NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 26/2/2023

شكرا ليك واتفق معاك في موضوع مش حقول التأخير بس في قصص جميله انا قرأتها بنفسي ومكملتش ومن ايام المنتدى التاني بس متعرفش الظرف اللي عند الكاتب اما عني انا فمن حق القارء يكون عارف ان كانت القصه حتكمل او لا ولو في تأخير حيكون قد ايه وعموما الجزء الجاي حينزل النهارده 🌹
حبيبى يا كبير...

يا بروف الجديد متى

جامد جدا وياريت رضاا تبقاا سليمه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء السادس

• ماااشي
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
عاش اوووووى يا بروف
استمر يا غالى
منتظر الجديد

فين الجزء السابع

عاش يا نجم

إيه ده اللى يقل يابا القصة ضرب نار ياسطى واى عضو لازم يكتب تعليق ويقول رأيه وأنا عارف إن جميع الأعضاء ناس عارفه يعنى ايه تعليق.. التعليق يعنى إحنا مقدرين الكاتب اللى كتب القصة.. التعليق إن إحنا عارفين المجهود المبذول علشان خاطر نتمتع..التعليق إن إحنا بنجبر الكاتب إنه يبدع علشان يكتب لنا قصة على مستوى عالى..التعليق إن إحنا نقول ولو كلمة شكراً..
امتعتنى يا برووووف بس برضه الجزء صغير تسلم ايدك يا باشا وتسلم على التنوع والأحداث الشيقة ومتتأخرش علينا فى الجزء السابع..
مع خالص تحياتى...

إيه ده اللى يقل يابا القصة ضرب نار ياسطى واى عضو لازم يكتب تعليق ويقول رأيه وأنا عارف إن جميع الأعضاء ناس عارفه يعنى ايه تعليق.. التعليق يعنى إحنا مقدرين الكاتب اللى كتب القصة.. التعليق إن إحنا عارفين المجهود المبذول علشان خاطر نتمتع..التعليق إن إحنا بنجبر الكاتب إنه يبدع علشان يكتب لنا قصة على مستوى عالى..التعليق إن إحنا نقول ولو كلمة شكراً..
امتعتنى يا برووووف بس برضه الجزء صغير تسلم ايدك يا باشا وتسلم على التنوع والأحداث الشيقة ومتتأخرش علينا فى الجزء السابع..
مع خالص تحياتى...
حبيبي و اخويا ححاول بس لغايه دلوقتي حيكون يوم الجمعه الا اذا حصل تغيير في الشفت

عظمة وخصوصا الصور الي بعد كل جزء
بس لو امكن انك تعمل البوم لكل شخصية وتنزل الالبوم ده في قسم الصور وتحط لنكه هنا هيكون افضل بمراحل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%