NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المهندس والحريم حتي الجزء الثاني 8/9/2023

sexawy812

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
7 مايو 2022
المشاركات
8
مستوى التفاعل
29
نقاط
657
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
العبقرية أنّك تفهم وتصمت ؛ تُلاحظ وتُخفي ؛ تُشاهد ولا تُعلِّق ؛ جميل هو إحساسك بإكتشاف مَنْ حولك وفهمك العميق لنيّاتهم أجمعين ..

نبدأ بال "الجزء الاول"

-اصحي يا بشمهندس النهاردة اول يوم جامعة مش عايزين تأخير زي كل يوم
بفوق من النوم وبدعك عيني وبحاول اخبي الباشا الي صاحي من قبلي دا وبرد عليها
: صباح النور يا اجمل ماما ف الدنيا جهزي الفطار علي ما اخد دش ف السريع
وبهرب ع الحمام واختي بتعلقلي الغيار ع الباب وتستعجلني عشان تاخد دش وتنزل الجامعه معايا
محمود دا اسمي او هنفترض انه اسمي 22 سنه داخل 3 كلية هندسة اتخصصت كمان وبقيت مهندس حاسبات مؤقت لعند التخرج وابقي رسمي زبي مش خارق وطولة اتنين متر ونص وكدا لا هو عادي خالص ممكن 16:18سم جسمي حلو مش معضل ومش مهمل ف نفسي وسط بشرتي مايلة للسمار سيكا بحكم الجو الي عايشين فيه دا بحكم دراستي ف اتعلمت لغات برمجه وكام حاجه ف الهاكينج هينفعوني دا كان وصفي ف السريع وطبعا يا عزيزي انا مش ديوث ف مش هوصف اهل بيتي وملهمش دور رئيسي ف القصه وهوصف الشخصيات الي هتظهر واحده واحده.

بخلص الحمام وبخرج اقعد ع السفره وافطر مع اختي وماما وبابا.
"بابا"
بابا كمل ال 47 سنه من كام يوم اسمر وطويل شغال موظف عادي زي كل موظفين البلد بس شغله بيحكم عليه يبيت برا البيت يومين ويرجع يومين

فطرنا ونزلنا روحنا الجامعه يوم دراسي عادي محدش من صحابي نزل انا نزلت عشان اوصل اختي الي كان اول يوم ليها ف اولي تجارة وصلتها وعرفتها ع المكان هناك وخلصت ملقتش حد من العيال ف روحت ع البيت وانا ف الشارع ومروح ع البيت قابلت جارتي جومانة....

"جومانة"
بطلة من ابطال القصة
19 سنه 65 كيلو الجسم المظبوط بالظبط صدرها وسط ممكن تمسكه ب كف ايدك كدا ويبقي ماليه طيزها مرفوعه لفوق واوف اح لبسها دايما ملزق عليها وصدرها دايما لو بصيت عليها هتعرف تشوف بين بزازها بكل سهولة رغم لبسها وتحسها شرموطة ف نفسها بس عمرنا ما سمعنا عنها سمعة او حتي انها ماشيه مع ولد او كدا ..


لقيتها محتاسه بالانبوبه ف المدخل مش عارفه تطلعها قولت اساعدها ساعدتها وقالتلي اللاب بتاعي في مشكلة تعالي صلحه وطلعت معاها للشقه اصلح اللاب ولبسها كان ملفت فشخ وهيجتني عليها اللبوة وباباها كان ف الحمام خرج سلم عليا
عمي محمد: اي يا محمود عرفت تصلحه ولا اي
انا : عيب عليك ولا اي حاجه ظبطه اهو واي حاجه خلي جومانة تكلمني واتس تشرحلي وهقولها تصلحه ازاي لو حصله حاجه
عمي محمد : تسلم يا حوده .. خدي منه الواتس يا جومانة عشان لو حصل حاجه
جومانة : هات يا محمود الواتس بتاعك
انا : حاضر خدي اهو 0120*********

سجلت الرقم وبعتتلي ماسج وانا سجلته وروحت.
كنت قاصد انها تاخد الرقم عشان اتمتع ب صورها الي اكيد بتنزلها ستيت وهي كانت بطل ونفسي فيها اوي..

كنت هجت من لبس جومانة قولت اروح افك عشرة وانام وبالفعل كنا الساعه 4 تقريبا روحت فكيت عشرة وخدت الدش المظبوط ونمت..

وصحيت من النوم بليل مسكت الفون لقيت البطل مكلمني ع الواتس وفضلنا نرغي طول الليل ونتكلم ف مواضيع كتير وبتاع
وفضلت تسالني بحب مين وبتاع والكلام اخد مجري تاني ودخلنا ف سكة العلاقات بقا وانها لسه خارجه من علاقة فاشله
وانا كنت المجنح الي ظهرلها وفضلت اهديها وكدا واني معاها وجنبها وبعدها بعتلها ريكورد فيه بوسه قولتلها دا ليكي عشان متفكريش ف سيه روميو بتاعك دا وهي فرحت جدا بالريكورد وقالتلي بوسني تاني ف بوستها ف ريكورد تاني وحسيت ان الليله هتبقي فيها سكس شات والعب يا حضري

جومانه: البوسه حلوة اوي
أنا: وهتبقي احلي لو علي شفايفك
جومانه: احمم عيب كدا يا محمود الاه
أنا: ايوه صح عيب متجيبي انت بوسه
جومانه: امواااااااااه "ف ريكورد"
أنا: اموت انا متيجي نحارب الاعداء
جومانه:ازاي يعني
أنا:يعني بدل ما تبقي بوسة عبسيه البوسة تبقي ف رقبتك مليانه اعداء
جومانه: اممممم واي كمان
حسيتها بدأت تسيح مني
أنا: وادوق القرقوشة الي ف اخر ودنك دي لازم اشوف طعمها
جومانه: متدوق يا حودة هو حد ماسكك
أنا: هبوسها وامصها يا جومانة وامد ايدي امسك حاجه نفسي فيها
جومانه: امم نفسك ف اي ي حبيبي
أنا: ف بزازك يا لبوة
جومانه: عيب متشتمش و اسمه صدري وبعدين بس بقا بيوجعني
أنا: تؤ اسمها بزازي يا لبوة وهشتم عندك اعتراض؟
جومانه: لا معنديش كمل بقا
أنا:
وانزل ب ايدي افعص بزازك جامد
جومانه: ااااه بالراحه بزازي فيها نار يا محمود
أنا: هنزل ابوسها وامصها يا لبوة
جومانه:
ايوه انزل بقا مش قادرة
أنا:نزلت امصهم جامد وارضعهم
جومانه: كمل مبقتش قادرة
أنا: اكمل اي وايدك فين كدا
جومانه: ايدي بتدعكه كمل بقا انا هايجه
أنا:متشيلي ايدك واحط لساني اجمل
جومانه: ااااااه ياريت مش قادره تعالي الحسه ونيكني مش قادرة
أنا: جيت بمصه يا لبوة وهفشخ شفايفه والحسها اوي
جومانه: اااه افشخني يا محمود افشخني انا لبوتك وشرموطتك
أنا: ادعكي يا لبوة ف كسك وهاتي عسلك عايز ادوقه
جومانه: ااااااه مش قادرة بجيب بجيب
أنا: هاتي عسلك كله يا وسخه هاتي
جومانه: اوف جبتهم مش قادره تعالي نيكني
أنا: جيت وبحركه علي كسك يا لبوة وبضرب كسك
جومانه: دخله ابوس ايدك مش قادرة
أنا: ادخل اي يا لبوة
جومانه: دخل زبك مش قادرة عايزة اتناك نيكني
أنا:
بدخله يا لبوة وبنيك ف كسك اهو
جومانه: اه نيك جامد انت مكيفني اوي
أنا: بفشخ كسك يا لبوة زبي بنيكك جامد يا شرموطه
جومانه:
ااه نيك اوي يا دكري افشخني
أنا: هفشخك واعشر كسك بلبني يا لبوة
جومانه: اااه عشرني اوي
أنا: بنيك ف كسك ي متناكه اوف زبي مش قادر عايز يجيب
جومانه: اااااه هات ف كسي املاني اااااه
أنا: انا بجيب ي لبوة اوف اجيب فين بسرعه
جومانه: اااااااااه وانا بجيب املي كسي يا حودة مش قادرة
أنا: ااه خدي ف كسك ي لبوة مش قادر بيجوا جواكي


وف عز منا بجيب لبني كله يا عزيزي لقيتني صحيت لقيت رسالة من جومانه بتشكرني ان اللاب اتصلح افاجئ وان كل دا كان مجرد حلم !!!
والي هنا عزيزي يكون الجزء الاول خلص واشوفكوا ف الجزء التاني



يقول أحد الحكماء :



كلام الناس اشبه بالتراب إذا لم يطير بالهواء فهو يداس بالأقدام عش عفويتك فالألسنة لن تصمت !



سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس

"الجزء الثاني"


"السعاده ليست فى الجمال و لا فى الغنى و لا فى الحب و لا فى القوة و لا فى الصحة.. السعادة فى استخدامنا العاقل لكل هذه الأشياء."


أسف ع التأخير ويلا نبدأ


"لقطه مستقبلية ......"
جومانه: اااااه ااااااه دخله يا محمود نيكني جامد اووف انت طلعت جامد اوي
أنا:
بنيكك يا شرموطة برزعه ف كسك يا لبوة
أنا: فاكرة يا كسمك من ساعتين وانت بتقولي لااااااااااا انا مش زيهم مش زي البنات الي تعرفهم فوق يا حبيبي كداا
جومانه: اااه فاكرة كسي نار نفسي تفشخني اوي انا مش زيهم انا شرموطة اكتر منهم افشخني
أنا: بفشخك يا كسمك بفشخ ف كسمك ..........



نرجع للوقت الحاضر
حللللللللللم!! يعني كل دا كان حلم لا لا لا مستحيل دنا اموتني
وهنا بيتكلم الشيطان الي ف دماغي
نفسي: بما ان الوتكه عجبتك ف الحلم يبقي لازم تجرب ف ارض الواقع
انا لنفسي : عيب عليك دا لازم يحصل.

وبمسك الموبايل ارد علي البطل بتاعنا

جومانه: شكرا يا محمود اللاب اشتغل وكله تمام
أنا:العفو انا معملتش حاجة يا قمر
جومانه: لا بجد انت شاطر جدا ولو حصل حاجة تاني هكلمك بقا اسفه هقرفك
أنا: انت براحتك يا بطل الابطال.

شافت اخر رسالة ومردتش وهنا انا قولت اي الغباء دا طب امسح ولا اي انا تقريبا اتسرعت بس يلا مش مهم وكملت يومي عادي
ونزلت خلصت كام مشوار كدا وعبود رن عليا

"عبود..."

عبود زميلي ف الكلية من قرية جنبنا واصحاب بقالنا سنين وحرفيا زي الطيزين ف لباس جسمه ضعيف شوية من دحيحة الدفعه بس اي منبع النودز والسكس ف الدفعه



خلصت الي ورايا وقولت اروح ع القهوه اقعد مع عبود وفعلا روحتله وفضلنا نلعب ف دومينو وكالعاده فشخته وكسبته فرق 65 بونط وهو زهق وقال مش لاعب معاك تاني انت بتسرق


أنا: انت عبيط يسطا هسرق اي دي دومينو
عبود: مش مهم بس انت بتسرق برضو
أنا: حجة العويل يا كسمك اتعلم وابقي تعالي مصمص
عبود: وحياة كسمك ل اكسبك بكرا اتقل وتعالي بقي شوف الجديد بقالنا اسبوع مقعدناش سوا
أنا:
ايوه كدا دلعني تعالي وريني يا حبيبي
عبود: تعالي يا شق

وفضل يوريني ف نودزات الي الحريم بعتهاله بيسكس شات مع نص بنات مصر العرص
واشكال والوان وشوية حريم اي خلت البتاع 120سم قدام وكنت قاعد ع القهوة احسد ف كسمه

وهو بيقلب ف النودزات كان في ف وسطهم كام اسكرين شوت كدا المهم هو مهتمش وعداها

أنا: لا لا ارجعلي كدا اي الاسكرينات دي عايز اشوف
عبود: ياعم تشوف اي دي سكرينات لقيتها ع الفيس اول امبارح بيقولوا بنت من هنا بس مش عارف مين
أنا: حلو دا وريني اشوف
عبود:
خد ياعم الفون كله هقوم افك مايه

وانا اخدت الفون وبقلب ف الاسكرينات واي دا سكس شات عادي بيقع قدامي كتير بس الي شدني انه لبنت من المنطقه ف الفضول شدني وقولت اقرا

الولد: متجيبي بوسة شفايفك دي وحشتني اوي
البنت: وحشتك اي اسكت بقا كنت هتفضحنا اخر مره روحت شفايفي
الولد: شفايفك بس الي كانت ددمم يا لبوة
البنت: بس يا سافل مانت رضعتهم هما كمان
الولد: هما اي يا لبوة
البنت:
بزازي يا احمد الاه " وهنا عرفت ان الواد اسمه احمد لان الاكونت كان فيك "
أحمد: ماهم بجد جامدين نيك ومبقدرش اقاومهم
البنت: بس بقا عشان انا هجت ونفسي تفشخني دلوقتي
أحمد: متوريني بزازك يا لبوة واتصوري
البنت:
اوووف انا عارفه مش هتجيبها ل بر استني اتصور ف الحمام
أحمد: لا يا كسمك اتصوري ع الكنبه ف الصالة
البنت: اوف مجنون بس بحبك
أحمد: طب يلا يا كسمك اتصوري
البنت: حاضر يا حبيبي دقيقه

وقامت تتصورله البنت عشان الماسج الي بعدها اتاخرت عشر دقايق

أحمد: متخلصي يا لبوة كل دا
البنت: يوووه بقا اتصورت خلاص استني ابعتهم

وبعتت صورتين لبزازها وهي ف الصالة وع الكنبة واي داااااااا ستوب!!!!!!!!
الكنبة دي انا عارفها
احااااااااا دي كنبة جومانة انا كنت هناك امبارح وعارف شكلها كويس احا !!!!
يعني البنت دي تبقي جومانة !!!!!!!!!!

نقلت الصورتين الي بعتتهم للواد عندي وبعت الاسكرينات دي ليا الا وعبود داخل

عبود: اي يا صحبي اتاخرت عليك
انا: لا انا كدا فل انا هطير انا
عبود: يبني احنا لحقنا نقعد
أنا:
لا ياعم معلش هطير


وسلمت علي عبود وحرفيا قولت دا وقعلي من فوق دا وروحت وفضلت بقا افكر ادخل عليها ازاي وكدا واتكتك ازاي اوقع اللبوة دي تحت مني وانيكها كمان



فكرت اعمل اكونت فيك وابتزها ........
بس احا بنات اليومين دول نصهم فينهم بقت فارغه ولا هيهمها حاجه طب اعمل اي فكر يا مخ فكر

بص هي هتيجي لوحده هروح اكلمها

فتحت واتس ولقيتها اونلاين ومنزله ستوري كمان صورة ليها بس اي اوف اح بجد

انا: طب بذمتك مش عيب مبقاش عندك من زمان ومشوفش الجمال دا كدا علي طول
جومانة: تسلم يا حودة بجد
انا: تسلم اي انا مش بجامل انت بجد زي القمر دا يبخته
جومانة: يبخت مين يا ولا
انا: يبخته الي انت من بخته يا بطل
جومانة: ههههه يخرب عقلك بطل اي عيب كدا هزعل منك
انا: لا لا انا ميهونش تزعل مني يا جميل انا بطاطا تحت رجليك
جومانة: يخربيتك انت دمك سكر بجد
انا: اه انا بمشي اصلا انقط سكر
جومانة: يا خفيف واي كمان
انا: وانت بتمشي تنقط عسل
جومانة: لا بجد كل بعقلي حلاوة
انا: لا انت بجد بتنقط عسل وانا هموت وادوق العسل
جومانة: ولد تدوق اي انت بتقول اي يخربيتك
انا: العسل يوه متفهمنيش صح
جومانة: طب عيب بقا هزعل منك بجد
انا: طب خلاص تعالي اصالحك ياست
جومانة: ايوة كدا صالحني يلا
انا: مين الي زعلان دلوقتي ؟
جومانة: انا يا سيدي
انا: ومين الي زعلك
جومانة: انت ياعم هو امتحان
انا: يعني بذمتك انا ازعلك اوانا اصالح كمان المفروض انت تصالحيني اصلا
جومانة: لا بجد !!!! اقنعتني يا ولا تتصالح ازاي
انا: هاتي بوسة
جومانة: لااااااااااا انا مش زيهم مش زي البنات الي تعرفهم فوق يا حبيبي كداا

حسيت ان الدنيا بتبوظ مني وهتقلب ف اضطريت اتجاوز الحته دي


انا: طب بجد عايز اكلمك ف موضوع مهم
جومانة:
قول ولو حاجه كدا ولا كدا هبلكك بجد يا محمود
انا: بصي مفيش حاجه دا موضوع عادي عايز اخد رأيك فيه
جومانة: قول ياعم
انا: كنت بحب واحده اوي اوي بجد بس للاسف
جومانة: اي ماتت ؟
انا: ياست بعد الشر يخربيتك مش كدا
جومانة: طب اي ياعم قول
انا: وقع قدامي شات ليها وبجد مش عارف اعمل اي ولا اتصرف ازاي
جومانة: بص اهدا كدا وفكر ولازم تواجهها بيه
انا: تفتكري لازم اواجهها بجد انا خايف اعمل كدا
جومانة: لا متخافش واجهها وشوف رد فعلها
انا: طب هروح ابعتلها الاسكرينات من غير ما اتكلم حتي كلمه ولا اقولها حاجه هبعت الاسكرينات وبس
جومانة: ايوه اعمل كدا

وقومت باعت الاسكرينات والصور ليها وهي ف ثانيه

جومانة: اي دااااا اي دا بجد لا لا لا محمود اي دا جبت الحاجه دي منين عشان خاطري "وبدات تعيط"

قولت اتقل ومردتش عملت سين قامت باعته ريكورد

جومانة: "وهي بتعيط" عشان خاطري رد عليا اي دا وجبته منين عشان خاطري متبعتش حاجه لحد انا هفهمك دي حاجات قديمه اوي وضحك عليا ومبقتش اكلمه بس عشان خاطري لو حد عرف هيموتوني فيها رد عليا وهعملك الي انت عايزة عشان خاطري ...
انا: أي حاجه أي حاجه !
جومانة: ايوه اي حاجه بجد

وهنا انا بصيت ل نفسي ب نظرة الشيطان دي وقولت بس جت علي حجري.................... ونقفل الجزء دا






"لا تفسد فرحتك بالقلق، ولا تفسد عقلك بالتشاؤم، ولا تفسد نجاحك بالغرور، ولا تفسد تفاؤل الآخرين بإحباطهم، ولا تفسد يومك بالنظر إلى الأمس! "

عارف ان الجزء صغير بس هعوضكوا اني انزل الجزء التالت ف اسرع وقت

سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس
 
  • عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Wael El Desouky, سمو الامير, Mttx و 17 آخرين
اول مرة اكتب يا شباب لو في نصايح انا بقبل النقد عادي♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
العبقرية أنّك تفهم وتصمت ؛ تُلاحظ وتُخفي ؛ تُشاهد ولا تُعلِّق ؛ جميل هو إحساسك بإكتشاف مَنْ حولك وفهمك العميق لنيّاتهم أجمعين ..

نبدأ بال "الجزء الاول"

-اصحي يا بشمهندس النهاردة اول يوم جامعة مش عايزين تأخير زي كل يوم
بفوق من النوم وبدعك عيني وبحاول اخبي الباشا الي صاحي من قبلي دا وبرد عليها
: صباح النور يا اجمل ماما ف الدنيا جهزي الفطار علي ما اخد دش ف السريع
وبهرب ع الحمام واختي بتعلقلي الغيار ع الباب وتستعجلني عشان تاخد دش وتنزل الجامعه معايا
محمود دا اسمي او هنفترض انه اسمي 22 سنه داخل 3 كلية هندسة اتخصصت كمان وبقيت مهندس حاسبات مؤقت لعند التخرج وابقي رسمي زبي مش خارق وطولة اتنين متر ونص وكدا لا هو عادي خالص ممكن 16:18سم جسمي حلو مش معضل ومش مهمل ف نفسي وسط بشرتي مايلة للسمار سيكا بحكم الجو الي عايشين فيه دا بحكم دراستي ف اتعلمت لغات برمجه وكام حاجه ف الهاكينج هينفعوني دا كان وصفي ف السريع وطبعا يا عزيزي انا مش ديوث ف مش هوصف اهل بيتي وملهمش دور رئيسي ف القصه وهوصف الشخصيات الي هتظهر واحده واحده.

بخلص الحمام وبخرج اقعد ع السفره وافطر مع اختي وماما وبابا.
"بابا"
بابا كمل ال 47 سنه من كام يوم اسمر وطويل شغال موظف عادي زي كل موظفين البلد بس شغله بيحكم عليه يبيت برا البيت يومين ويرجع يومين

فطرنا ونزلنا روحنا الجامعه يوم دراسي عادي محدش من صحابي نزل انا نزلت عشان اوصل اختي الي كان اول يوم ليها ف اولي تجارة وصلتها وعرفتها ع المكان هناك وخلصت ملقتش حد من العيال ف روحت ع البيت وانا ف الشارع ومروح ع البيت قابلت جارتي جومانة....

"جومانة"
بطلة من ابطال القصة
19 سنه 65 كيلو الجسم المظبوط بالظبط صدرها وسط ممكن تمسكه ب كف ايدك كدا ويبقي ماليه طيزها مرفوعه لفوق واوف اح لبسها دايما ملزق عليها وصدرها دايما لو بصيت عليها هتعرف تشوف بين بزازها بكل سهولة رغم لبسها وتحسها شرموطة ف نفسها بس عمرنا ما سمعنا عنها سمعة او حتي انها ماشيه مع ولد او كدا ..


لقيتها محتاسه بالانبوبه ف المدخل مش عارفه تطلعها قولت اساعدها ساعدتها وقالتلي اللاب بتاعي في مشكلة تعالي صلحه وطلعت معاها للشقه اصلح اللاب ولبسها كان ملفت فشخ وهيجتني عليها اللبوة وباباها كان ف الحمام خرج سلم عليا
عمي محمد: اي يا محمود عرفت تصلحه ولا اي
انا : عيب عليك ولا اي حاجه ظبطه اهو واي حاجه خلي جومانة تكلمني واتس تشرحلي وهقولها تصلحه ازاي لو حصله حاجه
عمي محمد : تسلم يا حوده .. خدي منه الواتس يا جومانة عشان لو حصل حاجه
جومانة : هات يا محمود الواتس بتاعك
انا : حاضر خدي اهو 0120*********

سجلت الرقم وبعتتلي ماسج وانا سجلته وروحت.
كنت قاصد انها تاخد الرقم عشان اتمتع ب صورها الي اكيد بتنزلها ستيت وهي كانت بطل ونفسي فيها اوي..

كنت هجت من لبس جومانة قولت اروح افك عشرة وانام وبالفعل كنا الساعه 4 تقريبا روحت فكيت عشرة وخدت الدش المظبوط ونمت..

وصحيت من النوم بليل مسكت الفون لقيت البطل مكلمني ع الواتس وفضلنا نرغي طول الليل ونتكلم ف مواضيع كتير وبتاع
وفضلت تسالني بحب مين وبتاع والكلام اخد مجري تاني ودخلنا ف سكة العلاقات بقا وانها لسه خارجه من علاقة فاشله
وانا كنت المجنح الي ظهرلها وفضلت اهديها وكدا واني معاها وجنبها وبعدها بعتلها ريكورد فيه بوسه قولتلها دا ليكي عشان متفكريش ف سيه روميو بتاعك دا وهي فرحت جدا بالريكورد وقالتلي بوسني تاني ف بوستها ف ريكورد تاني وحسيت ان الليله هتبقي فيها سكس شات والعب يا حضري

جومانه: البوسه حلوة اوي
أنا: وهتبقي احلي لو علي شفايفك
جومانه: احمم عيب كدا يا محمود الاه
أنا: ايوه صح عيب متجيبي انت بوسه
جومانه: امواااااااااه "ف ريكورد"
أنا: اموت انا متيجي نحارب الاعداء
جومانه:ازاي يعني
أنا:يعني بدل ما تبقي بوسة عبسيه البوسة تبقي ف رقبتك مليانه اعداء
جومانه: اممممم واي كمان
حسيتها بدأت تسيح مني
أنا: وادوق القرقوشة الي ف اخر ودنك دي لازم اشوف طعمها
جومانه: متدوق يا حودة هو حد ماسكك
أنا: هبوسها وامصها يا جومانة وامد ايدي امسك حاجه نفسي فيها
جومانه: امم نفسك ف اي ي حبيبي
أنا: ف بزازك يا لبوة
جومانه: عيب متشتمش و اسمه صدري وبعدين بس بقا بيوجعني
أنا: تؤ اسمها بزازي يا لبوة وهشتم عندك اعتراض؟
جومانه: لا معنديش كمل بقا
أنا:
وانزل ب ايدي افعص بزازك جامد
جومانه: ااااه بالراحه بزازي فيها نار يا محمود
أنا: هنزل ابوسها وامصها يا لبوة
جومانه:
ايوه انزل بقا مش قادرة
أنا:نزلت امصهم جامد وارضعهم
جومانه: كمل مبقتش قادرة
أنا: اكمل اي وايدك فين كدا
جومانه: ايدي بتدعكه كمل بقا انا هايجه
أنا:متشيلي ايدك واحط لساني اجمل
جومانه: ااااااه ياريت مش قادره تعالي الحسه ونيكني مش قادرة
أنا: جيت بمصه يا لبوة وهفشخ شفايفه والحسها اوي
جومانه: اااه افشخني يا محمود افشخني انا لبوتك وشرموطتك
أنا: ادعكي يا لبوة ف كسك وهاتي عسلك عايز ادوقه
جومانه: ااااااه مش قادرة بجيب بجيب
أنا: هاتي عسلك كله يا وسخه هاتي
جومانه: اوف جبتهم مش قادره تعالي نيكني
أنا: جيت وبحركه علي كسك يا لبوة وبضرب كسك
جومانه: دخله ابوس ايدك مش قادرة
أنا: ادخل اي يا لبوة
جومانه: دخل زبك مش قادرة عايزة اتناك نيكني
أنا:
بدخله يا لبوة وبنيك ف كسك اهو
جومانه: اه نيك جامد انت مكيفني اوي
أنا: بفشخ كسك يا لبوة زبي بنيكك جامد يا شرموطه
جومانه:
ااه نيك اوي يا دكري افشخني
أنا: هفشخك واعشر كسك بلبني يا لبوة
جومانه: اااه عشرني اوي
أنا: بنيك ف كسك ي متناكه اوف زبي مش قادر عايز يجيب
جومانه: اااااه هات ف كسي املاني اااااه
أنا: انا بجيب ي لبوة اوف اجيب فين بسرعه
جومانه: اااااااااه وانا بجيب املي كسي يا حودة مش قادرة
أنا: ااه خدي ف كسك ي لبوة مش قادر بيجوا جواكي


وف عز منا بجيب لبني كله يا عزيزي لقيتني صحيت لقيت رسالة من جومانه بتشكرني ان اللاب اتصلح افاجئ وان كل دا كان مجرد حلم !!!
والي هنا عزيزي يكون الجزء الاول خلص واشوفكوا ف الجزء التاني



يقول أحد الحكماء :



كلام الناس اشبه بالتراب إذا لم يطير بالهواء فهو يداس بالأقدام عش عفويتك فالألسنة لن تصمت !



سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس
كمل يا برنس وما تتاخر وبا ريت تكملها مش تعمل متل غيرك وتوقف بعد كم جزء
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و sexawy812
كمل يا برنس وما تتاخر وبا ريت تكملها مش تعمل متل غيرك وتوقف بعد كم جزء
اتمني تكون عجبتك ومتقلقش هحاول ف اسرع وقت الاجزاء الجديده تنزل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و sexawy812
العبقرية أنّك تفهم وتصمت ؛ تُلاحظ وتُخفي ؛ تُشاهد ولا تُعلِّق ؛ جميل هو إحساسك بإكتشاف مَنْ حولك وفهمك العميق لنيّاتهم أجمعين ..

نبدأ بال "الجزء الاول"

-اصحي يا بشمهندس النهاردة اول يوم جامعة مش عايزين تأخير زي كل يوم
بفوق من النوم وبدعك عيني وبحاول اخبي الباشا الي صاحي من قبلي دا وبرد عليها
: صباح النور يا اجمل ماما ف الدنيا جهزي الفطار علي ما اخد دش ف السريع
وبهرب ع الحمام واختي بتعلقلي الغيار ع الباب وتستعجلني عشان تاخد دش وتنزل الجامعه معايا
محمود دا اسمي او هنفترض انه اسمي 22 سنه داخل 3 كلية هندسة اتخصصت كمان وبقيت مهندس حاسبات مؤقت لعند التخرج وابقي رسمي زبي مش خارق وطولة اتنين متر ونص وكدا لا هو عادي خالص ممكن 16:18سم جسمي حلو مش معضل ومش مهمل ف نفسي وسط بشرتي مايلة للسمار سيكا بحكم الجو الي عايشين فيه دا بحكم دراستي ف اتعلمت لغات برمجه وكام حاجه ف الهاكينج هينفعوني دا كان وصفي ف السريع وطبعا يا عزيزي انا مش ديوث ف مش هوصف اهل بيتي وملهمش دور رئيسي ف القصه وهوصف الشخصيات الي هتظهر واحده واحده.

بخلص الحمام وبخرج اقعد ع السفره وافطر مع اختي وماما وبابا.
"بابا"
بابا كمل ال 47 سنه من كام يوم اسمر وطويل شغال موظف عادي زي كل موظفين البلد بس شغله بيحكم عليه يبيت برا البيت يومين ويرجع يومين

فطرنا ونزلنا روحنا الجامعه يوم دراسي عادي محدش من صحابي نزل انا نزلت عشان اوصل اختي الي كان اول يوم ليها ف اولي تجارة وصلتها وعرفتها ع المكان هناك وخلصت ملقتش حد من العيال ف روحت ع البيت وانا ف الشارع ومروح ع البيت قابلت جارتي جومانة....

"جومانة"
بطلة من ابطال القصة
19 سنه 65 كيلو الجسم المظبوط بالظبط صدرها وسط ممكن تمسكه ب كف ايدك كدا ويبقي ماليه طيزها مرفوعه لفوق واوف اح لبسها دايما ملزق عليها وصدرها دايما لو بصيت عليها هتعرف تشوف بين بزازها بكل سهولة رغم لبسها وتحسها شرموطة ف نفسها بس عمرنا ما سمعنا عنها سمعة او حتي انها ماشيه مع ولد او كدا ..


لقيتها محتاسه بالانبوبه ف المدخل مش عارفه تطلعها قولت اساعدها ساعدتها وقالتلي اللاب بتاعي في مشكلة تعالي صلحه وطلعت معاها للشقه اصلح اللاب ولبسها كان ملفت فشخ وهيجتني عليها اللبوة وباباها كان ف الحمام خرج سلم عليا
عمي محمد: اي يا محمود عرفت تصلحه ولا اي
انا : عيب عليك ولا اي حاجه ظبطه اهو واي حاجه خلي جومانة تكلمني واتس تشرحلي وهقولها تصلحه ازاي لو حصله حاجه
عمي محمد : تسلم يا حوده .. خدي منه الواتس يا جومانة عشان لو حصل حاجه
جومانة : هات يا محمود الواتس بتاعك
انا : حاضر خدي اهو 0120*********

سجلت الرقم وبعتتلي ماسج وانا سجلته وروحت.
كنت قاصد انها تاخد الرقم عشان اتمتع ب صورها الي اكيد بتنزلها ستيت وهي كانت بطل ونفسي فيها اوي..

كنت هجت من لبس جومانة قولت اروح افك عشرة وانام وبالفعل كنا الساعه 4 تقريبا روحت فكيت عشرة وخدت الدش المظبوط ونمت..

وصحيت من النوم بليل مسكت الفون لقيت البطل مكلمني ع الواتس وفضلنا نرغي طول الليل ونتكلم ف مواضيع كتير وبتاع
وفضلت تسالني بحب مين وبتاع والكلام اخد مجري تاني ودخلنا ف سكة العلاقات بقا وانها لسه خارجه من علاقة فاشله
وانا كنت المجنح الي ظهرلها وفضلت اهديها وكدا واني معاها وجنبها وبعدها بعتلها ريكورد فيه بوسه قولتلها دا ليكي عشان متفكريش ف سيه روميو بتاعك دا وهي فرحت جدا بالريكورد وقالتلي بوسني تاني ف بوستها ف ريكورد تاني وحسيت ان الليله هتبقي فيها سكس شات والعب يا حضري

جومانه: البوسه حلوة اوي
أنا: وهتبقي احلي لو علي شفايفك
جومانه: احمم عيب كدا يا محمود الاه
أنا: ايوه صح عيب متجيبي انت بوسه
جومانه: امواااااااااه "ف ريكورد"
أنا: اموت انا متيجي نحارب الاعداء
جومانه:ازاي يعني
أنا:يعني بدل ما تبقي بوسة عبسيه البوسة تبقي ف رقبتك مليانه اعداء
جومانه: اممممم واي كمان
حسيتها بدأت تسيح مني
أنا: وادوق القرقوشة الي ف اخر ودنك دي لازم اشوف طعمها
جومانه: متدوق يا حودة هو حد ماسكك
أنا: هبوسها وامصها يا جومانة وامد ايدي امسك حاجه نفسي فيها
جومانه: امم نفسك ف اي ي حبيبي
أنا: ف بزازك يا لبوة
جومانه: عيب متشتمش و اسمه صدري وبعدين بس بقا بيوجعني
أنا: تؤ اسمها بزازي يا لبوة وهشتم عندك اعتراض؟
جومانه: لا معنديش كمل بقا
أنا:
وانزل ب ايدي افعص بزازك جامد
جومانه: ااااه بالراحه بزازي فيها نار يا محمود
أنا: هنزل ابوسها وامصها يا لبوة
جومانه:
ايوه انزل بقا مش قادرة
أنا:نزلت امصهم جامد وارضعهم
جومانه: كمل مبقتش قادرة
أنا: اكمل اي وايدك فين كدا
جومانه: ايدي بتدعكه كمل بقا انا هايجه
أنا:متشيلي ايدك واحط لساني اجمل
جومانه: ااااااه ياريت مش قادره تعالي الحسه ونيكني مش قادرة
أنا: جيت بمصه يا لبوة وهفشخ شفايفه والحسها اوي
جومانه: اااه افشخني يا محمود افشخني انا لبوتك وشرموطتك
أنا: ادعكي يا لبوة ف كسك وهاتي عسلك عايز ادوقه
جومانه: ااااااه مش قادرة بجيب بجيب
أنا: هاتي عسلك كله يا وسخه هاتي
جومانه: اوف جبتهم مش قادره تعالي نيكني
أنا: جيت وبحركه علي كسك يا لبوة وبضرب كسك
جومانه: دخله ابوس ايدك مش قادرة
أنا: ادخل اي يا لبوة
جومانه: دخل زبك مش قادرة عايزة اتناك نيكني
أنا:
بدخله يا لبوة وبنيك ف كسك اهو
جومانه: اه نيك جامد انت مكيفني اوي
أنا: بفشخ كسك يا لبوة زبي بنيكك جامد يا شرموطه
جومانه:
ااه نيك اوي يا دكري افشخني
أنا: هفشخك واعشر كسك بلبني يا لبوة
جومانه: اااه عشرني اوي
أنا: بنيك ف كسك ي متناكه اوف زبي مش قادر عايز يجيب
جومانه: اااااه هات ف كسي املاني اااااه
أنا: انا بجيب ي لبوة اوف اجيب فين بسرعه
جومانه: اااااااااه وانا بجيب املي كسي يا حودة مش قادرة
أنا: ااه خدي ف كسك ي لبوة مش قادر بيجوا جواكي


وف عز منا بجيب لبني كله يا عزيزي لقيتني صحيت لقيت رسالة من جومانه بتشكرني ان اللاب اتصلح افاجئ وان كل دا كان مجرد حلم !!!
والي هنا عزيزي يكون الجزء الاول خلص واشوفكوا ف الجزء التاني



يقول أحد الحكماء :



كلام الناس اشبه بالتراب إذا لم يطير بالهواء فهو يداس بالأقدام عش عفويتك فالألسنة لن تصمت !



سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس
حلوة كبدايه استمر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و sexawy812
العبقرية أنّك تفهم وتصمت ؛ تُلاحظ وتُخفي ؛ تُشاهد ولا تُعلِّق ؛ جميل هو إحساسك بإكتشاف مَنْ حولك وفهمك العميق لنيّاتهم أجمعين ..

نبدأ بال "الجزء الاول"

-اصحي يا بشمهندس النهاردة اول يوم جامعة مش عايزين تأخير زي كل يوم
بفوق من النوم وبدعك عيني وبحاول اخبي الباشا الي صاحي من قبلي دا وبرد عليها
: صباح النور يا اجمل ماما ف الدنيا جهزي الفطار علي ما اخد دش ف السريع
وبهرب ع الحمام واختي بتعلقلي الغيار ع الباب وتستعجلني عشان تاخد دش وتنزل الجامعه معايا
محمود دا اسمي او هنفترض انه اسمي 22 سنه داخل 3 كلية هندسة اتخصصت كمان وبقيت مهندس حاسبات مؤقت لعند التخرج وابقي رسمي زبي مش خارق وطولة اتنين متر ونص وكدا لا هو عادي خالص ممكن 16:18سم جسمي حلو مش معضل ومش مهمل ف نفسي وسط بشرتي مايلة للسمار سيكا بحكم الجو الي عايشين فيه دا بحكم دراستي ف اتعلمت لغات برمجه وكام حاجه ف الهاكينج هينفعوني دا كان وصفي ف السريع وطبعا يا عزيزي انا مش ديوث ف مش هوصف اهل بيتي وملهمش دور رئيسي ف القصه وهوصف الشخصيات الي هتظهر واحده واحده.

بخلص الحمام وبخرج اقعد ع السفره وافطر مع اختي وماما وبابا.
"بابا"
بابا كمل ال 47 سنه من كام يوم اسمر وطويل شغال موظف عادي زي كل موظفين البلد بس شغله بيحكم عليه يبيت برا البيت يومين ويرجع يومين

فطرنا ونزلنا روحنا الجامعه يوم دراسي عادي محدش من صحابي نزل انا نزلت عشان اوصل اختي الي كان اول يوم ليها ف اولي تجارة وصلتها وعرفتها ع المكان هناك وخلصت ملقتش حد من العيال ف روحت ع البيت وانا ف الشارع ومروح ع البيت قابلت جارتي جومانة....

"جومانة"
بطلة من ابطال القصة
19 سنه 65 كيلو الجسم المظبوط بالظبط صدرها وسط ممكن تمسكه ب كف ايدك كدا ويبقي ماليه طيزها مرفوعه لفوق واوف اح لبسها دايما ملزق عليها وصدرها دايما لو بصيت عليها هتعرف تشوف بين بزازها بكل سهولة رغم لبسها وتحسها شرموطة ف نفسها بس عمرنا ما سمعنا عنها سمعة او حتي انها ماشيه مع ولد او كدا ..


لقيتها محتاسه بالانبوبه ف المدخل مش عارفه تطلعها قولت اساعدها ساعدتها وقالتلي اللاب بتاعي في مشكلة تعالي صلحه وطلعت معاها للشقه اصلح اللاب ولبسها كان ملفت فشخ وهيجتني عليها اللبوة وباباها كان ف الحمام خرج سلم عليا
عمي محمد: اي يا محمود عرفت تصلحه ولا اي
انا : عيب عليك ولا اي حاجه ظبطه اهو واي حاجه خلي جومانة تكلمني واتس تشرحلي وهقولها تصلحه ازاي لو حصله حاجه
عمي محمد : تسلم يا حوده .. خدي منه الواتس يا جومانة عشان لو حصل حاجه
جومانة : هات يا محمود الواتس بتاعك
انا : حاضر خدي اهو 0120*********

سجلت الرقم وبعتتلي ماسج وانا سجلته وروحت.
كنت قاصد انها تاخد الرقم عشان اتمتع ب صورها الي اكيد بتنزلها ستيت وهي كانت بطل ونفسي فيها اوي..

كنت هجت من لبس جومانة قولت اروح افك عشرة وانام وبالفعل كنا الساعه 4 تقريبا روحت فكيت عشرة وخدت الدش المظبوط ونمت..

وصحيت من النوم بليل مسكت الفون لقيت البطل مكلمني ع الواتس وفضلنا نرغي طول الليل ونتكلم ف مواضيع كتير وبتاع
وفضلت تسالني بحب مين وبتاع والكلام اخد مجري تاني ودخلنا ف سكة العلاقات بقا وانها لسه خارجه من علاقة فاشله
وانا كنت المجنح الي ظهرلها وفضلت اهديها وكدا واني معاها وجنبها وبعدها بعتلها ريكورد فيه بوسه قولتلها دا ليكي عشان متفكريش ف سيه روميو بتاعك دا وهي فرحت جدا بالريكورد وقالتلي بوسني تاني ف بوستها ف ريكورد تاني وحسيت ان الليله هتبقي فيها سكس شات والعب يا حضري

جومانه: البوسه حلوة اوي
أنا: وهتبقي احلي لو علي شفايفك
جومانه: احمم عيب كدا يا محمود الاه
أنا: ايوه صح عيب متجيبي انت بوسه
جومانه: امواااااااااه "ف ريكورد"
أنا: اموت انا متيجي نحارب الاعداء
جومانه:ازاي يعني
أنا:يعني بدل ما تبقي بوسة عبسيه البوسة تبقي ف رقبتك مليانه اعداء
جومانه: اممممم واي كمان
حسيتها بدأت تسيح مني
أنا: وادوق القرقوشة الي ف اخر ودنك دي لازم اشوف طعمها
جومانه: متدوق يا حودة هو حد ماسكك
أنا: هبوسها وامصها يا جومانة وامد ايدي امسك حاجه نفسي فيها
جومانه: امم نفسك ف اي ي حبيبي
أنا: ف بزازك يا لبوة
جومانه: عيب متشتمش و اسمه صدري وبعدين بس بقا بيوجعني
أنا: تؤ اسمها بزازي يا لبوة وهشتم عندك اعتراض؟
جومانه: لا معنديش كمل بقا
أنا:
وانزل ب ايدي افعص بزازك جامد
جومانه: ااااه بالراحه بزازي فيها نار يا محمود
أنا: هنزل ابوسها وامصها يا لبوة
جومانه:
ايوه انزل بقا مش قادرة
أنا:نزلت امصهم جامد وارضعهم
جومانه: كمل مبقتش قادرة
أنا: اكمل اي وايدك فين كدا
جومانه: ايدي بتدعكه كمل بقا انا هايجه
أنا:متشيلي ايدك واحط لساني اجمل
جومانه: ااااااه ياريت مش قادره تعالي الحسه ونيكني مش قادرة
أنا: جيت بمصه يا لبوة وهفشخ شفايفه والحسها اوي
جومانه: اااه افشخني يا محمود افشخني انا لبوتك وشرموطتك
أنا: ادعكي يا لبوة ف كسك وهاتي عسلك عايز ادوقه
جومانه: ااااااه مش قادرة بجيب بجيب
أنا: هاتي عسلك كله يا وسخه هاتي
جومانه: اوف جبتهم مش قادره تعالي نيكني
أنا: جيت وبحركه علي كسك يا لبوة وبضرب كسك
جومانه: دخله ابوس ايدك مش قادرة
أنا: ادخل اي يا لبوة
جومانه: دخل زبك مش قادرة عايزة اتناك نيكني
أنا:
بدخله يا لبوة وبنيك ف كسك اهو
جومانه: اه نيك جامد انت مكيفني اوي
أنا: بفشخ كسك يا لبوة زبي بنيكك جامد يا شرموطه
جومانه:
ااه نيك اوي يا دكري افشخني
أنا: هفشخك واعشر كسك بلبني يا لبوة
جومانه: اااه عشرني اوي
أنا: بنيك ف كسك ي متناكه اوف زبي مش قادر عايز يجيب
جومانه: اااااه هات ف كسي املاني اااااه
أنا: انا بجيب ي لبوة اوف اجيب فين بسرعه
جومانه: اااااااااه وانا بجيب املي كسي يا حودة مش قادرة
أنا: ااه خدي ف كسك ي لبوة مش قادر بيجوا جواكي


وف عز منا بجيب لبني كله يا عزيزي لقيتني صحيت لقيت رسالة من جومانه بتشكرني ان اللاب اتصلح افاجئ وان كل دا كان مجرد حلم !!!
والي هنا عزيزي يكون الجزء الاول خلص واشوفكوا ف الجزء التاني



يقول أحد الحكماء :



كلام الناس اشبه بالتراب إذا لم يطير بالهواء فهو يداس بالأقدام عش عفويتك فالألسنة لن تصمت !



سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس
احلام سعيده كمل يا برنس
فى انتظار المزيد من الابداع والتميز
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
العبقرية أنّك تفهم وتصمت ؛ تُلاحظ وتُخفي ؛ تُشاهد ولا تُعلِّق ؛ جميل هو إحساسك بإكتشاف مَنْ حولك وفهمك العميق لنيّاتهم أجمعين ..

نبدأ بال "الجزء الاول"

-اصحي يا بشمهندس النهاردة اول يوم جامعة مش عايزين تأخير زي كل يوم
بفوق من النوم وبدعك عيني وبحاول اخبي الباشا الي صاحي من قبلي دا وبرد عليها
: صباح النور يا اجمل ماما ف الدنيا جهزي الفطار علي ما اخد دش ف السريع
وبهرب ع الحمام واختي بتعلقلي الغيار ع الباب وتستعجلني عشان تاخد دش وتنزل الجامعه معايا
محمود دا اسمي او هنفترض انه اسمي 22 سنه داخل 3 كلية هندسة اتخصصت كمان وبقيت مهندس حاسبات مؤقت لعند التخرج وابقي رسمي زبي مش خارق وطولة اتنين متر ونص وكدا لا هو عادي خالص ممكن 16:18سم جسمي حلو مش معضل ومش مهمل ف نفسي وسط بشرتي مايلة للسمار سيكا بحكم الجو الي عايشين فيه دا بحكم دراستي ف اتعلمت لغات برمجه وكام حاجه ف الهاكينج هينفعوني دا كان وصفي ف السريع وطبعا يا عزيزي انا مش ديوث ف مش هوصف اهل بيتي وملهمش دور رئيسي ف القصه وهوصف الشخصيات الي هتظهر واحده واحده.

بخلص الحمام وبخرج اقعد ع السفره وافطر مع اختي وماما وبابا.
"بابا"
بابا كمل ال 47 سنه من كام يوم اسمر وطويل شغال موظف عادي زي كل موظفين البلد بس شغله بيحكم عليه يبيت برا البيت يومين ويرجع يومين

فطرنا ونزلنا روحنا الجامعه يوم دراسي عادي محدش من صحابي نزل انا نزلت عشان اوصل اختي الي كان اول يوم ليها ف اولي تجارة وصلتها وعرفتها ع المكان هناك وخلصت ملقتش حد من العيال ف روحت ع البيت وانا ف الشارع ومروح ع البيت قابلت جارتي جومانة....

"جومانة"
بطلة من ابطال القصة
19 سنه 65 كيلو الجسم المظبوط بالظبط صدرها وسط ممكن تمسكه ب كف ايدك كدا ويبقي ماليه طيزها مرفوعه لفوق واوف اح لبسها دايما ملزق عليها وصدرها دايما لو بصيت عليها هتعرف تشوف بين بزازها بكل سهولة رغم لبسها وتحسها شرموطة ف نفسها بس عمرنا ما سمعنا عنها سمعة او حتي انها ماشيه مع ولد او كدا ..


لقيتها محتاسه بالانبوبه ف المدخل مش عارفه تطلعها قولت اساعدها ساعدتها وقالتلي اللاب بتاعي في مشكلة تعالي صلحه وطلعت معاها للشقه اصلح اللاب ولبسها كان ملفت فشخ وهيجتني عليها اللبوة وباباها كان ف الحمام خرج سلم عليا
عمي محمد: اي يا محمود عرفت تصلحه ولا اي
انا : عيب عليك ولا اي حاجه ظبطه اهو واي حاجه خلي جومانة تكلمني واتس تشرحلي وهقولها تصلحه ازاي لو حصله حاجه
عمي محمد : تسلم يا حوده .. خدي منه الواتس يا جومانة عشان لو حصل حاجه
جومانة : هات يا محمود الواتس بتاعك
انا : حاضر خدي اهو 0120*********

سجلت الرقم وبعتتلي ماسج وانا سجلته وروحت.
كنت قاصد انها تاخد الرقم عشان اتمتع ب صورها الي اكيد بتنزلها ستيت وهي كانت بطل ونفسي فيها اوي..

كنت هجت من لبس جومانة قولت اروح افك عشرة وانام وبالفعل كنا الساعه 4 تقريبا روحت فكيت عشرة وخدت الدش المظبوط ونمت..

وصحيت من النوم بليل مسكت الفون لقيت البطل مكلمني ع الواتس وفضلنا نرغي طول الليل ونتكلم ف مواضيع كتير وبتاع
وفضلت تسالني بحب مين وبتاع والكلام اخد مجري تاني ودخلنا ف سكة العلاقات بقا وانها لسه خارجه من علاقة فاشله
وانا كنت المجنح الي ظهرلها وفضلت اهديها وكدا واني معاها وجنبها وبعدها بعتلها ريكورد فيه بوسه قولتلها دا ليكي عشان متفكريش ف سيه روميو بتاعك دا وهي فرحت جدا بالريكورد وقالتلي بوسني تاني ف بوستها ف ريكورد تاني وحسيت ان الليله هتبقي فيها سكس شات والعب يا حضري

جومانه: البوسه حلوة اوي
أنا: وهتبقي احلي لو علي شفايفك
جومانه: احمم عيب كدا يا محمود الاه
أنا: ايوه صح عيب متجيبي انت بوسه
جومانه: امواااااااااه "ف ريكورد"
أنا: اموت انا متيجي نحارب الاعداء
جومانه:ازاي يعني
أنا:يعني بدل ما تبقي بوسة عبسيه البوسة تبقي ف رقبتك مليانه اعداء
جومانه: اممممم واي كمان
حسيتها بدأت تسيح مني
أنا: وادوق القرقوشة الي ف اخر ودنك دي لازم اشوف طعمها
جومانه: متدوق يا حودة هو حد ماسكك
أنا: هبوسها وامصها يا جومانة وامد ايدي امسك حاجه نفسي فيها
جومانه: امم نفسك ف اي ي حبيبي
أنا: ف بزازك يا لبوة
جومانه: عيب متشتمش و اسمه صدري وبعدين بس بقا بيوجعني
أنا: تؤ اسمها بزازي يا لبوة وهشتم عندك اعتراض؟
جومانه: لا معنديش كمل بقا
أنا:
وانزل ب ايدي افعص بزازك جامد
جومانه: ااااه بالراحه بزازي فيها نار يا محمود
أنا: هنزل ابوسها وامصها يا لبوة
جومانه:
ايوه انزل بقا مش قادرة
أنا:نزلت امصهم جامد وارضعهم
جومانه: كمل مبقتش قادرة
أنا: اكمل اي وايدك فين كدا
جومانه: ايدي بتدعكه كمل بقا انا هايجه
أنا:متشيلي ايدك واحط لساني اجمل
جومانه: ااااااه ياريت مش قادره تعالي الحسه ونيكني مش قادرة
أنا: جيت بمصه يا لبوة وهفشخ شفايفه والحسها اوي
جومانه: اااه افشخني يا محمود افشخني انا لبوتك وشرموطتك
أنا: ادعكي يا لبوة ف كسك وهاتي عسلك عايز ادوقه
جومانه: ااااااه مش قادرة بجيب بجيب
أنا: هاتي عسلك كله يا وسخه هاتي
جومانه: اوف جبتهم مش قادره تعالي نيكني
أنا: جيت وبحركه علي كسك يا لبوة وبضرب كسك
جومانه: دخله ابوس ايدك مش قادرة
أنا: ادخل اي يا لبوة
جومانه: دخل زبك مش قادرة عايزة اتناك نيكني
أنا:
بدخله يا لبوة وبنيك ف كسك اهو
جومانه: اه نيك جامد انت مكيفني اوي
أنا: بفشخ كسك يا لبوة زبي بنيكك جامد يا شرموطه
جومانه:
ااه نيك اوي يا دكري افشخني
أنا: هفشخك واعشر كسك بلبني يا لبوة
جومانه: اااه عشرني اوي
أنا: بنيك ف كسك ي متناكه اوف زبي مش قادر عايز يجيب
جومانه: اااااه هات ف كسي املاني اااااه
أنا: انا بجيب ي لبوة اوف اجيب فين بسرعه
جومانه: اااااااااه وانا بجيب املي كسي يا حودة مش قادرة
أنا: ااه خدي ف كسك ي لبوة مش قادر بيجوا جواكي


وف عز منا بجيب لبني كله يا عزيزي لقيتني صحيت لقيت رسالة من جومانه بتشكرني ان اللاب اتصلح افاجئ وان كل دا كان مجرد حلم !!!
والي هنا عزيزي يكون الجزء الاول خلص واشوفكوا ف الجزء التاني



يقول أحد الحكماء :



كلام الناس اشبه بالتراب إذا لم يطير بالهواء فهو يداس بالأقدام عش عفويتك فالألسنة لن تصمت !



سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس
حلو كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
العبقرية أنّك تفهم وتصمت ؛ تُلاحظ وتُخفي ؛ تُشاهد ولا تُعلِّق ؛ جميل هو إحساسك بإكتشاف مَنْ حولك وفهمك العميق لنيّاتهم أجمعين ..

نبدأ بال "الجزء الاول"

-اصحي يا بشمهندس النهاردة اول يوم جامعة مش عايزين تأخير زي كل يوم
بفوق من النوم وبدعك عيني وبحاول اخبي الباشا الي صاحي من قبلي دا وبرد عليها
: صباح النور يا اجمل ماما ف الدنيا جهزي الفطار علي ما اخد دش ف السريع
وبهرب ع الحمام واختي بتعلقلي الغيار ع الباب وتستعجلني عشان تاخد دش وتنزل الجامعه معايا
محمود دا اسمي او هنفترض انه اسمي 22 سنه داخل 3 كلية هندسة اتخصصت كمان وبقيت مهندس حاسبات مؤقت لعند التخرج وابقي رسمي زبي مش خارق وطولة اتنين متر ونص وكدا لا هو عادي خالص ممكن 16:18سم جسمي حلو مش معضل ومش مهمل ف نفسي وسط بشرتي مايلة للسمار سيكا بحكم الجو الي عايشين فيه دا بحكم دراستي ف اتعلمت لغات برمجه وكام حاجه ف الهاكينج هينفعوني دا كان وصفي ف السريع وطبعا يا عزيزي انا مش ديوث ف مش هوصف اهل بيتي وملهمش دور رئيسي ف القصه وهوصف الشخصيات الي هتظهر واحده واحده.

بخلص الحمام وبخرج اقعد ع السفره وافطر مع اختي وماما وبابا.
"بابا"
بابا كمل ال 47 سنه من كام يوم اسمر وطويل شغال موظف عادي زي كل موظفين البلد بس شغله بيحكم عليه يبيت برا البيت يومين ويرجع يومين

فطرنا ونزلنا روحنا الجامعه يوم دراسي عادي محدش من صحابي نزل انا نزلت عشان اوصل اختي الي كان اول يوم ليها ف اولي تجارة وصلتها وعرفتها ع المكان هناك وخلصت ملقتش حد من العيال ف روحت ع البيت وانا ف الشارع ومروح ع البيت قابلت جارتي جومانة....

"جومانة"
بطلة من ابطال القصة
19 سنه 65 كيلو الجسم المظبوط بالظبط صدرها وسط ممكن تمسكه ب كف ايدك كدا ويبقي ماليه طيزها مرفوعه لفوق واوف اح لبسها دايما ملزق عليها وصدرها دايما لو بصيت عليها هتعرف تشوف بين بزازها بكل سهولة رغم لبسها وتحسها شرموطة ف نفسها بس عمرنا ما سمعنا عنها سمعة او حتي انها ماشيه مع ولد او كدا ..


لقيتها محتاسه بالانبوبه ف المدخل مش عارفه تطلعها قولت اساعدها ساعدتها وقالتلي اللاب بتاعي في مشكلة تعالي صلحه وطلعت معاها للشقه اصلح اللاب ولبسها كان ملفت فشخ وهيجتني عليها اللبوة وباباها كان ف الحمام خرج سلم عليا
عمي محمد: اي يا محمود عرفت تصلحه ولا اي
انا : عيب عليك ولا اي حاجه ظبطه اهو واي حاجه خلي جومانة تكلمني واتس تشرحلي وهقولها تصلحه ازاي لو حصله حاجه
عمي محمد : تسلم يا حوده .. خدي منه الواتس يا جومانة عشان لو حصل حاجه
جومانة : هات يا محمود الواتس بتاعك
انا : حاضر خدي اهو 0120*********

سجلت الرقم وبعتتلي ماسج وانا سجلته وروحت.
كنت قاصد انها تاخد الرقم عشان اتمتع ب صورها الي اكيد بتنزلها ستيت وهي كانت بطل ونفسي فيها اوي..

كنت هجت من لبس جومانة قولت اروح افك عشرة وانام وبالفعل كنا الساعه 4 تقريبا روحت فكيت عشرة وخدت الدش المظبوط ونمت..

وصحيت من النوم بليل مسكت الفون لقيت البطل مكلمني ع الواتس وفضلنا نرغي طول الليل ونتكلم ف مواضيع كتير وبتاع
وفضلت تسالني بحب مين وبتاع والكلام اخد مجري تاني ودخلنا ف سكة العلاقات بقا وانها لسه خارجه من علاقة فاشله
وانا كنت المجنح الي ظهرلها وفضلت اهديها وكدا واني معاها وجنبها وبعدها بعتلها ريكورد فيه بوسه قولتلها دا ليكي عشان متفكريش ف سيه روميو بتاعك دا وهي فرحت جدا بالريكورد وقالتلي بوسني تاني ف بوستها ف ريكورد تاني وحسيت ان الليله هتبقي فيها سكس شات والعب يا حضري

جومانه: البوسه حلوة اوي
أنا: وهتبقي احلي لو علي شفايفك
جومانه: احمم عيب كدا يا محمود الاه
أنا: ايوه صح عيب متجيبي انت بوسه
جومانه: امواااااااااه "ف ريكورد"
أنا: اموت انا متيجي نحارب الاعداء
جومانه:ازاي يعني
أنا:يعني بدل ما تبقي بوسة عبسيه البوسة تبقي ف رقبتك مليانه اعداء
جومانه: اممممم واي كمان
حسيتها بدأت تسيح مني
أنا: وادوق القرقوشة الي ف اخر ودنك دي لازم اشوف طعمها
جومانه: متدوق يا حودة هو حد ماسكك
أنا: هبوسها وامصها يا جومانة وامد ايدي امسك حاجه نفسي فيها
جومانه: امم نفسك ف اي ي حبيبي
أنا: ف بزازك يا لبوة
جومانه: عيب متشتمش و اسمه صدري وبعدين بس بقا بيوجعني
أنا: تؤ اسمها بزازي يا لبوة وهشتم عندك اعتراض؟
جومانه: لا معنديش كمل بقا
أنا:
وانزل ب ايدي افعص بزازك جامد
جومانه: ااااه بالراحه بزازي فيها نار يا محمود
أنا: هنزل ابوسها وامصها يا لبوة
جومانه:
ايوه انزل بقا مش قادرة
أنا:نزلت امصهم جامد وارضعهم
جومانه: كمل مبقتش قادرة
أنا: اكمل اي وايدك فين كدا
جومانه: ايدي بتدعكه كمل بقا انا هايجه
أنا:متشيلي ايدك واحط لساني اجمل
جومانه: ااااااه ياريت مش قادره تعالي الحسه ونيكني مش قادرة
أنا: جيت بمصه يا لبوة وهفشخ شفايفه والحسها اوي
جومانه: اااه افشخني يا محمود افشخني انا لبوتك وشرموطتك
أنا: ادعكي يا لبوة ف كسك وهاتي عسلك عايز ادوقه
جومانه: ااااااه مش قادرة بجيب بجيب
أنا: هاتي عسلك كله يا وسخه هاتي
جومانه: اوف جبتهم مش قادره تعالي نيكني
أنا: جيت وبحركه علي كسك يا لبوة وبضرب كسك
جومانه: دخله ابوس ايدك مش قادرة
أنا: ادخل اي يا لبوة
جومانه: دخل زبك مش قادرة عايزة اتناك نيكني
أنا:
بدخله يا لبوة وبنيك ف كسك اهو
جومانه: اه نيك جامد انت مكيفني اوي
أنا: بفشخ كسك يا لبوة زبي بنيكك جامد يا شرموطه
جومانه:
ااه نيك اوي يا دكري افشخني
أنا: هفشخك واعشر كسك بلبني يا لبوة
جومانه: اااه عشرني اوي
أنا: بنيك ف كسك ي متناكه اوف زبي مش قادر عايز يجيب
جومانه: اااااه هات ف كسي املاني اااااه
أنا: انا بجيب ي لبوة اوف اجيب فين بسرعه
جومانه: اااااااااه وانا بجيب املي كسي يا حودة مش قادرة
أنا: ااه خدي ف كسك ي لبوة مش قادر بيجوا جواكي


وف عز منا بجيب لبني كله يا عزيزي لقيتني صحيت لقيت رسالة من جومانه بتشكرني ان اللاب اتصلح افاجئ وان كل دا كان مجرد حلم !!!
والي هنا عزيزي يكون الجزء الاول خلص واشوفكوا ف الجزء التاني



يقول أحد الحكماء :



كلام الناس اشبه بالتراب إذا لم يطير بالهواء فهو يداس بالأقدام عش عفويتك فالألسنة لن تصمت !



سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس
عاش كمل
 
العبقرية أنّك تفهم وتصمت ؛ تُلاحظ وتُخفي ؛ تُشاهد ولا تُعلِّق ؛ جميل هو إحساسك بإكتشاف مَنْ حولك وفهمك العميق لنيّاتهم أجمعين ..

نبدأ بال "الجزء الاول"

-اصحي يا بشمهندس النهاردة اول يوم جامعة مش عايزين تأخير زي كل يوم
بفوق من النوم وبدعك عيني وبحاول اخبي الباشا الي صاحي من قبلي دا وبرد عليها
: صباح النور يا اجمل ماما ف الدنيا جهزي الفطار علي ما اخد دش ف السريع
وبهرب ع الحمام واختي بتعلقلي الغيار ع الباب وتستعجلني عشان تاخد دش وتنزل الجامعه معايا
محمود دا اسمي او هنفترض انه اسمي 22 سنه داخل 3 كلية هندسة اتخصصت كمان وبقيت مهندس حاسبات مؤقت لعند التخرج وابقي رسمي زبي مش خارق وطولة اتنين متر ونص وكدا لا هو عادي خالص ممكن 16:18سم جسمي حلو مش معضل ومش مهمل ف نفسي وسط بشرتي مايلة للسمار سيكا بحكم الجو الي عايشين فيه دا بحكم دراستي ف اتعلمت لغات برمجه وكام حاجه ف الهاكينج هينفعوني دا كان وصفي ف السريع وطبعا يا عزيزي انا مش ديوث ف مش هوصف اهل بيتي وملهمش دور رئيسي ف القصه وهوصف الشخصيات الي هتظهر واحده واحده.

بخلص الحمام وبخرج اقعد ع السفره وافطر مع اختي وماما وبابا.
"بابا"
بابا كمل ال 47 سنه من كام يوم اسمر وطويل شغال موظف عادي زي كل موظفين البلد بس شغله بيحكم عليه يبيت برا البيت يومين ويرجع يومين

فطرنا ونزلنا روحنا الجامعه يوم دراسي عادي محدش من صحابي نزل انا نزلت عشان اوصل اختي الي كان اول يوم ليها ف اولي تجارة وصلتها وعرفتها ع المكان هناك وخلصت ملقتش حد من العيال ف روحت ع البيت وانا ف الشارع ومروح ع البيت قابلت جارتي جومانة....

"جومانة"
بطلة من ابطال القصة
19 سنه 65 كيلو الجسم المظبوط بالظبط صدرها وسط ممكن تمسكه ب كف ايدك كدا ويبقي ماليه طيزها مرفوعه لفوق واوف اح لبسها دايما ملزق عليها وصدرها دايما لو بصيت عليها هتعرف تشوف بين بزازها بكل سهولة رغم لبسها وتحسها شرموطة ف نفسها بس عمرنا ما سمعنا عنها سمعة او حتي انها ماشيه مع ولد او كدا ..


لقيتها محتاسه بالانبوبه ف المدخل مش عارفه تطلعها قولت اساعدها ساعدتها وقالتلي اللاب بتاعي في مشكلة تعالي صلحه وطلعت معاها للشقه اصلح اللاب ولبسها كان ملفت فشخ وهيجتني عليها اللبوة وباباها كان ف الحمام خرج سلم عليا
عمي محمد: اي يا محمود عرفت تصلحه ولا اي
انا : عيب عليك ولا اي حاجه ظبطه اهو واي حاجه خلي جومانة تكلمني واتس تشرحلي وهقولها تصلحه ازاي لو حصله حاجه
عمي محمد : تسلم يا حوده .. خدي منه الواتس يا جومانة عشان لو حصل حاجه
جومانة : هات يا محمود الواتس بتاعك
انا : حاضر خدي اهو 0120*********

سجلت الرقم وبعتتلي ماسج وانا سجلته وروحت.
كنت قاصد انها تاخد الرقم عشان اتمتع ب صورها الي اكيد بتنزلها ستيت وهي كانت بطل ونفسي فيها اوي..

كنت هجت من لبس جومانة قولت اروح افك عشرة وانام وبالفعل كنا الساعه 4 تقريبا روحت فكيت عشرة وخدت الدش المظبوط ونمت..

وصحيت من النوم بليل مسكت الفون لقيت البطل مكلمني ع الواتس وفضلنا نرغي طول الليل ونتكلم ف مواضيع كتير وبتاع
وفضلت تسالني بحب مين وبتاع والكلام اخد مجري تاني ودخلنا ف سكة العلاقات بقا وانها لسه خارجه من علاقة فاشله
وانا كنت المجنح الي ظهرلها وفضلت اهديها وكدا واني معاها وجنبها وبعدها بعتلها ريكورد فيه بوسه قولتلها دا ليكي عشان متفكريش ف سيه روميو بتاعك دا وهي فرحت جدا بالريكورد وقالتلي بوسني تاني ف بوستها ف ريكورد تاني وحسيت ان الليله هتبقي فيها سكس شات والعب يا حضري

جومانه: البوسه حلوة اوي
أنا: وهتبقي احلي لو علي شفايفك
جومانه: احمم عيب كدا يا محمود الاه
أنا: ايوه صح عيب متجيبي انت بوسه
جومانه: امواااااااااه "ف ريكورد"
أنا: اموت انا متيجي نحارب الاعداء
جومانه:ازاي يعني
أنا:يعني بدل ما تبقي بوسة عبسيه البوسة تبقي ف رقبتك مليانه اعداء
جومانه: اممممم واي كمان
حسيتها بدأت تسيح مني
أنا: وادوق القرقوشة الي ف اخر ودنك دي لازم اشوف طعمها
جومانه: متدوق يا حودة هو حد ماسكك
أنا: هبوسها وامصها يا جومانة وامد ايدي امسك حاجه نفسي فيها
جومانه: امم نفسك ف اي ي حبيبي
أنا: ف بزازك يا لبوة
جومانه: عيب متشتمش و اسمه صدري وبعدين بس بقا بيوجعني
أنا: تؤ اسمها بزازي يا لبوة وهشتم عندك اعتراض؟
جومانه: لا معنديش كمل بقا
أنا:
وانزل ب ايدي افعص بزازك جامد
جومانه: ااااه بالراحه بزازي فيها نار يا محمود
أنا: هنزل ابوسها وامصها يا لبوة
جومانه:
ايوه انزل بقا مش قادرة
أنا:نزلت امصهم جامد وارضعهم
جومانه: كمل مبقتش قادرة
أنا: اكمل اي وايدك فين كدا
جومانه: ايدي بتدعكه كمل بقا انا هايجه
أنا:متشيلي ايدك واحط لساني اجمل
جومانه: ااااااه ياريت مش قادره تعالي الحسه ونيكني مش قادرة
أنا: جيت بمصه يا لبوة وهفشخ شفايفه والحسها اوي
جومانه: اااه افشخني يا محمود افشخني انا لبوتك وشرموطتك
أنا: ادعكي يا لبوة ف كسك وهاتي عسلك عايز ادوقه
جومانه: ااااااه مش قادرة بجيب بجيب
أنا: هاتي عسلك كله يا وسخه هاتي
جومانه: اوف جبتهم مش قادره تعالي نيكني
أنا: جيت وبحركه علي كسك يا لبوة وبضرب كسك
جومانه: دخله ابوس ايدك مش قادرة
أنا: ادخل اي يا لبوة
جومانه: دخل زبك مش قادرة عايزة اتناك نيكني
أنا:
بدخله يا لبوة وبنيك ف كسك اهو
جومانه: اه نيك جامد انت مكيفني اوي
أنا: بفشخ كسك يا لبوة زبي بنيكك جامد يا شرموطه
جومانه:
ااه نيك اوي يا دكري افشخني
أنا: هفشخك واعشر كسك بلبني يا لبوة
جومانه: اااه عشرني اوي
أنا: بنيك ف كسك ي متناكه اوف زبي مش قادر عايز يجيب
جومانه: اااااه هات ف كسي املاني اااااه
أنا: انا بجيب ي لبوة اوف اجيب فين بسرعه
جومانه: اااااااااه وانا بجيب املي كسي يا حودة مش قادرة
أنا: ااه خدي ف كسك ي لبوة مش قادر بيجوا جواكي


وف عز منا بجيب لبني كله يا عزيزي لقيتني صحيت لقيت رسالة من جومانه بتشكرني ان اللاب اتصلح افاجئ وان كل دا كان مجرد حلم !!!
والي هنا عزيزي يكون الجزء الاول خلص واشوفكوا ف الجزء التاني



يقول أحد الحكماء :



كلام الناس اشبه بالتراب إذا لم يطير بالهواء فهو يداس بالأقدام عش عفويتك فالألسنة لن تصمت !



سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس
حلوة بس طول الأجزاء شوية
 
تم اضافة الجزء الثاني
 
العبقرية أنّك تفهم وتصمت ؛ تُلاحظ وتُخفي ؛ تُشاهد ولا تُعلِّق ؛ جميل هو إحساسك بإكتشاف مَنْ حولك وفهمك العميق لنيّاتهم أجمعين ..

نبدأ بال "الجزء الاول"

-اصحي يا بشمهندس النهاردة اول يوم جامعة مش عايزين تأخير زي كل يوم
بفوق من النوم وبدعك عيني وبحاول اخبي الباشا الي صاحي من قبلي دا وبرد عليها
: صباح النور يا اجمل ماما ف الدنيا جهزي الفطار علي ما اخد دش ف السريع
وبهرب ع الحمام واختي بتعلقلي الغيار ع الباب وتستعجلني عشان تاخد دش وتنزل الجامعه معايا
محمود دا اسمي او هنفترض انه اسمي 22 سنه داخل 3 كلية هندسة اتخصصت كمان وبقيت مهندس حاسبات مؤقت لعند التخرج وابقي رسمي زبي مش خارق وطولة اتنين متر ونص وكدا لا هو عادي خالص ممكن 16:18سم جسمي حلو مش معضل ومش مهمل ف نفسي وسط بشرتي مايلة للسمار سيكا بحكم الجو الي عايشين فيه دا بحكم دراستي ف اتعلمت لغات برمجه وكام حاجه ف الهاكينج هينفعوني دا كان وصفي ف السريع وطبعا يا عزيزي انا مش ديوث ف مش هوصف اهل بيتي وملهمش دور رئيسي ف القصه وهوصف الشخصيات الي هتظهر واحده واحده.

بخلص الحمام وبخرج اقعد ع السفره وافطر مع اختي وماما وبابا.
"بابا"
بابا كمل ال 47 سنه من كام يوم اسمر وطويل شغال موظف عادي زي كل موظفين البلد بس شغله بيحكم عليه يبيت برا البيت يومين ويرجع يومين

فطرنا ونزلنا روحنا الجامعه يوم دراسي عادي محدش من صحابي نزل انا نزلت عشان اوصل اختي الي كان اول يوم ليها ف اولي تجارة وصلتها وعرفتها ع المكان هناك وخلصت ملقتش حد من العيال ف روحت ع البيت وانا ف الشارع ومروح ع البيت قابلت جارتي جومانة....

"جومانة"
بطلة من ابطال القصة
19 سنه 65 كيلو الجسم المظبوط بالظبط صدرها وسط ممكن تمسكه ب كف ايدك كدا ويبقي ماليه طيزها مرفوعه لفوق واوف اح لبسها دايما ملزق عليها وصدرها دايما لو بصيت عليها هتعرف تشوف بين بزازها بكل سهولة رغم لبسها وتحسها شرموطة ف نفسها بس عمرنا ما سمعنا عنها سمعة او حتي انها ماشيه مع ولد او كدا ..


لقيتها محتاسه بالانبوبه ف المدخل مش عارفه تطلعها قولت اساعدها ساعدتها وقالتلي اللاب بتاعي في مشكلة تعالي صلحه وطلعت معاها للشقه اصلح اللاب ولبسها كان ملفت فشخ وهيجتني عليها اللبوة وباباها كان ف الحمام خرج سلم عليا
عمي محمد: اي يا محمود عرفت تصلحه ولا اي
انا : عيب عليك ولا اي حاجه ظبطه اهو واي حاجه خلي جومانة تكلمني واتس تشرحلي وهقولها تصلحه ازاي لو حصله حاجه
عمي محمد : تسلم يا حوده .. خدي منه الواتس يا جومانة عشان لو حصل حاجه
جومانة : هات يا محمود الواتس بتاعك
انا : حاضر خدي اهو 0120*********

سجلت الرقم وبعتتلي ماسج وانا سجلته وروحت.
كنت قاصد انها تاخد الرقم عشان اتمتع ب صورها الي اكيد بتنزلها ستيت وهي كانت بطل ونفسي فيها اوي..

كنت هجت من لبس جومانة قولت اروح افك عشرة وانام وبالفعل كنا الساعه 4 تقريبا روحت فكيت عشرة وخدت الدش المظبوط ونمت..

وصحيت من النوم بليل مسكت الفون لقيت البطل مكلمني ع الواتس وفضلنا نرغي طول الليل ونتكلم ف مواضيع كتير وبتاع
وفضلت تسالني بحب مين وبتاع والكلام اخد مجري تاني ودخلنا ف سكة العلاقات بقا وانها لسه خارجه من علاقة فاشله
وانا كنت المجنح الي ظهرلها وفضلت اهديها وكدا واني معاها وجنبها وبعدها بعتلها ريكورد فيه بوسه قولتلها دا ليكي عشان متفكريش ف سيه روميو بتاعك دا وهي فرحت جدا بالريكورد وقالتلي بوسني تاني ف بوستها ف ريكورد تاني وحسيت ان الليله هتبقي فيها سكس شات والعب يا حضري

جومانه: البوسه حلوة اوي
أنا: وهتبقي احلي لو علي شفايفك
جومانه: احمم عيب كدا يا محمود الاه
أنا: ايوه صح عيب متجيبي انت بوسه
جومانه: امواااااااااه "ف ريكورد"
أنا: اموت انا متيجي نحارب الاعداء
جومانه:ازاي يعني
أنا:يعني بدل ما تبقي بوسة عبسيه البوسة تبقي ف رقبتك مليانه اعداء
جومانه: اممممم واي كمان
حسيتها بدأت تسيح مني
أنا: وادوق القرقوشة الي ف اخر ودنك دي لازم اشوف طعمها
جومانه: متدوق يا حودة هو حد ماسكك
أنا: هبوسها وامصها يا جومانة وامد ايدي امسك حاجه نفسي فيها
جومانه: امم نفسك ف اي ي حبيبي
أنا: ف بزازك يا لبوة
جومانه: عيب متشتمش و اسمه صدري وبعدين بس بقا بيوجعني
أنا: تؤ اسمها بزازي يا لبوة وهشتم عندك اعتراض؟
جومانه: لا معنديش كمل بقا
أنا:
وانزل ب ايدي افعص بزازك جامد
جومانه: ااااه بالراحه بزازي فيها نار يا محمود
أنا: هنزل ابوسها وامصها يا لبوة
جومانه:
ايوه انزل بقا مش قادرة
أنا:نزلت امصهم جامد وارضعهم
جومانه: كمل مبقتش قادرة
أنا: اكمل اي وايدك فين كدا
جومانه: ايدي بتدعكه كمل بقا انا هايجه
أنا:متشيلي ايدك واحط لساني اجمل
جومانه: ااااااه ياريت مش قادره تعالي الحسه ونيكني مش قادرة
أنا: جيت بمصه يا لبوة وهفشخ شفايفه والحسها اوي
جومانه: اااه افشخني يا محمود افشخني انا لبوتك وشرموطتك
أنا: ادعكي يا لبوة ف كسك وهاتي عسلك عايز ادوقه
جومانه: ااااااه مش قادرة بجيب بجيب
أنا: هاتي عسلك كله يا وسخه هاتي
جومانه: اوف جبتهم مش قادره تعالي نيكني
أنا: جيت وبحركه علي كسك يا لبوة وبضرب كسك
جومانه: دخله ابوس ايدك مش قادرة
أنا: ادخل اي يا لبوة
جومانه: دخل زبك مش قادرة عايزة اتناك نيكني
أنا:
بدخله يا لبوة وبنيك ف كسك اهو
جومانه: اه نيك جامد انت مكيفني اوي
أنا: بفشخ كسك يا لبوة زبي بنيكك جامد يا شرموطه
جومانه:
ااه نيك اوي يا دكري افشخني
أنا: هفشخك واعشر كسك بلبني يا لبوة
جومانه: اااه عشرني اوي
أنا: بنيك ف كسك ي متناكه اوف زبي مش قادر عايز يجيب
جومانه: اااااه هات ف كسي املاني اااااه
أنا: انا بجيب ي لبوة اوف اجيب فين بسرعه
جومانه: اااااااااه وانا بجيب املي كسي يا حودة مش قادرة
أنا: ااه خدي ف كسك ي لبوة مش قادر بيجوا جواكي


وف عز منا بجيب لبني كله يا عزيزي لقيتني صحيت لقيت رسالة من جومانه بتشكرني ان اللاب اتصلح افاجئ وان كل دا كان مجرد حلم !!!
والي هنا عزيزي يكون الجزء الاول خلص واشوفكوا ف الجزء التاني



يقول أحد الحكماء :



كلام الناس اشبه بالتراب إذا لم يطير بالهواء فهو يداس بالأقدام عش عفويتك فالألسنة لن تصمت !



سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس

"الجزء الثاني"





أسف ع التأخير ويلا نبدأ


"لقطه مستقبلية ......"
جومانه: اااااه ااااااه دخله يا محمود نيكني جامد اووف انت طلعت جامد اوي
أنا:
بنيكك يا شرموطة برزعه ف كسك يا لبوة
أنا: فاكرة يا كسمك من ساعتين وانت بتقولي لااااااااااا انا مش زيهم مش زي البنات الي تعرفهم فوق يا حبيبي كداا
جومانه: اااه فاكرة كسي نار نفسي تفشخني اوي انا مش زيهم انا شرموطة اكتر منهم افشخني
أنا: بفشخك يا كسمك بفشخ ف كسمك ..........



نرجع للوقت الحاضر
حللللللللللم!! يعني كل دا كان حلم لا لا لا مستحيل دنا اموتني
وهنا بيتكلم الشيطان الي ف دماغي
نفسي: بما ان الوتكه عجبتك ف الحلم يبقي لازم تجرب ف ارض الواقع
انا لنفسي : عيب عليك دا لازم يحصل.

وبمسك الموبايل ارد علي البطل بتاعنا

جومانه: شكرا يا محمود اللاب اشتغل وكله تمام
أنا:العفو انا معملتش حاجة يا قمر
جومانه: لا بجد انت شاطر جدا ولو حصل حاجة تاني هكلمك بقا اسفه هقرفك
أنا: انت براحتك يا بطل الابطال.

شافت اخر رسالة ومردتش وهنا انا قولت اي الغباء دا طب امسح ولا اي انا تقريبا اتسرعت بس يلا مش مهم وكملت يومي عادي
ونزلت خلصت كام مشوار كدا وعبود رن عليا

"عبود..."

عبود زميلي ف الكلية من قرية جنبنا واصحاب بقالنا سنين وحرفيا زي الطيزين ف لباس جسمه ضعيف شوية من دحيحة الدفعه بس اي منبع النودز والسكس ف الدفعه



خلصت الي ورايا وقولت اروح ع القهوه اقعد مع عبود وفعلا روحتله وفضلنا نلعب ف دومينو وكالعاده فشخته وكسبته فرق 65 بونط وهو زهق وقال مش لاعب معاك تاني انت بتسرق


أنا: انت عبيط يسطا هسرق اي دي دومينو
عبود: مش مهم بس انت بتسرق برضو
أنا: حجة العويل يا كسمك اتعلم وابقي تعالي مصمص
عبود: وحياة كسمك ل اكسبك بكرا اتقل وتعالي بقي شوف الجديد بقالنا اسبوع مقعدناش سوا
أنا:
ايوه كدا دلعني تعالي وريني يا حبيبي
عبود: تعالي يا شق

وفضل يوريني ف نودزات الي الحريم بعتهاله بيسكس شات مع نص بنات مصر العرص
واشكال والوان وشوية حريم اي خلت البتاع 120سم قدام وكنت قاعد ع القهوة احسد ف كسمه

وهو بيقلب ف النودزات كان في ف وسطهم كام اسكرين شوت كدا المهم هو مهتمش وعداها

أنا: لا لا ارجعلي كدا اي الاسكرينات دي عايز اشوف
عبود: ياعم تشوف اي دي سكرينات لقيتها ع الفيس اول امبارح بيقولوا بنت من هنا بس مش عارف مين
أنا: حلو دا وريني اشوف
عبود:
خد ياعم الفون كله هقوم افك مايه

وانا اخدت الفون وبقلب ف الاسكرينات واي دا سكس شات عادي بيقع قدامي كتير بس الي شدني انه لبنت من المنطقه ف الفضول شدني وقولت اقرا

الولد: متجيبي بوسة شفايفك دي وحشتني اوي
البنت: وحشتك اي اسكت بقا كنت هتفضحنا اخر مره روحت شفايفي
الولد: شفايفك بس الي كانت ددمم يا لبوة
البنت: بس يا سافل مانت رضعتهم هما كمان
الولد: هما اي يا لبوة
البنت:
بزازي يا احمد الاه " وهنا عرفت ان الواد اسمه احمد لان الاكونت كان فيك "
أحمد: ماهم بجد جامدين نيك ومبقدرش اقاومهم
البنت: بس بقا عشان انا هجت ونفسي تفشخني دلوقتي
أحمد: متوريني بزازك يا لبوة واتصوري
البنت:
اوووف انا عارفه مش هتجيبها ل بر استني اتصور ف الحمام
أحمد: لا يا كسمك اتصوري ع الكنبه ف الصالة
البنت: اوف مجنون بس بحبك
أحمد: طب يلا يا كسمك اتصوري
البنت: حاضر يا حبيبي دقيقه

وقامت تتصورله البنت عشان الماسج الي بعدها اتاخرت عشر دقايق

أحمد: متخلصي يا لبوة كل دا
البنت: يوووه بقا اتصورت خلاص استني ابعتهم

وبعتت صورتين لبزازها وهي ف الصالة وع الكنبة واي داااااااا ستوب!!!!!!!!
الكنبة دي انا عارفها
احااااااااا دي كنبة جومانة انا كنت هناك امبارح وعارف شكلها كويس احا !!!!
يعني البنت دي تبقي جومانة !!!!!!!!!!

نقلت الصورتين الي بعتتهم للواد عندي وبعت الاسكرينات دي ليا الا وعبود داخل

عبود: اي يا صحبي اتاخرت عليك
انا: لا انا كدا فل انا هطير انا
عبود: يبني احنا لحقنا نقعد
أنا:
لا ياعم معلش هطير


وسلمت علي عبود وحرفيا قولت دا وقعلي من فوق دا وروحت وفضلت بقا افكر ادخل عليها ازاي وكدا واتكتك ازاي اوقع اللبوة دي تحت مني وانيكها كمان



فكرت اعمل اكونت فيك وابتزها ........
بس احا بنات اليومين دول نصهم فينهم بقت فارغه ولا هيهمها حاجه طب اعمل اي فكر يا مخ فكر

بص هي هتيجي لوحده هروح اكلمها

فتحت واتس ولقيتها اونلاين ومنزله ستوري كمان صورة ليها بس اي اوف اح بجد

انا: طب بذمتك مش عيب مبقاش عندك من زمان ومشوفش الجمال دا كدا علي طول
جومانة: تسلم يا حودة بجد
انا: تسلم اي انا مش بجامل انت بجد زي القمر دا يبخته
جومانة: يبخت مين يا ولا
انا: يبخته الي انت من بخته يا بطل
جومانة: ههههه يخرب عقلك بطل اي عيب كدا هزعل منك
انا: لا لا انا ميهونش تزعل مني يا جميل انا بطاطا تحت رجليك
جومانة: يخربيتك انت دمك سكر بجد
انا: اه انا بمشي اصلا انقط سكر
جومانة: يا خفيف واي كمان
انا: وانت بتمشي تنقط عسل
جومانة: لا بجد كل بعقلي حلاوة
انا: لا انت بجد بتنقط عسل وانا هموت وادوق العسل
جومانة: ولد تدوق اي انت بتقول اي يخربيتك
انا: العسل يوه متفهمنيش صح
جومانة: طب عيب بقا هزعل منك بجد
انا: طب خلاص تعالي اصالحك ياست
جومانة: ايوة كدا صالحني يلا
انا: مين الي زعلان دلوقتي ؟
جومانة: انا يا سيدي
انا: ومين الي زعلك
جومانة: انت ياعم هو امتحان
انا: يعني بذمتك انا ازعلك اوانا اصالح كمان المفروض انت تصالحيني اصلا
جومانة: لا بجد !!!! اقنعتني يا ولا تتصالح ازاي
انا: هاتي بوسة
جومانة: لااااااااااا انا مش زيهم مش زي البنات الي تعرفهم فوق يا حبيبي كداا

حسيت ان الدنيا بتبوظ مني وهتقلب ف اضطريت اتجاوز الحته دي


انا: طب بجد عايز اكلمك ف موضوع مهم
جومانة:
قول ولو حاجه كدا ولا كدا هبلكك بجد يا محمود
انا: بصي مفيش حاجه دا موضوع عادي عايز اخد رأيك فيه
جومانة: قول ياعم
انا: كنت بحب واحده اوي اوي بجد بس للاسف
جومانة: اي ماتت ؟
انا: ياست بعد الشر يخربيتك مش كدا
جومانة: طب اي ياعم قول
انا: وقع قدامي شات ليها وبجد مش عارف اعمل اي ولا اتصرف ازاي
جومانة: بص اهدا كدا وفكر ولازم تواجهها بيه
انا: تفتكري لازم اواجهها بجد انا خايف اعمل كدا
جومانة: لا متخافش واجهها وشوف رد فعلها
انا: طب هروح ابعتلها الاسكرينات من غير ما اتكلم حتي كلمه ولا اقولها حاجه هبعت الاسكرينات وبس
جومانة: ايوه اعمل كدا

وقومت باعت الاسكرينات والصور ليها وهي ف ثانيه

جومانة: اي دااااا اي دا بجد لا لا لا محمود اي دا جبت الحاجه دي منين عشان خاطري "وبدات تعيط"

قولت اتقل ومردتش عملت سين قامت باعته ريكورد

جومانة: "وهي بتعيط" عشان خاطري رد عليا اي دا وجبته منين عشان خاطري متبعتش حاجه لحد انا هفهمك دي حاجات قديمه اوي وضحك عليا ومبقتش اكلمه بس عشان خاطري لو حد عرف هيموتوني فيها رد عليا وهعملك الي انت عايزة عشان خاطري ...
انا: أي حاجه أي حاجه !
جومانة: ايوه اي حاجه بجد

وهنا انا بصيت ل نفسي ب نظرة الشيطان دي وقولت بس جت علي حجري.................... ونقفل الجزء دا








عارف ان الجزء صغير بس هعوضكوا اني انزل الجزء التالت ف اسرع وقت

سلاااااااااااااااااااااااااام من المهندس
كمل يا برنس وما تتاخر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: Fares 69
فين باقي القصه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%