NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ran away

نسوانجي مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
طبعا الموقع هنا بيدي حرية كاملة في كل حاجه في الكلام و في النشر و في الميول و التصرفات كمان يعني بنعمل كل حاجه بلا قيود
بس بالرغم من الحرية دي انا عن نفسي فيه قيود ليا من نفسي انا ممكن اعمل اي حاجه هنا و انشر اي حاجه الا اني انشر صور عريانه علي العام سواء ثابته او متحركة لاسباب شخصية 🤷🤷

ممكن كل واحد يقول علي حاجه مش بيعملها ولا ممكن يعملها هنا بالرغم من انه يقدر يعملها ؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: Any name
طبعا الموقع هنا بيدي حرية كاملة في كل حاجه في الكلام و في النشر و في الميول و التصرفات كمان يعني بنعمل كل حاجه بلا قيود
بس بالرغم من الحرية دي انا عن نفسي فيه قيود ليا من نفسي انا ممكن اعمل اي حاجه هنا و انشر اي حاجه الا اني انشر صور عريانه علي العام سواء ثابته او متحركة لاسباب شخصية 🤷🤷

ممكن كل واحد يقول علي حاجه مش بيعملها ولا ممكن يعملها هنا بالرغم من انه يقدر يعملها ؟؟؟
حجات كتير انا ماشي بمبدا ابعد عن الغلك ومتكابرش

صور العربي استحاله اساعد في فضيحه واحده مع انى جت عليا فتره وعملت كدا بس بعدها وقفت

• أتفق
التفاعلات: Ran away
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • حبيته
مبشاركش ف اي حاجه جنسيه عموما حتى لو موضوع مناقشه

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة