NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بزازى بقت توجعنى اوى لو مرضعش جوزى منهم الحلمات بتفضل تاكل فيا وتموتنى لدرجة اول م يجي م الشغل بطلعهم واقوله ارضع بسرعة ولولا م يرضعهم لولا م يهدوا مش عارفة ايه دا😞
طب كويس عندك حد يهديهم لو الحكاية بقت مزمنة استشيري دكتورة نسا بس اعتقد جوزك قايم بالواجب

بزازى بقت توجعنى اوى لو مرضعش جوزى منهم الحلمات بتفضل تاكل فيا وتموتنى لدرجة اول م يجي م الشغل بطلعهم واقوله ارضع بسرعة ولولا م يرضعهم لولا م يهدوا مش عارفة ايه دا😞
علي فكرة انا رضيع بزاز جامد فشخ لعلمك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيجان زياده ممكن و**** اعلم

موضوع مثبت للتعارف بين
(السحاق)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عاوز ماستر مايرحم شتيمة عنف لاقص درجة
اعشق الجسم الفرنساوى
يعجبني تعشير مراتك او اختك او امك وانت تعرص عليها وانا بنيكها وانيكك واحب انيك الشراميط والسحاقيات
دكر ماستر بدور على سليف
تعالى تليجرام
man2egypt@

عاوزه الحل

انا لو طلعت البلكونة ببزازى هلاقيهم هجموا عليا ف الشقة
موضوع مثبت للتعارف بين
(السحاق)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عاوز ماستر مايرحم شتيمة عنف لاقص درجة
اعشق الجسم الفرنساوى
يعجبني تعشير مراتك او اختك او امك وانت تعرص عليها وانا بنيكها وانيكك واحب انيك الشراميط والسحاقيات
دكر ماستر بدور على سليف
تعالى تليجرام
man2egypt@

ماتعمليش حاجه هي فين المشكله أو السؤال 😂

لا ده هيجان مش اكتر

كلميني خاص اقولك طرق علاج

مستعد اجي ارضع علشان صعبتي عليا ابعتيلي

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
علاجك عندي لبن زبربر 😂👌🏻

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
يا اختي تقولي كانك مراتي

انا جاهز ارضعهم دايما يحبي والحس جسمك كلوو 😉😍

ده ياريتني جوزك
اعرفتي ايه ده

انا عندي نفس وجع بزازي دا
بس صدري اكبر
وجع البزاز ده بيبقي بسبب الهرمونات ، وغالبا الوجع ده بييجي وانتي لسه صاحيه من النوم بتحسي بزازك وارمه وحلماتك سخنه نار ، يا اما الوجع ده بيبقي بالليل ، وده بسبب ان البز حجمه بيزيد تدريجي ، ف بيبقي الحل المريح ان حد يقفش ويرضع ويمصمص بزازك عشان تحسي براحه وفي حل تاني برضه ممكن اقولك عليه لو انتي مش حابه بزازك تكبر اكتر من كده

بس بصراحه حقيقي جوزك يتحسد عليكي ، لأن مش كتير ان يبقي فيه ست بزازها مهيجاها كده لأن احلي متعه بعد متعة النيك نفسه الاستمتاع بالبزاز والاستمتاع ده مش بيحصل غير لما تكون الست بزازها هايجه ف حقيقي يابخت جوزك ببزازك الهايجه
فلو جوزك مقصر معاهم ومش مكفيهم وبعد مهو بيخلص بتفضلي حاسه بهيجان وبزازك بتاكلك كلميني خاص اقولك تعملي ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%