NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 26/2/2023

تم أضافة الجزء الخامس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاش يا بروف
انا بقا مستنى المكالمه دى من زمان من السلسه الاولى
وشاكك ان الشبح دا يبقا حمو بس منتظر ابداعك
استمر يا غالى

عاش يا باشا
طلب صغير ولو انه رخم ممكن صوره تخيليه لرزان 🙂

بص يا عم البروفيسر كفاية عليا كده علشان أنت تعبتنى ومش حعلق على قصتك تانى علشان أنا تعبت خالص حرام عليك اللى أنت بتعملوا ده.. أنت دمرت المنتدى بقصتك الفظيعة دى..الواحد مش عايز الجزء يخلص من حلاوته.. الأحداث فوق الوصف.. أنا عايش فى حالة من التوهان اللاإرادى مش عارف أركز مع أى شخصية..
القصة كلها غموض..ادينا بصيص من الأمل لأستقرار حياة هؤلاء المحتاسين على عنيهم لأنهم صعبانين عليا جداً..😂😂😂😂😂
أحسنت يا فنااااااان وسلمت يداك..

مع خالص تحياتى...

• أتفق
التفاعلات: Lord Dark
رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعه

عاش يا بروف
انا بقا مستنى المكالمه دى من زمان من السلسه الاولى
وشاكك ان الشبح دا يبقا حمو بس منتظر ابداعك
استمر يا غالى
طيب تصدق اني مكنتش اعرف ان المكالمه دي حتحصل الا في نهايه السلسله اللي فاتت وجايز يكون حمو ليه لا بس حنشوف 😉

• عجبني
التفاعلات: الزئبق
عاش يا باشا
طلب صغير ولو انه رخم ممكن صوره تخيليه لرزان 🙂
غالي والطلب صوره الجزء اللي جاي حيكون موجود بعدين لا رخم ولا حاجه انتو من حقكم تطلبو اي حاجه وانا عليا احاول البي على قد مقدر

• حبيته
التفاعلات: Lord Dark
بص يا عم البروفيسر كفاية عليا كده علشان أنت تعبتنى ومش حعلق على قصتك تانى علشان أنا تعبت خالص حرام عليك اللى أنت بتعملوا ده.. أنت دمرت المنتدى بقصتك الفظيعة دى..الواحد مش عايز الجزء يخلص من حلاوته.. الأحداث فوق الوصف.. أنا عايش فى حالة من التوهان اللاإرادى مش عارف أركز مع أى شخصية..
القصة كلها غموض..ادينا بصيص من الأمل لأستقرار حياة هؤلاء المحتاسين على عنيهم لأنهم صعبانين عليا جداً..😂😂😂😂😂
أحسنت يا فنااااااان وسلمت يداك..

مع خالص تحياتى...
بص يا خديوي بيه لو عليا انا نفسي اكتسح المنتدى بكبره بس اكيد دا مش سهل عشان في كتاب افضل عني ومستمرين اكثر بس انا في تحدي مع نفسي ان اسم البروفيسور يكون ساطع في المنتدى وانا بكتب حتى لو القصه ميتبعهاش حد بس تأكد أن التعليقات بتدي دافع لأي كاتب لكن انا من غير مشوف تعليقك أنت وكذا حد بعتبرهم من أسباب نجاح القصه حبطل كتابه وتسلم على كل حرف قلته في حقي 🤍

بص يا خديوي بيه لو عليا انا نفسي اكتسح المنتدى بكبره بس اكيد دا مش سهل عشان في كتاب افضل عني ومستمرين اكثر بس انا في تحدي مع نفسي ان اسم البروفيسور يكون ساطع في المنتدى وانا بكتب حتى لو القصه ميتبعهاش حد بس تأكد أن التعليقات بتدي دافع لأي كاتب لكن انا من غير مشوف تعليقك أنت وكذا حد بعتبرهم من أسباب نجاح القصه حبطل كتابه وتسلم على كل حرف قلته في حقي 🤍
مع احترامى لكتاب المنتدى المحترمين فأنت من ضمن الشخصيات الجهابزة فى الكتابة ولكن فى كتاب محترمة ورائعين على بال ما ينزلوا جزء يكون الواحد نسى اللى قرأه وهذا من التأخير
طبعاً إحنا مش عارفين ظروفهم ولكن لو فيه تنويه على التأخير حنطمن إن القصة حتكمل لكن؟؟؟؟
حضرتك منضبط فى تنزيل الأجزاء مش منضبط قوى لكن منضبط..😂😂😂😂😂😂
إحنا كأعضاء بنبقى منتظرين الجزء ينزل بفارغ الصبر وقلقانين وأكيد أنت عارف قيمة الإنتظار مع الأخذ فى الإعتبار معرفتنا بمدى الصعوبات والمجهود المبذول فى الكتابة
وأشكرك على كلماتك الجميلة وأتمنى لك التوفيق..

مع خالص تحياتى...

مع احترامى لكتاب المنتدى المحترمين فأنت من ضمن الشخصيات الجهابزة فى الكتابة ولكن فى كتاب محترمة ورائعين على بال ما ينزلوا جزء يكون الواحد نسى اللى قرأه وهذا من التأخير
طبعاً إحنا مش عارفين ظروفهم ولكن لو فيه تنويه على التأخير حنطمن إن القصة حتكمل لكن؟؟؟؟
حضرتك منضبط فى تنزيل الأجزاء مش منضبط قوى لكن منضبط..😂😂😂😂😂😂
إحنا كأعضاء بنبقى منتظرين الجزء ينزل بفارغ الصبر وقلقانين وأكيد أنت عارف قيمة الإنتظار مع الأخذ فى الإعتبار معرفتنا بمدى الصعوبات والمجهود المبذول فى الكتابة
وأشكرك على كلماتك الجميلة وأتمنى لك التوفيق..

مع خالص تحياتى...
شكرا ليك واتفق معاك في موضوع مش حقول التأخير بس في قصص جميله انا قرأتها بنفسي ومكملتش ومن ايام المنتدى التاني بس متعرفش الظرف اللي عند الكاتب اما عني انا فمن حق القارء يكون عارف ان كانت القصه حتكمل او لا ولو في تأخير حيكون قد ايه وعموما الجزء الجاي حينزل النهارده 🌹

غالي والطلب صوره الجزء اللي جاي حيكون موجود بعدين لا رخم ولا حاجه انتو من حقكم تطلبو اي حاجه وانا عليا احاول البي على قد مقدر
تسلم يا غالي بجد اوي بجد متشوق لاي حاجه تكتبها عشان مش بس كاتب كويس لا كمان بتقدر الكل وشخص كويس
بعت ليك خاص اتمني ترد عليا لو مش هعطلك

تسلم يا غالي بجد اوي بجد متشوق لاي حاجه تكتبها عشان مش بس كاتب كويس لا كمان بتقدر الكل وشخص كويس
من عنيا
شكرا ليك واكيد ارد عليك حاضر

طيب تصدق اني مكنتش اعرف ان المكالمه دي حتحصل الا في نهايه السلسله اللي فاتت وجايز يكون حمو ليه لا بس حنشوف 😉
😂😂😂
منتظر ابداعاتك يا غالى

استمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%