NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اريد الزواج من متحررة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا مش داخل هنا عشان مجرد شهوة ، السبب الاساسي اللي انا هنا عشانه اني بفضفض وبتكلم بحرية عن افكاري في التحرر ، هنا بلاقي مساحة اعبر عن افكاري وميولي بعيدا عن المجتمع اللي بيكبت افكارنا ومشاعرنا ، ممكن تتفقوا معايا او تختلفوا لكني انا بحترم الحميع بميولهم ورغباتهم وافكارهم وحتي معتقداتهم ، كل ما في الموضوع اني بتمني الاقي شريكة حياتي وعارف ان الموضوع صعب في مجتمعنا لكني مش بيأس ولا بستسلم وهفضل احب نفسي بافكاري وميولي لأني مش بأذي حد ولا بتعدي علي حرية حد

• عجبني
التفاعلات: Al-Mahdy و أحمد السويسي
ليه المجتمع مستكتر علينا نكون مبسوطين في حياتنا 💔

• عجبني
التفاعلات: EL_BEBO
خد حريتك بس ممكن تتعرف وتتجوز وبعد كدا التحرر جاى جاى والخيلات جايه بس واحده واحده

• ايه ده
التفاعلات: ramyRohy
ليه المجتمع مستكتر علينا نكون مبسوطين في حياتنا 💔
صديقي حتي هنا المجتمع هتلاقي فيه ناس مستكترة عليك انك تكون مبسوط ... بس الادارة هنا بتقوم بالواجب معاهم ✌✌

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خد حريتك بس ممكن تتعرف وتتجوز وبعد كدا التحرر جاى جاى والخيلات جايه بس واحده واحده
للأسف طريقة غير مضمونة وممكن تسبب مشاكل ، ليه ميكونش فيه تطبيق او موقع مواعده لاصحاب الميول المتشابهة يتعرفوا علي بعض ؟

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
صديقي حتي هنا المجتمع هتلاقي فيه ناس مستكترة عليك انك تكون مبسوط ... بس الادارة هنا بتقوم بالواجب معاهم ✌✌
احسن ما هو مش هيبقوا في الواقع وهنا كمان

• أتفق
التفاعلات: EL_BEBO
  • عجبني
التفاعلات: تحرر و
ادعولي الاقي مرادي هنا ❤️🌹

مش قادرين تتخيلوا ازاي انسانه متحرره هي اللي تقدر تخليني احبها ونعيش سوا اجمل قصة حب مبنية علي الحرية والدلع والمتعه بلا قيود ❤️🥰

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%