NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اخدت بالي ان معظم الي هنا فعلا مش عارفين السر الي ممكن يخلي اي بنت حتي مش معجبه بيك عندها فضول عنك و ياريت لو البنات تاكد الكلام صح ولا غلط بس انا بتكلم من خلاصه فتره طويله
اول حاجه انا مش بتكلم علي الشقط يعني مش تركات عشان تشقط بنت و تنيكها انا بتكلم علي حاجات هاتحسن من تعامل الناس معاك بالذات البنات
انا في الجزء دا هاتكلم عن البنات الي بيباوا معاك في الشغل الدرس او كورس المهم تكونوا انتوا الاتنين بتقعدوا في مكان بيخليكوا تتواصلوا غصب عنكوا و لو عايزين هبا اعمل جزء تاني ازاي تكلم واحده عجباك عشوائية في الشارع
اهم حاجه الانطباع الاول هو دا الي هيثبت في مخها دايما فا حاول دايما انك تسيب انطباع انك شخص محترم و نضيف قبل حتي ماتكلمها دي هاتبا خطوه حلوه مش هاتخليها ترفضك لما تروح ت approach her لما تاخد اول خطوه و تروح تكلمها لازم يبا في عذر قوي انك تكلمها زي انك محتاج حاجه او بتسال علي حاجه و يكون معاك عذر انت ليه سيبت الناس دي كلها و روحت سالتها هي بعد ما تدخل و تتكلم لازم يبا عندك السينسور الي يعرفك هل هي عايزه تكمل كلام ولا زهقت و عايزه تمشي ليه عشان ماتحسسهاش انها واقفه غصب عنها و دا هايقفلها منك خالص فا بعد متكون خلصت كلام و حاسس ان خلاص ان مفيش كلام جايب اسالها علي اسمها (لو انت عارفه بس المفروض ماتعرفوش ماتقولش اسمها عشان هيبان انك stalker) بعد ماتقول اسمها في حاجه مهمه فشخ هاتقول هي كمان مهتمه فيك ولا لا لو سالتك علي اسمك لو سالت هي كدا تقريبا وقعت خلاص ممكن تسالها علي الانستجرام لو حسيت انكوا اتكلمتوا كتير بلاش الواتس من اول مره و بس بعد كده اول ماتشوفها تاني يوم روح و سلم عليها و اسالها مروه صح؟ (مثلا) و حاول تكون خفيف و لزيز في تركايا هبا اقولها في جزء تاني ازاي تخليها تخرج معاك اول مره و ياريت برضه البنات تاكد الكلام دا فعال فعلا ولا انا حظي نفع مع كل البنات الي عرفتها 😂

• أتفق
التفاعلات: Kendrick
اهم حاجه في اول موقف متكونش بضان عشان بعد كدا حتي لو عملت ايه اول شعور هو الي هيثبت

اهم حاجه في اول موقف متكونش بضان عشان بعد كدا حتي لو عملت ايه اول شعور هو الي هيثبت
ما زي ماقولت الانطباع الاول هو الي بيثيت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%