NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bebo76

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
8 أبريل 2022
المشاركات
9
مستوى التفاعل
5
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه البعض منها حقيقة
البدايه انا اسمي حسن عندي ٢٥ سنه القصه دي بدأت مع جارتي وقتها كان عمري ١٥ سنه كنت ماليش في الجنس قد كدا و كنت بردو ما تفرجتش على سكس كتير و جارتي كانت حوالي ٤٦ سنه .
اولا والدتي و جارتنا دي كانوا صحاب و كانت اختي مصاحبه بنتهم اختي كانت ٢٢ وقتها و بنتهم في نفس السن أو اكبر سيكه ، احنا كنا ساكنين جنب بعض احنا كنا مأجرين في عمره و هما بيتهم اللي جنبنا ،
فعلطول ماما كانت بتبقى عندهم فجارتنا دي على طول كانت بتطلوب مني اني اساعدها اجيب معاها طلبات حاجه ممكن اشيله و ساعات كانت بتطلب مني اني اجي اقعد معاه علشان هي لوحدها و بنتها اتجوزت و جوزها مش في البيت و ابنها مسافر ، ف كنت بروح قربت منها جامد و بقت بتعاملني زي ابنها بالظبط و كانت بتزاكر معايا كمان نسيت اقول لكم انها مدرسة عليا في المدرسه.
في فترة الصيف هي كانت دائما بتقعد قدامي بقمصان النوم و انا عادي مش واخد خوانه انا بعتبرها زي امي عادي.
جيت مره تعبانه جامد و جسمها واجعها جامد فلقيتها بتقولي معلش يا حسن يا ابني تعالى ادعك لي ضهري شويه اصل عضمي كله مكسر.
قولتلها ماشي انت تؤامري و انا بدعك كدا حسيتها مستمتعه لقيتها كدا مره وحده بتقولي ادعك تحت جامد عند العصوص كدا .
فأنا ايها اتحرجت و بدأت ادعك بس خفيف كدا لقيتها بتقولي : مالك يا واد ما تدعك عدل و لا انت مكسوف مني دا انت زي ابني ادعك ادعك .
قولتلها يا ابله ساميه علشان بس ما توجعكيش اكتر
اه صحيح اسمها ساميه بس مش الحقيقي
قالتلي اي ابله دي لا قولي ساميه ولا اقول لك قولي يا سوسو زي ما ابني ما بيقولي و بعدين انت ايدك حلوه اوي في الدعك دا انت لو دكتور علاج طبيعي ايدك مش هتبقى كدا.
فقلت لها **** يخليك .
كملت دعك و هي كانت مستمعه عدا خمس دقائق و جوزها جيه فقولت لها اروح انا ابله ، قالت لي مش قولت لك سو سو.
قولت لها ماشي يا سوسو سلام
جيه تاني يوم جاي من بره كنت بروح العب كوره مع جماعه صحابي فوالدتي قالت لي ساميه بتسأل عليك و عايزاك تجيب لها حاجات من السوق و قولت لها ماشي روحت ل سوسو و رمت ليا الفلوس و المفتاح علشان و انا جاي اعرف افتح الباب علشان هي هتاخد دش .
اشتريت الطلبات و راجع بفتح الباب لقيت اللي طالعه و لابسه قميص نوم لبني و مش لابسه اي حاجه تحته وقفت مكاني و وشي احمر لقيتها بتقولي مالك يا واد داهيه لا تكون اتكسفت قولتلها لا عادي قالت لي اومال مالك وشك احمر كدا ليه يا واد اومال هتعمل ايه مع مراتك لما تكبر .
قولت لها لسه بدري يا سوسو .
قالت لي لا بدري ولا حاجه كلها ٥ سنين و نشوف لك عروسه .
قولت لها خمس سنين لا طب قولي عشره .
قالت لي عشره ليه هتتجوز لما تعجز ، دا كان زمان الشباب كان بيتجوزو و يخلفوا في سنك.
قولت لها زمان بقى .
بعده قالت لي ادخل أوضة النوم و بلاش تقعد في الصاله علشان الجو حر هنا اوي .
فدخلت لقيتها جايبه فاكه و كدا علشان و احنا قاعدين مع بعض ف احنا كنا قاعدين على الأرض فهي جات تقعد فقعدت قصادي بظبط فأنا كنت مركز مع التلفزيون
فجيت أمد ايدي واخد خوخه ببص كدا شوفت كسها و كان منبت كدا و دي كانت اول مره اشوف كس .
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd, K lion, الشبكشى و 2 آخرين
بدايه مشووقهكمل يا نجم وكبر الجزء شويه عن كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
هو فين القصه..
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd

هى دى بدايه ولا قصه ولا اى بالظبط؟ 🤔 :rolleyes:

 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
كمل وهي حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
فين القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه البعض منها حقيقة
البدايه انا اسمي حسن عندي ٢٥ سنه القصه دي بدأت مع جارتي وقتها كان عمري ١٥ سنه كنت ماليش في الجنس قد كدا و كنت بردو ما تفرجتش على سكس كتير و جارتي كانت حوالي ٤٦ سنه .
اولا والدتي و جارتنا دي كانوا صحاب و كانت اختي مصاحبه بنتهم اختي كانت ٢٢ وقتها و بنتهم في نفس السن أو اكبر سيكه ، احنا كنا ساكنين جنب بعض احنا كنا مأجرين في عمره و هما بيتهم اللي جنبنا ،
فعلطول ماما كانت بتبقى عندهم فجارتنا دي على طول كانت بتطلوب مني اني اساعدها اجيب معاها طلبات حاجه ممكن اشيله و ساعات كانت بتطلب مني اني اجي اقعد معاه علشان هي لوحدها و بنتها اتجوزت و جوزها مش في البيت و ابنها مسافر ، ف كنت بروح قربت منها جامد و بقت بتعاملني زي ابنها بالظبط و كانت بتزاكر معايا كمان نسيت اقول لكم انها مدرسة عليا في المدرسه.
في فترة الصيف هي كانت دائما بتقعد قدامي بقمصان النوم و انا عادي مش واخد خوانه انا بعتبرها زي امي عادي.
جيت مره تعبانه جامد و جسمها واجعها جامد فلقيتها بتقولي معلش يا حسن يا ابني تعالى ادعك لي ضهري شويه اصل عضمي كله مكسر.
قولتلها ماشي انت تؤامري و انا بدعك كدا حسيتها مستمتعه لقيتها كدا مره وحده بتقولي ادعك تحت جامد عند العصوص كدا .
فأنا ايها اتحرجت و بدأت ادعك بس خفيف كدا لقيتها بتقولي : مالك يا واد ما تدعك عدل و لا انت مكسوف مني دا انت زي ابني ادعك ادعك .
قولتلها يا ابله ساميه علشان بس ما توجعكيش اكتر
اه صحيح اسمها ساميه بس مش الحقيقي
قالتلي اي ابله دي لا قولي ساميه ولا اقول لك قولي يا سوسو زي ما ابني ما بيقولي و بعدين انت ايدك حلوه اوي في الدعك دا انت لو دكتور علاج طبيعي ايدك مش هتبقى كدا.
فقلت لها **** يخليك .
كملت دعك و هي كانت مستمعه عدا خمس دقائق و جوزها جيه فقولت لها اروح انا ابله ، قالت لي مش قولت لك سو سو.
قولت لها ماشي يا سوسو سلام
جيه تاني يوم جاي من بره كنت بروح العب كوره مع جماعه صحابي فوالدتي قالت لي ساميه بتسأل عليك و عايزاك تجيب لها حاجات من السوق و قولت لها ماشي روحت ل سوسو و رمت ليا الفلوس و المفتاح علشان و انا جاي اعرف افتح الباب علشان هي هتاخد دش .
اشتريت الطلبات و راجع بفتح الباب لقيت اللي طالعه و لابسه قميص نوم لبني و مش لابسه اي حاجه تحته وقفت مكاني و وشي احمر لقيتها بتقولي مالك يا واد داهيه لا تكون اتكسفت قولتلها لا عادي قالت لي اومال مالك وشك احمر كدا ليه يا واد اومال هتعمل ايه مع مراتك لما تكبر .
قولت لها لسه بدري يا سوسو .
قالت لي لا بدري ولا حاجه كلها ٥ سنين و نشوف لك عروسه .
قولت لها خمس سنين لا طب قولي عشره .
قالت لي عشره ليه هتتجوز لما تعجز ، دا كان زمان الشباب كان بيتجوزو و يخلفوا في سنك.
قولت لها زمان بقى .
بعده قالت لي ادخل أوضة النوم و بلاش تقعد في الصاله علشان الجو حر هنا اوي .
فدخلت لقيتها جايبه فاكه و كدا علشان و احنا قاعدين مع بعض ف احنا كنا قاعدين على الأرض فهي جات تقعد فقعدت قصادي بظبط فأنا كنت مركز مع التلفزيون
فجيت أمد ايدي واخد خوخه ببص كدا شوفت كسها و كان منبت كدا و دي كانت اول مره اشوف كس .
بداية موفقة تسلم الايادي منتظر الجديد تحياتي لشخصكم الكريم
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
منتظر باقي القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
طيب دي قصه ولا انت فاضي فبتكتب اي حاجه ومش مركز
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
ينشر الجزء التالي هنا في تعليق وتخبرنا برابط القصة علي موضوع الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
فين القصه دي مجرد بدايه
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
لازم تحط شويه احداث
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
تم نقل القصة لقسم القصص القصيرة برجاء عند نشر قصة جديدة وضعها في القسم المناسب
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%