NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المهندس محمد-حتى الجزء الثالث 13/8/2023

cucky4

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
18 يونيو 2023
المشاركات
55
مستوى التفاعل
405
نقاط
998
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا . محمد احمد محمود عندي 20 وبدرس فى كليه العلوم قسم الكيمياء
ودي العيلة ال اتربيت معاها

الاب : احمد محمود البنا مهندس عنده 45 مهندس الكترونيات وعنده مجموعة شركات
الام : ناهد السباعي دكتورة تجميل عندها 40 ومهتمه بنفسها (مربربه كده زي النسوان البلدي جسمها مليان ومن غير كرش جسمها مشدود وبزازها وطيزها حاجه كده تخبل )
الاخت :روز 25 خريجه نظام ومعلومات ودي بقى عود فرنساوي وكرفي حاجه كده عطيه على لانا رودس ودي اكبر واحده
فيروز :20 سنه وبتدرس صيدله ودي بقى عانله زي لانا بول
ونيجي بقى لل الاوزي الصغننه ي تباقى جنات ودي عندها 16 سنه بس فيره بدري (طيزها ملفوفه ومرببه وبززها مشدودة وكبيرة وخده جسم امها بس هي قمحاوي طالعه لابوها مش زي باقي اخوتها )
وبالنسبة لعيلتي الحقيقة هياجي ذكرهم بس مش دلوقتي


الجزء الاول.



تبداء القصه من وانا عندي 6 سنين كان في خناقه بين ابويا وامي وامي خدت اختي وابويا خدني وبعديها بفتره ابويا جاله عقد عمل وعشان امي متخودنيش وهنعرف لي مخدنيش ولي مودنيش لامي وداني ميتم وقالي انه هيروح مشور ويجي ي خودني واني لازم اسمع الكلام لحد ما يرجع طبع راح وعدى يوم والتاني والتالت ومرجعش وانا كنت زهقت ماهو احنا طنت حالتنا ميسورة ومش متعود على الجو دا فهربت على اثر اني الاقي حاجه تروحني وفضلت ماشي لحد وقفت قدام مطعم ونا كنت جعان ومش عارف اعمل اي ففضلت واقف باصص على الاكل لحد مالقيت واحد جي نحيتي ودا كان ابويا ال اتبناني بعدين وخدني وقعدني مع مراته وعياله وسالني انت اسمك اي قولت احمد قالي باباك فين قولت معرفش هو سابني ومشي طبعا مقولتش هو سابني فين عشان خايف ارجع الملجئ ودا بسسبب انهم قالولي ابوك مش هيرجع خلاص وكانو بيخوفوني قالي انت منين قولتلو معرفش انا منين وبسبب التعب من المشي والاهرق والجوع قبل ماكمل اغمى عليا وبسبب ان شكلي بيقول اني من عيلى خدني معاه وجبلي دكتور وقالهم دا من الارهاق والجوع بس مش اكتر وجبلي محاليل وعالقهالي وبعد مافوقت قالي هتقعد معانا لحد مالقي اهلك فين وارجعك ليهم وطبعا نشرا ف الاخبار صورتي بس محدش ردا عليه وطبعا عشت معاهم وقربت من البنات وكانت فيروز اقربهم لي كان احنا توام وعشان كن لسه صغيرين كان بنام فسرير واحد لحد مابقى عندنا 10 سنين وكل واحد بقى له اوضه وبدل ما كنا عايشين ف مدينة نصر ف شقه اشترينا فلا ف التجمع وسبنا شقه مدينة نصر بس متبعتش وطبعا انا اهتمامي كان بالكمبيوتر وإلكترونيات واتعلمت من وادي كتير لدرجة اني كان ممكن اركب كمبيوتر من الصفر وانا ف اولى ثانوي وهنا بقى يتغير كل حاجه لان ف مره كنت سهران طول اليل قاعد بتعلم هاك وونا طلع نازل المطبخ شوفت ابويا وامي وهما ملط وهي قاعده على زبه وبيقولها خودي ي شرموطه بقى عايز تتناكي من مدير أعمالي وهي تقوله اه اصل شكل بتاعه عجبني موت مره ركب ورايا اسنسير الشركه وهو طلع راح رشقني بعبوص ابن متانكه وهو اه ي شرموطه وزود ف السرعه بتاعت النيك وخلاها تفرهد وكان خلاص هيجيب روحت راجع الاوضه ووانا راجع قبلتني فيروز وحسيت انها مش على بعضها سبتها ودخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وجيت انام مقدرتش زبي واقف وحالف ماينم دخلت بحثت على النت عشان اعرف اي السبب وعرفت ان السبب الشهوة اني اشتهيت امي وبدات ابحث عن الجنس واشوف وشفت سكس وقصص ولفت انتباهي ان الازبار ال ف الافلام خصوصا ال فيها راجل اسود بتبقى اد بتاعي مرتين وهنا دخلت ابحث عن وصفات واكتب عبارة تكبير الزب لحد مجالي رد من كيميائي انه يعرف وصفه بس عيبها انها بتزود الشهوة وتمنها غالي وقالي انها بتديك قوة جنسيه راهيبه طبعا مصدقتش وقالي قابلني وهديك الوصفه تجربها وهنا قولتلو افكر وسبتني م التفكير وشغلت نفسي بتعلم الهاك لحد ما بقيت برنس فيه وكنت باقلي فترة مبخرجش حتى مبقعدش مع اخواني ولا ابوي وامي وهما كانوا قلقنين لحد وكنت بعمل شغل على الطاير لناس وكانو بيحولولي فلوس على فدفون كاش ودا كان عبارة عن ملفات برمجه حاجات صغيره كده على الطاير وكان معايا 100 الف من الشغل دا وبعد مخلصت طلعت كلمت بودا ودا صحبي الواحيد لاني انطوائي رحتله البيت فتحتلي اخته رغده ودي اد جنات بس اي حته امركاني طالعه لامها ابزاز وطيز وعيون حاجه على الريقه بس تختوخه شويه بس دمها خفيف كان اول مره اخد بالي انها جميله ودا بسبب الشهوة ومن غير مااخد بالي قولتلها اه هو من امتى في قمر بيفتح الباب ولا دا من حظي ودعاك ياما حسيتها فرحت بس مسكت نفسها ودا من امتا بقى مش بتقول اني تختوخه قولتلها من زمان وفجأة لقينا امها بتندها ف اتملكت نفسي وقلتلها طب اي مش هنخش قالتلي اسفه ودخلت وقفلت الباب وهي بتقولها دا محمد وونا بلف لقيت طيزها وافتكرت السكس ومنظر امي وابويا ورحت جي عطيها اسبنك بس كان ف النص وورحت مبعبصها لقيتها بصت ومكنتش مضايقه دا لانه بتحبني واتفجات من التغيير ال حصل دخلت لام بود بقولها ازيك ي طنط هي طنط ف عينك بقى موزه زي وتقولها طنط بنتها بصتلي ولقتني عيني على جسم امها وكانت هطق لحد مالقيتني بقول لامها تسحميلي ي مازمازيل بل راقصه دي امها ضحكت لانها عارفه اني انطوائي بس بحب التهريج وراسنا شويا ونا بجيبها يمين ووديها شمال لحد ملفيتها وكان ضهرها ليا ووشها لبنتها قربت عليها وحضنتها عشان ارفعها وهنا حست بزبزي المنتصب وبنتها كانت هطق ولاما نزلت امها وبعدت لقيتها جت عليا ضربتني ف بطني ودخلت اوضتها جري قولتلها ماشي مسيرك هتيجي تحت أيدي ومش هرحمك وبقول لامها بودا فين قالتلي دا ف الساحل قاعد هناك شهر قولتها بقى في حد يسيب المزة دي لوحدها ويروح الساحل قالتلي الظاهر عليك بقيت شقي قولت يعني مش اوي المهم امشي انا بقى قالتلي لما تتغدى معانا وحلفت بصتلها وقربت عليا وزنقتها ف الحيط وقلتلها بلاش حلفان عليا عشان هتندمي قالت ه‍ء بستهذاء وقالتلي زبك مش هيقدر عليا عشان كده سيبك من ال فدماغك وانا رايحه مشوار وجايه خاليك مع البنت ال انت قصرت بخاطرها وصلحها سعتها ممكن تجرب بصتلها وضحكت وقلتلها بكره تجيلي ملط واقولك بطلت وسبتها ودخلت للبت لقيتها نايمه على بطنها وحطه وشها ف السرير وبتعيط امها طلعت م الشقه رحت مقرب منها وبقولها الجميل مالو زعلان مردتش قربت منها قعت احسس على طيزها وخلعتها البنطلون ولقيتها مش بصالي بردو دخلت صباعي التخين ف طيزها دخل بالسهال ودخلت لحد تلاته وهي ولا هنا هنا اتكدت انها شرموطه خليتها تجيب من العب بس ووانا طلع لقيت امها جيه بتقولي رايح فين قولت هنتغدا مع بعض اشم رايحه المني ومن منظرها عرفت انها كانت بتتناك قربت منها قولتلها مره تانيه والبت تحكي لامها ال حصل وتحكي لجنات كل حاجه وونا قاعد معاهم على الغدة مامه بتقولي اي مش ناوي تخرج وتفك شوية انا يعني في شوية حاجات لازم اخلصها هنا فيروز يعم فك شوية وبعدين حساك متغير هنا جنات تتكلم وتقول اصله بيحب جديد هنا المعلقه تقع من ايد فيروز ونا ابص لجنات وكلنا مصدومين المشكلة مش هنا المشكلة ان جنات قالت مالكم هو مش عارف يجيبها ازاي عشان هو لسه مخلص اولى ثانوي هنا أبويا قالي حلو انك عارف انك لسه صغير بس عادي لو عايز نخطبهالك موافق معنديش مانع بس عايزك تنزل الشركه معايا زي روز وانا قاعد مصدوم وهنا ابويا اسمها اي بقى سعيت الحظ ال عايز تتجوزها وهنا تتدخل جنات وتقول اسمها رغده وهي اخت صحبه بود هنا ابويا قالي ي زين ما اخترت ميعرفش ال فيها وكلهم فرحنين وانا مصدوم وفيروز سابت الاكل وقامت وامها تشك انها بتحبني وهنا روز اظاهر انك ف مشكله لانك معرفتهاش بس مش مشكله وهنا انا رديت وقولت قبل ما تعمل اي حاجه في سوء تفاهم اظاهر ان جنات صمعت غلط انا كنت بدرب على الالماني وهي افتكرت اني بحب هنا ابويا صدق لانه عارف اني بتعلم لغات ومتكن للفرنسيه والإنجليزية فمحطش ف دماغه وقالي بس لسه عرض الشركه لازم تفكر فيه وفعلا نزلت الشركه وتعملت معا الناس هناك عادي وكنت قاعد بشوف الاخطاء ال ف بعض الأجهزة وعاد اليوم الاول منغير ما اتعرف على حد هناك وكنت قاعد ف مكتب ابويا وبعد ما اليوم خلص كلمت الكيميائي يجيلي عند استار ستي وجالي وكان جايب معاه الوصفه وجايب معاه مهيج حريمي وقالي تدهن ال الوصفه كل يوم قبل ماتنم لمده شهر وحسبته ومشي ورحت هالكان وعدى الشهر دا وكنت اتعرفت على ناس كتير وفهمت الشغل ماشي ازاي وبعد الشهر دا كان بود رجع من شرم واتصل بيا يوم الخميس وقالي تعال بيت عندي وهو بالمره نلعب بلستيشن طبعا روحت عند بود ورنيت الجرس فتح الباب وهو لابس شورت وقت ودا لاننا ف الصيف وهو كان ابيض واملس مفهوش شعر سلمت عليه وحضنته ودخلت قفلت الباب وهو سبقني لقيت نفسي ركزت ف طيزه لقيتها عمله زي طيز امه بس حسيت ان هو حطط ف طيزها حاجه لاني شوفت حاجه بارزه وعرفت انه ممكن تكون انل بلج او خياره فقولت استنا لحد معرف وهيبان ونا اصلا بعد الوصفه ال ختها زبي بقى 25 سم وغير كده عريض عشان كده كان واضح
وحسيت ان بود واخد باله ومركز معا زبي اكتر من العب وهنا جاتلي فكره بقولك ماتيجي ال يخسر نلبسه قميص نوم حريمي ينام بيه لحد الصبح وهنا حسيته متردد وف الاخر وافق بس قالي هنجيب منين قولتله من عند امك قالي مينفعش قولت طب انزل اشتري قالي لا مش هينفع ننزل عشان هنروح نقول للمحل اي قولت خلاص يبقى نطلب اونلاين قالي بلاش عشان الجيران قولت خلاص ومفيش غير هدوم امك وهنا اضطر يوافق وانا قولت ليه يلا ي بيضه عشان هتلبسي قميص النوم ولعبنا اول متش فزت وقولت خلاص هتلبسي قميص وهتبقي عروسه قالي نلعب واحد كمان وقعدة اخسر فيه لحد الساعه واحدة وسبت البلايستيشن وقولت خلاص يلا عشان ننام وهو دخل عشان يجيب قميص نوم ونا دخلت معاه اخترتله واحد فاجر وهو لسه هيعترض بصتله جامد ورحت حطط ايدي على طيزه وهنا ايقن ان انا عرفت ان هو متناك بس سبته يلبس وجبت المكياج وقلت ليه عايزك تبقى عروسه ف ليله دخلتها وهنا سبته دخل الحمام ينضف طيزه ويستحما ويتمكيج قعد بتاع ساعه كان معايا المهبج الحريمي ودا كان عباره عن نقط بتشنط هرمونات الانوثه وبتخليها عايزه تتناك ولو خدها دكر بتنيم زبه وتخليه ينكمش زي الزنبور وتخليه ميجبش غير وهو بيتناك ولازم تعمله معملت الانثه واول مجه ان بصتله وقولت ليه انتي اسمك هيبقى دودي منها ورايح وقلت تعالي ي دودي وعطيتها العصير وشرب بقوين وسبنا الازاز لاني كنت حاطط النقط على الازازة وسبنها ودخلنا وانا شايله وهو متشعلق ف راقبتي ودخلن على اوضه امه وخت شفايفه ف بوسه بنت متناكه ونزلت على حلماته وبهيج كاني بهيج مره وبحك زبي فزبه كني بحكه ف كسه وفضلت رايح جي على حلمات وعلى شفايفه لحد ما قالي نيكني ونا مش سامعه ومره واحده قلبته وطيزه اصلا كان متزيته هو كان مزيته قول محطيت راس زبي اتزفلط بس دخل بصعوبه شوية وهنا اتكدت اكتر انه متناك وفضلت رايح جي ف طيزه وهي بالعه زبي وهو يقولي كفايه وانا اقوله كفايه اي دا نت طيزك بلعه ازبار زي امك وهيجه على امه واخته وفضل انيك فيه بتاع ساعه وجيب املا طيزه والغريب انا بيتانك اه بس مخلاش حد يجيب ف طيزه ودي كانت او مره وهو بيقولي لبنك سخن اوي وكتير ونا رقد وراه وزبي لسه واقف هو بصلي وخت شفايفه ف بقي قالي هو زبك مش راضي نام لي قولت بزمت امك هو ينفع يبقى مع ملبن زيك كده وينام دا يبقى حتى كافر هو بصلي واتكسف وقلي بس انا مش قادره دلوقتي طيزي خالاص وارمه ونزلت بتاع اربع مرات اروح قالبه على ضهر وتاني رجليه وزبي ف طيزه ونزل جوله تانيه وعشان الصوت شفايفي على شفايفه وكملت نيك فيه لحد منزلت لتاني مره وكنت عايز ابداء جوله كمان بس لقيته خلاص مش قادره ودمعها على خده سبت زبي ف طيزها ونمت معاها لحد مصحيت الصبح على ايد حد بيصحيني ونا ببص لقيت
تتبع

الجزء الثاني

اولا بعتذر على التاخير وطبعا بشكر الناس ال بتشجعني وتدعمني اني اكمل


وقفنا الجزء ال فات لما نكت بود ونمنا ف حضن بعض لحد مصحيت عل. ايد حد بتصحيني ودي كانت المفاجأة وكانت صدمه بالنسبالي لانه كانت امه وقبل ما اتكلم حطت ايدها على بؤي وشورتلي اني اروح وراها وطلعت تتسحب ونا اصلا لسه مش مستوعب الموقف ام صحبي بتصحيني وزبي ف طيز ابنها وهو لبس قميص نومها دي حاجه جنان بس قولت اقوم اشوف هي عايز اي وطبعا طلعت بتعي من طيز بود ال هو اصلا مش معنا من التعب
قومت لبست البوكسر وطلعت اشوف امه لقيتها قاعده ف المطبخ مجهزة فطار وقهوة وبتقولي اشرب قهوتك عشان تفوق وبعدين اي ال مطلعك كده انا هو يعني بعد المنظر ال شوفتيه هيبقى فيه كسوف وقعد بكتلم عايز اعرف هيا عايزة اي ودمغها موديها لفين لقيتها بتقول على فكرة انا عارفه ان بود كد من زمان وكنت خايفه يعمل فضايح هنا عشان كده ببعته الساحل على طول هو واخته هناك يعملو ال هما عيزينه برحتهم وييجو هنا يتصرفو بحترم عشان محدش يضيقهم انا مسكت مج القهوه وبشربه براحه وببصله بعنيا ال هو كملي وقالتلي ان السبب ف ان بود بقى كده تبقى خالته ووبنتها انا هنا اتصدمت تاني وقلتلها ازاي يعني مش فاهم هنا قالتلي الموضع بداء من من سنتين فلاش باك(كان يوم وانتو ف المدرسه بود كان طلع اخر دور عند المعامل سمع صوت حد بيتالم ف اخر فصل ف الدور دا ال هو معمول مخزن اصلا لكركيب المدرسه راح نحيت الصوت لاقي بنت خالته ملط مع المدرس ال كان طلعله اصلا هنا بود طلع تلفونه وصور كل ال حصل ولما طلع من المدرسة سابك وراح على بيت خالته هنا وورها الفديو هنا خالته اضايقت بس محسستهوش بحاجه وعشان تلم الموضع ومحدش يعرف دخلت عملت عصير لبود وحططت فيه مخدر وقدمتهوله وهو بحسن نيه شربه ولما فاق لقي خالته ربطها ف السرير ملط وهو نايم على بطنه وخلت بنتها تركبه ونكته اليوم دا كتير بالزب الصناعي لحد مباقي يخده بمزاجه وهنا خالته فكته ولبسته قميص نوم ومكيجته وصورتها تاني بس مزجه المره دي والبت نكته تاني وطبعا لما اتخر واتصلت عليه كانت اختي ال ردت وقالتلي انها بعتته كام مشور وهيخلصهم ويتعشى معنا وهبعته حاضر وبعد ماخلصو تصوير ونيك فيه قلولو انه لازم يروحلهم كل يوم لمدة شهر طبعا كان بيرجع شكله تعبا بس كنت بقول م المشوير وهنا بقت البت تخده يتناك معاه ويغطي عليها لحد مبقى يتنك وهو لابس قمصان نوم عادي وبقى الوضع عادي لحد ماجه ف يوم وقالي ال حصل لان بنت خالته عايزة تتفتح من واحد مقابل الفلوس وعايزة حد يلبس ومفيش غيره وهو هنا جه حكالي لانهم برضو كانو بيخخططو يجيلو رغده ف الموضوع وفعلا نجحو ف دا بقالهم شهرين تلاته اهو وعشان كده كنت عايزك تنيكها وتحتويها وطلعها من ال ههيا فيه )نرجع من الفلاش انا طب وبالنسبة لدود ال جوه دي اي النظام قالت لا دا مبقاش راجل دا هنسفره يعمل تحول جنسي كامل ويبقى دودي بجد هنا كان طالع دودي من الاوضه واتصدم بامه بتقول كده وانا وقفت وجبت ورحت مقعده على حجري لانه بان ف عينه كسره النفس والزعل وقالي لا مش عايز ابقى دودي ولو صحبي وعايز تساعدني ساعدني اني انتقم بجد وتشوفلي طريقه ارجع بيها راجل زي ما كنت انا هنا صعب عليا وحضنته وقلت هحاول بس موعدكش لقيته حضني وقالي لو حبيت افضل كده واتحول لبنت هعيش تحت رجلك طول عمري وهنا كانت رنت تلفوني ال قطعت كل حاجه وخالتني اقوم كانت رنه من جنات بتقولي الحقني طبعا سبت بوده وامه وخلعت .....يتبع















الجزء الثالث

وقفنا لحد مجتلي مكالمه من جنات بتقول الحقني قولتلها ابعتي الوكيشن و سبت بودا وامه ورحتلها على الوكيشن لقيته مستشفى لما دخلت كلمت الرقم ال رنت علي منه لقيته رقم ممرضه وسالت الممرضه عليها ودتني اوضتها لقيت حلتها وحشه وعرفت منها ان في شباب طلعو عليها وغتصبوها وخدو الفلوس والتلفون وسبوها ومشيو بس دا كلو هيطلع كدب وهتعرف لي قدام المهم روحت جبتلها لبس وختها روحتها بعد ما المحليل خلصت ودخلتها اوضتها وقعت معها لحد مانامت وسبتها وقمت عشان المفروض اروح الشركه عشان هنعمل عقد شراكة لمشروع دخلينه مع شركه تانيه ف الصعيد جهزت نفسي ولبست ورحت الشغل .
عند بود وامه بعد ما سبتهم ونزلت
بودا. تفتكري صدق
امه. اكيد ماشوفت هو كان متاسر ازاي
بودا.بس خايف لا يقلب علينا
امه . متخفش حتى لو قلب عندي خطه بديله
بود. طب لي مقولتليش اني انتي ال خلتني كده وانتي ال جبتي رجل بنتي خالتي وهخلتيها شرموطه
امه . هههههههههههه نت غلبا عيزني اقوله تعالي اتجوز بنتي وخليك دكري انا وعيالي ال مسرحهام ف الدعاره عيزه يركبني
بود. ماهو لو عرف واكيد هيعرف عشان هو ذكي ولماح
امه.ماهو ال انت متعرفوش حتى لو قلب مش هيعرف يعمل حاجه لان اخته جنات معانا بقلها فترة وبقت شرموطه كبيرة دا حتى دخلتها كانت امبارح يعني هو كان بايت ف حضنك واخته كانت بايته فحضن راجل تاني دافع تمن كسها وبعد مخلص وفتحاها سبها لرجلته كملو عليها وعشان محدش يلاحظ فرهده ال هي فيها خليتها تروح المستشفى وتتصل عليه وتقوله انه ف حد اغتصبها واخد كل حجتها وورتله تلفون جنا وبطقتها
بود. بس انتي عايزه منه اي
امه. عايزه يكون معايا لاني عايزه اخواته فلما يكون معايا هعرف اخلي اخواته وامه شراميط عندي
بودا. بس لي دا كلو انا مش فاهم بردو
امه . عشان ابوه كان سبب ف موت ابوك لما اغتصبني وصورني ورجالته بتنكني وبعت الفديوهات لابوك وابوك امت شاف الفديوهات دي جتله جلطه ومات ف عايزه ادوقه من نفس الكاس ويبقى عن طريق ابنه
نرجع عندي انا لما دخلت اوضت الاجتماعت ومستني الوفد بتاع الشركه التانيه مفيش خمس دقايق ولقيت روز دخله ومعاها مدير الشركة التانيه والمحامي وبتقولي اعرفك استاذ ااحمد الجمال وهنا كانت الصدمه على وشي ومرحت منهم ف عالم تالت خالص بس اتملكت نفسي لما لقيت روز بتقولي ودا المستشار القانوني محمد الجمال وهنا كانت عيني بطق شرار اكتر بس ابتسمت وقررت اني هدمرهم عن طريق العقد دا وهنا اختي كانت لسه هتتكلم لانها لقيتني مش معاهم بس احمد ادخل وقل اي بش مهندس مالك كده شكلك مش معانا روحت ضحك وقولت لابس انت فكرتني بواحد حبيبي نفس شكلك بس على اصغر يعني ممكن لو الناس شفتكو مع بعض تقول ابنك هنا هو عمل نفسه مضايق وكل ياه فكرتني ببني ال مات وهو صغير وهنا انا قولت ليه هو معندكش غيره ولا اي لقيت بيقول لا عندي بس بنات وهنا رديت عليها **** يخلهملك وبعدين هو في احسن م البنات ما عندك روز بتفهم ف الشغل عني وهي ال كانت شايله الشغل مع البويا انا مكملتش ست شهور لسه معهم وهنا المستشار عينه لمعت وعرفت هو بيرمي لاي وسبته واتمشيت وقلت لاروز تروح تجيب العقود لاني نسيتهم ف مكتبي ونا كان معايا العقود على حجري بس روحت مطلعها على المكتب وقلت دي عقود قديمه براجعها زي مانت عارفه جديد وكده ومسكت التلفون واستاذنت اني ارد على الرساله ال جات لانها مهمه ودا بيدهم انطبعا انهم هيغلبوني وفعلا الشروط ال بعتها لروز لو محددش دقق فيها يوقل اني طلع مغلوب وهنا روز جات بالعقود بعد التعديل وكان فيها الشرط الجزئ بتمن المشروع 5 الضعف والمكسب كانت كبيرة بس الشرط المخدوش بلهم منه بسب انه مكتوب بخط صغير وغير كده محدش عارف المشروع هيتنفذ ف اد اي وفكروه انه عادي ممكن يخلص ف نص المده دي بس ال ميعرفوش ان عشان المشروع يخلص عايز ضعف المدة وهنا بعد شويه جدال هما اقتنعو وبعدين دا شغل على برنامج حمايه يعني لو المشروع تم هيكون مكسب ليهم دعف مكسبنا وبعد مالعقود اتمضت قالولي عيزينك تنورنا ف الصعيد بقى الاسبوع الجاي هتحضر فرح اخويا وبالمره تتعرف على العيله الكريمه انا هنا كان ردي معودكش بس على اد مقدر هوفر وقت عشان اعرف احضر وهنا طلعو مبسوطين وهنا روز بسطلي وشافت نظره على وشي ال هو ازاي بقى كده وورت العقود لابوها عوهنا نروح لابوها ف المكتب .
روز . بابا بص للعقود دي وقلي وجهت نظر محمد اي ف انه يعمل العقود. كده اول مشاف العقد وعشان هو متمرس ف الشغل دا قعد يضحك
روز. انت بتضحك على اي .بابا.انتي عارفه محمد ناوي على اي ناوي انهو ياخد المشروع والشرط الجزائي كمان وهنا روز اتصدمت وقلت بس لي محمد يعمل كده هو انا مش عارف بس الظاهر كده ان احنا بقى عندنا حوت هيبلع ال هيقف ف طريقه
نرجع عندي انا بقى
انا. ها لي دنيا تعملي فيا كده مصدقت اتقلمت ونسيت لي وهنا اتصلت على واحد صحبي اسمه بلال وقلت ليه عايز شرموطه وعايز خمره وهبعتلك لوكيشن تيجي عليه.هنا بلال اتصدم لان بلال صحبي بس الكميا بنا مش اوي عشان هو بتاع حريم ونسون ونا منطوي وهو عارف اني مليش ف الجو بتعهم طبعا روحت الشقه بتعتنا ال ف مدينه نصر وخت ودخلت كانت متربه وتقريبا مفيش حد فاكره غيري حتي الجيران نسيو الشقه تبقى بتاع مين ولما البواب سالني قولتله مستجرا جديد سبني ومشي نضفت المكن ودخلت اخد شور ولقيت بلال بيرن وبيقولي انا مش جي بس انا بعت الوكيشن الشرموطة ال بتجبلي النسوان وهي هتبعتلك الوجه الجديد ومعاه حشيش وحمره يلا عيش استنيت لحد بليل ولقيت جرس الشقه بيرن كان في قناع كنت عمله بيغير الصوت لبسته وفتحت الباب وكانت واحده ***** دخلت وقفلت الباب وبلف اشوفها لقيتها فاتحه العبايه ولبسه لانجري ابن متناكه وهي بنرفع ال**** انا اتصدمت بس اتملكت نفسي وقلتلها الا قوليلي الجميل شغل كده من امتى واسمك اي قالتي جي جي شغله من تلات شهور بس كانت طيزي بس ال شغله ومن يومين كسي اشتغل هنا هي جات عشان تخلعني وقلتلي فكك من تاريخي خاليني ف النا جيه اعمله وعرفت من ردها على الكلام انها بتحب تبقى خاضعة وهنا خبطها ف بطنها برجلي انتي مين قالك تيجي ي شرموطه تخلعيني البت انت بتعمل كده ليه وقامت ولسه هتمشي روحت شدد شعرها ولفه ف ايدي وجيبها على الارض وقلتلها من هنا ورايح امتي كلبتي ال اقول عليه يتنفذ وشديتا على الارض وقلتلها انتي تبقى اي هي ردت بكل خضوع كلبتك ولقيتها بتقولي كلبتك بس بلاش ضرب مش عايزه اهلى يعرفوا وهنا قمت ونا شددها على المطبخ وولعت النار وجبت السكين وسخنتها ورسمت بيها على طيزها حرف الام وقلتلهل انتي كده خلاص بقيتي من ممتلاكتي يعني لوعرفت ان في حد ركبك غيري متعرفيش هعمل فيكي اي وخلتها ترن على امها وتقولها انها مسافره مع رغده اسبوع شرم وهنا قولتلها وهي لو امك اتصلت على رغده هنا انفجرت وقالت لازم تغطي عليا المتنكه حتى لو مش عطيالها خبر لانها هي السبب هي وامه بنت المتانكه وكامن عايز اخويا يتجوزها عشان يبقى هو اللقواد الكبير وعملت مصرحيه هي وابنه عليه وهنا كان كل دا انا سايب التلفون اصوره وكنت كل يوم اعزبها وانيكها لحد مخدت على كده الشرموطة وبقت بتحب العزاب وكنت كلمت ام بود وخت منها جميع الفديوهات ال مسجلها لبنتها ولاختي ولكل ال ببتتعمل معاه دا حتى كان في فديو انا بنيك ابنها خته وببكسلت وشي وظبته كويس ورحت بعته لابود وسبته شوية لاحد ما يستوي كان الاسبوع خلص وسبت جنات تروح ونا روحت اجهز شنطتي عشان اروح الصعيد ولقيت جنات داخله تهرج معايا وتلمح على رغده ونا قاعد بضحك ولقيت فيروز بتقولي هو انت فعلا عايز تتجوز رغده بصتله لاء ال عايز اتجوزها بقلها فتره مضيقه مني ومش بتكلمني هي كانت هتموت وتعرف قولتلها لسه جاش وقته انه حد يعرف ورحت ضرب جنات على طيزها وقلتلها غوري على واضتك وانسي حور رغده دا نهائي لانها لو اخر واحدة مش هتبقى مراتي وهنا هي مشيت وباينا بسبب الخبطه وفيروز لسه وقفه مصمه تعرف مين ال نا عايزعا هي وقفه والباب ورها روحت ضممها على الباب لحد ما تقفل وواخد شفيفها ف بوسه طويله اوي ورحت مقرب من ودنها البنت دي هي انتي .............يتبع
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • جامد
التفاعلات: Gattuso, Sina, ليلي احمددد و 55 آخرين
انا . محمد احمد محمود عندي 20 وبدرس فى كليه العلوم قسم الكيمياء
ودي العيلة ال اتربيت معاها

الاب : احمد محمود البنا مهندس عنده 45 مهندس الكترونيات وعنده مجموعة شركات
الام : ناهد السباعي دكتورة تجميل عندها 40 ومهتمه بنفسها (مربربه كده زي النسوان البلدي جسمها مليان ومن غير كرش جسمها مشدود وبزازها وطيزها حاجه كده تخبل )
الاخت :روز 25 خريجه نظام ومعلومات ودي بقى عود فرنساوي وكرفي حاجه كده عطيه على لانا رودس ودي اكبر واحده
فيروز :20 سنه وبتدرس صيدله ودي بقى عانله زي لانا بول
ونيجي بقى لل الاوزي الصغننه ي تباقى جنات ودي عندها 16 سنه بس فيره بدري (طيزها ملفوفه ومرببه وبززها مشدودة وكبيرة وخده جسم امها بس هي قمحاوي طالعه لابوها مش زي باقي اخوتها )
وبالنسبة لعيلتي الحقيقة هياجي ذكرهم بس مش دلوقتي


الجزء الاول.



تبداء القصه من وانا عندي 6 سنين كان في خناقه بين ابويا وامي وامي خدت اختي وابويا خدني وبعديها بفتره ابويا جاله عقد عمل وعشان امي متخودنيش وهنعرف لي مخدنيش ولي مودنيش لامي وداني ميتم وقالي انه هيروح مشور ويجي ي خودني واني لازم اسمع الكلام لحد ما يرجع طبع راح وعدى يوم والتاني والتالت ومرجعش وانا كنت زهقت ماهو احنا طنت حالتنا ميسورة ومش متعود على الجو دا فهربت على اثر اني الاقي حاجه تروحني وفضلت ماشي لحد وقفت قدام مطعم ونا كنت جعان ومش عارف اعمل اي ففضلت واقف باصص على الاكل لحد مالقيت واحد جي نحيتي ودا كان ابويا ال اتبناني بعدين وخدني وقعدني مع مراته وعياله وسالني انت اسمك اي قولت احمد قالي باباك فين قولت معرفش هو سابني ومشي طبعا مقولتش هو سابني فين عشان خايف ارجع الملجئ ودا بسسبب انهم قالولي ابوك مش هيرجع خلاص وكانو بيخوفوني قالي انت منين قولتلو معرفش انا منين وبسبب التعب من المشي والاهرق والجوع قبل ماكمل اغمى عليا وبسبب ان شكلي بيقول اني من عيلى خدني معاه وجبلي دكتور وقالهم دا من الارهاق والجوع بس مش اكتر وجبلي محاليل وعالقهالي وبعد مافوقت قالي هتقعد معانا لحد مالقي اهلك فين وارجعك ليهم وطبعا نشرا ف الاخبار صورتي بس محدش ردا عليه وطبعا عشت معاهم وقربت من البنات وكانت فيروز اقربهم لي كان احنا توام وعشان كن لسه صغيرين كان بنام فسرير واحد لحد مابقى عندنا 10 سنين وكل واحد بقى له اوضه وبدل ما كنا عايشين ف مدينة نصر ف شقه اشترينا فلا ف التجمع وسبنا شقه مدينة نصر بس متبعتش وطبعا انا اهتمامي كان بالكمبيوتر وإلكترونيات واتعلمت من وادي كتير لدرجة اني كان ممكن اركب كمبيوتر من الصفر وانا ف اولى ثانوي وهنا بقى يتغير كل حاجه لان ف مره كنت سهران طول اليل قاعد بتعلم هاك وونا طلع نازل المطبخ شوفت ابويا وامي وهما ملط وهي قاعده على زبه وبيقولها خودي ي شرموطه بقى عايز تتناكي من مدير أعمالي وهي تقوله اه اصل شكل بتاعه عجبني موت مره ركب ورايا اسنسير الشركه وهو طلع راح رشقني بعبوص ابن متانكه وهو اه ي شرموطه وزود ف السرعه بتاعت النيك وخلاها تفرهد وكان خلاص هيجيب روحت راجع الاوضه ووانا راجع قبلتني فيروز وحسيت انها مش على بعضها سبتها ودخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وجيت انام مقدرتش زبي واقف وحالف ماينم دخلت بحثت على النت عشان اعرف اي السبب وعرفت ان السبب الشهوة اني اشتهيت امي وبدات ابحث عن الجنس واشوف وشفت سكس وقصص ولفت انتباهي ان الازبار ال ف الافلام خصوصا ال فيها راجل اسود بتبقى اد بتاعي مرتين وهنا دخلت ابحث عن وصفات واكتب عبارة تكبير الزب لحد مجالي رد من كيميائي انه يعرف وصفه بس عيبها انها بتزود الشهوة وتمنها غالي وقالي انها بتديك قوة جنسيه راهيبه طبعا مصدقتش وقالي قابلني وهديك الوصفه تجربها وهنا قولتلو افكر وسبتني م التفكير وشغلت نفسي بتعلم الهاك لحد ما بقيت برنس فيه وكنت باقلي فترة مبخرجش حتى مبقعدش مع اخواني ولا ابوي وامي وهما كانوا قلقنين لحد وكنت بعمل شغل على الطاير لناس وكانو بيحولولي فلوس على فدفون كاش ودا كان عبارة عن ملفات برمجه حاجات صغيره كده على الطاير وكان معايا 100 الف من الشغل دا وبعد مخلصت طلعت كلمت بودا ودا صحبي الواحيد لاني انطوائي رحتله البيت فتحتلي اخته رغده ودي اد جنات بس اي حته امركاني طالعه لامها ابزاز وطيز وعيون حاجه على الريقه بس تختوخه شويه بس دمها خفيف كان اول مره اخد بالي انها جميله ودا بسبب الشهوة ومن غير مااخد بالي قولتلها اه هو من امتى في قمر بيفتح الباب ولا دا من حظي ودعاك ياما حسيتها فرحت بس مسكت نفسها ودا من امتا بقى مش بتقول اني تختوخه قولتلها من زمان وفجأة لقينا امها بتندها ف اتملكت نفسي وقلتلها طب اي مش هنخش قالتلي اسفه ودخلت وقفلت الباب وهي بتقولها دا محمد وونا بلف لقيت طيزها وافتكرت السكس ومنظر امي وابويا ورحت جي عطيها اسبنك بس كان ف النص وورحت مبعبصها لقيتها بصت ومكنتش مضايقه دا لانه بتحبني واتفجات من التغيير ال حصل دخلت لام بود بقولها ازيك ي طنط هي طنط ف عينك بقى موزه زي وتقولها طنط بنتها بصتلي ولقتني عيني على جسم امها وكانت هطق لحد مالقيتني بقول لامها تسحميلي ي مازمازيل بل راقصه دي امها ضحكت لانها عارفه اني انطوائي بس بحب التهريج وراسنا شويا ونا بجيبها يمين ووديها شمال لحد ملفيتها وكان ضهرها ليا ووشها لبنتها قربت عليها وحضنتها عشان ارفعها وهنا حست بزبزي المنتصب وبنتها كانت هطق ولاما نزلت امها وبعدت لقيتها جت عليا ضربتني ف بطني ودخلت اوضتها جري قولتلها ماشي مسيرك هتيجي تحت أيدي ومش هرحمك وبقول لامها بودا فين قالتلي دا ف الساحل قاعد هناك شهر قولتها بقى في حد يسيب المزة دي لوحدها ويروح الساحل قالتلي الظاهر عليك بقيت شقي قولت يعني مش اوي المهم امشي انا بقى قالتلي لما تتغدى معانا وحلفت بصتلها وقربت عليا وزنقتها ف الحيط وقلتلها بلاش حلفان عليا عشان هتندمي قالت ه‍ء بستهذاء وقالتلي زبك مش هيقدر عليا عشان كده سيبك من ال فدماغك وانا رايحه مشوار وجايه خاليك مع البنت ال انت قصرت بخاطرها وصلحها سعتها ممكن تجرب بصتلها وضحكت وقلتلها بكره تجيلي ملط واقولك بطلت وسبتها ودخلت للبت لقيتها نايمه على بطنها وحطه وشها ف السرير وبتعيط امها طلعت م الشقه رحت مقرب منها وبقولها الجميل مالو زعلان مردتش قربت منها قعت احسس على طيزها وخلعتها البنطلون ولقيتها مش بصالي بردو دخلت صباعي التخين ف طيزها دخل بالسهال ودخلت لحد تلاته وهي ولا هنا هنا اتكدت انها شرموطه خليتها تجيب من العب بس ووانا طلع لقيت امها جيه بتقولي رايح فين قولت هنتغدا مع بعض اشم رايحه المني ومن منظرها عرفت انها كانت بتتناك قربت منها قولتلها مره تانيه والبت تحكي لامها ال حصل وتحكي لجنات كل حاجه وونا قاعد معاهم على الغدة مامه بتقولي اي مش ناوي تخرج وتفك شوية انا يعني في شوية حاجات لازم اخلصها هنا فيروز يعم فك شوية وبعدين حساك متغير هنا جنات تتكلم وتقول اصله بيحب جديد هنا المعلقه تقع من ايد فيروز ونا ابص لجنات وكلنا مصدومين المشكلة مش هنا المشكلة ان جنات قالت مالكم هو مش عارف يجيبها ازاي عشان هو لسه مخلص اولى ثانوي هنا أبويا قالي حلو انك عارف انك لسه صغير بس عادي لو عايز نخطبهالك موافق معنديش مانع بس عايزك تنزل الشركه معايا زي روز وانا قاعد مصدوم وهنا ابويا اسمها اي بقى سعيت الحظ ال عايز تتجوزها وهنا تتدخل جنات وتقول اسمها رغده وهي اخت صحبه بود هنا ابويا قالي ي زين ما اخترت ميعرفش ال فيها وكلهم فرحنين وانا مصدوم وفيروز سابت الاكل وقامت وامها تشك انها بتحبني وهنا روز اظاهر انك ف مشكله لانك معرفتهاش بس مش مشكله وهنا انا رديت وقولت قبل ما تعمل اي حاجه في سوء تفاهم اظاهر ان جنات صمعت غلط انا كنت بدرب على الالماني وهي افتكرت اني بحب هنا ابويا صدق لانه عارف اني بتعلم لغات ومتكن للفرنسيه والإنجليزية فمحطش ف دماغه وقالي بس لسه عرض الشركه لازم تفكر فيه وفعلا نزلت الشركه وتعملت معا الناس هناك عادي وكنت قاعد بشوف الاخطاء ال ف بعض الأجهزة وعاد اليوم الاول منغير ما اتعرف على حد هناك وكنت قاعد ف مكتب ابويا وبعد ما اليوم خلص كلمت الكيميائي يجيلي عند استار ستي وجالي وكان جايب معاه الوصفه وجايب معاه مهيج حريمي وقالي تدهن ال الوصفه كل يوم قبل ماتنم لمده شهر وحسبته ومشي ورحت هالكان وعدى الشهر دا وكنت اتعرفت على ناس كتير وفهمت الشغل ماشي ازاي وبعد الشهر دا كان بود رجع من شرم واتصل بيا يوم الخميس وقالي تعال بيت عندي وهو بالمره نلعب بلستيشن طبعا روحت عند بود ورنيت الجرس فتح الباب وهو لابس شورت وقت ودا لاننا ف الصيف وهو كان ابيض واملس مفهوش شعر سلمت عليه وحضنته ودخلت قفلت الباب وهو سبقني لقيت نفسي ركزت ف طيزه لقيتها عمله زي طيز امه بس حسيت ان هو حطط ف طيزها حاجه لاني شوفت حاجه بارزه وعرفت انه ممكن تكون انل بلج او خياره فقولت استنا لحد معرف وهيبان ونا اصلا بعد الوصفه ال ختها زبي بقى 25 سم وغير كده عريض عشان كده كان واضح
وحسيت ان بود واخد باله ومركز معا زبي اكتر من العب وهنا جاتلي فكره بقولك ماتيجي ال يخسر نلبسه قميص نوم حريمي ينام بيه لحد الصبح وهنا حسيته متردد وف الاخر وافق بس قالي هنجيب منين قولتله من عند امك قالي مينفعش قولت طب انزل اشتري قالي لا مش هينفع ننزل عشان هنروح نقول للمحل اي قولت خلاص يبقى نطلب اونلاين قالي بلاش عشان الجيران قولت خلاص ومفيش غير هدوم امك وهنا اضطر يوافق وانا قولت ليه يلا ي بيضه عشان هتلبسي قميص النوم ولعبنا اول متش فزت وقولت خلاص هتلبسي قميص وهتبقي عروسه قالي نلعب واحد كمان وقعدة اخسر فيه لحد الساعه واحدة وسبت البلايستيشن وقولت خلاص يلا عشان ننام وهو دخل عشان يجيب قميص نوم ونا دخلت معاه اخترتله واحد فاجر وهو لسه هيعترض بصتله جامد ورحت حطط ايدي على طيزه وهنا ايقن ان انا عرفت ان هو متناك بس سبته يلبس وجبت المكياج وقلت ليه عايزك تبقى عروسه ف ليله دخلتها وهنا سبته دخل الحمام ينضف طيزه ويستحما ويتمكيج قعد بتاع ساعه كان معايا المهبج الحريمي ودا كان عباره عن نقط بتشنط هرمونات الانوثه وبتخليها عايزه تتناك ولو خدها دكر بتنيم زبه وتخليه ينكمش زي الزنبور وتخليه ميجبش غير وهو بيتناك ولازم تعمله معملت الانثه واول مجه ان بصتله وقولت ليه انتي اسمك هيبقى دودي منها ورايح وقلت تعالي ي دودي وعطيتها العصير وشرب بقوين وسبنا الازاز لاني كنت حاطط النقط على الازازة وسبنها ودخلنا وانا شايله وهو متشعلق ف راقبتي ودخلن على اوضه امه وخت شفايفه ف بوسه بنت متناكه ونزلت على حلماته وبهيج كاني بهيج مره وبحك زبي فزبه كني بحكه ف كسه وفضلت رايح جي على حلمات وعلى شفايفه لحد ما قالي نيكني ونا مش سامعه ومره واحده قلبته وطيزه اصلا كان متزيته هو كان مزيته قول محطيت راس زبي اتزفلط بس دخل بصعوبه شوية وهنا اتكدت اكتر انه متناك وفضلت رايح جي ف طيزه وهي بالعه زبي وهو يقولي كفايه وانا اقوله كفايه اي دا نت طيزك بلعه ازبار زي امك وهيجه على امه واخته وفضل انيك فيه بتاع ساعه وجيب املا طيزه والغريب انا بيتانك اه بس مخلاش حد يجيب ف طيزه ودي كانت او مره وهو بيقولي لبنك سخن اوي وكتير ونا رقد وراه وزبي لسه واقف هو بصلي وخت شفايفه ف بقي قالي هو زبك مش راضي نام لي قولت بزمت امك هو ينفع يبقى مع ملبن زيك كده وينام دا يبقى حتى كافر هو بصلي واتكسف وقلي بس انا مش قادره دلوقتي طيزي خالاص وارمه ونزلت بتاع اربع مرات اروح قالبه على ضهر وتاني رجليه وزبي ف طيزه ونزل جوله تانيه وعشان الصوت شفايفي على شفايفه وكملت نيك فيه لحد منزلت لتاني مره وكنت عايز ابداء جوله كمان بس لقيته خلاص مش قادره ودمعها على خده سبت زبي ف طيزها ونمت معاها لحد مصحيت الصبح على ايد حد بيصحيني ونا ببص لقيت
تتبع
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
فى انتظار المزيد من الابداع
 
انا . محمد احمد محمود عندي 20 وبدرس فى كليه العلوم قسم الكيمياء
ودي العيلة ال اتربيت معاها

الاب : احمد محمود البنا مهندس عنده 45 مهندس الكترونيات وعنده مجموعة شركات
الام : ناهد السباعي دكتورة تجميل عندها 40 ومهتمه بنفسها (مربربه كده زي النسوان البلدي جسمها مليان ومن غير كرش جسمها مشدود وبزازها وطيزها حاجه كده تخبل )
الاخت :روز 25 خريجه نظام ومعلومات ودي بقى عود فرنساوي وكرفي حاجه كده عطيه على لانا رودس ودي اكبر واحده
فيروز :20 سنه وبتدرس صيدله ودي بقى عانله زي لانا بول
ونيجي بقى لل الاوزي الصغننه ي تباقى جنات ودي عندها 16 سنه بس فيره بدري (طيزها ملفوفه ومرببه وبززها مشدودة وكبيرة وخده جسم امها بس هي قمحاوي طالعه لابوها مش زي باقي اخوتها )
وبالنسبة لعيلتي الحقيقة هياجي ذكرهم بس مش دلوقتي


الجزء الاول.



تبداء القصه من وانا عندي 6 سنين كان في خناقه بين ابويا وامي وامي خدت اختي وابويا خدني وبعديها بفتره ابويا جاله عقد عمل وعشان امي متخودنيش وهنعرف لي مخدنيش ولي مودنيش لامي وداني ميتم وقالي انه هيروح مشور ويجي ي خودني واني لازم اسمع الكلام لحد ما يرجع طبع راح وعدى يوم والتاني والتالت ومرجعش وانا كنت زهقت ماهو احنا طنت حالتنا ميسورة ومش متعود على الجو دا فهربت على اثر اني الاقي حاجه تروحني وفضلت ماشي لحد وقفت قدام مطعم ونا كنت جعان ومش عارف اعمل اي ففضلت واقف باصص على الاكل لحد مالقيت واحد جي نحيتي ودا كان ابويا ال اتبناني بعدين وخدني وقعدني مع مراته وعياله وسالني انت اسمك اي قولت احمد قالي باباك فين قولت معرفش هو سابني ومشي طبعا مقولتش هو سابني فين عشان خايف ارجع الملجئ ودا بسسبب انهم قالولي ابوك مش هيرجع خلاص وكانو بيخوفوني قالي انت منين قولتلو معرفش انا منين وبسبب التعب من المشي والاهرق والجوع قبل ماكمل اغمى عليا وبسبب ان شكلي بيقول اني من عيلى خدني معاه وجبلي دكتور وقالهم دا من الارهاق والجوع بس مش اكتر وجبلي محاليل وعالقهالي وبعد مافوقت قالي هتقعد معانا لحد مالقي اهلك فين وارجعك ليهم وطبعا نشرا ف الاخبار صورتي بس محدش ردا عليه وطبعا عشت معاهم وقربت من البنات وكانت فيروز اقربهم لي كان احنا توام وعشان كن لسه صغيرين كان بنام فسرير واحد لحد مابقى عندنا 10 سنين وكل واحد بقى له اوضه وبدل ما كنا عايشين ف مدينة نصر ف شقه اشترينا فلا ف التجمع وسبنا شقه مدينة نصر بس متبعتش وطبعا انا اهتمامي كان بالكمبيوتر وإلكترونيات واتعلمت من وادي كتير لدرجة اني كان ممكن اركب كمبيوتر من الصفر وانا ف اولى ثانوي وهنا بقى يتغير كل حاجه لان ف مره كنت سهران طول اليل قاعد بتعلم هاك وونا طلع نازل المطبخ شوفت ابويا وامي وهما ملط وهي قاعده على زبه وبيقولها خودي ي شرموطه بقى عايز تتناكي من مدير أعمالي وهي تقوله اه اصل شكل بتاعه عجبني موت مره ركب ورايا اسنسير الشركه وهو طلع راح رشقني بعبوص ابن متانكه وهو اه ي شرموطه وزود ف السرعه بتاعت النيك وخلاها تفرهد وكان خلاص هيجيب روحت راجع الاوضه ووانا راجع قبلتني فيروز وحسيت انها مش على بعضها سبتها ودخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وجيت انام مقدرتش زبي واقف وحالف ماينم دخلت بحثت على النت عشان اعرف اي السبب وعرفت ان السبب الشهوة اني اشتهيت امي وبدات ابحث عن الجنس واشوف وشفت سكس وقصص ولفت انتباهي ان الازبار ال ف الافلام خصوصا ال فيها راجل اسود بتبقى اد بتاعي مرتين وهنا دخلت ابحث عن وصفات واكتب عبارة تكبير الزب لحد مجالي رد من كيميائي انه يعرف وصفه بس عيبها انها بتزود الشهوة وتمنها غالي وقالي انها بتديك قوة جنسيه راهيبه طبعا مصدقتش وقالي قابلني وهديك الوصفه تجربها وهنا قولتلو افكر وسبتني م التفكير وشغلت نفسي بتعلم الهاك لحد ما بقيت برنس فيه وكنت باقلي فترة مبخرجش حتى مبقعدش مع اخواني ولا ابوي وامي وهما كانوا قلقنين لحد وكنت بعمل شغل على الطاير لناس وكانو بيحولولي فلوس على فدفون كاش ودا كان عبارة عن ملفات برمجه حاجات صغيره كده على الطاير وكان معايا 100 الف من الشغل دا وبعد مخلصت طلعت كلمت بودا ودا صحبي الواحيد لاني انطوائي رحتله البيت فتحتلي اخته رغده ودي اد جنات بس اي حته امركاني طالعه لامها ابزاز وطيز وعيون حاجه على الريقه بس تختوخه شويه بس دمها خفيف كان اول مره اخد بالي انها جميله ودا بسبب الشهوة ومن غير مااخد بالي قولتلها اه هو من امتى في قمر بيفتح الباب ولا دا من حظي ودعاك ياما حسيتها فرحت بس مسكت نفسها ودا من امتا بقى مش بتقول اني تختوخه قولتلها من زمان وفجأة لقينا امها بتندها ف اتملكت نفسي وقلتلها طب اي مش هنخش قالتلي اسفه ودخلت وقفلت الباب وهي بتقولها دا محمد وونا بلف لقيت طيزها وافتكرت السكس ومنظر امي وابويا ورحت جي عطيها اسبنك بس كان ف النص وورحت مبعبصها لقيتها بصت ومكنتش مضايقه دا لانه بتحبني واتفجات من التغيير ال حصل دخلت لام بود بقولها ازيك ي طنط هي طنط ف عينك بقى موزه زي وتقولها طنط بنتها بصتلي ولقتني عيني على جسم امها وكانت هطق لحد مالقيتني بقول لامها تسحميلي ي مازمازيل بل راقصه دي امها ضحكت لانها عارفه اني انطوائي بس بحب التهريج وراسنا شويا ونا بجيبها يمين ووديها شمال لحد ملفيتها وكان ضهرها ليا ووشها لبنتها قربت عليها وحضنتها عشان ارفعها وهنا حست بزبزي المنتصب وبنتها كانت هطق ولاما نزلت امها وبعدت لقيتها جت عليا ضربتني ف بطني ودخلت اوضتها جري قولتلها ماشي مسيرك هتيجي تحت أيدي ومش هرحمك وبقول لامها بودا فين قالتلي دا ف الساحل قاعد هناك شهر قولتها بقى في حد يسيب المزة دي لوحدها ويروح الساحل قالتلي الظاهر عليك بقيت شقي قولت يعني مش اوي المهم امشي انا بقى قالتلي لما تتغدى معانا وحلفت بصتلها وقربت عليا وزنقتها ف الحيط وقلتلها بلاش حلفان عليا عشان هتندمي قالت ه‍ء بستهذاء وقالتلي زبك مش هيقدر عليا عشان كده سيبك من ال فدماغك وانا رايحه مشوار وجايه خاليك مع البنت ال انت قصرت بخاطرها وصلحها سعتها ممكن تجرب بصتلها وضحكت وقلتلها بكره تجيلي ملط واقولك بطلت وسبتها ودخلت للبت لقيتها نايمه على بطنها وحطه وشها ف السرير وبتعيط امها طلعت م الشقه رحت مقرب منها وبقولها الجميل مالو زعلان مردتش قربت منها قعت احسس على طيزها وخلعتها البنطلون ولقيتها مش بصالي بردو دخلت صباعي التخين ف طيزها دخل بالسهال ودخلت لحد تلاته وهي ولا هنا هنا اتكدت انها شرموطه خليتها تجيب من العب بس ووانا طلع لقيت امها جيه بتقولي رايح فين قولت هنتغدا مع بعض اشم رايحه المني ومن منظرها عرفت انها كانت بتتناك قربت منها قولتلها مره تانيه والبت تحكي لامها ال حصل وتحكي لجنات كل حاجه وونا قاعد معاهم على الغدة مامه بتقولي اي مش ناوي تخرج وتفك شوية انا يعني في شوية حاجات لازم اخلصها هنا فيروز يعم فك شوية وبعدين حساك متغير هنا جنات تتكلم وتقول اصله بيحب جديد هنا المعلقه تقع من ايد فيروز ونا ابص لجنات وكلنا مصدومين المشكلة مش هنا المشكلة ان جنات قالت مالكم هو مش عارف يجيبها ازاي عشان هو لسه مخلص اولى ثانوي هنا أبويا قالي حلو انك عارف انك لسه صغير بس عادي لو عايز نخطبهالك موافق معنديش مانع بس عايزك تنزل الشركه معايا زي روز وانا قاعد مصدوم وهنا ابويا اسمها اي بقى سعيت الحظ ال عايز تتجوزها وهنا تتدخل جنات وتقول اسمها رغده وهي اخت صحبه بود هنا ابويا قالي ي زين ما اخترت ميعرفش ال فيها وكلهم فرحنين وانا مصدوم وفيروز سابت الاكل وقامت وامها تشك انها بتحبني وهنا روز اظاهر انك ف مشكله لانك معرفتهاش بس مش مشكله وهنا انا رديت وقولت قبل ما تعمل اي حاجه في سوء تفاهم اظاهر ان جنات صمعت غلط انا كنت بدرب على الالماني وهي افتكرت اني بحب هنا ابويا صدق لانه عارف اني بتعلم لغات ومتكن للفرنسيه والإنجليزية فمحطش ف دماغه وقالي بس لسه عرض الشركه لازم تفكر فيه وفعلا نزلت الشركه وتعملت معا الناس هناك عادي وكنت قاعد بشوف الاخطاء ال ف بعض الأجهزة وعاد اليوم الاول منغير ما اتعرف على حد هناك وكنت قاعد ف مكتب ابويا وبعد ما اليوم خلص كلمت الكيميائي يجيلي عند استار ستي وجالي وكان جايب معاه الوصفه وجايب معاه مهيج حريمي وقالي تدهن ال الوصفه كل يوم قبل ماتنم لمده شهر وحسبته ومشي ورحت هالكان وعدى الشهر دا وكنت اتعرفت على ناس كتير وفهمت الشغل ماشي ازاي وبعد الشهر دا كان بود رجع من شرم واتصل بيا يوم الخميس وقالي تعال بيت عندي وهو بالمره نلعب بلستيشن طبعا روحت عند بود ورنيت الجرس فتح الباب وهو لابس شورت وقت ودا لاننا ف الصيف وهو كان ابيض واملس مفهوش شعر سلمت عليه وحضنته ودخلت قفلت الباب وهو سبقني لقيت نفسي ركزت ف طيزه لقيتها عمله زي طيز امه بس حسيت ان هو حطط ف طيزها حاجه لاني شوفت حاجه بارزه وعرفت انه ممكن تكون انل بلج او خياره فقولت استنا لحد معرف وهيبان ونا اصلا بعد الوصفه ال ختها زبي بقى 25 سم وغير كده عريض عشان كده كان واضح
وحسيت ان بود واخد باله ومركز معا زبي اكتر من العب وهنا جاتلي فكره بقولك ماتيجي ال يخسر نلبسه قميص نوم حريمي ينام بيه لحد الصبح وهنا حسيته متردد وف الاخر وافق بس قالي هنجيب منين قولتله من عند امك قالي مينفعش قولت طب انزل اشتري قالي لا مش هينفع ننزل عشان هنروح نقول للمحل اي قولت خلاص يبقى نطلب اونلاين قالي بلاش عشان الجيران قولت خلاص ومفيش غير هدوم امك وهنا اضطر يوافق وانا قولت ليه يلا ي بيضه عشان هتلبسي قميص النوم ولعبنا اول متش فزت وقولت خلاص هتلبسي قميص وهتبقي عروسه قالي نلعب واحد كمان وقعدة اخسر فيه لحد الساعه واحدة وسبت البلايستيشن وقولت خلاص يلا عشان ننام وهو دخل عشان يجيب قميص نوم ونا دخلت معاه اخترتله واحد فاجر وهو لسه هيعترض بصتله جامد ورحت حطط ايدي على طيزه وهنا ايقن ان انا عرفت ان هو متناك بس سبته يلبس وجبت المكياج وقلت ليه عايزك تبقى عروسه ف ليله دخلتها وهنا سبته دخل الحمام ينضف طيزه ويستحما ويتمكيج قعد بتاع ساعه كان معايا المهبج الحريمي ودا كان عباره عن نقط بتشنط هرمونات الانوثه وبتخليها عايزه تتناك ولو خدها دكر بتنيم زبه وتخليه ينكمش زي الزنبور وتخليه ميجبش غير وهو بيتناك ولازم تعمله معملت الانثه واول مجه ان بصتله وقولت ليه انتي اسمك هيبقى دودي منها ورايح وقلت تعالي ي دودي وعطيتها العصير وشرب بقوين وسبنا الازاز لاني كنت حاطط النقط على الازازة وسبنها ودخلنا وانا شايله وهو متشعلق ف راقبتي ودخلن على اوضه امه وخت شفايفه ف بوسه بنت متناكه ونزلت على حلماته وبهيج كاني بهيج مره وبحك زبي فزبه كني بحكه ف كسه وفضلت رايح جي على حلمات وعلى شفايفه لحد ما قالي نيكني ونا مش سامعه ومره واحده قلبته وطيزه اصلا كان متزيته هو كان مزيته قول محطيت راس زبي اتزفلط بس دخل بصعوبه شوية وهنا اتكدت اكتر انه متناك وفضلت رايح جي ف طيزه وهي بالعه زبي وهو يقولي كفايه وانا اقوله كفايه اي دا نت طيزك بلعه ازبار زي امك وهيجه على امه واخته وفضل انيك فيه بتاع ساعه وجيب املا طيزه والغريب انا بيتانك اه بس مخلاش حد يجيب ف طيزه ودي كانت او مره وهو بيقولي لبنك سخن اوي وكتير ونا رقد وراه وزبي لسه واقف هو بصلي وخت شفايفه ف بقي قالي هو زبك مش راضي نام لي قولت بزمت امك هو ينفع يبقى مع ملبن زيك كده وينام دا يبقى حتى كافر هو بصلي واتكسف وقلي بس انا مش قادره دلوقتي طيزي خالاص وارمه ونزلت بتاع اربع مرات اروح قالبه على ضهر وتاني رجليه وزبي ف طيزه ونزل جوله تانيه وعشان الصوت شفايفي على شفايفه وكملت نيك فيه لحد منزلت لتاني مره وكنت عايز ابداء جوله كمان بس لقيته خلاص مش قادره ودمعها على خده سبت زبي ف طيزها ونمت معاها لحد مصحيت الصبح على ايد حد بيصحيني ونا ببص لقيت
تتبع
:love:😛👄💋🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: ELsaahir و cucky4
انا . محمد احمد محمود عندي 20 وبدرس فى كليه العلوم قسم الكيمياء
ودي العيلة ال اتربيت معاها

الاب : احمد محمود البنا مهندس عنده 45 مهندس الكترونيات وعنده مجموعة شركات
الام : ناهد السباعي دكتورة تجميل عندها 40 ومهتمه بنفسها (مربربه كده زي النسوان البلدي جسمها مليان ومن غير كرش جسمها مشدود وبزازها وطيزها حاجه كده تخبل )
الاخت :روز 25 خريجه نظام ومعلومات ودي بقى عود فرنساوي وكرفي حاجه كده عطيه على لانا رودس ودي اكبر واحده
فيروز :20 سنه وبتدرس صيدله ودي بقى عانله زي لانا بول
ونيجي بقى لل الاوزي الصغننه ي تباقى جنات ودي عندها 16 سنه بس فيره بدري (طيزها ملفوفه ومرببه وبززها مشدودة وكبيرة وخده جسم امها بس هي قمحاوي طالعه لابوها مش زي باقي اخوتها )
وبالنسبة لعيلتي الحقيقة هياجي ذكرهم بس مش دلوقتي


الجزء الاول.



تبداء القصه من وانا عندي 6 سنين كان في خناقه بين ابويا وامي وامي خدت اختي وابويا خدني وبعديها بفتره ابويا جاله عقد عمل وعشان امي متخودنيش وهنعرف لي مخدنيش ولي مودنيش لامي وداني ميتم وقالي انه هيروح مشور ويجي ي خودني واني لازم اسمع الكلام لحد ما يرجع طبع راح وعدى يوم والتاني والتالت ومرجعش وانا كنت زهقت ماهو احنا طنت حالتنا ميسورة ومش متعود على الجو دا فهربت على اثر اني الاقي حاجه تروحني وفضلت ماشي لحد وقفت قدام مطعم ونا كنت جعان ومش عارف اعمل اي ففضلت واقف باصص على الاكل لحد مالقيت واحد جي نحيتي ودا كان ابويا ال اتبناني بعدين وخدني وقعدني مع مراته وعياله وسالني انت اسمك اي قولت احمد قالي باباك فين قولت معرفش هو سابني ومشي طبعا مقولتش هو سابني فين عشان خايف ارجع الملجئ ودا بسسبب انهم قالولي ابوك مش هيرجع خلاص وكانو بيخوفوني قالي انت منين قولتلو معرفش انا منين وبسبب التعب من المشي والاهرق والجوع قبل ماكمل اغمى عليا وبسبب ان شكلي بيقول اني من عيلى خدني معاه وجبلي دكتور وقالهم دا من الارهاق والجوع بس مش اكتر وجبلي محاليل وعالقهالي وبعد مافوقت قالي هتقعد معانا لحد مالقي اهلك فين وارجعك ليهم وطبعا نشرا ف الاخبار صورتي بس محدش ردا عليه وطبعا عشت معاهم وقربت من البنات وكانت فيروز اقربهم لي كان احنا توام وعشان كن لسه صغيرين كان بنام فسرير واحد لحد مابقى عندنا 10 سنين وكل واحد بقى له اوضه وبدل ما كنا عايشين ف مدينة نصر ف شقه اشترينا فلا ف التجمع وسبنا شقه مدينة نصر بس متبعتش وطبعا انا اهتمامي كان بالكمبيوتر وإلكترونيات واتعلمت من وادي كتير لدرجة اني كان ممكن اركب كمبيوتر من الصفر وانا ف اولى ثانوي وهنا بقى يتغير كل حاجه لان ف مره كنت سهران طول اليل قاعد بتعلم هاك وونا طلع نازل المطبخ شوفت ابويا وامي وهما ملط وهي قاعده على زبه وبيقولها خودي ي شرموطه بقى عايز تتناكي من مدير أعمالي وهي تقوله اه اصل شكل بتاعه عجبني موت مره ركب ورايا اسنسير الشركه وهو طلع راح رشقني بعبوص ابن متانكه وهو اه ي شرموطه وزود ف السرعه بتاعت النيك وخلاها تفرهد وكان خلاص هيجيب روحت راجع الاوضه ووانا راجع قبلتني فيروز وحسيت انها مش على بعضها سبتها ودخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وجيت انام مقدرتش زبي واقف وحالف ماينم دخلت بحثت على النت عشان اعرف اي السبب وعرفت ان السبب الشهوة اني اشتهيت امي وبدات ابحث عن الجنس واشوف وشفت سكس وقصص ولفت انتباهي ان الازبار ال ف الافلام خصوصا ال فيها راجل اسود بتبقى اد بتاعي مرتين وهنا دخلت ابحث عن وصفات واكتب عبارة تكبير الزب لحد مجالي رد من كيميائي انه يعرف وصفه بس عيبها انها بتزود الشهوة وتمنها غالي وقالي انها بتديك قوة جنسيه راهيبه طبعا مصدقتش وقالي قابلني وهديك الوصفه تجربها وهنا قولتلو افكر وسبتني م التفكير وشغلت نفسي بتعلم الهاك لحد ما بقيت برنس فيه وكنت باقلي فترة مبخرجش حتى مبقعدش مع اخواني ولا ابوي وامي وهما كانوا قلقنين لحد وكنت بعمل شغل على الطاير لناس وكانو بيحولولي فلوس على فدفون كاش ودا كان عبارة عن ملفات برمجه حاجات صغيره كده على الطاير وكان معايا 100 الف من الشغل دا وبعد مخلصت طلعت كلمت بودا ودا صحبي الواحيد لاني انطوائي رحتله البيت فتحتلي اخته رغده ودي اد جنات بس اي حته امركاني طالعه لامها ابزاز وطيز وعيون حاجه على الريقه بس تختوخه شويه بس دمها خفيف كان اول مره اخد بالي انها جميله ودا بسبب الشهوة ومن غير مااخد بالي قولتلها اه هو من امتى في قمر بيفتح الباب ولا دا من حظي ودعاك ياما حسيتها فرحت بس مسكت نفسها ودا من امتا بقى مش بتقول اني تختوخه قولتلها من زمان وفجأة لقينا امها بتندها ف اتملكت نفسي وقلتلها طب اي مش هنخش قالتلي اسفه ودخلت وقفلت الباب وهي بتقولها دا محمد وونا بلف لقيت طيزها وافتكرت السكس ومنظر امي وابويا ورحت جي عطيها اسبنك بس كان ف النص وورحت مبعبصها لقيتها بصت ومكنتش مضايقه دا لانه بتحبني واتفجات من التغيير ال حصل دخلت لام بود بقولها ازيك ي طنط هي طنط ف عينك بقى موزه زي وتقولها طنط بنتها بصتلي ولقتني عيني على جسم امها وكانت هطق لحد مالقيتني بقول لامها تسحميلي ي مازمازيل بل راقصه دي امها ضحكت لانها عارفه اني انطوائي بس بحب التهريج وراسنا شويا ونا بجيبها يمين ووديها شمال لحد ملفيتها وكان ضهرها ليا ووشها لبنتها قربت عليها وحضنتها عشان ارفعها وهنا حست بزبزي المنتصب وبنتها كانت هطق ولاما نزلت امها وبعدت لقيتها جت عليا ضربتني ف بطني ودخلت اوضتها جري قولتلها ماشي مسيرك هتيجي تحت أيدي ومش هرحمك وبقول لامها بودا فين قالتلي دا ف الساحل قاعد هناك شهر قولتها بقى في حد يسيب المزة دي لوحدها ويروح الساحل قالتلي الظاهر عليك بقيت شقي قولت يعني مش اوي المهم امشي انا بقى قالتلي لما تتغدى معانا وحلفت بصتلها وقربت عليا وزنقتها ف الحيط وقلتلها بلاش حلفان عليا عشان هتندمي قالت ه‍ء بستهذاء وقالتلي زبك مش هيقدر عليا عشان كده سيبك من ال فدماغك وانا رايحه مشوار وجايه خاليك مع البنت ال انت قصرت بخاطرها وصلحها سعتها ممكن تجرب بصتلها وضحكت وقلتلها بكره تجيلي ملط واقولك بطلت وسبتها ودخلت للبت لقيتها نايمه على بطنها وحطه وشها ف السرير وبتعيط امها طلعت م الشقه رحت مقرب منها وبقولها الجميل مالو زعلان مردتش قربت منها قعت احسس على طيزها وخلعتها البنطلون ولقيتها مش بصالي بردو دخلت صباعي التخين ف طيزها دخل بالسهال ودخلت لحد تلاته وهي ولا هنا هنا اتكدت انها شرموطه خليتها تجيب من العب بس ووانا طلع لقيت امها جيه بتقولي رايح فين قولت هنتغدا مع بعض اشم رايحه المني ومن منظرها عرفت انها كانت بتتناك قربت منها قولتلها مره تانيه والبت تحكي لامها ال حصل وتحكي لجنات كل حاجه وونا قاعد معاهم على الغدة مامه بتقولي اي مش ناوي تخرج وتفك شوية انا يعني في شوية حاجات لازم اخلصها هنا فيروز يعم فك شوية وبعدين حساك متغير هنا جنات تتكلم وتقول اصله بيحب جديد هنا المعلقه تقع من ايد فيروز ونا ابص لجنات وكلنا مصدومين المشكلة مش هنا المشكلة ان جنات قالت مالكم هو مش عارف يجيبها ازاي عشان هو لسه مخلص اولى ثانوي هنا أبويا قالي حلو انك عارف انك لسه صغير بس عادي لو عايز نخطبهالك موافق معنديش مانع بس عايزك تنزل الشركه معايا زي روز وانا قاعد مصدوم وهنا ابويا اسمها اي بقى سعيت الحظ ال عايز تتجوزها وهنا تتدخل جنات وتقول اسمها رغده وهي اخت صحبه بود هنا ابويا قالي ي زين ما اخترت ميعرفش ال فيها وكلهم فرحنين وانا مصدوم وفيروز سابت الاكل وقامت وامها تشك انها بتحبني وهنا روز اظاهر انك ف مشكله لانك معرفتهاش بس مش مشكله وهنا انا رديت وقولت قبل ما تعمل اي حاجه في سوء تفاهم اظاهر ان جنات صمعت غلط انا كنت بدرب على الالماني وهي افتكرت اني بحب هنا ابويا صدق لانه عارف اني بتعلم لغات ومتكن للفرنسيه والإنجليزية فمحطش ف دماغه وقالي بس لسه عرض الشركه لازم تفكر فيه وفعلا نزلت الشركه وتعملت معا الناس هناك عادي وكنت قاعد بشوف الاخطاء ال ف بعض الأجهزة وعاد اليوم الاول منغير ما اتعرف على حد هناك وكنت قاعد ف مكتب ابويا وبعد ما اليوم خلص كلمت الكيميائي يجيلي عند استار ستي وجالي وكان جايب معاه الوصفه وجايب معاه مهيج حريمي وقالي تدهن ال الوصفه كل يوم قبل ماتنم لمده شهر وحسبته ومشي ورحت هالكان وعدى الشهر دا وكنت اتعرفت على ناس كتير وفهمت الشغل ماشي ازاي وبعد الشهر دا كان بود رجع من شرم واتصل بيا يوم الخميس وقالي تعال بيت عندي وهو بالمره نلعب بلستيشن طبعا روحت عند بود ورنيت الجرس فتح الباب وهو لابس شورت وقت ودا لاننا ف الصيف وهو كان ابيض واملس مفهوش شعر سلمت عليه وحضنته ودخلت قفلت الباب وهو سبقني لقيت نفسي ركزت ف طيزه لقيتها عمله زي طيز امه بس حسيت ان هو حطط ف طيزها حاجه لاني شوفت حاجه بارزه وعرفت انه ممكن تكون انل بلج او خياره فقولت استنا لحد معرف وهيبان ونا اصلا بعد الوصفه ال ختها زبي بقى 25 سم وغير كده عريض عشان كده كان واضح
وحسيت ان بود واخد باله ومركز معا زبي اكتر من العب وهنا جاتلي فكره بقولك ماتيجي ال يخسر نلبسه قميص نوم حريمي ينام بيه لحد الصبح وهنا حسيته متردد وف الاخر وافق بس قالي هنجيب منين قولتله من عند امك قالي مينفعش قولت طب انزل اشتري قالي لا مش هينفع ننزل عشان هنروح نقول للمحل اي قولت خلاص يبقى نطلب اونلاين قالي بلاش عشان الجيران قولت خلاص ومفيش غير هدوم امك وهنا اضطر يوافق وانا قولت ليه يلا ي بيضه عشان هتلبسي قميص النوم ولعبنا اول متش فزت وقولت خلاص هتلبسي قميص وهتبقي عروسه قالي نلعب واحد كمان وقعدة اخسر فيه لحد الساعه واحدة وسبت البلايستيشن وقولت خلاص يلا عشان ننام وهو دخل عشان يجيب قميص نوم ونا دخلت معاه اخترتله واحد فاجر وهو لسه هيعترض بصتله جامد ورحت حطط ايدي على طيزه وهنا ايقن ان انا عرفت ان هو متناك بس سبته يلبس وجبت المكياج وقلت ليه عايزك تبقى عروسه ف ليله دخلتها وهنا سبته دخل الحمام ينضف طيزه ويستحما ويتمكيج قعد بتاع ساعه كان معايا المهبج الحريمي ودا كان عباره عن نقط بتشنط هرمونات الانوثه وبتخليها عايزه تتناك ولو خدها دكر بتنيم زبه وتخليه ينكمش زي الزنبور وتخليه ميجبش غير وهو بيتناك ولازم تعمله معملت الانثه واول مجه ان بصتله وقولت ليه انتي اسمك هيبقى دودي منها ورايح وقلت تعالي ي دودي وعطيتها العصير وشرب بقوين وسبنا الازاز لاني كنت حاطط النقط على الازازة وسبنها ودخلنا وانا شايله وهو متشعلق ف راقبتي ودخلن على اوضه امه وخت شفايفه ف بوسه بنت متناكه ونزلت على حلماته وبهيج كاني بهيج مره وبحك زبي فزبه كني بحكه ف كسه وفضلت رايح جي على حلمات وعلى شفايفه لحد ما قالي نيكني ونا مش سامعه ومره واحده قلبته وطيزه اصلا كان متزيته هو كان مزيته قول محطيت راس زبي اتزفلط بس دخل بصعوبه شوية وهنا اتكدت اكتر انه متناك وفضلت رايح جي ف طيزه وهي بالعه زبي وهو يقولي كفايه وانا اقوله كفايه اي دا نت طيزك بلعه ازبار زي امك وهيجه على امه واخته وفضل انيك فيه بتاع ساعه وجيب املا طيزه والغريب انا بيتانك اه بس مخلاش حد يجيب ف طيزه ودي كانت او مره وهو بيقولي لبنك سخن اوي وكتير ونا رقد وراه وزبي لسه واقف هو بصلي وخت شفايفه ف بقي قالي هو زبك مش راضي نام لي قولت بزمت امك هو ينفع يبقى مع ملبن زيك كده وينام دا يبقى حتى كافر هو بصلي واتكسف وقلي بس انا مش قادره دلوقتي طيزي خالاص وارمه ونزلت بتاع اربع مرات اروح قالبه على ضهر وتاني رجليه وزبي ف طيزه ونزل جوله تانيه وعشان الصوت شفايفي على شفايفه وكملت نيك فيه لحد منزلت لتاني مره وكنت عايز ابداء جوله كمان بس لقيته خلاص مش قادره ودمعها على خده سبت زبي ف طيزها ونمت معاها لحد مصحيت الصبح على ايد حد بيصحيني ونا ببص لقيت
تتبع
جميلة جدا وجذابة
في ترقب الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: cucky4
انا . محمد احمد محمود عندي 20 وبدرس فى كليه العلوم قسم الكيمياء
ودي العيلة ال اتربيت معاها

الاب : احمد محمود البنا مهندس عنده 45 مهندس الكترونيات وعنده مجموعة شركات
الام : ناهد السباعي دكتورة تجميل عندها 40 ومهتمه بنفسها (مربربه كده زي النسوان البلدي جسمها مليان ومن غير كرش جسمها مشدود وبزازها وطيزها حاجه كده تخبل )
الاخت :روز 25 خريجه نظام ومعلومات ودي بقى عود فرنساوي وكرفي حاجه كده عطيه على لانا رودس ودي اكبر واحده
فيروز :20 سنه وبتدرس صيدله ودي بقى عانله زي لانا بول
ونيجي بقى لل الاوزي الصغننه ي تباقى جنات ودي عندها 16 سنه بس فيره بدري (طيزها ملفوفه ومرببه وبززها مشدودة وكبيرة وخده جسم امها بس هي قمحاوي طالعه لابوها مش زي باقي اخوتها )
وبالنسبة لعيلتي الحقيقة هياجي ذكرهم بس مش دلوقتي


الجزء الاول.



تبداء القصه من وانا عندي 6 سنين كان في خناقه بين ابويا وامي وامي خدت اختي وابويا خدني وبعديها بفتره ابويا جاله عقد عمل وعشان امي متخودنيش وهنعرف لي مخدنيش ولي مودنيش لامي وداني ميتم وقالي انه هيروح مشور ويجي ي خودني واني لازم اسمع الكلام لحد ما يرجع طبع راح وعدى يوم والتاني والتالت ومرجعش وانا كنت زهقت ماهو احنا طنت حالتنا ميسورة ومش متعود على الجو دا فهربت على اثر اني الاقي حاجه تروحني وفضلت ماشي لحد وقفت قدام مطعم ونا كنت جعان ومش عارف اعمل اي ففضلت واقف باصص على الاكل لحد مالقيت واحد جي نحيتي ودا كان ابويا ال اتبناني بعدين وخدني وقعدني مع مراته وعياله وسالني انت اسمك اي قولت احمد قالي باباك فين قولت معرفش هو سابني ومشي طبعا مقولتش هو سابني فين عشان خايف ارجع الملجئ ودا بسسبب انهم قالولي ابوك مش هيرجع خلاص وكانو بيخوفوني قالي انت منين قولتلو معرفش انا منين وبسبب التعب من المشي والاهرق والجوع قبل ماكمل اغمى عليا وبسبب ان شكلي بيقول اني من عيلى خدني معاه وجبلي دكتور وقالهم دا من الارهاق والجوع بس مش اكتر وجبلي محاليل وعالقهالي وبعد مافوقت قالي هتقعد معانا لحد مالقي اهلك فين وارجعك ليهم وطبعا نشرا ف الاخبار صورتي بس محدش ردا عليه وطبعا عشت معاهم وقربت من البنات وكانت فيروز اقربهم لي كان احنا توام وعشان كن لسه صغيرين كان بنام فسرير واحد لحد مابقى عندنا 10 سنين وكل واحد بقى له اوضه وبدل ما كنا عايشين ف مدينة نصر ف شقه اشترينا فلا ف التجمع وسبنا شقه مدينة نصر بس متبعتش وطبعا انا اهتمامي كان بالكمبيوتر وإلكترونيات واتعلمت من وادي كتير لدرجة اني كان ممكن اركب كمبيوتر من الصفر وانا ف اولى ثانوي وهنا بقى يتغير كل حاجه لان ف مره كنت سهران طول اليل قاعد بتعلم هاك وونا طلع نازل المطبخ شوفت ابويا وامي وهما ملط وهي قاعده على زبه وبيقولها خودي ي شرموطه بقى عايز تتناكي من مدير أعمالي وهي تقوله اه اصل شكل بتاعه عجبني موت مره ركب ورايا اسنسير الشركه وهو طلع راح رشقني بعبوص ابن متانكه وهو اه ي شرموطه وزود ف السرعه بتاعت النيك وخلاها تفرهد وكان خلاص هيجيب روحت راجع الاوضه ووانا راجع قبلتني فيروز وحسيت انها مش على بعضها سبتها ودخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وجيت انام مقدرتش زبي واقف وحالف ماينم دخلت بحثت على النت عشان اعرف اي السبب وعرفت ان السبب الشهوة اني اشتهيت امي وبدات ابحث عن الجنس واشوف وشفت سكس وقصص ولفت انتباهي ان الازبار ال ف الافلام خصوصا ال فيها راجل اسود بتبقى اد بتاعي مرتين وهنا دخلت ابحث عن وصفات واكتب عبارة تكبير الزب لحد مجالي رد من كيميائي انه يعرف وصفه بس عيبها انها بتزود الشهوة وتمنها غالي وقالي انها بتديك قوة جنسيه راهيبه طبعا مصدقتش وقالي قابلني وهديك الوصفه تجربها وهنا قولتلو افكر وسبتني م التفكير وشغلت نفسي بتعلم الهاك لحد ما بقيت برنس فيه وكنت باقلي فترة مبخرجش حتى مبقعدش مع اخواني ولا ابوي وامي وهما كانوا قلقنين لحد وكنت بعمل شغل على الطاير لناس وكانو بيحولولي فلوس على فدفون كاش ودا كان عبارة عن ملفات برمجه حاجات صغيره كده على الطاير وكان معايا 100 الف من الشغل دا وبعد مخلصت طلعت كلمت بودا ودا صحبي الواحيد لاني انطوائي رحتله البيت فتحتلي اخته رغده ودي اد جنات بس اي حته امركاني طالعه لامها ابزاز وطيز وعيون حاجه على الريقه بس تختوخه شويه بس دمها خفيف كان اول مره اخد بالي انها جميله ودا بسبب الشهوة ومن غير مااخد بالي قولتلها اه هو من امتى في قمر بيفتح الباب ولا دا من حظي ودعاك ياما حسيتها فرحت بس مسكت نفسها ودا من امتا بقى مش بتقول اني تختوخه قولتلها من زمان وفجأة لقينا امها بتندها ف اتملكت نفسي وقلتلها طب اي مش هنخش قالتلي اسفه ودخلت وقفلت الباب وهي بتقولها دا محمد وونا بلف لقيت طيزها وافتكرت السكس ومنظر امي وابويا ورحت جي عطيها اسبنك بس كان ف النص وورحت مبعبصها لقيتها بصت ومكنتش مضايقه دا لانه بتحبني واتفجات من التغيير ال حصل دخلت لام بود بقولها ازيك ي طنط هي طنط ف عينك بقى موزه زي وتقولها طنط بنتها بصتلي ولقتني عيني على جسم امها وكانت هطق لحد مالقيتني بقول لامها تسحميلي ي مازمازيل بل راقصه دي امها ضحكت لانها عارفه اني انطوائي بس بحب التهريج وراسنا شويا ونا بجيبها يمين ووديها شمال لحد ملفيتها وكان ضهرها ليا ووشها لبنتها قربت عليها وحضنتها عشان ارفعها وهنا حست بزبزي المنتصب وبنتها كانت هطق ولاما نزلت امها وبعدت لقيتها جت عليا ضربتني ف بطني ودخلت اوضتها جري قولتلها ماشي مسيرك هتيجي تحت أيدي ومش هرحمك وبقول لامها بودا فين قالتلي دا ف الساحل قاعد هناك شهر قولتها بقى في حد يسيب المزة دي لوحدها ويروح الساحل قالتلي الظاهر عليك بقيت شقي قولت يعني مش اوي المهم امشي انا بقى قالتلي لما تتغدى معانا وحلفت بصتلها وقربت عليا وزنقتها ف الحيط وقلتلها بلاش حلفان عليا عشان هتندمي قالت ه‍ء بستهذاء وقالتلي زبك مش هيقدر عليا عشان كده سيبك من ال فدماغك وانا رايحه مشوار وجايه خاليك مع البنت ال انت قصرت بخاطرها وصلحها سعتها ممكن تجرب بصتلها وضحكت وقلتلها بكره تجيلي ملط واقولك بطلت وسبتها ودخلت للبت لقيتها نايمه على بطنها وحطه وشها ف السرير وبتعيط امها طلعت م الشقه رحت مقرب منها وبقولها الجميل مالو زعلان مردتش قربت منها قعت احسس على طيزها وخلعتها البنطلون ولقيتها مش بصالي بردو دخلت صباعي التخين ف طيزها دخل بالسهال ودخلت لحد تلاته وهي ولا هنا هنا اتكدت انها شرموطه خليتها تجيب من العب بس ووانا طلع لقيت امها جيه بتقولي رايح فين قولت هنتغدا مع بعض اشم رايحه المني ومن منظرها عرفت انها كانت بتتناك قربت منها قولتلها مره تانيه والبت تحكي لامها ال حصل وتحكي لجنات كل حاجه وونا قاعد معاهم على الغدة مامه بتقولي اي مش ناوي تخرج وتفك شوية انا يعني في شوية حاجات لازم اخلصها هنا فيروز يعم فك شوية وبعدين حساك متغير هنا جنات تتكلم وتقول اصله بيحب جديد هنا المعلقه تقع من ايد فيروز ونا ابص لجنات وكلنا مصدومين المشكلة مش هنا المشكلة ان جنات قالت مالكم هو مش عارف يجيبها ازاي عشان هو لسه مخلص اولى ثانوي هنا أبويا قالي حلو انك عارف انك لسه صغير بس عادي لو عايز نخطبهالك موافق معنديش مانع بس عايزك تنزل الشركه معايا زي روز وانا قاعد مصدوم وهنا ابويا اسمها اي بقى سعيت الحظ ال عايز تتجوزها وهنا تتدخل جنات وتقول اسمها رغده وهي اخت صحبه بود هنا ابويا قالي ي زين ما اخترت ميعرفش ال فيها وكلهم فرحنين وانا مصدوم وفيروز سابت الاكل وقامت وامها تشك انها بتحبني وهنا روز اظاهر انك ف مشكله لانك معرفتهاش بس مش مشكله وهنا انا رديت وقولت قبل ما تعمل اي حاجه في سوء تفاهم اظاهر ان جنات صمعت غلط انا كنت بدرب على الالماني وهي افتكرت اني بحب هنا ابويا صدق لانه عارف اني بتعلم لغات ومتكن للفرنسيه والإنجليزية فمحطش ف دماغه وقالي بس لسه عرض الشركه لازم تفكر فيه وفعلا نزلت الشركه وتعملت معا الناس هناك عادي وكنت قاعد بشوف الاخطاء ال ف بعض الأجهزة وعاد اليوم الاول منغير ما اتعرف على حد هناك وكنت قاعد ف مكتب ابويا وبعد ما اليوم خلص كلمت الكيميائي يجيلي عند استار ستي وجالي وكان جايب معاه الوصفه وجايب معاه مهيج حريمي وقالي تدهن ال الوصفه كل يوم قبل ماتنم لمده شهر وحسبته ومشي ورحت هالكان وعدى الشهر دا وكنت اتعرفت على ناس كتير وفهمت الشغل ماشي ازاي وبعد الشهر دا كان بود رجع من شرم واتصل بيا يوم الخميس وقالي تعال بيت عندي وهو بالمره نلعب بلستيشن طبعا روحت عند بود ورنيت الجرس فتح الباب وهو لابس شورت وقت ودا لاننا ف الصيف وهو كان ابيض واملس مفهوش شعر سلمت عليه وحضنته ودخلت قفلت الباب وهو سبقني لقيت نفسي ركزت ف طيزه لقيتها عمله زي طيز امه بس حسيت ان هو حطط ف طيزها حاجه لاني شوفت حاجه بارزه وعرفت انه ممكن تكون انل بلج او خياره فقولت استنا لحد معرف وهيبان ونا اصلا بعد الوصفه ال ختها زبي بقى 25 سم وغير كده عريض عشان كده كان واضح
وحسيت ان بود واخد باله ومركز معا زبي اكتر من العب وهنا جاتلي فكره بقولك ماتيجي ال يخسر نلبسه قميص نوم حريمي ينام بيه لحد الصبح وهنا حسيته متردد وف الاخر وافق بس قالي هنجيب منين قولتله من عند امك قالي مينفعش قولت طب انزل اشتري قالي لا مش هينفع ننزل عشان هنروح نقول للمحل اي قولت خلاص يبقى نطلب اونلاين قالي بلاش عشان الجيران قولت خلاص ومفيش غير هدوم امك وهنا اضطر يوافق وانا قولت ليه يلا ي بيضه عشان هتلبسي قميص النوم ولعبنا اول متش فزت وقولت خلاص هتلبسي قميص وهتبقي عروسه قالي نلعب واحد كمان وقعدة اخسر فيه لحد الساعه واحدة وسبت البلايستيشن وقولت خلاص يلا عشان ننام وهو دخل عشان يجيب قميص نوم ونا دخلت معاه اخترتله واحد فاجر وهو لسه هيعترض بصتله جامد ورحت حطط ايدي على طيزه وهنا ايقن ان انا عرفت ان هو متناك بس سبته يلبس وجبت المكياج وقلت ليه عايزك تبقى عروسه ف ليله دخلتها وهنا سبته دخل الحمام ينضف طيزه ويستحما ويتمكيج قعد بتاع ساعه كان معايا المهبج الحريمي ودا كان عباره عن نقط بتشنط هرمونات الانوثه وبتخليها عايزه تتناك ولو خدها دكر بتنيم زبه وتخليه ينكمش زي الزنبور وتخليه ميجبش غير وهو بيتناك ولازم تعمله معملت الانثه واول مجه ان بصتله وقولت ليه انتي اسمك هيبقى دودي منها ورايح وقلت تعالي ي دودي وعطيتها العصير وشرب بقوين وسبنا الازاز لاني كنت حاطط النقط على الازازة وسبنها ودخلنا وانا شايله وهو متشعلق ف راقبتي ودخلن على اوضه امه وخت شفايفه ف بوسه بنت متناكه ونزلت على حلماته وبهيج كاني بهيج مره وبحك زبي فزبه كني بحكه ف كسه وفضلت رايح جي على حلمات وعلى شفايفه لحد ما قالي نيكني ونا مش سامعه ومره واحده قلبته وطيزه اصلا كان متزيته هو كان مزيته قول محطيت راس زبي اتزفلط بس دخل بصعوبه شوية وهنا اتكدت اكتر انه متناك وفضلت رايح جي ف طيزه وهي بالعه زبي وهو يقولي كفايه وانا اقوله كفايه اي دا نت طيزك بلعه ازبار زي امك وهيجه على امه واخته وفضل انيك فيه بتاع ساعه وجيب املا طيزه والغريب انا بيتانك اه بس مخلاش حد يجيب ف طيزه ودي كانت او مره وهو بيقولي لبنك سخن اوي وكتير ونا رقد وراه وزبي لسه واقف هو بصلي وخت شفايفه ف بقي قالي هو زبك مش راضي نام لي قولت بزمت امك هو ينفع يبقى مع ملبن زيك كده وينام دا يبقى حتى كافر هو بصلي واتكسف وقلي بس انا مش قادره دلوقتي طيزي خالاص وارمه ونزلت بتاع اربع مرات اروح قالبه على ضهر وتاني رجليه وزبي ف طيزه ونزل جوله تانيه وعشان الصوت شفايفي على شفايفه وكملت نيك فيه لحد منزلت لتاني مره وكنت عايز ابداء جوله كمان بس لقيته خلاص مش قادره ودمعها على خده سبت زبي ف طيزها ونمت معاها لحد مصحيت الصبح على ايد حد بيصحيني ونا ببص لقيت
تتبع
الجزء الجديد امتاا
 
  • عجبني
التفاعلات: مان 1975 و cucky4
حلو وبعدين
 
  • عجبني
التفاعلات: cucky4
قصه رائعه
 
  • عجبني
التفاعلات: cucky4
كمل لاتتاخر علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: cucky4
بدايه موفقه
 
بدايه موفقه استمر

HZ1PEQa.md.jpg HZ1Pg44.md.jpg HZ1Pcp1.jpg HZ1P1hg.md.jpg HZ1PNpt.md.jpg HZ1PUGf.md.jpg HZ1PvQs.jpg HZ1P43l.md.jpg HZ1P6a2.md.jpg HZ1PZZu.md.jpg HZ1PbGj.md.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مان 1975, غريب عن العالم, أموت فى الجنس و 2 آخرين
جامده فشخ
 
احسنت استمر
 
انا . محمد احمد محمود عندي 20 وبدرس فى كليه العلوم قسم الكيمياء
ودي العيلة ال اتربيت معاها

الاب : احمد محمود البنا مهندس عنده 45 مهندس الكترونيات وعنده مجموعة شركات
الام : ناهد السباعي دكتورة تجميل عندها 40 ومهتمه بنفسها (مربربه كده زي النسوان البلدي جسمها مليان ومن غير كرش جسمها مشدود وبزازها وطيزها حاجه كده تخبل )
الاخت :روز 25 خريجه نظام ومعلومات ودي بقى عود فرنساوي وكرفي حاجه كده عطيه على لانا رودس ودي اكبر واحده
فيروز :20 سنه وبتدرس صيدله ودي بقى عانله زي لانا بول
ونيجي بقى لل الاوزي الصغننه ي تباقى جنات ودي عندها 16 سنه بس فيره بدري (طيزها ملفوفه ومرببه وبززها مشدودة وكبيرة وخده جسم امها بس هي قمحاوي طالعه لابوها مش زي باقي اخوتها )
وبالنسبة لعيلتي الحقيقة هياجي ذكرهم بس مش دلوقتي


الجزء الاول.



تبداء القصه من وانا عندي 6 سنين كان في خناقه بين ابويا وامي وامي خدت اختي وابويا خدني وبعديها بفتره ابويا جاله عقد عمل وعشان امي متخودنيش وهنعرف لي مخدنيش ولي مودنيش لامي وداني ميتم وقالي انه هيروح مشور ويجي ي خودني واني لازم اسمع الكلام لحد ما يرجع طبع راح وعدى يوم والتاني والتالت ومرجعش وانا كنت زهقت ماهو احنا طنت حالتنا ميسورة ومش متعود على الجو دا فهربت على اثر اني الاقي حاجه تروحني وفضلت ماشي لحد وقفت قدام مطعم ونا كنت جعان ومش عارف اعمل اي ففضلت واقف باصص على الاكل لحد مالقيت واحد جي نحيتي ودا كان ابويا ال اتبناني بعدين وخدني وقعدني مع مراته وعياله وسالني انت اسمك اي قولت احمد قالي باباك فين قولت معرفش هو سابني ومشي طبعا مقولتش هو سابني فين عشان خايف ارجع الملجئ ودا بسسبب انهم قالولي ابوك مش هيرجع خلاص وكانو بيخوفوني قالي انت منين قولتلو معرفش انا منين وبسبب التعب من المشي والاهرق والجوع قبل ماكمل اغمى عليا وبسبب ان شكلي بيقول اني من عيلى خدني معاه وجبلي دكتور وقالهم دا من الارهاق والجوع بس مش اكتر وجبلي محاليل وعالقهالي وبعد مافوقت قالي هتقعد معانا لحد مالقي اهلك فين وارجعك ليهم وطبعا نشرا ف الاخبار صورتي بس محدش ردا عليه وطبعا عشت معاهم وقربت من البنات وكانت فيروز اقربهم لي كان احنا توام وعشان كن لسه صغيرين كان بنام فسرير واحد لحد مابقى عندنا 10 سنين وكل واحد بقى له اوضه وبدل ما كنا عايشين ف مدينة نصر ف شقه اشترينا فلا ف التجمع وسبنا شقه مدينة نصر بس متبعتش وطبعا انا اهتمامي كان بالكمبيوتر وإلكترونيات واتعلمت من وادي كتير لدرجة اني كان ممكن اركب كمبيوتر من الصفر وانا ف اولى ثانوي وهنا بقى يتغير كل حاجه لان ف مره كنت سهران طول اليل قاعد بتعلم هاك وونا طلع نازل المطبخ شوفت ابويا وامي وهما ملط وهي قاعده على زبه وبيقولها خودي ي شرموطه بقى عايز تتناكي من مدير أعمالي وهي تقوله اه اصل شكل بتاعه عجبني موت مره ركب ورايا اسنسير الشركه وهو طلع راح رشقني بعبوص ابن متانكه وهو اه ي شرموطه وزود ف السرعه بتاعت النيك وخلاها تفرهد وكان خلاص هيجيب روحت راجع الاوضه ووانا راجع قبلتني فيروز وحسيت انها مش على بعضها سبتها ودخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وجيت انام مقدرتش زبي واقف وحالف ماينم دخلت بحثت على النت عشان اعرف اي السبب وعرفت ان السبب الشهوة اني اشتهيت امي وبدات ابحث عن الجنس واشوف وشفت سكس وقصص ولفت انتباهي ان الازبار ال ف الافلام خصوصا ال فيها راجل اسود بتبقى اد بتاعي مرتين وهنا دخلت ابحث عن وصفات واكتب عبارة تكبير الزب لحد مجالي رد من كيميائي انه يعرف وصفه بس عيبها انها بتزود الشهوة وتمنها غالي وقالي انها بتديك قوة جنسيه راهيبه طبعا مصدقتش وقالي قابلني وهديك الوصفه تجربها وهنا قولتلو افكر وسبتني م التفكير وشغلت نفسي بتعلم الهاك لحد ما بقيت برنس فيه وكنت باقلي فترة مبخرجش حتى مبقعدش مع اخواني ولا ابوي وامي وهما كانوا قلقنين لحد وكنت بعمل شغل على الطاير لناس وكانو بيحولولي فلوس على فدفون كاش ودا كان عبارة عن ملفات برمجه حاجات صغيره كده على الطاير وكان معايا 100 الف من الشغل دا وبعد مخلصت طلعت كلمت بودا ودا صحبي الواحيد لاني انطوائي رحتله البيت فتحتلي اخته رغده ودي اد جنات بس اي حته امركاني طالعه لامها ابزاز وطيز وعيون حاجه على الريقه بس تختوخه شويه بس دمها خفيف كان اول مره اخد بالي انها جميله ودا بسبب الشهوة ومن غير مااخد بالي قولتلها اه هو من امتى في قمر بيفتح الباب ولا دا من حظي ودعاك ياما حسيتها فرحت بس مسكت نفسها ودا من امتا بقى مش بتقول اني تختوخه قولتلها من زمان وفجأة لقينا امها بتندها ف اتملكت نفسي وقلتلها طب اي مش هنخش قالتلي اسفه ودخلت وقفلت الباب وهي بتقولها دا محمد وونا بلف لقيت طيزها وافتكرت السكس ومنظر امي وابويا ورحت جي عطيها اسبنك بس كان ف النص وورحت مبعبصها لقيتها بصت ومكنتش مضايقه دا لانه بتحبني واتفجات من التغيير ال حصل دخلت لام بود بقولها ازيك ي طنط هي طنط ف عينك بقى موزه زي وتقولها طنط بنتها بصتلي ولقتني عيني على جسم امها وكانت هطق لحد مالقيتني بقول لامها تسحميلي ي مازمازيل بل راقصه دي امها ضحكت لانها عارفه اني انطوائي بس بحب التهريج وراسنا شويا ونا بجيبها يمين ووديها شمال لحد ملفيتها وكان ضهرها ليا ووشها لبنتها قربت عليها وحضنتها عشان ارفعها وهنا حست بزبزي المنتصب وبنتها كانت هطق ولاما نزلت امها وبعدت لقيتها جت عليا ضربتني ف بطني ودخلت اوضتها جري قولتلها ماشي مسيرك هتيجي تحت أيدي ومش هرحمك وبقول لامها بودا فين قالتلي دا ف الساحل قاعد هناك شهر قولتها بقى في حد يسيب المزة دي لوحدها ويروح الساحل قالتلي الظاهر عليك بقيت شقي قولت يعني مش اوي المهم امشي انا بقى قالتلي لما تتغدى معانا وحلفت بصتلها وقربت عليا وزنقتها ف الحيط وقلتلها بلاش حلفان عليا عشان هتندمي قالت ه‍ء بستهذاء وقالتلي زبك مش هيقدر عليا عشان كده سيبك من ال فدماغك وانا رايحه مشوار وجايه خاليك مع البنت ال انت قصرت بخاطرها وصلحها سعتها ممكن تجرب بصتلها وضحكت وقلتلها بكره تجيلي ملط واقولك بطلت وسبتها ودخلت للبت لقيتها نايمه على بطنها وحطه وشها ف السرير وبتعيط امها طلعت م الشقه رحت مقرب منها وبقولها الجميل مالو زعلان مردتش قربت منها قعت احسس على طيزها وخلعتها البنطلون ولقيتها مش بصالي بردو دخلت صباعي التخين ف طيزها دخل بالسهال ودخلت لحد تلاته وهي ولا هنا هنا اتكدت انها شرموطه خليتها تجيب من العب بس ووانا طلع لقيت امها جيه بتقولي رايح فين قولت هنتغدا مع بعض اشم رايحه المني ومن منظرها عرفت انها كانت بتتناك قربت منها قولتلها مره تانيه والبت تحكي لامها ال حصل وتحكي لجنات كل حاجه وونا قاعد معاهم على الغدة مامه بتقولي اي مش ناوي تخرج وتفك شوية انا يعني في شوية حاجات لازم اخلصها هنا فيروز يعم فك شوية وبعدين حساك متغير هنا جنات تتكلم وتقول اصله بيحب جديد هنا المعلقه تقع من ايد فيروز ونا ابص لجنات وكلنا مصدومين المشكلة مش هنا المشكلة ان جنات قالت مالكم هو مش عارف يجيبها ازاي عشان هو لسه مخلص اولى ثانوي هنا أبويا قالي حلو انك عارف انك لسه صغير بس عادي لو عايز نخطبهالك موافق معنديش مانع بس عايزك تنزل الشركه معايا زي روز وانا قاعد مصدوم وهنا ابويا اسمها اي بقى سعيت الحظ ال عايز تتجوزها وهنا تتدخل جنات وتقول اسمها رغده وهي اخت صحبه بود هنا ابويا قالي ي زين ما اخترت ميعرفش ال فيها وكلهم فرحنين وانا مصدوم وفيروز سابت الاكل وقامت وامها تشك انها بتحبني وهنا روز اظاهر انك ف مشكله لانك معرفتهاش بس مش مشكله وهنا انا رديت وقولت قبل ما تعمل اي حاجه في سوء تفاهم اظاهر ان جنات صمعت غلط انا كنت بدرب على الالماني وهي افتكرت اني بحب هنا ابويا صدق لانه عارف اني بتعلم لغات ومتكن للفرنسيه والإنجليزية فمحطش ف دماغه وقالي بس لسه عرض الشركه لازم تفكر فيه وفعلا نزلت الشركه وتعملت معا الناس هناك عادي وكنت قاعد بشوف الاخطاء ال ف بعض الأجهزة وعاد اليوم الاول منغير ما اتعرف على حد هناك وكنت قاعد ف مكتب ابويا وبعد ما اليوم خلص كلمت الكيميائي يجيلي عند استار ستي وجالي وكان جايب معاه الوصفه وجايب معاه مهيج حريمي وقالي تدهن ال الوصفه كل يوم قبل ماتنم لمده شهر وحسبته ومشي ورحت هالكان وعدى الشهر دا وكنت اتعرفت على ناس كتير وفهمت الشغل ماشي ازاي وبعد الشهر دا كان بود رجع من شرم واتصل بيا يوم الخميس وقالي تعال بيت عندي وهو بالمره نلعب بلستيشن طبعا روحت عند بود ورنيت الجرس فتح الباب وهو لابس شورت وقت ودا لاننا ف الصيف وهو كان ابيض واملس مفهوش شعر سلمت عليه وحضنته ودخلت قفلت الباب وهو سبقني لقيت نفسي ركزت ف طيزه لقيتها عمله زي طيز امه بس حسيت ان هو حطط ف طيزها حاجه لاني شوفت حاجه بارزه وعرفت انه ممكن تكون انل بلج او خياره فقولت استنا لحد معرف وهيبان ونا اصلا بعد الوصفه ال ختها زبي بقى 25 سم وغير كده عريض عشان كده كان واضح
وحسيت ان بود واخد باله ومركز معا زبي اكتر من العب وهنا جاتلي فكره بقولك ماتيجي ال يخسر نلبسه قميص نوم حريمي ينام بيه لحد الصبح وهنا حسيته متردد وف الاخر وافق بس قالي هنجيب منين قولتله من عند امك قالي مينفعش قولت طب انزل اشتري قالي لا مش هينفع ننزل عشان هنروح نقول للمحل اي قولت خلاص يبقى نطلب اونلاين قالي بلاش عشان الجيران قولت خلاص ومفيش غير هدوم امك وهنا اضطر يوافق وانا قولت ليه يلا ي بيضه عشان هتلبسي قميص النوم ولعبنا اول متش فزت وقولت خلاص هتلبسي قميص وهتبقي عروسه قالي نلعب واحد كمان وقعدة اخسر فيه لحد الساعه واحدة وسبت البلايستيشن وقولت خلاص يلا عشان ننام وهو دخل عشان يجيب قميص نوم ونا دخلت معاه اخترتله واحد فاجر وهو لسه هيعترض بصتله جامد ورحت حطط ايدي على طيزه وهنا ايقن ان انا عرفت ان هو متناك بس سبته يلبس وجبت المكياج وقلت ليه عايزك تبقى عروسه ف ليله دخلتها وهنا سبته دخل الحمام ينضف طيزه ويستحما ويتمكيج قعد بتاع ساعه كان معايا المهبج الحريمي ودا كان عباره عن نقط بتشنط هرمونات الانوثه وبتخليها عايزه تتناك ولو خدها دكر بتنيم زبه وتخليه ينكمش زي الزنبور وتخليه ميجبش غير وهو بيتناك ولازم تعمله معملت الانثه واول مجه ان بصتله وقولت ليه انتي اسمك هيبقى دودي منها ورايح وقلت تعالي ي دودي وعطيتها العصير وشرب بقوين وسبنا الازاز لاني كنت حاطط النقط على الازازة وسبنها ودخلنا وانا شايله وهو متشعلق ف راقبتي ودخلن على اوضه امه وخت شفايفه ف بوسه بنت متناكه ونزلت على حلماته وبهيج كاني بهيج مره وبحك زبي فزبه كني بحكه ف كسه وفضلت رايح جي على حلمات وعلى شفايفه لحد ما قالي نيكني ونا مش سامعه ومره واحده قلبته وطيزه اصلا كان متزيته هو كان مزيته قول محطيت راس زبي اتزفلط بس دخل بصعوبه شوية وهنا اتكدت اكتر انه متناك وفضلت رايح جي ف طيزه وهي بالعه زبي وهو يقولي كفايه وانا اقوله كفايه اي دا نت طيزك بلعه ازبار زي امك وهيجه على امه واخته وفضل انيك فيه بتاع ساعه وجيب املا طيزه والغريب انا بيتانك اه بس مخلاش حد يجيب ف طيزه ودي كانت او مره وهو بيقولي لبنك سخن اوي وكتير ونا رقد وراه وزبي لسه واقف هو بصلي وخت شفايفه ف بقي قالي هو زبك مش راضي نام لي قولت بزمت امك هو ينفع يبقى مع ملبن زيك كده وينام دا يبقى حتى كافر هو بصلي واتكسف وقلي بس انا مش قادره دلوقتي طيزي خالاص وارمه ونزلت بتاع اربع مرات اروح قالبه على ضهر وتاني رجليه وزبي ف طيزه ونزل جوله تانيه وعشان الصوت شفايفي على شفايفه وكملت نيك فيه لحد منزلت لتاني مره وكنت عايز ابداء جوله كمان بس لقيته خلاص مش قادره ودمعها على خده سبت زبي ف طيزها ونمت معاها لحد مصحيت الصبح على ايد حد بيصحيني ونا ببص لقيت
تتبع
كمل يا برنس وما تتأخر
 
الام 40 سنة والابنة 25 سنة
ياجدعان ايه الخيال العلمي ده
الام اتجوزت وهي في 2 اعدادي ؟؟؟؟
 
كمل ياصاحبي ياريت متتاخرش
 
كمل وماتتاخر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكلها هتكون نار ياريت متتاخرش
 
رروعاتك
انا . محمد احمد محمود عندي 20 وبدرس فى كليه العلوم قسم الكيمياء
ودي العيلة ال اتربيت معاها

الاب : احمد محمود البنا مهندس عنده 45 مهندس الكترونيات وعنده مجموعة شركات
الام : ناهد السباعي دكتورة تجميل عندها 40 ومهتمه بنفسها (مربربه كده زي النسوان البلدي جسمها مليان ومن غير كرش جسمها مشدود وبزازها وطيزها حاجه كده تخبل )
الاخت :روز 25 خريجه نظام ومعلومات ودي بقى عود فرنساوي وكرفي حاجه كده عطيه على لانا رودس ودي اكبر واحده
فيروز :20 سنه وبتدرس صيدله ودي بقى عانله زي لانا بول
ونيجي بقى لل الاوزي الصغننه ي تباقى جنات ودي عندها 16 سنه بس فيره بدري (طيزها ملفوفه ومرببه وبززها مشدودة وكبيرة وخده جسم امها بس هي قمحاوي طالعه لابوها مش زي باقي اخوتها )
وبالنسبة لعيلتي الحقيقة هياجي ذكرهم بس مش دلوقتي


الجزء الاول.



تبداء القصه من وانا عندي 6 سنين كان في خناقه بين ابويا وامي وامي خدت اختي وابويا خدني وبعديها بفتره ابويا جاله عقد عمل وعشان امي متخودنيش وهنعرف لي مخدنيش ولي مودنيش لامي وداني ميتم وقالي انه هيروح مشور ويجي ي خودني واني لازم اسمع الكلام لحد ما يرجع طبع راح وعدى يوم والتاني والتالت ومرجعش وانا كنت زهقت ماهو احنا طنت حالتنا ميسورة ومش متعود على الجو دا فهربت على اثر اني الاقي حاجه تروحني وفضلت ماشي لحد وقفت قدام مطعم ونا كنت جعان ومش عارف اعمل اي ففضلت واقف باصص على الاكل لحد مالقيت واحد جي نحيتي ودا كان ابويا ال اتبناني بعدين وخدني وقعدني مع مراته وعياله وسالني انت اسمك اي قولت احمد قالي باباك فين قولت معرفش هو سابني ومشي طبعا مقولتش هو سابني فين عشان خايف ارجع الملجئ ودا بسسبب انهم قالولي ابوك مش هيرجع خلاص وكانو بيخوفوني قالي انت منين قولتلو معرفش انا منين وبسبب التعب من المشي والاهرق والجوع قبل ماكمل اغمى عليا وبسبب ان شكلي بيقول اني من عيلى خدني معاه وجبلي دكتور وقالهم دا من الارهاق والجوع بس مش اكتر وجبلي محاليل وعالقهالي وبعد مافوقت قالي هتقعد معانا لحد مالقي اهلك فين وارجعك ليهم وطبعا نشرا ف الاخبار صورتي بس محدش ردا عليه وطبعا عشت معاهم وقربت من البنات وكانت فيروز اقربهم لي كان احنا توام وعشان كن لسه صغيرين كان بنام فسرير واحد لحد مابقى عندنا 10 سنين وكل واحد بقى له اوضه وبدل ما كنا عايشين ف مدينة نصر ف شقه اشترينا فلا ف التجمع وسبنا شقه مدينة نصر بس متبعتش وطبعا انا اهتمامي كان بالكمبيوتر وإلكترونيات واتعلمت من وادي كتير لدرجة اني كان ممكن اركب كمبيوتر من الصفر وانا ف اولى ثانوي وهنا بقى يتغير كل حاجه لان ف مره كنت سهران طول اليل قاعد بتعلم هاك وونا طلع نازل المطبخ شوفت ابويا وامي وهما ملط وهي قاعده على زبه وبيقولها خودي ي شرموطه بقى عايز تتناكي من مدير أعمالي وهي تقوله اه اصل شكل بتاعه عجبني موت مره ركب ورايا اسنسير الشركه وهو طلع راح رشقني بعبوص ابن متانكه وهو اه ي شرموطه وزود ف السرعه بتاعت النيك وخلاها تفرهد وكان خلاص هيجيب روحت راجع الاوضه ووانا راجع قبلتني فيروز وحسيت انها مش على بعضها سبتها ودخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وجيت انام مقدرتش زبي واقف وحالف ماينم دخلت بحثت على النت عشان اعرف اي السبب وعرفت ان السبب الشهوة اني اشتهيت امي وبدات ابحث عن الجنس واشوف وشفت سكس وقصص ولفت انتباهي ان الازبار ال ف الافلام خصوصا ال فيها راجل اسود بتبقى اد بتاعي مرتين وهنا دخلت ابحث عن وصفات واكتب عبارة تكبير الزب لحد مجالي رد من كيميائي انه يعرف وصفه بس عيبها انها بتزود الشهوة وتمنها غالي وقالي انها بتديك قوة جنسيه راهيبه طبعا مصدقتش وقالي قابلني وهديك الوصفه تجربها وهنا قولتلو افكر وسبتني م التفكير وشغلت نفسي بتعلم الهاك لحد ما بقيت برنس فيه وكنت باقلي فترة مبخرجش حتى مبقعدش مع اخواني ولا ابوي وامي وهما كانوا قلقنين لحد وكنت بعمل شغل على الطاير لناس وكانو بيحولولي فلوس على فدفون كاش ودا كان عبارة عن ملفات برمجه حاجات صغيره كده على الطاير وكان معايا 100 الف من الشغل دا وبعد مخلصت طلعت كلمت بودا ودا صحبي الواحيد لاني انطوائي رحتله البيت فتحتلي اخته رغده ودي اد جنات بس اي حته امركاني طالعه لامها ابزاز وطيز وعيون حاجه على الريقه بس تختوخه شويه بس دمها خفيف كان اول مره اخد بالي انها جميله ودا بسبب الشهوة ومن غير مااخد بالي قولتلها اه هو من امتى في قمر بيفتح الباب ولا دا من حظي ودعاك ياما حسيتها فرحت بس مسكت نفسها ودا من امتا بقى مش بتقول اني تختوخه قولتلها من زمان وفجأة لقينا امها بتندها ف اتملكت نفسي وقلتلها طب اي مش هنخش قالتلي اسفه ودخلت وقفلت الباب وهي بتقولها دا محمد وونا بلف لقيت طيزها وافتكرت السكس ومنظر امي وابويا ورحت جي عطيها اسبنك بس كان ف النص وورحت مبعبصها لقيتها بصت ومكنتش مضايقه دا لانه بتحبني واتفجات من التغيير ال حصل دخلت لام بود بقولها ازيك ي طنط هي طنط ف عينك بقى موزه زي وتقولها طنط بنتها بصتلي ولقتني عيني على جسم امها وكانت هطق لحد مالقيتني بقول لامها تسحميلي ي مازمازيل بل راقصه دي امها ضحكت لانها عارفه اني انطوائي بس بحب التهريج وراسنا شويا ونا بجيبها يمين ووديها شمال لحد ملفيتها وكان ضهرها ليا ووشها لبنتها قربت عليها وحضنتها عشان ارفعها وهنا حست بزبزي المنتصب وبنتها كانت هطق ولاما نزلت امها وبعدت لقيتها جت عليا ضربتني ف بطني ودخلت اوضتها جري قولتلها ماشي مسيرك هتيجي تحت أيدي ومش هرحمك وبقول لامها بودا فين قالتلي دا ف الساحل قاعد هناك شهر قولتها بقى في حد يسيب المزة دي لوحدها ويروح الساحل قالتلي الظاهر عليك بقيت شقي قولت يعني مش اوي المهم امشي انا بقى قالتلي لما تتغدى معانا وحلفت بصتلها وقربت عليا وزنقتها ف الحيط وقلتلها بلاش حلفان عليا عشان هتندمي قالت ه‍ء بستهذاء وقالتلي زبك مش هيقدر عليا عشان كده سيبك من ال فدماغك وانا رايحه مشوار وجايه خاليك مع البنت ال انت قصرت بخاطرها وصلحها سعتها ممكن تجرب بصتلها وضحكت وقلتلها بكره تجيلي ملط واقولك بطلت وسبتها ودخلت للبت لقيتها نايمه على بطنها وحطه وشها ف السرير وبتعيط امها طلعت م الشقه رحت مقرب منها وبقولها الجميل مالو زعلان مردتش قربت منها قعت احسس على طيزها وخلعتها البنطلون ولقيتها مش بصالي بردو دخلت صباعي التخين ف طيزها دخل بالسهال ودخلت لحد تلاته وهي ولا هنا هنا اتكدت انها شرموطه خليتها تجيب من العب بس ووانا طلع لقيت امها جيه بتقولي رايح فين قولت هنتغدا مع بعض اشم رايحه المني ومن منظرها عرفت انها كانت بتتناك قربت منها قولتلها مره تانيه والبت تحكي لامها ال حصل وتحكي لجنات كل حاجه وونا قاعد معاهم على الغدة مامه بتقولي اي مش ناوي تخرج وتفك شوية انا يعني في شوية حاجات لازم اخلصها هنا فيروز يعم فك شوية وبعدين حساك متغير هنا جنات تتكلم وتقول اصله بيحب جديد هنا المعلقه تقع من ايد فيروز ونا ابص لجنات وكلنا مصدومين المشكلة مش هنا المشكلة ان جنات قالت مالكم هو مش عارف يجيبها ازاي عشان هو لسه مخلص اولى ثانوي هنا أبويا قالي حلو انك عارف انك لسه صغير بس عادي لو عايز نخطبهالك موافق معنديش مانع بس عايزك تنزل الشركه معايا زي روز وانا قاعد مصدوم وهنا ابويا اسمها اي بقى سعيت الحظ ال عايز تتجوزها وهنا تتدخل جنات وتقول اسمها رغده وهي اخت صحبه بود هنا ابويا قالي ي زين ما اخترت ميعرفش ال فيها وكلهم فرحنين وانا مصدوم وفيروز سابت الاكل وقامت وامها تشك انها بتحبني وهنا روز اظاهر انك ف مشكله لانك معرفتهاش بس مش مشكله وهنا انا رديت وقولت قبل ما تعمل اي حاجه في سوء تفاهم اظاهر ان جنات صمعت غلط انا كنت بدرب على الالماني وهي افتكرت اني بحب هنا ابويا صدق لانه عارف اني بتعلم لغات ومتكن للفرنسيه والإنجليزية فمحطش ف دماغه وقالي بس لسه عرض الشركه لازم تفكر فيه وفعلا نزلت الشركه وتعملت معا الناس هناك عادي وكنت قاعد بشوف الاخطاء ال ف بعض الأجهزة وعاد اليوم الاول منغير ما اتعرف على حد هناك وكنت قاعد ف مكتب ابويا وبعد ما اليوم خلص كلمت الكيميائي يجيلي عند استار ستي وجالي وكان جايب معاه الوصفه وجايب معاه مهيج حريمي وقالي تدهن ال الوصفه كل يوم قبل ماتنم لمده شهر وحسبته ومشي ورحت هالكان وعدى الشهر دا وكنت اتعرفت على ناس كتير وفهمت الشغل ماشي ازاي وبعد الشهر دا كان بود رجع من شرم واتصل بيا يوم الخميس وقالي تعال بيت عندي وهو بالمره نلعب بلستيشن طبعا روحت عند بود ورنيت الجرس فتح الباب وهو لابس شورت وقت ودا لاننا ف الصيف وهو كان ابيض واملس مفهوش شعر سلمت عليه وحضنته ودخلت قفلت الباب وهو سبقني لقيت نفسي ركزت ف طيزه لقيتها عمله زي طيز امه بس حسيت ان هو حطط ف طيزها حاجه لاني شوفت حاجه بارزه وعرفت انه ممكن تكون انل بلج او خياره فقولت استنا لحد معرف وهيبان ونا اصلا بعد الوصفه ال ختها زبي بقى 25 سم وغير كده عريض عشان كده كان واضح
وحسيت ان بود واخد باله ومركز معا زبي اكتر من العب وهنا جاتلي فكره بقولك ماتيجي ال يخسر نلبسه قميص نوم حريمي ينام بيه لحد الصبح وهنا حسيته متردد وف الاخر وافق بس قالي هنجيب منين قولتله من عند امك قالي مينفعش قولت طب انزل اشتري قالي لا مش هينفع ننزل عشان هنروح نقول للمحل اي قولت خلاص يبقى نطلب اونلاين قالي بلاش عشان الجيران قولت خلاص ومفيش غير هدوم امك وهنا اضطر يوافق وانا قولت ليه يلا ي بيضه عشان هتلبسي قميص النوم ولعبنا اول متش فزت وقولت خلاص هتلبسي قميص وهتبقي عروسه قالي نلعب واحد كمان وقعدة اخسر فيه لحد الساعه واحدة وسبت البلايستيشن وقولت خلاص يلا عشان ننام وهو دخل عشان يجيب قميص نوم ونا دخلت معاه اخترتله واحد فاجر وهو لسه هيعترض بصتله جامد ورحت حطط ايدي على طيزه وهنا ايقن ان انا عرفت ان هو متناك بس سبته يلبس وجبت المكياج وقلت ليه عايزك تبقى عروسه ف ليله دخلتها وهنا سبته دخل الحمام ينضف طيزه ويستحما ويتمكيج قعد بتاع ساعه كان معايا المهبج الحريمي ودا كان عباره عن نقط بتشنط هرمونات الانوثه وبتخليها عايزه تتناك ولو خدها دكر بتنيم زبه وتخليه ينكمش زي الزنبور وتخليه ميجبش غير وهو بيتناك ولازم تعمله معملت الانثه واول مجه ان بصتله وقولت ليه انتي اسمك هيبقى دودي منها ورايح وقلت تعالي ي دودي وعطيتها العصير وشرب بقوين وسبنا الازاز لاني كنت حاطط النقط على الازازة وسبنها ودخلنا وانا شايله وهو متشعلق ف راقبتي ودخلن على اوضه امه وخت شفايفه ف بوسه بنت متناكه ونزلت على حلماته وبهيج كاني بهيج مره وبحك زبي فزبه كني بحكه ف كسه وفضلت رايح جي على حلمات وعلى شفايفه لحد ما قالي نيكني ونا مش سامعه ومره واحده قلبته وطيزه اصلا كان متزيته هو كان مزيته قول محطيت راس زبي اتزفلط بس دخل بصعوبه شوية وهنا اتكدت اكتر انه متناك وفضلت رايح جي ف طيزه وهي بالعه زبي وهو يقولي كفايه وانا اقوله كفايه اي دا نت طيزك بلعه ازبار زي امك وهيجه على امه واخته وفضل انيك فيه بتاع ساعه وجيب املا طيزه والغريب انا بيتانك اه بس مخلاش حد يجيب ف طيزه ودي كانت او مره وهو بيقولي لبنك سخن اوي وكتير ونا رقد وراه وزبي لسه واقف هو بصلي وخت شفايفه ف بقي قالي هو زبك مش راضي نام لي قولت بزمت امك هو ينفع يبقى مع ملبن زيك كده وينام دا يبقى حتى كافر هو بصلي واتكسف وقلي بس انا مش قادره دلوقتي طيزي خالاص وارمه ونزلت بتاع اربع مرات اروح قالبه على ضهر وتاني رجليه وزبي ف طيزه ونزل جوله تانيه وعشان الصوت شفايفي على شفايفه وكملت نيك فيه لحد منزلت لتاني مره وكنت عايز ابداء جوله كمان بس لقيته خلاص مش قادره ودمعها على خده سبت زبي ف طيزها ونمت معاها لحد مصحيت الصبح على ايد حد بيصحيني ونا ببص لقيت
تتبع
روعاتك متطولش علينا
 
انا . محمد احمد محمود عندي 20 وبدرس فى كليه العلوم قسم الكيمياء
ودي العيلة ال اتربيت معاها

الاب : احمد محمود البنا مهندس عنده 45 مهندس الكترونيات وعنده مجموعة شركات
الام : ناهد السباعي دكتورة تجميل عندها 40 ومهتمه بنفسها (مربربه كده زي النسوان البلدي جسمها مليان ومن غير كرش جسمها مشدود وبزازها وطيزها حاجه كده تخبل )
الاخت :روز 25 خريجه نظام ومعلومات ودي بقى عود فرنساوي وكرفي حاجه كده عطيه على لانا رودس ودي اكبر واحده
فيروز :20 سنه وبتدرس صيدله ودي بقى عانله زي لانا بول
ونيجي بقى لل الاوزي الصغننه ي تباقى جنات ودي عندها 16 سنه بس فيره بدري (طيزها ملفوفه ومرببه وبززها مشدودة وكبيرة وخده جسم امها بس هي قمحاوي طالعه لابوها مش زي باقي اخوتها )
وبالنسبة لعيلتي الحقيقة هياجي ذكرهم بس مش دلوقتي


الجزء الاول.



تبداء القصه من وانا عندي 6 سنين كان في خناقه بين ابويا وامي وامي خدت اختي وابويا خدني وبعديها بفتره ابويا جاله عقد عمل وعشان امي متخودنيش وهنعرف لي مخدنيش ولي مودنيش لامي وداني ميتم وقالي انه هيروح مشور ويجي ي خودني واني لازم اسمع الكلام لحد ما يرجع طبع راح وعدى يوم والتاني والتالت ومرجعش وانا كنت زهقت ماهو احنا طنت حالتنا ميسورة ومش متعود على الجو دا فهربت على اثر اني الاقي حاجه تروحني وفضلت ماشي لحد وقفت قدام مطعم ونا كنت جعان ومش عارف اعمل اي ففضلت واقف باصص على الاكل لحد مالقيت واحد جي نحيتي ودا كان ابويا ال اتبناني بعدين وخدني وقعدني مع مراته وعياله وسالني انت اسمك اي قولت احمد قالي باباك فين قولت معرفش هو سابني ومشي طبعا مقولتش هو سابني فين عشان خايف ارجع الملجئ ودا بسسبب انهم قالولي ابوك مش هيرجع خلاص وكانو بيخوفوني قالي انت منين قولتلو معرفش انا منين وبسبب التعب من المشي والاهرق والجوع قبل ماكمل اغمى عليا وبسبب ان شكلي بيقول اني من عيلى خدني معاه وجبلي دكتور وقالهم دا من الارهاق والجوع بس مش اكتر وجبلي محاليل وعالقهالي وبعد مافوقت قالي هتقعد معانا لحد مالقي اهلك فين وارجعك ليهم وطبعا نشرا ف الاخبار صورتي بس محدش ردا عليه وطبعا عشت معاهم وقربت من البنات وكانت فيروز اقربهم لي كان احنا توام وعشان كن لسه صغيرين كان بنام فسرير واحد لحد مابقى عندنا 10 سنين وكل واحد بقى له اوضه وبدل ما كنا عايشين ف مدينة نصر ف شقه اشترينا فلا ف التجمع وسبنا شقه مدينة نصر بس متبعتش وطبعا انا اهتمامي كان بالكمبيوتر وإلكترونيات واتعلمت من وادي كتير لدرجة اني كان ممكن اركب كمبيوتر من الصفر وانا ف اولى ثانوي وهنا بقى يتغير كل حاجه لان ف مره كنت سهران طول اليل قاعد بتعلم هاك وونا طلع نازل المطبخ شوفت ابويا وامي وهما ملط وهي قاعده على زبه وبيقولها خودي ي شرموطه بقى عايز تتناكي من مدير أعمالي وهي تقوله اه اصل شكل بتاعه عجبني موت مره ركب ورايا اسنسير الشركه وهو طلع راح رشقني بعبوص ابن متانكه وهو اه ي شرموطه وزود ف السرعه بتاعت النيك وخلاها تفرهد وكان خلاص هيجيب روحت راجع الاوضه ووانا راجع قبلتني فيروز وحسيت انها مش على بعضها سبتها ودخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وجيت انام مقدرتش زبي واقف وحالف ماينم دخلت بحثت على النت عشان اعرف اي السبب وعرفت ان السبب الشهوة اني اشتهيت امي وبدات ابحث عن الجنس واشوف وشفت سكس وقصص ولفت انتباهي ان الازبار ال ف الافلام خصوصا ال فيها راجل اسود بتبقى اد بتاعي مرتين وهنا دخلت ابحث عن وصفات واكتب عبارة تكبير الزب لحد مجالي رد من كيميائي انه يعرف وصفه بس عيبها انها بتزود الشهوة وتمنها غالي وقالي انها بتديك قوة جنسيه راهيبه طبعا مصدقتش وقالي قابلني وهديك الوصفه تجربها وهنا قولتلو افكر وسبتني م التفكير وشغلت نفسي بتعلم الهاك لحد ما بقيت برنس فيه وكنت باقلي فترة مبخرجش حتى مبقعدش مع اخواني ولا ابوي وامي وهما كانوا قلقنين لحد وكنت بعمل شغل على الطاير لناس وكانو بيحولولي فلوس على فدفون كاش ودا كان عبارة عن ملفات برمجه حاجات صغيره كده على الطاير وكان معايا 100 الف من الشغل دا وبعد مخلصت طلعت كلمت بودا ودا صحبي الواحيد لاني انطوائي رحتله البيت فتحتلي اخته رغده ودي اد جنات بس اي حته امركاني طالعه لامها ابزاز وطيز وعيون حاجه على الريقه بس تختوخه شويه بس دمها خفيف كان اول مره اخد بالي انها جميله ودا بسبب الشهوة ومن غير مااخد بالي قولتلها اه هو من امتى في قمر بيفتح الباب ولا دا من حظي ودعاك ياما حسيتها فرحت بس مسكت نفسها ودا من امتا بقى مش بتقول اني تختوخه قولتلها من زمان وفجأة لقينا امها بتندها ف اتملكت نفسي وقلتلها طب اي مش هنخش قالتلي اسفه ودخلت وقفلت الباب وهي بتقولها دا محمد وونا بلف لقيت طيزها وافتكرت السكس ومنظر امي وابويا ورحت جي عطيها اسبنك بس كان ف النص وورحت مبعبصها لقيتها بصت ومكنتش مضايقه دا لانه بتحبني واتفجات من التغيير ال حصل دخلت لام بود بقولها ازيك ي طنط هي طنط ف عينك بقى موزه زي وتقولها طنط بنتها بصتلي ولقتني عيني على جسم امها وكانت هطق لحد مالقيتني بقول لامها تسحميلي ي مازمازيل بل راقصه دي امها ضحكت لانها عارفه اني انطوائي بس بحب التهريج وراسنا شويا ونا بجيبها يمين ووديها شمال لحد ملفيتها وكان ضهرها ليا ووشها لبنتها قربت عليها وحضنتها عشان ارفعها وهنا حست بزبزي المنتصب وبنتها كانت هطق ولاما نزلت امها وبعدت لقيتها جت عليا ضربتني ف بطني ودخلت اوضتها جري قولتلها ماشي مسيرك هتيجي تحت أيدي ومش هرحمك وبقول لامها بودا فين قالتلي دا ف الساحل قاعد هناك شهر قولتها بقى في حد يسيب المزة دي لوحدها ويروح الساحل قالتلي الظاهر عليك بقيت شقي قولت يعني مش اوي المهم امشي انا بقى قالتلي لما تتغدى معانا وحلفت بصتلها وقربت عليا وزنقتها ف الحيط وقلتلها بلاش حلفان عليا عشان هتندمي قالت ه‍ء بستهذاء وقالتلي زبك مش هيقدر عليا عشان كده سيبك من ال فدماغك وانا رايحه مشوار وجايه خاليك مع البنت ال انت قصرت بخاطرها وصلحها سعتها ممكن تجرب بصتلها وضحكت وقلتلها بكره تجيلي ملط واقولك بطلت وسبتها ودخلت للبت لقيتها نايمه على بطنها وحطه وشها ف السرير وبتعيط امها طلعت م الشقه رحت مقرب منها وبقولها الجميل مالو زعلان مردتش قربت منها قعت احسس على طيزها وخلعتها البنطلون ولقيتها مش بصالي بردو دخلت صباعي التخين ف طيزها دخل بالسهال ودخلت لحد تلاته وهي ولا هنا هنا اتكدت انها شرموطه خليتها تجيب من العب بس ووانا طلع لقيت امها جيه بتقولي رايح فين قولت هنتغدا مع بعض اشم رايحه المني ومن منظرها عرفت انها كانت بتتناك قربت منها قولتلها مره تانيه والبت تحكي لامها ال حصل وتحكي لجنات كل حاجه وونا قاعد معاهم على الغدة مامه بتقولي اي مش ناوي تخرج وتفك شوية انا يعني في شوية حاجات لازم اخلصها هنا فيروز يعم فك شوية وبعدين حساك متغير هنا جنات تتكلم وتقول اصله بيحب جديد هنا المعلقه تقع من ايد فيروز ونا ابص لجنات وكلنا مصدومين المشكلة مش هنا المشكلة ان جنات قالت مالكم هو مش عارف يجيبها ازاي عشان هو لسه مخلص اولى ثانوي هنا أبويا قالي حلو انك عارف انك لسه صغير بس عادي لو عايز نخطبهالك موافق معنديش مانع بس عايزك تنزل الشركه معايا زي روز وانا قاعد مصدوم وهنا ابويا اسمها اي بقى سعيت الحظ ال عايز تتجوزها وهنا تتدخل جنات وتقول اسمها رغده وهي اخت صحبه بود هنا ابويا قالي ي زين ما اخترت ميعرفش ال فيها وكلهم فرحنين وانا مصدوم وفيروز سابت الاكل وقامت وامها تشك انها بتحبني وهنا روز اظاهر انك ف مشكله لانك معرفتهاش بس مش مشكله وهنا انا رديت وقولت قبل ما تعمل اي حاجه في سوء تفاهم اظاهر ان جنات صمعت غلط انا كنت بدرب على الالماني وهي افتكرت اني بحب هنا ابويا صدق لانه عارف اني بتعلم لغات ومتكن للفرنسيه والإنجليزية فمحطش ف دماغه وقالي بس لسه عرض الشركه لازم تفكر فيه وفعلا نزلت الشركه وتعملت معا الناس هناك عادي وكنت قاعد بشوف الاخطاء ال ف بعض الأجهزة وعاد اليوم الاول منغير ما اتعرف على حد هناك وكنت قاعد ف مكتب ابويا وبعد ما اليوم خلص كلمت الكيميائي يجيلي عند استار ستي وجالي وكان جايب معاه الوصفه وجايب معاه مهيج حريمي وقالي تدهن ال الوصفه كل يوم قبل ماتنم لمده شهر وحسبته ومشي ورحت هالكان وعدى الشهر دا وكنت اتعرفت على ناس كتير وفهمت الشغل ماشي ازاي وبعد الشهر دا كان بود رجع من شرم واتصل بيا يوم الخميس وقالي تعال بيت عندي وهو بالمره نلعب بلستيشن طبعا روحت عند بود ورنيت الجرس فتح الباب وهو لابس شورت وقت ودا لاننا ف الصيف وهو كان ابيض واملس مفهوش شعر سلمت عليه وحضنته ودخلت قفلت الباب وهو سبقني لقيت نفسي ركزت ف طيزه لقيتها عمله زي طيز امه بس حسيت ان هو حطط ف طيزها حاجه لاني شوفت حاجه بارزه وعرفت انه ممكن تكون انل بلج او خياره فقولت استنا لحد معرف وهيبان ونا اصلا بعد الوصفه ال ختها زبي بقى 25 سم وغير كده عريض عشان كده كان واضح
وحسيت ان بود واخد باله ومركز معا زبي اكتر من العب وهنا جاتلي فكره بقولك ماتيجي ال يخسر نلبسه قميص نوم حريمي ينام بيه لحد الصبح وهنا حسيته متردد وف الاخر وافق بس قالي هنجيب منين قولتله من عند امك قالي مينفعش قولت طب انزل اشتري قالي لا مش هينفع ننزل عشان هنروح نقول للمحل اي قولت خلاص يبقى نطلب اونلاين قالي بلاش عشان الجيران قولت خلاص ومفيش غير هدوم امك وهنا اضطر يوافق وانا قولت ليه يلا ي بيضه عشان هتلبسي قميص النوم ولعبنا اول متش فزت وقولت خلاص هتلبسي قميص وهتبقي عروسه قالي نلعب واحد كمان وقعدة اخسر فيه لحد الساعه واحدة وسبت البلايستيشن وقولت خلاص يلا عشان ننام وهو دخل عشان يجيب قميص نوم ونا دخلت معاه اخترتله واحد فاجر وهو لسه هيعترض بصتله جامد ورحت حطط ايدي على طيزه وهنا ايقن ان انا عرفت ان هو متناك بس سبته يلبس وجبت المكياج وقلت ليه عايزك تبقى عروسه ف ليله دخلتها وهنا سبته دخل الحمام ينضف طيزه ويستحما ويتمكيج قعد بتاع ساعه كان معايا المهبج الحريمي ودا كان عباره عن نقط بتشنط هرمونات الانوثه وبتخليها عايزه تتناك ولو خدها دكر بتنيم زبه وتخليه ينكمش زي الزنبور وتخليه ميجبش غير وهو بيتناك ولازم تعمله معملت الانثه واول مجه ان بصتله وقولت ليه انتي اسمك هيبقى دودي منها ورايح وقلت تعالي ي دودي وعطيتها العصير وشرب بقوين وسبنا الازاز لاني كنت حاطط النقط على الازازة وسبنها ودخلنا وانا شايله وهو متشعلق ف راقبتي ودخلن على اوضه امه وخت شفايفه ف بوسه بنت متناكه ونزلت على حلماته وبهيج كاني بهيج مره وبحك زبي فزبه كني بحكه ف كسه وفضلت رايح جي على حلمات وعلى شفايفه لحد ما قالي نيكني ونا مش سامعه ومره واحده قلبته وطيزه اصلا كان متزيته هو كان مزيته قول محطيت راس زبي اتزفلط بس دخل بصعوبه شوية وهنا اتكدت اكتر انه متناك وفضلت رايح جي ف طيزه وهي بالعه زبي وهو يقولي كفايه وانا اقوله كفايه اي دا نت طيزك بلعه ازبار زي امك وهيجه على امه واخته وفضل انيك فيه بتاع ساعه وجيب املا طيزه والغريب انا بيتانك اه بس مخلاش حد يجيب ف طيزه ودي كانت او مره وهو بيقولي لبنك سخن اوي وكتير ونا رقد وراه وزبي لسه واقف هو بصلي وخت شفايفه ف بقي قالي هو زبك مش راضي نام لي قولت بزمت امك هو ينفع يبقى مع ملبن زيك كده وينام دا يبقى حتى كافر هو بصلي واتكسف وقلي بس انا مش قادره دلوقتي طيزي خالاص وارمه ونزلت بتاع اربع مرات اروح قالبه على ضهر وتاني رجليه وزبي ف طيزه ونزل جوله تانيه وعشان الصوت شفايفي على شفايفه وكملت نيك فيه لحد منزلت لتاني مره وكنت عايز ابداء جوله كمان بس لقيته خلاص مش قادره ودمعها على خده سبت زبي ف طيزها ونمت معاها لحد مصحيت الصبح على ايد حد بيصحيني ونا ببص لقيت
تتبع
حلوه واحداثها شيقه
 
منتظره الجزء الثاني
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%