بتتعدل وبتنام على ضهرها وبتقولى
امى: ادعكى جسمى كله كويس دا ريحته حلوة اوى
_ طيب افتحى رجلك شوية عشان دا اهم مكان لازم يبقا ريحته حلوة وضحكت بشرمطة
امى: ادعكى يختى ادعكى
فشخت رجلها ورفعتها لفوق ولا كأنى هنيكها حطيت عليها م الكريم وفضلت ادعك كسها والدعك العادى قلب بهيجان منى صباعى واحدة واحدة بدأ يدخل وبيبعبص خرم كسها وكل بعبوص بسمع اااه منها
امى: ااه براحة يبت ااحح
_ معلش يماما لازم عشان ريحته من جوة تكون جميلة
امى: طب ادعكى كويس
_ حاضر اهو
وفضلت ابعبصها وصباع ف التانى لحد م بقت هايجة وكسها اتبل وغرقان عسل
_ كسك بينزل عسل
امى: ااههه كسي يانى
_ ايه مش متصبره لبكرة
امى: اوففف امتى يجي بكرة بس
_ عارفة يماما عمو جلال دا شكله هيمتعك اوى حاسة ان زوبره كبير اوى
امى: تعرفي يبت يا سحر انا الراجل دا من زمان نفسي اتناك منه بس كنت بكابر طبعا عشانكم لكن بيني وبينك حساه هيموتنى نيك
_ ههههههه انتى اللى عاوزة تتفشخى استحملى بقا
خلصت وقومت دخلت اوضتى وانا نايمة ع السرير مفيش حاجة ف بالى غير حضن عمو جلال اربع ايام مبفكرش غير ف حضنه
_ ااااه لو بكرة يكون ف حضنى انا
نمت وصحيت تانى يوم على دوشة كالعادة وتجهيزات ف البيت كل حاجة بقت جاهزة مفاضلش غير المأذون اللى هيكتب الكتاب الوقت عدا بسرعة وعمو جلال بقا جوز امى رسمى ندى نزلت توصل المأذون وفضلت انا وعمو جلال وامى دخلت اجيب شربات خرجت لقيته واخدها ف حضنه وشفايفه بتقطع شفايفها
_ احممم احم العرسان مستعجلين ولا ايه احنا سناجل ارحمونا
جلال: انا عن نفسي مستعجل مش يلا بينا
امى: مش هنتعشا سوا
جلال: بقالك كتير بتاكلى مع الاشكال دى دلوقتي جى دورى انا تاكلى معايا حاجة كده تفتح النفس مش سحر دى اللى تقلب المعدة
_ اي دا اي دا بقا كده يعني خدت مصلحتك منى وبعتنى طب على فكرة انا ممكن ارن على ندى اخليها ترجع بالمأذون تانى
جلال: لا انسي دى بقت ملكى
امى: يلهوى منكم انتو الاتنين هتجننونى
_ طب يلا كل واحد على بيته هشش كده
جلال: يسلام ع الكلام التمام يلا يا مونمون على بيتنا
فضلنا نضحك ووصلتهم للباب امى حضنتنى وقالتلى انها جمبنا لو احتجنا حاجة والكلام دا ونينننييي عمو جلال حضنى وباس راسي وقالى انه معانا وهيفضل معانا بس هياخد عروسته يومين وهنرجع نقعد سوا
مشيوا وفضلت انا وندى لوحدنا ف البيت لحد م دخلت تنام وانا طلعنت البلكونة اقف شوية مع نفسي مش زعلانة بالعكس مبسوطة اوى ان امى اخيرا هتكون سعيدة مع حد يستاهلها عمو جلال طيب ومفيش زيه وبحبه لكن رغم كده جوايا احساس غريب كل م بفتكر حضنه سرحت وفضلت اتخيل بيعملوا ايه اكيد فاشخها دلوقتي

عندهم هما بقا
جلال: ادخلى يا عروسة برجلك اليمين
دخلوا وقفل باب الشقة واول م قفله زنق امى ع الباب وايده على وسطها وشفايفه بتاكل شفايفها بكل شهوة
امى: امممم جلال بطل بقا
جلال: ابطل ايه انا عاوز اكلك كلك على بعضك
امى: امم اوعا كده
مسكها وشالها ودخل بيها ل اوضة النوم وحطها ع السرير واترمى فوق منها وشفايفه مبعدتش عن شفايفها ايده بتحاول تقلعها الفستان اللى لبساه وفعلا قلعه وكانت لابسه برا بيضا واندر فتله ابيض كان بيقفش ف بزازها وشفايفه بتنزل حته حته على رقبتها ولسانه كأنه بيكتشف طعم جديد للحياة لحد م وصل ل حلماتها فضل يرضع كأنه *** محروم مكلش بقاله سنين وهى من حركاته بتتلوى ومش قادرة من المتعة اخيرا راجل بيلمسها بعد كل السنين دى
امى: اححح ااه يجلال براحة هتقطعهم
جلال: جعان اوى رضعيني
امى: امممم ارضع يحبيبي بس براحة دول ملكك
فضل يرضع ويمص حلماتها بهمجية نزل عند بطنها ولسانه مش مبطل لحس وصل لسرتها فضل يلحسها وينيكها بلسانه حركة تبان عادية بس كانت بتموتها من المتعة فضلت تصرخ بمتعة وتشد شعره لحد م نزل للاندر باس كسها من فوقه وبعدين شده ونزله بسنانه ورجع لكسها تانى رفع فخادها بأيده وكسها قدام وشه وفضل ياكله بشفايفه ولسانه بيلحس وبينيك خرم كسها وهى بتشده عليها اكتر وبتصرخ احححح ااااه كمااان يجلال اوى اااه يانى
قام من عليها قلع بنطلونه والبوكسر قام اتنطر زوبره اللى صدم امى ان زوبره كبير اوى وتخين قالها مش عاوزة تدوقى
امى: امرك
جلال: اوففف انا اللى تحت امرك يا ست الستات تعالى يلا
قامت من ع السرير ونزلت على ركبها ف الارض ومسكت زوبره بأيدها وفضلت تمصه ولا اجدعها شرموطة
جلال: احححح اوووح ايوة كده يحبيبتى كمان مصيه جامد عشان ينيكك
امى: كبير اوى يجلال اححح
جلال: كبير عشان يفشخك يلبوتى مصيه اوى بلسانك الشرموط دا اااه يزوبرى ااححح بتمصي حلو اوى
فضلت تمص زوبره لحد م بدأ ينيكها ف بوقها ويدخله كله لحد زورها وبتريل عليه اوى
امى: احح يجلال زوبرك مولع نار
جلال: هطفيه بعسل كسك
وقفها ونيمها ع السرير ورفع رجلها وبدأ يفرش كسها بزوبره ويحكه اوى وايده الاتنين بتقفش بزازها وهما الاتنين اهاتهم مسمعة العمارة كلها لحد م زوبره اتزحلق ودخل جوة كسها وبدأ ينيك كس امى جامد وزوبره فاشخها اوى وعمال يرزع فيها كانها لبوة وهى بتصرخ بوجع ومتعة عاوزة اكتر عاوزة تشبع حرمانها فضلوا كده كتير لحد م قالها
جلال:عاوزة لبنى فين يلبوتى
امى: جوة كسي بجلال عاوزة اجيب منك عيال
جلال : اعتبرى نفسك حامل يشرموطتى هيجيب اهو هجيب اههه ااااه احهههه ااحححححححههه اخخخخخ
امى كمان جابت معاه واترمى ف حضنها وزوبره مطلعش

اما انا بقا دخلت غيرت هدومى وكالعادة كسي منيمنيش فضلت اقلب ف الفون ادور على اي حاجة تريحنى زهقت انا عاوزة اتناك بجد عاوزة زوبر حقيقي يفشخنى مش قادرة رجلى ودتنى لاوضة امى معرفش ليه بس لقيت نفسي هناك بفتح دولابها وبختار قميص نوم م القدام اللى سابتهم لقيت قميص اسود انا بعشق الاسود دا لبسته وقعدت ع السرير بعدين فتحت الدرج اللى جمب السرير مش عارفة حقيقي كنت بدور على ايه بس اها فتحته فضلت اقلب ملقيتش حاجة فتحت اللى تحته لقيت علبة سجاير جواها سجارة غريبة اول مرة اعرف ان امى كانت بتدخن دى شكلها سجارة حشيش اصلا مسكتها وولعتها وخدت نفس طبعا روحى كانت هتطلع اول مرة اشرب سجاير بس فضول نمت على ضهرى وفضلت اشرب ولا كانى كييفة بس بدأت اتعود عادى واستمتع ودماغى تتقل لقيت نفسي بلعب ف كسي وبتخيل عمو جلال بينيكنى انا مش امى وفعلا شوفته داخل عليا الاوضة وواقف مصدوم من منظرى وقفل الباب وراه
_ عمو جلال انت هنا بجد
جلال: انا هنا يقلب عمو جلال
_ طب وايه جابك
جلال: وحشتينى جيت اطمن عليكي
_ طب وماما فين
جلال: فشختها ومش قادرة تتحرك نايمة دلوقتي
_ هيههههييي قولتلها عمو جلال هيفشخك
جلال: بس عمو جلال نفسه يفشخك انتى
مبقتش عارفة انا حلم ولا حقيقة دوخت خالص وبدأت انام محسيتش بنفسى غير تانى يوم بفتح عيني لقيتنى عريانة خالص وحاسة بألم فظيع من ورا مش فاكرة اي حاجة ومش قادرة اتحرك او اقوم مش عارفة ايه سبب الالم دا

متنسوش تكتبوا كومنت برأيكم عشان اكمل❤

الجزء الرابع من (حكاية شرموطة)

اولا اسفة على التأخير بس محسيتش ان حد مهتم او بيقرأ

يومها قومت من النوم جسمى كله مكسر لقيت نفسي ف اوضة امى على سريرها عريانة القميص اللى كنت لبساه مرمى ع الارض مش فاكرة اللى حصل ايه مش فاكرة غير سجارة الحشيش اللى شربتها
_ اااه يدماغى مش قادرة صداع رهيب
قومت دخلت الحمام اخدت شاور ودخلت احضر الفطار ليا ولندى بعد م حطيت الاكل ع السفرة سمعت صوت الباب بيخبط فتحت الباب وانا مش متوقعة مين لقيت ماما وعمو جلال ع الباب

امى: صباح الخير على احلى بنت ف الدنيا

_ صباح الخير على احلى عروسة ف الدنيا

جلال: وعمو جلال مش احلى عريس ولا ايه

_ لا ازاى صباح النور يا اجمل عريس

امى: اومال فين ندى

_ هى دى عمرها صحيت لوحدها انا حضرت الفطار هدخل اصحيها ونفطر سوا

امى: خليكي انا هصحيها

ودخلت ماما تصحى ندى وانا كنت واقفة برتب السفرة

_ عمو جلال يلا عشان الفطار اقعد
لقيته بيحضنى من ضهرى وبيقولى

_ تسلم ايدك السفرة تجنن زى القميص اللى عليكي بالظبط

هنا افتكرت انى لابسة قميص نوم وان نص بزازى بره دخلت جرى على اوضتى غيرت هدومى ولبست بيجامة وطلعت لقيتهم ع السفرة طول الفطار عينه متشالتش من عليا كنت مكسوفة اوى وعمالة الوم نفسي ازاى اسمح يشوفنى كده خلصنا فطار وقومت اشيل الاطباق وعملت شاى وخرجت قدمته

امى: معلش يا جلال احنا متعودين نشرب شاي هقوم اعملك القهوة بتاعتك

_ طيب خليكي يماما انا هعملها واجى حالا

دخلت المطبخ اعمل القهوة وانا دماغى مش قادرة تبطل تفكير هو كان قاصد يحضنى ولا كان قصده ايه بالظبط سرحت لحد م القهوة فارت لقيت صوته ورايا

جلال: دلق القهوة خير بس انا بحبها بوش
_ انا اسفة هعمل غيرها بسرعة مش هتأخر اتفضل ارتاح معاهم
جلال بضحكة رجولية : لا انا هقف معاكى بدل م تفور تانى

اتوترت اوى من وجوده رغم انى قدام البتوجاز بعمل القهوة وهو قاعد اخر المطبخ بس حاسة عينه بتنهش ف جسمى

جلال: على فكرة الاسود عليكي حلو اوى

مكنتش فاهمة اسود ايه دا سكتت لحد م خلصت القهوة وادتهاله

_ اتفضل بالهنا على قلبك

اخدها من ايدى وايده التانية شدتنى من وسطى ولقيته بيبوسنى على خدى

جلال: تعرفي ان خدودك دى احلى من القهوة عندى

_ عمو جلال انت بت..عمل اييه اءء ناا

جلال: تعرفي كمان ان بابا بيحبك اوى

_ بابا !؟؟؟

جلال: من النهاردة مش عاوز اسمع عمو جلال دى انا بابا فاهمة ولا لا

قال جملته دى وخرج من المطبخ ورجعلهم وانا مبقتش عارفة حصلي ايه بابا؟ معقول كلمة بسيطة زى دى تخليني سعيدة كده حسيت جوايا بفرحة طفلة عاشت يتيمة وفجأة كل دا اتغير خرجت من المطبخ فرحتى مش سيعانى

امى: تعالى بقا يا سحور وحشتيني احكيلي عملتى ايه امبارح

_ ابدا يماما فضلت سهرانة شوية وبعدين نمت

قربت منها وقولتلها بصوت محدش سمعه غيرها
_ مفروض انتى تحكيلي عملتى ايه مع بابا

امى: بابا؟
قالت كلمتها بصوت عالى ف بصلها جلال
_ اه بابا عمو جلال قصدى بابا قالى اقوله كده

جلال: صح يقلب بابا من النهاردة انا ابوكم الكلام دا ليكي انتى كمان يا ندى فاهمة انا هفضل جمبكم وهعوضكم كل السنين اللى فاتت

نظرة امى وقتها كانت مليانة حب وراحة وانا وندى كنا مبسوطين اوى بحنيته دى

امى: تعالى يا سحر كنت عاوزة اخد حاجة من الدولاب بتاعى ساعديني ادور عليها

_ حاضر يماما بس حاجة اى دى

شدتنى من ايدى ودخلنا اوضتها وفضلت تدور ف الدولاب

_ بتدورى على ايه طيب فهميني

امى: كان فى ورق مهم هنا بدور عليه وعلى البطاقة بتاعتى

_ ليه هتعملى بيها ايه

امى: مش عارفة بس جلال شكله بيرسم على حاجة مش راضي يقولى ،امممم اهوه لقيتها

لقيتها قعدت ع السرير وفتحت الدرج بتطلع علبة السجاير

امى: امممم شكل فى فار ف البيت هنا

_ انتى عمرك م قولتيلي انك بتشربي سجاير

امى: وانتى بقا قولتيلي؟

_ انا اول مرة اجرب امبارح

امى: هههههه ماشي يبت بطنى عرفاكى وسخة وفاجرة

_ انا برضو اللى فاجرة دا انا سمعت صوتك من تحت لهنا

امى بشرمطة: يلهوى متفكرنيش دا كان هيموتنى

_ ارتحتى دلوقتي

امى: ارتحت بس مشبعتش

_ للدرجادى كيفك

امى: ابن الوسخة عليه زوبر فشخ كسي نصين اتاريها مراته ماتت بدرى بدرى

_ احييه **** يرحمك ياما

فضلنا نضحك لحد م سمعناه بينادى على ماما

جلال: ايه يا منى مش كفاية بقا انا لسه عريس جديد يجدعان مشبعتش منها

امى: جلال اتلم بقا

جلال: اتلم ايه م بناتك بيقطعوا رزقى

_ يسيدى اهى قدامك خدها متجوش عندنا تانى بقا هشش

جلال: بقا كده ياست سحر ع العموم يا منى انتى وندوش يقلب بابا اعملوا حسابكم هنسافر اسكندرية يومين كده واللى سمع اسمه بس هو اللى هيسافر

_ وانا بنت البطة السودة

جلال: لا وحياتك دى بيضة وقشطة ومهلبية

_ وانا كيس جوافة يعني جت عليا

جلال: م انتى لو بتسمعى كلام بابا كان هياخدك

_ خلاص يبابا وحياتك خدنى معاكم وحياتك بقا

جلال بتفكير: امممم موافق زى بعضو جهزوا نفسكم بقا عشان هنتحرك الفجر

نزلوا شقتهم وانا من فرحتى فضلت اتنطط اخيرا هنسافر

منى: ايه الفجاة الحلوة دى يجلال تعرف ان البنات عمرهم م سافروا ف حياتهم

جلال: عارف عشان كده حابب نسافر سوا عاوز اعوضهم واقرب منهم

قال جملته وهو بيقرب على منى وبيشدها من وسطها لحضنه

منى بشرمطة: جلال بطل قلة ادب احنا ١٢ الضهر ايه مشبعتش

جلال: وعمرى م هشبع طول م انتى قدامى يلبوة تعرفى انى كنت هموت وافشخك فوق على سريرك

منى: اشمعنا يعني

جلال: مش عارف كنت هايج اوى

منى: يخربيت يجلال انت من وقت الفطار زوبرك واقف كنت هموت م الكسوف خوفت ححد م البنات يشوفه للدرجادى كنت هايج عليا

جلال: اوى كنت هايج اوى زوبرى كان هيموت على البزاز دى نفسي ارضعهم اوى يا منى

مكنتش تعرف ان هيجانه وزوبره كانوا على بنتها سحر وان كلامه عن بزازها ف الوقت دا جلال كان متخيل سحر اللى جوة حضنه

منى: ااه يجلال براحة مالك يراجل هتقطع بزازى

جلال: خخخخ على جمال بزازك عاوزين يتعصروا كده

منى: ااه براحة يجلال بتوجعنى اايي

كان جلال فقد السيطرة ومش ف وعيه كل اللى شايفه سحر وجسمها الفاجر وبزازها اللى كانوا قصاد عيونه بيترجوا مسك منى من شعرها لحد السرير ورماها عليه ونزل عليها يرضع بزازها وايده مسكاهم بتدعكهم بجنون

جلال: اححح يلبوة كل دى بزاز

منى: اممم ااهه ارضع يحبيبي ملكك

جلال : انتى كلك ملكى مش هسيبك لغيري انتى لبوتى هتكونى لبوة زوبرى خلاص مش هسمح لغيري يلمسك

منى: طبعا يحبيبي انا ملكك ولبوتك شرموطة زوبرك

كلام منى كان مهيج جلال اوى متخيل كل حرف طالع من سحر وقتها عقله اتجنن قلعها هدومى بهمجية وقلع بنطلونه واخيرا زوبره اتحرر كان لأول مرة يقف بالطريقة دى

منى: يلهوى يجلال زوبرك واقف اوى وشكله نار

جلال : ااااه يزوبرى هينفجر منك يلبوة تعالى

شدها ع الارض وحشره جوة بوقها

جلال: ااه يلبوة زوبرى عاوزك اوى عاوز يفشخ لحمك الابيض دا هنيكك وتبقي ملك زوبرى

منى: نيكنى يا جلال كسي عاوزك اوى

جلال: كسك دا ملكى انا محدش هينيكه غيري فاهمة يلبوة

منى: فاهمة يقلب لبوتك فاهمة منى ملكك وملك زوبرك انت بس

ف اللحظة دى فاق جلال من خياله على اسمها معقول مجرد خيال كان حلو كده يااه لو كان حقيقة مش هبالغ لو قولتلك ان وقتها زوبره نام اول م شاف منى ع الارض مش سحر هيجانه اختفى تماما بس مكنش ينفع يتغير ١٨٠ درجة كده

جلال ببرود: تعالى يلبوة اقفى

وقفت منى مسكها جلال ورماها على طرف السرير وفشخ رجلها كان باصص لكسها الواسع وهو بيتمنى يكون كس سحر تف عليه وفضل يدعكه بأيده الخشنة لحد م جابتهم من ايده بس فضلت تصرخ وتتلوى زى الشرموطة

جلال: انتى شرموطة عاوزة تتفشخى صح

منى بعدم وعى من هيجانها: افشخه يجلال دخل زوبرك

مسك جلال زوبره وحشره جواها دخل كله من وسع كسها فضل ينيك فيها وهو مش حاسس بمتعة بس مجرد تقضية واجب وخلاص اما الشرموطة اللى تحت زوبره مفشوخة نيك بتصرخ مرة من الوجع ومرات اكتر من المتعة طلع زوبره من كسها وشدها من شعرها وجابهم على بزازها

منى: ليه يا جلال كنت عوزاهم جوايا

جلال: بس يا لبوة انا عاوزهم على بزازك للذكرى

منى بعدم فهم: ذكرى ايه

جلال: ذكرى اجمل بزاز شوفتها ف حياتى

طبعا كانت سعيدة من كلامه اعتقادا منها انه يقصدها جاهلة تمام ان كل تفكيره ف سحر وجمالها خلثوا واخدوا حمامهم ونام شوية وهى دخلت تحضر الغدا وخلص اليوم وطبعا مخليش من شرمطة منى ولبونتها وهو بيجاريها لكن دماغه وعقله مع سحر بيحلم باليوم اللى هيكون معاها فيه وبيتوعد انه يكون قريب.

الجزء الخامس هينزل بليل وشكرا لأى حد بيشجعنى بكومنت وهنزل القصة باستمرار حتى لو شخص واحد متابعها❤

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: dwooo, drsniper666, مازن المتناك و 60 آخرين
_ ارجوك تسامحنى

قولتها وانا كلى ندم على كل مرة خونته فيها وسمحت لشهوتى تتملك منى وتتمتع من زوبر غيره
انا سحر ٢٧ سنة طولى ١٥٧ ووزنى ٦٣ جسمى مظبوط لا تخينة ولا رفيعة مش هكدب بس انا معجبة بنفسي اوى شايفة ان فيا كل حاجة يتمناها اي راجل سواء جسم او دلع بشرتى بيضا شعرى طويل وناعم بزازى متوسطة حجمها عاجبنى اوى وبتعجب اي دكر لما يشوفها خصوصا لما يشوفنى وانا بشد ف الحلمات وبهزهم زى الرقاصة طيزى مدورة وبتترج رج كده ويالهوى لو لابسة استرتش محزق بتبقا جنان حتى ف البيت بيتجننوا عليها اختى تقولى يخربيتك كل دى طيز وامى تقولى طيزك اكبر منى وتضربنى عليها انا وماشية وبشوف نظراتهم بحس انى عاوزة اقلع وامشي ملط ف البيت
انا مليش غير امى واختى ابويا مسافر وسايبنا من زمان مش سائل فينا من بعد طلاقهم بعتبره ميت عمرى م حسيت بحنية لما حد يتكلم عن ابوه بحس انى بتدبح من جوايا يمكن دا السبب اللى بيخليني ادور على اي حد يعوضنى حنان الاب كان نفسي امى تعيش حياتها وتتجوز تانى بس رافضة امى مدايانى الحرية عمرها م كانت ام كانت صاحبتى واكتر يمكن لانها مطلقة ف حاسة بشهوتى لدرجة ان اول مرة قفشتنى بتفرج على فيلم سكس زعقتلى ف الاول بعدين لما هديت فعدت معايا واتكلمت براحة وقالتلى ان لازم احافظ على نفسي وعلى كسي ومينفعش ادخل حاجة جوة كسي خالص كنت وقتها ١٧ سنة قولتلها انا مش بدخل حاجة بس هو كسي لوحده بياكلنى وبيوجع ضحكت وقالتلى اومال لو مش مطهراكى قولتلها يعني ايه قالتلى يعني مفروض تطلعى مؤدبة مش لبوة كده زعلت انها شتمتنى بس قالتلى البنت اللبوة بتسعد جوزها بكرة هتعرفي وسابتنى وطبعا مبطلتش فرجة ع الافلام وكل م اكبر كل م شهوتى تزيد الافلام مبقتش تمتعنى انا عاوزة اكتر اتعرفت على واحد كان اكبر منى فضلنا نتكلم وحبينا بعض والكلام جر بعضه وبحكم انه اكبر منى فتحنا موضوع الجنس ومتقفلش خالص بقا كل كلامنا جنس اتكلمنا فون لاول مرة كانت اول تجربة ليا حسيت احساس مختلف مكنتش عارفة اعمل ايه رغم كل الافلام اللى اتفرجتها بس حسيت انى خام اوى هو علمنى كل حاجة غمضت عيني وعملت زى م بيقولى ازاى احرك ايدى وافرك كسي ازاى اقول الاه ازاى امص زوبره كل حاجة اتعلمتها تحت زوبره بقيت شرموطة على ايده بس انا كنت بحبه حقيقي مش مجرد جنس لكن هو شايفني لبوة بيتمتع بيها ويريح زوبره وبس فضلنا فترة كده حسيته اتغير مبقاش يتكلم ف اي حاجة غير الجنس ف بعدت عنه واختفيت من حياته بعد فترة رجعت تانى اشتاق لصوته او مش لصوته هو بس اشتاق لاحساس ان اغمض عيني واحس بدكر معايا اسمع صوته واهاته جوة حضنى فضلت فترة بريح نفسي على الافلام لحد م لقيت رقم بيرن عليا ٢ بليل كده كنت نايمة رديت
_الو
_ايوة مين معايا
_ لا الرقم غلط
_ العفو
_ الو قولتلك الرقم غلط
مبيردش بس سمعت صوت غريب صوت انا عرفاه كويس صوت حد بيصرخ مش اي حد لا دى شرموطة بتتأوه من الوجع فضلت ساكته ونبضات قلبي بتزيد مش فاهمة خايفة ولا مستغربة ولا حسيت انى هيجت من الصوت فضلت ساكته بسمع لحد م رد
_ انت مين
_ عملت ايه
الرقم: عملتى ايه؟ قولى معملتيش ايه دا من الو بس حمادة بقا زى الحديدة ومش راضي يهدا خالص
_ حمادة مين
الرقم: هاتى ايدك وانتى هتعرفي ،بصي اهو دا حمادة سلمى عليه بايدك الناعمة دى شوفتى واقف ازاى وسخن
حسيت انى هايجة فشخ من كلامه خصوصا انى نمت يومها وانا على اخرى مش عارفة اجيب لوحدى بس كنت خايفة يكون حد يعرفنى روحت قفلت وعملت بلوك بس معرفتش انام خالص فتحت الفون على فيلم سكس كالعادة يمكن انزل وارتاح شوية رفعت الجلابية ومكنتش لابسة الاندر اصلا لقيت كسي سايح ومبلول فشخ حطيت ايدى على شفرات كسي وفضلت احرك وادعك وصوت الراجل دا ف ودنى مش بيروح فضلت ادعك اسرع وبعد عذاب اخيرا كسي رحمنى ونزل شهوته ضربت كسي بايدى جامد وطلعتها ونمت وانا منزلة شهوتى من التعب مقدرتش اقوم اغسل كسي حتى انا اصلا بمجرد م بنزل شهوتى بنام مبحسش بنفسي كانى مقتولة المصيبة انى صحيت تانى يوم على صوت امى بتشتم وتزعق عشان لقيانى كده هدومى مرفوعة وايدى على كسي المفشوخ
انا اتخضيت اوى خصوصا ان اول مرة وشوفنى كده مش لابسة وكسي باين روحت نزلت الهدوم بسرعة واتعدلت لقيتها جت كتفت ايدى ومسكتنى من وشي وبتزعقلي وبتشتمنى شتايم عمرى م سمعتها ولا اتخيلت ان انى تعرفها
لقيتها رفعت الهدوم وحطت ايدها على شعر كسي وبتقولى طب نضفيه يلبوة راحت شدت شعر كسي خلتنى اصرخ بوجع وانا ببكى
سابتنى وانا جوايا خايفة وندمانة ان امى شافتنى كده فضلت ابكى لحد م لقيتها داخلة عليا بعلبة ف ايدها وبتقولى
_ اي دا ي ماما
امى: هعملك حلاوة يروح امك بدل م العفانة دى وتتعودى بعد كده تعملى ديما سويت عشان تبقي نضيفة لجوزك
_ بس هتوجع
وفعلا قعدت على طرف السرير وفتحتلى رجلى بايدها وعملتلى حلاوة محسيتش بوجع خالص ولما خلصت راحت غسلت ايدها وانا من نعومة كسي وحلاوته عمالة امشي ايدى عليه
لقيتها جت وبتلمس زنبورى بتقولى كبير اتاريكى فاجرة قومى استحمى قبل م اختك ترجع من المدرسة وتعالى ساعديني ف المطبخ طبعا دخلت خدت شاور وطول الشاور ايدى بتحسس على كسي ازاى بالنعومة دى هيبقا ايه احساسه لو قرب لسانه وفضل بلحسهولى كده جبتهم ع التخيل وطلعت الاوضة عريانة طلعت اندر وبرا كان لونهم اسود بصيت ف المرايا حسيت انهم حلوين اوى بزازى فاطة من البرا كده بس كسي وجماله مش باين مسكت الفون وفضلت اتصور كام صورة كده وصورت كسي كام صورة وفكيت البلوك لاول مرة بعد ٣ شهور بعت صورة وكتبت تحتها

_ايه رأيك بما انك اول واحد تفشخه كان لازم تكون اول واحد تشوفه وهو نضيف كده عجبك؟ على فكرة وحشته اوى

بعت الرسالة وقفلت الفون ولبست وروحت اساعد امى ف الغدا وطبعا مسلمتش من نظرات امى وضحكتها اتغدينا وخلصنا وسيبتها ع التليفزيون ودخلت اوضتى كنت هنام لقيت ريكورد منه
_ انت نسيته ولا ايه
حسن: منسيتش ولا عمرى هنسى الكس دا يلبوتى انا كل يوم بنيكك ف الحلم فاكرة عشان بعدتى خلاص كده هرحمك لا دا انا بعشرك كل ليلة بس بعد الصورة دى انا هفشخك لو بعدتى تانى انتى ملكى انا لبوة زوبرى وكسك دا ملك زوبرى فاهمة ولا افشخك

مش عارفة احساسي وقتها انا مبتش احبه بس احساس انى عوزاه ينيكنى ويشرمطنى اتملك منى انا عاوزة اكون معاه عاوزة حد امون لبوة معاه وشرموطة واتمتع كسم الحب

ياريت نبقى أصحاب

• أتفق
التفاعلات: روها
_ ارجوك تسامحنى

_الو
_ايوة مين معايا
_ لا الرقم غلط
_ العفو
_ الو قولتلك الرقم غلط
_ انت مين
_ عملت ايه
_ حمادة مين
_ اي دا ي ماما
_ بس هتوجع

_ انت نسيته ولا ايه

قصه جميله ومثيره جدا استمري وياريت نبقي اصدقاء بس اصدقاء بجد

• حبيته
_ ارجوك تسامحنى

_الو
_ايوة مين معايا
_ لا الرقم غلط
_ العفو
_ الو قولتلك الرقم غلط
_ انت مين
_ عملت ايه
_ حمادة مين
_ اي دا ي ماما
_ بس هتوجع

_ انت نسيته ولا ايه

جميله اوي بجد عاش ياريت تكملي يقمر 💋❤️

كملى قصتك جميلة

• حبيته
قصة جميلة علي فكرة و مستني تكمل ❤️

• حبيته
القة جميلة جدا
الرجاء الاسراع باكمالها

• حبيته
تم اضافة الجزء الثاني

• حبيته
  • حبيته
جميله جدا بس ممكن تكملي القصه بسرعه بعد ازنك زبى هايج اوى عليكم وعلى امك عاوز احلب زبى عليكم؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميله جدا بس ممكن تكملي القصه بسرعه بعد ازنك زبى هايج اوى عليكم وعلى امك عاوز احلب زبى عليكم؟؟
القصة طويلة اوى هينزل جزء الصبح وجزء بليل قول لزوبرك يصبر شوية كده هيتحلب

• عجبني
التفاعلات: دايمآ هايج، ميزو الخواجه و Abo hassan
قصه جميله جدا كمليها

• حبيته
الجزء التاني تحفة

• حبيته
  • حبيته
نار ياحبيبتى نار من كتر كلمك على كسك انتى وامك نفسى افضل اللحس فيه وافشخكم ونفسى افشخك انتى يالبوتى زبى نار اوى

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: مجهول2022 و روها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%