NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 26/2/2023

علي فكرة الشبح جابر
فصل فيلا مايسه علشان مش حابب سادية في القصة لكن تقدر تخلي ابطالها زي ماهما

علي فكرة الشبح جابر
فصل فيلا مايسه علشان مش حابب سادية في القصة لكن تقدر تخلي ابطالها زي ماهما
تعجبني الثقه دي بس بردو حتعرف في نهايه القصه 😂😂😂😂 بص حرد على كلامك بس اتمنى انك متفهمش غلط او تعليقك معجبنيش بالعكس انا بحترمك ومحترم اي شخص انت قلت فصل لاني مش حابب الساديه ودا رايك وانا احترمه بس ايه لو كنت انا كاتب مبحبش اي ميول غير النيك العادي حتقرا قصه جميله بس المشاهد الجنسيه اللي فيها متكرره اعتقد صعب فعشان كده انا او اي شخص يكتب بيحاول يحط كل حاجه في الجنس عشان يلاقي اقبال وناس حلوه زيكم تتابعه و اتنمى متاخذش كلامي على أنه تهجم او رايك مش عاجبني 🤍

• عجبني
التفاعلات: Moody630
افصل الفيلا عن القصة أم الشخصية ليس مشكلة فيهم

• عجبني
التفاعلات: بروفيسور
أنا بقول والرأى لك فى الأول والأخر إن دى قصتك واكتب اللى فى دماغك علشان أكيد أنت مرتب ترتيب لقصتك وممكن يحصل فيه تشتيت
لكن ؟؟؟؟؟؟
الرأى .. إن تفصل الفيلا عن القصة وتدخل شخصية عادل وليلى وشروق مثل الاول وتعمل قصة أخرى لمايسة عن السادية لأن لكل عضو ميوله.. أنا عن نفسى منبهر بالقصة وبأسلوبك الرائع ومتتظرين الجزء الرابع يا صاحبى..

مع خالص تحياتى...

أنا بقول والرأى لك فى الأول والأخر إن دى قصتك واكتب اللى فى دماغك علشان أكيد أنت مرتب ترتيب لقصتك وممكن يحصل فيه تشتيت
لكن ؟؟؟؟؟؟
الرأى .. إن تفصل الفيلا عن القصة وتدخل شخصية عادل وليلى وشروق مثل الاول وتعمل قصة أخرى لمايسة عن السادية لأن لكل عضو ميوله.. أنا عن نفسى منبهر بالقصة وبأسلوبك الرائع ومتتظرين الجزء الرابع يا صاحبى..

مع خالص تحياتى...
🤍🤍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الرابع

جزء نار 💥
عاش اوووى
استمر

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
وبعدين بقى فى حواراتك الجامده دى كل مقول حتسلك مع رضا تصعبها عليها اكتر بجد رضا دى صعبانه عليا..بجد اختيارك لأسم البروفيسور على حق الجزء خطير ودسم وكله بهاريز.. أحسنت السرد وامتعتنا ومنتظرين الجزء الخامس يا
برووووووف وتسلم ايدك..
مع خالص تحياتى...

وبعدين بقى فى حواراتك الجامده دى كل مقول حتسلك مع رضا تصعبها عليها اكتر بجد رضا دى صعبانه عليا..بجد اختيارك لأسم البروفيسور على حق الجزء خطير ودسم وكله بهاريز.. أحسنت السرد وامتعتنا ومنتظرين الجزء الخامس يا
برووووووف وتسلم ايدك..
مع خالص تحياتى...
ياخي كلامك اسعدني بجد وانت كده بتورطني اكثر بس اتمنى اكون عند حسن ضن المتابعين

ياخي كلامك اسعدني بجد وانت كده بتورطني اكثر بس اتمنى اكون عند حسن ضن المتابعين
أنا مبورطكش ولا حاجة لأنى متأكد من امكانياتك وستكون عند حسن ظن جميع الأعضاء وأنت تستاهل أحلى كلام لأنك ممتع الجميع بقصتك الرائعة..تحياتى لك...

أنا مبورطكش ولا حاجة لأنى متأكد من امكانياتك وستكون عند حسن ظن جميع الأعضاء وأنت تستاهل أحلى كلام لأنك ممتع الجميع بقصتك الرائعة..تحياتى لك...
🤍

روووووووووووووووووووووعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%