NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

D0d

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
انا موجود في المنتدى من فترة بس دي يمكن اول مره اشارك او انشر حاجة بس قولت اتكلم و افضفض يمك الاقي حد هنا يقول نصيحة تفرق معايا

انا شاب عندي 30 سنة كل ال يعرفوني عارفين عني ان محترم و بعيد عن اي حاجة غلط لكن للاسف في جانب تاني جوايا محدش يعرفه وعاملي اكبر مشكلة في حياتي و هي شهوتي
انا يمكن قدام الناس شخص عادي خالص وطبيعة شغلي تخليني مينفعش حتى ابين لحد حاجة فببقى ظاهر عادي لكن جوايا شهوتي مودياني في داهية ممكن اكون انا وواحدة صحاب عادي وجدع جدا معاها بس من جوايا ببقا هيجان عليها ودي حاجة بتخليني اتدايق من نفسي جدا بحس نفسي بوشين ف ازاي اقدر اتحكم في نفسي وامنع شهوتي تبقى مع الناس الغلط خصوصا ان انا في الحاجات دي مش ببقا عاوز اعرف واحدة مثلا عشان يحصل بنا حاجة وخلاص ومش اي حد بردو فعايش متعذب

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
اتجوز أنت مش صغير

• أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده
اتجوز أنت مش صغير
اكيد فكرت في الخطوة دي و جاهز ليها بس للاسف لسه ملقتش حد مناسب و ده نصيب

• عجبني
التفاعلات: siwa
انا موجود في المنتدى من فترة بس دي يمكن اول مره اشارك او انشر حاجة بس قولت اتكلم و افضفض يمك الاقي حد هنا يقول نصيحة تفرق معايا

انا شاب عندي 30 سنة كل ال يعرفوني عارفين عني ان محترم و بعيد عن اي حاجة غلط لكن للاسف في جانب تاني جوايا محدش يعرفه وعاملي اكبر مشكلة في حياتي و هي شهوتي
انا يمكن قدام الناس شخص عادي خالص وطبيعة شغلي تخليني مينفعش حتى ابين لحد حاجة فببقى ظاهر عادي لكن جوايا شهوتي مودياني في داهية ممكن اكون انا وواحدة صحاب عادي وجدع جدا معاها بس من جوايا ببقا هيجان عليها ودي حاجة بتخليني اتدايق من نفسي جدا بحس نفسي بوشين ف ازاي اقدر اتحكم في نفسي وامنع شهوتي تبقى مع الناس الغلط خصوصا ان انا في الحاجات دي مش ببقا عاوز اعرف واحدة مثلا عشان يحصل بنا حاجة وخلاص ومش اي حد بردو فعايش متعذب
عندي نفس المشكلة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد فكرت في الخطوة دي و جاهز ليها بس للاسف لسه ملقتش حد مناسب و ده نصيب
لما تتجوز هترتاح بالتوفيق يا حبيبي

حبيبي انت تمام متقلقش اصلا رغبتك ف الجنس من تمام رجولتك انت كده كويس متخافش
وفكرة انك بتهيج ع اللي بتتعامل معاهم حتى لو انتو مجرد صحاب دا بردو من تمام رجولتك الجنسية
لأن اصلا مفيش حاجه اسمها صداقة بين ولد وبنت
أما ارتباط وحب وجنس وجواز اما تنسى البنت دي
عشان كده ف الإسلام ممنوع الاختلاط بين الجنسين لأن الخالق عليم بما سيحدث
لكن اللي يقلل من رجولتك انك تقبل ب علاقة مع واحده حطاك فريند زون أو معتبراك مجرد صديق
لأن ف الحقيقة هي بتقولك احنا أصدقاء بس هي شيفاك زي اختها أو صاحبتها معندهاش انجذاب جنسي أو عاطفي من نحيتك

نصيحتي ليك متسيبش نفسك ف اي علاقة صداقة ببنت مهما كانت قريبة منك هي لو انت عاجبها هتجيلك لوحدها غير كده متقربش لواحده عشان هتستغلك و بأشكال كتير وف النهاية مش هتحصل منها على أي حاجه لأنها بمعنا أدق مش شيفاك راجل

بص كونك تقول الكلام ده معنى كده ان ضميرك لسه صاحى وده حاجه كويسه
بالنسبة لموضع السكس دى غريزه جوانا كلنا كا بنى ادمين
مفيش بنى ادام هيبطل ياكل او يشرب او يعمل سكس
هي التىركيبه كده
انا عارف ان ظروف كتير مننا مش سامحه بموضوع الجواز بسبب الفلوس والظروف الاقتصادية والاجتماعية فى البلد دى
وللاسف ممنوع نعمل اى علاقه خارج الجواز
ونصحتى ليك بجد
امنع نفسك على قد ما تقدر انك تعمل علاقه غير شرعيه قبل الجواز ..
وتسأل طب انت نفسك عملت كده ..علاشان ما اكونش متناقض فى نصيحتى ليك ..
لا انا جربت السكس كذا مره قبل الجواز ..
ودى حاجه انا ندمان عليها جدا ..
كان نفسي اول بوسه اول حضن بيور يكون لمراتى وده خلانى فى كتير من الاحيان بعمل مقارنات عبيطه وخلانى مش راضي عن السكس فى البيت وبحاول اعط واغلط لان الشهوه ببحر ما بيخلصش ..
النقطه الثانيه المهمه
لازم تحب نفسك وتتقبل مشاعرك دى انت انسان فى احتياج عاطفى ونفسي للجنس
متلومش نفسك علاشان انك جعان ومش لاقي اكل ..
تقبل نفسك وحاول تصلحها ..

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%