NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بشوف ان الست بتتكسف تطلب الجنس او تطلب حاجه معينه الراجل يعملها عكس الراجل يعني لو راجل مراته مش بتمصله ممكن يطلب منها تمص علي عكس الست تتكسف تطلب من جوزها او الراجل اللي معاها انه يلحسلها
ايه سببه مع انه عادي وطبيعي ان يكون في نقاش بينهم ف كل حاجه حتي الجنس

• عجبني
التفاعلات: سامح حسين 11، Aqua و AndyCat
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بشوف ان الست بتتكسف تطلب الجنس او تطلب حاجه معينه الراجل يعملها عكس الراجل يعني لو راجل مراته مش بتمصله ممكن يطلب منها تمص علي عكس الست تتكسف تطلب من جوزها او الراجل اللي معاها انه يلحسلها
@نفرتيتي اللبوة
@مدام دعاء
@الليدى دجاجه
اراء الخبراء ايه

غلط طبعا

ابسط رد فعل منك انت كرجل هتسيبها بعد فتره بسيطه و متسالش ليه

المشكله في الافكار اللي في المجتمع .. لان الست لو طلبت في بدايه علاقتهم هتخاف يتهمها بان كان ليها علاقه سابقة وهينط السؤال التقليدي "عرفتي منين الحاجات دي"
ولو طلبتها بعد شوية وقت من العلاقة وهو معملهاش من نفسه تبقى بتخونه
فالمشكلة في المجتمع

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: zeb8inch و gasser selim
بالظبط
الست لو هيجانة وهتموت بمعنى الكلمة على واحد عمرها ما هتروح تكلمه من سابع المستحيلات ان تروحله هي
وعن تجربة شوفت كتيييييير المحترمة والشمال والجريئة والخجولة وكلهم بلا استثناء مفيش واحدة فيهم بتروح لواحد

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
المشكله في الافكار اللي في المجتمع .. لان الست لو طلبت في بدايه علاقتهم هتخاف يتهمها بان كان ليها علاقه سابقة وهينط السؤال التقليدي "عرفتي منين الحاجات دي"
ولو طلبتها بعد شوية وقت من العلاقة وهو معملهاش من نفسه تبقى بتخونه
فالمشكلة في المجتمع
عشان مجتمعنا غبي قال يعني هي لو بتخونه هتطلبها منه مهي هتطلبها من عشيقها او لاقيتها ف عشيقها عشان كده خانته ده غباء الست لما بتتطلب اللي نقصها في العلاقه بتبقي عايزه تعملها مع جوزها بدل مدور علي حد تاني

• عجبني
بالظبط
الست لو هيجانة وهتموت بمعنى الكلمة على واحد عمرها ما هتروح تكلمه من سابع المستحيلات ان تروحله هي
وعن تجربة شوفت كتيييييير المحترمة والشمال والجريئة والخجولة وكلهم بلا استثناء مفيش واحدة فيهم بتروح لواحد
تطلب الحاجه دي منه

• عجبني
مش كل الستات

لا فيه ستات و بنات كتير اوووووووووي دلوقتي مش بتتكسف لكن في الغالب بيتكسفو لكن الراجل هو اللي لازم يفهمها و يعملها اللي بتحبو منغير ماتطلبة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%