NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن مختلف
بزازى بقت توجعنى اوى لو مرضعش جوزى منهم الحلمات بتفضل تاكل فيا وتموتنى لدرجة اول م يجي م الشغل بطلعهم واقوله ارضع بسرعة ولولا م يرضعهم لولا م يهدوا مش عارفة ايه دا😞
هههه خلاص انا موجود لو جوزك مش موجود 🤣🤣

يا خبر طيب هتحس بمتعه كل مره عادى ولا دى بياثر
لا متعة فظيعة جدااا .. ولذلك دي حاجة حلوة مش محتاجة علاج في ستات كتير تتمنى تكون كدا .. إن الأعصاب قي الحلمات تبقى شغالة قوي كدا
انا حلماتي كدا وباستمتع جدااا

• حبيته
لا متعة فظيعة جدااا .. ولذلك دي حاجة حلوة مش محتاجة علاج في ستات كتير تتمنى تكون كدا .. إن الأعصاب قي الحلمات تبقى شغالة قوي كدا
انا حلماتي كدا وباستمتع جدااا
انتى ادرى انتى بزازك ملهاش حل انا عارفها

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
دا معناه ان النهايات العصبية في الحلمات كتيرة وشغالة بكفاءة
تصد كلام مهم النهايات العصبيه دى الميئوس عن الاحساس مش صح كدا كل ما كانت شغاله اكتر واعلى فدا حلو ويخليكى استمتعى اكتر

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
تصد كلام مهم النهايات العصبيه دى الميئوس عن الاحساس مش صح كدا كل ما كانت شغاله اكتر واعلى فدا حلو ويخليكى استمتعى اكتر
علشان كدا الستات اللي بتعمل عملية تكبير ثدي بيقدوا الإحساس في الحلمات تماما لان النهايات العصبية بتموت

• عجبني
علشان كدا الستات اللي بتعمل عملية تكبير ثدي بيقدوا الإحساس في الحلمات تماما لان النهايات العصبية بتموت
متشكر يا لبوتى على المعلومات الحلوه
زى بزازك بالظبط حلوين اوى 😋😋😋

• حبيته
  • حبيته
  • حبيته
انا ممكن ارضعهماك طول اليوم عشان ترتاحي

• حبيته
بزازى بقت توجعنى اوى لو مرضعش جوزى منهم الحلمات بتفضل تاكل فيا وتموتنى لدرجة اول م يجي م الشغل بطلعهم واقوله ارضع بسرعة ولولا م يرضعهم لولا م يهدوا مش عارفة ايه دا😞
لو رضعتهم انا هيوجعوكي اكتر 😆😆

محن

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex, Ayman Farouk, SNIPER89⛓️ و شخص آخر

تفتكر دا حل❤🙄
دا احسن حل ...لانك هتخدي جرعة مص ورضاعة تريحك سنه قدام 🔥🔥🍑

نياله جوزك ... لو انتي عندي كنت كل ساعه رضعتهم و نكتك شي ٣ مرات بعد الاكل مثل الدوا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%