NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الخامسة | ـ حتي الجزء السادس 22/5/2023

Psycho Professor

نسوانجى متقحرط
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
➤السابقة

السلسلة الخامسة

الجزء الأول

وقفنا في السلسله اللي فاتت عند

عند الشبح

موبايله رن وكانت مكالمه من رقم خاص
الشخص: تعرف وحده اسمها رضا
الشبح: اه لييه
الشخص: اتمسكت وجايه عندنا عالاداره وبيقولوا انها شغاله مع الشبح اللي هو سيادتك
الشبح: متشيلش هم مفيش اي حاجه عليا
الشخص: حنشوف بس لو العكس حسك عينك اسمي او اسم الناس اللي فوق يجي على لسانك
الشبح: متخفش
الشخص: أقرب طياره وتطير لغايه مشوف الحكايه
الشبح: لا مش حسافر بس حختفي لغايه متشوف الحكايه
الشخص: واستنى متحولش اي حاجه من الصفقه الاخيره لغايه مكلمك
الشبح: تمام منتظر اتصالك

فلاش باك
نفس يوم التسليم العصر

في القسم مكتب العقيد عمر
( العقيد عمر ٤٣ سنه متجوز من بنت خالته والاثنين من عيله غنيه ومش مخلفين والعيب من مراته عنده ميول معينه حنعرفها في القصه)
كان قاعد العقيد عمر في المكتب مستني الظابط علاء وبعد ٥ دقايق وصل علاء
العقيد عمر: اتفضل اجلس وصلت لايه في قضيه الشبح
الملازم: علاء لسه مفيش اي حاجه جديده ومفيش اي صفقه حصلت
العقيد عمر: طيب في وحده شغاله مع الشبح اسمها رضا وفي واحد اسمه طارق كمان لسه جديد في السوق متجوز من مدام نورهان العاصي بكره الاتنين يكونو عندي
الملازم علاء: البنت حتكون هنا اما طارق ده انا عارفه وبقالي فتره ماشي وراه وصحيح كان شغال في الممنوع بس كان غصب عنه وغير كده مكنش طرف اساسي يعني مفيش حاجه عليه وانا اتأكد بنفسي من ده بس بعد متجوز من مدام نورهان مفيش اي شغل شمال
العقيد عمر: طيب ده رقم وعنوان مدام نورهان اتصل بيها واسمع منها وبلغني حتعمل ايه
الملازم علاء: تمام وراح مكتبه وطلب من المعاون بتاعه يجيب معلومات عن رضا وتكون دقيقه وعاوزها في أسرع وقت

بعد نص ساعه
كان علاء عند نورهان في البيت
ملازم علاء: حضرتك انا جاي عشان اعرف ايه اللي تعرفيه عن جوز حضرتك طارق و الشخص الملقب بالشبح
نورهان: حكتله كل اللي قالته رضا
الملازم علاء: بصي مدام نورهان انا مقدر اللي عملتيه وجيتي تبلغي عن جوزك ودي حاجه مش قليله بس جوزك بس جوزك بريء وانا دورت وراه وزمان كان مجبور يعمل ده والدليل انه بعد متجوزك وهو بعيد وانا حاط عليه مراقبه ٢٤ ساعه وحاجه تانيه في حد قاصد يعمل كده واكيد رضا بدليل انها كشفت الحاجه ليك مع انها مع طارق والشبح بس ودا دليل اكبر ان الشبح ورضا شغالين سوى ودا خيط مهم في قضيه الشبح
نورهان: عشان كده رضا أكدت عليا الموضوع يفضل بره الحكومه وسكتت شويه انت متأكد ان طارق بريء
الملازم: علاء زي منا متأكد اني شايفك
نورهان: **** يطمنك ويارب تقبضو على الناس دول علاء رجع القسم وبعد ٣ ساعات كان المعاون موجود ومعاه كل المعلومات عن رضا

بعد وقت التسليم

سهى: بتكلم الشبح
الشبح: خير في ايه تاني مش تمت البيعه خلاص
سهى: اه تمت بس انا مش عارف انت مش عاوزني ليه وانا دايما مشرفاك ورافعه راسك
الشبح: اخلصي عاوزه ايه
سهى: تعرف وحده إسمها رضا
الشبح: اه ليه
سهى: طيب حاسب منها عاوزه تنصب عليك تسلمك للحكومه
الشبح: بدحك متخافيش عليا بعرف أأمن نفسي
سهى: معتقدش بعد معرفت انها متفقه مع انجي وحمو يطلعو ب ١٠ مليون من بيعه السنتر دا غير أنها انها خلت ريهام بنت رضوى تبقى في بيت سيكا شريكك الجديد اللي بيحب ريهام وبعد كده يسجل السنتر بسمها وهي بدورها تسجله باسم رضا من غير ولا مليم والسيوله حيجيبها من الخمسين بتاعتك عشان طارق باع البضاعه ب ٥٠ مليون مش بس كده دي حتى دفعتك ٥٠ مليون في بضاعه حتوصلك مغشوشه بعد مجندت رجاله سيكا واتفقت انهم يبدلو البضاعه بس انا جيت وقلتلك كل ده وكمان لما قلت البضاعه معايا كنت بتكلم عن البضاعه دي الاصليه مش المغشوشه بعد متتبدل يعني باشاره منك تكون عندك البضاعه القديمه والجديده يعني رضا بتلعب بيكم انتو الاتنين
الشبح فضل ساكت وبعدين قال: حرجع اكلمك وراح متصل بسيكا
سيكا: مبروك علينا البضاعه
الشبح: ** يبارك بس قولي حتشتري السنتر
سيكا: اه حشتريه
الشبح: وبكام حتشتريه
سيكا: ٣٥ مليون
الشبح: ازاي انت ممعكش سيوله
سيكا: حتصرف
الشبح: برافو عليك شكلك حتبقى حاجه وطيب حتسجله باسم مين اكيد مش باسمك
سيكا: محتار بس بفكر اسجله باسم ريهام بنت رضوى عشان لو لعبت بديلها البسها الليله
الشبح: مش خايف تدحك عليك وتسجله باسم حد
سيكا: فكرت في دي بس مش حتعملها عشان حتكون خايفه على رضا وغير انها تحت ايدي
الشبح: تمام حنتقابل قريب وقفل الخط
رجوع من الفلاش باك

في الحاره
بعد مخلص الفرح والكل طلع لبيته نروح لبيت فايزه
كانت فايزه وعفاف وخالد وعلي وسلمى وكانت عفاف بتوصي علي على سلمى والعكس
خالد: ثواني يا ماما عايزك
فايزه: حاضر ثواني وجايه يا عفاف وراحت مع خالد اللي خدها عالمطبخ
خالد: اعملي عصير بسرعه
فايزه: حاضر وطلعت علب عصير وحطتهم في كبايات خالد طلع من جيبه حبتين وحطهم في كبايه وفضل يحرك ويذوب الحبايات في العصير ووزع الكبايات بحيث ان تكون اللي فيها الحبايات في وسط الاربع كبايات
خالد : دي تديها لعلي مفهوم
فايزه: مفهوم ... وخرجو الاتنين وفايزه وزعت العصير وادت الكبايه لعلي اللي شربها مره وحده
خالد: طلع موبايله وبعت لعلي مكتوب فيها ( اي رايك نعمل حاجه مجنونه ونييك ام مراتك قبل متدخل على مراتك )
علي ( يابن الشياطين فكره مجنونه بس امك حتعمل فيها ايه )
خالد( اختك نجوى موجوده حتطلع ليها وانا حظبط الموضوع )
علي(👍 نفذ )
خالد بعت رساله لسلمى( قولي لأمك انك عاوزاها شويه في الاوضه)
سلمى( حاضر)
سلمى: ماما ممكن شويه عاوزاكي جوه
عفاف: حاضر وقامت مع سلمى ودخلو الاوضه
خالد: ماما اي رايك نروح عند نجوى ونسيب العرايس ياخدو راحتهم مش احسن وبرق لها وهز راسه
فايزه: فكره جميله يلا بينا وقامت هي وخالد وخالد عمل لعلي 👍 واول مخرجو من الشقه خالد طلع موبايله واتصل بسلمى
خالد: تقولي لعلي ان امك عاوزاه النهارده لوحده من غيري فينام معاها ويرجع يكمل معاكي مفهوم
سلمى: حاضر
خالد: هاتي امك ...سلمى ادت الموبايل لعفاف
خالد: حتروحي اوضتي مع علي وتخليه عندك للصبح
عفاف: حاضر وخرجت سلمى وعفاف استنت جوه
سلمى: علي ممكن طلب
علي: عيوني ليكي
سلمى: بص يا حبيبي ماما تعبانه هنا وبتشاور على كسها تاعبها اوي فممكن تاخدها اوضه خالد وتعالجها وبعد كده ترجع ونكمل
علي: لا الف سلامه حعالجكم سوا
سلمى: لا هيا عايزاك لوحدك ومن غير خالد الا صحيح هو وطنط فبن
علي: راحو عند نجوى بس خالد حيرجع لكن انا حقوله ميجيش وطلع موبايله واتصل بخالد وقاله متجيش وحفهمك بعدين وخالد وافق ... قام علي دخل الاوضه وراح بعفاف لاوضه خالد .. خالد دخل مع امه على اوضه علي وقفل الباب من جوه
فايزه:في ايه يا خالد بنعمل هنا ايه
خالد: حتتناكي مع مرات ابنك سوا وانا قلتلك انتي شرموطه وبس وعشان كده ابنك اتجوز وحده شرموطه بتاخذ فطيزها وامها زيها وانا قررت اعاقب علي وادخل على مراته ....فايزه شافت ان مفيش فايده من الكلام ورضيت بالأمر الوقع
رخالد: حروح وارجع الاقيكم بكلوت وستيان بس واقفين في نص الاوضه وخرج راح على اوضه الضيوف وجاب شنطه ورجع واول ما دخل كانت فايزه وسلمى واقفين في نص الاوضه بكلوت وستيان راح جمبهم وجاب كرسيين وحط كل كرسي ورا وحده فيهم وجاب قماشين من الشنطه وغمى عنيهم بالقماش
خالد: مش عاوز كلام غير حاضر وراح مطلع زبرين صناعي اللي من غير رباط وطلع كريم ودهن الزبر الأول وثبته على كرسي فايزه
خالد: اعدي يا فايزه وهو راح يحرك الزبر بحيث يدخل في كس فايزه بعد مجاب الكلوت على جمب وهي بتعد حست بحاجه زي الزبر ونزلت لغايه مدخل الراس
خالد: خليه يخش كله
فايزه: حاضر ... خالد عمل نفس الحاجه مع سلمى بس خلى الزبر يخش في خرم طيزها وراح مطلع طوق للرقبه ولبس فايزه وحط فيها سلسله ونفس الحاجه مع سلمى وقام ساحبهم خلاهم يوقفو ودا خلى الزبر يطلع من خرم سلمى بس فضل ثابت في كس فايزه عشان كانت قافله عليه راح خالد يمشي بيهم في الاوضه شويه وبعد كده
خالد: انزلو علي ايدكم ورجلكم ولحسو رجلي نزلو الاتنين مع بعض وراحو يلحسو جزمه خالد وهو راح بيده يضرب طيازهم فايزه شويه وسلمى شويه وبعد شويه قالهم بس خلاص وراح مطلع زبره وحطه قدام بق سلمى وهيا راحت بلسانها تلحس في راس زبره وبدأت تنزل شويه شويه لغايه موصلت للبيضان ورجعت تاني لفوق ودخلت زبر خالد في بقها وبدأت تمص فيه خالد سحب راس امه وخلاها تروح للبيضان وبقو يمصو هما الاتنين مع بعض وفايزه بدت تستمتع شويه شويه خالد خلاهم يبدلون وراح حاضن راس امه بأيده وضامم راسها لجسمه وبدا ينيك في بقها وسلمى من وراه بتلحس بيوضه لغايه مخالد سحب الاتنين من شعرهم بالراحه وخلاهم يبوسو بعض واندمجت فايزه مع سلمى في بوسه وفي الوقت ده خالد كان بيلعب بخرم طيز امه اللي كان لسه ضيق
خالد: اطلعوا عالسرير سلمى على ظهرك وانتي الحسي كسها وهاتي طيزك الاتنين عملو زي متطلب منهم وخالد راح بل خرم طيز امه ودخله مره وحده للآخر
فايزه: طلعه طلعه بيوجع... خالد زق راسها على كس سلمى وراح يرزع فيها من غير رحمه وسلمى قفلت برجلها على رأس فايزه اللي كانت مش متحمله زبر خالد
خالد: مش انتي عاوزه تتناكي وفاتحه رجلك لعلي انا بقى حعلمك النيك على أصوله وكلبش فيها وبقى يرزع بسرعه ودا خلى فايزه ترخي خرم طيزها وتبدأ تتعود عليه
فايزه: مش بايدي انا ست محرومه واخوك استغل ده بس ارزع اجمد يا خالد زبرك حلو نيكني نيك طيزي متوقفش .. خالد كان مكمل في النيك وفضل يرزع في خرمها لغايه مسحب زبره مره وحده
فايزه: رجعه طلعته ليه
خالدنزل على طيزها بأيده كذا مره انا مش بنيكك عشان تتكيفي وراح باعد امه وراح يلعب بكس سلمى بزبره ويحرك زبره عليه وقال لأمه تجلس على وش سلمى بكل ثقلها مش عاوز يسمع صوتها واول ما قعدت فايزه راح يمشي زبره على كس سلمى بالراحه وفضل يحرك شويه لغايه مدخل زبره في كسها وفض بكارتها واول مشاف الدم طلع زبره ومسحه بمنديل وخلى امه تنام على ضهرها وقال لسلمى تغسل وترجع راح خالد حط زبره في كس امه وبدأ ينيك فيها
فايزه: ايوا يا خالد نيك امك وبلاش تبقى قاسي معاها انا معذوره ومرحتش لغريب دا اخوك
خالد لف السلسله على رقبتها وشد عليه: اخرسي عشان انتي حتشوفي ايام سوده وراح مكمل رزع فيها وبعد ٦ دقايق كانت سلمى جت اللي سحبها خالد على طول ونيمها على وشها فوق امه وراح حط زبره في خرم طيزها
سلمى:عاوزه في كسي
خالد: اخرسي وفضل ينيك شويه وراح مخرج زبره وحطه في كس فايزه اللي خدت شفايف سلمى وبقت تبوس فيها وخالد شغال نيك في كسها وفضل يرزع في كس أمه لغايه مخرج زبره وراح حطه في كس سلمى وراح يرزع في كسها اللي كان ضيق على زبر خالد اللي راح متشنج ونزل لبنه في كس سلمى وفضل شويه وطلع زبره وقام ساحب السلاسل ووقف وخلاهم يمصو الاتنين مع بعض

في مكتب المباحث
الشخص اللي كان يكلم الشبح يبقى (ملازم أول حسام ظابط فاسد وبتاع كل حاجه اهم شيء الفلوس وبيعشق النسوان موت وعايش مع مراته في بيت ابوها عندها ٣٢ سنه )
طلع موبايله واتصل بحد من العساكر اللي بيشتغل لحسابه
حسام: ها وصلتوا فين
العسكري: في القسم بس البنت معانا هنا
حسام: انت بتقول ايه ومين اللي امر بكده
العسكري: الملازم علاء خدها
حسام: طيب اقفل وراح متصل بحد بس مفيش رد اتصل تاني وتالت بس لسه مفيش رد راح متصل برقم تاني
حسام: ايوه يا قلبي جوزك فين
حد: نايم
حسام: صحيه وحرجع اكلمه ضروري

وبعد نص ساعه

كان داخل الظابط حسام ورايح لمكتب علاء واول ما دخل
حسام: ازيك يا علاء
علاء: حسام باشا منور ( علاء ملازم وشايف شغله بما يرضي *** مبيمسكش قضيه الا يجيب آخرها بإستثناء قضيه الشبح كل ما يوصل لخيط او يعمل كمين بيفلت
حسام: ممكن اعرف البنت بتاع قضيه الشبح بتعمل هنا ايه ومش في الاداره
علاء:عشان انا ماسك القضيه ولازم استجوبها
حسام: واستحوبتها
علاء: لا لسه
حسام: خلاص حنعمل التحقيق في الادراه وانا حستحوبها بطريقتي دي طرف مهم وانت بقالك فتره مش زي الاول
علاء: لا من غير طريقتك لو سمحت والتحقيق عندي انا
حسام: دا امر مش باخذ اذنك
علاء:معليش عاوز الأمر يجي من فوق ولغايه ده ميحصل البنت حتفضل هنا
حسام: بقى كده تمام معرفش طيبتك دي حتوديك فين وراح خارج ومتصل برقم بس لسه مش بيرد ولسه حيقفل رد الطرف الثاني وكان (اللواء عاصم ٦٠سنه متجوز مراته عندها ٥٨ ومهتمه بنفسها وعندها بنت متجوزه من حسام الظابط شخصيه عاصم قويه في الشغل لكن فالبيت عكس ذالك ومراته صاحبه الكلمه
عاصم: نعم في ايه يا حسام
حسام: في مصيبه علاء خد البنت عالقسم وحيحقق معاها وانت عارف ده معناه ايه
عاصم: حرجع اكلمك وطلع موبايله واتصل بمكتب علاء
عاصم: علاء باشا معاك العقيد عصام من الاداره اتسلم التحقيق فورا للملازم حسام
علاء :بس
عاصم: نفذ من غير بس
علاء: حاضر يا باشا وقفل الخط ونده للعسكري يجيب رضا وبعد شويه جت رضا وحسام حط في ايدها الكلبشات وخدها على العربيه وتحركو عالاداره واول ما وصلو عالاداره راح بيها على غرفه الاستجواب
حسام: بصي انا مش زي علاء انا بعرف اللي عاوز اعرفه لو مش بالحب في طرق ثانيه وراح مقرب منها مع اني مستتخسر فيكي الطرق الثانيه بس دا يعتمد عليكي
رضا: معرفش حاجه ومعرفش مين الشبح ولا ليا دخل بيه واللي كنت بكلمه دا سعد وكنت بتفق معاه على نسبه لو رجعت ورث ناس بس ... حسام راح موقف رضا ووشها للحيط: كملي وايه تاني
رضا:مفيش حاجه تانيه غير اللي قلتهالك
حسام: بصي انتي هنا لغايه متقولي كل حاجه عن الشبح وانا حديكي فرصه تفكري لغايه بكره وراح نده للعسكري
حسام: تفضل صاحيه لغايه مرجع لو نامت حعلقك مكانها وسابهم وراح على مكتبه

عند علاء في المكتب
كان علاء قاعد وجاله اتصال من العقيد يروح على مكتبه قام علاء راح واول مدخل
العقيد عمر: ها عملت ايه مع البنت
الملازم علاء: معملتش حاجه راحت على الاداره مع الملازم اول حسام بأمر من اللواء عاصم
العقيد عمر: دا حصل امتى وليه مكلمتنيش
الملازم علاء: مفيش حاجه تتعمل يا باشا اللواء بنفسه اتصل
العقيد عمر: طيب روح انته وانا حشوف واول مخرج علاء راح اتصل
العقيد عمر: البنت خدوها عالاداره وحيتحقق معاها هناك
الطرف الثاني: ازاي دا حصل ومدخلتش ليه
العقيد عمر: امر جاي من فوق
الطرف الثاني: اعمل حاجه القضيه دي لازم تخلص بأقل الخساير الشبح او طارق او البنت حد فيهم يشيل الليله من غير مطلع ف النور ولازم تعرف البنت قالت ايه بالظبط واتقفل الخط في وشه قام العقيد عمر من مكانه وراح على الاداره واول ما وصل راح لمكتب حسام ودخل
حسام قام من مكانه: عمر باشا انا اقول المكتب نور ليه اتفضل يا باشا
العقيد عمر: خليك مكانك ملوش لزوم قولي البنت ازاي تطلع من القسم قبل ما يتحقق معاها
حسام:امر جاي من اللواء عاصم وبعدين يا باشا علاء بقاله كثير ماسك القضية ومفيش اي نتايج
العقيد عمر: وانت وصلت لايه
حسام: لسه متكلمتش بس حتتكلم حضرتك عارف شغلي عامل ازاي من يوم مكنت معاك
العقيد عمر: خلاص ححضر التحقيق معاك لحظه بلحظه
حسام: شرف ليا يا بيه امرك

في بيت فايزه
خالد بعد مناك سلمى وأمه مره تانيه
خالد: خدي يا سلمى العلبه دي وانتي كمان يا شرموطه عاوز كل يوم علي يشرب عصير وفيه الحبايه دي صبح وظهر وبالليل
سلمى وأمه مه بعض حاضر
خالد: يلا على اوضتك يا شرموطه وقام هو خارج

عند علي وعفاف

عفاف كانت بتمص زبر علي اللي نايم ومش راضي يقوم
عفاف: ايه يا أسد دي المفروض ليله دخله بنتي وانت عطلان كده
علي: معرفش مالي يمكن عشان التعب بس
عفاف: جايز عموما انت نام وانا حنام برضو على الاقل تعدي الليله وبكره ترجع أسد
علي: وسلمى
عفاف: تلاقيها نامت نام بس نام

تاني يوم في فيلا سيكا

سيكا كان قاعد يشرب كوفي و موبايله رن
مياسه:تعالى عندي النهارده ولو تيجي دلوقتي يكون احسن
سيكا: ماشي جاي قفل الخط وقام لبس وعدا على ريهام انا طالع محتاجه حاجه
ريهام: عاوزه ملابس خدني معاك اجيب ملابس
سيكا: طب يلا عشان انا كده كده حعدي عالحاره راحت ريهام مع سيكا وركبوا العربيه وتحركو عالحاره ولما وصلو الحاره
سيكا: خلصي وكلميني وبلاش ازعل منك ومتخفيش رضا مش موجوده عشان طلعت بتدحك عليكم وشغاله مع اكبر تاجر مخدرات يعني ملكيش غير سيكا حبيبك وسابها ونزل عنها راح لشقه مياسه ورن الجرس فتحتله ام عمر ودخلته وراح قعد يستنا مياسه وبعد شويه خرجت مياسه
مياسه: ازيك يا سيكا تعالى ورايا وراحت على المكتب وسيكا وراها
مياسه: بص ندخل في الموضوع على طول بما انك وافقت حسالك سوال انت ايه هدفك حاليا
سيكا: اعمل فلوس واعملي إمبراطورية
مياسه: تمام بس عشان تعمل ده انت تحتاج فلوس كثير ولازم صورتك تكون نظيفه قدام الناس حتى لو شغال شمال
سيكا: انا مليش سمعه وحشه
مياسه: ليك مع رضوى وفلويها اللي لهفتها بس دي حاجه حتروح لو سمعت كلامي
سيكا: اسمع واحكم
مياسه: اللي واضح قدامي انك خلصت الكاش بتاع رضوى ومبقاش معاك غير املاك صح
سيكا: صح
مياسه: انا اتفقت معاك اني امدك بسهوله مقابل المحلات بس انا حزود حاجه كمان حتخلي صورتك تمام وتبين انك كنت خايف على رضوى وكل اللي عملته لمصلحتها
سيكا: ازاي حعمل ده
مياسه: حديك ٥٠ مليون دي سيوله مقابل المحلات غير انك حترجع فلوس رضوى وأهلها
سيكا: لنفرض وافقت حجيب فلوس من فين
مياسه: انا اللي حعمل كده وارجعها
سيكا: المقابل والضمان ان المحلات ترجعلي
مياسه: دا شيك ب ٢٥٠ مليون حتشتغل لحسابي انا وتعمل اللي اقولك عليه وانا حعوض كل ده جدام بالارباح
سيكا: موافق بس انا عاوز الشبح
مياسه: كل حاجه في وقتها لازم تكبر عشان تعرف تعمل كل ده ودلوقتي حجيب الكل ونفتح صفحه جديده
سيكا: تمام ... مياسه اتصلت بنجوى وبلغتها تجمع الكل عندها عشان في حاجه مهمه ونص ساعه وحتكون تحت وقفلت الخط وفضلو يتكلمو في اي حاجه وبعد نص ساعه نزلو عند نجوى وكان الكل موجود واول ما هند فتحت الباب ودخل سيكا الكل فضل باصص ليه وخالد قام من مكانه ورايح يضرب سيكا بس مياسه وقفت قدامه
مياسه: أهدأ يا خالد سيكا جاي يرجع حقكم ... خالد هدي ورجع مكانه ومياسه قعدت وخلت سيكا جمبها
مياسه: عاوزاكم تسمعو سيكا للآخر وبعد كده تحكمو عليه اتكلم يا سيكا
سيكا: انا عارف انكم مش طايقيني بس انا كان لازم اعمل كده بعد محسيت ان رضا نيتها مش تمام واطريت أقسى على رضوى ونوسه وغيرهم بس لغايه موصل لحاجه بس برضو موصلتش لحاجه لكن رب العالمين كشفها قدام الكل وعشان كده انا جاي ارجع حقكم وحق رضوى واطلب منكم بس تسامحوني لو اذيت حد
الكل بقى بيبص للثاني وكل واحد يفتكر موقف ليه مع سيكا ويشوف ان اللي حصل معاه مش تمثيل خاصه نوسه اللي مصدقتش اي حرف
نجوى: طب مستني ايه هات حقنا وربنا يسهلك
مياسه: الفلوس معايا انا شوفو كل واحد ليه كام وبلغوني
سيكا: طيب انا امشي
مياسه: استنى ..ريهام سيكا عاوزك في الحلال تتجوزيه
ريهام: لا واتمنى لو كلامه صح مع اني اشك يسيبني في حال سبيلي .... مياسه بصت لسيكا
سيكا: طالما مش عايزاني انا مليش دعوه بيها وسابهم وروح
مياسه: استناني تحت يا سيكا
سيكا: ماشي
مياسه: طيب دلوقتي يا نجوى هاتو المحامي واقعدو وشوفو اللي ليكم ايه وانا حنفذ وبالنسبه لرضا انا قررت لو خرجت من البوليس حاخذها عندي فتره وبعد كده اسيبها ليكم
نجوى: مش عاوزين نشوف وشها ويارب تعفن في السجن اللي جانا من وراها مش شويه
نوسه قامت من مكانها ونزلت ووراها هند
ريهام: لسه انا مش مستوعبه رضا تعمل كده لازم في حاجه غلط
نجوى: لا غلط ولا اي حاجة بس نحن اللي طيبين
مياسه: عموما انا حسيبكم وابقي بلغيني يا نجوى
نجوى: ماشي

في فيلا اللواء عاصم

كان عاصم بيفطر مع مراته وبنته

مراته تبقى سوزان ٥٨ سنه بتهمتم في نفسها تشوفها تديها ٣٠ سنه شهونيه لدرجه فضيعه حياتها من النادي لحفلات الاستقبال للبيت شخصيه قويه وصارمه وهي ممشيه البيت

بنت عاصم ومرات حسام ورده عندها ٣٢ سنه عندها بيوتي سنتر حريمي اتجوزت حسام بقرار من امها

سوزان: اخبار شغلك ايه يا ورده
ورده: ماشي الحمد*** كل حاجه تمام بس مستنيه حفل الازاياء اللي جاي حتنزل حجات جديده
سوزان: ابقي وريني الحجات الجديده وانت مش نازل الشغل
عاصم: نازل اكيد
سوزان:جوزك فين
حسام: انا هنا يا سو يا قلبي ايه وحشتك وراح بايس ورده
سوزان: انت طلعت من فين تعالى اجلس معانا
حسام: لا حاخذ شور وانزل تاني وراح غامز لها
سوزان: طيب روح مستني ايه
حسام وهو عالدرج: مستنيكي تدعكي ضهري
ورده: انا لو مش متأكده انك امي كنت قلت دا متجوزك انتي وقامت بايسه امها وابوها عشان تروح شغلها
عاصم: يلا اروح انا كمان
سوزان: ماشي وقامت ندهت للشغاله تيجي تشيل الأكل وطلعت لفوق على اوضه حسام وورده ودخلت على طول وكان حسام لسه داخل الحمام وراحت حضناه مم ضهره
سوزان وحشتني يا حسام كده يومين من غير مدوق زبرك
حسام لف وشه ليها: شغل يا حبي ... راحت سوزان نزلت عند زبره ونزلت البوكسر وحطته في بقها وبدأت تمص فيه
حسام: لا انتي حالتك صعبه اوي شكله اللواء مقصر جامد .. سوزان فتحت بقها عالاخر وراحت تحرك راسها وبعدين طلعته
سوزان: منت عارف انه مقصر بقاله سنين وانت اللي مدلع كسي ولا انا جوزتك بنتي وشرطت عليك تكون فالبيت ليه ... حسام قطع التيشيرت اللي لبساه مع الستيان وراح يمص صدرها وتف بينهم وحط زبره بينهم وبقى ينيك صدرها: عشان كده بدلعك اكثر منها وفضل ينيك صدرها لغايه مقام ووقفخا عالمغسله ونزل الشورت اللي لبساه
حسام: افتحي طيزك ليا
سوزان وهي بتفتح طيزها: معرفش حببتني في نيك الطيز ازاي .... راح حسام مدخل زبره في طيزها وبدأ ينيك في طيزها بالراحه وهو ماسك صدرها
سوزان: اه عليك يا حسام خرمي بقى على مقاس زبرك ايوا نيك كده بالراحه يا حسام
حسام: انتي بس لو تسمعي كلامي وتخليني انيكك مع بنتك حتتبسطي وزود في النيك
سوزان بصرامه: لا يا حسام انت مش بتفهم
حسام: كله ولا زعلك يا قمر وراح مطلع زبره وجاب الفوطه من على الباب وفرشها على الارض ونام بظهره: تعالي فوقي يا شرموطه
سوزان وهي بتجلس على زبره بكسها: الف مره قلت متشتمش
حسام: معليش زله لسان وراح ماسكها من وسطها وبدأ ينيك فيها وهيا نامت بكل جسمها عليه وخدت شفايفه وهو مكمل نيك واندمج في البوسه وبعد شويه راح بيده فاتح فلقات طيزها وحط صباعه في خرمها
سوزان: سحبت شفايفها تعالى حطه في طيزي تاني وقامت وقفت وقعدت على زبره وظهرها ليه وراح دخل زبره في خرم طيزها وهيا فشخت رجلها لفوق
سوزان اححححح نيكني يا حسام نيك حماتك مترحمهاش
حسام: بدا ينيك بسرعه في خرم طيزها وهو فاتح كسها بيده وكان بيرزع جامد وسريع
سوزان: اه يا حسام انت فشختني متوقفش وراحت مدخله صباعها في كسها وفضلت تحركه جامد ومره وحده تشنجت ونطرت ميه كثير
سوزان: اههه يا كسي وراح تحركه تاني وهي بتنتفض لدرجه ان زبر حسام طلع من خرمها حسام راح قالبها وضع الدوجي وراح يلحس كسها مع خرمها
سوزان: دخل زبرك يا حسام دخله بسرعه وراحت فاتحه طيزها ... حسام حط زبره في طيزها وضم رجلها لبعض وبدأ يرزع فيها
حسام: انتي لولاي كنتي عملتي ايه
سوزان: نيك وبعدين اتكلم ... وكمل حسام نيك فيها وهيا فاشخه طيزها ليه ...قام حسام وطلع زبره من طيزها ودخله في كسها وكمل رزع
سوزان: رجعه تأني نيك طيزي يا حسام ... بس هو طنشها وفضل يرزع في كسها
سوزان: رجعه في طيزي يا حسام ... حسام طلع زبره وحطه في طيزها وراح نازل بتقله عليها خلاها تنام على بطنها وبقى يدخله للآخر ويخرجه وفضل كده لغايه محس انه حيجيبهم فدخل زبره للآخر وثبت وهيا حست بلبنه
سوزان: لبنك بيلسوع خرمي سيب زبرك جوه شويه وفضلو كده لغايه مزبره نام وخرج من خرمها وهيا دخلت صباعها فطيزها وطلعت كل اللي نزل وحطته في بقها
حسام: يلا عشان اروح الشغل
سوزان: أنسى موضوع تنام معايا انا وبنتي وانسى موضوع الشتيمة عشان مقلبش عليك مش عشان بتنام معايا يبقى خلاص حتتحكم فيا
حسام: ماشي اعتبريني نسيت ( وفي سره ان موريتك وعملت اللي في دماغي مكونش حسام )

في مكان مقطوع

الشبح: اسمعيني كويس ونفذي اللي حقوله بالحرف
سهى: تحت امرك
الشبح: بس قبل كل ده علاقتك برضا ايه
سهى: عرفتها بعد سرقه بضاعه طارق وعرضت عليا اشتغل معاها بس انا قلت لها اني شغاله مع حد ليه بتسأل
الشبح: لا ولا حاجه المهم البضاعه كلها تكون عندي خلال ٢٤ ساعه والسنتر ميتباعش وحمو وأمه يكونو عندي وسيكا يودع الدنيا
سهى: امرك بس كده انت حتفتح عيون كثيره وخاصه رضا عند الحكومه ومنعرفش حيحصل ايه فلو تسمح اقول رايي
الشبح: قولي
سهى اولا سيكا مش حيعرف يتصرف في البضاعه ابدا فلما تكون عنده احسن عشان لو حصل قلق هو اللي يلبس تانيا حمو وأمه لازم يكملو زي مهما بس نفتح العين عليهم ونقرص ودنهم عشان نعرف وراهم ايه وأما سيكا نخليه يلعب ويعمل فلوس وبعد كده ناخد كل حاجه ونخلص عليه وتقريبا كل الخيوط معايا الا سيكا لكن وعد حخلي عيني عليه.....

الشبح راح يقلب الكلام في دماغه وشاف كلامها صح: خلاص ماشي كلامك بس عاوز تقارير تفصيلية
سهى: اعتبره حصل وراحت على عربيتها وحركت ...الشبح ركب عربيته وموبايلي رن ورد عليه وكان حسام
حسام: اسمع قولي البنت دي تعرف عنك ايه
الشبح: متعرفش اي حاجه قلتلك هي مش عندكم
حسام: اه عندي
الشبح: خلاص يبقى تقدر تتأكد
حسام: حنشوف وحاول توقف كل حاجه
الشبح: انت متقوليش اعمل ايه طالما الفلوس بتوصللكم ولو وقعت متخفش مش حجيب سيره حد
حسام: تمام وقفل الخط

في الحاره تحت العماره

كانت مياسه مع سيكا
مياسه: بكره نتمم كل حاجه انت تسجل كل حاجه باسمي وانا اديك فلوس تشتري بيها السنتر وبعد كده تشتغل براحتك بس تبلغني خطوه بخطوه عشان ما يحصلش زي اللي حصل
سيكا: تمام
مياسه: وشوف الناس عشان تخلص السنتر بكره
سيكا: اعتبريه حصل

في الاداره

دخل حسام المكتب وكان العقيد عمر موجود
حسام: باشا انت لسه موجود
عمر: لازم احضر التحقيق وانا رحت ولسه راجع
حسام: طب يلا بينا وقامو الاتنين على غرفه التحقيق وكانت رضا لسه واقفه ورجلها مش شايلاها
حسام: اتمنى الضيافه عجبتك وقدرتي تفتكري حاجه مهمه
رضا: بحلفلك يا باشا معرفش الشبح ولو اعرفه حقول
حسام خلع الحزام: حنشوف دلوقتي ونزل بالحزام على جسم رضا وفضل يضرب فيها وهيا بتسرخ من الضرب لغايه موقف ضرب وقال للي معاه هات جردل وعبيه للاخر راح العسكري وجاب جردل مايه وراح حسام ساحب رضا مقعدها تحت عند رجله وحط راسها في المايه وثبت راسها شويه وبعد كده طلع راسها وفضل يمعمل كده يجي ١٠ دقايق ورضا كانت بتموت حرفيا
حسام: ها قولي ايه صلتك بالشبح
رضا بتتكلم بصعوبه: معرفوش ومفيش اي حاجه بيني وبينه
حسام: طيب علقها ...يلا يا عمر باشا وخرجو الاتنين ورضا تعلقت
حسام: شكلها متعرفش اي حاجه
عمر: المعلومات اللي وصلت انها تعرف عن ناس مثل الشبح و حد اسمه طارق بس تحرياتنا بتقول ان طارق ملوش اي شغل شمال وأنه زمان كان شغال مع الشبح بس كان مجبور
حسام لما سمع كده خاف: بص نحن حنعمل تحارياتنا ونشوف وحنجيب طارق ونشوف حكايته ايه روح استريح انت يا باشا وحبقى اكلمك
عمر: التحقيق يتصور كامل وانا حبعت عسكري يكون معاك في التحقيق
حسام: تمام ابعت مرتضى عشان فاهمني في التحقيق
عمر: خلاص حبعته

في شقه طارق

الجرس رن وقام فتح طارق وانصدم لما شاف نورهان قدامه
طارق: نورهان
نورهان: ايوه نورهان بقى انا يا طارق تعمل معايا كده وتطلقني
طارق: عشان انا مستهلكيش
نورهان: مش معنى انك خنتني مع وحده وانا عرفت تقوم تطلقني
طارق هنا مكانش فاهم اي حاجه وفضل ساكت عشان يفهم اكثر
نورهان: انا عارفه ان السبب مني وانا مقصره معاك وانت راجل وليك احتياجاتك بس متوصلش للطلاق وتروح تسحب فلوس الشركه
طارق: كان غصبا عني
نورهان: انا لغيت التوكيل عشان كنت متعصبه بس لكن بعد مهديت رجعت لعقلي وجيتك عشان نرجع سوا واحسن من الاول
طارق: طيب خليني مع نفسي يومين وانا حبقى ارجع البيت
نورهان: ماشي يا حبيبي وباسته على خده وقامت خارجه وركبت عربيتها ( كده انا عملت الصح مش لازم اقول اني شكيت فيه يتاجر في المخدرات ويشتغل في الممنوع واني بلغت عليه طالما طلع بريء )

نهايه الجزء الأول

اتمنى اني توفقت في بدايه السلسه الخامسه ومخرجتش عن اللي فات وشكرا

Professor

الجزء الثاني

وقفنا في الجزء اللي فات عند

في شقه طارق

نورهان: انا عارفه ان السبب مني وانا مقصره معاك وانت راجل وليك احتياجاتك بس متوصلش للطلاق وتروح تسحب فلوس الشركه
نورهان: انا لغيت التوكيل عشان كنت متعصبه بس لكن بعد مهديت رجعت لعقلي وجيتك عشان نرجع سوا واحسن من الاول
نورهان: ماشي يا حبيبي وباسته على خده وقامت خارجه وركبت عربيتها ( كده انا عملت الصح مش لازم اقول اني شكيت فيه يتاجر في المخدرات ويشتغل في الممنوع واني بلغت عليه طالما طلع بريء )

في الشقه عند طارق ( كده يعني هيا متعرفش عن شغلي الشمال انا لازم أحاسب اكثر واخلي سهى هيا اللي تتابع الشغل كله وانا اكون بره الصوره خالص واقرب اكثر من نورهان وراح مطلع موبايله متصل بالاجنبي
طارق: بص من النهارده انا حخلي سهى تتابع معاك اي صفقه عشان انا لازم اكون بره الصوره شويه
الاجنبي: انت عارف ان القرار مش بيدي وفي ناس فوقي لازم يوافقو على الشخص سواء الأجانب او المصرين انا حبلغهم وهما يقررو
طارق: قصدك الشبح
الأجنبي: الشبح ظا ملوش كلمه علينا في غيره
طارق: اذا على الشبح فملوش حكم عليا وهو عارف سهى كويس ولو على الناس التانيه خذليي موعد معاهم ولو على مارك فحقنعه
الاجنبي: بضحك مارك دا بيخلص بس ملوش كلمه غير عليكم في الأكبر من مارك وأنا حبلغ الناس واكلمك بس سهى حتعرف تتصرف
طارق: سهى تعرف كل حاجه وهيا ايدي اليمين

عند الشبح
كان قاعد بيتابع حساباته وبعد متطمن على كل حاجه ( دلوقتي انا اتدحك عليا من عيال زي رضا وسيكا بس انا ليه مصدق سهى مش ممكن تكون متفقه مع حد فيهم انا لازم اتصرف من نفسي و مثقش بحد ) راح متصل بسيكا
سيكا: الشبح حبيبي
الشبح: اخبار البضاعه ايه
سيكا: موجوده في الحفظ والصون باقي بس اتصرف فيها ودي عندك
الشبح: طيب ابعت ربع البضاعه ليا والباقي ليك
سيكا: تمام ابعت العنوان وانا اخلي رجالتي توصل البضاعه
الشبح: تمام حبقى اكلمك وقفل
( دلوقتي حفهم مين معايا ومين ضدي ومين اللي بيشتغلني )

عند سيكا في الفيلا

بعد ما سكر الشبح ( دلوقتي انا معايا مياسه وفلوسها و مش محتاج غير اني اخد مكان الشبح واكون انا الكبير في المجال بس البضاعه اللي معايا نصها مغشوش انا ابعت للشبح من البضاعه الاصليه وبلاها العب مع مياسه دام مستفيد وراح متصل بحد من رجالته وقاله يجهز ربع البضاعه وحيبعتله لوكيشن وبعد مقفل الخط اتصل بحسن
حسن: ايوا يا سيكا في ايه
سيكا: انت لسه زعلان مخلاص يا ابني اهي ريهام عندك ومش حتجوزها
حسن: انت خلفت بوعدك وانا عملتلك كل حاجه بس ملحوقه
سيكا: طيب هات المازون وتعالى
حسن: حتجوزني بمزاجك كمان عموما البنت عجباني يلا جاي وقفل الخط
سيكا دا حيموت لما يعرف اني انا حتجوز البنت ونزل عند ام مدحت واخته وخبط عالباب وفتحتله ام مدحت
سيكا: بنتك فين
ام مدحت: بتاخذ شاور
سيكا سحبها ليه وحضنها من وره ورفع الجلابيه لوسطها وجاب الكلوت على جمب وشاف كسها من غير ولا شعره وكان منفوخ: اي الحلاوه دي انتي جاهزه عالاخر
ام مدحت فضلت ساكته
سيكا وهو بيلعب بكسها : كلمتي بنتك عن الجواز
ام مدحت: اه ووافقت
سيكا: تعرف مين عريسها
ام مدحت: اه صاحبك
سيكا وهووبيلعب بكسها : غيرت رأيي انا اللي حتجوزها وحنيككم انتو الاتنين سوا
ام مدحت طلعت من بوقها اه : ريحني يا سيكا وانا أعملك اللي انته عايزه
سيكا دخل صباع في كسها: بعد منخلص من المازون حتتناكي بس ايه اللي غيرك من مبارح للنهارده
ام مدحت مسكت زبر سيكا: ده وغير كده انا محرومه
سيكا: كده ماشي وتحرك معاها لغايه الكنب وقعدوا سوا
ام مدحت: مفيش اخبار عن مدحت
سيكا: تصدقي انا نسيت ابنك ثواني وقام راح بعيد واتصل بمياسه
مياسه: ايوا يا سيكا في حاجه
سيكا: لا بس كنت عاوزك تسالي نوسه عن مدحت عشان حيبقى اخو مراتي وهو عندها خطفاه
مياسه: خلاص حشوف اقفل انت
عند مياسه
راحت متصله بنوسه
مياسه: ازيك يا نوسه
نوسه: مين
مياسه: انا مياسه
نوسه: اهلا مياسه
مياسه: ممكن اسالك عن شخص
نوسه: تفضلي
مياسه: مدحت
نوسه: ماله
مياسه: انتي خطفاه
نوسه: تقريبا ليه
مياسه: سيكا عاوزه يرجع عشان حيتجوز اخته
نوسه: عندي سوال انتي مين وليه عملتي في رضا كده
مياسه: انا معملتش غير اني بينت الحقيقه ومفيش اي حاجه بيني وبين اي شخص
نوسه: مش يمكن في حاجه غلط او التسجيل لشخص ثاني
مياسه: اتمنى يكون كده خاصه انا شايفه حبكم ليها حتى نجوى اللي قالت كلام عنها بتحبها اوي ويمكن أكثر من ولادها
نوسه: عموما حرجع مدحت اصلا معادش ليه لزمه من كثر ما اتناك بقى يطلب من نفسه
مياسه: مش فاهمه
نوسه حكت كل اللي حصل لمياسه
مياسه: بقا انتي يطلع منك كل ده غريبه عموما متشكره .. اه صحيح المحلات حتكون تحت تصرفك من بكره
نوسه: مش مهم ومعدش ليهم لزمه يلا عاوزه حاجه
مياسه: لا متشكره واول ما قفلت الخط واتصلت بسيكا
مياسه: حيرجع بس انت عايز منه اي دا خول نوسه خلته بلاعه
سيكا: امه عايزاه
مياسه: طيب اقفل ...دخلت عليها ام عمر: شروق هانم عوزاكي
مياسه: جايه وقامت راحت لشروق اللي كانت في المكتب
شروق: مياسه انا مسافره بعد ساعتين انتو احرار لغايه مرجع وانتي المسؤوله عن كل حاجه واول مارجع حنروح الفيلا
مياسه: راجعه امتى
شروق؛ مش عارفه بس مش اقل من شهر
مياسه: تمام
شروق: عاوزه تقرير تفصيلي بلي حيصل فتره غيابي والكاميرات حتتشال يلا سلام

في شقه فايزه

علي كان داخل اوضته بعد ما صحى من النوم وسلمى كانت قاعده بترتب حاجتها
سلمى: صباحيه مباركه يا قلبي شكل ماما هدت حيلك لدرجه انك نسيتني
علي: راحت عليا نومه بس حعوضهالك النهارده
سلمى: ولا يهمك ياقلبي ثواني أعملك حليب يقويك وراحت عالمطبخ تجيب الحليب وحطت فيه الحبايات ودوبتهم وراحت لعلي بالحليب
سلمى: تفضل يا حبيبي
علي: دنتي حتتطحني الليله
سلمى: انا كلي ليك اخلص اللي في ايدي واكون تحت امرك
علي شرب الحليب ودخل ياخذ شاور الجرس كان بيرن فراحت سلمى تفتح الباب وكانت هند
هند اول ما دخلت راحت ماخذه شفايف سلمى في بوسه وسابتها: اخبارك ايه يا عروسه
سلمى: تمام
هند: ادتها سبانك تمام دي عند امك الشرموطه اللي نامت هنا عاوزه بالتفصيل...
سلمى سحبت هند عالمطبخ واول ما وصلت قالت لها علي حصل كله
هند: فايزه مش بطاله وخالد فين
سلمى: يمكن نايم
هند؛ خلاص روحي اوضتك انتي وراحت هند اوضه خالد بس مكنش موجود وراحت لفايزه اللي كانت نايمه على بطنها وطيزها بارزه
هند في سرها حركبك يا فرسه بس اشوف خالد الاول ايه في دماغه وراحت خارجه على شقه امها وفتحت لها رضوى وهي على ايدها ورجلها
هند نزلت بقلم على وش رضوى بوسي رجلي اول مانشوفيني ... رضوى باست رجلها ... هند ركبت على ظهر رضوى
هند: اتحركي على جوه ... رضوى تحركت بيها لغايه نجوى ..هند نزلت من ظهر رضوى وراحت جمب امها
نجوى: جايه ليه
هند: مفيش قلت اسلم عليكي واشوف الكلبه اصل بينا حساب ولا ايه يا رضوى
نجوى: هند سيبيها في حالها خلاص انا قررت ارجعها طبيعيه وعاوزك توعديني متجيش ناحيتها
هند: مش قبل مفش غلي
نجوى: حتكسري كلامي يعني
هند: يا ماما
نجوى: اوعديني
هند: حاضر وعد بس لو هيا عاوزه اعمل ايه
نجوى: يبقا تمام بس متكونش مجبوره وبصت لرضوى : انتي عاوزه ايه قولي
رضوى: مش عايزه حاجه غير بنتي
نجوى: بنتك موجوده فوق في شقه رضا روحيلها بس سؤالي واضح عاوزه تبقي سليف او لا
رضوى: اروح لبنتي الأول وبعد كده اقرر
نجوى: روحي حد مانعك .... قامت رضوى بعد ما وقفت وراحت خارجه على شقه رضا عند ريهام

هند: عملتي كده ليه
نحوى: اولا عشان انا مش زيها تاني حاجه عشان هي حتبقى سليف بمزاجها دي وصلت لمرحله بتتبسط من البول
هند: ان كان كده تمام وايه اخبار كسك يا جميل
نجوى: عاوزه زبر يفشخني بس غير حسن
هند: بس انتي مش عاوزه تتناكي من حد تاني
نجوى: غيرت رأيي وعاوزه اتناك واتبسط
هند: طالما كده انا حدلع كسك شاوري بس
نجوى: معرفش اي حد مش فارقه
هند: تمام حشوف واكلمك

في شقه رضا
رضوى كانت بترن الجرس وفتحت لها ريهام واول ما دخلت رضوى حضنت ريهام
رضوى: وحشتيني يا بنتي وحشتيني اوي كنت خايفه اني مشوفكيش تاني
ريهام: لا نحن سوا وحنفضل سوا ونصلح كل اللي حصل
رضوى: اهم حاجه انك تكوني جنبي
ريهام: حكون جنبك بس بشرط نرجع العيله زي مكانت بابا واحمد ولا انتي ايه رايك
رضوى: لا مفيش ابوكي ولا احمد انا و انتي وبس
ريهام بكل برود راحت قافشه على طيز رضوى وقربت من ودنها: مش بمزاجك يا كلبتي ولا اي رايك وراحت باعده عنها وجلست على كرسي وحطت رجل على رجل واشرت بصباعها على رجلها
رضوى وكانها متنومه تحركت بعد منزلت على ايدها ورجلها وراحت عند رجل ريهام وبدأت تبوسها من أصابع رجلها اصبع اصبع وهيا طالعه لفوق
ريهام: من النهارده انا صاحبه الكلمه فالبيت وانتي مجرد سليف ليا
رضوى: بس مينفعش انا امك ....
ريهام سحبتها من دقنها: انسي انك امي وبلاش تزعليني عشان اللي جالي منك كثير و لو عايزه قربي تبقي زي ميعوز مزاجي
رضوى كان عاجبها اللي بيحصل وكسها كان تبل وبدأت تبوس رجل ريهام بكل حب لدرجه انها كانت ترفع رجلها وتلحسها من تحت وتطلع للسمانه وترجع تنزل ...ريهام طبعا كانت بتجرب وتشوف بس وكانت بين عاجبها وبين لا بس قالت حتجرب كل حاجه وتشوف ميولها بعدين زي مقالت لها رضا
ريهام:بس خلاص روحي استحمي لغايه مرجعلك والبسي حاجه حلوه واتزيني عاوزك عروسه لبابا
رضوى: حاضر
ريهام: الا صحيح مين الست اللي بابا خانك معاها
رضوى: مش ست ابوكي بينام مع رجاله وفي مره مسكته وهو نايم على بطنه و عوض فوقه يعني ابوكي خول وبيتناك وانا قلت كده عشان صورته متتهزش بس خلاص ملوش لزمه
ريهام: طيب انا رايحه وقامت طالعه من الشقه وراحت لشقتهم وفضلت ترن الجرس يجي خمس دقايق لغايه ما فتحلها جابر وكانت ريحته طالعه ودقنه طويل
ريهام: بابا اي ده لي عامل في نفسك كده
جابر: ريهام ازيك ودخل جابر جوه .... ريهام مشت ورراه
ريهام: لا انت تخش الحمام على طول وتحلق وتظبط حالك
جابر: وليه ومين حيفتكر
ريهام: ليه عشان كل حاجه حترجع ولمين ليا ياخي ولا انا مستاهلش وراحت ساحباه للحمام وقلعته الجلابيه واللباس اللي تحت وطلع لها زبره اللي كان كبير ومليان شعر بس نايم خدته تحت الدش وفتحت المايه عليه وجابت الصابون وبدأت تدعك جسمه وهو مبيعملش حاجه ريهام دعكت ظهره وصدره وتحت باطه ونزلت عند زبره وفضلت تدعكه وطولت في دعك زبره اللي بدا يشد وراحت بشفايفها خدت شفايفه وهياا مكمله دعك بأيد والايد التانيه راحت بيها عند طيزه الي كانت مليانه شعر
ريهام: لازم اشيل الشعر كده مش حلو ونزلت لعند زبره ومسكته بايدها الاتنين وفضلت تدعكه بايدها وتروح ببقها تدخل راسه وتطلعه وترجع تدعك تاني وتحوط ايدها على بيضاته وتروح تلحس الراس واتدخله في بقها وتحاول تدخل اكثر بس مش عارفه من حجم زبره راحت ريهام مطلعه بزازها وحطت زبر ابوها بينهم وهنا جابر بدأ يحرك وسطه وينيك بزاز ريهام بنته بس مكملش شويه وجابهم على بزازها ووشها وكان لبنه كثير
ريهام: اي كل ده يا بابا ينفع كده غرقتني يلا عشان استحمي واحلقلك عشان في مفاجأة ليك وخلعت ملابسها وخدو شاور مع بعض وريهام شالت شعر جسم جابر كله وبقى ناعم
ريهام: حبعت حد ينضف البيت ووانت روح شم شويه هوا وقامت طالعه لشقه مياسه وفتحتلها ام عمر
ريهام: مدام مياسه موجوده
ام عمر: اه تفضلي... دخلت ريهام وأم عمر راحت تنده لمياسه اللي خرجت من جوه
مياسه: اهلا يا ريهام ازيك
ريهام: تمام الا أحمد اخويا فين
مياسه: جوه اناديه
ريهام: اه بعد اذنك
مياسه: ام عمر قولي لأحمد اختك ريهام عاوزاك
ام عمر:حاضر وراحت تنده احمد اللي جا وهو على ايده ورجله .... ريهام متصدمتش من وضع احمد
ريهام: انت ليه جاي كده
مياسه: بصي يا ريهام انا حقولك الحكايه وقالت لها كل حاجه
ريهام: طيب شروق فين
شروق: انا هنا يا ريهام تفضلي
ريهام: انا مش حتدخل في حياتك او قراراتك بس كل اللي عملو كده عشان الفلوس مش برضاهم التام
شروق: عندك حق بس دلوقتي بقو راضين تماما والدليل اخوكي
ريهام: عندك حق بس في شرط جزائي كبير يخليهم يبقو معاكي ويرضوكي وأنا متأكده لو اتشال في حجات كتيره حتتغير
شروق: انتي عاوزه ايه دلوقتي
ريهام: كنت جايه عشان اخويا بس بعد اللي عرفته شايفه انه الفكره حلوه بس فيها لوي دراع ولازم يكون في عدل وقناعة تامه
شروق: مش انتي تقولي اعمل ايه ويلا من غير مطرود
ريهام: احمد جاي ولا قاعد ...... احمد فضل ساكت وريهام قامت وحتخرج ... مياسه استني

مياسه: ممكن نتكلم يا شروق
شروق: بس بسرعه عشان معاد الطياره
مياسه: انا شايفه كلام ريهام صح فأيه رايك لما ترجعي نشوف هم عاوزين ايه ومن غير الشيكات او اي فلوس
شروق: موافقه
ريهام: انا اسفه يا شروق مكنش قصدي أتدخل بس من وجهه نظري كده صح
شروق: لا عادي واسفه على اسلوبي وتقدري تاخدي احمد معاكي
ريهام: لو هو عايز يدل بيته يلا استأذن اه صحيح ممكن ام عمر تيجي تساعد في تنظيف البيت
شروق: روحي معاها يا ام عمر

في شقه عصام

مريم كانت قاعده مع عفاف
عفاف: مالك قاعده كده وكان ميتلك حد
مريم: عاجبك اللي نحن فيه واللي هند وصلتنا ليه
عفاف: منك ومن جوزك وانا كمان كرهت نفسي
مريم:والعمل
عفاف: انا حكلمها الصراحه اصلي تعبت انا مش عاجبني اللي بتعمله
مريم: امال انا اقول ايه دنا اتنكت من كلاب
عفاف: كلاب مره وحده
مريم: اه كلاب بس بصراحه هيجوني الكللابب بس لولا القرف
عفاف: انا عاوزه اتناك
مريم: وانا كمان تعرفي حكلم خالد
عفاف: لا عاوزه حد جديد ونيكه جديده
مريم: وهند
عفاف: اول ما تيجي حكلمها
مريم: طيب حروح اظبط نفسي وقامت على اوضتها وبعد نص ساعه كانت هند وصلت وعفاف كانت مستنياها
عفاف: هند ممكن اتكلم معاكي
هند: قولي
عفاف: ممكن تسامحيني على اللي حصل واللي عملتيه كفايه
هند: تمام حسامحك بس بشرط
عفاف: ايه هو
هند: هاتي مريم وتعالي اوضتي
عفاف: حاضر وراحت لاوضه مريم و خدتها معاها على اوضه هند واول ما دخلو فضلو واقفين
هند: انا سامحتكم خلاص بس بشرط
الاتنين مع بعض اي هو
هند: تشنغلو وتجيبو فلوس وعصام معاكم الا هو فين
مريم: راح يخلص شغل
هند: خلاص لما يجي نتكلم وتفهمو ايه المطلوب ودلوقتي تعالو الحسو كسي وريحوني

في الاداره

حسام كان داخل على رضا اللي كانت بتعيط من وجع ايدها اللي قربت تتقطع
حسام: رجعتلك تاني اتمنى الضيافه تكون قد المستوى
رضا: نزلني ارجوك ايدي حتتقطع
حسام: الموضوع بيدك انتي اللي جايبه ده لنفسك
رضا: ابوس ايدك نزلني ايدي خلاص وانا جعانه مكلتش حاجه من يوم ما جيت
حسام: افتكرتي حاجه ولا لسه
رضا: معرفش حد معرفش الشبح
حسام: راح ورا رضا وفضل يبص على جسمها و طيزها بالتحديد وقام رافع فستانها لفوق : بصي انا شخص بقدر الجسم الحلو وانتي جسمك حلو وراح منزل كلوتها ومشى ايده بين فلقاتها
حسام: خليني اتمتع بيكي قبل ما ابدا الجد معاكي وراح نازل لعند طيزها وحط لسانه على كسها وبدأ يلحس كس رضا وراح بيده على صدرها كان لسان حسام على زنبور رضا وبيحركه بالراحه ويدخله جوه ويرجع يلحس الزنبور وفضل يلحس كسها وبعد كده حول على خرم طيزها ولما حط لساته دخل ربعه
حسام: يا سلام كمان طيزك مفتوحه وراح واقف وحرر ايد رضا وراح واقف قدامها ومطلع زبره حطه قدامها بعد منزل راسها: مصي يلا
رضا مسكت زبر حسام ودخلتخ في بقها وبدت تمص فيه
حسام: ايدك افتحي بيها فلقاتك
رضا فتحة فلقاتها وكانت بتعيط وحسام كان يحشر زبره للآخر
حسام: قولي اللي تعرفيه وانا حكون حنين معاكي ومسك راسها ودخل زبره للآخر وطلعه وراح ورها وبل خرمها ودخل زبره فيها
حسام: حرام اللي بتعمليه في نفسك وراح ينيك خرم طيز رضا ورضا بس بتعيط حسام قفش في وسط رضا وفضل يرزع فيها
حسام: دنتي مكانك السرير وبس معرفش ليه بتعملي كل ده وكمل رزع في طيزها وبعد شويه رزع قام طلع زبره وراح لبوق رضا وحط زبره فيه عشان تمص رضا راحت تمص زبره وبعد شويه طلعه تأني وراح قاعد على كرسي
حسام: تعالي اعدي عليه تحركت رضا وراحت قاعده على زبر حسام
حسام: اتنططي عليه .... راحت رضا وجلست بكسها وراحت تتنطط على زبر حسام اللي سحب شفايفها يمص فيهم ورضا راحت تمص شفايفه هيا كمان وراحت بيدها على صدر حسام اللي شاف تجاوب رضا وراح قافش في بزازها وهو مكمل بوس في شفايفها راحت رضا مخرجه زبره ومشته على كسها ووقفت مره وحده وخلعت ملابسها كلها ونزلت خدت زبر حسام وحطته في بقها وبدأت تمص بكل احتراف ومتعه وكانت تمص لحسام وهيا ماسكه بزازها ورافعاهم
حسام: لا انتي شرموطه بجد وراح قارص حلماتها
رضا بكل لبونه: اي بيوجع انت قاسي كده على طول
حسام: انتي اللي تتاكلي اكل وراح ساحبها مقعدها عالكرسي وفشخ رجلها وراح حاط زبره في كسها وخد بزها في بقه
رضا: ايوا نيكني يا باشا انا تعبانه كسي بياكلني
حسام وهو بيمص بزها: حريحهولك وكمل رزع في كس رضا اللي خربشت ظهره
حسام: يا بنت الشرموطه خربشتيني
رضا:اسفه غصبن عني بس نيك يا باشا نيك ... قام حسام مطلع زبره وحاشره في خرم طيز رضا
رضا: اه عاوزاه كله واشتغل حسام رزع فيها ورضا كانت بتبوس فيه في كل حته تقابل بوقها
حسام راح حاشر صابعين في كس رضا اللي مستحملتش وجابتهم
رضا: اه ارزع اجمد متطلعهوش يا حسام
حسام كمل رزع فيها وفضل ينيك وهيا بتترعش وهمدت شويه قام حسام مطلع زبرع وقربه من بوق رضا اللي فتحت بقها وحسام فضل يظرب عشره وراح منزلهم في بقها
حسام: ابلعيهم وفعلا رضا بلعتهم وراحت خدت زبر حسام تمص فيه لغايه مخلته يلمع وهو سحبها قعدها على حجرها
حسام: بصراحه عمري منكت حد بقدراتك بس دا ميمنعش انك لسه حخليكي تتكلمي بس عشان اللي حصل حسيبك ترتاحي النهارده يا مرتضى تعالى
دخل مرتضى وشاف المنظر واللي كان بالنسباله طبيعي وطبعا زبره وقف على جسم رضا
حسام: عاوز خدمه خمس نجوم لرضا ومحدش يدخل عليها الا بامري ومتلمسهاش مفهوم
مرتضى: مفهوم ... قام حسام بعد ما خد شفايف رضا قدام مرتضى وخرج لبره

داخل فيلا
كان العقيد عمر موجود ومستني حد نزلت شغاله صغيره في العمر اجنبيه
الشغاله: مفيش مقابله تعالى ورايا ...اتحرك عمر ورا الشغاله ودخلو اوضه موجوده تحت اول ما دخلو
الشغاله: المدام مش عايزه تقابلك
عمر: بس انا عاوزها ضروري
الشغاله: حروح ابلغها وبعد عشر دقايق نزلت
الشغاله: بتقولك مفيش مقابلات لغايه متخلص شغلك وكمان تنسى انك ترتاح لغايه ميكون في جديد
عمر: بس الموضوع بره مني دا امر من فوق
الشغاله : معرفش وتقولك اوعى تيجي هنا لغايه ميكون في جديد حتى اتصال مفيش الا لو اتصلت هيا
عمر: ماشي

في فيلا سيكا

كان حسن داخل وفي ايده المازون واتصل بسيكا اللي قاله تعالى على ملحق ام مدحت قام حسن ومعاه المازون رايح للملحق ولما وصل اتفتحله الباب ودخل وكان قاعد سيكا وأم مدحت
سيكا: يلا يا شيخ شوف شغلك وطلع بطاقته خد بطاقه العريس والعروسه ... حسن برق لسيكا
حسن: انت بتقول ايه مش انا العريس
سيكا: حفهمك بعدين خلينا نخلص يلا يا شيخ
الشيخ: بطايق الشهود وحضور العروسه
سيكا: دي بطايق الشهود واداه بطايق بتوع الأمن والعروسة موافقه ودي امها واداه ١٠٠٠ جني والمازون شاف شغله وخلص قام خرج
حسن: ممكن تفهمني
سيكا: البنت مش عايزاك وحتتجوزني وبعدين انا وانت واحد وانت تقدر تروح تتجوز ريهام وانا حساعدك
حسن كان متغاض من جوه وشايف سيكا بيستغله وخد منه كل حاجه
: صح نحن واحد وراح مطلع زبره ورايح لام مدحت حلال عليك البنت والأم ليا
سيكا بعصبيه: انت جنيت عاوز تنيك حماتي وقدامي
حسن: مش نحن واحد وراح ساحب ام مدحت وهيا معملتش اي رده فعل .... سيكا راح هاجم على حسن ونزل في ضرب وحسن حاول يرد الظرب لسيكا بس سيكا كان أقوى وموته من الظرب وقام ساحب حسن وقال للامن يجيبوه وراه قامو الأمن وخدو حسن وطلعو ورا سيكا اللي راح للاوضه اللي كانت محبوسه فيها رضوى واول ما دخلو
سيكا: ايه انت فاكرني زيك يا عرص وحخليك تنيك حماتي وراح مديه بوكس في بطنه .... حسن كان بيتوجع
حسن: انا اسف انا غلطت بس بلاش تضرب
سيكا: عاوزكم تربوه مش عايزه يعرف يمشي وقام طالع لبره شاف امه في وشه
ام سيكا: هيا حياتنا بقت كده خلاص خطف وضرب وقرف
سيكا: مش تباركي لابنك اتجوز
ام سيكا: اي ابن فيهم اللي ربيته عالصح ولا اللي اول ما شاف قرشين بقى جبروت وبيدوس الخلق
سيكا: اللي قدامك وبلاش كلام مش حيغير حاجه ويلا غوري جتك القرف وراح ماشي عنها نازل تحت واول ما دخل كانت حماته ومراته قاعدين مع بعض
سيكا: بصي يا هيفاء انتي بقيتي مراتي ودا بيتك انتي وامك حتعيشو هنا خلاص
هيفاء: حاضر
ام مدحت: ومدحت
سيكا: لما يجي حنشوف٥
هيفاء: هو نحن بس حنعيش هنا ولا الفيلا كلها لينا
سيكا: اللي يريحكم وعلى فكره امي فوق هتتعرفو عليها بعدين وهو بيتكلم الباب خبط جامد راح سيكا فتح
واحد من الأمن: الولد شكله ودع مننا
سيكا: ازاي وراح جري على فوق وكان حسن بيتنفس بس مش بيتحرك قرب سيكا منه وحط ايده عليه شاف فيه نفس
سيكا: خلاص انزلو انتو تحت وراح هو لأمه
ام سيكا: نعم في ايه تاني
سيكا: الحيوان اللي جوه تهتمي فيه لغايه ما يبقا كويس كل ضرب كثير
ام سيكا: اي أوامر تانيه
سيكا: مراتي وامها حيعيشو هنا بلاش مشاكل وشرمطه
ام سيكا: حاضر وراحت قايمه رايحه لحسن اللي كان شبه ميت وقعدت جمبه تشوف فيه ايه وراحت جابت شنطه اسعافات أوليه ورجعت وبدت تعالجه

في القسم

كان قاعد العقيد عمر بيفكر يعمل ايه وازاي يقفل الموضوع من غير ما يورط الناس اللي شغال لحسابهم عشان عارف روحه بيدهم راح رافع السماعه واتصل بحسام
حسام: باشا اتفضل
عمر: عملت ايه في اي جديد
حسام: لا لسه بس متخفش
عمر: لازم تخلص موضوع الشبح ده ولا حتبقى في مشكله وقفل في وشه وراح طالب علاء وبعد شويه جا علاء
عمر: في اي جديد
علاء: لا
عمر: يعني ايه لا عندك ٧٢ ساعه تكوون جبت الشبح
علاء: حاضر يا باشا
عمر: على مكتبك

قي شقه مياسه

بعد ما راحت شروق مياسه جمعت الكل بما فيهم ام عمر
مياسه: بصو من اللحظه دي انتو احرار كل واحد يعمل اللي هو عايزه لغايه مترجع شروق
عادل: يعني خلاص انتهت اللعبه
مياسه: مش بالظبط بس اعتبرو نفسكم في اجازه لغايه مترجع شروق
عادل: تمام
عزه: انا وعماد حنعيش هنا ولا ايه
مياسه: اه كل حاجه زي مهيا يلا انا حخش انام وقامت على اوضتها وراح وراها عادل

في اوضه مياسه
عادل: انتي بطلتي جنان ولا ايه
مياسه: ليه يعني
عادل: معملناش حاجه مجنونه لما بدأت اللعبه
مياسه: ايه اللي في دماغك
عادل: بصراحه مفيش بس نفسي اشبع قبل ما ترجع شروق
مياسه: طيب انام وبعد كده نفكر
عادل: تمام وقام خارح بره ونزل تحت يتمشى

في شقه عصام

كات عصام داخل البيت وكان قاعدين هند و مريم وعفاف
هند: نورت يا عصام اسمع انا قررت امك ومراتك يشتغلو
عصام: حيشتغلو ايه
هند: شراميط وانت اللي حتشغلهم
عصام: ازاي
هند: زباينك بتوع المخدرات اللي يشتري يركب فاهم ولا اشرح
عصام: فاهم
هند: بالليل عايزه اول زبون فاهم
عصام: ححاول
هند: لو جيت من غير زبون حزعلك كلمني قبل متجيبه

بالليل

كانو رجاله سيكا رايحين بالبضاعه للشبح وبعد ما سلمو البضاعه والشبح كشف عليها وكانت تمام واتصل بسهى تجيب انجي وحمو حالا وبعتلها لوكيشن وقام راكب عربيته وراح لهناك وبعد ساعتين وصلت سهى وكان معاها انجي وحمو متربطين فالعربيه مع الرجاله
سهى: تمام
الشبح: مش انتي قلتي ان البضاعه حتكون مغشوشه
سهى: اه
الشبح: شاور لرجالته خدوها .... قامو الرجاله وخدو سهى وهيا بتصرخ مش فاهمه حاجه
الشبح: هاتو اللي فالعربيه .... راحو نزلو انجي وحمو اللي مش عارفين هما هنا ليه او مربوطين ليه
الشبح: سؤال واحد ومش حيتكرر بعتو السنتر بكام
انجي: ٣٥ مليون
الشبح: وبامر مين مش انا قلت ٢٥ مليون
انجي: حقك عليا بس المشتري غبي وقلنا نكسب
الشبح طلق رصاصه في الهوا: التانيه في دماغك مين قالكم تبيعو ب ٣٥
انجي: و*** محدش قالنا
الشبح: طلق رصاصه في رجل حمو وصوب ناحيه انجي
انجي: **** محدش احلفك نحن عملنا كده من دماغنا
الشبح: خدوهم على جوه .... بعد ما خدوهم
اتصل بسيكا
الشبح: عفارم يا سيكا بس قولي حتسجل السنتر باسم مين
سيكا: مش عارف بس تقريبا حخليه باسم نفس الناس اللي شغالين في السنتر
الشبح: يعني اتفقت معاهم خلاص
سيكا: لا لسه بس حكلمهم
الشبح: سمعت انك دفعت على البضاعه ٥٠ مليون
سيكا: ياريت دنا بقيت عالحديده لولا
اني دخلت مع حد شريك واداني سيوله
الشبح: لا كده اتطمن عليك وقفل الخط وقام رايح لسهى
الشبح: ايه طلع كل الكلام اللي قلتيه كدب
سهى: ***) دا اللي حصل مكدبش عليك
الشبح: عموما كله حيبان وقام طالع واتصل بحسام
حسام: ايوا في حاجه
الشبح: رضا تكلمت
حسام: لا ليه
الشبح: لازم اقابلها
حسام: انت اكيد جنيت وعاوز تحبسني انا واللي معايا
الشبح: متخفش بس عاوزها عندي على المكان اللي حبعته ليك وهاتها متغميه
حسام: انت جنيت عاوز تكشفني ليها
الشبح: متخفش عشان حتموت بعدها
حسام: وحنعملها ازاي دي
الشبح: هاتها وملكش فيه
حسام: طيب **** يستر وقفل الخط وراح لعاصم وبلغه بمكالمت الشبح
عاصم: انت جنيت ولا ايه
حسام: لازم نعمل كده ونشوف
عاصم: أنسى يا حسام
حسام: تمام بس معتقدش دا رأي حماتي
عاصم: خلاص اعمل اللي تشوفه بس اسمي ميجيش
حسام قام خارج وراح خد رضا ومعاه العسكري مرتضى وراح للمكان اللي بعته الشبح

عند عصام وهو ببيبع بضاعه
الولد :اتاخرت علينا
عصام: معلش زحمه الطريق
الولد: طب هات الحاجه .... طلع عصام جرام كوك واداه
الولد مد ايده بالفلوس
عصام: متامرش بحاجه تانيه تروق على نفسك بيها
الولد: زي ايه
عصام: نسوان حلوه
الولد: هو انت ديلر ولا ايه
عصام: يعني عشان بخدمك
الولد: طيب فين وايه النظام
عصام: دوق الاول وانت وكرمك
الولد : يعني شراميط منا اقدر اروح بنفسي
عصام: بس دول حاجه نظيفه وانت حتكون اول زبون
الولد: تمام نشوف ولو حاجه نظيفه الحلاوه ليك
عصام اتصل بهند
هند: ها قول
عصام: في زبون
هند: هاته وتعال وقفلت الخط : مريم عفاف جهزتو الاوض
عفاف: ايوا يا هند
هند: بصو اللي تدلع الزبون ححبها واللي لا حطلع ميتين امها يلا وروني لابسين ايه
عفاف خلعت العبايه وكانت لابسه ستيان اصفر وكلوت سبعه نفس اللون مريم كانت لابسه كلوت فتله محشور بين فلقاتها ولابسه تيشيرت ابيض ماسك
هند: تمام وراحت متصله بشادي متجيش غير لما اكلمك
شادي: بس انا طالع البيت
هند: مش حعيد كلامي
شادي: طيب طيب حنزل القهوه ...

بعد نص ساعه الباب اتفتح وكان عصام ومعاه الولد
هند: اتفضل اجلس وانت يا عصام روح جوه لغايه مناديك عصام: حاضر
هند: انا هند
الولد: ايه هو انا جاي المدرسه
هند: تحب تكمل ولا تطلع
الولد: اكمل اكمل طالما حنام مع وحده زيك
هند: في عينك تلمسني انا مش للمس عموما اللي حتنام معاهم جوه يا فوفه يا ميمي تعالو ... طلعت عفاف ومريم واول مشافهم الولد فتح بوقه وزبره وقف احترام للمنظر
الولد كان عنده ٢٥ سنه جسمه عادي
هند: اختار من دول اللي عاليمين دي تبقى ام اللي كان معاك واللي عالشمال مراته اي حاجه عاوزها يعملوها حتى اللي جوه وكله بسعره
الولد: عاوز الام مع ابنها
هند: ٥٠٠٠ جنيه وانا عشان انت اول زبون حتدفع ٤٠٠٠ وتاخد الاتنين
الولد: بس انا عاوز انيك الكل
هند: وماله .. قام الولد مدي هند ٤٠٠٠ وخد عفاف ومريم وراحو على اوضه عصام
هند: عصام افرح حتتناك من الولد
عصام فضل ساكت عشان عارف مفيش فايده من الكلام طلعو كلهم على السرير وراح الولد قالع كل ملابسه وظهر زبره اللي كان واقف عالاخر وكبير
عفاف: يلا يا ابني مص زبر الولد عشان يكيفنا
عصام كان قاعد بشورت وراح مقرب للولد ومسك زبره وفضل يبص عليه وراح حطه في بقه وبدأ يمص فيه
مريم: ايوا يا حبيبي مص متتكسفش... عصام بدا ياخذ نص الزبر في بقه ويستمتع في المص الولد سحب عفاف وخد شفايفها واندمجو مع بعض وعصام واخد الزبر في بقه
مريم: دخله كله يا حبيبي عاوزه يتزفلط في كسي
الولد سحب شفايفه من عفاف ووجه كلامه لمريم:تعالي مصي معاه نزلت مريم مع عصام وخدت زبر الولد في بقها وعصام بقى بيمص بيوضه وفضلو كده شويه وبعدين بقو بيمصو مع بعض كل واحد شويه راح الولد منزل وش عفاف عند كس مريم اللي راحت مخرجه لسانها وبقت تلحس كس مريم وهيا مكمله مص مع عصام عفاف كانت فاتحه كس مريم بيدها وهاريه زنبورها مص فضلو كده شويه قام الولد وخلى عصام ياخد وضع الدوجي وراح فرش زبره على خرمه ودخله للنص مره وحده
عصام: بالراحه بالراحه
مريم: استحمل يا بيبي
راحت عفاف مصدره طيزها قدام وش عصام اللي راح يلحس طيزها وكسها ومريم قعدت على ضهر عصام ووشها للولد اللي خد شفايفها مص وهو بيرزع في خرم طيز عصام وعصام بيتلوى تحته
عفاف: ايه رايك في الزبر الحقيقي يا حبيبي مريحك
عصام مش قادر يتكلم من طيز عفاف
الولد راح مدخل الزبر للآخر وبقى يدخله كله ويطلعه ودا خلى عصام يشيل وشه من طيز عفاف ويسرخ
ايييييي بيوجع بالراحه
الولد: أخرس واتناك وانت ساكت وبقى بيرزع اكثر وبعد شويه راح باعد عصام ونيم مريم على ظهرها ورفع رجلها على كتفه وحط زبره على باب كسها ودخله فيها
مريم: اححح نيك نيك زبرك ماليني نيك كسي قدام جوزي وحماتي برد نار كسي
الولد كان مستمتع بكس مريم وراح بيده على كسها يلعب فيه ونفس الوقت بينيك: اي يا عرص مش مكيف مراتك ليه حد يسيب الملبن ده لغريب
عفاف خلت عصام ينام على ظهره وقعدت بكسها على وشه وهو بيلعب بزبره
مريم: اه يا كسي نيك كمان نيك شرموطتك ريح كسي يا دكر
الولد راح يرزع فيها أسرع ويلعب في كسها وفضل كده خمس دقايق لغايه مرتعشت مريم راح باعد مريم وساحب عفاف وخلاها في وضع الدوقي وثبت زبره على خرم طيزها ودخله لآخر
عفاف: لا بالراحه مش كده زبرك كبيير دا يشقني نصين الولد نزل راسها على زبر عصام عشان تمصه وهيا خدته وفضل يرزع فيها ويضرب طيزها اللي ببترج
الولد: ايه الطيز دي يا مره دنا حفشخك وراح دايس على رأسها بيدها خلاها تاخذ زبر عصام للآخر وفضل ينيك فيها بدون رحمه
مريم فاقت وراحت على وش عصام وقعدت عليه
الولد كان لسه شغال في طيز عفاف اللي كانت واخده الزبر للآخر وفضلو كده لغايه مالولد طلع زبره وخلاهم ينامو جمب بعض على ظهرهم وفضل يدعك زبره لغايه منزل وغرق للثلاث
عفاف: كل ده لبن وراحت هاجمه على مريم تلحس اللي جا عليها وبعد شويه دخلت هند
هند: ها اي رايك
الولد: لا حاجه تمام وحكمل الليله
هند: لا خليها مره تانيه
الولد: طب ليه دول ميتشبعش منهم
هند: حعوضك يلا طريقك أخضر.... قام الولد خد ملابسه وخرج

عند الشبح
كان وصل عصام ونزل هو ومرتضى ورضا وراحو للشبح اللي قالهم الحقوني وراحو داخلين على الاوضه واول ما دخلو الشبح شال الغطا عن رضا اللي اتصمدت اول ما شافته
الشبح: حتقولي حكايتك ايه ولا اموتك
رضا: حكايه ايه
الشبح: انتي مين وعاوزه ايه
رضا بصت لحسام
الشبح: قولي متخافيش
رضا: مفيش غير اللي اتفقت فيه معاك ولما تقبض عليا مجبتش سيرتك في حاجه وقدامك الباشا

نهايه الجزء الثاني

اقدر اقول البروفيسور رجع من جديد وبوعدكم بقصص كثير من الجزء ده عاوزكم تقولو لو حد حاب اكتب عن ميول معينه او اي حاجه واكيد طبعا متحرمونيش من تعليقاتكم الحلو واتمنى لو في نقد عن السلبيات تقولوه وشكرا

Professor ❤️

الجزء الثالث

وقفنا الجزء اللي فات عند

عند الشبح
كان وصل عصام ونزل هو ومرتضى ورضا وراحو للشبح اللي قالهم الحقوني وراحو على اوضه واول ما دخلو الشبح شال الغطا عن رضا اللي اتصدمدت اول ما شافته
الشبح: حتقولي حكايتك ايه ولا اموتك
رضا: حكايه ايه
الشبح: انتي مين وعاوزه ايه
رضا بصت لحسام
الشبح: قولي متخافيش حسام أمان
رضا: مفيش غير اللي اتفقت فيه معاك ولما تقبض عليا مجبتش سيرتك في حاجه وقدامك الباشا

فلاش باك من الجزء الثامن من السلسله الرابعه
بعد ما رضا نامت مع خالد اتصلت برقم الشبح
الشبح: مين
رضا: انا حد عاوز يقابلك عشان حاجه مهمه اوي
الشبح: مبقابلش حد
رضا: متخفش يا (.....) قالت اسمه انا لا حكومه ولا ولا حضرك انا عاوزاك لمصلحتك بس لازم نتقابل
الشبح: تمام حبعتلك مكان نتقابل فيه بعد نص ساعه وبعد نص ساعه بالظبط كانت رضا وصلت والشيح كان موجود
رضا: انا رضا وجايه لمصلحتك واللي جايه عشانه حيخليك الوحيد اللي في السوق
الشبح: سامع كملي
رضا:طبعا انت عارف ان طارق داخل السوق وانا عارفه ان في حد حيرجع البضاعه و لو معرفش حتقتله بس الحد دا انا عاوزاه معايا بس اي رايك تنسى البضاعه دي وحترجعلك بس في الوقت المناسب واخليك تاخذ البضاعه القديمه وربع الجديده ب ٥٠ مليون بس
الشبح:ازاي وعرفتي من فين
رضا:تكلم سيكا يدخل شريك بالنص والفلوس اللي حتدفعها حتاخذ فيها ربع البضاعه عشان حتكون نص البضاعه مغشوشه اما فلوس سيكا انا اللي حاخدها
الشبح: وحقنعه ازاي وازاي عاوزاني ادفع مبلغ على بضاعه اقدر اجيبها بنفسي
رضا:لما حتقوله انه هو اللي حيشتري البضاعه اللي انا سرقتها من طارق وبعتله رساله انك انت بتسلم عليه وانه بعد ميشتري البضاعه الأولى مش حيكون معاه غير ٥٠ مليون وأقل وانه عاوز يشارك وحده في سنتر وشركه استيراد وتصدير حيقتنع بس اوعى تقوله انك صاحب السنتر عشان في حاجه في دماغي حقولك عليها بعدين
الشبح:يعني دلوقتي طارق فاكر انا اللي سرقته
رضا: ايوا بس مش حيعمل حاجه عشان مش عاوز يظهر وعشان كده نزل بضاعه جديده ودي اللي انت حتاخذها بنص السعر إنما عرفت ازاي عشان فتحت عيني مع سيكا وعرفت كل ده
الشبح:وانتي مستفاده ايه
رضا ارجع حقي من سيكا في اللي سرقه من رضوى ولما نخلص ليك نص فلوس رضوى ونص المحلات ونص العمارة غير كل البضاعه دي حتكون ليك
الشبح:كلام سليم بس اي الضمان
رضا: الضمان ان البضاعه معايا وانت حتى مش عارف عن البضاعه الجديده وانا اقدر اخذها بسهوله وابيعه حتى لو بخساره واطلعك من اللعبه او على الاقل اجننك بس انا عاوزاك تكسب وانا اكون رجعت حقي انا عارفه انت كنت عاوز توقع رضوى وبس وانا حسلم رضوى ليك بعد منخلص
وعلى فكره مطاوع انا اللي طلعته من السوق
يعني انت كده في السوق لوحدك من غير طارق اللي حسلمك نص حلاله برضو ومن غير سيكا ومن غير مطاوع وفوق كل ده عندك بضاعه بملاين وانت دافع ربع السعر ولا ليه انت مش حتدفع غير ٥٠ مليون وحترجعلك تاني دا غير فلوس تعدي ال ٥٠٠ مليون
الشبح: برضو مستفاده ايه
رضا النص الباقي من كل ورث وحلال نوسه وطارق ورضوى اللي حتاخذ 40% من ورث كل حد وانا اخترتك عشان انت مش بتبيع انت حد حب يبقى كبير بعد متطرد
الشبح: كده انتي صح وانا معاكي ومش حسال وصلتيلي ازاي عشان مكونش غبي
رضا: وفي حاجه اخيره تقول لسيكا يسيب اهل مدحت من غير محد يلمسهم ويديهم ١٠٠ الف جنيه وتدي سهى مليون وتكون دي مكافأه نهايه الخدمه بس متجيش ناحيتها عشان تخصني من النهارده بس بعد متخلص بيعه النهارده
الشبح: وصلتي لسهى كمان ماشي طيب البضاعه اللي حتنزل حوصلها ازاي
رضا:متخفش سيكا حيكلمك عنها

فلاش باك من الجزء التاسع

رضا بعد ما كلمت نجوى عشان تطلع كلمت الشبح وقالتله لازم يبيع السنتر عشان سيكا يشتريه
الشبح: حيشتريه ازاي وهو معندوش سيوله وانا ابيع ليه
رضا: دي بتاعتي هو ميعرفش انك صاحب المكان وانا حوفرله سيوله وارجع حقي وارجعلك السنتر بس نسبتي فيها ٣٠ % وتكلم اللي ماسكين المكان يقولو ان صاحب المكان اجنبي

عوده من الفلاش باك
الشبح: مفيش حاجه تانيه انا معرفش عنها او اتفاق حصل مع غيري
رضا: لا اقسملك كل حاجه كانت ماشيه تمام لولا اني اتمسك
الشبح: بس كلام سهى بيقول غير كده
رضا: اي كلام
الشبح: انك متفقه مع انجي وحمو يطلعو ب ١٠ مليون من بيعه السنتر دا غير أنك خليتي ريهام بنت رضوى تبقى في بيت سيكا اللي بيحب ريهام وبعد كده يسجل السنتر بسمها وهي بدورها تسجله باسمك من غير ولا مليم والسيوله حيجي
رضا: بس بس بس مفيش داعي تكمل انا عرفت ان سهى تراقبني وقلت الكلام ده عشان اشوف حيوصل ليك او لا بس طلعت مخلصه ليك ووصلت الكلام الا هيا فين صحيح
الشبح: جوه بس قبل سهى تعالي معايا خدها ومشيو وحسام كان معاهم ودخلو الاوضه اللي فيها انجي وحمو
وراح الشبح شال الغطى عن حمو
الشبح: تعرف دي
حمو وهو بيتوجع: لا مين دي *** معرفهاش اول مره اشوفها ..... الشبح رجع غطى وشه وراح لانجي واول ما شال الغطى عن وشها رضا هجمت عليها وكانت حتموتها بس حسام والشبح فكوها عن انجي
وخدوها بره
الشبح: ايه اللي حصل عاوزه تدبحيها عشان تفلتي مني
رضا: اللي كانت بتعيط بحرقه دي اللي دمرتني وخدت شرفي لما كنت في الملجأ
الشبح: حسام روح اتأكد من كلامها ..راح حسام واتأكد من الكلام ورجع وقال للشبح صح الكلام
رضا: بص اعتبر كل حاجه ليك بس سيبها ليا دنا بدور عليها بقالي كثير
الشبح: مش وقته حرجعلك تاني وخرج معاه حسام وراح لبره
الشبح: اضن كده كل حاجه وضحت
حسام: بص رضا بقت خطر
الشبح: لا خطر ولا حاجه لازم تخرج وتكون معانا بس من بعيد
حسام: خلاص حتصرف بس لازم القضيه دي حد يشيلها ومش اي حد ولازم النسبه تزيد كده انا رجلي جت معاك
الشبح: خليني اشوف و راح داخل لرضا اللي كانت نازله ضرب في نجوى بالقلام
الشبح وهو بيسحبها: مش وقته لازم حد يشيل الليله عني وعنك
رضا: طارق اللي حيشيل الليله
الشبح: كلام جميل بس ازاي
رضا: قبل مقول ازاي عاوزه النقيب حسام شويه
الشبح: يا حسام تعالى هنا دخل حسام
رضا: حسلمك طارق متلبس بس عندي شرط لكل واحد فيكم عاوزه طارق هنا قبل لا يروح معاكم وأعتقد دي سهله عليكم
حسام بص للشبح اللي هز راسه : خليها في الاداره
رضا: انجي تخصني
الشبح: تمام
رضا: خلاص هاتولي سهى
قام الشبح وخد رضا لعند سهى اول ما وصلت عندها فكتها من غير ما تطلب من الشبح
رضا:تتصلي بطارق تقوليله يجيب كل فلوسه ويجي عشان في صفقه حتكسبه كثير و حتكون الاخيره وانت يا حسام جهز رجالتك واستنى تلفون وفي حاجه تانيه السنتر لازم البوليس يكبس عليه والكل يقول انه طارق اللي مشغله
الشبح: انتي عاوزه تخسريني
رضا: متخفش حنفتح واحد تاني غير ده بس لازم نعمل كده وحمو وانجي يعترفو بكده ومش بس كده حتى الملجأ يكون هو اللي مدوره
الشبح: اي حكايه الملجأ ده
رضا: حكت الحكايه كلها
حسام: كده انتي قفلتي كل القضايا برافو
الشبح: طب روح انت
حسام: لا انتي تيجي معايا والسنيوره كمان ونخلص من هناك ومتنساش نصيبي ونصيب الجماعه
الشبح:ماشي حبعتلك وحزود نسبتك ١٠ كمان يعني حيبقو ٢٥%
حسام: تمام
الشبح: خد رضا بس سهى لا عشان متتعرفش اصلها بقت دراعي اليمين وانا عارف انك عايز تدوقها بس مش وقت طفاستك
رضا: لا سهى عايزاها تكون في الحاره وانت تكلمها لو عزت منها حاجه سهى تروحي تخليكي خطوه بخطوه مع مياسه
الشبح: مين مياسه دي
رضا: دي اللي كشفتني لأهل رضوى وعقابها جاي بس لازم سهى تبقى زي ضلها
الشبح: ماشي
حسام: ماشي يلا يا رضا قامت رضا مع حسام وراحو
سهى: خدت تلفونها واتصلت بطارق

طارق: ايوا يا سهى
سهى: بص تقابلني بعد ساعتين في المكان اللي حبعته ليك وهات كل الفلوس أللي معاك عشان في صفقه حتكسبك وتكون الاخيره وحتحط على الشبح
طارق: تمام جاي

عند الشبح وانجي وحمو فهمهم حيعملو ايه وهددهم اي حركه شمال مش حيشوفو نور

في فيلا سيكا

كان سيكا عالسرير ملط وجمبه هيفاء بقميص نوم سيكا لف ليها وراح مقرب من ودنها وراح بايسها وفضل ينزل شويه شويه لغايه موصل لبزازها راح طلعهم ونزل يلحس فيهم وأيده راحت تلقائي لكسها وقام يلعب بكسها وبزازها في بقه وراح مدخل ايده في الكلوت وفضل يلعب بكسها اللي بقى بيسرب وفضل ينزل ببقه لغايه موصل لكسها وراح حط لسانه على شفرات كسها وبقى يلحس فيه وهيا مسكت راسه وبقت تشده على كسها
هيفاء: اححح كمان يا سيكا الحس كمان يا حبيبي
سيكا: دنا حلحس واركب كمان وكمل لحس في كسها وأيده راحت لبزازها وفضل كده لغايه مترعشت هيفاء ونزلت
سبكا: يلا تعالي مصي زبري عشان يبسط كسك قامت هيفاء وراحت عند وسط سيكا وراحت بلسانها تلحس حاولين زبره وتبوس وبعد شويه خدت الراس في بقها وبدأت تلحسه شويه وتمص شويه وكررت الحركه كذا مره قبل متدخله للنص سيكا كان هايج اوي فراح ساحب هيفاء ونيمها على ظهرها وراح يلعب بزبره على باب كسها ويضرب زبه عليه ويفيرش شويه ومره وحده زق زبره للنص فتحها وكمل فيها نيك من غير ميطلعه وهيا كانت تتوجع وبعد خمس دقايق ثبت وكان نزل جواها اول ما نزل قامت هيفاء جري عالحمام وسيكا اتغطى ونام

في المخزن اللي فيه البضاعه
كان طارق نازل من عربيه ودخل المخزن واول ما وصل شاف الشبح ورجالته
طارق: ايه اللي جاب دا هنا
الشبح: عشان تشتري يضاعتي
سهى وهيا بتغمز: حناخذ البضاعه ونبيعها والنص بالنص البضاعه تسوى اكثر من اللي حتدفعه وانا قلت للشبح انك عرفت غلطك وحاب تفتح صفحه جديده وهو مسامح
الشبح: بص البضاعه دي ليك وانا كنت غلطان في اللي عملته
طارق لسه بيمد الفلوس كانت الحكومه كبست عليهم وواحد من الرجاله ضرب نار وصار تبادل رصاص ووقع الشبح فيها والشرطه سيطرت عالوضع بس سهى عرفت تهرب وخدو الكل مع البضاعه والفلوس على الاداره واول ما وصلو على الاداراه خدو كل واحد على زنزانته

حسام كان في المكتب عند اللواء عصام: وبلغه بلي حصل
عاصم: خلاص حنخلي البنت شاهده في القضيه
حسام: طيب حروح اظبط طارق واسلم جثت الشبح وخرج

عند طارق في الزنزانة كان قاعد والف فكره في راسه فجأه الباب اتفتح ودخل حسام
حسام: بص يا طارق انا مش حطول عليك بس انت قدامك خيارين يا سجن موبد مع اوحش معاملة يا سجن مخفف ومعالمه تليق بمقامك
طارق: المطلوب
حسام مد ورقه: تعترف ان انت الشبح بعد ما مات وعشان تفكر صح انا جايبلك هديه بسيطه لو رفضت ادخل يا مرتضى
دخل مرتضى ومعاه اثنين عساكر ورضا ..طارق اول مشاف رضا بقى صنم
رضا: شفت الدنيا صغيره قد ايه انا كنت ناويه على حاجه تليق بمقامك بس للاسف الأوراق تلخبطت شويه بس ملحوقه وقامت رافعه ملابسها وخلعت الكلوت ودخلت ايدها من تحت الملابس قلعت الستيانه
رضا: انت خدت شرفي وغصبا عني إنما أنا حاخد شرفك بمزاجك بصت لحسام شوف شغلك معاه ومفيش راحه لغايه ميلبس الكلوت والستيان ويطلب مني انيكه موضوع الاعتراف ده ميخصنيش وقامت خارجه
حسام: شوفو شغلكم

تاني يوم

في شقه مياسه اتصلت بنجوى وقالت تجي على الغدا هيا ووولادها وتجيب المحامي وفايزه وخالد وعلي وقفلت عنها وراحت مكلمه نوسه وقالت لها تيجي ونفس الكلام مع ريهام تجيب رضوى و جابر وقفلت عنهم واتصلت بسيكا عشان يروحو يخلصو كل حاجه وقامت لبست وراحت لسيكا اللي كان مستنيها وسجل سيكا كل حاجه باسم مياسه وخد منها الفلوس اللي اتفقو عليها
مياسه: كده كل حاجه تمام
سيكا: ايوا اروح اخلص في السنتر واكلمك بعد كده
مياسه: جايه معاك
سيكا: يلا بينا وراحو الاتنين سوا بعربيه سيكا اول ما وصلو عند السنتر كانت الحكومه هناك وواخدين اللي شغالين معاهم
سيكا نزل من العربيه وراح عند واحد من الأمن: هيا ايه الحكايه
الامن: السنتر شغال في الدعاره والحمد**** رحمونا من القرف
سيكا: الحم*** وراح لمياسه
مياسه: في ايه
سيكا: الحمد**** كانت فلوسي حتروح في الهواء
مياسه: **** بيحبك عشان انت حد كويس
سيكا: بس كده انا حعمل ايه دنا أديت الشبح ربع البضاعه الاصليه
مياسه: ولا يهمك طول منت معايا ولسه واخد مني مبلغ يعيشك ملك هنا موبايل مياسه رن وكانت نوسه
نوسه: مدحت عندي فالبيت ابعتي العنوان عشان يجيلك
مياسه: ماشي

عند نوسه
كانت نايمه فوق مدحت والزبر في طيزه
نوسه: تعرف انا بنيكك ليه
مدحت: لا
نوسه: عشان اعرفك انك تحت رحمتي سيكا بقى جوز اختك وأنت حتعيش معاه يعني اعرف كل حاجه بتحصل واوعى تفكر تلعب بديلك عشان لو جبتك هنا تاني حخلص عليك وانت شفت سيكا باعك لينا بعد ما خد غرضه
مدحت: حاضر يا نوسه
نوسه: بتحب الزبر
مدحت: اوي
نوسه: زبر مين بيكيفك
مدحت: كلهم
نوسه تفت على وشه وبقت ترزع فيه لغايه منزل : يلا قوم ولا اقول استنى وراحه جايبه شفره وكتبت على طيزه متناك نوسه رسمي وحطت التاريخ يلا غور
قام مدحت وراح نازل

في بيت عاصم

كان حسام داخل وكانت سوزان قاعده مع امها واختها
ام سوزان اسمها وفاء عندها ٧٧ سنه بس جسمها مش مترهل اوي وصدرها وسط وطيزها مش كبيره تحسها كده لسه في الأربعينات
الأخت سوزي عندها ٥٤ سنه حاجه كيرفي خالص طيزها بارزه وصدرها كبير متجوزه وعندها ولد وبنت
سوزان: انت جيت يا حسام
حسام: لا شويه وجاي منورين يا جماعه اي الزياره اللي ترد الروح دي
سوزان: اسكت مش الحيوان طلق سوزي
حسام: ليه بس مكانو حلوين
سوزي فضلت ساكته و متكلمتش
سوزان: عشان جوزها واحد واطي
حسام: فستين داهيه هو حد يسيب الجمال دا كله
وفاء: على رايك يغور هو حيلاقي زي بنتي فين
حسام: هو انتي متأكده انك امها مش اختها
وفاء: بس يا ولد متكسفنيش
حسام: هيا ورده بره
سوزان: اه
حسام؛ طيب اخش استحمي وراح لفوق
سووزان:طب تعالو اوريكم اوضكم وراحو لفوق كل واحد خد اوضه
بعد نص ساعه كان حسام خارج وشاف سوزان في وشه
حسام: ايه المزز اللي حعيش بينهم دول
سوزان: اسمع اللي بيني وبينك ميحصلش مع حد منهم خليك مخلص ليا زي منا مخلصه ليك دا حتى عصام منعاه عني
حسام: دا اكيد
سوزان: يلا انا نازله
حسام: مفيش حاجه كده تصبر الوحش
سوزان مشت من غير مترد
حسام فضل يفكر مع نفسه ازاي حينيك النسوان اللي فالبيت وبعد تفكير راح نازل المطبخ واول ما دخل راح مبعبص الشغاله
الشغاله: خضيتني يا بيه
حسام: وأيده لسه عند خرمها : وحشني الخرم ده بالليل حزوره بس دلوقتي عاوزك تركزي تراقبي كل اللي فالبيت تفتحي ودانك اكثر من خرمك مفهوم
الشغاله: مفهوم هو انا اقدر اقول لا
حسام: كده تمام ... موبايله رن
العقيد عمر: حسام هو الكلام صحيح قبضتو على الشبح
حسام: الشبح خد طلقه ومات وشريكه اتقبض عليه وحيشيل الليله بس باقي الاعتراف ودي مسأله وقت
عمر: خلاص بلغني بكل حاجه
حسام: حيوصلك تقرير كامل
عمر: سلام

في بيت نجوى كانت هند مع امها

هند: مش تباركي
نجوى: مبروك على ايه
هند: شغلت عفاف ومريم في الدعاره لا مش بس كده في الشقه كمان
نجوى: ههههههههههه انتي مصيبه
هند: ولسه سلمى وانتي
نجوى: انتي بتقولي ايه
هند: زي مسمعتي انتي كمان مش نفسك تتناكي وتتبسطي
نجوى: اقوم ابقى شرموطه بفلوس
هند قربت من امها وراحت بيدها على كسها: لا انتي تتناكي بمزاجك مش بمزاج الزبون
نجوى: احححح بس بردو لا
هند راحت مدخله صباعين في كسها: وبرقت لأمها بلاش ازعل قلت حتتناكي بمزاجك
نجوى هاجت من صباع هند : حتخلي امك شرموطه
هند: مقلنا بمزاجك واعتبريها تجربه
نجوى: بس بشرط لو معجبنيش الموضوع مش مكمله
هند: تمام.... هنا الجرس رن وراحت هند فتحت الباب وكان خالد هند دخلته ونجوى عدلت نفسها
نجوى: منور يا خالد
خالد: بنورك يا نجوى
هند: اخبارك يا خالد
خالد: حمد*** كله تمام ايه يا نجوى موضوع الاجتماع
نجوى: حنشوف بس اكيد عشان الورث
خالد:تمام ومفيش اخبار عن رضا
نجوى: لا ومش عايزه اسمع اسمها حتى
خالد سرح شويه مع نفسه
هند: ايه نحن هنا
خالد: معلش سرحت شويه طيب اقوم امشي
هند: فين لا خليك انا عاوزاك ماما ممكن تعملي قهوه لينا
نحوى: حاضر قامت نجوى وهند ادتها سبانك على طيزها
هند: طريه وكملت كلامها ها قولي نكت مين لغايه دلوقتي
خالد: مريم وعفاف وسلمى
هند في سرها وامك ايه يا خالد: منفسكش في نجوى
خالد: حتوافق
هند: تعالى ورايا
خالد مسك ايدها : انا مش عايز نيك وبس انتي فهماني
هند: تعالى معايا وخلاص وتحركو سوا ودخلت هند الأول وخالد فضل عالباب قربت هند من نجوى وراحت ماسكاها من كسها بكف ايدها
هند: ايه يا نوجا كسك على طول كده تعبان
نجوى: بس يا بنت خالد بره
هند: خالد دا هو اللي حيركب اصلا وراحت ساحبه راسها وخدت شفايفها في بوسه ونجوى اتجاوبت معاها هند وهيا بتبوسها كانت ترفع فستانها وظهرت طيز نجوى وقامت هند لافه وبقى ضهرها للبوتجاز وضهر نجوى لخالد واول منكشفت طيز نجوى أتقدم خالد ناحيتها وراح نازل على طيزها بكف ايده جامد
نجوى لسه حتلف وتصرخ بس كانت هند أسرع منها اللي كتفت ايد نجوى ورا ضهرها وفضلت معاها في البوسه
خالد: اثبتي احسن لك عشان متجننش عليكي وراح ضاربها تاني على طيزها
نجوى كانت بتتنطط بس هند مثبتاها كويس
خالد رجع نزل بايده على طيزها اللي بدت تحمر وكمل ضرب في طيازها
هند شالت شفايفها عن نجوى وقربت من ودن نجوى: خليه يعمل اللي نفسه بيه برضاكي أصله سادي
نجوى: بس انا مبحبش كده دا بيوجعني
خالد سحب نجوى من شعرها : انتي حتتناكي زي منا عايز وراح نازل على وشها بقلم
نجوى خدت القلم وسكتت عشان شافت في عينه شرار: طيب يا خالد بس بالراحه
خالد: لا يا كسمك انتي تكتمي وبس وراح مقطع ملابسها وسحبها من شعرها للصاله ورماها عالكنب: افشخي رجلك نجوى عملت زي مطلب منها
خالد طلع زبره : هند تعالي مصي
هند وهيا رايحه ليه : ماشي بس انا بمزاجي ونزلت بين رجل خالد وطلعت زبره وراحت تلحس فيه وخالد راح ممشي ايده على كس نجوى: لو سمعت صوتك حعلقك
نجوى: طيب طيب
راح خالد نازل بايده على كسها
نجوى: مسكت نفسها غصب عنها ... كمل خالد ضرب على كسها وهند كانت بتمص لخالد وكانت مدخله زبره للآخر وطلعته ومسكته وفضلت تلحس فيه
خالد كان وقف ضرب في نجوى: لفي يا لبوه قامت نجوى ولفت وصدرت طيزها لخالد اللي سحب زبره وركب فوقها ورجله على الكنبه وجسم نجوى في النص وراح مدخل زبره في خرم طيزها
خالد: دنا حفشك كسمك يا بنت اللبوه
نجوى: افشخني شق طيزي انا لبوه عاوزه اتناك مترحمنيش يا خالد
خالد لف وشها وتف عليه: حنيكك انتي واختك وكل نتايه موجوده وفضل يرزع فيها وهيا كانت هاريه كسها دعك
نجوى: اعمل االي نفسك فيه دنت صحيت اللبوه اللي جوايه انا لبوتك يا خالد ارزع كمان خرمي عاوز يتهدد نيكني نيك اخت اخوك يا خالد
خالد سمع اخوك جن جنونه راح لافف ايده على رقبتها وقفل عليه جامد وكمل رزع اجمد من الاول: حنيكك يا لبوه حنيكك يا فايزه حنيكك زي مناكك علي
نجوى كانت بترفس ومش قادره تتنفس وخالد ولا هنا لغايه ما هند شدت خالد اللي كان مكلبش وباةعافيه قدرت تشده عن نجوى ووقع خالد على هند اللي قامت عن خالد وراحت لنجوى اللي كانت شويه وتموت
نجوى: اه اه اي ده كنت حتموتني
هند: محدش يموت من النيك بس خالد اتغابى شويه
معلش روحي جوه...نجوى راحت لجوه وهند راحت ناحيه خالد اللي كان زبره لسه واقف قامت هند زقاه وراح نايم على ظهره هند خلعت ملابسها وبلت خرم طيزها ونزلت على زبره بخرم طيزها
هند: مالك يا خالد كنت حتموت ماما وبعدين ايه اللي قلته ده وراحت تبوس صدره
خالد افتكر رضا وتخيل هند رضا : مفيش يا رضا مقهور لسه حاسس اني ماخدتش حقي من علي وفايزه
هند وهيا بتطلع وتنزل على زبره: ليه انت ناوي على ايه او عملت ايه
خالد: نكت فايزه وفتحت سلمى وبحط حبوب لعلي عشان ميعرفش ينيك تاني بس لسه مقهور
هند بدأت تتنطط أسرع: واللي يجيبلك حقك ويكسرلك علي
خالد: اديه عيوني خالد كلبش في طيزها وراح يرزع فيها جامد لغايه ما تشنج ونزل في طيز هند ...هند سابت زبره جوه وراحت على شفايفه وفضلو كده لغايه مزبر خالد خرج من خرمها وهنا خالد سحب شفايفه وبص لهند اللي حضنته
هند: متخفش يا خالد سرك في بير وانا حاخدلك حقك .... خالد كان مصدوم ومش عارف يقول ايه بس هند كانت اسرع
هند: تعالى نام جوه لغايه بعدين راح خالد مع هند واول ما دخلو راحو عالسرير وهند خدته في حضنته وفضلت تطبطب عليه لغايه منام

فبيت مياسه
رن الجرس وراحت تفتح الباب ام عمر
سهى: مدام مياسه موجوده
ام عمر: اتفضلي جوه دخلت سهى وقعدت في الصاله وبعد شويه خرجت مياسه
مياسه: سهى و*** زمان عنك كنتي فين
سهى: مشاغل بقى واديني جيت
مياسه: اكيد عندك حاجه
سهى: بصراحه عندي فلوس كثير ومش عارفه اعمل فيها أي
مياسه:من عنيا حشوفلك حاجه تعمليها وتكبري الفلوس بس بعدين عشان عندي اجتماع
سهى: وعايزه مكان انام فيه
مياسه: تقدري تباتي هنا
سهى: تسلمي دا العشم بردو
مياسه: ولا يهمك روحي مع ام عمر توريكي حتنامي فين
سهى: ماشي

بعد نص ساعه

كانت مياسه موجوده وعادل وسهى واحمد نجوى وهند والمحامي فايزه وخالد وعلي ريهام ورضوى وجابر ونوسه
دخلت ام عمر بالعصير ووزعت لكل واحد ومشيت

مياسه: امال فين حسن
هند: معرفش مختفي بس حيضهر في اي وقت تلاقيه هنا ولا هنا
مياسه: تمام نبدأ الكلام انا جمعتكم عشان ارجع كل حاجه لصحابها والمحامي موجود وهو حيقسم
ريهام: نصيب ماما كله حيتكتب باسمي
مياسه: موافقه يا رضوى ريهام بصت لرضوى اللي هزت راسها
مياسه: والعماره تحت تصرفك من النهارده يا ريهام
نجوى: وانا كمان نصيبي باسمي
هند: ماشي يا ماما يا مسيطره
فايزه: انا حكتب نصيبي بين علي وخالد
خالد: لا كل حاحه حتتكتب باسمي
علي: ليه يعني نصيبي عاوزه باسمي
خالد: انت اخويا وانا مش حاكل حقك
علي: لا عاوز فلوسي باسمي انا مش عيل ... لسه خالد كان حيقوم بس هند مسكت ايده
هند غمزت لخالد : ومالو سيبه ياخد فلوسه
خالد: ماشي يا اخويا حقك بردو
مياسه: كده متفقين قولي بقى يا متر نصيب كل حد كم عشان اكتب الشيكات
المحامي: ريهام * نجوىخالد علي
مياسه: انتي بقى يا نوسه المحلات تحت امرك بس حتبقى باسمي لغايه بعدين
نوسه: ماشي بس بشرط وحقولك عليه بعدين
هند: نوسه عاوزه محل من المحلات
نوسه: حاضر يا هند
ريهام: وانا عايزه محل امي يا نوسه
نوسه بصت لرضوى : ابقى اطلعي انتي وامك عندي الا صحيح مفيش اخبار عن رضا
مياسه: لا
عادل: وانا مليش نصيب
مياسه: لا يلا كده كل حد خد حقه حد عاوز يقول حاجه عادل: انا
مياسه: قول
عادل: انا عاوز اطلب ايد ريهام
الكل بص لعادل وفتح بقه الا ريهام
ريهام: وانا موافقه
الكل بص لريهام باستغراب
نجوى: انتي جنيتي دا متجوز اتنين ومراته قدامك
ريهام: عارفه ومش ممانعه ومعتقدش مياسه ممانعه
مياسه: انا معنديش مانع وبعدين هو طلق وحده
عادل: يبقى خلاص نحدد موعد الفرح
مياسه: عندك مانع يا ريهام لو عجلنا في الفرح
ريهام: لا
مياسه: طالما كده نخلي الفرحه فرحتين رجوع الحق لأصحابه والفرح مره وحده
ريهام: مفيش مشكله
مياسه: يبقى بس نجهز كل حاجه نعمل الفرح و حيكون اكبر فرح حصل سهى الترتيبات كلها عليكي
هند: الا صحيح مين دي
مياسه: دي السكرتيره الخاصه بيا
هند وهيا بتتفحصها :لو مفيش مانع حبقى معاكي في الترتيبات
سهى: مفيش مشكله
مياسه: كده تمام حد عايز حاحه
الكل قام من مكانه الا نوسه فضلت مكانها وبعد ما فضلو مياسه نوسة بس
مياسه: قولي بقى ايه الشرط
نوسه: اعرف ليه المحلات تفضل باسمك وليه انتي لسه مع سيكا مع انك عارفه انه كان ندل مع رضا وحاربنا وخطفني وغيره
مياسه: مهو عمل كده مع حد ندل زي رضا وموضوع خطفك انا زعلانه عليه بس انا مليش في حاجه غير اني شايفه سيكا حد اقدر اعتمد عليه في شغل
نوسه: براحتك بس ليه موضوع ان يفضلو المحلات باسمك
مياسه: عشان حاجه في دماغي عاوز اتأكد منها وبعد كده احولك كل حاجه باسمك
نوسه: اي هيا
مياسه: احب احتفظ بيها لنفسي
نوسه: بصي انتي طلبتي ارجع مدحت مع ان دا مش من حقك ووافقت ودلوقتي عاوزاني اخلي حلالي باسمك وبرضو معنديش مشكله بس دا مقابله شرط لازم توافقي عليه
مياسه: الي هو ايه
نوسه: تبقي شرموطتي واي حاجه اقول عليها تخص الجنس توافقي عليها ان شاء **** انزلك تتناكي في الشارع
مياسه: ولو رفضت
نوسه: حغتصبك وبعد كده حرجع حقي بنفسي وحتبقى بينا حرب انتي مش قدها
مياسه فضلت تفكر شويه: انا موافقه بس مش خوف من التهديد لا بس انا مش ممانعه اصلا بس حكايه تنزليني الشارع دي تنسيها وحنبقى حبايب
نوسه: طالما كده حطت ايدها على البنطلون وطلعت الصناعي
نوسه: تعرفي تمصي
مياسه: هنا
نوسه: اه هنا عندك مانع
مياسه: لا ونزلت بين رجل نوسه ومسكت الزبر تشوف شكله
مياسه: دا كبير ازاي بتلبسيه وتتمشي فيه
نوسه: اتعودت خلاص
مياسه وهيت بتلحس الراس: هو انتي على طول لابساه
نوسه: اه ..... مياسه حطت الزبر في بقها وكانت تمص الراس وبلته كثير من بقها وراحت تدخله للنص وتطلع للراس تلحسه وترجع تأخذه للآخر وكانت تمص بشهوه
نوسه: يا ام عمر تعالي .....مياسه رفعت عينها تبص لنوسه اللي حطت ايدها على رأسها ونزلتها تاني ومياسه كملت مص بعد شويه جت ام عمر وارتبكت اول ما شافت المنظر
نوسه طلعت من جيبها
جيبها مفتاح شقتها: خدي دا وروحي لشقتي ف التالت حتخشي على اوضه النوم تفتحي درج السرير حتلاقي ازبار صناعيه هاتي اكبر اتنين وتعالي
ام عمر بصت لمياسه اللي هزت راسها ...ام عمر خدت المفاتح ومشت
نوسه: بتمصي كويس يا شرموطه كملي ابلعيه كله مياسه خدت الزبر للآخر ونوسه راحت تمسك صدرها
نوسه: طلعيهم...مياسه طلعت بزازها من القميص ونوسه راحت ماسكه بزها تلعب فيه وتقرصه بحنيه شويه
نوسه: من اول ما شفتك وانا ناويه اركبك بس الظروف كانت مش تمام وسحبتها من دقنها ووقفتها وبقو مقابلين بعض نوسه راحت تلحس شفايفها وهيا قافشه طيز مياسه ورفعه الجيبه لفوق ودخلت صباعه عند خرم طيز مياسه وبدأت تلعب بخرمها من بره ..... هنا عادل كان معدي وشاف نوسه ومياسه وطبعا هاج عالمنظر ووقف مكانه وهو بيلعب بزبره بعد ما طلعه من البنطلون نوسه شافت عادل واشرت بصباعها انه يجي وراحت واخده شفايف مياسه مص وهيا كمان بقة بتمص شفايف ولسان نوسه .. ونوسه بدورها فتحت شفايف كس مياسه لعادل اللي بل زبره ودخله مره وحده في كس مياسه االي نطت لقدام من الزبر وكانت عاوزه تشوف مين بس نوسه مسكت راسها وسحبت شفايفها وقربت من ودنها:متبصيش ورا اتناكي وبس غمضي عينك ... مياسه غمضت عينها وعادل راح فاتح كسها اكثر وبقى يرزع فيها
مياسه: زبرك حلو دخله فيني نيك اه اه اه ايوه كده اه يا كسي وهيا لسه مغمضه
نوسه خلعت التيشيرت اللي لبساه وغمت بيه عين مياسه
هنا كانت أم عمر وصلت وشافت المنظر بس معملتش اي راكشن ...نوسه تحركت ناحيتها وعادل حضن مياسه جامد وفضل مكمل رزع في كسها
نوسه قربت من ودن ام عمر: البسي الزبر ده بسرعه
ام عمر لبست الزبر بعد ما خلعت الجلابيه وبقت بالكلوت والستنيانه نوسه تفت عالزبر وفضلت تلعب بيه لغايه مبقى مبلول وجاهز
نوسه: نبدل روح اقعد على الكنبه ..عادل طلع زبره وراح قعد على الكنبه وكان يلعب بزبره راحت نوسه ساحبه مياسه ومقعداها على زبر عادل اللي اول ما دخل في كس مياسه بقت تتنطط على زبره
نوسه بتوشوش ام عمر روحي دخليه في طيزها
ام اعمر راحت على طول فتحت طيز مياسه وتفت عليه ورجعت تفت عالزبر ودعكته كويس وراحت حشراه في طيز مياسه
مياسه: اه ده دا كبير يا مياسه وليه بقيتي تقيله كده
ام عمر: معليش يا مدام مياسه استحملي شويه دا زبر مطاط يعني مش حكايه وانا حكون حنينه معاكي
مياسه: اه يا ام عمر طب خليه للنص بجد بيوجع
ام عمر: حاضر يا مدام وراحت تنيكها وهو للنص بس
مياسه: ايوه كده نيكو مع بعض ريحو كسي اللي تعبان بقاله فتره ... نوسه راحت واقفه على الكنبه وبقى عادل وشه مقابل طيز نوسه وسحبت وش مياسه
نوسه: افتحي بوقك... مياسه فتحت بقها ونوسه حطت الزبر في بقها وفضلت تنيك بقها
عادل شاف طيز نوسه اللي كانت بارزه وراح بايسها ونوسه برقت له بس هو نفض ليها وكمل بوس على فردات طيزها وراح فاتح الفلقات وبان خرم طيزها وحط لسانه عليه نوسه حست بلسان عادل على خرمها وسابت راس مياسه وعادل كان لسانه شغال على الخرم بكل احتراف وراح بصباعه على خرمها ودخل أوله بس عشان نوسه كانت ضيقه مدخلش فقام تاف على خرمها وراح مدخل صباعه اللي دخل للنص ودا خلى نوسه تتحرك لقدام ويخرج صباع عادل وبصتله بصت غضب
ام عمر: حلو الزبر يا مدام مبسوطه وانتي بتتناكي مني
مياسه: اه كملي زي منتي
ام عمر سحبت الزبر للراس بس ورجعت دخلته للآخر
مياسه: ليه بس طلعيه طلعيه حموت يا ام عمر
ام عمر: لا يا مدام انتي اجمد من كده بس حاضر قول بقى انتي ايه عشان اطلعه
مياسه: انا شرموطه انا متناكه انا لبوه بس طلعيه ارجوكي
ام عمر: شاطرره يا لبوه وراحت مهديه شويه ورجعت خلته للنص
مياسه: ايوا كده نيكوني جامد حنزل
ام عمر :ومالو وراحت زودت ونفس الوقت عادل بقى ينيك فيها ولسانه راح على كس نوسه بعد ما بعد الزبر
مياسه: ايوا كده متوقفوش نيكوني اه اه اه وتشنجت مره وحده ونزلت على زبر عادل
ام عمر سحبت الزبر ونوسه شالت التيشيرت من عنين مياسه وشافت عادل في وشها
مياسه: اي ده يا عادل المره دي زبرك اجمد وانتي يا ام عمر تخليني اشتم نفسي وتفتري عليا ان ما وريتك
نوسه: كده ازعل متعمليش حاجه وبعدين مش انتي ارتحتي خلاص
مياسه: اه
نوسه: طب روحي ريحي ام عمر اكيد تعبانه
مياسه: ان ما وريتك تعالي ولسه حتشدها
نوسه: لا ببقك
ام عمر: راحت لمياسه وسحبتها من ايدها وقعدت على الكنبه وفتحت رجلها وجابت الكلوت على جنب
ام عمر: يلا يا مدام ريحي كسي اصلي تعبانه على الآخر يلا يا شرموطه
نوسه: لا هيا حتنام على ظهرها وانتي بكسك على بقها .... نامت مياسه على الارض وأم عمر جلسة على بق مياسه اللي كانت مخنوقه من ثقل ام عمر
ام عمر: اه يانا يا كسي تعبان الحسي يا شرموطه الحسي متتكسفيش
مياسه طلعت لسانها وحطته على زنبور ام عمر
وفي نفس الوقت نوسه حطتت الزبر في خرم طيز ام عمر
ام عمر: اه يانا يا كسي تعبان الحسي وانتي ارزعي جامد يا نوسه نيكوني نيكو كسي المحروم
نوسه قفشت طيز ام عمر واشتغلت رزع ... عادل راح رافع رجل مياسه وأم عمر مسكت رجول مياسه وبان خرمها وعادل دخل زبره فطيز مياسه اللي راحت تدعك كسها وكانت تاكل كس ام عمر
ام عمر: نيكي اجمد يا نوسه ارزعي جامد انا محرومة وكسي تعبان دخليه للآخر .. نوسه كامت بترزع جامد بس ام عمره محتاجه اكثر
ام عمر خدي الزبر التاني يا نوسه دا مش مكفي وتعالا يا عادل بيه نيك معاها.... نوسه مدت ايدها وسحبت الزبر من على الارض: ارفعي نفسك كدة من على بقها ام عمر رفعت نفسها نوسه ثبتت الزبر على بق مياسه وربطته
ام عمر نزلت بتقلها على الزبر مره وحده: اه ايوه هو دا اللي بيغرتك الكس دا وصل لمصاريني دخليه في خرمي يا نوسه ولا لا تعال انت يا عادل بيه تعالى دخله ... عادل سحب زبره وراح ورا ام عمر بعد ما بعدت نوسه وراح مدخل زبره فطيز ام عمر
ام عمر: احوووو انا بتناك من الخرمين نيكوني يا متناكين حجيب يا ولاد الشرموطه
نوسه قربت من عادل وحضنته من ورا وفربت من ودنه: بص على اللي عملته المفروض الزبر دا في طيزك بس حعديهالك ونامت عليه وهو نام بجسمه على ام عمر وزبه دخل للآخر وكان بيجيب
ام عمر نطرت على وش مياسه : اه يا كسي اه يا خرمي كل ده فيا انا بقالي كثير منزلتش دنتا غرقت خرمي يا عادل بيه .... نوسه فضلت تحرك صباعها في خرم عادل وطلعته
نوسه: المره الجايه ايدك متطولش عليا يلا يا مياسه لمي الليله وانا نازله
مياسه:مش قادره اقوم بس انزلي وانا حتصرف

بالليل
في شقه رضوى

كان الباب بيخبط وطلعت ريهام تفتح واول ما فتحت شافت عوض واقف عند الباب ومعاه اثنين ستات
ريهام: خيرر يا عوض عاوز ايه وايه اللي فكرك بينا ومين اللي معاك
عوض: امي واختي

نهايه الجزء الثالث

الاثاره مستمره عشان الكاتب مجنون حبتين اتمنى تعليقاتكم تكون على السلبيات عشان اقدم حاجه افضل من كده وشكرا

Professor ❤️ الجزء الثالث

الجزء الرابع

وقفنا في الحزء اللي فات عند

ام عوض عندها ٥٨ سنه رفيعه بس جسمها مليان
اخت عوض عندها ٤٠ سنه حاجه كده مربربه من كل مكان مجلهاش نصيب وسابت كذا شغل ودلوقتي قاعده مع امها
في شقه رضوى

كان الباب بيخبط وطلعت ريهام تفتح واول ما فتحت شافت عوض واقف عند الباب ومعاه ثلاث ستات
ريهام: خيرر يا عوض عاوز ايه وايه اللي فكرك بينا ومين اللي معاك
عوض: امي واختي وانا جاي اطلب رضا المعلمه رضوى وترجعني اشتغل عندها انا اتبهدلت ودلوقتي ملناش مكان نروح له وبقينا في الشارع
ريهام: وفكرك المعلمه حترضى ترجعك بعد اللي حصل
عوض: انا مستعد اعمل اي حاجه بس تسامحني
ريهام: طيب خش جوه واستنى في الصالون.. وهيا دخلت لرضوى
ريهام: عوض بره عاوزك اطلعي شوفيه
رضوى: عاوز ايه دا
ريهام: عاوزك ترجعيه تاني وتسامحيه
رضوى: انتي صاحبه الكلمه
ريهام: اطلعي بس وكده كده انا جايه وانا صاحبه الكلمه بس عاوزاكي تبدأي بس لو كشيتي حذبحك
رضوى: حاضر يا ستي وقامت خارجه وهيا نافشه ريشها واول مشافت عوض قعدت حن رجل على رجل وافتكرت أيامها: ها الميتين الف مكفوش وراجع تشحت تاني
عوض بكل انكسار:حقك عليا يا معلمه غلطه ومش حتتكرر بس ارضي عني خليني ارجع اشتغل انا شفت المر من بعدك وتمرمطت انا وأهلي وكنت حتسجن ودقت المر فارجوكي ارحميني
رضوى: وعاوز ايه يعني
عوض: ارجع خدامك وتحت طوعك باللي تؤمري بيه ومكان يلمني انا وامي واختي
هنا ريهام اتكلمت : عاوز ترجع يا عوض
عوص: ابوس ايدك يا ست ريهام
ريهام: ماشي حرجعك بس في شروط لازم توافق عليها
عوض: موافق على اي حاجه
ريهام:اختك متجوزه
عوض: لا
ريهام: اول حاجه اختك حتكون شغاله هنا
عوض: موافق
ريهام: تاني حاجه امك حتخدم عالعماره كلها اي حد عاوزها تروح
عوض: موافق
ريهام: يا بابا تعالى .. دخل جابر ولما شاف عوض نزل راسه
ريهام: لا ارفع راسك عشان تعرف ترد الصاع صاعين عوض انت كنت بتنيك بابا ودا سبب طردك وخدت ٢٠٠ الف علشان تسكت دلوقتي حترجع الفلوس وبعد كده نسامحك
عوض: من فين معنديش ولا مليم
ريهام: يبقى امك واختك حيشتغلو ببلاش لغايه ميسددو وانت عشان بابا يرفع راسه من تاني حينيك وحده من الاتنين امك او اختك
عوض: ارجوكي الا ديه بلاش النيك
ريهام: يبقى تفضل اخرج وقامت من مكانها
عوض: لا لا موافق بس تسامحيني
ريهام : اختار يا بابا تنيك مين وعوض ينيك مين
جابر: حنيك الاتنين مع بعض وهو اللي يجهزهم ويكون موجود
عوض: طب انا ليه يا حج جابر بلاش تعمل كده
جابر: تعمل كده ولا تتناك مكانهم
ريهام: لا هو عاقل وحيوافق ولا ايه يا عوض
عوض: حاضر
ريهام:يلا خشو الاوضه دي لغايه ميدخل بابا بس لو متكيفش حيتبدل الشرط ده
عوض خذ امه واخته ودخلو إلاوضه
امه: انت اي اللي بتهببه وازاي توافق على ده
عوض: مش عاوز اسمع صوت وحده فيكم اللي فيني مكفيني
اخته: وايه اللي يخليك توافق اصلا
عوض: تعرفي تخرسي وتعملي اللي يتقال وبس
امه: حتسيبنا نتناك يعني
عوض: مش احسن متناك انا مش عاوز اسمع صوت

بره عند رضوى وريهام وجابر
ريهام كانت قاعده ورضوى تحت رجلها وجابر قاعد قدامها:حترفع راسنا وتقدر على الفرسستين ولا ايه
جابر: اكيد بس محتاج حبايه
ريهام: من عنيا يا بابا وبعد متخلص لو عجبني ادائك حروقك قومي يا كلبه روحي هاتي حبايه راحت رضوى جري وجابت الحبايه جابر خدها وفضل يتكلم مع رضا لغايه مشتغلت الحبايه
ريهام: عوض جهز امك واختك بابا جاي ..قام جابر وفتح الباب وشاف الاتنين ملط وزبره كان قدامه مترين ووراه كانت ريهام ورضوى بس كانت تمشي عادي روح جابر ناحيه الاتنين وبقى في وسطهم وماسك كل وحده من طيزها
جابر: ايه الحلاوه دي دنا محتار ابدأ بمين بس تعرفو اطلعوا عالسرير انتو الاتنين وراح ساحب عوض وقاعد معاه عالانتريه .... ام عوض واخته صعدو عالسرير وقابلو جابر والباقي
جابر: لا عاوز طيازكم ناحيتنا وهزوهم عشان نتدلع
الاتنين عملو زي متطلب منهم
جابر: لو انت مكاني يا عوض حتبدا بمين
عوض: اللي تشوفه
جابر: مسك ايد عوض وحطها على زبره: لو مش عايز طيزك تبقا التالته قول
عوض الكلام بيطلع منه بالعافيه: اختي يا حاج جابر
جابر: ليه يعني
عوض: عشان عشان
جابر: قول متتكسفش
عوض: طيزها جامده
جابر: روح افتح طيز امك وبله كويس لغايه مشبع من اختك قام جابر وراح لاخت عوض ونزل يلحس خرمها اللي كان مستعمل قبل كده بس لسه ضيق كان لسان جابر يلف حاولين الخرم ويروح بيه شويه جوه وفضل يكرر الحركه دي
جابر: اختك مستعمله من ورا شكلها كاانت مقضياها .... عوض كان بيلحس خرم امه وهيا كانت ماسكه نفسها بالعافيه
جابر ظبط زبره على خرم اخت عوض وراح يدخل الراس ويطلعه وفضل يعمل كده كذا مره لغايه مدخله للآخر
اخت عوض: ايييي اثبت يا جابر بيه اثبت دا كبير اوي
جابر: انتي لسه شفتي حاجه وراح نايم عليها ومدخله لاخر نقطه فيها
اخت عوض: اييي طلعه طلعه ارجوك مش قادره
جابر كان بيتحرك بشويش بس يوصل زبره لآخر نقطه: قولي لاخوكي يطلب مني ده
اخت عوض: ارجوك يا عوض ارحميني خليه يهدي شويه
عوض فضل ساكت
جابر راج مطلع زبره ومدخله تاني وبدأ ينيك
اخت عوض: اييي اييي يا عوض ارجوك قوله دا شرمني
ريهام: تعالى هنا يا عوض .... عوض ساب امه وراح لريهام
جابر كان بينيك بغل ومش راحم اخت عوض وهيا ميته من الصويت
ريهام: مش انت طول عمرك كنت تتمناني ونفسك توصلي فتحت رجلها وشدت راس عوض : شم كسي اللي نفسك فيه
اخت عوض: دخله للآخر وأثبت يا جابر بيه عشان خاطري
جابر طلع زبره وراح لام عوض وسحبها خلاها تنام فوق بنتها: اخر مره تنكتي امتى يا لبوه
ام عوض: زمان بقى ااه اي ده بالراحه يا بيه انت واخد حبايه وانا مش حملك كان جابر دخل زبره في كسها
جابر: لا دنتي خبره وتستحملي
ام عوض: لا يا بيه طبيعي اه امم حبايه لا
جابر ضم رجلها ونيمها على بطنها واشتغل رزع في كس ام عوض
ام عوض: يخربيتك دنتا حرام تتناك ومن غير حبايه تتوب اي شرموطه
جابر سحب زبره مره وحده م كسها ودخله في طيزها
ام عوض: اححححح نيك يا بيه نيك دنا خدامه تحت زبرك وراحت تدعك كسها
ريهام: مستمتع يا عوض شايف امك ادائها عامل ازاي شم كويس احسن بابا يهجم عليك
عوض وهو بيشم كس ريهام من فوق الكلوت: حاضر حشم بس بلاش
ام عوض وهي بتدعك كسها كانت : اه اه نيك يا جابر بس رجعه في كسي كسي تعبان
جابر سحب زبره وراح باعد ام عوض وراح لخرم اخت عوض ودخله فطيزها
ام عوض جلست جمبها وهيا بتدعك كسها : ليه بس انا عاوزه اتناك
ريهام لمحت زبر عوض اللي كان واقف عالاخر: تعالي هنا يا ام عوض .. ام عوض تحركت وجت لعند ريهام االي زقت عوض وسحبت راس ام عوض لعند كسها وهيا مصدقت طلعت لسانها وراحت تلحس في كس ريهام اللي بدورها وطت وفتحت طيز وكس ام عوض: نيكها يا عوض دي شرموطه
عوض كان هايج عالاخر وراح مطلع زبره من البنطلون وتف على خرمها ودخل صباعه فيه وبايده التانيه مسك زبره وحطه في كس ام عوض
ام عوض :اححح نيك ياةعوض نيك يا ابني امك تعبانه ..عوض بدا ينيك برتم سريع وصباعه لسه في خرم طيز امه
اخت عوض: احححح انا جبت يا جابر بيه جابر قام من فوقها وهو يلعب بزبره وراح لرضوى وحط زبره قدامها رضوى بصت لريهام االي هزت راسها رضوى خدت الزبر في بقها وراحت تمص فيه
عوض كان يبدل بين الخرمين ومستمتع بنيك امه كانه كان يتمناها من زمان .... ريهام تشنجت ونزلت على لسان ام عوض بس ام عوض موقفتش لحس ومص وبقت تشفط كس ريهام اللي فقدت السيطره على نفسها وأم عوض مش راحمه كسها ... جابر سحب زبره من بق رضوى وراح نايم جمب ام عوض تعالي على زبري يا وليه .. ام عوض شالت نفسها بعد ما عوض طلع زبره وراحت قاعده على زبر جابر وعوض حطه في طيزها وبقو الاتنين بينيك مع بعض
جابر: امك حكايه يا عوض دي كانت محرومه بجد بس خلاص حتبقى من زبر لزبر
ام عوض: انا عاوزه اتناك وبس لغايه مموت نيكوني
واشتغل الرزع من الاتنين وبعد كم دقيقه كانت أم عوض بتجيب
ام عوض: اه انا خلاص حموت اه يا كسي
جابر سحب نفسه من تحت ام عوض ونده لاخت عوض تيجي : نام يا عوض على بطنك
عوض: بلاش دي يا جابر انا عملت كل اللي طلبتوه
جابر: نام ومتخفش مش حفتحك
عوض نام جمب امه
جابر: افتحي طيز اخوكي وانتي كمان ساعدي بنتك
عوض كان ببيبص لجابر والخوف متمكن منه وكل وحده كانت ماسكه فرده وفاتحاها ... جابر قرب وكان بيدعك زبره عشان يجيبهم وبعد شويه كان نزل كثير على طيز وخرم عوض: عاوزكم تنظفو كويس وقام خارج بره
ريهام: بعد متنظفو طيزه وخرمه كويس انتي يا ام عوض تنزلي شقه خالتي في الدور الأول عاليمين وتشوفي عاوزين ايه وبعد كده تكملي العماره كلها وانت يا عوض متخرجش الا بامري انا لغايه مشوف حعمل فيك ايه ولا اقولك من بكره تنظيف البيت والشغل كله عليك إنما انتي حتتناكي وبس

تاني يوم
في الاداره

جوة اوضه كان طارق موجود ومعاه اثنين عساكر دخل عليهم حسام
حسام: ها قررت ايه
طارق: حعمل اللي عايزينه
حسام: وبالنسبه لموضوع رضا
طارق وهو منزل راسه: موافق
حسام: روح هات رضا ... بعد شويه دخلت رضا عليهم وحسام كان قاعد وماسك سجاره وطارق واقف
حسام: طارق وافق على طلبك
رضا: صحيح انت وافقت
طارق بكسره : اه
رضا: مستني ايه قوم البس
طارق اتحرك ورجله مش شايلاه وراح خد الكلوت وفضل باصص عليه ورجع ثبت شويه ورجع شاله وكان حيلبسه فوق هدومه
رضا: لا يا كسمك ملط
طارق بص لرضا بصه استعطاف
رضا: يلا انا ماشيه
طارق: استني وراح قالع البنطلون وبعده البوكسر ولبس الكلوت وقلع القميص وراح حاط الستيانه
رضا: تعالي يا سوسو اقفلك الستيانه وراحت وراه وقفلت الستيانه وراحت مدياه بعبوص وصل لخرم طيزه: بص انا كده خدت حقي وفاضل حاجه وحده بس عاوزه جوانتي .... واحد من العساكر راح جاب جواناي وجه
رضا انت لما اغتصبتني كان في حد بيساعدك وثبتني مع اني بنت بس انت من غير حد قلبت مره حسام باشا سوسو تتكيف وانا حزورها بين فتره وفتره دلوقتي مش عاوزه اسمع صوت ولبست الجوانتي وراحت مغرقه تفافه: افتح طيزك ولو سمعت صوتك حفضل معاك لغايه بكره
طارق فتح طيزه وكان بيرجف
رضا: حشرت صباعها في طيز طارق اللي سرخ
طارق: ايييييي
رضا: مش حطلعه لغايه متنزل وكملت بعبصه في طيزه وطارق كان بيتوجع ويضرب عشره وبعد دقيقتين نزل لبنه
حسام حط الورقه قدامه وطارق: وقع
رضا قربت ولمت لبن طارق في ايدها وحطته في بقه وهو بلعه كله خرجت رضا ومعاها حسام
حسام: يلا حخلص اجراءات الإفراج واجيلك
رضا:ماشي ...موبايل حسام رن وكان العقيد عمر
عمر: بشرني اي الجديد
حسام: كل حاجه تمام طارق اعترف
عمر: طيب رضا تجي على القسم وبعد كده حنفرج عنها
حسام: ماشي يا باشا

في القسم
علاء:يعني طلع طارق ورا كل ده ولا بعد موت الشبح هو شال الليله
عمر: مش مهم المهم ان القضيه اتقفلت يلا سيبني لوحدي ... قام علاء على بره وعمر شال موبايله واتصل
حد: انا مش قلت متتصلش
عمر: الشبح مات وطارق شال الليله ورضا خارجه بعد شويه والقضية اتقفلت خلاص يعني انتو بأمان
حد: رضا حتخرج ليه
عمر: عشان هيا شاهد في القضيه
حد: خلاص حتخرج من فين
عمر: من القسم عندنا
حد: طيب سلام

من داخل فيلا

حد كان بيتكلم في الموبايل والكلام كان مصري بس فرانك مصري مكسر: فرانك من الاول قلت لك متشغلش عيال معاك بس مسمعتش الكلام والنتيجه فتحت العيون علينا وانا سبتك بمزاجي بس المره دي لا مش ححط نفسي في الموقف ده
فرانك: نحن في السليم ومصالحنا تقضت وبعدين كان لازم نستخدم حد من الصغار ونكبره عشان لو وقع منتظرش زي الشبح ولا طارق دول كانو قدامي ونحن بنحركهم بمزاجنا وانا مشغلهم مع اللي تحت خالص ولا واحد منهم وصل للي تحتي
حد: عموما الشبح مات وطارق اتسجن وانا من النهارده رجعت الملعب كل حد كان شغال تحتك بعد ساعه يكون قابل رب كريم
فرانك: حصل بس محتاجين حد مكان الشبح عشان نفضل بره الصوره
حد: خلاص الموضوع ده عندي بس الاول نعرف بضاعه وفلوس الشبح وطارق فين
فرانك: اكيد جاك يعرف
حد: خلاص تعرف منه قبل لا يموت حاجي اشوف الجثث بنفسي
فرانك: حصل .. قفل الخط اتصل بالمساعد
فرانك: قدامك ساعه تعرفلي بضاعه طارق والشبح فين وفلوسهم كمان
المساعد تمام: تمام يا باشا
فرانك: اول ما تعرف المكان تجمع كل واحد اشتغل معاهم من يوم الملجأ وتقتلهم قدامك ٨ ساعات تكون خلصت

في شقه نجوى
كانت هند نايمه في حضن خالد
هند: بص يا خالد أن مخليتك تاخذ حقك من علي وامك مطلعش هند بس برضو انت لازم تعتبرها شرموطه ومتفكرش للحظه انها امك ووعد اخليهم يعيطو بس انت وافق
خالد: موافق
هند: طيب ثواني واتصلت بسلمى

في شقه فايزه

علي: مش عارف مالي من يوم متجوزتك وانا كده
سلمى: متشيلش هم اكيد أرق وبس
علي: ياريت يكون كده
سلمى: بص يا حبيبي متخفش انا معاك .. موبايلها رن ردت وطلعت بره
هند: ايه الاخبار
سلمى: زي مهو مبيوقفش
هند: طيب اسمعي قوليله(............)
سلمى: ماشي قفلت الخط ودخلت جوه تعرف يا علي انت حضك حلو لسه وحده صاحبتي مكلماني وافتكرت ان مره حصل مع اخوها كده وكان سبب ده انه تعود ينام مع ستات فبقى عادي لان جواه بيحب ينيك محارمه
علي: ما امك بقت من محارمي وليله الدخله محصلش
سلمى: بص من غير زعل يا علي انا بدور حل معاك ما يمكن عشان امي نمت معاها قبل كده ومش حاسسها انها من محارمك او انك
علي: او اني ايه قولي
سلمى: يمكن بيوقف لو نمت مع حد من محارمك لزم او تشوف حد نايم معاهم
علي: اكيد لا انتي بتقولي ايه انا مش ديوث
سلمى: سلمى طب منجرب ونشوف حتخسر ايه اول حاجه انت عندك مانع تنيك امك او اختك
علي: بصراحه نفسي في نجوى
سلمى: وامك
علي: امي لا
سلمى: ليه اختك اه وامك لا انت بتستهبل
علي: دي امي انتي بتقولي ايه
سلمى: خلاص سيب نفسك وانا حتصرف عشان بالحال ده انا حتطلق
علي: طلاق ايه بس انا مش ديوث احلفلك
سلمى: بص يا علي انا وحده بحب النيك ولو مش حتعرف تنيك طلقني او تسمع كلامي وحخليك تنيك نجوى وامك كمان
علي: بلاش امي
سلمى: ماشي بلاش امك وبلاش انا كمان انا عند امي لغايه متلاقي حل وخرجت من الاوضه واتصلت بهند وقالت علي حصل
هند: تمام وانا حظبط الدنيا واجي وقفلت الخط
هند: ماما ماما
نجوى من بره نعععم
هند: تعالي هنا بسرعه .... نجوى جت وهند قالت لخالد و نجوى على اللي حيحصل
هند: مش عايزه اي غلط
نجوى: تاني حتناك من المفتري ده
هند: اه تاني ..... الجرس رن ... هند: ثواني اشوف مين وراحت تفتح الباب وشافت ام عوض
هند: نعم اي خدمه
ام عوض: انا الشغاله الجديده للعمارة والست ريهام بعتاني اشوف لو محتاجين حاجه
هند فضلت باصه عليها: طب خشي واستني هنا وراحت هند خدت موبايلها واتصلت بريهام
هند: اقولك يا ريهام ايه حكايه الست اللي جايه دي
ريهام: اه دي ام عوض انا خليتها شغاله للعمارة كلها تنظيف وكنس وغسل ونيك بتاع كلو واخته للشقه بس
هند: مالك يا ريهام انتي فجرتي كده ليه
ريهام: شفتي بقى عموما هيا عندك واعملي ما بدالك
هند: انا كده كده حعمل الوليه تستاهل كل خير يلا سلام وقفلت الخط وطلعت لام عوض وراحت جمبها
هند: لما انتي شغاله ريحتك لبن ليه
ام عوض: ها اصل الست ريهام خلت سيدي جابر يتبسط شويه
هند نزلت على وشها بقلم
ام عوض: ليه انا عملت ايه بس
هند: مزاجي عندك مانع
ام عوض: لا
هند نزلت بقلم تاني تسمعي كلامي وبس مفهوم
ام عوض: حاضر فهمت
هند: يلا شوفي حتعملي ايه لغايه منده عليكي

في شقه مياسه

مياسه: خشي واقفلي الباب سهى دخلت وقفلت الباب
سهى: قبل اي حاجه انا عاوزه تشوفيلي حد يكون ثقه اخليه يمسك شغلي
مياسه: انتي مش جايه عشان اشوفلك حاجه تكبر شغلك
سهى: لا دا شغل شمال مخدرات وسلاح وغيره
مياسه: اها موجود الشخص
سهى: طيب كلميه عشان عاوزاه يروح لديلر ويأخذ الشغل منه بالقوه وبعد كده حقولك تخليه يعمل ايه انتي حتكوني في الوش معاه
مياسه: حاضر يا كبيره وبتضحك بس انا محتاجه بضاعه للشخص ده
سهى: كل حاجه في وقتها بس لما يثبت انه قد المهمه تكلميه يروح عند واحد لقبه الديلر يعلم عليه وياخذ الشغل منه ويبيع البضاعه بربع السعر

في مكان ما
مساعد فرانك: تعرف طريق بضاعه وفلوس طارق والشبح
الراجل: لا بس في حد اكيد يعرف
المساعد: مين
الراجل: في بنت اسمها سهى طارق كان حيسلمها الشغل كله واستلمت بضاعه مره
المساعد: تعرف مكانها
الراجل: دا رقمها ودي صورتها
المساعد: تروح تجمع الرجاله كلها وتستنى في الفيلا
الراجل: حاضر

في بيت عاصم

سوزان: خلاص كسك بياكلك مش قادره تستحملي شويه هو انا مش كلمتك وقلتلك حجي اخذك ونروح لبتاع المساج
سوزي: اعمل ايه الواد السايق نط عليا والصراحه مستحملتش
وفاء: اشكري ربك انها جت على انه ياخذ الولاد ويطلقك من غير فضيحه
سوزي: في داهيه انا عاوزه اتناك حالا هو حسام فين نجربه ونشوف ادائه
سوزان: حسام لا مينفعش يعرف انكم شراميط صحيح مش حتفرق معاه بس لازم يفضل فاكر كده دا صدعني عاوز ينام معايا انا وورده
وفاء: متخليه يعملها ويبسطنا
سوزان: انتي رايك كده بس انا مش حوافق خليه على عماه لولا الفلوس اللي بتيجي من وراه مكنتش جوزته بنتي او خليته يجي جمبي
وفاء: طب ايه مش حنتناك يعني
سوزان: حنروح النادي ونشوف الدنيا فيها ايه
وفاء: مش ناويه تضمي ورده لينا
سوزان: لا ورده مش زينا
الشغاله كانت واقفه وبتسمع كل حاجه وقامت جري عالمطبخ واتصلت بحسام
حسام:ايوه عاوزه ايه مش انا قلت بالليل
الشغاله:بص يا حسام انا سمعت وحكتله كل حاجه
حسام: طيب اقفلي ... كده حلو اوي مرتضى انت يا زفت يا مرتضى
مرتضى: ايوا يا بيه
حسام: خد الأرقام دي عاوز سجل بكل المكالمات وتروح دلوقتي تترزع قدام الفيلا حتطلع حماتي وامها واختها تكون زي ضلهم بس من غير ميشوفوك وتديني الاخبار اول بأول
مرتضى: حاضر

في بيت سيكا

كان حسن خف شويه وأم سيكا قاعده جمبه وبتداويه ومره وحده راحت بايدها على زبره ومشت ايدها على زبره اللي كان شامخ ورجعت بذكرياتها وافتكرت ايام لا يمكن تنساها ونست نفسها وهيا سرحانه وخدت زبره في بقها وكانت بتمص بشغف حسن فاق وحس بلي هو فيه فتح عينه شويه صغيرين وشاف ام سيكا بتمص زبره فكر لثواني وراح ماسك شعرها وساحب رأسها عن زبره
حسن:انتي ازاي تعملي كده عاوزة سيكا يعرف ويدبحني عاوزاني اموت
ام سيكا: حقك عليا محسيتش بنفسي ومش حيعرف سيكا اوعدك وانت متقولش لسيكا حاجه واعتبر مفيش حاجه حصلت
حسن قال يستغل الموقف واللي يحصل يحصل: طب كملي اللي كنتي بتعمليه
ام سيكا: مينفعش يا حسن سيكا موجود
حسن:كسمه كملي قلت
ام سيكا: ارجوك لا
حسن سحب ام سيكا من شعرها: قلت كملي وحط زبره قدام بوقها يلا
ام سيكا حبت ترجع أيامها: لا مش حعمل كده وحاولت تبعد ايد حسن بس هو شد شعرها اكثر ونزل على بوقها بقلم: مصي يا كسمك انا مش حترجاكي مصي يلا
ام سيكا كملت ممانعه ودا خلى حسن يتجنن ومسكها من شعرها وخلى جسمها فوق منه ونزل ضرب ف طيازها بعد شويه رفع ملابسها وراح بيده على كسها االي كان غرقان حسن فهم ان ام سيكا بتحب العنف قام خانقها : افتحي بقك لحسن اكون مموتك
ام سيكا وهيا بتكح :حاضر يا سيدي
حسن سابها وراح قعد على الكرسي: تعالي هنا مصي زبري
ام سيكا: حاضر يا سيدي وراحت نازله على ايدها ورجلها لغايه حسن وخدت زبره في بقها تمصه
حسن: بصي انا مش سادي بس لو حتسمعي كلامي وتنفذيه حبقى سادي بس عشانك وعشان تتأكدي راح ساحب شعرها افتحي بقك
ام سيكا فتحت بقها وهو وراح تافف فيع ابلعيه راحت بالعه التفه
حسن: عندك ٥ دقايق لو منزلتش حتتعاقبي وراح فاتح طيزها وبان خرمها قام مدخل صباع في خرمها وفضل ينيك خرمها بصباعه وهيا شغاله مص وبعد دقيقتين كام نزل في بقها
حسن: ابلعيهم وروحي استحمي بس وانتي على اربع وبعد كده حقولك نعمل ايه

عند سيكا تحت
كان مدحت وصل
مدحت: ليه بعتني يا سيكا حتى قبل ما أخذ حقي
سيكا: انا معملتش حاجه انا خرجت وهما وصلو ليك ابيعك ايه وبعدين سيبك من الكلام الفاضي انت بقيت ابو النسب تعالى سلم على امك واختك اللي بقت مراتي ودخلو جوه وأم مدحت اول ما شافت مدحت جريت عليه وحضنته وهو حضنها كمان وأمه فضلت تعيط
سيكا: ما بس مليش في جو الصعبانيات ده
هيفاء قربت وسلمت على اخوها وراحت قاعده
سيكا: بص يا مدحت اختك بقت مراتي وامك تقدر تقول بقت مراتي ولا ايه يا ام مدحت
مدحت: انت قصدك ايه
سيكا: قصدي واضح مدحت اوعى تفتكر انك راجل امك واختك مراتاتي وانا عارف اللي اتعمل فيك وجودك هنا زي اي انتريه موجود
مدحت: حاضر يا سيكا انا داخل انام
هيفاء: هو أنت قصدك انك حتنيك امي
سيكا: عندك مانع
هيفاء: لا يا حبيبي
سيكا: يبقى انتي وامك تنامو في اوضتي وعاوزكم جاهزين في اي وقت يلا انا خارج وقام فاتح الباب وطالع عند حسن فوق اللي كان واقف وبيفكر
سيكا: شكلك بقيت احسن
حسن:اه بقيت احسن وفكرت فكل اللي بيحصل وشفت اني كنت غلطان بلي عملته مع حماتك وانت من حقك تقتلني مش بس تعمل فيا اللي اتعمل
سيكا: شفت العلقه اللي خدتها رجعتلك مخك
حسن: انا مش عاوز حاجه غير ابقى دراعك اليمين
سيكا ولع سجاره وفضل يفكر وبعد شويه تفكير: دراعي اليمين لا بس انا حخليك رئيس على طاقم الأمن ومسؤل عنهم بس الغلطه بموته يا حسن فاهم
حسن: حاضر بس كده لازملي مكان انام فيه
سيكا: عشان بحبك انت ومدحت حتنامو هنا وتشغله تحتك وحتزل تتام تحت مع مدحت والحريم حيكونو فوق
حسن: اللي تؤمر بيه
سيكا: عفارم عليك يا حسن كده انت رجعت لعقلك عموما تقدري تباشر شغلك من النهارده واه صحيح لو حاب تفك عن نفسك عندك مدحت حيكيفك وراح خارج عنه وهو نازل موبايله رن وكانت مياسه:
مياسه:سيكا ازيك ملكش حس يعني
سيكا: مستني الاخبار منك
مياسه:الاخبار الحلوه كلها موجوده بس انت هات امك وحماتك ومراتك وحتى مدحت لو تحب معزومين على العشاء
سيكا: حاضر حنكون عندك
مياسه: وعايزاك اسد عشان في مهمه ليك في واحد لقبه الديلر تروح تعلم عليه وتاخذ كل بضاعته وتبيعها في السوق بربع السعر
سيكا: اعتبريه حصل بس ليه بربع السعر كدا خساره لينا
مياسه: اول حاجه ما تراجعش ورايا ثاني حاجه هو انت دافع حاجه خلص وتعالى عشان لو اتفقنى حتدوق الشهد من كسي
سيكا: اعتبري ان اتفقنا خلاص وقفل الخط وراح بلغ الكل يكون جاهز وقال لمرته اومها يطلعو فوق مع حاجتهم

في شقه مياسه
بغد ما قفلت عن سيكا اتصلت بنوسه
نوسه: ايوا يا مياسه
مياسه: تعالي على العشاء النهارده بس ضروري
نوسه: ماشي ....الباب خبط
مياسه: ادخل .. دخلت ليلى وهيا على اربع
ليلى: انا مشتاقه لستي شروق
مياسه: هو انتي بقيتي بجد وانا اقول محدش شايفك
ليلى: ممكن بس اسمع صوتها
مياسه اتصلت فيديو بشروق اللي ردت بعد رابع رنه
شروق: ايوا يا مياسه في حاجه
مياسه لفت الكاميرا على ليلى: مشتقالك
شروق: انا قلت كل واحد يعمل اللي هز عايزه لغايه مرجع روحي لأي حد ... ليلى نزلت راسها بعدم رضا
شروق: شفتي دي كلبه مخلصه وعشان كده كل يوم تلعبوها عاوزه تلعبي يا كلبه ... ليلى هزت راسها وابتدت تلحس ايدها زي الكلب
شروق: خلاص تلعبوها وبس نبهي عليهم لعب بس وانا حبعتلك تلعب ايه يلا سلام وقفلت

في اوضه سهى
موبايلها رن
سهى: مين
الطرف التاني: ازيك يا اميره
سهى: اميره مين الرقم غلط
الطرف التاني: اسف بس مين معايا
سهى: اسمي سهى
الطرف التاني: اسف غلطان وقفل

في فيلا فرانك

فرانك بعد ما اتاكد من سهى طلع موبايله واتصل
حد: ها في جديد
فرانك: في وحده اسمها سهى وتقريبا عارفه بكل حاجه بس السوال لو طلعت مش عارفه والرجاله خلصنا عليهم مين حيشتغل
حد: انت مش جديد عشان تسال السؤال ده عاوز تنزل الصف التاني وتخلص على الصف الأول كله ولو مش هيا تبقى مشكلتك وحتعرف بردو الحاجه فين
انا سبتك تتصرف والنتيجه كنت حتودينا في داهيه تجيب البنت وتشوف عارفه ايه مش عاوزين اي غلط ساعه وحكون عندك اشوف الجثث بنفسي
فرانك: حاضر وبص لمساعده: خلص وبعد كده انت استلم كل حاجه بنفسك
المساعد: تمام ومشي
فرانك طلع موبايله واتصل
جيمس: ايوا يا باشا
فرانك: تطلع ورا المساعد بتاعي وبعد ميخلص عالكل تخلص عليه وتبلغني قدامك ساعه
جيمس: اعتبرهم ماتو

في شقه عصام
كان علي قاعد في الصاله ومستني سلمى بس هيا مش عاوزه تخرج
عفاف:مش راضيه تجي يا علي انت لو تقولي ايه اللي حاصل ممكن اتصرف
علي: المشكله ان مفيش حاجه حصلت
عفاف: يا خرابي يعني من يومها وانت مبتعرفش حصلك ايه منت كنت أسد
علي: مش عارف
عفاف: طيب كل مشكله وليها حل ثواني اجيبلك حاجه تشربها ونشوف وراحت عملت له عصير وحطت في العصير حبايتين للانتصاب ودوبتهم كويس وراحت لعلي خد اشرب علي خد العصير وشرب منه
عفاف: بص انت دلوقتي تدخل على سلمى ومن غير خوف وعاوز تنسى زبرك وتقطع كسها وبزازها مص ولحس ممكن يشتغل
علي: رايك كده
عفاف اه .... قام علي ودخل على سلمى اللي كانت نايمه على بطنها ومصدره طيزها للباب راح علي ناحيتها ونام عليها وقرب من ودنها: خلينا نجرب ولو مفيش فايده حطلقك
وراح واخد شحمت ودنها بين سنانه وحط زبره وسط فلقات طيزها
سلمى: علي بلاش تتعبني عالفاضي . علي خد شفايفها في بوسه وراح بيده عند كسها وحط صباعه عليه سلمى راحت ماسكه زبره بايدها وتلعب فيه بس كان لسه نايم وراحت مدخله ايدها جوه البنطلون علي كان يلعب بصباعه عند باب كسها والاثنين مندمجين في بوسه سلمى كانت ماسكه زبره بايدها وتضرب له عشره علي ساب شفايفه ونزل يبوس رقبتها
سلمى: علي زبرك لسه نايم ليه
علي: كملي حيوقف انا حاسس بكده .. سلمى زودت فرك في زبره
سلمى: تعرف يا علي ان اختك نجوى شرموطه
على: عض رقبت سلمى
سلمى: اي يا علي بتعضني ليه بجد اختك شرموطه ونايمه مع خالد في الاوضه التانيه
علي بقى بيحرك وسطه وينيك ايد سلمى: انتي بتتكلمي جد
سلمى: اه تحب تشوف
علي: كمل مص فيها بهستيريا
سلمى: حتى انا كنت شرموطه اخويا وياما مشيت زبره
علي: راح بسنانه على بزازها
سلمى: اييي بتعض ليه طيب حتعمل ايه لو قلت انه ناك خرم طيزي لغايه مبقى بلاعه
علي راح بصباعه على خرمها اللي كان واسع وزبره بدأ يشد شويه
سلمى شالت ايدها وتفت عليه وقلبت نفسها وعلي وقع جمبها ورجعت تضرب له عشره من تاني بس بسرعه:شفت شادي عمل في خرمي ايه انت لازم تنيك مراته زي مناكني
علي زبره كان بيشد اكثر
سلمى: مش بس كدة انت مش عايز تنيك صح مامتك اي رايك اني شفت حد بينيكها
علي وزبره بقى واقف عالاخر : مين يا سلمى مين
سلمى: لا مش حقول
علي: قولي يا سلمى مين
سلمى تفت على وبره وبقت بتدعك أسرع حاجه : شفت خالد اخوك وهو بينيكها وكان مخلي خرم طيزها نفس خرمي من النيك .... علي نطر مجرد ما تخيل خرم طيز امه عشان كان يتمنى ينيك طيزها
سلمى خدت اللبن من على ايدها وراحت حطاه في بقها : كده يا علي تجيب على سيره خرم امك بس تتوقع خالد قفشها مع مين عشان سمعته بيقول بتسغفليني يا شرموطه ان ما دبحته وراحت طالعه على زبره ومدخلاه في كسها
سلمى: نيكني واتخيل امك ولا اجيبلك امي عشان نفس الحجم ولا عاوز نجوى اختك .. علي قفش في طيز سلمى وراح يرزع في كسها ..هنا سمع صوت جاي من برع وكان صوت نجوى بتتناك
سلمى: اه يا علي بالراحه انا لسه مفتوحه قريب كسي ضيق
علي استوعب الكلام ووقف رزع: انتي قلتي ايه مفتوحه ازاي ومن مين
سلمى بدت تتنطط عللى زبر علي: يقطعني نسيت ما هو لما خالد كان بينيك خرم طيز امك كان قبلها فتح كسي في ليله الدخله لما وزعتك عشان تنيك ماما بس للاسف كسفتني وقامت عن زبره تحب تكمل ولا خلاص وراحت خارجه من الاوضه وواقفه عند باب اوضه امها وكان خالد شغال مع نجوى والباب كان موارب
علي كان حيتجنن ومش عارف يعمل ايه بس زبره كان على آخره وعاوز ينيك وفي نفس الوقت مش حيعرف يعمل حاجه لخالد ولا حيعرف يتكلم:لحقها خليني اكمل انا على اخري
سلمى هششش: ايه عاوز خالد يحس بيك وبعدين مش جتعمل حاجه عشان ناكني وناك امك
علي راح مدخل زبره في كس سلمى: المسامح كريم دا اخويا
سلمى: بما انك سامحت في حقك وطلع كلامي صح والدليل زبرك اللي جوايا وانك جبت ولسه مكمل كلامي يمشي وبالحرف ... علي هز راسه وبدأ ينيك سلمى وكان مدخل صباعه في خرمها
سلمى: نيكني ياعلي نيك مامتك وحطه في خرم طيزها علي راح مبدل ودخله فطيز سلمى وهو فاتح فلقاتها
سلمى: ايوا يا علي نيك خرم فايزه نيكه مش دا اللي نفسك فيه من زمان ..علي كانت عينه على نجوى وراح رافع طيزها لفوق ودخل زبره وهو بيضرب طيزها
سلمى: ايوا قطع امك يا علي خالد اجمد منك ليه نيك كسي يا حبيبي حجيب جيب معايا جيب معايا ياعلي
علي راح علي مزود فالنيك واتشنج مره وحده ونزلو الاتنين مع بعض
سلمى: اه يا علي **** يعين امك لو جت تحتك مش دا اللي نفسك فيه
علي: نفسي بس انا كده طبيعي
سلمى: اه طبيعي بس بتهيج اكثر على محارمك وانا حظبطك بس اوعى خالد يعرف اني قلتلك عشان حيذبحني
علي فضل ساكت ومتكلمش وراحو على اضوتهم وبعد شويه
الباب اتفتح ودخلت عفاف: صباحيه مباركه دا الكلام بس متنساش يا علي ليا عندك نيكهة
سلمى: حيفشخك متخافيش يلا عشان نرجع عش الزوجيه

في فيلا خاصه بفرانك
كان فرانك موجود ومعاه جيمس وكانت الجثث مترميه
فرانك:تمام يا جيمس بعد ميجو الجماعه تتخلص من الجثث
جيمس: تمام ... هنا دخلت عربيه مرسيدس ووقفت جمب الجثث ازاي العربيه نزل وحد شاف الجثث
حد: كده تمام دلوقتي تجيب البنت وتعرف مكان الحاجه فين وتبعت حد عند قسم *** يفضلو مستنين هناك حيخطفو بنت حبعت صورتها على الموبايل مش عوزين اي غلط وتبعت حد يلم السوق كله وتشوفو مين شغال ومين لا عاوزك تجمعلي كل اللي ليهم في المخدرات من أصغر واحد لأكبر واحد وفي مكان بيديره شخص لقبه الديلر بتاع الشبح دا اهم حاجه مش عايزين اي حاجه تتباع من غيرنا تجمع الكل وتبلغني بكرر كلامي مفيش اي حاحه تتباع لغايه منتجمع
فرانك: تمام حنعمل كده بس عاوزينهم امتى
حد: تروح تبلغهم ان يكونو مستعدين في اي وقت ولغايه ده ميحصل مفيش اي عمليه تتم واللي يعمل غير ده يتجاب
فرانك: حصل

في القسم

دخل علاء المكتب عند رضا
علاء: نفسي اعرف فلتي منها ازاي
رضا: عشان انا بريئه ودا مش من عندي من عند الحكومه
علاء: مصيرك تقعي في ايدي
رضا: ممكن اروح ولا في حاجه
علاء: تروحي لا انتي صحيح بريئه بس حتروحي الملجأ عشان معندكيش أوراق وابقي اطلعي من هناك
كان في محامي موجود بيسأل عن رضا
عسكري: علاء باشا المتر بيسأل عن المتهمه رضا
المحامي: انا كنت عاوز اشوف ملف القضيه
علاء: لا خلاص هيا برائه بس حتتحول للملجأ عشان أوراقها مش موجوده
المحامي: أوراق مين دي بطاقه رضا يا باشا
علاء خد البطاقه وكشف عليها: خدها معاك ومشيت رضا مع المحامي
رضا: بلغ سلامي لنوسه
رضا اول ما خرجت راحت موقفه تكسي وركبت معاه واتصلت بسهى
رضا: انا لسه خارج الحاجه متتصرفيش فيها الا بامري انا مش راجعه الحاره حروح عند انجي وحمو واكمل شغل من هناك
سهى: تمام
شويه وبعد كيلو طلعو عربيتين قدام التكسي وعربتين كانو ورا التكسي نزلو اتنين من العربيه وخدو رضا معاهم وغموها

نهايه الجزء الرابع

Professor ❤️

الجزء الخامس

علاء: لا خلاص هيا برائه بس حتتحول للملجأ عشان أوراقها مش موجوده
المحامي: أوراق مين دي بطاقه رضا يا باشا
علاء خد البطاقه وكشف عليها: خدها معاك ومشيت رضا مع المحامي
رضا: بلغ سلامي لنوسه
رضا اول ما خرجت راحت موقفه تكسي وركبت مشى التكسي شويه وبعد كيلو طلعو عربيتين جدام التكسي وعربتين كانو ورا التكسي نزلو اتنين من العربيه وخدو رضا معاهم وغمو عنيها
جيمس بيتكلم في الموبايل: البنت معانا
فرانك: تمام خدوها على الفيلا وانا حبقى اكلمك وقفل الخط واتصل
حد: عملتو ايه
فرانك: البنت عندنا وخليتهم ياخدوها على الفلا
حد: عاوز أعرف ايه اللي حصل في التحقيق بالظبط وتعرف في دماغها ايه وناويه على ايه وبلغني واعمل اي حاجه بس تطلع بحاجه مفيده
فرانك: حصل
حد قفل الخط واتصل
عمر: اتمنى الاخبار خلتكم ترضو عني
حد: فاضل حاجه واحده بس عاوزه اعرف حصل ايه فالتحقيق بالتفصيل بعد كده تجي الفيلا وترتاح
عمر: حاضر وقفل الخط واتصل بحسام
حسام: باشا
عمر: عاوز اللي حصل في التحقيق بالظبط
حسام: ثواني ويكون عندك
عمر: مستني
... علاء دخل المكتب
عمر: في ايه يا علاء
علاء: انا حعمل تحقيق في قضيه الشبح لان في حاجه ناقصه في القضيه و انا دورت ورا طارق وطلع انه كان ليه يد في الملجأ وكان شغال في المخدرات بس الشبح كان منافس والاتنين كانو بيدخلو الحاجه من بره يعني في حد لسه بره ولازم نجيبه
عمر بغضب: انت غاوي تعب ليه مخلاص طارق شال الليله والشبح مات وخلصت الليله
علاء: بس
عمر: قلت خلاص على مكتبك ...علاء خرج وهو بيفكر ... بعد ١٠ دقايق دخل عسكري وبأيده ملف وحط الملف على المكتب وخرج عمر خد الملف وفتحه وكان فيه تقرير وفلاشه قرأ التقرير وشغل الفلاشه ولما خلص طلع الموبايل واتصل
حد: ها في ايه
عمر: التحقيق موجود حجيبه حالا
حد: تسلم الشغاله وتروح لما اتأكد من كل حاجه حبعتلك واتقفل الخط في وشه

في بيت فايزه

هند: بص يا خالد كده انا كسرتلك علي وخليته يعرف انك نكت امك من طيزها ونكت مراته وفتحتها في ليله دخلته وفايزه لازم تتعلم الأدب عشان استغفلتك طول السنين ودي عندي واصلا هيا متستاهلش كلمه ام هيا شرموطه وبس
خالد: اهي عندك وانا متبري من الاتنين بس مش حياخدو قرش واحد من الفلوس
هند: دي عندي بس تسمع كلامي وتكمل نفس متفقنا فايزه يا فايزه انتي يا فايزه
فايزه جت : ايه يا بت فايزه دي من غير خالتي او حاجه
هند راحت قايمه ومبعبصه فايزه: مخلاص كل حاجه اتكشفت وانتي بقيتي تبعي فهمتي
فايزه فضلت ساكته بس خالد بصلها
خالد: متردي يا شرموطه
فايزه: اللي تشوفيه
هند: اقلعي الكلوت وخليكي بدونه وارفعي الجلابيه ... فايزه قلعت الكلوت ورفعت الجلابيه
هند: من اللحظه دي كلامي اللي يتسمع فاهمه يا فايزه وبعدين حقولك علي حتعمليه
خالد: اسمعي كلامها يا شرموطه ... الباب اتفتح وكانت سلمى وعلي ومعاهم عفاف
خالد: علي تعالى هنا اجلس قدامي
علي وهو مرتبك قعد قدامه وكانت هند يمينه وسلمى شماله وعفاف يمين خالد وفايزه شمال علي اول ما قعد هند حطت ايدها على زبره وهو ارتبك اكثر
خالد: لو قمت دلوقتي ودبحتك بعد اللي عملته مش خساره فيك صح
علي بلع ريقه وزبره نام بعد مكان شادد شويه في ايد هند:انا
خالد: انت ازاي تكسر كلامي فوق
هنا علي تنفس الصعداء: حقك عليا يا اخويا اسف بس متزعلش مني وحمل اللي يرضيك
خالد:روح اوضتك مش عايز اشوفك عشان مش عارف حمسك نفسي لغايه امتى وزي مجوزتك من مراتك اقدر اخليك تطلق منها بس انا ححرمك منها وحتنام مع امي يلا غورو من وشي علي قام وسلمى معاه
سلمى: ممكن اجيب حاجه من الاوضه
خالد: بسرعه...راحت سلمى مع علي واول ما دخلو الاوضه
سلمى: على يا علي وراحت بيدها على زبره دي خطه من خالد عشان ينيك كسي عشان عجبه اوي مش حتمنعه من ده
علي: امنع مين دا الحمد** جت على كده انا خايف يدبحني
سلمى: لا مش يمكن حيعملها عشان كسرت كلامه
علي: اصلك متعرفيش اني انا اللي كنت بنيك امي واكيد هو عارف دلوقتي
سلمى اتصدمت بجد عشان مكنتش عارفه هيا بتعمل كده ليه كانت فاكره مجرد لعبه ولازم تكمل من غير اي تغير: يخربيتك يا علي طب تعالى شوف ...علي قرب من الباب شاف امه وعفاف بيمصو زبر خالد وهو مريح دماغه على الكرسي
سلمى: عشان كده ساكت وتقولي الا امي لا لينا حساب

في الحاره

العمال كانو بيجهزو للفرح وكانو واخدين مكان كبير على اول الحاره ... هند كانت مع سهى في المحل اللي قررت تخليه محل ملابس رجالي وحريمي بس حاجه فخمه
سهى: برافو عليكي يا هند فكره هايله بس لو عملاه في مكان افخم احسن الزباين دي حتيجي هنا ازاي
هند: لما تكون مياسه االي بتعمل ماركتنق للمشروع ومعاها سهى لازم حييجوو ولا ايه
سهى: ايوا دماغك حلوه
هند: وانتي اللي عاوزه تتاكلي اكل بصي عاوزاكي تعزمي كل حد تعرفيه عالفرح خصوصا الرجاله
سهى: ليه يعني
هند: عشان دا فرح ريهام مش اي حد و بردو حتعرفي يومها
سهى: من عنيا
هند: ليكي في البنات
سهى: ليا في كل حاجه
هند: يبقى لازم ادوقك

في النادي

سوزان وامها واختها كانو قاعدين على طاوله وكان جنبهم على الطاوله الثانيه شادي بس كان لابس بدله وساعه رولكس وشكله غير
وفاء: شايفه اللي جمبنا يا بنت انا عاوزه اتنطط على زبره باين كده انه حد تقيل
سوزان: حتتنططي يا شرموطه بس استني
الشاب غمز لسوزان اللي ابتسمت له وفتحت زرار الجاكيت شويه وبان صدرها الولد قام من مكانه وراح جاي عليهم وسحب كرسي وقعد
شادي: اسمي شادي ببزنز مان
سوزان: سوزان ودي امي واختي
شادي: تشرفنا بس مش باين عليها انها امك
وفاء: اصلي بحب اشرب لبن كثيير وبحبه وهو طازة وعضت شفايفها وانت برضو مش باين عليك انك بزنز مان شكله لسه صغير ( بتتكلم عن زبره
شادي: على فكره انا عندي شركه البان ولسه واصل أوردر لازم تدوقيه وهو كبير متخفيش ( بيتكلم عن زبره
سوزي: هو ينفع تدينه عينه من لبنك اسفه من اللبن
شادي: اكيد طب اي رايكم اخدكم ودوقكم البن وتشوفوه
سوزان: مفيش مشكله ولو عجبنا نبقى زباين عندك
شادي: حيعجبكم اكيد ومسك زبره حركه قدام سوزان وقام واقف ودفع الحساب
احمد: يلا بينا الشقه قريبه من هنا وقامو التلاته معاه وركبوا عربيه شادي وتحركو بيها وبعد ١٠ دقايق كانو وصلو لعمارة ونزلوا من العربيه ودخلو العماره
مرتضى كان وراهم وبعد ما دخلو راح مرتضى للبواب
مرتضى: ازيك وطلع له البطاقه
البواب: بخير يا باشا
مرتضى: سؤال بسيط الجماعه اللي دخلو من شويه طلعو على فين
البواب: اكيد عند الاستاذ شادي في الدور التاني
مرتضى: طيب سلام وفضل تحت

جوه الشقه اول ما دخلو
شادي: دي بقى مملكتي وكانت الشقه فخمه وفيها ثلاث اوض وصاله كبيره وكان فيها مني بار عليه كل المشروبات
سوزي: انت عايش لوحدك هناا
شادي: ايوة خذو راحتكم المكان مكانكم
وفاء: طب ايه مش حتدوقنا لبنك
شادي: مين عاوزه تدوق الأول
سوزي: ندوق مع بعض ولا ايه
شادي راح حاضن سوزي: ومالو وراح حاضنها من ورا وقافش في بزازها
وفاء: حتسد
شادي: لو معاكم ٣ كمان حسد وراح مشاور لسوزان اللي جت وخد شفايفها وهو ماسك صدر سوزي
وفاء: هو انا جايه اتفرج وراحت لشادي ونزلت البنطلون وطلعت زب شادي اللي كان حجمه تمام وحطته في بقها وابتدتت تمص فيه كان مصها يجنن شادي اندمج مع سوزان اللي كانت خبره في المص وكانت تاخذ شفته السفليه وتمصها وتروح ساحبه لسان شادي وتشفطه وترجع تاخذ شفته العلويه سوزي كانت بتلعب بكسها وحاطه بز في بقها وفاء راحت مخليه شادي يقابل سوزان ونزلت البنطلون اللي لبساه اللي كان من غير كلوت وخلت زبر شادي بين رجل سوزان وراحت وراها وكانت بتمص زبر شادي و تلحس كس سوزان في نفس الوقت وكان زبر شادي بيحك في باب كس سوزان
سوزان: اه يا ماما اي اللي بتعمليه ده وراحت واخده ايد شادي وحطتها عند باب خرم طيزها وفتحت فلقاتها وشادي راح مدخل صباع في طيزها بعد ما وفاء تفت على خرم سوزان
سوزان: اح دخل كمان صباع تاني يا شادي شادي راح مدخل صباعين كمان وراح يحركمهم بسرعه وسوزان فضلت تتلوى سوزي نزلت وواجهت طيز شادي اللي كانت من غير ولا شعره وراحت تلحس بيوضه وفاء حبت تثبت نفسها عشان متوقعش فمسكت فطيز شادي من الفلقات اللي اتفتخطح وبان خرمه لسوزي شادي حس بانفاس سوزي على طيزه فسحب سوزي من شعرها وخلاها تقابل طيزه
سوزي: اي شعري مالك مبتحبش حد يمص بيوضك ولا ايه
شادي: الحسي خرمي
سوزي: وماله حلحسهولك افتحي طيزه يا ماما وفاء فتحت طيز شادي وسوزي راحت تلحس خرمه من بره
شادي:سحب زبره ونزل جسمه تحت وراح مدخلة في كس سوزان
سوزان: ايوه دخله يا شادي نيك الكس ده اللي مبيشبعش ..شادي بدا يحرك نفسه وينيك سوزان وأم وفاء راحت نازله على بيضانه
سوزي كانت تحاول تدخل لسانه جوه بس كان يدخل ربعه بس وشادي كان مكمل وكل واحد على وضعه بعد شويه نيك
سوزان: مش قادره اوقف اكثر تعالى على الكنب
وفاء: لا يا كسمك دوري وراحت ساحبه شادي لغايه الكنب ونامت على وشها وفشخت طيزها ريحهولي يا شادي شادي راح ضارب زبره كذا مره على خرم وفاء وراح مدخل زبره في خرمها وركب فوقها ودا خلى طيزه مفشوخه راحت سوزان ساحبه سوزي منيماها عالارض وقدعت على بقهى ووشها لطيز شادي وحطت لسانها على خرم شادي
وفاء: اييي مترحمش ياشادي نيكني برد طيزي
شادي: دنتي خرمك حكايه يا شرموطه ادفى من كس بنتك وفضل يرزع فيها . سوزان كانت رايحه جايه بوسطها على لسان سوزي: دخلي صباعين في كسي سوزي اول مدخلت صباعين وحركتهم شويتين كانت سوزان جابت على وشها وقلبت نفسها جمب سوزي اللي راحت مفنسه جمب امها وشادي اول مشاف كده راح راكب عليها وحط زبره في كسها
شادي: هزي طيزك على زبري وهو جوه ... سوزي عملت كده وبقت طيزها تهتز على زبر شادي اللي كان مشغول بخرم طيزها كان فاتح خرمها وتف فيه وفضل يدعك فلقاتها ويدخل صباعه الكبير في خرمها وفاء راحت واقفه عالكنب وخلت راس سوزي بين رجلها عشان تلحس كسها وهيا مصدقت شافت كس امها وراحت تلحس فيه
وفاء:ايوا كده الحسي يا شرموطه اه يا بنت الكلب متعضيش
شادي ثبت طيز سوزي وبقى هو اللي بيرزع في كسها
سوزي: اه يا شادي رغم ان زبرك مش كبير اوي الا انك فنان ومتع كسي نيك كمان يا شادي نيك
سوزان: فاقت وراحت قايمه ونايمه فوق جسم سوزي بظهرها
شادي: تعالي يا وفاء خليني اجرب لسانك على خرمي وراح ساحب زبره من كس سوزي وراح ممشيه على خرم طيز سوزان ودخله وراح يرزع فيه وقام طلعه وحطه في خرم طيز سوزي وفضل يبدل بينهم ...وفاء كانت فتحت خرم طيز شادي من الحنبين وتفت جوه خرمه وكان لسانها دخل للنص وايدها كانت تلعب في بيضانه وشادي كان كل ما وفاء تدخل لسانها اكثر يرزع اكثر
شادي حس انة حينزل: تعالو جمب بعض حجيب ... الثلاثه جم عند زبره وهو راح يدعك زبره ..هنا كان دخل حسام ومعاه مرتضى
حسام والسلاح في ايده: كل واحد يثبت مكانه
شادي: انتو مين
مرتضى كان وصل لعند شادي واداه قفى محترم: حكومه يا كس امك
سوزان: حفهمك يا حسام بس بلاش تتهور
حسام: مش مهم تفهميني ثلاث شراميط دي كل الحكايه
وفاء: انت بتعمل ايه ...كان في واحد بيصور
حسام: دا تبعي لتوثيق اللحظه يا خول بعدين مش تقفل الباب وراك بس من حقك ثلاث مزز يهبلو تحب تشرفنا الاداره
شادي: بتهمت ايه اكيد مش حتفضح حريمك يعني
حسام: لا برافو يا مرتضى كم قضيه عندنا مش متقفله لسه
مرتضى: كثير
جسام: يبقا خده معاك وهناك نشوف.. مرتضى شد شادي
شادي: لا يا حسام بيه نتفاهم احسن
حسام: يبقى نتفاهم هناك وانتو اسبقوني عالبيت وخرجو مرتضى وحسام و شادي بعد مالبسوه

في فيلا فرانك

كانو جابو رضا قبل ميخفو الجثث كنوع من التخويف
جيمس: هو سؤال واحدد بس عشان ترحمي نفسك ومتبقيش وحده من الجثث دي ايه اللي حصل في التحقيق وعاوزين نعرف بالتفصيل
رضا: انتو مين وبتاع مين وانا مش حتكلم الا مع اللي مشغلك حتى لو حكون جثة
جيمس: شكلك حتتعبينا كثير
رضا: كثير كثير كمان فيك تبدأ بلي يريحك عاوز نيك عاوز ضرب او تعزييب خد راحتك
جيمس: وهو كذالك بس كل ده للعيال وراح خارج وبعد شويه دخل وفي ايده مضرب بيسبول حديد
جيمس: لسه عند كلمتك
رضا: مش حتكلم الا ايييييييييييييييييي رجلي اه جيمس كان نزل على رجلها بالمضرب بكل قوته
جيمس: اتمنى انك غيرتي رايك
رضا ايييي يا رجلي حموت وكانت بتعيط: اضرب تاني ومش اييييييييييييييي رجلي اتكسرت
جيمس كان نازل على نفس الرجل بنفس القوه
رضا وهي بتتوجع جامد: برضو مش حتكلم الا مع اسيادك يا حشره ...جيمس ضربها لثالث مره بكل قوته لدرجه ان الكل سمع صوت كسر عضام رضا غابة عن الوعي بعد الضربه دي موبايل جيمس رن وكان فرانك
فرانك: بس كفايه شكلها مش حتتكلم حتى لو دبحتها هاتلها الدكتور لغايه مكلمك وقفل الخط واتصل ب ( حد )
حد: عملت ايه
فرانك: عاوزه تتكلم مع اللي مشغلين جيمس يعني انا او انتي
حد: ورجالتك ايه مش رجاله حتت بت زي دي مش عارفين ينطقوها
فرانك: هيا اللي قويه دا جيمس كسر لها رجل زغابت عن الوعي
حد: عموما ابعت حد غير جيمس وخليه يشوف حتقول ايه
فرانك: مفيش رجاله اصلا انا حروح بنفسي واشوفها
حد: بلغني اول بأول وقفلت الخط ..

بعد ساعه كان فرانك وصل ورضا فاقت وكانت تتالم
فرانك: انا جيت قولي بقى اللي عندك عشان مش فاضي وعندك ١٠ دقايق متكلمتيش حتموتي
رضا: انا حتكلم مش خوف من الموت لا عشان جا الوقت اني ارتاح بعد موت الشبح وسجن طارق ..في الاول كنت بفكر بقلبي واني افضل طيبه واحقق السلام بس شفت ان كل ده غلط واني بتعذب اكثر وادخل حروب اكبر واكبر في الاول كنت متفقه مع الشبح عشان اجيب رجله واسلمه هو وطارق واللي وراههم بس لما اتقبض عليا معرفش ايه اللي خلاني اكتم بقي ومبلغش ومع التجقيق اكتشفت ان كلو ماشي شمال الا انا لغايه مطلع الظابط شغال لحساب الشبح وخدني لعند الشبح واتفقنا نخلي طارق يشيل الليله وعملنا كمين لطارق بس للاسف الشبح خد طلقه ومات بس الحلو في الموضوع ان كل حاجه تخص الاتنين تحت تصرفي حتى الظابط حسام بقى تحت تصرفي والاتنين اللي اذوني خدو جزائهم وانا مش حغير نظام حياه فقررت اكمل اللي بداه الشبح و دلوقتي مش عاوزه غير اكبر الفلوس وابقى فوق
فرانك: ومين سهى دي
سهى: تقدر تقول دراعي اليمين وناشفه زيي تموت ولا تنخ لحد
فرانك: يعني انتي بقيتي مكان الشبح
رضا: بالظبط بس مش معاكم لحالي مش عاوزه ريس فوقي
فرانك: هاتولها حاجه تاكلها وراح خارج ومتصل بالحد
فرانك: اتكلمت وقالت ( *****)
حد: حتاكد لو كلامها صح حبقى اقولك تعمل ايه وقفل الخط

في بيت مرتضى

حسام: بص يا خول الضرب دا كله كان مجرد لعب دلوقتي حنبدا من الأول وفك الرباط عن بقه
شادي:يا باشا حرام عليك انا عاوز اتكلم من الاول وانت كاتم بقي
حسام: معليش مخدتش بالي قول يلا حنيك مين من عيلتك
شادي: انا متجوز وعايش مع امي ومراتي ومرات اخويا وحخليك تنيكهم بس ارحمني
حسام: متقول كده من الاول يلا بينا وخدو شادي وراحو على بيته

في شقه عصام

هند دخلت الشقه ومعاها عفاف و فايزه
هند: عفاف خدي فايزه وفهميها النظام عشان حتبقى معاكم في الشغل
عفاف: حاضر يلا يا فايزه وراحو على جوه ومريم كانت خارجه
مريم: هند عصام بيقول في زباين جاين بالليل
هند: ينورو انتي يا ام عوض تروحي لعند مياسه وتكلميني من هناك
الباب اتفتح ودخل شادي ومعاه حسام ومرتضى
هند شافت منظر شادي: مين عمل فييك كده
حسام: معاكي الملازم اول حسام وانا عملت فيه كدة
هند: تشرفنا يا باشا بس ليه هو عمل ايه يعني
حسام: عشان اتعدى على حد يخصني وانا دلوقتي جاي اخذ حقي
هند: مش فاهمه ممكن توضح أكثر
حسام: قفشته نايم مع حد من اهل بيتي
هند: وانت عدمته العافيه وجاي تنام مع أهل بيته مش كده
حسام: بالظبط
هند: بص هو جوزي وانت ممكن تعمل كده معايا او مع امه او اخته او مرات اخوه بس تعرف خده معاك وحل الموضوع في القسم لو الموضوع لوي دراع لكن لو بالحب اجلس وانا وعد عليا اخليك تطلع من هنا مرضي
حسام: عجبني كلامك وعشان كده حجلس واسمع
هند: مريم روحي هاتي عفاف وفايزه ... مريم راحت ندهت الاتنين وجم مع بعض
هند بتكلم مرتضى: انت يلي مش عارفه اسمك اختار اللي تعجبك وخش جوه ابسط نفسك ... مرتضى سحب فايزه وراح بيها على جوه
هند: روحو على اوضكم وبصت لحسام بص يا باشا عشان نعرف نتكلم هو نام مع مين
حسام: حماتي واختها وامها
هند سمعت كده عنيها لمعت: طيب بص بما ان الكلب خاني يبقى ميلزمنيش وانت عندك خيارين الاول انك تعمل اللي نفسك فيه مع الستات الموجودين هنا الا انا لا وتبقى دي المره الأولى والاخيره والحل التاني يبقى دا بيتك ووقت متحب تجي تنيك وحيكون في نسوان تانيه ومش بس كده حتنيكني انا شخصيا بس حبقى مراتك عشان ده حيطلقني حالا قلت اية
حسام فضل يفكر شويه وبعد كده قال: حتجوزك وبص لشادي طلقها
شادي: انتي طالق طالق طالق
هند: كده احنا متفقين
حسام: متفقين بس انا متجوز
هند: كمان لا دي احلوت اصلي انا وافقت عشان استمتع بكميه الحريم مهو انا لزبيان
حسام: مش مهم اهم حاجه مفيش راجل يلمسك بس مراتي حقنعها ازاي بالجوازه دي
هند:شايل هم حاجه بسيطه انت زي دي لييه الا صحيح قفشتهم ازاي
حسام: حكى لهند كل حاجه
هند: الفيديو ده يلزمني و شادي يتجوز اخت حماتك
حسام: مفيش مشكله
هند: يبقا مبروك علينا روح اتمتع بالحريم

في شقه ريهام
ريهام كانت نايمه على ضهرها ورضوى نايمه فوقها ودايبين في بوسه رضوى كانت ايدها على كس ريهام وتلعب بزنبورها وريهام كانت ماسكه طيز رضوا وتلعب بخرم طيزها ريهام سحبت شفايفها
ريهام: خدي بزازي في بقك رضوى راحت واخده بزاز ريهام في بقها وتمص بز وتعلب بالثانيه
ريهام: بابا يا بابا تعالى هنا ... جابر دخل الاوضه
ريهام :هات زبرك هنا راح جابر لعند ريهام وطلع زبره وقام يضرب زبره على وش ريهام وبعد كده راح ممشيه على شفايفها رضوى كانت نزلت تلحس كس ريهام اللي كانت بتدوس على رأس رضوى عشان تلحس اكثر جابر راح حاط بيوضه في بق ريهام وهيا خدت بيوضه تمص فيهم رضوى كانت مش راحمه زنبور ريهام اللي نزلت بس فضلت ماسكه راس رضوى وتحرك وسطها على بق رضوى جابر راح ساحب زبره وماشي لعند رضوى وراح نازل يلحس كسها
رضوى: اه يا جابر لسانك وحشني يا حبيبي الحسه اكثر جابر كان مدخل صباع في كسها وبيلحس ورضوى كانت بتلحس عسل ريهام جابر فضل يلحس شويه لغايه مشبع وراح مدخل زبره في كس رضوى اللي نامت عالسرير ورجولها كانت لامسه الارض
جابر: وحشتيني يا رضوى وحشني كسك يا متناكه
رضوى: وانت كمان بس كله منك انت اللي رحت تتناك يا خول ويا ريتك اتنكت من حد نظيف لا رحت لحتت صبي عندي
جابر وهو بيرزع في كس رضوى: ما خلاص بقى
رضوى: يعني طيزك مش بتاكلك يا جابر
جابر كمل رزع ومردش ... ريهام قامت وراحت فاتحه الدرج وجابت منه زبر ولبسته وراحت لجابر ولصقت في ظهره
ريهام: اكيد بتاكله بس مش حيروح لحد وانا هنا وراحت مبعبصاه
جابر: مينفعش يا بنتي كده انا ابوكي
ريهام راجت مدياه سبانك على طيزه: طيب نام على ماما وانت بتنيكها عشان حنيكك
جابر: ميصحش يا ريهام
ريهام: كلمه تانيه وحغتصبك عشان انت سبب للي نحن فيه مع اللبوه اللي تحتك وراحت منزله جسمه وفتحت طيزه عالاخر وراحت مدخله الزبر في طيزه
ريهام:انت وهيا بقيتو مجرد العاب ليا
جابر اول مدخل الزبر فيه: احوووو اي ده اه يا خرمي
ريهام: وبتقول عيب دنت اللي عيب عليك بس متخفش حريح طيزك
جابر كان بيرجع طيزه لورا ودا خلى زبره يطلع من كس رضوى
رضوى: اول مخرمك دخل في زبر قلبت مره نيك يا راجل
ريهام: انتي تخرسي وتعالي هنا الحسي خرم طيزي وراحت ماسكه زبر جابر تدعكه وتنيك فيه جامد
جابر: اي اي اي يا ريهام كمان نفسي في زبر بجد
ريهام: متستعجلش دي المفاجأت جايه وزودت رزع في جابر ولعب بزبره شويه وجابر كان بيجيب على ايد ريهام رضا فضلت تلم اللي نزل وراحت على بق رضوى وفتحت بقها وخلتها تبلع اللبن..
رضوى :ممكن تعملي بيبي عليا يا ريهام ريهام نيمت رضوى عالارض وفضلت حبتين ونزل البيبي على رضوى اللي كانت متلذذه
ريهام: من بكره بره البيت انتي المعلمه رضوى وهما كلبه وبس وانت تبقى ايدها اليمين مفيش راجل يلمسك

في فيلا سيكا

سيكا: بص يا حسن عارف الديلر حنحط عليه وناخذ شغله وبعد كده ننزل البضاعه في السوق بربع السعر
حسن: ماشي حرتب كل حاجه واديك التمام
سيكا: مش عاوز اي غلطه
جسن: متخفش يا كبير وقام حسن وظبط كل حاجه وبعد شويه رجع
حسن:جاهزين
سيكا يلا بينا وقامو ركبو العربيات وكانو طالعين باربع عربيات وبعد شويه وصلو عند الديلر ودخل سيكا ومعاه حسن
الديلر: منورين ها اي خدمه انا جاهز
سيكا: انت حتخدمنا بس المره دي تسيب المكان عشان يلزمنا واعتبره بقا ليا
الديلر: ودا بتاع ايه يعني مرض وفايروس منتشر ولا ايه بالظبط
سيكا: اعتبر الموضوع بلطجه ياخي هو حرام نكون بلطجيه ولا ايه يا عم ديلر
الديلر: طيب انا حعتبر نفسي مسمعتش الكلام دا وحعد لغايه ٣ لو شفتكم هنا يبقا حلال فيكم الموت واحد اتنين
سيكا: ثلاثه خشو يا رجاله ... دخلو رجاله سيكا ومعاهم رجاله الديلر اللي كانو متكتفين
سيكا:اي رايك بقى تحب تمشي بمزاجك ولا غصبا عنك
الديلر:وامرك يا سيكا بيه
سيكا: البضاعه والفلوس كلها تظهر حالا والا
الديلر: من غير والا دي حاضر حتلاقي الحاجه ورا اللوحه دي في باب سري
سيكا: حسن روح شوف .... قام حسن رايح للوحه وحركها وشاف باب فتح الباب واول ما دخل شاف فلوس و مخدرات راح خارج ومدي التمام لسيكا
سيكا: بص لو نفسك تعيش وتاكل عيش تنفذ اللي حقوله ليك بالحرف
الديلر: مش انت خدت كل حاجه عاوز ايه تاني
سيكا: عاوز البضاعه دي كلها تتباع وبربع السعر عندك لغايه الساعه ١٢ دقيقة تزيد رقبتك تروح
الديلر: حاضر
سيكا: عاوز اسمي يسمع
الديلر: ماشي وقام
سيكا: حسن خد اتنين من الرجاله معاك وتخلوكم خطوه بخطوه معاه ولازم الكل يعرف ان في حد جديد في اللعبه واسمه سايكو ... قام حسن ومعاه اتنين من الرجاله والديلر ومشيو
سيكا اتصل بهيفاء
هيفاء: ايوا يا حبيبي
سيكا: اتجهزي انتي وامك وامي بالليل معزومين على عشى عاوزكم تبقو على سنقت عشره
هيفاء: حاضر حبلغهم

في الاداره

طارق دخل المكتب وكان هلكان بعد النيك بس لازم يخلص ملف طارق وابتدا حسام يخلص في الأوراق وبعد شويه الباب خبط
حسام: اتفضل
دخلت نورهان المكتب وقعدت قدام حسام
نورهان:كنت جايه عاوزه أزور طارق حسن عبدالجبار
بس قالو ان الزيارة ممنوعه واني اكلمك يمكن تقدر تساعدني في الزياره يا حسام بيه
حسام وهو بيلعب بزبره من تحت الطاوله: هو حضرتك مين
نورهان: انا مراته
حسام قام من مكانه وراح لنورهان وحط ايده على كتفها: طب ازاي غلطتي غلطه زي دي وتجوزتي المجرم ده
نورهان: نصيب
حسام نزل ايده على صدر نورهان اللي بعدت ايده
نورهان: انت بتعمل ايه
حسام: مفيش بعملك تصريح زياره ولا مش عايزه
نورهان: عايزة بس مش حينفع هنا مش حكون على راحتي خليها عندي فالبيت
حسام قفش على صدرها: وماله فالبيت عندك بس لو نفضتي حجيبك تعالي ورايا قامت نورهان مع حسام وخدها عند طارق
حسام: عندك خمس دقايق بس
نورهان: ماشي وراحت لطارق... ليه عملت كده انا قصرت معاك في ايه ليه اخترت الدرب ده
طارق: ملوش لزمه الكلام دلوقتي انتي طالق وورقتك حتوصلك
نورهان: بس كده عموما سلام وراحت خارجه مع حسام
نورهان: هات رقمك وانا حكلمك
حسام أداها الرقم : مستني عشان ادوق الحلويات
نورهان: احلى حلويات حتدوقها

في بيت عاصم

سوزان: هو وصل لنا ازاي
وفاء: اكيد كان بيراقبنا مش فيزياء يعني وبعدين انتي خايفه ليه مش حيقدر يعمل حاجه كل اللي حيعمله انه يركب وبس واحنا خرامنا مفتوحه ليه
سوزان: لما يكون بمزاجي وقراري حاجه ولما اكون مجبوره حاجه تانيه وغير كده خايفه لا يدخل البزنس في الموضوع ده او يقول لعاصم صحيح انا ممشيا عاصم بس حاجه زي دي حتغير كثير حجات
سوزي: كسمه على كس ام الفلوس هو انتي محتاجه هو يجي بس ونحن نخليه على حجرنا
سوزان: مش عارفه نستنى ونشوف
وفاء اشرت ليهم انهم يكملو كلام وراحت على الباب وفتحته مره وحده ووقعت الشغاله جوه
سوزان راحت جايباها من شعرها: انتي بتصنتي علينا دنتي يومك اسود ونزلت فيها تلطيش لغايه ما وفاء وسوزي حاشوها عنها
وفاء: خلاص سيبيها حتموت في ايدك
سوزان: هيا شافت حاجه دنا حدبحها
سوزي: لا مش حتعملي حاجه بس هيا لازم تقول عملت كده ليه
وفاء: قولي متخفيش كنتي بتتصنتي ليه
الشغاله: اصل اصل
سوزان: انتي حتهنجي في وشي قولي واخلصي لحسن اكون مخلصه عليكي
الشغاله: حسام بيه طلب مني كده
سوزان: يا بنت الجزمه يعني كل ده من تحت راسك اعمل فيكي ايه دلوقتي
وفاء: خلاص سبيها كده كده مش حنعرف نعمل حاجه لغايه منشوف حسام
سوزي راحت عند الشغاله: حسام بيه بينيك كويس يا بنت
الشغاله: ها لا مبي
سوزي قاطعتها: بصي انك تعملي كده اكيد هو راكب قولي متخفيش
الشغاله: بصراحه كده وحش على السرير
سوزان: لما هو كده يا كسمك قلتيله ليه
الشغاله: عشان هو طلب مني وعشان ينيكني تاني أصله من فتره مبيثربش وانا خرمي بقى تعبان
سوزان: اعمل فيكي ايه انا دلوقتي غوري من وشي
سوزي: خلاص متخافيش حتخلص على نيك وحفكرك
وفاء: نستنى ونشوف يلا حروح ارتاح
تم أضافة الجزء الرابع
في القسم
عمر كان قاعد وموبايله رن ورد عليه
حد: تعرف الظابط حسام في الاداره
عمر: اه
حد: تعرف ايه عنه وشغله ازاي وهل هو ليه في الشمال او لا
عمر: حسام ظابط بتاع مصلحته وماشي ورا زبره وكذا مره كان حيروح في داهيه لما تقفش بينيك المتهمات بس كان بيخرج منها بسبب حماه اللواء عاصم وعشان كده طلب نقله على الاداراه بس مفيش حد يطلع من تحت ايده الا جاب اللي في بطنه حتى لو شال الليله وهو بريء بس معرفش ان كان شمال او لا
حد: تمام
عمر: في حاجه حصلت علاء عاوز يكمل تحقيق في القضيه
حد: وانت فايدتك ايه
عمر: انا منعته بس هو عنيد وممكن يعمل حاجه من وراي
حد: هو انا كل مره حتصرف عنك انت فايدتك ايه اقفل اقفل

بالليل عند الديلر

دخل حسن ومعاه الديلر واثنين من الحرس
حسن: كله تمام بس فاضل شويه بضاعه حتتسلم اخر الليل
سيكا: تمام اسمع انت من النهارده انا البوس وعشان مبحبش الظلم حخليك في مكانك واسيب معاك رجاله اكثر كمان بس تعرف لو فكرت تلعب بديلك مش حتشوف شمس تاني مفهوم
الديلر: مفهوم
سيكا: حسن اديه ١٠٠ الف من الفلوس وهات الباقي معاك دول هديه مني ليك يلا مستني في العربيه وقام من مكانه على العربيه وحسن ظبط الدنيا ولحق سيكا وتحركو عالفيلا اول ما وصلو سيكا دخل الفيلا وصعدو سيكا شاف مزتين يحلو من حبل المشنقه وصفر
سيكا: لو عليا كنت لغيت العزومه وركبتكم كده بهدومكم بس ملحوقه اروح ابدل ونطلع هيا ماما فين
هيفاء: فوق اكيد حتنزل دلوقتي
سيكا: حد يروح يشوفها يلا داخل استحمى....راح سيكا يستحمى ... حسن راح عند ام سيكا وعدى على اوضته وخد حاجه وراح داخل من غير ما يخبط
حسن: وحشتيني يا كلبه اشوف كده لابسه ايه
ام سيكا لفت على نفسها توريه
حسن: لابسه حاجه تحت
ام سيكا: اه كلوت وستيان
حسن: طب لفي وارفعي هدومك
ام سيكا: حاضر
حسن قرب منها وقفش فردت طيزها اليمين: حدلعك احلى دلع بس افتحي فردات طيزك الاتنين
ام سيكا: حاضر وراحت فاتحه فردات طيزها ..حسن راح بال صباعه وحط منه على خرمها وراح مدخل بلوق في طيزها: دا ميخرجش غير لما ترجعي ولما ترجعي حزور كل اخرامك مفهوم
ام سيكا: حاضر
حسن راح نازل ضرب على فلقاتها الاتنين لغايه ما بقو لون الطماطم وام سيكا كانت كاتمه صوتها : يلا مستنيكي تحت وخرج

في شقه مياسه

مياسه: بص يا عادل النهارده حدلعك واخليك تنيك لغاية متقول اكتفيت
عادل: نفسي في عزه
مياسه: مش النهارده بس حتنيكها
عادل: تمام .. الباب خبط وكانت نوسه
مياسه: عادل سيبنا لوحدنا شويه .. قام عادل وخرج
مياسه: بصي يا نوسه انا جلست مع نفسي وفكرت في موضوع سيكا واللي كان حيعمله معاكي وبس عشان تعرفي اني مش مع حد ضد حد واني مع الحق قررت اجيب سيكا وأمه ومراته وحماته واخليكي تعملي اللي عايزاه
نوسه: مش انتي قلتي انك محتاجه سيكا في شغلك
مياسه: كلامك صح بس لو هو عايز يكمل معايا يوافق على شروطي واولهم ينيك امه قدامنا
نوسه: تمام وانا حعمل ايه
مياسه: اعملي اللي نفسك فيه
نوسه: طب اندهي ام عمر تروح تجيب الازبار
مياسه: كل حاجه موجوده وأكثر
نوسه: صحيح مش رضا خرجت من السجن بس مش باينه لغايه دلوقتي يعني انتي ضلمتيها
مياسه: صدقيني كان قصدي خير
نوسه: عموما تظهر بس وحكمها حيمشي على الكل فادعي انها تغفرلك
مياسه: لكل حادث حديث يلا بينا وخرجو بره وكانت ام عمر موجوده في الصاله
مياسه: روحي بلغي الكل محدش يخرج غير اللي انده عليه
ام عمر: حاضر .... فضلو قاعدين مياسه وعادل ونوسه وبعد نص ساعه كان سيكا وصل مع جماعته
مياسه وعادل كانو في استقبالهم
مياسه: منور يا سيكا مرحبا بيكم اتفضلو على الطاولة سيكا الحقني على جوه ... كل واحد راح جلس في مكانه بس سيكا فضل واقف لما شاف نوسه
مياسه: تعالى يا سيكا وانا حفهمك
سيكا: ماشي يا مياسه بس ياريت افهم وراح ماشي ورا مياسه ونوسه ودخلو المكتب
مياسه: بص يا سيكا انت ونوسه مشاكلكم زمان متخصنيش في حاجه يعني تنسوها عشان اللي حيمشي على كلامي هو بس اللي حيشتغل معايا وانا محتاجاكم انتو الاتنين فشوفو عايزين ايه تبقو معايا ولا كل واحد يشوف طريقه
نوسه: انا نسيت اللي فات ومعاكي
سيكا: طالما كده يبقى متفقين بس ايه اللي يخليكي مطمنه من ناحيتها مش يمكن بتلعب من تحت لتحت
مياسه: بانفعال في ايه يا سيكا هو انا عيله تعرف انسى كل حاجه اتكلمنا فيها وكمل لحالك
سيكا: لا يا مياسه انا بس كنت بتطمن خلاص اللي تشوفيه
مياسه: مش عاوزه كلام ورا كلامي ودلوقتي حتثبت ولائك ليا وانتي كمان يا نوسه بس قولولي تعملو ايه عشاني
الاتنين في نفس واحد اللي تطلبيه مننا
مياسه: نوسه حتحولي كل فلوسك واملاكك ليا
نوسه: اعتبريه حصل
مياسه: سيكا حتطلع بره وتاخذ امك الاوضه وتنيكها
سيكا: بس
مياسه: الاجتماع انتهى سيكا خد واجبك وتوكل
سيكا: لا موافق موافق
مياسه: طب يلا بينا .. قامت نوسه خارجه وسيكا سحب مياسه
سيكا: ليه الشرط ده دي امي
مياسه: عشان متشكش الغبيه اللي حناخذ فلوسها وبعدين تنيك امك وتتبسط وتحصل ربع حلال نوسه مش بس كده حسلمها ليك تنيكها على راحتك ووعد لخليها شغاله عندك
سيكا: بس بردو مش امي
مياسه: لازم اخلي الموضوع كده عشان متشكش وبعدين حتدوق كسي اصلك هنا للصبح
سيكا: لا كده أوافق على طول
مياسه: قلتلك معايا حتكسب يلا بينا

من داخل فيلا
كان ست قاعده وهيا نفسها ( حد ) المجهول الجديد والي حيكون لقبها الساحره من الجزء الجاي ...
الساحره كانت بتابع التحقيق ولما خلصت كان التحقيق مقطوع في حتتين فطلعت الموبايل واتصلت بفرانك
فرانك: ايوا يا ساحره
الساحره: روح لرضا وحقولك تسألها عن ايه ... فرانك راح لرضا اللي كانت قاعده على السرير
فرانك: حسالك كذا سؤال وجاوبي عليهم
رضا: اللي هما ايه
فرانك بيقول الكلام االي بيتقاله من الساحره: حصل ايه بالظبط ف التحقيق
رضا: ضرب تعليق وحسام بيه خد مزاجه مني
فرانك: ازاي بقى حسام شغال لحسابك
رضا: بالفلوس اديته نسبه من اي شغل حيتعمل مقابل حمايتي انا وشغلي
فرانك: شويه وراجعلك
الساحره: افتح مكالمه فيديو
فرانك: تمام وراح طالع على المكتب وفتح مكالمه فيديو
الساحره: اي رايك بلي قالته رضا
فرانك: كلامها يخش العقل ودماغها داهيه حتفيدنا بس انتي تاكدتي من ده
الساحره: اه بس لازم نتأكد اكثر انها مش مع الحكومة وفي مشكله كمان في ظابط لسه ييحقق ورا القضيه
فرانك: يبقى نظرب عصفورين بحجر نقتل الظابط عن طريق رضا ونصور ده كده حيكون معانا ممسك على رضا وحتى لو كانت معاهم مش حيسامحو بموت ظابط ونكون خلصنا من الظابط
الساحره: روح هاتها ونشوف رد فعلها
فرانك: جيمس هات رضا هنا
جيمس: امرك فرانك وراح لرضا جابها اول مجت رضا
فرانك: بصي عشان تكوني في الشغل عندك مهمه حتقتلي ظابط حنقولك عليه عشان بيدور ورانا لسه
رضا: ضحكت بصوت عالي : قصدك على الظابط علاء عارفه بس انت كده بتغلط غلطه كبيره وحتفتح عيون الحكومه اكثر بعد ما الموضوع اتقفل بص انا معنديش مشكله حعمل كده بس حتقدر تقفل العيون دا ظابط مش مجرد حد
فرانك: ايه العمل في رأيك
رضا: نبعده عننا بطريقه احلى
فرانك: ايه هيا
رضا: نسجنه
فرانك: ازاي
رضا: انا حقولك

في نفس الوقت

حسام كان داخل البيت وصله مسج على موبايله
المسج: حسام انا رضا انا اتخطفت واللعبه كلها بانت لازم تجيب قوه وتلحقني عشان وصلت للراس الكبيره حبعتلك اللوكيشن ....

نهايه الجزء الخامس

Professor ❤️

الجزء السادس

فرانك: ايه العمل في رأيك
رضا: نبعده عننا بطريقه احلى
فرانك: ايه هيا
رضا: نسجنه
فرانك: ازاي
رضا: انا حقولك

في نفس الوقت

حسام كان داخل البيت وصله مسج على موبايله
المسج: حسام انا رضا انا اتخطفت واللعبه كلها بانت لازم تجيب قوه وتلحقني عشان وصلت للراس الكبيره حبعتلك اللوكيشن
حسام كان حيبعت رساله بس غير رأيه وقام راكب عربيته ومحرك على اللوكيشن

عند رضا
رضا:انا حقولك نلبسه قضيه تجاره
فرانك: برضو ازاي ..ثواني كان وصله مسج ولما فتح
( حيوصل حسام بره الفيلا لو كان لوحده تاخدوه وتضيفوه وبعد كده يتكلم لكن لو كانت في قوه معاه تخبو رضا تحت الارض وتكملو عادي )
فرانك: تعالى يا جيمس ..قرب منه جيمس فرانك قاله حيعمل ايه ....
فرانك: كملي
رضا: سؤال هو بيدور بعلم الحكومه ولا شغال لوحده
فرانك: عاوز يفتح الملف بس اترفض طلبه واكيد حيشتغل لوحده
رضا: يبقا سهله نوصل له معلومه ان في حد تبع الشبح ومعاه كل أسراره والناس اللي شغاله معاه كمان موجود في مكان ما واكيد هو هيروح يشوف بنفسه ونخلي بضاعه وفلوس في المكتم هناك وابلغ حسام يروح يقبض عليه وبمعارفه نلبس علاء الليله ونجيب شهود انه هو اللي كان مدور كل حاجه والحاجة بتاعته وبكده نكون خلصنا من علاء ورقينا حسام اللي حنحتاجه كثير ولما يكبر رتبه حيفيدنا اكثر
فرانك: خلاص خدها

عند حسام

حسام كان وصل قدام فيلا كبيره وبعد ٥ دقايق طلعوله عربيات وحاوطوه ونزلو اربع رجاله ضخام سحبو حسام معاهم ودخلوه الفيلا وراحو بيه على اوضه وكتفوه كويس ونزلو فيه ضرب

في شقه مياسه
سيكا: تعالي يا ماما عاوزك شويه ..قامت ام سيكا مع سيكا ووراهم مياسه ونوسه وقبل ما يدخلو الاوضه وقفهم سيكا
سيكا: على فين متفقناش على كده
مياسه غمزتله: لازم نكون موجودين واللي حيحصل حيتصور كمان وقبل ما يتكلم سيكا لو عايز تقدر تروح بس بكده حتكون خسرتني وخليتني عدو ليك وانا مش رضا اما مياسه
سيكا: ماشي يا مياسه دا بس عشان اثبتلك اني تحت طوعك ..وفي سره قال انا مخدتش اللي قدامك ووراكب .. وراح داخل لأمه
سيكا: مش كان نفسك انيكك من زمان اللي تمنيته حيحصل
ام سيكا: انت بتقول ايه انت اكيد جنيت
سيكا: انتي حترغي كثير وراح ماسكها من رقبتها مش انتي اللي نفسك من زمان وراح لاففها وبقو مقابلين بعض
ام سيكا: سيبني يا سيكا سيبني مش عايزه خلاص
سيكا: هو بمزاجك وراح ماسكها من وسطها وخلاها تميل عليه ورفع ملابسها وبانت طيزها اللي كانت حمره ومن غير كلوت ... هنا سيكا جن جنونه وراح يضرب طيزها
ام سيكا: سيبني يا حيوان
سيكا وهو لسه بيضرب طيزها: حيوان انا حعلمك مين الحيوان راح جايب ايدها ورا ضهرها ومسكهم لسه بتتشرمطي مين اللي محمرلك طيزك وراح مخلي ضهرها ليه وتف على وشها ودخل ايده في بقها وراح جايب جسمها من تحت باطه بعد مقطع ملابسها وشاف اللي في خرم طيزها
ام سيكا: سيبني ارجوك خلاص
سيكا: راح مدخل صباعين في كسها انا من النهارده حعلمك النيك عامل ازاي وزود نيك في كسها بصوابعه
ام سيكا ابتدت تستمتع : خلاص يا سيكا بس بالراحة
سيكا: مش انتي بتحبي كده راح منيمها على السرير وضربها قلمين وتافف عليها وسحبها تاني خلاها على ركبتها وثانياها على وره افتحي بقك يا كلبه
ام سيكا: حاضر حاضر
سيكا راح مدخل ايده في بقها وسابه جوه لغايه مكانت حتختنق راح ساحب ايده خليكي فاتحه بقك
ام سيكا: حاضر ... سيكا راح مطلع زبره وحط بيوضه في بقها وفضل يضرب عشره
سيكا: مين اللي بتتشرمطي معاه
ام سيكا: محدش مع نفسي
سيكا راح نازل هلى وشها تلطيش: مين يا كسمك
ام سيكا: محد صدقني .. سيكا راح حاط زبره في بقها وتف فيه وراح قافل انفها وحشر زبره للآخر وفضل شويه وأم سيكا وشها بقى احمر راح سيكا ساحب زبره وشايلها عالسرير ورفع رجلها لفوق والتانيه ممدوه وراح مدخل زبره في كسها
مياسه كانت تعبت خلاص وتلعب بكسها
سيكا: حفضل انيك فيكي لغايه متقولي وراح دايس برجله على وشها وفضل ينيكها بكل غل
ام سيكا: اه يا سيكا ارجوك بشويش انا بموت ارجوك ارحمني ..سيكا كمل رزع فيها وزود اكثر وراح مدخل صباعين في طيزها
ام سيكا: خلاص حقول حقول واحد من الأمن عندك
سيكا سحب زبره وقام قالبها على بطنها وفتح طيزها وراح تاف على خرمها ودخل زبره وطلع عليها وبدأ ينيك فيها
ام سيكا: انا اعترفتلك خلاص ارحمني مش قادره سيكا كمل نيك فيها ومعبرش كلامها وكمل رزع
سيكا: من موظف أمن دنا حنيكك معاه وراح يطلع زبره للآخر ويدخله بدون رحمه وبسرعه
ام سيكا تشنجت مكانها وفجأه هدت لما نزلت
سيكا: راح ساحبها ورماها عالارض: كمان مبسوطه انا حوريكي وراح ساحب الحزام من البنطلون ورايح ليها
مياسه: بس خلاص كده يا سيكا ... سيكا راح باص لمياسه : سيبيني دي شرموطه لازم تتربى
مياسه: بس خلاص وراك سهره طويله
سيكا راح قاعد على الكرسي وطلع سجاره وولعها
سيكا: لا نمشي احسن مليش مزاج
مياسه: مش عايز تدوق الحلويات
سيكا: مره تانيه
نوسه: انا كده خلص دوري تعوزي حاجه يا مياسه
مياسه: لا روحي انتي ومتنسيش التحويل وعمزت لنوسه وانت يا سيكا اكيد مش عاوز تكمل
سيكا: معلش مليش مزاج
مياسه: وانا حخليك على راحتك بس مش كل مره وصحيح مكان الديلر ده تشيله بنفسك وتدخل منه السوق عاوزه اشوف حتعمل ايه
سيكا: حاضر
سيكا: ماشي وانتي يا لبوه قومي معايا والبسي حاجه تغطيكي
مياسه: حجيب لها حاجه استنى وراحت لبره وطارق اول مشافها راح وراها
عادل: مياسه مياسه هو انا حركب المزز دول
مياسه: حضك مش حلو حتتاجل
عادل: ليه يعني
مياسه: حقولك بعدين ...

بعد ساعه
كان سيكا وصل الفيلا ومعاه جماعته ونزلو من العربيه ولما خشو جوة
سيكا سحب امه من ايدها ودخل بيها الاوضه
سيكا: حسال اخر مره مين عمل كده حكايه موظف الأمن مش داخله دماغي
ام سيكا: بص يا سيكا من النهارده ملكش دعوه بيا لا انا ولا انت احسن من بعض وملكش دعوه بيا وخرجت من الاوضه

تاني يوم الصباح

في شقه ريهام

ريهام صحت من النوم وراحه خارجه على بره شافت الشقه مفيهاش صوت راحت لاوضه عوض واخته وكان عوض نايم وجمبه اخته راحت مقربه منه ودخلت ايدها في شورت عوض ومسكت طيزه جامد وعوض حس بيها وقام مخضوض
ريهام: مش يلا يا مزه ومتخفش مش حنيكك يلا قوم شوف شغل البيت
عوض: يا ريهام بلاش كده انا مستعد اشيل شغل المحل كله بس بلاش كده
ريهام: اخلص لحسن تشوف وشي التاني يلا يا بيه
قام عوض من مكانه وهو متضايق
اخت عوض صحيت من النوم
ريهام: كويس انك صحيتي روحي صحي بابا وماما وتعالي على الصاله
اخت عوض: حاضر وراحت قايمه على اوضه جابر وفتحت الباب وشافت جابر ورضوى نايمين ملط
اخت عوض: يا سي جابر يا رضوى هانم يا سي جابر
جابر فتح عينه: في ايه
اخت عوض: ريهام مستنياكم بره
جابر: جايين روحي انتي وقام جابر بعد مصحى رضوى ودخلو الحمام سوى وخدو شاور من غير حاجه مجرد لمس وبعد شويه خرجو ولبسو هدومهم وراحو لريهام اللي كانت قاعده على طاوله الطعام
جابر: صباح الخير يا بنتي ولسه حيجلس
ريهام: خليك واقف يا كسمك وأنتي تعالي هنا .. جابر فضل واقف ورضوى راحت على اربع عند رجل ريهام
ريهام: مش معنى اني خليتك تنيك ام عوض واخته والحيوانه دي يعني رضيت عنك لا انت سبب رئيسي في كل اللي وصلت ليه واحلامي اللي تبخرت عشان معرفتش تحكم مراتك وسيبت طيزك تمشيك وكنت حتوصل عوض ليا ومش كان فارق معاك تنزلو المحل وتشتغلو وبالليل عاوزه كل الحسابات من يوم جدي لغايه النهارده ويكون في بالكم اي حد يعمل حاجه من وراي حعرف وحسابه حيكون تقيل يلا على شغلكم
جابر: حاضر وراح ماشي ورضوى وراه

في شقه فايزه

علي صحي وكان عاوز يكلم سلمى وراح لاوضه خالد وخبط على الباب وبعد شويه فتحت له سلمى
سلمى: في حاجه يا علي
علي: عاوز اكلمك
سلمى: طب روح وانا جايه بس اعمل قوه لينا ونتكلم
علي: ماشي هو خالد فين
سلمى: خرج دا موت كسي من النيك روح وانا جايه وراك ...راح علي وسلمى مشت وراه على المطبخ وعملت قهوه وحطت حبايتين في الكوب وراحتله
سلمى: الا صحيح انت ازاي تخبي عليا انك بتنام مع مماتك وتقولي الا امي لا
علي فضل ساكت
سلمى: مترد ساكت ليه
علي: مش عارف اقول ايه
سلمى: وانا اللي كنت حخليك تنيكهم بس دلوقتي مع نفسك ولعلمك خالد مش ناوي خير
علي: ناوي على ايه قولي
سلمى: طول الليل وهو بينيك كسي وطيزي كان بيستحلفلك
علي: والعمل
سلمى: مش عارفه بس تعرف لو كيفتني حخلصك من المشكله دي وراحت نازله مطلعه زبره وفضلت تبص عليه وتمشي صباعها على راسه
سلمى: من امتى وانت بتنيك امك
علي: يمكن ٥ سنين
سلمى: تلاقيك كنت هاري كسها وطيزها
علي: ولا مره نكت طيزها سلمى حطت الزبر في بقها
وراحت تمصه فضلت تمص فيه يجي ٣ دقايق بس كان زي مهو نايم
سلمى بعصبيه: هو ايه لازم امك او اختك جتك القرف وقامت وراحت واقفه طلقني يا علي ومشيت

في الفيلا اللي فيها حسام

دخل جيمس على حسام اللي كان مش قادر يصلب طوله من الضرب
جيمس: اتمنى ان الجماعه قامو بالواجب
حسام: انتو مين وعاوزين ايه
جيمس: متستعجلش حتعرف بس تاخد ضيافتك كامله
حسام: ابوس ايدك لا اللي عاوزينه حقوله بس كفايه ضرب
جيمس: كسرت خاطري هو سوال واحد ويحدد نكمل ولا نوقف ضرب: وصلت لايه في قضيه الشبح
حسام ترجم الموضوع في ثواني: بص لو انت فاكر ان رضا متفقه معايا ان نسلم باقي الناس عشان كنت انا اللي ماسك القضيه فأنت غلطان انا كنت شغال مع الشبح ودلوقتي مع رضا وعندي كل التحويلات من الشبح لو حاب تتأكد
جيمس: ومش خايف نكون من الحكومه
حسام: لو حكومه كنت حعرف عشان ليا في كل مكان عين ومفيش حاجه بتحصل في الداخليه الا اكون عارفها
جيمس: حرجعلك تاني
حسام: بس ممكن اشوف الموبايل عشان ميحصلش قلق
جيمس: لو في حاجه مهمه حنقولك موبايلك معايا وخرج جيمس وراح لفرانك وبلغه
فرانك اتصل بالساحره
الساحره: قول اي الجديد
فرانك: نفس كلام رضا دا غير ان ليه عين في كل مكان في الداخليه
الساحره: حنشوف لو كلامه صح او غلط اقفل ...
الساحره اتصلت بالنقيب عمر
عمر: اوامرك
الساحره: تبلغ علاء انه حيكمل تحقيق في القضيه من تاني بس يكون يشتغل لوحده ومحدش يعرف
عمر: بس
الساحره: نفذ حالا سلام

في القسم

عمر كان مستغرب من طلب الساحرة بس لازم ينفذ وطلب علاء ..
علاء دخل المكتب: طلبتني يا عمر بيه
عمر: حتكمل تحقيق في قضيه الشبح بس لوحدك
علاء بفرحه: ماشي يا عمر باشا
عمر: تفضل وأهم حاجه السريه
علاء: اكيد وخرج من عند عمر وراح لمكتبه يشوف هو حيبدا من فين وقرر انه يبدأ من الملجأ
الباب اتفتح ودخل بتاع البوفيه
راجل البوفيه: شفتك مبسوط قلت اجيبلك القهوه بتاعتك شكل عمر بيه وافق على طلبك
علاء:وطي صوتك مفيش مخلوق لازم يعرف
الراجل: اسف من فرحتي يا ابني خد القهوه دي وربنا ينصرك على ولاد الحرام دول
علاء: تسلم يا راجل يا بركه
الراجل: **** يكرمك وراح خارج لبره

عند الديلر

رجالت فرانك بعد ما عدو على كل التجار وبلغوهم ان في اجتماع قريب وعرفوا بالبضاعه اللي نزلت السوق وكان فاضل الديلر وهو اللي منزل البضاعه في السوق نزلو اتنين من العربيه ودخلو للديلر
الديلر: انتو مين
الراجل بين سلاحه وكان بيتكلم اجنبي: في اجتماع من البوس الكبير بس قبل كده دا مش مكان الشبح
الديلر: اه بس بقى لحد تاني
الراجل: مين
الديلر: سيكا الملقب بسايكو
الراجل: بلغه ان في موعد حنبلغكم بيه ولغايه مدا يحصل مفيش حاجه تنزل السوق ابدا لغايه الاجتماع واللي حصل مبارح حنشوف موضوعة مع البوس
الديلر: ثواني وراح متصل بسيكا اللي رد بعد تاني مكالمه
الديلر: في جماعه اجانب من طرف كبير البزنس يقولو لازم تروحلهم ولغايه ميبلغو بدا مفيش بضاعه تتباع وعلى بضاعه مبارح حيشوفو البوس حيقول ايه
سيكا: مش رايح مكان ومحدش يتآمر عليا وقفل الخط
الديلر بلغ الرساله للراجل
الراجل: حنشوف سلام

في شقه عصام

هند: يا عفاف و مريم اتجهزو عندكم زبون وانتي يا فايزه روحي الاوضه استنيني
مريم: الزبون هنا ولا بره
هند: بره والعنوان اهو كل وحده لحالها .... مريم خدت العنوان وراحت مع عفاف الاوضه يجهزو
هند راحت داخله على فايزه الاوضه شافتها قاعده زي المتكتفه
هند: مالك قاعده كده ليه
فايزة: حعمل ايه هو انا اقدر اتكلم او اقول حاجه انا مليش رأي واعمل اللي يتقالي وبس
هند: قربت منها وراحت حضناها جامد وفايزه خدت هند بالحضن وحست بهند بتعيط
فايزه: بتعيطي ليه ...
هند: انتي فاكره اني مبسوطه بلي بيحصل او انا االي اخترت ده واني اترك دراستي وابقى كده
فايزه: طب ايه اللي جابرك وليه وخداني في طريقك وجايه عليا مع خالد
هند: عشان خلاص لازم اكمل مبقيتش اعرف اعمل حاجه غير دي وبالنسبه ليكي انا خدتك عشان أرحمك من خالد وجبروته عليكي ولا كان عاجبك اللي بيحصل
فايزه: ازاي وانتي مخلياني انام مع واحد غريب
هند: دي كانت صدفه بصي انا بعمل كل ده عشان أخوف اللي قدامي في الاول وبعد كده بديه متعته عشان الضعيف في زمنا ده بيتأكل
فايزه: ليه بتقولي كده
هند: بصي وحكت ليها حكايتها من اول ما احمد كان بيجبرها تمصله وكده لغايه حسن ..
هند: عشان كده انا لازم اعمل ده بس انتي خالتي حبيبتي وبصراحه جسمك يهبل وحدوقك بس بجد انا بعدتك عن خالد وعلي اللي طلع واطي وهنا حترتاحي وتعملي اللي نفسك فيه
فايزه: بصراحه عندك حق خالد وعلي اوطى من بعض
هند: متخافيش كلو بحسابه وانتي ليا انا
فايزه: **** يستر منك بس بجد انا مبسوطه عشان خلصتيني من خالد انا مكنتش عارفه انام
هند: ومحدش حيقرب منك غصبا عنك بس حتعملي اللي انا عايزه برضاكي عشان اللي في دماغي حاجه مش حسمح لحد يخربها
فايزه: انتي مستفاده ايه من كل ده مش ناقصك حاجه من ناحيه الفلوس
هند: صحيح بس تقدري تقولي متعتي في كده وحكمل في ده ومع الايام حتعرفي حوصل لفين يلا حسيبك سلام

في فيلا سيكا

حسن كان قاعد في الاوضه معاه مدحت
مدحت:حسن انت متجوزت لغايه دلوقتي ليه
حسن: مفيش نصيب
مدحت: وايه اللي جابرك تشتغل مع سيكا دا واحد حيبيعك في ثانيه
حسن: كلنا بنبيع لما تجي الفرصه زيك لما بعت رضا
مدحت: الحكايه اني حسبتها غلط وكنت شايف رضا بتوقع وفضلت انط في مركب رضوى لكن سيكا ياخد حاجته ويرميك زي معمل معايا لما خطفنا نوسه
حسن: انت حتقولي
مدحت: نفسك تحط عليه
حسن: لا مش عاوز انا بحمد ربي اني لسه عايش
مدحت: عموما لو غيرت رايك وحبيت انا موجود وحخليك تبدأ بمراته ...حسن بص لمدحت
حسن: انت بتقول ايه اكيد بتهزر

مدحت: بتكلم جد حخليك تنام مع هيفاء بس بشرط
حسن: اي هو
مدحت: تنام معايا الاول
حسن: اضمن الأول وبعد كده حنيكك
مدحت: حصل وطلع موبايله واتصل باخته وحطه سبيكر
هيفاء: ايوا يا مدحت
مدحت: تعالي تحت
هيفاء: مدحت ممكن سيكا يصحى
مدحت: عادي انتي اختي تعالي بس عشان طيزك وحشتني
هيفاء: جايه .....
مدحت: اهي جايه استخبى في الحمام بقى
حسن: حمام ايه بقى تعال مص زبري
مدحت: بس
حسن: تعالى يا مدحت ولا أنسى كل حاجه ...مدحت قام من مكانه وراح لحسن اللي طلع زبره مدحت خد زبر حسن على طول للآخر
حسن: يخربيتك انت ولا الشرموطه مص مص
مدحت كان واخد زبر حسن في بقه ومستمتع راح ماسك ايد حسن وحطها على طيزه
حسن: انت ازاي بقيت كده انا فاكرك غير كده
مدحت اللي كان ماسك راس زب حسن وبيلحسه من البيوض لفوق: حقولك بعدين مش وقته ورجع حط الزبر في بقه ....هنا هيفاء فتحت الباب ودخلت بس شافت مدحت وحسن على وضعهم كدا ارتبكت شويه
حسن: تعالي يا وفاء ما تخفيش ... مدحت بص لوفاء
مدحت: قربي يا وفاء
وفاء: لا انا طالعة سيكا ممكن يصحى ...مدحت قام من مكانه وراح لهيفاء وخدها من ايدها لحسن
مدحت: متخافيش يلا مصي زبره ...هيفاء نزلت عند زبر حسن ومدحت معاها وراحو يمصوله
حسن: هو ايه حكايتكم
مدحت: انا بنيك هيفاء في طيزها من وهيا في أول ثانوي
حسن: كويس وسيكا ميعرفش اكيد
هيفاء: لا
حسن سحب هيفاء وراح بيها على السرير وخلاها تنام وجاب مدحت وخلاه ينام عسكها 69 اول ما نام مدحت اخته خدت زبره في بقها وحسن خلى مدحت يمص وهو كان بيلعب بخرم طيز هيفاء اللي كان مهري من النيك وراح ساحب زبره من بق مدحت وحط راسه في طيز وفاء وطلعه ورجع دخله في كسها للراس وطلعه
هيفاء:بتعمل ايه يا حسن نيك ...حسن راح مدخل زبره في كسها للنص
هيفاء: اححح ارزع يا حسن ..حسن طلع زبره وحطه في بق مدحت اللي خد الزبر للآخر وفضل يمص شوية بعد كده حسن سحب زبره وراح مدخله فطيز هيفاء واشتغل رزع فيا
هيفاء: اه يا طيزي اه يا خرابي نيك يا حسن افشخ طيزي دي بقالها فتره وكلاني
حسن: وطي صوتك يا لبوه وكمل رزع فيها ومدحت كان ياكل كس هيفاء وحسن كان شغال نيك في طيزها
حسن سحب زبره وراح بيه على كس هيفاء
مدحت: مش حتنيكني
حسن: نامي على بطنك يا هيفاء ...هيفاء عملت زي مقالها حسن
حسن:اطلع فوق اختك ودخل زبرك في طيزها ونام بجسمك عليها وضم رجلك لجسمك... قام مدحت وراح مظبط زبره على خرم طيز اخته ودخله ونام عليها حسن بل خرم حسن راح مدخل زبره في طيز مدحت
مدحت: اخيرا زبر في طيزي ...حسن بدا ينيك فطيز مدحت جامد ومع كل رزعه كان مدحت بيرزع في اخته كمان
هيفاء: نيكه اجمد يا حسن والعب بكسي حسن فضل يرزع جامد ويلعب بكس هيفاء اللي قفلت بكيسها على زبر مدحت اللي نزل على طول
مدحت: اه اه اه انا نزلت يا حسن
حسن سحب زبره وراح مدخله في كس هيفاء : جا دورك
هيفاء: ارزع اجمد يا حسن نيك كسي عاوزه اجييهم
حسن بعد مدحت ورفع وسط هيفاء وكمل رزع فيها
هيفاء: اه اه كمان متوقفش يا حسن اه اه اممممم يخربيتك انا جبتهم
حسن زود في النيك ولما قرب ينزل طلع زبره ونزل على طيز هيفاء وفضل نايم عليها
مدحت: يلا قومي عشان سيكا ...

في المكان اللي موجود فيه انجي وحمو

انجي: هو احنا حنفضل لغايه امتى هنا
الراجل: معرفش وبطلي رغي احسن
انجي: مهو مينفعش كده الشبح او رضا فين عشان نكلمهم
الراجل: تعرفي تكتمي
انجي: على الاقل نيكوني انا مش قادرة
الراجل: بس يا ست انتي احسن اعلقك
انجي: علقني على الاقل احس برجولتك وتكون في شويه متعه ولا اقولك وراحه فاتحه رجلها وقالعه الكلوت وبان كسها اللي كان مليان شعر وراحت تلعب بكسها قدام الراجل
انجي: تحب تركب
الراجل: لا مش عايز يا كسمك وراح سايبها وخرج

في الفيلا فرانك
جيمس: باشا في رقم رن كثير ومسجل جاسوس ٤
فرانك خد الموبايل واتصل على الرقم اللي رد على طول
جاسوس ٤: حسام باشا عمر باشا اتفق مع علاء انه يكمل تحقيق في قضيه الشبح بس يكتم عالخبر ويشتغل بسريه وانا قلت اقولك ...فرانك قفل الخط وراح متصل بالساحره وقالها على اللي حصل
الساحره: كده حسام مش مع الحكومه هات الاتنين عندك
فرانك: حاضر .... جيمس هات رضا وحسام وتعالى
جيمس: اوامرك وراح خارج من عند فرانك
الساحره: تظبط كل حاجه وتبلغني بس مفيش انظمام لينا لغايه منكون خلصنا من علاء
فرانك: تمام
بعد شويه رجع معاه حسام ورضا
: بصو انتو دلوقتي مفيش خوف منكم بس الاول تخلصو من علاء وبعد كدة نجلس ونتكلم
رضا: تمام بصو حنحتاج كبش فدا نسلمه مع علاء عشان يتصل بيه ويقوله عنده معلومات وان عرف المكان اللي الشبح مخبي فيه الفلوس والبضاعه دا غير انه عارف باقي الناس واكيد علاء حيروح لهناك وبكدا الراجل يروح ببضاعة على نفس المكان وفي نفس الوقت انت تكبس عليهم يا حسام وتلبسه الليله كلها
حسام: انا كده حخاف منك انتي ايه ازاي بتجيبي الأفكار دي
رضا: بص يا حسام .... هنا جيمس أتدخل
جيمس: باشا الرجاله راحو للديلر بس طلع في حد تاني خد منه المكان ونزل كل بضاعه الشبح في السوق بربع السعر ومش عاوز يحضر الاجتماع وبيقول محدش يومرني
فرانك: مين ده
جيمس: واحد اسمه سيكا الملقب بسايكو
فرانك: يبقى يموت
رضا: لا ميموتش وسيبه عليا
فرانك: انتي تعرفيه
رضا: عز المعرفه ودا جا في وقته عشان نحن لازم نخلي حد في الوش عشان لو حصل والحكومه فتحت عنيها مع انه حسام معانا بس دايما لازم يكون في كبش فدا وسيكا حيكون كبش الفدا ده لو احتجناه غير ان بينا كثييير
فرانك: دلوقتي نخلص من موضوع علاء وبعد كده نشوف
حسام: على كده انا لازم ارجع الاداره وكويس الضرب اللي خذته حستغله في موضوع علاء
فرانك: لو كلمتك تسيب اي حاجه في ايدك وتحضر هنا عشان لو طولت رقبتك حتروح
حسام: ماشي
رضا: وانا حفضل هنا ولا حروح
فرانك: معليش حتستني معانا شويه
رضا: اللي تشوفه طب موبايلي عاوزاه
فرانك: بعد متخلصي كل حاجة يلا يا رضا روحي ارتاحي

في فيلا عاصم

حسام كان داخل الفيلا وكانت وفاء موجوده تحت
حسام: امال باقي الشراميط فين
وفاء: عيب يا حسام وبعدين ايه اللي عمل فيك كدة
حسام: عيب وأنتو تعرفو العيب يا شراميط تعالي ورايا وهاتي شنطه الاسعافات الاوليه وبناتك مستني في الاوضه وراح ماشي للمطبخ وكانت الشغاله جوه
حسام: مزتي ازيك
الشغاله: حسام بيه وحشتني
حسام: تعالي ورايا الاوضه
الشغاله:هوا... راح حسام والشغالة وراه حسام دخل الاوضه وقلع ملط و شويه دخلت الشغاله وراه ولسه حتقفل الباب
حسام: خليه مفتوح وتعالي مصيلي.. الشغاله راحت لحسام ونزلت بين رجله وخدت زبره في بقها ..شويه كانت وفاء داخله مع سوزان وسوزي
حسام: خشو متستغربوش و وحده فيكم تيجي تعالج الكدمات
سوزان: مينفعش كده
حسام: بجد وينفع انكم تتناكو من غريب ...وفاء راحت تعالج حسام في الوقت اللي كانت الشغاله بتاكل زبر حسام
سوزان: طب انت جايبنا عشان نشوف الشغالة وهي بتمصلك
حسام: اولا كل حاجه بقت مكشوفه وعشان كده اللي كان ممنوع بقى متاح يعني تقنعي بنتك اني انام معاكم انتو الاتنين
سوزان: حسام انت كده بتصعب الموضوع ازاي حعمل ده او أقنعها هيا متعرفش اي حاجه عننا
حسام: سوزي وريني طيزك ..سوزان لفت وقلعت وطلعت طيزها
حسام: لا حاجه تمام بصي يا سوزان انا حعرف ازاي اقنع بنتك ومن اللحظه دي انتو كلكم تحت زبري نيك بره البيت مفيش اه صحيح سوزي مبروك عليكي شادي حيبقى جوزك وانا كمان حتجوز
سوزان: انت اكيد جنيت
حسام؛ اه جنيت ولا تحبي عاصم يشوف الفيديو اكيد لا يبقى تسمعي الكلام
وفاء: مخلاص يا بنت االي يقوله حسام يمشي واهو احسن كن الغريب
حسام: شفتي العقل ومفيش وحده فيكم تنام مع شادي غير سوزي وبأمري وراح مثبت راس الشغاله ونزل في بقها
حسام: خليه في بقك وروحي حطي في بق كل وحده شويه ... الشغاله راحت لوفاء اللي فتحت بقها والشغالة نزلت شوية في بقها وبعد كده سوزان واخر وحده سوزي اللي خدت شفايفها في بوسه وفضلو كدة ثواني وسابتها
سوزي: مش بطال ليكي في النسوان
الشغاله: تحت امرك بعد اذن حسام طبعا
حسام: هذو راحتكم مع بعض يلا عشان اروح الشغل وفاء تعالي حميني

في شقه مياسه

عادل: ايه مفيش نيك
مياسه: متنيك مين ماسكك عندك ام عمر وأم عوض وانا
عادل: عاوز جنان عاوز حد جديد
مياسه: مفيش اعمل ايه يعني
عادل: مرات سيكا وامها حكايتهم ايه
مياسه: فكرتني خليني اكلمه وخدت موبايلها واتصلت بسيكا
سيكا: ايوا يا مياسه
مياسه: عامل ايه النهارده ان شاء ** احسن
سيكا: انا تمام اه صحيح في جماعه اجانب جم عند الديلر وبيقولوا في اجتماع مع البوس بس انا قلت مش رايح ومباخذش اوامر من حد وكمان معترضين على البضاعه اللي نزلت امبارح وكمان مش عايزين اي بضاعه تتباع لغايه موعد الاجتماع
مسايه: وانت بأمر مين تتصرف من دماغك
سيكا: دا اللي حصل
مياسه: ادعي ربك إن الناس دي متكونش مهمه
سيكا: ما شغلي معاكي مش مع حد تاني
مياسه: انت تشتغل عندي مش معايا طول منت غبي كده اي حاجه تحصل تعرفني قبل لا تأخذ اي قرار
سيكا: يعني ايه
مياسه: يعني انت جديد في السوق ومن غيري مش حتعرف تعمل حاجه ومتعرفش حد غير الشبح فمينفعش تعادي حد الا لو انا قلتلك.. انا بحكايه الديلر كنت عاوزه اطلعك في السوق عموما خليني اشوف مين الناس دول وابقى اكلمك سلام
عادل: هو أنتو شغالين في ايه
مسايه: وانت مالك غور من وشي يلا خليني اشوف اللي ورايا وروح نيك اي حد من الموجودين تعرف روح هات عماد وعزة وتعال
عادل: ماشي وراح وبعد شويه رجع معاه عزه وعماد
مياسه: بصو انتو هنا بمزاجكم محدش مغصوب على حاجه لغايه ما شروق ترجع وعادل نفسه ينام معاكي يا عزه موافقه
عماد: حتدفعو كم
مياسه: عاوز كم
عماد:٥٠٠ الف جنيه
مياسه: موافقه
عزه: وانا مش موافقه
عماد: انتي اتهبلتي دول ٥٠٠ الف مش موافقه ليه
عزه: انا مش موافقه على الفلوس لكن حكايه النيك حنام مع عادل ووقت ميحب عشان انت واحد واطي تبيع مراتك عشان فلوس
عماد: محن هنا عشان فلوس
عزه: بس متوصلش انك تخلي حد ينام معايا ودا اتفاقنا من الاول تقوم تعمل كده عشان فلوس تحب تطلق اتفضل تحب تخليني على ذمتك بردو مفيش مانع بس انا حتناك بردو وراحت خارجه
مياسه: روح راضي مراتك وانا حكلمها بردو
عماد: مش عاوز اديني فلوس وانا حروح اشوف دنيتي

في شقه عصام

عصام صحى من النوم وكان رايح للمطبخ يشوف حاجه
يأكلها في طريقه شاف هند
هند: صح النوم يا بيه هو انت حتفضل كده على طول
عصام: اعمل ايه يعني
هند: شغلك حصل في ايه
عصام: مرحتش من زمان ومحدش كلمني
هند: تقوم نايم طول اليوم ماكل شارب وبس بص خليني اخلص اللي عندي وافوقلك وانا اللي حشغلك
عصام: ماشي انتو عاملين اكل ايه
هند: روح المطبخ شوف وكملت طريقها لاوضتها وكان شادي نايم
هند: انت يا عم الخرا نايم ليه انت كمان
شادي: مش نايم بس مريح
هند: مش في الشغل ليه
شادي: رضا رجعت المحل وقالت ملكش لزمه
هند: وجاي تعد على قلبي .وبعدين ..انت ازاي تتجرأ وتخوني لا وكمان واخد شقه وعامل فيه بيه
شادي: اعمل ايه منتي مش بتنامي معايا
هند: عشان انت خول و مش راجل اصلا .
شادي: مخلاص انتي ملكيش حق تكلميني كده بعد ما طلقتك
هند: طيب يا عم شادي بكره تترجاني اسامحك ومبروك عليك العروسة وراحت خارجه من الباب بس شادي نط من على السرير ولحقها
شادي: هو انتي ناويه على ايه من الجوازه دي
هند: كل خير كل خير
شادي: هند بلاش مفاجئات قوليلي ناويه على ايه
.هند: مفيش بستر على المره ويلا غور من وشي مش فايقالك دلوقتي وكملت طريقها

فيلا عاصم

حسام كان خلص شاور ولبس هدومه وخارج شاف ورده في وشه
حسام: اهلا بمراتي اللي فين وفين لما اشوفها
ورده: اسفه يا حبيبي بس الفترة دي عندي شغل كثير وانت عارف محدش حيحل مكاني
حسام: وانا كمان عندي شغل كثير واهم اكثر عن شغلك بس بكون موجود عموما متزعليش لو خدت التانيه وسابها وراح ... ورده عيطت من كلام حسام وخافت ليتجوز عليها وراحت على طول لأمها
ورده وهيا بتعيط: الحقي يا ماما حسام ناوي يتجوز عليا
سوزان: مين قالك
ورده: هو بنفسه قالي من شويه تحت
سوزان: متخفيش تلاقيه بيقول كلام وبس
ورده: ياريت اصل انا مقصره معاه اوي وغير كده لسه مفيش عيال
سوزان: متخفيش انا حبقى اتكلم معاه ولو بجد حنشوف حل متخفيش

فيلا الساحره

الساحره: بصي تطلعي وتدور على وحده تكون من منطقه شعبيه عشان تبسط عمر بيه
المساعده: حاضر
الساحره: كده ان اقدر اشتغل وانا مرتاحه معايا الحكومه ومعايا رضا اللي دماغها توزن بلد
المساعده:مش يمكن تكون شغاله مع الحكومه وهيا وحسام عاملين لعبة عليكي خاصه ان الظابط مش حيموت دا حيتسجن وممكن يتبرأ في اي وقت
الساحره: تصدقي عندك حق ازاي فاتتني دي وطلعت الموبايل واتصلت بفرانك
فرانك: ايوا
الساحره: تتصل بحسام يرجع عندك الفيلا وتاخد رضا تروحو تحت الارض وتخلي اثنين من الرجالة هناك بس لو الحكومه طبت يبقى نصيبهم ولو لا يجيبو حسن الفيلا التانيه
فرانك:حصل بس ليه يعني
الساحره: نفذ وبعد كدة تفهم
فرانك: ماشي ماشي وقفل الخط واتصل بحسام وقاله يجي
حسام: مسافه السكه غير طريقه من الاداره للفيلا ولعد نص ساعه كان وصل ونزل من العربيه بس شاف مفيش حد وفضل مستني لغايه مطلعو اتنين غمو عنيه ودخلوه الفيلا

بعد ٢٠ دقيقة

فرانك بيكلم الساحره على الموبايل: هو في ايه
الساحره: علاء لو اتسجن وكانت رضا متفقه مع الحكومه في اي وقت عادي يتبرأ عشان كده لازم يموت وحسام يهدي الموضوع
فرانك: تمام فهمت عموما حسام على وصول مع اني متأكد انه معانا مش علينا ورضا كمان
الساحره:نفذ وخلاص وقفلت الخط

في مكتب فرانك

جيمس دخل ومعاه حسام وفرانك كان مستني مع رضا
فرانك: الخطه تغيرت علاء حيموت وحسام حيهدي الموضوع في الداخليه
رضا: بص يا فرانك لو انت مش واثق خلص عليا من دلوقتي عشان بجد كدة مش حنعرف نكمل شغل سوا مع اني حشتغل لوحدي مش معاكم
فرانك: وعد لو محصل وعلاء مات حتموتي
حسام: بس دي حتكون كبيره اوي صعب السيطره عليها بس لو النسبه حلوه حتصرف
رضا: بصو انا حعمل ده عشان مش بعد كل ده اخسر كل حاجه علاء لازم يموت موته من غير شوشرة الخطه حتكون زي مهيا بس اللي حيتغير حيكون في تبادل نار بينه وبين سيكا عشان هو اللي حينفذ
فرانك: ودي حتعمليها ازاي
رضا: بص انت عاوز علاء يموت يبقى انا وحسام حنفضل هنا لغايه ما علاء يموت
فرانك: حنشوف بعد بكره علاء لسه عايش انتو الاتنين ميتين خدهم يا جيمس
رضا: لازم اكلم سهى تجهز البضاعه والفلوس
فرانك: ماشي خدي الموبايل جيمس خليك معاها
جيمس: ماشي وخدها لبره ..رضا خدت الموبايل واتصلت بسهى وفتحت الاسبيكر عشان جيمس يسمع اللي كان بيدخن وضهره لرضى
رضا: سهى اسمعيني جهزي البضاعه المغشوشه وشويه فلوس وتخليها مكان قريب منك وحبقى اكلمك بكره اقولك تعملي ايه وقفلت الخط .....

نهايه الجزء السادس

Professor ❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Elmofty, 𓄂𓆃عم الرجولة𓄂𓆃, الشبح22222 و 39 آخرين
ابداع يا غالى
استمر

• عجبني
التفاعلات: ميس انجليش ٢, Ameer77, كبتن ميزوا و شخص آخر
➤السابقة

السلسلة الخامسة

الجزء الأول

وقفنا في السلسله اللي فاتت عند

عند الشبح

موبايله رن وكانت مكالمه من رقم خاص
الشخص: تعرف وحده اسمها رضا
الشبح: اه لييه
الشخص: اتمسكت وجايه عندنا عالاداره وبيقولوا انها شغاله مع الشبح اللي هو سيادتك
الشبح: متشيلش هم مفيش اي حاجه عليا
الشخص: حنشوف بس لو العكس حسك عينك اسمي او اسم الناس اللي فوق يجي على لسانك
الشبح: متخفش
الشخص: أقرب طياره وتطير لغايه مشوف الحكايه
الشبح: لا مش حسافر بس حختفي لغايه متشوف الحكايه
الشخص: واستنى متحولش اي حاجه من الصفقه الاخيره لغايه مكلمك
الشبح: تمام منتظر اتصالك

فلاش باك
نفس يوم التسليم العصر

في القسم مكتب العقيد عمر
( العقيد عمر ٤٣ سنه متجوز من بنت خالته والاثنين من عيله غنيه ومش مخلفين والعيب من مراته عنده ميول معينه حنعرفها في القصه)
كان قاعد العقيد عمر في المكتب مستني الظابط علاء وبعد ٥ دقايق وصل علاء
العقيد عمر: اتفضل اجلس وصلت لايه في قضيه الشبح
الملازم: علاء لسه مفيش اي حاجه جديده ومفيش اي صفقه حصلت
العقيد عمر: طيب في وحده شغاله مع الشبح اسمها رضا وفي واحد اسمه طارق كمان لسه جديد في السوق متجوز من مدام نورهان العاصي بكره الاتنين يكونو عندي
الملازم علاء: البنت حتكون هنا اما طارق ده انا عارفه وبقالي فتره ماشي وراه وصحيح كان شغال في الممنوع بس كان غصب عنه وغير كده مكنش طرف اساسي يعني مفيش حاجه عليه وانا اتأكد بنفسي من ده بس بعد متجوز من مدام نورهان مفيش اي شغل شمال
العقيد عمر: طيب ده رقم وعنوان مدام نورهان اتصل بيها واسمع منها وبلغني حتعمل ايه
الملازم علاء: تمام وراح مكتبه وطلب من المعاون بتاعه يجيب معلومات عن رضا وتكون دقيقه وعاوزها في أسرع وقت

بعد نص ساعه
كان علاء عند نورهان في البيت
ملازم علاء: حضرتك انا جاي عشان اعرف ايه اللي تعرفيه عن جوز حضرتك طارق و الشخص الملقب بالشبح
نورهان: حكتله كل اللي قالته رضا
الملازم علاء: بصي مدام نورهان انا مقدر اللي عملتيه وجيتي تبلغي عن جوزك ودي حاجه مش قليله بس جوزك بس جوزك بريء وانا دورت وراه وزمان كان مجبور يعمل ده والدليل انه بعد متجوزك وهو بعيد وانا حاط عليه مراقبه ٢٤ ساعه وحاجه تانيه في حد قاصد يعمل كده واكيد رضا بدليل انها كشفت الحاجه ليك مع انها مع طارق والشبح بس ودا دليل اكبر ان الشبح ورضا شغالين سوى ودا خيط مهم في قضيه الشبح
نورهان: عشان كده رضا أكدت عليا الموضوع يفضل بره الحكومه وسكتت شويه انت متأكد ان طارق بريء
الملازم: علاء زي منا متأكد اني شايفك
نورهان: **** يطمنك ويارب تقبضو على الناس دول علاء رجع القسم وبعد ٣ ساعات كان المعاون موجود ومعاه كل المعلومات عن رضا

بعد وقت التسليم

سهى: بتكلم الشبح
الشبح: خير في ايه تاني مش تمت البيعه خلاص
سهى: اه تمت بس انا مش عارف انت مش عاوزني ليه وانا دايما مشرفاك ورافعه راسك
الشبح: اخلصي عاوزه ايه
سهى: تعرف وحده إسمها رضا
الشبح: اه ليه
سهى: طيب حاسب منها عاوزه تنصب عليك تسلمك للحكومه
الشبح: بدحك متخافيش عليا بعرف أأمن نفسي
سهى: معتقدش بعد معرفت انها متفقه مع انجي وحمو يطلعو ب ١٠ مليون من بيعه السنتر دا غير أنها انها خلت ريهام بنت رضوى تبقى في بيت سيكا شريكك الجديد اللي بيحب ريهام وبعد كده يسجل السنتر بسمها وهي بدورها تسجله باسم رضا من غير ولا مليم والسيوله حيجيبها من الخمسين بتاعتك عشان طارق باع البضاعه ب ٥٠ مليون مش بس كده دي حتى دفعتك ٥٠ مليون في بضاعه حتوصلك مغشوشه بعد مجندت رجاله سيكا واتفقت انهم يبدلو البضاعه بس انا جيت وقلتلك كل ده وكمان لما قلت البضاعه معايا كنت بتكلم عن البضاعه دي الاصليه مش المغشوشه بعد متتبدل يعني باشاره منك تكون عندك البضاعه القديمه والجديده يعني رضا بتلعب بيكم انتو الاتنين
الشبح فضل ساكت وبعدين قال: حرجع اكلمك وراح متصل بسيكا
سيكا: مبروك علينا البضاعه
الشبح: ** يبارك بس قولي حتشتري السنتر
سيكا: اه حشتريه
الشبح: وبكام حتشتريه
سيكا: ٣٥ مليون
الشبح: ازاي انت ممعكش سيوله
سيكا: حتصرف
الشبح: برافو عليك شكلك حتبقى حاجه وطيب حتسجله باسم مين اكيد مش باسمك
سيكا: محتار بس بفكر اسجله باسم ريهام بنت رضوى عشان لو لعبت بديلها البسها الليله
الشبح: مش خايف تدحك عليك وتسجله باسم حد
سيكا: فكرت في دي بس مش حتعملها عشان حتكون خايفه على رضا وغير انها تحت ايدي
الشبح: تمام حنتقابل قريب وقفل الخط
رجوع من الفلاش باك

في الحاره
بعد مخلص الفرح والكل طلع لبيته نروح لبيت فايزه
كانت فايزه وعفاف وخالد وعلي وسلمى وكانت عفاف بتوصي علي على سلمى والعكس
خالد: ثواني يا ماما عايزك
فايزه: حاضر ثواني وجايه يا عفاف وراحت مع خالد اللي خدها عالمطبخ
خالد: اعملي عصير بسرعه
فايزه: حاضر وطلعت علب عصير وحطتهم في كبايات خالد طلع من جيبه حبتين وحطهم في كبايه وفضل يحرك ويذوب الحبايات في العصير ووزع الكبايات بحيث ان تكون اللي فيها الحبايات في وسط الاربع كبايات
خالد : دي تديها لعلي مفهوم
فايزه: مفهوم ... وخرجو الاتنين وفايزه وزعت العصير وادت الكبايه لعلي اللي شربها مره وحده
خالد: طلع موبايله وبعت لعلي مكتوب فيها ( اي رايك نعمل حاجه مجنونه ونييك ام مراتك قبل متدخل على مراتك )
علي ( يابن الشياطين فكره مجنونه بس امك حتعمل فيها ايه )
خالد( اختك نجوى موجوده حتطلع ليها وانا حظبط الموضوع )
علي(👍 نفذ )
خالد بعت رساله لسلمى( قولي لأمك انك عاوزاها شويه في الاوضه)
سلمى( حاضر)
سلمى: ماما ممكن شويه عاوزاكي جوه
عفاف: حاضر وقامت مع سلمى ودخلو الاوضه
خالد: ماما اي رايك نروح عند نجوى ونسيب العرايس ياخدو راحتهم مش احسن وبرق لها وهز راسه
فايزه: فكره جميله يلا بينا وقامت هي وخالد وخالد عمل لعلي 👍 واول مخرجو من الشقه خالد طلع موبايله واتصل بسلمى
خالد: تقولي لعلي ان امك عاوزاه النهارده لوحده من غيري فينام معاها ويرجع يكمل معاكي مفهوم
سلمى: حاضر
خالد: هاتي امك ...سلمى ادت الموبايل لعفاف
خالد: حتروحي اوضتي مع علي وتخليه عندك للصبح
عفاف: حاضر وخرجت سلمى وعفاف استنت جوه
سلمى: علي ممكن طلب
علي: عيوني ليكي
سلمى: بص يا حبيبي ماما تعبانه هنا وبتشاور على كسها تاعبها اوي فممكن تاخدها اوضه خالد وتعالجها وبعد كده ترجع ونكمل
علي: لا الف سلامه حعالجكم سوا
سلمى: لا هيا عايزاك لوحدك ومن غير خالد الا صحيح هو وطنط فبن
علي: راحو عند نجوى بس خالد حيرجع لكن انا حقوله ميجيش وطلع موبايله واتصل بخالد وقاله متجيش وحفهمك بعدين وخالد وافق ... قام علي دخل الاوضه وراح بعفاف لاوضه خالد .. خالد دخل مع امه على اوضه علي وقفل الباب من جوه
فايزه:في ايه يا خالد بنعمل هنا ايه
خالد: حتتناكي مع مرات ابنك سوا وانا قلتلك انتي شرموطه وبس وعشان كده ابنك اتجوز وحده شرموطه بتاخذ فطيزها وامها زيها وانا قررت اعاقب علي وادخل على مراته ....فايزه شافت ان مفيش فايده من الكلام ورضيت بالأمر الوقع
رخالد: حروح وارجع الاقيكم بكلوت وستيان بس واقفين في نص الاوضه وخرج راح على اوضه الضيوف وجاب شنطه ورجع واول ما دخل كانت فايزه وسلمى واقفين في نص الاوضه بكلوت وستيان راح جمبهم وجاب كرسيين وحط كل كرسي ورا وحده فيهم وجاب قماشين من الشنطه وغمى عنيهم بالقماش
خالد: مش عاوز كلام غير حاضر وراح مطلع زبرين صناعي اللي من غير رباط وطلع كريم ودهن الزبر الأول وثبته على كرسي فايزه
خالد: اعدي يا فايزه وهو راح يحرك الزبر بحيث يدخل في كس فايزه بعد مجاب الكلوت على جمب وهي بتعد حست بحاجه زي الزبر ونزلت لغايه مدخل الراس
خالد: خليه يخش كله
فايزه: حاضر ... خالد عمل نفس الحاجه مع سلمى بس خلى الزبر يخش في خرم طيزها وراح مطلع طوق للرقبه ولبس فايزه وحط فيها سلسله ونفس الحاجه مع سلمى وقام ساحبهم خلاهم يوقفو ودا خلى الزبر يطلع من خرم سلمى بس فضل ثابت في كس فايزه عشان كانت قافله عليه راح خالد يمشي بيهم في الاوضه شويه وبعد كده
خالد: انزلو علي ايدكم ورجلكم ولحسو رجلي نزلو الاتنين مع بعض وراحو يلحسو جزمه خالد وهو راح بيده يضرب طيازهم فايزه شويه وسلمى شويه وبعد شويه قالهم بس خلاص وراح مطلع زبره وحطه قدام بق سلمى وهيا راحت بلسانها تلحس في راس زبره وبدأت تنزل شويه شويه لغايه موصلت للبيضان ورجعت تاني لفوق ودخلت زبر خالد في بقها وبدأت تمص فيه خالد سحب راس امه وخلاها تروح للبيضان وبقو يمصو هما الاتنين مع بعض وفايزه بدت تستمتع شويه شويه خالد خلاهم يبدلون وراح حاضن راس امه بأيده وضامم راسها لجسمه وبدا ينيك في بقها وسلمى من وراه بتلحس بيوضه لغايه مخالد سحب الاتنين من شعرهم بالراحه وخلاهم يبوسو بعض واندمجت فايزه مع سلمى في بوسه وفي الوقت ده خالد كان بيلعب بخرم طيز امه اللي كان لسه ضيق
خالد: اطلعوا عالسرير سلمى على ظهرك وانتي الحسي كسها وهاتي طيزك الاتنين عملو زي متطلب منهم وخالد راح بل خرم طيز امه ودخله مره وحده للآخر
فايزه: طلعه طلعه بيوجع... خالد زق راسها على كس سلمى وراح يرزع فيها من غير رحمه وسلمى قفلت برجلها على رأس فايزه اللي كانت مش متحمله زبر خالد
خالد: مش انتي عاوزه تتناكي وفاتحه رجلك لعلي انا بقى حعلمك النيك على أصوله وكلبش فيها وبقى يرزع بسرعه ودا خلى فايزه ترخي خرم طيزها وتبدأ تتعود عليه
فايزه: مش بايدي انا ست محرومه واخوك استغل ده بس ارزع اجمد يا خالد زبرك حلو نيكني نيك طيزي متوقفش .. خالد كان مكمل في النيك وفضل يرزع في خرمها لغايه مسحب زبره مره وحده
فايزه: رجعه طلعته ليه
خالدنزل على طيزها بأيده كذا مره انا مش بنيكك عشان تتكيفي وراح باعد امه وراح يلعب بكس سلمى بزبره ويحرك زبره عليه وقال لأمه تجلس على وش سلمى بكل ثقلها مش عاوز يسمع صوتها واول ما قعدت فايزه راح يمشي زبره على كس سلمى بالراحه وفضل يحرك شويه لغايه مدخل زبره في كسها وفض بكارتها واول مشاف الدم طلع زبره ومسحه بمنديل وخلى امه تنام على ضهرها وقال لسلمى تغسل وترجع راح خالد حط زبره في كس امه وبدأ ينيك فيها
فايزه: ايوا يا خالد نيك امك وبلاش تبقى قاسي معاها انا معذوره ومرحتش لغريب دا اخوك
خالد لف السلسله على رقبتها وشد عليه: اخرسي عشان انتي حتشوفي ايام سوده وراح مكمل رزع فيها وبعد ٦ دقايق كانت سلمى جت اللي سحبها خالد على طول ونيمها على وشها فوق امه وراح حط زبره في خرم طيزها
سلمى:عاوزه في كسي
خالد: اخرسي وفضل ينيك شويه وراح مخرج زبره وحطه في كس فايزه اللي خدت شفايف سلمى وبقت تبوس فيها وخالد شغال نيك في كسها وفضل يرزع في كس أمه لغايه مخرج زبره وراح حطه في كس سلمى وراح يرزع في كسها اللي كان ضيق على زبر خالد اللي راح متشنج ونزل لبنه في كس سلمى وفضل شويه وطلع زبره وقام ساحب السلاسل ووقف وخلاهم يمصو الاتنين مع بعض

في مكتب المباحث
الشخص اللي كان يكلم الشبح يبقى (ملازم أول حسام ظابط فاسد وبتاع كل حاجه اهم شيء الفلوس وبيعشق النسوان موت وعايش مع مراته في بيت ابوها عندها ٣٢ سنه )
طلع موبايله واتصل بحد من العساكر اللي بيشتغل لحسابه
حسام: ها وصلتوا فين
العسكري: في القسم بس البنت معانا هنا
حسام: انت بتقول ايه ومين اللي امر بكده
العسكري: الملازم علاء خدها
حسام: طيب اقفل وراح متصل بحد بس مفيش رد اتصل تاني وتالت بس لسه مفيش رد راح متصل برقم تاني
حسام: ايوه يا قلبي جوزك فين
حد: نايم
حسام: صحيه وحرجع اكلمه ضروري

وبعد نص ساعه

كان داخل الظابط حسام ورايح لمكتب علاء واول ما دخل
حسام: ازيك يا علاء
علاء: حسام باشا منور ( علاء ملازم وشايف شغله بما يرضي *** مبيمسكش قضيه الا يجيب آخرها بإستثناء قضيه الشبح كل ما يوصل لخيط او يعمل كمين بيفلت
حسام: ممكن اعرف البنت بتاع قضيه الشبح بتعمل هنا ايه ومش في الاداره
علاء:عشان انا ماسك القضيه ولازم استجوبها
حسام: واستحوبتها
علاء: لا لسه
حسام: خلاص حنعمل التحقيق في الادراه وانا حستحوبها بطريقتي دي طرف مهم وانت بقالك فتره مش زي الاول
علاء: لا من غير طريقتك لو سمحت والتحقيق عندي انا
حسام: دا امر مش باخذ اذنك
علاء:معليش عاوز الأمر يجي من فوق ولغايه ده ميحصل البنت حتفضل هنا
حسام: بقى كده تمام معرفش طيبتك دي حتوديك فين وراح خارج ومتصل برقم بس لسه مش بيرد ولسه حيقفل رد الطرف الثاني وكان (اللواء عاصم ٦٠سنه متجوز مراته عندها ٥٨ ومهتمه بنفسها وعندها بنت متجوزه من حسام الظابط شخصيه عاصم قويه في الشغل لكن فالبيت عكس ذالك ومراته صاحبه الكلمه
عاصم: نعم في ايه يا حسام
حسام: في مصيبه علاء خد البنت عالقسم وحيحقق معاها وانت عارف ده معناه ايه
عاصم: حرجع اكلمك وطلع موبايله واتصل بمكتب علاء
عاصم: علاء باشا معاك العقيد عصام من الاداره اتسلم التحقيق فورا للملازم حسام
علاء :بس
عاصم: نفذ من غير بس
علاء: حاضر يا باشا وقفل الخط ونده للعسكري يجيب رضا وبعد شويه جت رضا وحسام حط في ايدها الكلبشات وخدها على العربيه وتحركو عالاداره واول ما وصلو عالاداره راح بيها على غرفه الاستجواب
حسام: بصي انا مش زي علاء انا بعرف اللي عاوز اعرفه لو مش بالحب في طرق ثانيه وراح مقرب منها مع اني مستتخسر فيكي الطرق الثانيه بس دا يعتمد عليكي
رضا: معرفش حاجه ومعرفش مين الشبح ولا ليا دخل بيه واللي كنت بكلمه دا سعد وكنت بتفق معاه على نسبه لو رجعت ورث ناس بس ... حسام راح موقف رضا ووشها للحيط: كملي وايه تاني
رضا:مفيش حاجه تانيه غير اللي قلتهالك
حسام: بصي انتي هنا لغايه متقولي كل حاجه عن الشبح وانا حديكي فرصه تفكري لغايه بكره وراح نده للعسكري
حسام: تفضل صاحيه لغايه مرجع لو نامت حعلقك مكانها وسابهم وراح على مكتبه

عند علاء في المكتب
كان علاء قاعد وجاله اتصال من العقيد يروح على مكتبه قام علاء راح واول مدخل
العقيد عمر: ها عملت ايه مع البنت
الملازم علاء: معملتش حاجه راحت على الاداره مع الملازم اول حسام بأمر من اللواء عاصم
العقيد عمر: دا حصل امتى وليه مكلمتنيش
الملازم علاء: مفيش حاجه تتعمل يا باشا اللواء بنفسه اتصل
العقيد عمر: طيب روح انته وانا حشوف واول مخرج علاء راح اتصل
العقيد عمر: البنت خدوها عالاداره وحيتحقق معاها هناك
الطرف الثاني: ازاي دا حصل ومدخلتش ليه
العقيد عمر: امر جاي من فوق
الطرف الثاني: اعمل حاجه القضيه دي لازم تخلص بأقل الخساير الشبح او طارق او البنت حد فيهم يشيل الليله من غير مطلع ف النور ولازم تعرف البنت قالت ايه بالظبط واتقفل الخط في وشه قام العقيد عمر من مكانه وراح على الاداره واول ما وصل راح لمكتب حسام ودخل
حسام قام من مكانه: عمر باشا انا اقول المكتب نور ليه اتفضل يا باشا
العقيد عمر: خليك مكانك ملوش لزوم قولي البنت ازاي تطلع من القسم قبل ما يتحقق معاها
حسام:امر جاي من اللواء عاصم وبعدين يا باشا علاء بقاله كثير ماسك القضية ومفيش اي نتايج
العقيد عمر: وانت وصلت لايه
حسام: لسه متكلمتش بس حتتكلم حضرتك عارف شغلي عامل ازاي من يوم مكنت معاك
العقيد عمر: خلاص ححضر التحقيق معاك لحظه بلحظه
حسام: شرف ليا يا بيه امرك

في بيت فايزه
خالد بعد مناك سلمى وأمه مره تانيه
خالد: خدي يا سلمى العلبه دي وانتي كمان يا شرموطه عاوز كل يوم علي يشرب عصير وفيه الحبايه دي صبح وظهر وبالليل
سلمى وأمه مه بعض حاضر
خالد: يلا على اوضتك يا شرموطه وقام هو خارج

عند علي وعفاف

عفاف كانت بتمص زبر علي اللي نايم ومش راضي يقوم
عفاف: ايه يا أسد دي المفروض ليله دخله بنتي وانت عطلان كده
علي: معرفش مالي يمكن عشان التعب بس
عفاف: جايز عموما انت نام وانا حنام برضو على الاقل تعدي الليله وبكره ترجع أسد
علي: وسلمى
عفاف: تلاقيها نامت نام بس نام

تاني يوم في فيلا سيكا

سيكا كان قاعد يشرب كوفي و موبايله رن
مياسه:تعالى عندي النهارده ولو تيجي دلوقتي يكون احسن
سيكا: ماشي جاي قفل الخط وقام لبس وعدا على ريهام انا طالع محتاجه حاجه
ريهام: عاوزه ملابس خدني معاك اجيب ملابس
سيكا: طب يلا عشان انا كده كده حعدي عالحاره راحت ريهام مع سيكا وركبوا العربيه وتحركو عالحاره ولما وصلو الحاره
سيكا: خلصي وكلميني وبلاش ازعل منك ومتخفيش رضا مش موجوده عشان طلعت بتدحك عليكم وشغاله مع اكبر تاجر مخدرات يعني ملكيش غير سيكا حبيبك وسابها ونزل عنها راح لشقه مياسه ورن الجرس فتحتله ام عمر ودخلته وراح قعد يستنا مياسه وبعد شويه خرجت مياسه
مياسه: ازيك يا سيكا تعالى ورايا وراحت على المكتب وسيكا وراها
مياسه: بص ندخل في الموضوع على طول بما انك وافقت حسالك سوال انت ايه هدفك حاليا
سيكا: اعمل فلوس واعملي إمبراطورية
مياسه: تمام بس عشان تعمل ده انت تحتاج فلوس كثير ولازم صورتك تكون نظيفه قدام الناس حتى لو شغال شمال
سيكا: انا مليش سمعه وحشه
مياسه: ليك مع رضوى وفلويها اللي لهفتها بس دي حاجه حتروح لو سمعت كلامي
سيكا: اسمع واحكم
مياسه: اللي واضح قدامي انك خلصت الكاش بتاع رضوى ومبقاش معاك غير املاك صح
سيكا: صح
مياسه: انا اتفقت معاك اني امدك بسهوله مقابل المحلات بس انا حزود حاجه كمان حتخلي صورتك تمام وتبين انك كنت خايف على رضوى وكل اللي عملته لمصلحتها
سيكا: ازاي حعمل ده
مياسه: حديك ٥٠ مليون دي سيوله مقابل المحلات غير انك حترجع فلوس رضوى وأهلها
سيكا: لنفرض وافقت حجيب فلوس من فين
مياسه: انا اللي حعمل كده وارجعها
سيكا: المقابل والضمان ان المحلات ترجعلي
مياسه: دا شيك ب ٢٥٠ مليون حتشتغل لحسابي انا وتعمل اللي اقولك عليه وانا حعوض كل ده جدام بالارباح
سيكا: موافق بس انا عاوز الشبح
مياسه: كل حاجه في وقتها لازم تكبر عشان تعرف تعمل كل ده ودلوقتي حجيب الكل ونفتح صفحه جديده
سيكا: تمام ... مياسه اتصلت بنجوى وبلغتها تجمع الكل عندها عشان في حاجه مهمه ونص ساعه وحتكون تحت وقفلت الخط وفضلو يتكلمو في اي حاجه وبعد نص ساعه نزلو عند نجوى وكان الكل موجود واول ما هند فتحت الباب ودخل سيكا الكل فضل باصص ليه وخالد قام من مكانه ورايح يضرب سيكا بس مياسه وقفت قدامه
مياسه: أهدأ يا خالد سيكا جاي يرجع حقكم ... خالد هدي ورجع مكانه ومياسه قعدت وخلت سيكا جمبها
مياسه: عاوزاكم تسمعو سيكا للآخر وبعد كده تحكمو عليه اتكلم يا سيكا
سيكا: انا عارف انكم مش طايقيني بس انا كان لازم اعمل كده بعد محسيت ان رضا نيتها مش تمام واطريت أقسى على رضوى ونوسه وغيرهم بس لغايه موصل لحاجه بس برضو موصلتش لحاجه لكن رب العالمين كشفها قدام الكل وعشان كده انا جاي ارجع حقكم وحق رضوى واطلب منكم بس تسامحوني لو اذيت حد
الكل بقى بيبص للثاني وكل واحد يفتكر موقف ليه مع سيكا ويشوف ان اللي حصل معاه مش تمثيل خاصه نوسه اللي مصدقتش اي حرف
نجوى: طب مستني ايه هات حقنا وربنا يسهلك
مياسه: الفلوس معايا انا شوفو كل واحد ليه كام وبلغوني
سيكا: طيب انا امشي
مياسه: استنى ..ريهام سيكا عاوزك في الحلال تتجوزيه
ريهام: لا واتمنى لو كلامه صح مع اني اشك يسيبني في حال سبيلي .... مياسه بصت لسيكا
سيكا: طالما مش عايزاني انا مليش دعوه بيها وسابهم وروح
مياسه: استناني تحت يا سيكا
سيكا: ماشي
مياسه: طيب دلوقتي يا نجوى هاتو المحامي واقعدو وشوفو اللي ليكم ايه وانا حنفذ وبالنسبه لرضا انا قررت لو خرجت من البوليس حاخذها عندي فتره وبعد كده اسيبها ليكم
نجوى: مش عاوزين نشوف وشها ويارب تعفن في السجن اللي جانا من وراها مش شويه
نوسه قامت من مكانها ونزلت ووراها هند
ريهام: لسه انا مش مستوعبه رضا تعمل كده لازم في حاجه غلط
نجوى: لا غلط ولا اي حاجة بس نحن اللي طيبين
مياسه: عموما انا حسيبكم وابقي بلغيني يا نجوى
نجوى: ماشي

في فيلا اللواء عاصم

كان عاصم بيفطر مع مراته وبنته

مراته تبقى سوزان ٥٨ سنه بتهمتم في نفسها تشوفها تديها ٣٠ سنه شهونيه لدرجه فضيعه حياتها من النادي لحفلات الاستقبال للبيت شخصيه قويه وصارمه وهي ممشيه البيت

بنت عاصم ومرات حسام ورده عندها ٣٢ سنه عندها بيوتي سنتر حريمي اتجوزت حسام بقرار من امها

سوزان: اخبار شغلك ايه يا ورده
ورده: ماشي الحمد*** كل حاجه تمام بس مستنيه حفل الازاياء اللي جاي حتنزل حجات جديده
سوزان: ابقي وريني الحجات الجديده وانت مش نازل الشغل
عاصم: نازل اكيد
سوزان:جوزك فين
حسام: انا هنا يا سو يا قلبي ايه وحشتك وراح بايس ورده
سوزان: انت طلعت من فين تعالى اجلس معانا
حسام: لا حاخذ شور وانزل تاني وراح غامز لها
سوزان: طيب روح مستني ايه
حسام وهو عالدرج: مستنيكي تدعكي ضهري
ورده: انا لو مش متأكده انك امي كنت قلت دا متجوزك انتي وقامت بايسه امها وابوها عشان تروح شغلها
عاصم: يلا اروح انا كمان
سوزان: ماشي وقامت ندهت للشغاله تيجي تشيل الأكل وطلعت لفوق على اوضه حسام وورده ودخلت على طول وكان حسام لسه داخل الحمام وراحت حضناه مم ضهره
سوزان وحشتني يا حسام كده يومين من غير مدوق زبرك
حسام لف وشه ليها: شغل يا حبي ... راحت سوزان نزلت عند زبره ونزلت البوكسر وحطته في بقها وبدأت تمص فيه
حسام: لا انتي حالتك صعبه اوي شكله اللواء مقصر جامد .. سوزان فتحت بقها عالاخر وراحت تحرك راسها وبعدين طلعته
سوزان: منت عارف انه مقصر بقاله سنين وانت اللي مدلع كسي ولا انا جوزتك بنتي وشرطت عليك تكون فالبيت ليه ... حسام قطع التيشيرت اللي لبساه مع الستيان وراح يمص صدرها وتف بينهم وحط زبره بينهم وبقى ينيك صدرها: عشان كده بدلعك اكثر منها وفضل ينيك صدرها لغايه مقام ووقفخا عالمغسله ونزل الشورت اللي لبساه
حسام: افتحي طيزك ليا
سوزان وهي بتفتح طيزها: معرفش حببتني في نيك الطيز ازاي .... راح حسام مدخل زبره في طيزها وبدأ ينيك في طيزها بالراحه وهو ماسك صدرها
سوزان: اه عليك يا حسام خرمي بقى على مقاس زبرك ايوا نيك كده بالراحه يا حسام
حسام: انتي بس لو تسمعي كلامي وتخليني انيكك مع بنتك حتتبسطي وزود في النيك
سوزان بصرامه: لا يا حسام انت مش بتفهم
حسام: كله ولا زعلك يا قمر وراح مطلع زبره وجاب الفوطه من على الباب وفرشها على الارض ونام بظهره: تعالي فوقي يا شرموطه
سوزان وهي بتجلس على زبره بكسها: الف مره قلت متشتمش
حسام: معليش زله لسان وراح ماسكها من وسطها وبدأ ينيك فيها وهيا نامت بكل جسمها عليه وخدت شفايفه وهو مكمل نيك واندمج في البوسه وبعد شويه راح بيده فاتح فلقات طيزها وحط صباعه في خرمها
سوزان: سحبت شفايفها تعالى حطه في طيزي تاني وقامت وقفت وقعدت على زبره وظهرها ليه وراح دخل زبره في خرم طيزها وهيا فشخت رجلها لفوق
سوزان اححححح نيكني يا حسام نيك حماتك مترحمهاش
حسام: بدا ينيك بسرعه في خرم طيزها وهو فاتح كسها بيده وكان بيرزع جامد وسريع
سوزان: اه يا حسام انت فشختني متوقفش وراحت مدخله صباعها في كسها وفضلت تحركه جامد ومره وحده تشنجت ونطرت ميه كثير
سوزان: اههه يا كسي وراح تحركه تاني وهي بتنتفض لدرجه ان زبر حسام طلع من خرمها حسام راح قالبها وضع الدوجي وراح يلحس كسها مع خرمها
سوزان: دخل زبرك يا حسام دخله بسرعه وراحت فاتحه طيزها ... حسام حط زبره في طيزها وضم رجلها لبعض وبدأ يرزع فيها
حسام: انتي لولاي كنتي عملتي ايه
سوزان: نيك وبعدين اتكلم ... وكمل حسام نيك فيها وهيا فاشخه طيزها ليه ...قام حسام وطلع زبره من طيزها ودخله في كسها وكمل رزع
سوزان: رجعه تأني نيك طيزي يا حسام ... بس هو طنشها وفضل يرزع في كسها
سوزان: رجعه في طيزي يا حسام ... حسام طلع زبره وحطه في طيزها وراح نازل بتقله عليها خلاها تنام على بطنها وبقى يدخله للآخر ويخرجه وفضل كده لغايه محس انه حيجيبهم فدخل زبره للآخر وثبت وهيا حست بلبنه
سوزان: لبنك بيلسوع خرمي سيب زبرك جوه شويه وفضلو كده لغايه مزبره نام وخرج من خرمها وهيا دخلت صباعها فطيزها وطلعت كل اللي نزل وحطته في بقها
حسام: يلا عشان اروح الشغل
سوزان: أنسى موضوع تنام معايا انا وبنتي وانسى موضوع الشتيمة عشان مقلبش عليك مش عشان بتنام معايا يبقى خلاص حتتحكم فيا
حسام: ماشي اعتبريني نسيت ( وفي سره ان موريتك وعملت اللي في دماغي مكونش حسام )

في مكان مقطوع

الشبح: اسمعيني كويس ونفذي اللي حقوله بالحرف
الشبح: بس قبل كل ده علاقتك برضا ايه
سهى: عرفتها بعد سرقه بضاعه طارق وعرضت عليا اشتغل معاها بس انا قلت لها اني شغاله مع حد ليه بتسأل
الشبح: لا ولا حاجه المهم البضاعه كلها تكون عندي خلال ٢٤ ساعه والسنتر ميتباعش وحمو وأمه يكونو عندي وسيكا يودع الدنيا
سهى: امرك بس كده انت حتفتح عيون كثيره وخاصه رضا عند الحكومه ومنعرفش حيحصل ايه فلو تسمح اقول رايي
الشبح: قولي
سهى اولا سيكا مش حيعرف يتصرف في البضاعه ابدا فلما تكون عنده احسن عشان لو حصل قلق هو اللي يلبس تانيا حمو وأمه لازم يكملو زي مهما بس نفتح العين عليهم ونقرص ودنهم عشان نعرف وراهم ايه وأما سيكا نخليه يلعب ويعمل فلوس وبعد كده ناخد كل حاجه ونخلص عليه وتقريبا كل الخيوط معايا الا سيكا لكن وعد حخلي عيني عليه.....

الشبح راح يقلب الكلام في دماغه وشاف كلامها صح: خلاص ماشي كلامك بس عاوز تقارير تفصيلية
سهى: اعتبره حصل وراحت على عربيتها وحركت ...الشبح ركب عربيته وموبايلي رن ورد عليه وكان حسام
حسام: اسمع قولي البنت دي تعرف عنك ايه
الشبح: متعرفش اي حاجه قلتلك هي مش عندكم
حسام: اه عندي
الشبح: خلاص يبقى تقدر تتأكد
حسام: حنشوف وحاول توقف كل حاجه
الشبح: انت متقوليش اعمل ايه طالما الفلوس بتوصللكم ولو وقعت متخفش مش حجيب سيره حد
حسام: تمام وقفل الخط

في الحاره تحت العماره

كانت مياسه مع سيكا
مياسه: بكره نتمم كل حاجه انت تسجل كل حاجه باسمي وانا اديك فلوس تشتري بيها السنتر وبعد كده تشتغل براحتك بس تبلغني خطوه بخطوه عشان ما يحصلش زي اللي حصل
سيكا: تمام
مياسه: وشوف الناس عشان تخلص السنتر بكره
سيكا: اعتبريه حصل

في الاداره

دخل حسام المكتب وكان العقيد عمر موجود
حسام: باشا انت لسه موجود
عمر: لازم احضر التحقيق وانا رحت ولسه راجع
حسام: طب يلا بينا وقامو الاتنين على غرفه التحقيق وكانت رضا لسه واقفه ورجلها مش شايلاها
حسام: اتمنى الضيافه عجبتك وقدرتي تفتكري حاجه مهمه
رضا: بحلفلك يا باشا معرفش الشبح ولو اعرفه حقول
حسام خلع الحزام: حنشوف دلوقتي ونزل بالحزام على جسم رضا وفضل يضرب فيها وهيا بتسرخ من الضرب لغايه موقف ضرب وقال للي معاه هات جردل وعبيه للاخر راح العسكري وجاب جردل مايه وراح حسام ساحب رضا مقعدها تحت عند رجله وحط راسها في المايه وثبت راسها شويه وبعد كده طلع راسها وفضل يمعمل كده يجي ١٠ دقايق ورضا كانت بتموت حرفيا
حسام: ها قولي ايه صلتك بالشبح
رضا بتتكلم بصعوبه: معرفوش ومفيش اي حاجه بيني وبينه
حسام: طيب علقها ...يلا يا عمر باشا وخرجو الاتنين ورضا تعلقت
حسام: شكلها متعرفش اي حاجه
عمر: المعلومات اللي وصلت انها تعرف عن ناس مثل الشبح و حد اسمه طارق بس تحرياتنا بتقول ان طارق ملوش اي شغل شمال وأنه زمان كان شغال مع الشبح بس كان مجبور
حسام لما سمع كده خاف: بص نحن حنعمل تحارياتنا ونشوف وحنجيب طارق ونشوف حكايته ايه روح استريح انت يا باشا وحبقى اكلمك
عمر: التحقيق يتصور كامل وانا حبعت عسكري يكون معاك في التحقيق
حسام: تمام ابعت مرتضى عشان فاهمني في التحقيق
عمر: خلاص حبعته

في شقه طارق

نهايه الجزء الأول

اتمنى اني توفقت في بدايه السلسه الخامسه ومخرجتش عن اللي فات وشكرا

Professor ❤️

كمل يا برنس​

• عجبني
التفاعلات: Ameer77 و كبتن ميزوا
أين هي حبببتنا الملكة رضوى الملكة التي جعلت شيطانة رضا تحت جزمتها عودة الملكة رضوى مع الملكة نجوى للإستيلاء على الحارة و
جميع الأملاك

• عجبني
التفاعلات: ميس انجليش ٢، Ameer77 و كبتن ميزوا
أين هي حبببتنا الملكة رضوى الملكة التي جعلت شيطانة رضا تحت جزمتها عودة الملكة رضوى مع الملكة نجوى للإستيلاء على الحارة و
جميع الأملاك
انها في الصالون تتزين لمقابله احد اعوان قريش 😅 موجوده متخفش على حبيبه القلب

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ميس انجليش ٢, Ameer77, كبتن ميزوا و شخص آخر
واضح انها هاتكون سلسلة جامدة و مليانه مفاجئات

• عجبني
جامد استمر واتمنا تكون لعبه من رضا والا هتقهر

• عجبني
التفاعلات: Ameer77
الجديد نازل امتي

• عجبني
  • عجبني
روووووووووووووووووووعه اتمنى تكون رضا مظلومه

• عجبني
التفاعلات: Ameer77
يا سلام لو علي ابن فايزه يفرض سيطرته علي خالد بعد ما يكتشف انه السبب في ارتخاء اعصابه لان خالد ماخد حجم اكبر هو لا يستحقه شايف نفسه ومستفحل علي الكل

• عجبني
التفاعلات: Ameer77، فبشر ميشو و كبتن ميزوا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مبدع كالعادة وهو ده المنتظر منك يا فنان

• عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ameer77
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا، Ameer77 و Psycho Professor
بداية راااااائعة وأكثر من ممتازة..
عرفت تبدع مع وجود أحداث جديده مشوقة وواضح أنها حتكون سلسلة فوق الخيال يا فنااااااان..
جزء جبار وامتعتنا ومطولتش يا كبير فى السلسلة الخامسة وحاول على قد ما تقدر تشبعنا بأجزاء جديده قبل رمضان..وكل عام وانت بخير وجميع أعضاء المنتدى..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
قصه جميله فيها اثاره عاش

• عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
يا سلام لو علي ابن فايزه يفرض سيطرته علي خالد بعد ما يكتشف انه السبب في ارتخاء اعصابه لان خالد ماخد حجم اكبر هو لا يستحقه شايف نفسه ومستفحل علي الكل
كلام ممكن يتعمل بس من وجهه نظري ان خالد رد فعل للي حصل من علي وأمه
بداية راااااائعة وأكثر من ممتازة..
عرفت تبدع مع وجود أحداث جديده مشوقة وواضح أنها حتكون سلسلة فوق الخيال يا فنااااااان..
جزء جبار وامتعتنا ومطولتش يا كبير فى السلسلة الخامسة وحاول على قد ما تقدر تشبعنا بأجزاء جديده قبل رمضان..وكل عام وانت بخير وجميع أعضاء المنتدى..

مع خالص تحياتى...
تسلم يا صديقي بس معتقدش تنزل أجزاء كثيره قبل رمضان بس ححاول على قد مقدر

• عجبني
كلام ممكن يتعمل بس من وجهه نظري ان خالد رد فعل للي حصل من علي وأمه

تسلم يا صديقي بس معتقدش تنزل أجزاء كثيره قبل رمضان بس ححاول على قد مقدر
حبيبى يا صاحبى..

• عجبني
متتاخرش في باقي الاجزاء

• عجبني
متتاخرش في باقي الاجزاء
جاهزين نكمل القصه اولا حبيت أبلغكم اني عديت مرحله كانت صعبه عليا بس عدت وثانيا البروفيسور راجع وبقوه مع قصه المتسوله هانم وقصص تانيه بحضر لها واتمنى تكون اجمد من القصه دي بكره حكون نزلت الجزء الجديد ويمكن انزل جزئين مره وحده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: eslammoh, كبتن ميزوا, Mahmoud1399 و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%