NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Africano28

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حاولت ابعد عن المنتدى هنا بس للأسف كل مرة كنت بفشل حتى آخر مرة طلبت من إدارة المنتدى تقفل الاكونت بتاعي بدعوة اني اتوفيت و دي تقريبا اسوء حاجه ممكن حد يعملها بس لا هما قفلوا حسابي ولا أنا قدرت ابعد تقريبا المنتدى هنا بقى ادمان مش عارف عشان الناس اللي عرفتها هنا ولا عشان المتعة ولا عشان ايه بس ده اللي بيحصل و كالعادة رجعت تاني عشان اقابل الناس اللي عرفتها هنا تاني و اتبسط تاني و مبقتش عارف ده صح ولا غلط بس ده اللي بيحصل

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
حاولت ابعد عن المنتدى هنا بس للأسف كل مرة كنت بفشل حتى آخر مرة طلبت من إدارة المنتدى تقفل الاكونت بتاعي بدعوة اني اتوفيت و دي تقريبا اسوء حاجه ممكن حد يعملها بس لا هما قفلوا حسابي ولا أنا قدرت ابعد تقريبا المنتدى هنا بقى ادمان مش عارف عشان الناس اللي عرفتها هنا ولا عشان المتعة ولا عشان ايه بس ده اللي بيحصل و كالعادة رجعت تاني عشان اقابل الناس اللي عرفتها هنا تاني و اتبسط تاني و مبقتش عارف ده صح ولا غلط بس ده اللي بيحصل
طالما الامر متوقف هنا على صداقة فده كويس
بس انت لو حاسس انك بتضيع وقت يبقى خصص لنفسك وقت محدد تدخل فيه و التزم بده

طالما الامر متوقف هنا على صداقة فده كويس
بس انت لو حاسس انك بتضيع وقت يبقى خصص لنفسك وقت محدد تدخل فيه و التزم بده
الموضوع هنا صداقه و علاقات و ده اللي انا مبسوط بيه بس أوقات بياخد يومي كله و ده بسبب جو المنتدى

غالبا بتقضي وقت كبير هنا ع كدا مش عارف تخرج
بس لو ركزت ف حاجه تانيه مع وجودك هنا هتلاقي وجودك بيقل تدريجيآ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع هنا صداقه و علاقات و ده اللي انا مبسوط بيه بس أوقات بياخد يومي كله و ده بسبب جو المنتدى
يبقى خصص لنفسك وقت و حاول تلتزم بيه

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
غالبا بتقضي وقت كبير هنا ع كدا مش عارف تخرج
بس لو ركزت ف حاجه تانيه مع وجودك هنا هتلاقي وجودك بيقل تدريجيآ
ده اللي بحاول اعمله تدريجيا عشان اقلل وجودي هنا

مظنش حد هيفيدك هنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%