NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 14/11/2022

بروفيسور

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
إنضم
4 نوفمبر 2022
المشاركات
460
مستوى التفاعل
64
الإقامة
****
نقاط
111
الجنس
أنثي
الدولة
الامارات
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هاي أعضاء نسوانجي دي حتكون اول مشاركه ليا واتمنى ماتكونش الاخيره الحكايه فيها كل حاجه من الجنس بس القصه أساسها المحارم على حسب تعالو بقى نشوف ليه اخترنا اسم الحكايه المتسوله هانم
في حي شعبي حنلاقي فيها عائله المعلمه رضوى تتكون من المعلمه رضوى 44 سنه ميلف بمعنى الكلمه طياز كبيره مدوره صدر متوسط حاجه ملبن كده شخصيه قويه بس ما بتحبش تكسر كلام بنتها عشان تبقى زيها فالمستقبل ماسكه محلات ابوها بعد ما مات
جوزها يبقى جابر 69 سنه معلم بردو بس ملوش كلمه كان صبي عند ابوها وتجوزت منو عشان يكون معاها راجل بعد موت ابوها غير كده هو اللي ماسك الشغل كلووو
البنت الكبيره23 ريهام جسمها حلو طيزها مدوره شغاله في شركه
الولد احمد 20 سنه جسمو عادي بس عليه طيز زي امو وفاكر نفسه حاجه وشخصيه بس حتعرفو بعدين يدرس في الجامعه

اخت المعلمه نجوى 47 سنه مطلقه وجسم يجنن كيرفي بمعنى الكلمه عندها ولد وبنت طبعا المعلمه بتكره اختها اكلت عليها الورث وبترميلها فتافيت كل شهر
الولد حسن 25 سنه رياضي عاطل
البنت هند و21 سنه جسمها عادي رفيعه بس عليها بزاز في الجامعه مع احمد
ساكنين في عماره متكونه من ٣ طوابق كل طابق فيه شقتين نجوى في الدور الأول
والمعلمة في الدور التاني والباقي متأخر وحنعرف باقي الشخصيات قدام

المتسوله بنت عندها 22 سنه كلبوضه كده جسم بزاز وطيز من غير كرش بس الهدوم مخبيه بلاوي عايشه تنقلت من مكان لا مكان لغايه ماوصلت هنا الحاره
الجزء الأول
في دكان المعلمه قاعده وبتشيش وتنده على صبيها حمو
المعلمه: انت يا واد
حمو :اوامرك يا معلمه
المعلمه: روح لف عالدكاكين والشقق وهات ايراد الشهر
حمو هوا يا معلمه
مشي حمو وفجأه ظهرت المتسوله وحيكون اسمها رضا قربت من المعلمه حاجه **** يا هانم بتبص عليها المعلمه من فوق لتحت وبكل قرف م شكلها و لبسها امشي من هنا يا بت انتي بلا قرف بتقرب منها رضا عشان تبوس ايديها يمكن يحن قلبها بس المعلمه زقتها برجلها وقعت رضا عالارض المعلمه نادت الواد سيكا انت يا حيوان يا سيكا سيكا جاي جري خدامك يا معلمه بغضب ارمي الزباله دي برع وحسك عينك اشوفها تاني طبعا سيكا متوصاش سحبها من شعرها وخدها على برع بس هو بيشد فيها لمس صدرها بالغلط كان حيتجنن ان ورا اللبس ده في جسم يوقف اجدعها زبر بعد ما رماها كانت نجوى شافت كل ده من الشباك بس خوفها من المعلمه خلاها متعملش حاجه بس ندهت على هند اللي كانت نايمه فدخلت تصحيها قومي يا هند
هند : في ايه يما عاوز انام
نجوى: قومي بس عاوزاكي في حاجه وبعد كده وارجعي نامي
هند: معندك حسن
نجوى: حسن بايت برع
هند : حاضر
بعد ما صحيت هند وراحت لنجوى عند الشباك
نجوى: شايفه البنت دي روحيلهاا واديها الاكل ده وتعالي اصل راحت لخالتك ورمتها برع زي الكلب وباين عليها انها ملهاش حد بس اوعي تشوفك خالتك
هند:حاضر
نزلت هند وقربت من رضا اللي كانت بتعيط جامد ومحروقه لان اول مره حد يعمل معاها كده
هند انتي يا بنت
رضا: بتمسح دموعها ايوا يا هانم
هند:بتديها الاكل خدي دول اكل ليكي
رضا: شكرا ليكي وهجمت على الاكل نسفته وهند بتضحك عليها اسمك ايه رضا اسمي رضا هند: انتي من فين وايه حكايتك
رضا: انا كنت عايشه في ملجأ بس وسكتت وبدأت في العياط
هند: خلاص خلاص متعيطيش وانا حرجعلك تاني ومشيت وهي ماشيا شافتها المعلمه وندهت عليها هند راحت للمعلمه
هند: ايوا يا خالتي
لمعلمه: كنتي فين
هند: بارتباك كنت كنت
المعلمه: متنطقي كنتي فين وليه مش رايحه جامعتك
هند: اصل ماما بعتاني اجيب حاجه واصلي تعبانه شويه عشان كده مرحتش
المعلمه: طب يلا غوري من وشي وراحت هند عالبيت
في الشركه عند ريهام اللي شغاله محاسبه
ريهام: عم جعفر هاتلي قهوه مشي عم جعفر وجاب القهوه وحطه جدام ريهام ومشي وانشغلت بلي في ايدها لغايه مطلبتها السكرتيرة رانيا مواصفاتها بنت جميله عندها ٣٠ سنه متجوزه رانيا: تعالي المديره عيزاكي
ريهام: حاضر وراحت للمديرة المديره مياسه عندها 52 سنه بتموت في حاجه اسمها جنس
مياسه: عملتي ايه في الحسابات الغلط
ريهام: حضرتك راجعت الحسابات اكثر من مليون مره والنتيجه وحده في تلاعب ف الحسابات
مياسه: وعرفتي مين
ريهام: عادل حضرتك
مياسه: خلاص امشي انتي
في المدرسه
احمد داخل الكلاس متأخر
دكتوره ليلي حاجه ميلف كده عندها 47 سنه متجوزه وعندها بنت
ليلي: كنت فين
احمد: مش عاجبو وبيرد في الحمام حرام ولا ايه
ليلى: اخرج برع
احمد: دخل ولا عبرها
ليلى: انت يا حيوان مش قلت تطلع برع احمد وهو ماشي عند ليلى حيوان مين وبيديها قلم والكل بيمسكه وليلى بتنده الأمن وياخدو على مكتب العميد في الحاره
حسن راجع البيت وبيعدي على القهوه بيشوف جابر زوج المعلمه بيسلم عليه وبيروح عالبيت بيدخل يسلم على نجوى حسن: ازيك يا ماما نجوى: الحمد*** ها عملت ايه لقيتلك شغل حسن: لا يا ماما حخش انام بيدخل غرفت النوم بعد مقفل الباب وبيولع سجاره حشيش وبيعيش وبكدا نكون خلصنا الجزء الأول اللي مفيهوش اي جنس لكن حبيت اديكم نبذه عن مسار القصه والشخصيات واتمنى البدايه تكون عجبتكم وصدقوني متستعجلوش في مفاجأت كثير بس في الأجزاء الجايه وشخصيات اكثر وشكرا professor

رايكم يهمني لتحسين المستوى

هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )


الجزء الثاني


عند رضا ( المتسوله ) بعد ما خلصت اكل وكانت لسه جعانه بس اهو حاجه تسد احسن من مافيش كانت عاوزه تعمل حمام فمشت شويه لحد مشافت مكان مهجور دخلت وكان فيه زي كباين راحت لكبينه منهم وبدأت تعمل حمام وفجأه سمعه صوت حد بيون ركزت في الصوت عرفت ان ده صوت حد بيتناك كملت حمامها وخلصت ...راحت عند الصوت وبتبص شافت اتنين بنيكو بعض ولما ركزت في الوش افتكرت سيكا صبي المعلمه كانت حتدخل عليهم بس فكرت شويه لو عملت كده ممكن اوي يعملو فيها حاجه وتبقا هيا مكان اللي بيتناك فضلت لحد ما خلص سيكا اللي كان راكب راجل كبير في العمر وقال للي معاه انا حروح بقى احسن اتاخرت عالمحل وممكن المعلمه تحس بغيابي وهنا تسحبت رضا ورجعت مكانها اللي كان عبارة عن عربيه قديمه اعدت تفكر ازاي تستغل الموقف ومين الراجل اللي كان معاه وسرحت في خيالها.... فبيت نجوى اللي كانت قاعده مع هند وبتقولها
هند: ماما البنت غلبانه اوي
نجوى: عارفه بس اعمل ايه
هند: هاتيها هنا نكسب فيها ثواب
نجوى: مينفعش اولا منعرفش هيا مين ثانيا اخوكي هنا ثالثا خالتك حتدبحنا
هند: يوه هو كل حاجه خالتك خالتك منتي ليكي زيها مش كفايه اكلت حقك في الورث وبتعاملك على انك خدامه عندها هند حست انها غلطت في الكلام لما شافت دمعه امها وعلطول اعتذرت
هند:انا اسف يا ماما
نجوى: محصلش حاجه بس انا مبحبش المشاكل ولا انا قد جبروت خالتك وفيها ايه لما اطبخلها مهما كان هيا اختي
هند: انا بكرها ونفسي بس اقدر اخذ حقي منها دنا كنت دبحتها
جوه عند حسن مشغل فيلم سكس وبيظرب عشره وبيقول ياه امتى بس وحده تبصلي واركبها انا تعبت من ظرب العشرات
في الدكان عند رضوى شايطه وبقالها كثير بتنده على سيكا اللي مش موجود وفجأه يدخل سيكا
رضوى: كنت فين يا زفت انت
سيكا: اسف يا معلمه بس امي تعبت ورحتلها بالدوا
رضوى: ماتموت وانا مالي ومن امتى بتتحرك من غير إذني روح غيرلي الحجر أنجز
سيكا: حاضر
في الشركه مياسه قاعده وتفكر حتعمل ايه مع عادل تبلغ عليه ولا ترفده ولا تعمل ايه بعد شويه تفكير خرجت من المكتب وراحت لرانيا المكتب
مياسه: انا مروحه بكره من الصبح الحسابات تكون على مكتبي مفهوم
ريهام: مفهوم
قامت ريهام عشان تروح البيت مشيت وهيا داخله الحاره شافت رضا وندهت عليها انتي يا بنت شافتها رضا نعم يا هانم
ريهام: اول مره اشوفك هنا وبعدين ايه اللي مقعدك هنا
رضا: معنديش مكان اروحله
ريهام: اهلك فين
رضا: مليش حد
ريهام: يعني حتنامي هنا
رضا: ساكته وبعد شويه اه بيان كده
ريهام:طيب كلتي حاجه
رضا: الحمد*** جت بنت وادتني اكل بس....
ريهام: بس جعانه صح طيب تعالي ورايا
في الجامعه
شروق متعصبه بعدا سمعت حكايه دكتوره ليلى وصفها بنت مش طويله ولا قصيره عليها بزاز تخليك تجيبهم من الشوف بس وطيزها كمان متوسطه بس ايه طريه عندها 21 سنه وهي متعصبه عشان ليلى تبقى امها وكان معاها خالد نفس السن واد بيمشى وينيك ومعاهم اخته رنا عندها 22 سنه جسمها زي جسم مايا خليفه خالد ورنا بيهدو في شروق
شروق: هو ازاي يتجرأ ويمد ايده على امي قدام الطلاب
رنا: خلاص يا بنتي حياخذ جزائه
خالد: اهدي شويه وحنشوف هو مش ابن خاله هند
شروق:اه بس هيا بتكرهو عشان شايف نفسو وفاكر انو حاجه
رنا: الا صحيح هند فين
شروق: مجتش لازم اتصل بيها
في مكتب العميد
العميد محمود 55 سنه شخص صارم و شخصيته قوي و حقاني ميهموش حد
محمود: ايه اللي سمعته ده
احمد: هيا الدكتوره هيا اللي شتمتني
محمود: وتقوم تمد ايدك عليها انت فاكر نفسك في الشارع
احمد: يعني اسيبها تشتمني وأبقى مصخره الجامعه وبعدين اللي يغلط عليا حاخد حقي بيدي
محمود قام من مكانه و اداه قلم مخبرين احمد برق في محمود ولسه قايم يمد ايدو مسكه المعيد وقاله روح مرفوض اسبوعين نده على الأمن اللي رموه برع وكانو واقفين شروق و خالد و رنا اللي مسكو شروق عشان متكبرش المشكله فالبيت عند رضوى دخلت ريهام ومعاها رضا اللي وقفت عند الباب متردده
ريهام: مالك واقفه ليه
رضا: ملوش لزوم حضرتك هاتي الاكل وانا اروح مكاني
ريهام: انتي اسمك ايه
رضا: رضا اسمي رضا حضرتك
ريهام: بتبرقلها خشي جوه رضا من الخوف دخلت وقعدت في الصالون دخلت ريهام الاوضه وطلعت ملابس لرضا من عندها وخرجت
ريهام خدي خشي استحمي وبعد كده تاكلي رضا من غير كلام خدت الهدوم ودخلت تستحمى فالوقت ده اتصلت ريهام بخالتها
ريهام: ازيك يا خالتي
نجوى:الحمد*** انتي اخبارك
ريهام: تمام يا خالتي هو الغدا جهز ولا لسه
نجوى: ساعه ويكون جاهز بس غريبه اول مره تتصلي بيا عشان الغدا
ريهام: اه عشان في بنت كده ملهاش حد وقلبي وجعني عليها فجبتها تغير و تاخذ شور وتاكل وبعد كده اشوف
نجوى: بفرحه بجد **** يخليكي ويديكي على قد نيتك
ريهام:تسلمي يا نوجه يلا سلام
نجوى: بس.. كان الخط اتقطع وكانت عايزه تقولها عن اللي حصل مع امها رضوى فقالت لما اطلع بقى بعد
ما خلصت رضا الشور خرجت بس منظرها خلا ريهام تفتح بقها لما شافت رضا تغيرت 180 درجه
ريهام: ايه ايه ايه اي الحلاوه دي
رضا تكسفت تسلمي حضرتك
ريهام: اسمي ريهام مش حضرتك مفهوم
رضا: حاضر
طيب حخش استحمى انا كمان يمكن ابقى حلوه زيك ودخلت الحمام وبعد خمس دقايق الباب اتفتح وكانت رضوى اللي تفاجئت بوجود حد غريب وافتكرت انها صاحبه ريهام على عكس رضا اللي ارتبكت وخافت بعد ما شافت رضوى
رضوى: انتي مين
رضا: برتباك انا انا ر رر رضا
رضوى: مالك خايفه كده هو انا حاكلك انتي صاحبه ريهام مش كده بس ركزت شويه وقبل لاترد رضا مش امتي وسحبتها من شعرها و طردتها برع البيت رضوى حسك عينك اشوفك هنا تاني ولا مش حيحصلك طيب وقفلت الباب خرجت ريهام على صوت امها
ريهام: هو في ايه يا ماما
رضوى: ايه اللي جاب الزباله دي هنا
ريهام انا يا ماما بنت غلبانه هيا فين
رضوى: طردتها دا اللي ناقص اجيب الزباله لعندي
ريهام: ليه كده بس يا ماما مش يمكن نكسب فيها اجر
رضوى: ريهام على اوضتك ومشيت ريهام دخلت الاوضه
فالوقت ده كانت رضا ورا لباب وسمعت كل حاجه و حست بقهر وغل من ضوى ونزلت وهيا بتيط وعند مدخل العماره شافت جابر جوز رضوى اللي كان داخل البيت بصت في وشه وافتكرت اللي كان بيتناك من سيكا اه هو نفس الراجل بس متكلمتش ومشيت وجابر كمان متكلمش وافتكر انها وحده من السكان بما انه ميعرفش كل السكان فبيت نجوى
خرج حسن من الاوضه وهو ماشي والحشيش عامله دماغ وهو معدي شاف هند نايمه على بطنها ولابسه هوت شورت ماسك على طيزها جامد ودخل يتسحب وبدأ يلمس طيز هند بالراحه وايدو التانيه ماسك زبرو بيلعب فيه وشويه دخل ايدو تحت الهوت شورت ولمس طيزها حس باحساس حلو من طراوه طيزها وبدأ يسرع في فرك زبو بس سمع صوت باب اوضه امه ومن الخوف جاب لبنو على الارض وركض من غير ما يمسح حتى وهو في الطرقه اتصدم بنجوى
نجوى: مالك يا واد بتجري كده ليه
حسن: اصلي اصلي مفيش ومشي مشيت نجوى وهي مستغربه ودخلت تشوف هند ومحستش بحاجه وراحت المطبخ اخدت الاكل عشان تنزله لرضوى زي ما تعودت على كده عشان مفيش خدامه تقدر تستحمل رضوى واسلوبها فهيا اللي بتطبخ لها في الطابق وعند المدام عفاف وصفها عندها 39 سنه متجوزه وجوزها دايما مشغول بحكم شغله ظابط في الشرطه جسمها زي جسم شرين رضا عندها بنت نوسه مسترجله 19 سنه وبتدرس في ثانوي
حمو: ما ينفعش كده يا مدام عفاف حتجيبيلي الكلام
عفاف: معليش يا حمو يومين كمان وتعالى
حمو: امري *** ومشي
بترن الحرس نجوى على باب بيت رضوى
رضوى: مش سامع ولا اطرشت بيقوم جابر وهو بيقول حاضر بيفتح وتدخل نجوى بعظ السلام بتخش المطبخ وتلحقها رضوى وفجأه بدون سابق نذار بتيديها سبانك على طيزها اللي خلاها تنتفظ بس متكلمتش
رضوى: الحقيني على الاوضه
نجوى: حاضر
رضوى لجابر: لما يجي احمد اديني خبر متخشش الاوضه من غير إذن
جابر: حاضر
دخلت رضوى مع نجوى الغرفه وقفلوا الباب ونامت رضوى عالسرير
رضوى: تعالي شوفي شغلك نزلت نجوى وجابت كلوت رضوى على جمب وبدأت تلحس كسها بالراحه وراحت بصباعها على كس رضوى وبتلعب بزنبورها
رضوى: اه يا بنت الكلب انتي الوحيده اللي بتريحني بعد ما جابر فيص مني وطلع بيتركب نجوى بتلحس وسامعه وبتدخل صباع في رضوى ورضوى بتشد في شعرها نفسي في زب يركبني بس مفيش حد يستاهل نجوى مكمله وبتلحس كسها وتدخل صباعين وايدها التانيه رايحه لخرم طيز رضوى بس الباب بيخبط جابر من برع احمد وصل بتتعصب رضوى وترفس نجوى برجلها يلا على بيتك وهي متنرفزه عشان لسه هايجه
نهايه الجزء الثاني
اتمنى الجزء ده عجبكم وبين لكم ملامح القصه وصدقوني الجنس في القصه بيكون حلو لما يكون في وقته الصح اهم حاجه السرد عندي وشكرا


هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )

Professor ❤


الجزء الثالث


عند مياسه فالبيت قاعده وبتفكر حتعمل ايه مع عادل بكره وبعد شويه تفكير وصلت لحل فقالت تفتح مواقع وتشوف افلام عشان دا عشقها وفتحت موقع وفضلت تدور على فلم... في الغرفه التانيه عند ابنها اللي فاتح الكميرات ومركبها في اوضه امه مش بس كده حتى في الحمام واوضه رنا ( خالد اخو رنا اللي كانو في الجامعه مع شروق ايوه يبقو عيال مياسه وهو بيشوف امه بتابع افلام ونفسه يركبها او حتى بس تمصله بيقول في نفسه عايش مع اتنين مزز بس معرفش ازاي اركبهم وبيطلع زبرو ويضرب عشره على امو اللي كانت في نفس الوقت بتلعب في نفسها لغايه مجابو هما الاتنين مع بعض عند.. رنا اللي كانت بتكلم شروق
رنا: ها اخبار مامتك ايه
شروق: عاوزه حقها بتقول الرفد مش كافي وكرامتها لازم ترجع
رنا: مخلاص بقى حتعمل ايه يعني
شروق: مش عارفه
رنا:طيب كلمتي هند
شروق: مش بترد
رنا: حتعملي ايه النهارده
شروق: حنزل لمغامراتي ✌
رنا: مش حتتهدي غير لما تودي نفسك في داهيه هو انتي ناقصك حاجه عشان تسرقي
شروق: مش حكايه ناقصني الفكره ان الموضوع مثير بالنسبه ليا متجربي تيجي معايا مره وحتعرفي الاحساس
رنا: متشكره يلا سلام
عند شروق بعد مقفلت الخط بتطلع عند ابوها عادل
عادل: هي مالها امك
شروق: واد في الجامعه لطشها قلم قدام الطلبه
عادل: بنرفزه نعم يعني ايه ومين دا
شروق: واحد اسمه احمد امه عندها محلات وكده
عادل: من بكره الصبح انا هناك وحعلمه ازاي يمد ايده على مراتي
شروق:مهو اترفد اسبوعين
عادل: بردو مش حسكت وبيقوم يدخل عند ليلى اللي نامت من الزعل
عند رضا اللي زعلانه وبتفكر تمشي من المنطقه عشان باين ان المعلمه مش حتخليها تعيش بسلام وبعد شويه تفكير بيعدي من قدامها سيكا وتاخد بالها منه وتفتكر الموقف اللي حصل وتسأل مين الراجل اللي كان معاه وشفته داخل عماره الزفته اللي عامله معلمه ... عند رضوى فالبيت بتخرج من غرفتها وتلاقي احمد في وشها وجابر وقبل ما تتكلم بتشوف علامه ايد مطبوعه على وش احمد
رضوى: مين عمل في وشك كده
احمد:العميد يا ماما
رضوى: عميد مين اللي يمد ايده على ابني دنا حفشخه وليه عمل كده يا واد
احمد: عشان ضربت الدكتوره قلم
رضوى: ليه
احمد: شتمتني
رضوى:جدع مش زي اللي اسمه جوزي
جابر: وانا ايه اللي دخل امي في حكايتم رضوى بنظره جامده وبتقول خليني ساكته احسن وانت يا احمد روح نادي اختك عشان ناكل فبيت... نجوى
نجوى في غرفتها ونسيت الباب مفتوح عشان كانت هايجه من لحس كس رضوى وبتلعب في نفسها وفي نفس الوقت كان حسن خارج من غرفته ولسه عامل دماغ من الحشيش مر قدام غرفه امو وشاف امه ملط وجسمها اللي يهبل اللي عمره متخيل يشوفها ملط وتجنن ومن غير اي كلام دخل وقفل الباب وراه ودا خلى امه تنتبه له وحاولت تغطي نفسها بس حسن قرب منها وشدها وهي بتزق فيه بس حسن أقوى منها وهيا بتزق فيه بس هو سحبها من ايديها عليه ولف بقى في ضهرها و بايده خنقها جامد عشان تستسلم وقام موقع نفسو على السرير وكتم بوقها بايده التانيه ولف تاني عشان يكون هو فوق وهيا تحت ونجوى حاسه انها حتموت خلاص وبتحاول تفك منه عشان كان خانقها جامد بس حسن شال ايده اللي على رقبت امه ونزل الشورت وتف على زبرو و حطه على باب كسها الي دخل على طول من ميه امه ورجع بايده تاني على رقبتها بس اخف من الاول بس عشان يخوفها وتستسلم وفضل يدخل زبو ويخرجو بحركه سريعه عشان يخلص و يجيب ونجوى مصدومه ومش بتعمل حاجه عشان حست انه مش طبيعي غير انها عارفه ابنها بيشرب حشيش وخافت ليخنقها بجد وتموت وبعد ٣ دقايق كان حسن بينزل بس منزلش جوه ونزل على طيز نجوى وقام على طول وفتح الباب وجري على غرفته وقفل الباب .... فبيت رضوى خرج احمد وقال لأمه ريهام مش عايزه تاكل
رضوى: طب تعالى كل وكلوا وبعد مخلصو اكل جرس الباب رن وقام احمد يفتح وكان حمو على الباب اللي احمد دخله
حمو: الإيرادات مع الإيجار بس ناقصه إيجار الست عفاف
رضوى: نعم ناقصه ليه هو انا فاتحه زكاه ولا فاتحه زكاه
حمو: بتقول يومين وحتدفع
رضوى: روح وانا حتصرف مشي حمو ورضوى بتبرطم وتشتم وقامت عشان تشوف عفاف حكايتها ايه ... عند عفاف
نوسه: مدفعتيش الايجار ليه
عفاف: ابوكي لسه مبعتش الفلوس
نوسه: هو بابا على طول كده مخلينا اخر همه
عفاف: عارفه شغل ابوكي واكيد مجبور
نوسه: اه وحيفتكر ليه محنا بنشوفه بالعافيه
عفاف:*** كريم يا بنتي
نوسه: بخبث هو انتي مش بتحني ولا اية
عفاف: بس يا بنت اتلمي وهنا جرس الباب كان بيرن قامت نوسه عشان تفتح وتفاجئت برضوى المعلمه عشان دي اول مره تحصل وتيجي بنفسها
رضوى: فين امك
نوسه: اتفضلي يا معلمه جوه رضوى بعد مدخلت
رضوى:بعجرفه الإيجار متأخر ليه يا ست انتي
عفاف: حقك عليا يا معلمه يومين كده وجوزي يبعتهم واجيب الإيجار لغايه عندك
رضوى: وحد قالك اني فتحاها زكيه
عفاف: لا مش القصد معليش يا معلمه يومين بس
رضوى: بكره زي دلوقتي يكونو عندي ان شاء ** تنزلي تتناكي وتجيبي الفلوس مليش فيه ولا انتي وبنتك برع وخرجت رضوى
نوسه كان الشرار بيطقطق من عنيها وكان هاين عليها تشرحها بالمطوى مهي عايشه دور الواد الصايع
نوسه: مالها دي وليه بتكلمك كده
عفاف: كلو من ابوكي اللي خلى الكل يعاملنه كده
نوسه: بس عجبتني حكايه تتناكي دي تلاقيكي محرومه وتظربها على طيزها عفاف وهي متعوده على كده من نوسه وعارفه انها عايشه دور الولد ومصاحبه ومش عاتقه حد بس مش بتهوب ناحيه امها يا بنت اتلمي انا امك
نوسه: مدا اللي حايشني عنك بس ايه ملبن وبتقولها انا لو جاتني فرصه تكون فيها رضوى تحت ايدي مش حرحمها ...عند حمو وسيكا على القهوه
حمو: إنما شفت حتت بنت على اول الحاره تحل من على حبل المشنقه
سيكا: حتقولي منا لمست بزازها وانا بكرشها برع المحل بس شكلها بيخليك ترجع اه لو تتنظف بس
: مين اللي شكلها وسخ يا ابن الوسخه دي ولا الملكه
سيكا: يا عم شكلك الوساخه عندك نظافه
حمو: دا عند امك بقولك ملكه جمال
سيكا يبني انت حتهبلني ليه تعال نروح نشوف وتحركو لغايه موصلو عند رضا اللي خافت لتكون المعلمه نوت تطردها من الحاره وبخوف
رضا: عاوزين ايه
سيكا: هو مش النهارده انتي اللي طردتك من المحل
رضا: بخوف اه انا
سيكا: ايه اللي غيرك كده دنتي لقطه
رضا: بخوف اكثر بس بكل قوه عاوزين ايه قلت
حمو: مفيش يا قمر حبينا نتطمن عليكي بس
:رضا بعد مفهمت ان الكلام مش على طرد بأمر من المعلمه ومجرد شهوه طب يلا طريقكم أخضر
حمو وسيكا مع بعض أخضر أخضر ومشيو وقامت رضا تمشي في الحاره وتستكشف وتعرف اكثر عشان قررت أن دا حيكون مكانها لأنها تعبت من التنقل بس لازم تتجنب رضوى و راحت تمشي وهي جعانه اصلا وعاوزه اكل وهي بتمشي وسرحانه خبطت في بنت والبنت تكون فدوى ساكنه مع عمتها زينه في عماره المعلمه في الطابق الثالث عندها 18 سنه وبتدرس مع نوسه و هم الاتنين صحاب اوي جسمها عادي بس طيزها مليانه وشاده عايشه مع عمتها وجوزها واخو جوزها وامه مريم عندها 26 سنه جسمها وسط وهي الوحيده اللي رضوى متحبش تتصادم معاها عشان هي وريهام صحاب وهي اصلا مش معبره رضوى وتعاملها بالمثل جوزهاو عصام 27 سنه شغال سواق رجل عادي اخوه ايمن عنده 30 سنه شغال في القهوه امه زينات عندها 50 سنه ملفايه بحق وحقيق اتخيل مش حوصف
فدوى: مش تفتحي
رضا اسفه حقك عليا
فدوى:بعد ما شافت جسم رضا لا عادي بس فتحي عينك
رضا: حاضر
فدوى: انتي ساكنه هنا جديد ولا جايه تزوري حد
رضا: ولا واحد انا مقطوعه من شجره وكل شوي في مكان لغايه مالقيت نفسي هنا
فدوى: وهي مركزه في جسمها وجمالها بس شكلك بيقول غير كده
رضا: انتبهت على فدوى وعرفت انها بتمدح فيها وجسمها بالذات اصل بنت المعلمه خدتني عندها واخدت شاور وغيرت بس وسكتت
فدوى: بس ايه مالك
رضا: جت المعلمه وطردتني وبتعيط
فدوى: طيب خلاص متعيطيش وانتي قاعده فين
رضا : بتشاور على العربيه هناك
فدوى: طيب حرجعلك حجيب حاجه تاكليها ومشيت من غير ما تستنى رد رضا عند رضوى في غرفه ريهام
رضوى: مالك يا حبيبتي مكلتيش ليه
ريهام: عشان انتي كسفتيني قدام البنت وشبه لغيتيني
رضوى: وانا شعرفني يا بنت وبعدين دي زباله وشكلها يقرف
ريهام: بس حرام وبعدين شفتيها بعد مستحمت بقت ازاي
رضوى: باقتناع بصراحه اه بس بردو لا
ريهام: عشان خاطري يا ماما يعني مش حتخسرنا حاجة وبردو ثواب
رضوى: بنت قلت لا دا اللي ناقص اعيش الزباله دي عندي
ريهام: بزعل وتحدي عشان عارفه هي عند امها ايه وعشان خاطري انا نبعتلها اكل بس انا مقلتش تيجي تعيش معانا
رضوى: بعد مناهده من بنتها طيب ينزل الاكل مع حمو او سيكا متروحيش ناحيتها دا بس عشان تعرفي انتي ايه عندي
ريهام: وهيا بتحضن امها بحبك يا احلى ام ...
عند نجوى بتقوم هند من ألنوم وبتخرج الصاله اللي مفيشاش حد تروح لغرفه امها الباب مقفول بتخبط مش بترد بتقول يمكن نايمه بس مش عاويدها بتروح لحسن نفس الكلام وترجع الصاله وتمسك المبايل وتكلم شروق اللي كانت اتصلت أكثر من مره
شروق: انتي فين يا بنتي كل ده
هند: كنت نايمه
شروق: مجتيش ليه النهارده
هند: مكسله شويه
شروق: مش ابن خالتك الزفت مد ايده على امي في الكلاس
هند: بتتكلمي جد ولا بتهزري
شروق: ودي فيها هزار الكلب مد ايده على امي
هند: ليه طيب عمل كده
شروق: عشان قالتله حيوان
هند: هو فاكر نفسه ايه رب** ياخدهم هو وأمه.انتي امك عامله ايه
شروق من ساعه مجت وهي مخرجتش من اوضه نومها
هند: حكلم ريهام واشوف الحكايه سلام وقفلت وبترن على ريهام اللي بتتفاجئ من الموضوع ...عند فدوى بتدخل اتسلم على عمتها وتخش المطبخ تحط اكل وتنزل وهيا نازله عمتها
مريم: بنت يا فدوى رايحه بالأكل على فين
فدوى: لما ارجع وخرجت ...عند شروق
بيدخل عادل عليها وبينزل البنطلون ويطلع زبرو وتجي شروق تحطه في بوقها من سكات وبتمص فيه طبعا عادل بيعمل كده من يوم ممسكها بتبص عليه هو وليلى وبدأ يراقبها وهي اصلا شهوانيه وعرف انها نفسها في زبر وبما انه متحرر عرف يجيبها سكه بس دا سر بينهم عشان لا يمكن ليلى توافق على ده وشروق موافقه عشان هيا عايزه كده واكثر من كده بس عادل مش موافق لحد الان
عادل: تفي عليه
شروق: بتف وتحطه في بوقها وتطلعو وتتف تاني وتلعب بيه بايدها ويقوم عادل مطلع المبايل وبيصور لانه بيحب التصوير وقت النيك حتى ليلى ياما صورها برضاها هي موافقه عشان حبها وبعد ما وعدها انه يخبيهم كويس وتنزل شروق لبيوض عادل وتدخل وحده في بقها وهي بتدعك زبره جامد وتعصر فيه واللي خلى عادل يجيبهم على وشها ولسه بيلبس
شروق: دوري ولا ايه
عادل: لا امك هنا ومليش مزاج اصلا ولا انا من امتى جيتلك وامك فالبيت وخرج برع .. في البيت عند محمود العميد قاعد مع مراتو صفاء عندها 33 سنه طويله ومتوسطه شغاله مدرسه أحياء وبتحب جوزها حب جنون
محمد: قولي للخدامه تجيب القهوه على المكتب
صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا هانم دلال وصفها عندها 56 سنه تخينه جوزها ميت ابنها سيكا شغال عند رضوى المعلمه وعندها بنت 19 سنه في المدرسه مع نوسه اسمها رندا تخينه و سمرا زي امها برضو محدش معبرها عشان شكلها ونفسها تسمع كلام حب بس مفيش صفاء: خدي القهوه للبيه عالمكتب
ام سيكا: حاضر راحت المطبخ وعملت القهوه وراحت للمكتب وخبطت
محمد: ادخلي دخلت ام سيكا وحطت القهوه على الطاوله ونزلت على ايدها ورجلها وبدأت تلحس جزمه محمد اللي شرب القهوه وكمل شغل بعد دقيقتين محمد افتحي بوقك بفتحت ام سيكا وتف في بوقها وهي بلعت على طول وطلع زبرو وقالها مصي وفضلت تمص زبرو بتاع دقيقتين لحد ما قالها روحي خلاص ام سيكا امرك يا سيدي وخرجت وقام محمد وراح غرفه النوم واول ما دخل قرب من صفاء وراح على شفايفها وهيا كمان بدأت فالبوس ونزلت ايد محمد على طيز صفاء اللي بدورها راحت على زبره ودخلت ايدها في البنطلون ومسكت زبرو بعد ما تفت عليه وبدأت تحرك فيه قبل متسحب شفايفه وتنزل عليه تمص زبره وهو كمان دخل ايدو في الكلوت بس عند الخرم اللي خلاها تزيح ايده وتحطها عند كسها وكملت مص لغايه مقلبها على جمبها اليمين ودخل زبره جوه كسها وبدأ ينيك بكل رومنسيه وحب وهي بترجع اكثر لورا عشان تدي مجال لزبره يدخل اكثر وبيهمس في ودنها نفسي في طيزك بس بحبك ومش حزعلك ويكمل نيك على نفس الوضع لغايه مينزل في كسها وبعد شويه تلف هيا ويدخلو في بوسه طويله تبين الحب اللي بينهم ... عند رضا و فدوى بعد ما رجعت لها بالأكل
فدوى: انتي ايه حكايتك
رضا: انا فتحت عيني في الملجأ وعشت هناك بس من المعامله الوحشه من مديره الملجأ هربت من شهر وفضلت ادور من مكان لمكان لغايه ماوصلت هنا
فدوى: بحزن رب** يعينك وحتعملي ايه وتنامي فين
رضا: متخافيش حتصرف
فدوى: طيب لو عزتي حاجه تعالي انا في عماره المعلمه الدور الثالث
رضا: ماشي يا اسمك ايه
فدوى:اسمي فدوى وبتبصلها بشهوه
رضا:حاضر ولاحظت بصت فدوى بس ابعدي عينك عني
فدوى: بارتباك ها عيني ماشي وجريت من رضا عند رنا في بيت مياسه بتكلم حد في التلفون
رنا: قولي كنت عاوز رقمي ليه
فارس زميلها في الجامعه وصاحب خالد عنده 22 سنه وسيم طالع على امه رجاء مديره مدرسه نوسه عندها 49 سنه جميله و شبه سميه الخشاب منفصله
فارس: بصراحه نفسي اعرفك اكثر واتقرب منك
رنا: وخالد
فارس: انا مش جاي في لعب ودا ميزعلش بس لازم نتعرف أكثر
رنا: تمام خلينا نشوف الايام مخبيه ايه بس مبدئيا مش ممانعة
فارس: بفرحه احلى كلام وفي سرو لازم اركبك يا ملبن وعند خالد بيفكر يوصل لأمه واخته ازاي ويسأل نفسه يعني معقوله وحده محرومه والتانيه في سن المراهقة ولسه ممسكتش حاجه تنولني مرادي ..عند نجوى فالبيت
صحيت نجوى وافتكرت اللي حصلها وفتحت في العياط لسه مش مصدقه اللي حصل حتى لدرجه انها محستش باي شهوه ساعه النيك رغم أنها كانت هايجه بس ازاي دا ابنها وبعد شويه عياط نامت تاني وحسن في اوضته كان لسه بيستوعب اللي حصل ومش عارف ازاي عمل كده وايه حتكون رده فعل امه اللي مش متوقعها وقام فتح الباب وخرج شاف هند قاعده سلم عليها وسأل على امه اللي قالتله نايمه والباب مقفول ودي غريبه
هند: لما اروح اشوفها وراحت فضلت تخبط لغايه مفتحت نجوى وباين من شكلها انها كانت بتعيط
هند: مالك يا ماما نجوى سابتها ودخلت وهند مشيت وراها مالك بتعيطي ليه
نجوى: مفيش تعبانه
هند: فيكي حاجه منتي كنتي كويسه الصبح
نجوى شويه صداع ممكن انام
هند: طيب وخرجت نجوى بينها وبين نفسها اقولك ايه يا بنتي اقولك اخوكي ناك امك اقولك اني عاوزه اموت ولا اشوفه تاني مينفعش اقولها بس لازم أحاسب على البنت والحمد** جت فيا ولا فيها ورجعت تعيط لغايه ما نامت تاني من القهر والصدمه ... في بيت فدوى دخلت فدوى وحكت الي حصل لعمتها مريم اللي بدورها تعصبت من رضوى فدوى دخلت غرفتها على اتصال نوسه بيها
نوسه: حبيبه قلبي
فدوى: حياتي
نوسه: كنتي فين
فدوى: حكتلها عن اللي حصل مع رضا واللي عملته المعلمه ودا خلى نوسه تتعصب اكثر وتغل اكثر
نوسه: تعالي عندي حالا
فدوى: ماشي خمسه واكون عندك... عند رضوى فالبيت
احمد: ماما انا لازم يرجعلي حقي ازاي ابنك ياخد بالقلم
رضوى: متخافش بكره اجي معاك و واخلي العميد ده يعتذر قدام الكل
احمد: ايوا يا ماما لازم ابنك يرجع كرامته
رضوى: مقلت خلاص بكره اجي معاك يلا غور
خرج احمد ودخل جابر ممكن نتكلم
رضوى: قول سامعاك
جابر: متى حترضي عني وانام معاكي
رضوى: لما تنسيني اللي شفته وانت نايم على بطنك وتوحوح زي المره الشرموطه
جابر: بقله حيله مدا كان زمان وانا بطلت ونفسي انام معاكي
: رضوى اللي ينام معايا يكون راجل مش لبوه
بقله حيله خرج جابر وراح لغرفه نومو طبعا من يوم الموقف وهو في غرفه ورضوى في غرفه عند ريهام وهي بتكلم مريم صاحبتها
ريهام
: زي زي مبقولك كده طلع عادل بيسرق من الشركه ومش عارفه مياسه حتعمل ايه بس طلبت مني اوديلها الحسابات كلها بكره
مريم: شكله حيتسجن او يترفد ما علينا ايه حكايه البنت رضا
ريهام: قطعت قلبي وقلت اساعدها بس امي طردتها و مش راضيه بس بعد محايله وافقت نوديلها اكل بس ويكون مع حد من الصبيان
مريم: وعلى ايه كتير عليها
ريهام: مريم مهما كان دي امي
مريم: اسفه
ريهام: طيب سلام واشوفك بكره ...في غرقه جابر وهو بيتكلم في الفون وموطي صوته عشان رضوى متسمعوش
جابر:انت فين
سيكا: فالبيت
جابر:طيب تعال نفس المكان
سيكا: مش انا نايكك الصبح
جابر: عاوز تاني فيها حاجه
سيكا: ايه واكلاك
جابر: اه على اخري
سيكا: طيب حشوف الدنيا فيها ايه وارن عليك ...عند صفاء مرات العميد بعد ما نام محمد خرجت برع وندهت على ام سيكا
ام سيكا: خدامتك
صفاء: الحقيني على الحمام
ام سيكا: حاضر ومشيت وراها ودخلو وصفاء كانت قلعت ملط ودي مش اول مره وجت ام سيكا ومسكت صدرها وبدأت تلحس فيهم بمتعه وايدها ورا ضهرها وبتسألها البيه كيفك يا شرموطه
صفاء: اوي
ام سيكا: امال جايه ليه يا كسمك
صفاء: معرفش اعيش من غير سحاق وشتيمه
ام سيكا: وهي نازله تفتح كس صفاء وبتدخل صباع واحد للآخر الراجل بيحبك ومكيفك وانتي بتخونيه
صفاء: مش عارفه يا أم سيكا وبتروح على شفايفها بوس
ام سيكا: بتبوس وتدخل صباع ثاني وتحركهم داخل طالع صفاء على آخرها ولا كأنها لسه متناكه
ام سيكا: لسه مش موافقه ينام معاكي من ورا
صفاء: لا والف لا
ام سيكا تزود في اللعب بكس صفاء وبتقولها يلا هاتي يا كسمك يا متناكه وفجأه شلال ينزل من كس صفاء على صباع ام سيكا واللي بدورها بتحطه في بق صفاء الحسي يا بنت اللبوه ونضفي ايدي اللي بتريحك يا بنت الشرموطه بعد ما لحست صفاء وخلصت كملت شور وأم سيكا خرجت من الحمام بعد عشر دقايق طلعت صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا مدام
صفاء: هاتيلي قهوه
ام سيكا:حاضر وبكل ادب ولا كأنها لسه نايكه صفاء ... بيت فدوى مريم قاعده مع زينات حماتها وبيرغو وفي وسط الكلام جت سيره رضا
مريم: لازم تشوف حل حرام كده مهما كان دي بنت مينفعش تبات في الشارع
زينات: عندك حق بس هنعمل ايه
مريم: معرفش بس لازم نفكر
زينات: لو ينفع كنت جبتها تسكن هنا بس مينفعش
مريم: عارفه ويدخل عصام البيت ويسلم على امو ومراتو
عصام: الغدا جاهز يا ماما
زينات: اه حجهز الاكل حالا وبتروح عالمطبخ
مريم: اخبار الشغل ايه معاك
عصام: ماشي الحمدال** هيا فدوى فين
مريم: طلعت تذاكر مع نوسه
عصام: انا مش قلت بلاش نوسه دي اللي عامله راجل
مريم: ممكن متدخلش في بنت اخويا وتسيبها في حالها
عصام: يعني ايه انا مليش كلمه مش راجل البيت
مريم: ليك كلمه عليا وراجل عليا انا اما فدوى ملكش فيها
بيقوم عصام وهو متنرفز وكل اللي في بالو عاوز يركب فدوى اللي مجنناه بجسمها بس مينفعش عشان ميخربش بيته ... عند رجاء وفارس
فارس: ماما شفتي اللي حصل النهارده مش في ولد ضرب الدكتوره ليلى بالقلم
رجاء: مين ده وازاي يحصل كده
فارس: معرفش بس دا اللي حصل
رجاء: اوعى تعمل كده او تمشي مع حد مش كويس
فارس: طبعا لا يمه انا جمب الحيط
رجاء: شاطر يا ابني بلاش تعمل حاجه غلط بلاش تحطني يوم في موقف يكسف ومتنساش امك مديره وحاجه كبيره اتخرج وانا اجوزك احسن بنت
فارس: حاضر يا ماما يا جميله ... عند سيكا بيكلم اخته رندا اتصلي شوفي امك جايه امتى
رندا: حاضر وبتتصل في دلال
دلال: خير يا بنتي في حاجه
رندا :لا بس سيكا بيسأل جايه امتى
دلال: حشوف واكلمك سلام
رندا: لسيكا لسه متعرفش
سيكا: طيب انا نازل ومش حتاخر ومشي واتصل بجابر وهو برع الو انا جاي استناني ... عند حمو فالبيت قاعد مع امه انجي شغاله في المدرسه بتنظف وكده عندها 51 سنه رفيعه بس عليها بزاز بس شرمطه على حق وبتاع كلو حمو ماسك بزازها وبيلعب فيهم وهيا
انجي: بس يا واد انا على اخري من الصبح
حمو: وايه اللي مخليكي هايجه
انجي اصل البنات لبسهم ملزق ومرصص واجسامهم ولا اللي عندها 40 سنه
حمو: وهو يخلع البنطلون ويتف على زبرو وصدر امو ويدخل زبرو بين صدرها اي يا وليه العيال هيجتك ولا ايه
انجي: منت عارف امك بتاع كلو ولا المديره اللي عليها حته جسم يستاهل زبرك يا متناك
حمو: بيقومها ولفها ومن غير ما يتف يدخله في طيزها ناشف
انجي:احوووووو يا ابن المتناكه متلبلووو انت وجعتني
حمو:احسن اتوجعي منا بنيك المتناكه وطلعو مره وحده والحركه دي خلت انجي تشخر جامد يا كسمك ليه طلعتو
حمو: بيتف ويدخله تاني وسع خرمك من النيك يا لبوه
انجي: من زوبرك يا ابنت المتناكه نيك دخلووو اجمد وبتظغط على زبره اللي متحملش ونزل لبنو وغرقها وطلع زبرو وحطه في بقها دوقي طعم لبني يا لبوه .. عند بيت سيكا دخلت دلال البيت وكانت رندا موجوده بس
دلال: فين اخوكي
رندا: نزل وراجع
دلال:طيب حخش استحمى ودخلت الحمام تستحمى ورندا سرحانه وبتفكر امتى تتحب وحد يبحبها ويسمعا كلام حلو ... عند سيكا في الخرابه وجابر نازل على ركبتو وبيمص لسيكا
سيكا: امتى بس انيك مراتك المعلمه وبنتها
جابر: بيطلع زبر سيكا ويقوله صعب عليك
سيكا: مفيش حاجه صعبه بالتخطيط كلو بيجي
جابر: خطط وانا قلت لا بس متحرمنيش من زبرك
سيكا: لو حصل مش بعيد انيكك جمبهم بس انت اسمع الكلام
جابر: حاضر وبيلف يديلو طيزه عشان ينيك
سيكا: بيدخل زبره بعد ميتف فيه مراتك مش خساره فيها زبري
جابر: هيا عندك حد حايشك اه كمان زود
سيكا: بيزود في النيك وبيخبط جامد وهو متخيل رضوى حنيكك يأ رضوى يا مرات جابر الخول وبيجبهم ويلف جابر وبيمص ينظف زبر سيكا فالوقت ده كانت رضا متابعه كل حاجه وعرفت ان اللي بيتناك جوز المعلمه وانه معندوش مشكله تتناك من سيكا ودي كانت أول حاجه تكتشفها رضا اللي نوت تكمل في الحاره مهما حصل حتى لو حتتناك وتقعد في الحاره ...عند نوسه بعد ما وصلت فدوى ودخلو غرفه النوم نوسه بتمسك فدوى وترفع ايدها فوق وبتمص شفايفها وبتتجاوب فدوى معاها وتنزل نوسه بايدها على كس فدوى اللي غرقان ودا بيهيجها اوي بس للاسف فدوى لسه بنت فبتنزل تلحس كسها وهي واقفه فدوى بتشد في شعر نوسه ايوا كمان اصلي هايجه النهارده وبتلحس اكثر نوسه وبتحرك صباعها على كسها من برع وفدوى خلاص مش قادر توقف وتسحب راسها على كسها اكثر ونوسه مستمره وبتقولها اي اللي مهيجك كده
فدوى: شفت بنت بس ايه متتسابش
نوسه: فين وتطلع مين
فدوى: في الحاره عند العربيه العطلانه وبتشد شعرها الحسي اكثر حجيب وبتنزل شهوتها على وش نوسه اللي استغربت من هيجان فدوى وبدورها نزلت فدوى تلحس وش نوسه اللي شالت شويه من وشها وبصباعها راحه لخرم فدوى المقفول برده ولسه بتحاول أتدخل صباعها قامت فدوى وقالت
فدوى: موافقه بس بشرط
نوسه: بفرحه واستغراب ايه هو
فدوى: عاوزه رضا
نوسه: رضا مين وعفريت مين
فدوى: رضا البت اللي هيجتني وقلتلك عنها
نوسه: ودي ادخلها ازاي واجيبها منين هو ايه حد قالك اني جنيه ماكيد راحت
فدوى: لا هيا هاربه من ملجأ وتقريبا حتبات مكانها وخصوصا بعد مطردتها المعلمه من بيتها
نوسه بغضب بعد اللي سمعته وافتكرت موقف امها الصبح دي زودتها خالص وسرحت شويه بتفكر بالعرض
فدوى: ها رحتي فين
نوسه: مفيش معاكي موافقه بس عايزه وقت
فدوى: خذي وقتك وانا حفكر لك في حل كمان يسهلك المهمه بس عشان الخب اللي بينا وانا عند كلمتي طيزي مقابل رضا .... نهايه الحزء الثالث

نهايه الجزء الثالث اتمنى كان قد التوقعات وبالنسبه للاجزاء حيكون في جزء طويل أو اتنين على حسب الظروف ونفس مبتنمنى ان الجزء ده كان كافي وشكرا اتمنى




هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )

Professor❤


المتسوله هانم حت الجزء الرابع

المتسوله هانم الجزء الرابع

عائله الأولى
رضوى المعلمه
جابر زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه
احمد في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى
هند تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه
خالد في الجامعه
رنا في الجامعه

العائله ٤
عفاف
جوزها ظابط في الشرطه ذكره حيكون قليل
نوسه بتدرس في المدرسه عايشه دور الراجل وبتحب اي انثى بتمشي على وجه الأرض

العائله ٥
مريم شغاله في شركه مياسه
فدوى بتدرس في المدرسة
جوز مريم عصام شغال سواق
واخو جوزها ايمن شغال في قهوه
الام زينات

عائله ٦
محمود معيد الجامعه
صفاء مراتو مدرسه احياء في المدرسه

عائله ٧
سيكا
امه دلال خدامه عند المعيد
اخته رندا بتدرس في المدرسة

عائله ٨
حمو
وأمه انجي داده في المدرسه

عائله ٩
فارس وأمه رجاء مديره المدرسة

السكرتيره رانيا
جعفر الساعي

دول الشخصيات اللي كانو معانا في الأجزاء اللي فاتت واللي حتكمل معانا الأجزاء الجايه واي شخصيه حتظهر حتكون بس شخصيه ثنويه بس عشان محدش يتوه مني

فلاش باك قبل ٣ شهور فبيت رضوى
يصحى جابر من النوم و يخش الحمام يستحمى عشان ينزل المحل ... رضوى بتصحى كمان وتخش الحمام اللي بابه كان مفتوح وتدخل تحت الدش مع جابر...

رضوى: صباح الخير يا روحي
جابر: صباح النور
رضوى: حاسه جسمي مكسر من نيكك ليا مبارح دنتا هديتني يا راجل
جابر: منتي اللي كل يوم بتصغري عن الاول وتحلوي اعمل ايه ... وبيمسك صدرها
رضوى: تؤ تؤ تؤ مش قادره خالص من مبارح خليها بالليل
جابر: عالسريع بس
رضوى: انا اخرج احسن و لسه حتهرب ...بس مسكها جابر
جابر: خلاص مش دلوقتي عشان خاطرك بس يا معلمه
رضوى: معلمه برع لكن فالبيت خدامه زبرك وبتبوسو من شفايفه ويكملو الشاور ويخرجو مع بعض عشان يجهزو وينزلو المحل
في الغرفه عند ريهام
ريهام وهي بتدور على شغل مع ان امها قالتلها ملوش لزوم وافتحلك محل او كوافير او اي حاجه بس هيا عايزه تشتغل بشهادتها فبيرن مبايلها وتكون مريم
مريم: ازيك يا ريهام
ريهام: بخير وانتي
مريم: كويسه عندي ليكي خبر يفرحك بس حتكون عندك ليا عزومه
ريهام: فرحيني وليكي عيني مش بس عزومه
مريم: طيب اجهزي وهاتي اوراقك معاكي وستنيني تحت
ريهام: متقولي يا بنت مبحبش كده
مريم: فعينك استنيني تحت يلا سلام وقفلت الخط في وشها ..... ريهام قامت عشان تغير وامرها لل*** بعد ما خلصت وخذت الأوراق طلعت للصاله اللي كان فيها احمد سلمت عليه وراحت تنده الخادمه عشان تعملها قهوه ....بيتفتح بااب غرفه رضوى وتخرج رضوى وراها جابر وتنده رضوى للخادمه حيكون اسمها فاطمه ملهاش دور بس مجرد اسم ...
رضوى: انتي يا زفته فين الشاي... بتجري فاطمه لرضوى حاضر حاضر
رضوى: جابر شوفلي حد غيرها وتكون أصغر من الجاموسه دي اللي بتتحرك بعافيه
جابر: دي رابع وحده في شهرين وبردو مش عاوزاها
رضوى: اعمل ايه يعني هما حمير وشغلهم مش كويس ولا عاوزني انا المعلمه اقوم اطبخ واكنس دا اللي ناقص
جابر: حاضر يا روحي بس هدي نفسك مش مستاهله
رضوى: يلا يا زفته الشاي فين فاطمه جايه وايدها فاضيه
فاطمه: انا عاوزه امشي مش عاوزه اشتغل خلاص تعبت
رضوى: بعصبيه انا اللي اقول مين يقعد ومين يمشي فاهمه يا حيوانه ..... هنا بتتكلم ريهام
ريهام: ماما عشان خاطري خلاص سيبيها تمشي وانا اقوم اعملك الشاي وبتقوم للمطبخ
رضوى: يلا برع وبتف في وش فاطمه اللي دخلت تلم هدوما ومشيت وهيا بتعيط و اول ما فتحت الباب وهي على السلم شافت البنت نوسه اللي سألتها
نوسه: بتعيطي ليه فيكي ايه
فاطمه: الست رضوى اللي مفيش في قلبها رحمه طردتني و بهدلتني
نوسه: ربن*** يعينك طب تعالي تعالي معايا
فاطمه: مش مستاهله وبتمشي ....

داخل البيت عند رضوى
رضوى: على فين يا ريهام
ريهام: نازله مع مريم ويمكن اشتغل عشان طلبت اجيب أوراقي معايا
رضوى: بردو غاويه مرمطه وتخلي حد يتحكم فيكي ما افتحلك اي حاجه وتبقي برنسيسه زي امك... ومريم دي تاني

ريهام: ماما انا مدرسش اللى عشان اشتغل بشهادتي واعمل الحاجه اللي بحبها ومريم صحبتي وعمرها ما عملتلك حاجه
رضوى: وشهادتك ايه مش حسابات تعالي امسكي الحسابات عندي بدل ابوكي اللي جا الوقت انو يرتاح
ريهام: مش عايزه وابويا في عوض وسيكا و حمو مكانو وهو اصلا لسه شباب

جابر: لا خلاص انا قررت اسيب المحل من الشهر الجاي
رضوى: طيب براحتك مقدرش عليكي انا وعلى كده مين اللي حيعمل الغدا
جابر: وانا مالي مش انتي طردتي فاطمه
رضوى: فستين دايه وانا شعرفني ان ريهام نازله النهارده بعد سكوووت ...
رضوى: خلاص حكلم نجوى تعمل الاكل وتجيبه
ريهام: طيب سلام مريم مستنياني ونزلت تحت عند مريم وتحركو سوا ....
...... جابر و رضوى نازلين على السلم

رضوى: اسبقني انت على المحل ومشي جابر وراحت رضوى عند نجوى اختها ورنت الجرس وفتحت هند الباب
هند: خالتي اتفضلي اتفضلي
رضوى: ميه مره قلت اسمي المعلمه ولا انتي نسيتي نفسك ولا ايه و زقتها ودخلت على خروج نجوى اللي سألتها
نجوى: في ايه ياختي
رضوى: اسمعي تعملي الغدا ليا والعيال النهارده مفهوم
نجوى: حاضر بس عندك فاطمه الخدامه
رضوى: وانتي مالك اعملي اللي اقول عليه وبس ارجع من المحل يكون الاكل جاهز دايه تاخدك انتي وبنتك
وبتلف عشان تخرج وتكلم هند

رضوى: وانتي مش وراكي جامعه ولا انا برمي فلوسي في الأرض
هند: حاضر انا كنت نازله اصلا .... ومشيت رضوى لبرع ...... وهنا لفت هند لنجوى
هند: هو ايه حتشغلك خدامه كمان
نجوى: ليه بتقولي كده دي اختي وطلبت اعملها الاكل فيها أي يعني
هند: دي طلبت كده دي شويه وكانت حتاخدك قلمين
نجوى: اختي وتهون
هند: اعملي زي نصيبك في الورث بردو لغايه متخليكي خدامه عندها
نجوى:وشويه حتعيط متشكره يا بنتي ومشيت على اوضتها ... هند بتلحقها
هند انا اسفه يا ماما حقك عليا مكنش قصدي والنب** تسامحني
نجوى: خلاص مفيش حاجه بس دي اختي انا افديها بروحي مش عشان وسخ دنيا حتقلب عليها افهمي يا بنتي الا اللي من دمك
هند: مش عاجبها الكلام بس عشان خاطر امها حاضر وبتبوس راسها وتخرج عشان تروح الجامعه ....وهيا عالباب من برع شافها احمد ونده عليها

احمد: يا هند هند
هند: ايوا
احمد: رايحه الجامعه
هند: البعيد أعمى ولا ايه رايحه العب حلو كده
احمد: في ايه يا بنت انتي ماتتكلمي عدل لحسن حتشوفي وشي التاني
هند:وهيا عارفه انو بيعمل فيها جامد و بستهزاء يا بيضه لا خفت تصدق حجري منك انت لولا امك كان زيك زي اي عيل ملوش لزمه
احمد: و هو مغلول بس عارف ان كلامه صح بس مش عاوز يبن لها ... وبيزقها يلا جدامي نروح ومشيو هما الاتنين مع بعض وهند مبسوطه انها على الاقل بتطلع حقدها لرضوى في ابنها .....

في الدكان

رضوى قاعده وبتشيش كالعاده وجابر جوه في المكتب طبعا بعد موت ابو رضوى تجوزت جابر عشان كان دراع ابوها اليمين وكان في إعجاب بينهم بس عمر ابوها مكانش حيوافق على ده اتفقو انها تبقى المعلمه في سن صغير وهو يمسك الشغل معاها ويدير الحسابات والذي منه وفي الوقت ده رضوى كانت بتحترم جابر رغم شخصيتها المتسلطه عشان فالنهاية جواها ست وبتحب الراجل يكون معاها مسيطر او عشان متفهموش غلط يكون راجل بجد ورضوى كانت كده ومكانتش بتكسرله كلمه بس رأيها بيمشي في الاخر او بمعنى أصح جابر مكبر دماغه منها ومن لسانها

........ عوض شخصيه ثنويه للفلاش باك بس صبي من صبيانها .......

رضوى: يا عوض
عوض: نعم يا معلمه
رضوى: عملت ايه في الحوار اللي كلمتك عليه
عوض: كلو تمام يا معلمه .....

هنا يدخل جابر ويسأل
جابر: حوار ايه ده
رضوى: امشي انت يا عوض دلوقتي ... مفيش فكرت افتح ملجأ
جابر: ولزمته ايه وبعدين انتي مش محتاجه
رضوى: ومالو اهو اجرب وبعدين يعني انا حعمل ايه اهي حاجه الواحد يعملها للاخره والفلوس كثير و ياما عيال ملهومش مكان ونايمين في الشارع مش احسن برضو
جابر: صح كلامك بس انتي حيكون عندك وقت لده
رضوى: اعوز وقت ليه من هنا حشغل المكان بس قول يارب
جابر: انتي شخص غريب الصراحه من فين قلبك طيب كده ومن فين بتعاملي اختك وعيالها واي حد بقسوه غريبه الصراحه دنتي مفيش حد بتعامليه كويس غيري انا وبنتك ريهام
رضوى: عشان انت قلبي وراجلي وريهام اول فرحتي اما اختي لازم اعمل فيها كده واكسرها عشان متدوسش عليا وتفضل تحت رحمتي والناس كمان
جابر: بتعجب ويخلق مالا تعلمون
رضوى: سيبك من الملجأ دلوقتي اخبار الشغل ايه
جابر: كله تمام البضاعه تسلمت للتجار والفلوس تيجي على اول الشهر
رضوى: تمام واللي ميدفعش اول الشهر توقف عنه ومتديهوش
جابر: طيب اروح انا عالقهوه وخلاص اول الشهر حبطل شغل وخلي عوض يمسك كل حاجه اه صحيح حروح مع عوض نمر على التجار الأول خلي حمو ولا سيكا معاكي لو عزتي حاجه ومشي......
رضوى: ماشي يا روحي ومتنساش حبايه بالليل عشان تكيفني
جابر: وهو بيضحك السن بقى نعمل ايه


في المدرسه

نوسه واقفه لوحدها ومركزه مع فدوى اللي مجنناها ونفسها تقرب منها بس مش لاقيه سكه توصل لها بعد دقايق فدوى كانت ماشيه وجت بنت مع شلتها اسم البنت ورده اللي عامله شله وهيا الزعيمه ومش مخليه بنت في حالها .... فدوى وهيا ماشيه قامت ورده كعبلتها ووقعت ورده وفضلو يضحكو عليها لسه بتقوم فدوى قامت ورده زقاها برجلها وكملت هي والشله ضحك ...طبعا نوسه شافت انها دي فرصه تدخل بيها لفدوى وراحت ناحيتهم ومسكت ايد فدوى وقومتها وبصت ناحيه ورده والبنات للي خافوا اول ما شافو نوسه عشان عارفينها كويس ...
ورده: وال** يا نوسه مكناش نعرف انها تخصك
نوسه: بصي يا ورده انا سيباكي تعملي اللي انتي عاوزاه بس تيجي جمب صديقتي دي انا مش حعديها وعشان كده دلوقتي تتأسفي منها ياما انا اللي حتفاهم معاكي
ورده: مكنتش اعرف وال*** بس حاضر حتاسف .....
وهنا فدوى شافت الموقف وحست انها في موقف قوه بسبب نوسه وشافت خوف ورده من نوسه واتقدمت ناحيه ورده ولطشتها قلم مفيش احلى منو و ورده مصدومه بس ساكته متكلمتش خوف من نوسه

نوسه: يلا من هنا واياكي اشوفك ناحيتها المره دي قلم المره الجايه ممكن اشرحك فاهمه .... مشيت ورده واللي معاها ....

نوسه: انتي كويسه
فدوى: اه تمام شكرا ليكي يا نوسه
نوسه: مش مجتاجه شكر احنا جيران وغير كده في نفس المدرسه بس محصلش نصيب نكون صحاب كنت حاسه انك بتصديني وتتهربي مني
فدوى: ومن النهارده احنا صحاب خلاص واه كنت بعمل كده عشان وسكتت عشان
نوسه: عشان ايه قولي
فدوى: جوز عمتي محرج عليا امشي معاكي او اعرفك بيقول انك راجل مش بنت
نوسه: وهي بتضحك ومالو راجل راجل بس الراجل دا حماكي ولا ايه
فدوى: بصراحه اه وعشان كده وباست نوسه من بقها بوسه سريعه وشدتها من ايدها ومشيت طبعا نوسه مصدومه من الفرحه ومن الموقف نفسه ومن جرائه فدوى اللي بجد كانت مبسوطه والبوسه كانت لسببين اول وحده عشان هيا بتحب البنات والتاني شافت في نوسه فارس أحلامها بس على بنت زيها

في الشركه ٠٠

ريهام ومريم وصلو الشركه و واقفين تحت الشركه ...

مريم:بصي ياستي دي الشركه اللي بشتغل فيها وعلى حضك الجميل انو لمحاسب اللي كان شغال قدم استقالته وانا يا ستي كلمت المديره عليكي وقالتلي جيبيها مع ورقها وبس
ريهام: واخيرا يعني حشتغل
مريم: اه تشتغلي يلا بينا نطلع
ودخلو الشركه وراحو لمكتب السكرتيره رانيا وبعد السلام
مريم: رانيا مدام مياسه موجود
رانيا: اه جوه
مريم: طب قوليلها اني موجوده ومعايا البنت اللي جايه عشان الشغل

رانيا: ثواني وقامت من مكانها رايحه لمكتب المديره وخبطت على الباب في اللحظه دي كانت مياسه مشغله فيلم سكس في مبايلها ورافعه الجيبه لفوق و جايبه الكلوت على جمب وبتلعب في كسها وهيا بتابع بس خبط الباب فصلها بسرعه نزلت الجيبه وقالت ادخل دخلت رانيا وقالت إن مريم برع ومعاها البنت اللي جايه عشان الوظيفه
مياسه: طيب دخليهم وفي سرها هو دا وقته يعني...

والباب خبط تأني ودخلو مريم و ريهام
مريم: صباح الخير
مياسه: صباح النور
مريم: دي ريهام اللي كلمتك عنها
مياسه: بابتسامه هاتي الورق اشوف ...

ريهام بتديها الورق تفضلي بتاخذ الورق وتقلب فيه وبعد شويه
مياسه: انتي اتقبلتي خلاص بس تحت التدريب بس مش لمده معينه لا حديكي ملف تراجعيه وعشان خاطر مريم حسيبك مع الملف ٣ شهور يعني المده دي حيكون شغلك في الملف ده بس عشان حاسه في غلط في الحسابات ووقت متخلصي تجيلي على طول والملف ده هو اللي يعينك
ريهام: تمام حضرتك
مياسه: انا الحمد** مش محتاجه فلوس والمبلغ اللي شاكه فيه مش حكايه بس مبحبش حد يستغفلني يلا على مكتبك يامريم وخليها عندك في المكتب الفتره دي...
مشيو مريم و ريهام طبعا مياسه بعد ابوها ما مات ورثه الحلال كله وعايشه مرتاحه وكل هما في كسها بس خايفه تروح لحد ويفحضها او يبتزها فمطنشه ومقضياها فرجه ولعب ....

في المكتب عند مريم وريهام
مريم: عليكي عزومه متنسيش
ريهام: مش لما اشتغل بجد هي فكراني ايه كونان بسلامته
مريم: انتي شاطره ومش حتغلبي وعندك ٣ شهور يا ستي ولو عليا حستنى على العزومه
ريهام: طب انا ينفع اخد الملف ده معايا البيت
مريم: ابقي اساليها .......

في الجامعه
قاعدين هند وشرق ورنا وخالد و وفارس واحمد مع بعض في الكافتيريا كلهم قاعدين و فارس مركز مع رنا واحمد مركز مع هند
شروق: امتى اتخرج وخلص
هند: وانتي وراكي ايه يعني يكونش شركه ابوكي و لا شركه امك
بيضحكو ههههههههههههههه كلهم حتى شروق
شروق: مش حكايه حاجه بس الواحد زهق الصراحه
احمد: طب متخلي امك تنجحك وانتي قاعده فالبيت معززه مكرمه
شروق: بقرف خليك في حالك انت
احمد:انا لو عايز اقدر اعمل كده باشاره من امي بس في ناس مهمه بتخليني اجي الجامعه
هند: منت ابن امك ي بطه
احمد: بعصبيه قلب الطاوله عليهم باللي فيها ومشي وهو متنرفز الكل قام من مكانه
شرق: هو فاكر نفسه ايه
هند: سيبك منه دا عيل تافه
خالد: دا لو طاح في أيدي حموتو
رنا: ملكش فيه خليك في حالك مش ناقصين مشاكل
هند: يلا بينا على الكلاس احسن امك تعلقنا
شروق: امي دي عسل
فارس: باماره لما طردتك من الكلاس عشان تأخرتي
شروق:بدحك لا غلطان مش انا دي وحده تشبهني وضحكو كلهم ههههههههههههههه
شروق: بس ماما كده معندهاش تفريق ودا الصح بس بصراحه بخاف منها
هند: طب يلا احسن نطرد بجد ومشيووووو مع بعض


في الكلاس

دخلوا شروق و هند مع بعض وكل واحد راح على مكانو و كان احمد قاعد ورا ومتعصب من هند بس مش عارف يعمل معاها حاجه دخلت الدكتوره ليلى وبعد السلام بدأت في الشرح وبعد شويه قومت أحمد
ليلى: ايه معنى القانون الجنائي
احمد: وهو مش عارف الجواب وساكت يعني الجنايه يا دكتوره اي قضيه جنائية
ليلى: بجد دي معلومه جديده والكل بدا يضحك على احمد ودا خلاه يفور اكثر من ماهو فاير
ليلى: بس سكوت
احمد: تحرك من مكانو وخارج لبرع
ليلى: لو خرجت مترجعش تاني
احمد: مردش وكمل برع وكانت شروق فاطسه على احمد من الضحك ليلى بصتلها
ليلى: شروق الحقي احمد يمكن تونسو بعض
شروق:اسفه يا دكتوره
ليلى: قلت برع........ قامت شروق على برع وهند ماسكه نفسها بالعافيه عشان ما تضحكش وفي سرها مقلنالك برع امك ما بترحمش...

برع الكلاس شروق وقفت عند احمد
شروق: عاجبك كده اهو اطردت بسببك
احمد: طنشها ومشي

فبيت رضوى

جابر بيفتح الباب ومعاه عوض ويدخلو عالصاله
جابر يلا بسرعه عشان زبرك وحشني ( جابر شخص عادي بينيك زي اي راجل وجامد في النيك بس وهو صغير كان بيتناك في المدرسه لغايه الثانويه بطل يتناك بس بعد فتره من جوازه برضوى حن للنيك وطيزو بقت دايما واكلاه فرجع لغايه ما في مره شافه عوض واستغل الموقف وبقى بينيكه......
بس جابر و هو مع رضوى فالسرير اسد بس مع الحبايه عشان السن خاصه في آخك سنه
عوض: متخفش حدلعك يا لبوه
جابر: سحب عوض من ايده على الغرفه الفاضيه واول مدخل نزل على ركبتو وطلع زبر عوض وبدأ يمص فيه
عوض: دنتا ولا اجدعها شرموطه وبيشد راسو جامد ومستمتع
جابر: بلع زبرو للآخر وهو مخنوق بس مبسوط طلع زبرز وتف عليه وكمل مص
عوض: بيروح لخرم جابر وبيساله هو المعلمه مشافتش النفق ده
جابر: لا طبعا دي كانت تبقى نهايتي وبيكمل مص
عوض: طب لف عشان اوسعلك النفق اكثر و لف جابر نام على بطنه وقام عوض وتف على زبرو وراح مدخله كله مره وحده

جابر: زبرك هو س اللي بكيفني
عوض: لازم حيكيفك يا متناك وفضل يرزع في خرم جابر اللي كان طاير في السما و عوض مش راحم خرم جابر اللي بعد شويه حلوين طلع زرو وحشرو تاني ودا خلى جابر يظغط على زبر عوض اللي مستحملش وجاب لبنه فطيز جابر وقام مطلع زبره وجابر لف يمص فيه
عوض: يلا يا حبيبي ايدك على الحلاوه
جابر: كمل مص لغايه منظف زبر عوض وقام رايح على غرفه نومه وطلع فلوس ٥ الالف جنيه وراح لعوض
عوض: كده انت تمام اصلي مش بنيكك عشان حلوتك لا عشان فلوس المعلمه وانت كده شاري سكوتي وماخد زبري معاك يلا سلام بقى ومشي عوض وقام جابر على الحمام يستحمى .....

في المحل
عوض داخل وبيسلم على المعلمه رضوى
رضوى: خلصتو مع التجار
عوض: اه يا معلمه كله تمام
رضوى: جابر فين
عوض: عالقهوه حيخلص مشوار ويروح هناك
رضوى: طيب من بكره تروح تخلص موضع الملجأ وانا حشوف اللي يمسك الاداره هناك واللي حيشتغلو في الملجأ
عوض: امرك يا معلمه حاجه تانيه
رضوى: انده لسيكا او حمو يغيرو الفحم
عوض: هوا يا معلمه ومشي عوض وهنا كان احمد معدي قدام المحل وشافته رضوى

رضوى:واد يا احمد ايه اللي رجعك بدري كده وفين هند
احمد: بزعل ماما انا اتقل بيا
رضوى: ايه اللي حصل متنطق
احمد: هند بترمي عليا كلام اني مش راجل وقادم الجامعه والطلاب
رضوى: بعصبيه وسكتلها ليه موريتهاش انك راجل ليه
احمد: اعمل يعني
رضوى: تعمل ايه انا حعرفك تعمل ايه وقامت ادته قلم دا اللي تعمله اي حد يغلط عليك تعمل كده
احمد:وهو بيفرك وشه طب ليه انا مالي
رضوى: عشان تبقى راجل يا اخر خيبتي
احمد:منا راجل
رضوى:قال راجل قال يلا عالبيت وهند حسابها عندي

...... ...
عند نجوى فالبيت
نجوى فالمطبخ بتعمل الاكل لرضوى وعيالها .....
حسن صحي من النوم و بيدخل المطبخ عشان يشرب
حسن:صباح الخير يا ماما
نجوى:صباح اه صباح منت ولا داري بالدنيا
حسن: ليه كل ده بس
نجوى: يبني افهم انت راجل البيت مينفعش تبقى كده عاطل لازم تروح تشتغل مش بس فالح للحشيش والخمره
حسن: هو انا اللي سيبت فلوس ابويا لاختي ولا انا
نجوى: عندك حق مش انت بس مش معنى كده تبقى راجل مش نافع يبني انا لو مت حتعملو ايه انت واختك
حسن: بعيد الشر يا ماما متقوليش كده يومي قبل يومك حاضر حبقى الف ادور على شغل
نجوى: وتبطل الزفت اللي بتشربه ده
حسن: حاضر بس ايه كل الاكل ده عندنا ضيوف ولا ايه
نجوى: لا ده عشان بيت خالتك
حسن: وليه انتي اللي بتطبخي مش عندها خدامه
نجوى: معرفش هيا جت وقالت أعملهم الاكل
حسن: براحتك ياما وخرج عالحمام خد شوار ونزل

في مكتب العميد

قاعد بيفكر في نفسه ( محمود راجل بيحب مراتو وصارم جدا بس ماستر بيحب نيك الطيز وبيميل للعنف البسيط العادي وبيحب اللي تكون سليف ليه بس ميقدرش يعمل ده مع صفاء ومش بيقدر يزعلها ومش حيقدر يروح برع بردو عشان الحجات اللي بيحها نادر تلاقيها او تقدر تحصلها عند شرموطه والنوع ده من الجنس مايكونش ممتع لو كان بمقابل وغير مكانته الاجتماعيه منعاه) بيقوم محمود خارج من المكتب يركب عربيته ويروح البيت واول مبيدخل بينده على ام سيكا

محمود: ام سيكا
ام سيكا: نعم يا بيه
محمود: هاتيلي القهوه على المكتب
ام سيكا: حاضر .... ومشي محمود على المكتب واتصل بصفاء

محمود: ازيك يا روحي
صفاء: كويسه انت لسه في الجامعه
محمود:لا رجعت البيت
صفاء: خير
محمود: مفيش تعبان شويه بس متخافيش مستنيكي على الغدا
صفاء: لا انا حتاخر النهارده حرجع على المغرب كل انت
محمود: تمام والباب كان بيخبط
محمود: طيب سلام ... ادخلي يا ام سيكا وحطت القهوه على المكتب وهيا بتلف جت ايدها على الفازه اللي وقعت وانكسرت والفازه دي غاليه وغير كده نادره فمحمود وقف بغضب .......

محمود: ايه اللي عملتيه ده اتعمتي انتي
ام سيكا: اسفه يا بيه حقك علي مكنش قصدي
محمود: اسفه ايه وزفت ايه مخصوم منك تمنها
ام سيكا: والنب*** يابيه الا ده انا بجري على عيالي ارجوك يا بيه
محمود: مش حعيد الكلام يلا برع
ام سيكا: نزلت على رجل محمود تستسمحه وتحاول تخليه يغير رأيه بس اللي حصل العكس محمود في اللحظه دي شاف الموقف جنسي بحت وشاف ام سيكا مجرد سليف ونازله بكل طاعه فجلس عالكرسي تاني وكانت ام سيكا بردو افتكرت أيامها مع حبيبها الأول اللي كان بيعامله كسليف وبدأت تبوس رجله بجد ودا اللي خلى محمود يحس بيها ان الموقف مش مجرد استسماح مهو خبره فقام وقال
محمود: اخلعيلي الجزمه
ام سيكا: حاضر وقلعت الجزمه اليمين وبعدين الشمال ولسه حتقوم من مكانها

محمود: انا قلت لك تقومي وفضلت ام سيكا مكانها زي مهيا وقام محمود مادد رجله أدام وش ام سيكا وقال يجس نبضها
محمود: كملي
ام سيكا من غير تردد دخلت صباع محمود في بقها وبدت تمص بكل نشوه وتلحس صباع صباع وكأنها محترفه ودا اللي خلى محمود يتأكد من انها سليف وبتحب النوع ده من الجنس وكان فرحان بس مبينش وقال يشوف اكثر
محمود: وريني طيزك
ام سيكا: حاضر و بدون تردد رفعه الجالبيه لفوق وبانت طيز سمرا كبيره وعليها كلوت احمر مخلي المنظر روعه وقامت منزله الكلوت ابو سبعه وهنا بان جبلين مش طيز محمود اول مشاف المظر ده كان حيتجنن بس هو عارف يسيطر على نفسه و ادا ام سيكا سبانك على طيزها جامد اللي خلى طيزها ترج
ام سيكا: شكرا يا سي وقبل متكمل الجمله انتبهت لروحها واللي هيا فيه وقامت معدله لبسها وجريت على برع ودا خلى محمود يستغرب بس مش اوي عشان عرف يفسر تصرفها ده وبقى متأكد ان ام سيكا مسأله وقت مش اكثر ..... عند ام سيكا هو ايه اللي عملته ده دلوقتي حيقول عليا ايه انا لازم اسيب الشغل مش حينفع اكمل بعد اللي حصل كلو منك يا وائل وكمان منا برضو معذوره من بعد المرحوم..... لازم اسيب الشغل

في الشركه

ريهام: عند السكرتيره
ريهام: ممكن اكلم مدام مياسه
رانيا: خشيلها ..... بتروح تخبط عالباب ومياسه تأذنلها بالدخول
ريهام: مدام هو ممكن اخذ الملف معايا البيت
مياسه: اولا قوليلي مياسه عادي ثانيا اه بس استني وبترن على رانيا تعالي
رانيا: نعم مياسه هانم
مياسه: خدي الملف ده وصوريه واديه لريهام الصوره وخلي الاصل عندك
رانيا: حاضر
مياسه: بصي يا ريهام انا متأكده ان في سرقه في الشركه بس حابه اتأكد ودي شغلتك تثبتيلي ده ولو حصل المبلغ حيكون من نصيبك غير انك حتتثبتي في الشغل
ريهام: حاضر يا مدام
مياسه: قلنا ايه يلا على مكتبك ...

في مكان ما
حسن مع ديلر وبيشتري حشيش

الديلر:اسمع انت انا مش مسؤول عنك اخر مره حديلك ببلاش
حسن:بابتسامه في ايه يا عم محنا صحاب
الديلر: لا يا عم دا شغل انت عاوز البوس يذبحني
حسن: خلاص حدبر نفسي
الديلر: منا بقولك تعال اشغل وتلاقي كيفك ببلاش
حسن: انا اشرب اه ابيع لا مش مستغني عن مستقبلي
الديلر: قلتلي مستقبل انت واد عاطل فاشل مالوش لزمه
حسن: برضو مش مستغني عن نفسي دي فيها ٢٥ سنه يلا سلام
الديلر: عيل واطي كسمك ....

بعد الدوامات والكل راجع بييته
نوسه و فدوى وهم راجعين البيت وحيركبو الاوتبيس
فدوى: بس انتي طلعتي عسوله لكن بميه راجل
نوسه: ودا حلو ولا وحش
فدوى: اكيد حلو مش انا شكرتك وكافئتك
نوسه: باستغراب كافئتيني امتى
فدوى: بتخطف بوسه من شايفها لما عملت كده
نوسه: بتلحس شفايفها بمعنى عجبها ..
نوسه: صح

ويوقف الاتوبيس ويركبو مع بعض اللي كان زحمه وكانت فدوى قدام نوسه وتحرك الاتوبيس ومن الزحمه نوسه بقت لاصقه في ظهر فدوى جامد بس فدوى مش على بالها حاجه جنس ولا نوسه تفكيرها جنسي مع انها مش مخليه حد بعد شويه فدوى بدأت تحس بحاجه زي العمود بتخبط في طيزها و زي ميكون زب بس ازاي.... وتقول في نفسها يكونش نوسه شيميل اه اكيد وحبت تتأكد ورجعت بطيزها لورابحذر وخبطت في حاجه صلبه وهنا خافت وافتكرت كلام جوز عمتها ورفضه بس هو عرف ازاي مع رجعت فدوى نوسه حست وافتكرت انها لابسه الزبر مهي متعوده تلبس زبر صناعي على مدار ٢٤ ساعه بس نسيت ده ووقفت ورا فدوى وخافت لحسن تزعل او ترجع تتهرب منها والعلاقة بينهم تنتهي....

وفضلو كده لغايه منزلو وكل واحده ساكته لغايه البيت وكل واحده فبالها حاجه

في الحاره

هند كانت راجعه البيت وهي معديه من قدام محل المعلمه
رضوى: انتي يا زفته
هند: نعم يا معلمه
رضوى: انتي مالك ومال احمد ابني بتعايره ليه
هند: محص... وقبل متكمل: كان جاها قلم
رضوى: عاوزه تكدبي كمان ابني حيكذب يعني
هند والدمعه نزلت من عنيها
رضوى: تطلعي فوق تجيبي امك والغدا وتجولي فاهمه
هند: بكسره نفس حاضر

في بيت نجوى

دخلت هند
وهيا بتعيط نجوى بتجري عليها
نجوى: مالك بتعيطي ليه
هند: اختك هو في غيرها
نجوى: مالها
هند: ادتني قلم
نجوى: ليه
هند: عشان ابنها السنيور انا خلاص معدتش استحمل
نجوى: بتجضنها وتطبطب عليها حقك عليا يا بنتي بس حنعمل ايه
هند: انا تعبت يا ماما
نجوى بقله حيله وساكته ........

هند: يلا عشان عاوزانا نطلع لها فوق جهزتي الغدا
نجوى اه تعالي ساعديني ويقومو على المطبخ وبعد ما جهزوا الاكل راحو لفوق عند رضوى وبعد ما خبطو وفتح احمد دخلو كانت رضوى قاعده في الصاله مع جابر وريهام لسه موصلتش
رضوى: أحمد اتصل شوف اختك فين وانتي يا هند تعالي اترزعي هنا وانتي يا نجوى عالمطبخ حطي الاكل هناك وتعالي......... احمد بيتصل في ريهام اللي بتقوله حتتغدى مع مريم
احمد: حتتغدى مع مريم برع
رضوى: يادي مريم اللي طلعالي في كل حاجه .... رجعت نجوى من المطبخ وقعدت قدام رضوى على الكنبه
رضوى: انتي يا هند ايه اللي مش عاجبك في احمد عشان تقللي منه
هند: مش عارفه ترد انا اسفه كنت بهزر
رضوى: تههزري ماشي احمد تحب تهزر معاها ازاي وتأخذ حقك وتعرفها انك راجل
احمد: بفرحه اللي تشوفيه يا ماما
رضوى: ها يا نجوى ازاي الاجل يبقى راجل
نجوى: فاهمه رضوي قصدها ايه و مش عارفه ترد بلاش ياختي متوصلش لكده
رضوى: واكثر من كده دا ابني وبنتك غلطت بتوجه كلامها لهند تعالي هنا قامت هند وقربت من رضوى
رضوى: نامي على وشك في حجري

هند واقفه زي التمثال بلا حركه مش عارفه تعمل ايه
رضوى: بزعيق قلت نامي ولسه حتنام تدخل جابر
جابر: رضوى بلاش تعملي كده عديها المره دي عشاني
رضوى: وابني يتهان عادي....
جابر: عشان خاطري طيب
رضوى: بس عشانك المره دي غوري من وشي بس حسك عينك احمد يشتكي منك عشان لو ده حصل حخليه يركبك قدام امك فاهمه
هند و الجميع مصدومين من اللي قالته رضوى
هند: بخوف وانكسار حاضر
رضوى: عقاب ليكي امك حتشل عنك المره دي و حتخدم عندي مفيش خدامه تخش البيت تاني
نجوى:حاضر يا اختي بس سامحيها
رضوى: انتي بابنت عارفه لو اشتكى منك تاني مش حيحصل خير يلا غوري...... مشيت هند وهي مكسوره... وراحت نجوى وحطت الاكل ورضوى قالتلها تمشي وتيجي بكره من اول الصبح ولو في حاجه حتكلمها تطلع على طول .......

فبيت مياسه على الغدا

مياسه( انا ليه كده على طول هايجه وبعدين فين للي بشوفو في الافلام ولد بينيك امه بنت بتساحق مع امها مش شايفه حاجه من دا والولد امور وباين عليه كده ولا البنت دي كمان عليه حتت بز طلعالي )

وخالد سرحان ( وبعدين في الحاله دي اللبوتين دول مش هيتهدو على طول كده لبس سكسي و جسمهم نصه برع انا لازم اتصرف واعمل حاجه )

رنا( اخ يا فارس لو تتجرأ بش وتحاول تكلمني حتعرف قد ايه نفسي فيك وبحبك )

خالد: ماما عايز فلوس
مياسه: ها بتقول ايه
خالد: بقولك عاوز فلوس
مياسه: حاضر
رنا: عرفتي مين اللي بيسرقك ولا لسه
مياسه:لسه بس في بنت شغاله عالموضوع
رنا: ماشي وابقي خلي بالك من ورثي
مياسه: ايه حتموتيني وبيضحكو كلهم

في بيت انجي ام حمو

حمو ماسك كلوت امه وبيظرب عليه عشره ونفسه فيها عشان مش حيقدر يتزوج ولا يصاحب وهي الوحيده المتاحه وبيجبهم على الكلوت ويرميه في السله في الحمام ويدخل يستحمى وبعد ميخلص يخرج تكون انجي وصلت البيت وهلكانه من الطريق والاوتبيس والقرف
انجي:انت هنا
حمو: اه يماما
انجي: طب حخش استحمى وبعد كده ناكل وراحت الحمام وحمو دخل يلبس وبعد الشاور خرجت وراحت تلبس وخرجت هي وحمو وبدأو ياكلو

انجي: مش تتلحلح شويه وتشد حيلك يمكن تروق عليك المعلمه وتمسكك مكان عوض
حمو: عوض صعب دا هو اللي ممشي الدنيا من بعد الحاج جابر
انجي: جتك خيبه يعني نفضل في الخرابه دي لغايه امتى
حمو: طول العمر يما انا نفسي اتجوز
انجي: اتنيل على عينك هو احنا لاقين نأكل
حمو: يارب ارحمني بس وبيقوم من على الاكل

فبيت عادل و ليلى

في غرفه النوم
عادل: وهو حاضن ليلى وحشتيني يا بطل
ليلى: بالليل البنت صاحيه
عادل: طب ماشي طالما كده اخدلك كم صوره كده تصبيره للليل
ليلى: محدش حيفضحني غيرك
عادل: متخفيش في الحفظ والصون يعني حفضح نفسي ( وفعلا هو كان بيعمل كده لنفسه مش ديوث ولا غيره) وصورها كم صوره على كم فيديو و راح عالسرير عشان ينام وبيفكر ( انا لازم اخد بالي شويه مياسه شكلها بدت تحس ...

شروق كانت واقفه وشايفه وسامعه كل حاجه وكان نفسها تشوف ابوها وهو ينيك امها عشان دي متعتها ونفسها في زبر عادل.... وراحت اوضتها وفتحت المبايل بتشات مع رنا

في بيت العميد
ام سيكا تخبط على باب المكتب ومحمود يسمحلها تدخل

ام سيكا:وهي منزله راسها يابيه ممكن طلب
محمود: اتفضلي
ام سيكا: عاوزه اسيب الشغل ومتخافش حسدد تمن اللي تكسر من شغلي لما الاقي مكان ثاني
محمود: بيوقف طب لما حتدوري على شغل تاني تسيبي ليه من اساسه
ام سيكا: اصل مش حينفع اكمل اللي حصل اكيد مش صح وغلط وانا عندي عيال بجري عليهم مينفعش تشوفني بنظره اني شرموطه
محمود: بيرفع راسها بصي يا دلال ودي اول مره يناديها باسمها اللي حصل مكنش مترتب وكان طالع ن جواكي وانا شفت ده وعارف ومتاكد انك بتحبي اللي عملتيه بس خايفه من الفضيحه وعلى عيالك
ام سيكا: بس
محمود: من غير بس انا راجل متجوز وبحب مراتي وعندي حجات مينفعش تتعممل مع صفاء وانا شايف في حاجه مشتركه بينا و نقدر نكمل بعض وانا و انتي اكيد محدش فينا حيطلع سر الثاني مش عيال نحن انسي كل حاجه وفكري وانا حسيبك لغايه بكره مش حروح الجامعه ولو جيتي يبقى موافقه ولو لا حفهم انك رافضه تقدري تمشي لوقتي...

مشيت ام سيكا وهي بتفكر في كلامه شافت انه كل كلمه قالها صح وركزت لما قالها دلال حاف من غير ام سيكا ودي كانت نقطه مهمه وبينت ان الموضوع مش حيكون تسليه او شهوه دي رغبه وحيكون فيها احترم .......
المشهد الاخير في الجزء الرابع
فبيت رضوى بالليل
جابر ورضوى على السرير ورضوى بتمسك زبر جابر اللي شادد عالاخر وتنزل براسها تبوسه
رضوى: حبيبي اللي مدلعني وتبوسه تاني وتلحس الراس وتدخلو في بقها
جابر: مصي كويس يا شرموطه وبيقرص حلمه صدرها
رضوى: بكل شرمطه اححح بيوجع يا راجل
جابر: بيقرصها اجمد مهم يستاهلو يا كسمك
رضوى: مالو كسمي مهو اللي جابلك الشرموطه اللي مدلعاك
جابر: بيبل صباعه وبيدخله فخرم طيز رضوى
رضوى: بتحب خرمي طيزي اكثر مني مش عيب عليك
جابر: وهو بيدخل الصباع التاني نفسي اعرف هيا ديقه ليه بعد العمر ده كله
رضوى: عشان متبصش برع وتقول وسعت ولسه حتنزل لبيوض جابر قام ساحبها من شعرها ونيمها على بطنها وتف ودخل دبره في كسها اللي كان عامل إفرازات كثير
رضوى:وهي بتصرخ دخلو اكثر وتقول نفسي افهم متحبش امص بيوضك ليه
جابر: بيرزع اجمد قلتلك الف مره مش بتمتع بالحركه دي بس الحقيقه( انه خايف تشوف خرمه طيزه اللي عامله نفق )
رضوى: طب جرب مش حتخسر حاجه
جابر: بيظرب طيزها اتناكي وخليني وانيك بمزاج ويكمل نيك في رضوى وشتيمه لحد ميقرب ينزل
جابر: افتحي طيزك رضوى بتفتح فلقات طيزها على الآخر وجابر ينزل على خرم طيزها وياخد بيده من اللبن اللي نزل ويدخله في بق رضوى
رضوى: انت فشختني
جابر: أعجبك......
يقومو مع بعض يخشو يستحمو وجابر يعمل واحد تاني ويتشطفو وينامو ......

وبكده نكون وصلنا لنهايه الجزء بس في سوال كنت حتسال عليه لو قفلت الجزء على كده ( رضا فيين صح )
مش ناسيك ولا ناسيها عشان كده تعالو نشوف رضا بتعمل ايه وفين

في الملجأ
بعد يوم عادي وطويل ومتكرر رضا مع نفسها( نفسي اخرج نفسي اعيش زي العالم والناس بس يا ترى حروح فين ولا حعمل ايه منا هنا عايشه احسن من الشارع ومديره الملجأ ست طيبه ووعدتني انها تشوفلي حل بس ان شاء *** تفضل مكانها لما يجي صاحب الملجأ الجديد... وتفتح التلفاز على مسلسل تركي وبتابع لغايه ميغلبها النوم وتنام ......

نهايه الجزء الرابع


متسوله هانم الجزء الخامس

حيتم التعديل في الأجزاء الجايه من ناحيه الشخصيات و حقلل شويه على قد مقدر و حيكون في دمج في الشخصيات يعني اللي حشيله حيروح دوره لحد تاني
كالآتي

خالد حيشيل دوره حسن
فدوى حتشيل دورها هند
انجي ام حمو حتتلغي تماما
رانيا السكرتيره حتشيل دوره صفاء مرات محمود العميد وحتكون صاحبه ريهام بدل مريم

الشخصيات
رضا المتسوله 24

عائله الأولى
رضوى المعلمه 46
جابر 56 زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه 24
احمد 22 في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى 49
هند22 تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش26

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه 41



سكان العماره
نوسه مسترجله تم تغير سنها إلى 28

محمود معيد الجامعه 52
صفاء 30 مراتو حتكون سكرتيره مياسه

عادل موظف 49
و شروق22 في الجامعه
وليلى40 دكتوره في الجامعه

سيكا 28 صبي المعلمه
امه دلال50 خدامه عند المعيد

في بيت نجوى

تصحى نجوى من النوم وتخشت تاخذ شور وبعد متخرج تروح تصحي هند

نجوى: هند قومي يلا عشان الجامعه
هند: انا صاحيه يا ماما منمتش اصلا
نجوى:ليه يا بنتي مالك
هند: عشان مليش سند او حد يكون في ظهري اللي حصل مبارح مع خالتي اكدلي ده حتى اخويا مش نافع نفسه ووجوده زي عدمه
نجوى: بضيق ...اعمل ايه يا بنتي قوليلي بس انا بيدي ايه واعمله
هند: متعمليش يا ماما نصيبنا كده وبتقوم تخش الحمام .... نجوى تروح عند حسن تصحيه وريحه الغرفه كلها حشيش والسجاره جمبه
نجوى: قوم يا راجل البيت قوم يا زفت
حسن: بيفتح عينه بصعوبه في ايه يا ماما الواحد مش عارف ينام
نجوى: نام محدش قال لا بس خليك راجل وقوم اشتغل واحمي اختك وامك بس حقول ايه لواد فاشل زيك
حسن: اهوووو مبس هي الاسطوانه دي كل يوم ولا ايه
نجوى: يبني افهم محتاجينك راجل تسد وتكون سند خالتك جايه على اختك اوي
حسن: وانا حعمل ايه يعني خلاص قايم اتزفت وادور على شغل بس سبيني انام
نجوى: وهي خارجه نام هو ده اللي فالح فيه وتروح تغير عشان تطلع لبيت رضوى

حسن بيولع سجاره حشيش وبيفكر في حاله ( اشتغل اشتغل اشتغل ايه يعني منا لا شهاده ولا غيره وشغل يعني مواعيد مظوطه وحد بيأمرك ونيله وكمان الديلر مش حيديني تاني من غير فلوس وكده يعني مفيش حشيش ولازم اتصرف

في بيت رضوى
بيرن الجرس وبتفتح ريهام
ريهام: خالتي ازيك في حاجه
نجوى: بخير يا بنتي مفيش جايه اشوف امك لو عوزه حاجه أصلها مش حتجيب خدامه و انا حشوف امور البيت
ريهام:مش عارفه ترد بايه طيب تعالي .... وتدخل نجوى على المطبخ تعمل فطار ليهم ...

احمد وهو في اوضته صحي وبيفكر في هند اللي مجنناه وبعد تفكير بيوصل لحل يخليه يستمتع بيها من غير ما تصده

غرفه رضوى وجابر بعد ميصحو
جابر: يعني مش حتجيبي حد يخدم مكان اختك
رضوى: لا اختي احسن عشان اكسرها هي وبنتها اكثر
جابر: انا بحمد ربن** اني جوزك ولا كنتي فرمتيني
رضوى: وهيا بتلعب في زبره جوزي ودكري
جابر: مبلاش احسن يتهور عليكي
رضوى: وهي بتقوم ماشي ياخويا وبتمشي عالحمام ويلحقها جابر وياخدو شور مع شويه بوس ولعب ويخرجو يغيرو ويطلعو عالصاله
ريهام: صباح الخير يا ماما صباح الخير يا بابا
رضوى: صباح إلخير يا حبيبتي هي خالتك جت ولا لسه
ريهام: اه جت وفي المطبخ
رضوى: انتي يا نجوى اعمليلي القوه
نجوى من المطبخ: حاضر
رضوى: عملتي ايه في الشغل
ريهام: تمام بس عندي ٣ شهور واتثبت بس في ملف لازم أشوف الحسابات اللي في ولو عرفت الخلل فين حتثبت
رضوى: منا قلتلك بس انتي تحبي تتعبي نفسك وانتي يا زفته في القهوه
ريهام: بالراحه عليها يا ماما دي بردو خالتي واختك
رضوى: ملكيش دعوه نجوى و عيالها بالذات متدخليش فيهم مفهوم
ريهام: مفهوم ......... نجوى وهيا جايبه القهوه
نجوى: حاجه تانيه
رضوى: غوري شوفي الغسيل ورتبي الغرف و اكنسي البيت يلا
جابر: انا نازل سلام
رضوى:خدني معاك وبيخرجو
ريهام: بتروح لخالتها وتحضنها وتطبطب عليها معليش يا خالتي حقك عليا
نجوى: وانتي ذنبك ايه بس ودي اختي انا مش زعلانه عشان بخدمها بس متعاملنيش كده .... هنا بيخرج احمد وبيسلم عليهم وبكل قله زوك
احمد: اعمليلي الشاي يلا حتاخر عالجامعه
ريهام: كلم خالتك عدل دي مش خدامتك
احمد: لا خدامه ويلا جيبي الشاي بزعيق
ريهام: بكل تحدي طب ايه رايك حتقوم تعمله بنفسك اعدي يا خالتي
نجوى: لا يا بنتي انا حعمله دا احمد طيب وميقصدش
احمد: لا بقصد ومش عاوز شاي بس بمزاجي وبيقوم ينزل يروح الجامعه وريهام بتخش تغير عشان تروح الشركه بردو ........ احمد بيرن جرس بيت نجوى و بتفتح هند الباب وبتبصله بصه فيها غضب
هند:نعم
احمد:نعم الل** عليكي يلا عشان نروح الجامعه
هند:روح انا حروح لوحدي
احمد: وانا قلت يلا وبيبرق لها
هند (خافت تقول لا ويروح لمه واكيد حتكون هيا غلط ) ماشي ثواني وبتخش تلبس وتطلع معاه وينزلو وهما نازلين يعدو عالمحل اللي رضوى قاعده كالعاده وبتشيش
رضوى: خلي بالك من احمد واوعي يشتكي منك ولا انتي عارفه حعمل فيكي ايه ..... احمد وهو منشكح وهند مغلوب على أمرها
رضوى:واد يا عوض ( عوض حيكون في الفلاش باك بس )
عوض:نعم يا معلمه
رضوى: جهز العربيه عشان اروح اشوف الملجأ
عوض:حاضر
جابر: هو مش انتي قلتي انك حتديريه من هنا
رضوى: اه قلت بس لازم اشوف المكان بنفسي والناس اللي فيه ومعاملتهم ازاي ولو كويسين حخلي الاداره نفسها
جابر:طب يا ستي اروح عنك وانتي خليكي مكانك زي منتي
رضوى:**** ميحرمنيش منك تمام روح انت وشوف وبلغني
جابر: تمام وانا ليا غيرك مين ..... بيقوم جابر ويركب العربيه ومعاه عوض ويتحركو على الملجأ.....

نوسه نازله من البيت معديا قدام محل المعلمه
ورضوى بتصلها بقرف
نوسه:اهو يوم باين من اوله في ايه يا مره انتي بتبصي كده ليه في حاجه
رضوى: هو حد كلمك يا واد ولا بنت والل** محدش عارفلك جنس
نوسه: تحبي اعرفك.. من عنيا ولسه بتتقدم كان حمو بيحوشها عن المعلمه
حمو:بيهمس لنوسه بلاش عشان خاطري وبيزقها جامد اللي هو كده وكده قدام المعلمه
نوسه:بتتحامي بصبيانك ماشي لينا يوم يا رضوى
رضوى: امشي من وشي احسن اخليهم يعجنوكي
نوسه:( وهيا بتلف ماشي سلام ) وبتكمل مشي وتروح عند القوه وتطلب شاي وشيشه وقاعده وبتطلع مبايلها وترن
نوسه: تعالى انا على القهوه
الطرف التاني: مينفعش خليها في الخرابه بعد عشر دقايق
نوسه:ماشي سلام دلوقتي وكنسلت عالطلب ومشيت رايحه للخرابه

عند احمد و هند وهما ماشيين
احمد: تعالي عاوزك في حاجه
هند: قول وخلصني
احمد:لا مينفعش هنا تعالي نخش الخرابه
هند: وايه الحاجه اللي متنفعش هنا وتنفع في الخرابه
احمد بيسحبها من ايدها وبيخش الخرابه وبيروح في الكبينه ويدخلو فيها
احمد....بيقرب من هند
هند: بتعمل ايه انت اتهبلت ولا هبت منك
احمد: بس يابنت احسن انتي عارفه حيحصل ايه
هند: بخوف احمد لا علشان خاطري
احمد: بيمسك صدرها استني بس مش حعمل حاجه بس تقفيش.......
وهند مش عارفه تعمل ايه ولا قادره ترفض
هند: طيب بلاش دلوقتي خليها لما نرجع عشان حنتاخر
احمد: طيب امسكي زبري ونروح
هند:بلاش يا احمد عشان خاطري
احمد:بزعيق امسكي قلت
هند( بتمد ايدها وهيا ترجف وتمسك زبره اللي كان واقف على الآخر وكان حجمو وسط وتخين وجت تسحب ايدها بس احمد مسكها من ايدها وخلاها مسكاه
احمد:العبي فيه كويس
هند: بدأت تلعب فيه وهي مجبوره وقرفانه من اللي بيحصل بس مفيش مهرب وبدأت تحرك اسرع عشان تخلص واحمد مسك صدرها يلعب فيه بردو

(وهنا كانت نوسه دخلت الخرابه وشافت حد في الكبينه قربت بس مش اوي وشافت هند واحمد
نوسه: اه يا متناك وانتي يالبوه طب اعملوها فالبيت او مكان متداري مش هنا )
احمد ( قرب يجيب لبنه وخلى هند تسرع ونطر لبن كثير على الارض وشويه جم على ملابس هند اللي مش عارفه تعمل ايه )

( نوسه خرجت من الخرابه تستنى اللي جاي ووقفت بعيد شويه وبعد شويه شافت احمد وهند بيخرجو وكأن مفيش حاجه حصلت

بعد شويه وقت دخل الشخص الخرابه ونوسه شافته ودخلت
حمو: مش قلنا بلاش تيجي جمبها
نوسه: في ايه ياض مهي اللي بتبصلي وتضحك
حمو:افهمي يا نوسه عشان كده انتي بتخربي تخطيطي وانا عايز اطلع من وراها فلوس واطير
نوسه: دي مشكلتك بس انا عاوزه اشوفها مزلوله واخليها تبوس رجلي
حمو: بلي تعمليه مش حعرف حتى اكمل شغلي عادي افهمي يا بنت انا بدور على اي ممسك او باب نلهف فيه الفلوس او على الاقل مبلغ يعيشني ملك
نوسه: الفلوس طز فيها انا عاوزاها هيا وبس عمري ما حنسى انها كانت سبب موت ابويا
حمو: خليكي بعيده وانا حعملك اللي عايزاه بس اسمعي الكلام ونفضي
نوسه: لما نشوف
ومشي حمو من عند نوسه ( نوسه وحمو قرايب من بعيد وصحاب من زمان ودايما في ظهر بعض بس لا المعلمه ولا حد في الحاره يعرف .... وابو نوسه مات بعد ما رضوى خدت منو المحل وهنا بدا كره نوسه لرضوى ومستنيا الفرصه اما حمو لا بيحبها ولا يكرها بس عاوز يعيش ......

فبيت محمود العميد

صفاء صحيت من النوم و بتجهز عشان تنزل الشركه وبتصحي محمود اللي لسه نايم ودي اول مره
صفاء: اصحى يا حبيبي
محمود: لا سبيني حنام مش رايح الجامعه النهارده
صفاء: ليه فيك حاجه
محمود: لا مجرد إرهاق
صفاء: طيب اقوم انا اروح الشركه وراحت الحمام وخلصت شاور ولبست تحت في الصالون
صفاء: ام سيكا يا ام سيكا هيا فين دي اروح اشوف المطبخ وراحت ملقتش حد عمله الشاي وقالت تتصل بعدين وتشوف ام سيكا فين وراحت عالشركه .....

محمود فضل نايم لغايه الساعه 10 وصحي وخد شاور ونزل ينده على ام سيكا بس ام سيكا مش بترد وهنا فهم انها قررت مش حترجع تاني وحس بزعل جواه عشان كان يتمناها بجد ونفسه يمارس رغاباته معاها لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن وافتكر اللي حصل مبارح وجسمها اللي رغم الترهل البسيط اللي فيه بس شادد وطيزها اللي كان منظرها خرافي وراح المطبخ يعمل القهوه بس اتفاجى بكوب قهوه محطوط على الطاولة وقرب شاف القهوه لسه حاره زي متكون اتعملت حالا خدها ومشي وهو مستغرب ونده تاني على ام سيكا بس مفيش رد وراح على المكتب واول ما دخل تفاجئ بأم سيكا قاعده على ايديها ورجلها نفس المكان اللي كانت فيه أمس بالظبط و من غير حاجه بس كلوت اسود بو سبعه و ستيان هنا ابتسم محمود ودخل على المكتب وجلس على الكرسي ومد رجليه وأم سيكا مكدبتش خبر وراحت بوس ولحس فيه
محمود: قومي واعدي على الكرسي
ام سيكا:حاضر باستغراب بس نفذت
محمود: بصي يا دلال دلوقتي انا عرفت ردك وعحبني وواضح انك عارفه بتعملي وعارفه واجباتك ايه ودا حيسهل عليا بس في حاجه لازم تعرفيها صفاء مش لازم تعرف ودة مش خوف دا حب وتقدير تقدري تقولي نداء لرغبات مفهوم
ام سيكا:حاضر
محمود: حاسبي تنسي نفسك قدام صفاء عشان هنا مش حرحمك
ام سيكا:حاضر
محمود: التعامل حيكون عادي برع بس فالمكتب هنا انتي ايه
ام سيكا:كلبتك يا سيدي
محمود بيأشر بصباعه ناحيه رجله وأم سيكا فهمت ونزلت على ايديها ورجلها وتبوس رجل محمود
محمود: مبارح كسرتي الفازه ودي غاليه عندي وعشان كده بدل الخصم حتتعاقبي
ام سيكا: حاضر يا سيدي
محمود: بس قبل العقاب نزلي الكلوت
ام سيكا: حاضر وبتنزل الكلوت
محمود: بيمشي ايده على طيز ام سيكا وبيقولها افتحيهم
ام سيكا:حاضر وبتفتحهم هنا بيبان أجمل خرم
محمود: بيحط صباعه عند بقها مصي
ام سيكا:حاضر وبتمص صباعه وتببله كويس
محمود: افتحي فردات طيزك
ام سيكا: حاضر وبتفتحهم على الآخر
محمود: صباعه رايح للخرم اللي خلاه يحس بخيبه امل عشان كان ضيق بمعنى الكلمه
محمود: هو انتي متنكتيش خالص من طيزك
ام سيكا: لا يا سيدي
محمود ظربها عليها جامد ومش ناويه تتفتح
ام سيكا: اللي تشوفه يا سيدي
محمود: حس ان الكلام مش من قلبها يا دلال تحبي تتفتح وكان نفسه يكون استنتاجه غلط وتقول اه بس للاسف
ام سيكا: لا يابيه
محمود: قام وقف وهي لسه تحت عند رجله انتي سليف من اي نوع
ام سيكا: بتحمل الضرب ووجع الايد بس مبحبش القرف زي البول والخرى و جو الحمامات ممكن تتف في وشي او بوقي الحس الارض ماشي والعنف اللي يكون بزياده مبحبوش
محمود: نزل بكف ايده على طيزها جامد كده تستحملي
ام سيكا: شكرا يا سيدي
محمود: نزل البنطلون وطلع زبرو اللي خلى ام سيكا تبرق تخاف من حجمو هو مش كبير أوي بس يرعب تخين كده وطويل وقالها مصي
ام سيكا: حاضر وحطته في بقها اللي دخل بس راسه ودا خلاها تطلعه وتف عليه أكثر من مره وحاولت تاني... دخل للنص ومحمود راح بيده على كسها ومن برع تف على كسها وابتدا يظربها على كسها بالراحه شويه... وكل شويه يسرع ويظرب اجمد ودا خلى ام سيكا تحس بيهحان وتدخل زبر محمود أكثر وأكثر لغايه ما دخل كلوووو وفضلت لغايه محست انها خلاص بتختنق راحت مطلعاه و تفافه كثير نزلت من بقها وفضلت تلعب بيه بايديها الاتنين .... فالوقت اللي محمود دخل صباعين مره وحد في كسها وبقى يحرك جامد ويتف على كسها ويدخل وينيكها بايده اسرع واول محس انها حتجيب طلع ايده من كسها وقالها قومي
ام سيكا: وهي حتتجنن خلاص... حاضر يا سيدي وقامت محمود نومها على وشها على الطاوله وقالها عقابك وقته حان وفضل يظربها على طيزها ٥٠ مره على كل فرده اللي بقو زي الطماطم ولما خلص خلاها تمص لغايه منزل لبنو ال بلعتو كله وقالها
محمود: اوعي تلمسي نفسك الا باذني
ام سيكا: حاضر يا سيدي ومشيت وهي فرحانه وفي نفس الوقت حزينه عشان منزلتش .....

في الملجأ
دخل جابر وعوض وتقابلو مع مساعد مديره الملجأ عشان مكنتش موجوده
جابر: هي كم غرفه في الملجأ ده
المساعد: عشرين وكل غرفه فيها شخصين
جابر:يعني تنفع لاربعين شخص
المساعد: بالظبط بس العدد دلوقتي ١٢ بس
جابر: وفي ايه كمان
المساعد: كل غرفه فيها تلفاز وفي غرفه طعام كبيره ومكتبه والعياده وغرفه الأمن
جابر: طيب التعامل بيكون ازاي
المساعد: زي عيالنا من ٤ لغايه الساعه ٨ بيكونو براحتهم وبعد كده يروحو على غرفهم وإذا تحب اقدر اناديلك كم بنت او ولد واسألهم بنفسك
جابر: ملوش لزوم مصدقك خلاص دام كده نتوكل على الل***
المساعد: تمام على خير ..... يخرج جابر اللي كان مستني عوض اللي كان واقف مع الامن
عوض: تمام حرن عليك يا بو الصحاب ويمشي ويشوف جابر ويركبوا العربيه
جابر: ها ايه رايك
عوض: تمام ده كويس
جابر: لازم نشوف التاني برضو
عوض: لا ده كويس
جابر: تمام وبيحط ايده على زبر عوض اللي بيسوق
عوض: لا حاسب مش في الشارع يا لبوه نروح عالبيت ..
جابر: مش حينفع نجوى اخت رضوى فالبيت
عوض يبقا تتهد
جابر: ماشي ورجعو الحاره

في المحل
رضوى: ها عملتو ايه
جابر: كله تمام الملجأ كويس وتعاملهم برضو كويس
رضوى: والتاني ايه
جابر: بصراحه مشفتوش لان دا كويس ومش محتاج يعني
رضوى: ماشي حعيدها عشان خاطرك ... ياعوض
عوض: نعم يا معلمه
رضوى: نزل اعلان عاوزه مديره ملجأ وطاقم كامل
عوض: حمامه
جابر: وليه ما الناس والاداره كويسه
رضوى: رايك كده يعني
جابر: اه كلهم كويسين ومتحسيش انو ملجأ دا في تلفاز في كل غرفه وفي مكتبه وغيره
رضوى: ان كان كده كويس
جابر: طب يلا انا رايح القهوه......

فجأه يكون حسن معدي.......

تنادي عليه المعلمه
رضوى: انت يا واد
حسن:اهلا خالتي ازيك عامله ايه وحشاني
رضوى: وده من ايه يعني
حسن: بحبك وربنا بحبك
رضوى: ماشي حصدقك فكرت فالكلام
حسن: يا خالتي انا مش بتاع شغل **** يسهلك
رضوى: اتلم بدل ماقوملك
حسن: حاضر بدحك معاكي يا قلبي بس ممكن طلب
رضوى:ايوه اصلك مش بتقول حاجه ببلاش ومدت ايدها اديله ٥٠٠ جنيه
حسن: رضا من ال*** يلا سلام ومشي على طول
رضوى: يابن الكلب واطي زي أمك

رضوى بتحب حسن بس مش اوي يعني لا بتعامله وحش ولا كيس عايزاه يمسكلها توصيل البضاعه من مكان لمكان ومن بلد لبد عشان يكون تحت جناحها و تبعده عن البيت لأن مهما كان الولد ممكن فيوم يتعافى ويأخذ حق امه بس هو رافض

في مول صغير

شروق داخل المحل وتاخد حته دهب وتخبيها وتطلع من المحل من غير مايزمر وتروح على محل ملابس تاخذ كم دريس وتدخل الفيت روم وتخبي الملابس وتحط شويه منها وتطلع وتاخد وحده عند الكاشير وتدفع حقها وروح وهكذا لغايه مترجع البيت ويكونوا امها وابوها في غرفه النوم وبتروح تمارس هوايتها بس عادل بيلمحها ويعمل نفسه مش شايفها لغايه مينزل لبنه ويدخل الحمام يستحمى وبعد كده يروح على غرفه شروق
عادل: مش عيب اللي بتعمليه
شروق: مرتبكه عملت ايه يا بابا
عادل: بصي يا شروق انا شفتك وانتي بتبصي علينا مش عيب
شروق: اسفه يا بابا مش حتتكرر
عادل:اتمنى عشان المره الجايه امك حتعرف وانتي عارفه ممكن تعمل فيكي ايه
شروق: حاضر
خرج عادل وقرر انه لازم يركز معاها اكثر مع انه معندوش مانع بس خايف لتكون تعمل حاجه اكبر

في الحاره
احمد و هند راجعين ولسه حتدخل هند البيت احمد بيديها بعبوص ويقول طريه يا بنت....
هند بعد ما خدت المفاجاه والبعبوص دخلت البيت وفضلت تعيط لغايه منامت ......
احمد بيدخل البيت والكل بيكون موجود ونجوى بتحط الغدا وبياكلو كلهم وبعد كده تلم الاكل نجوى وتخلص غسيل وتنزل شقتها وتخش تنام من التعب ...

حسن...... مع الديلر بيقضي ويرجع وهو محشش وبينام

نوسه.... في الخرابه بتكسر وتحط وتشيل وتودي وتجيب لغايه مخلصت وعملت لها زي غرفه صغيره حيس انها تقدر تقعد فيها سنه لو عايزه بس هي عملت كده عشان حاجه وحده بس..

الحاجه انها ياما شافت حد بينيك حد او زانق حد يعني مكان للسكس فهيا تطب عليهم ولو ليها مزاج او نفس بتدوق مش فارق ست راحل صغير كبير حيوان كاه يمشي وان كان سابتهم يبسطو وكده

بعد عده ايام في المحل

جابر: حاخد عوض انا وارح اخلص كم حاجه مليش نفس اسوق
رضوى: طب خد سيكا ولا حمو
جابر: حمو مجاش وسيكا سواقته غبيه نفسه
رضوى: امري لل***

....... مشي جابر وركب مع عوض
عوض:على فين
جابر: واحشني بقالك كثير بعيد
عوض: وانا فاكر عندك شغل بجد
جابر: ودا مش شغل
عوض: حنروح فين طيب بيتك مينفعش وبيتي بعيد
جابر بيفكر ومش عارف بعد شويه روح الخرابه
عوض: للدرجه دي طيب ... وراح على الخرابه بعد مركن بعيد شويه ودخلو الخرابه اللي كانت هسسس ودخلو على كبينه من الكباين ......
نوسه مستغربه ايه اللي بيعمله جابر مع حمو و قالت لما اقرب واشوف ولما قربت شافت جابر بيمص زبر حمو واللي بدوره كان بيدخل أصابعه في خرم جابر اللي واخد ٣ أصابع ....

نوسه استغربت بجد ازاي جابر كده وفكرت ان كده حتقدر تكسر رضوى او على الاقل تفش غلها... وتحركت على برع وراحت لمحل المعلمه ... المعلمه شايفه نوسه جايه ناحيتها ومستغربه
نوسه: ازيك يا معلمه
رضوى: باستغراب كنت كويسه قبل مشوفك
نوسه: وهي بتقرب وتوشوش المعلمه
نوسه: مش جابر بيخونك دلوقتي في الخرابه روحي والحقي عليه قبل ما يخلص ده معاه عيله أصغر من بنتك وبتدحك ومشيت
رضوى وهي بتغلي من جوه كانت حتطنش بس فكره شويه قالت لما اروح مش حخسر حاجه وكانت متاكده انها بتقول اي كلام بس عشان تغيضها وقالت اخد سيكا معايا عشان ممكن تكون بتكدب وعاوزه تعمل فيا حاجه.....
رضوى: يا سيكا انت يا زفت يا سيكا
سيكا: جاي جري نعم يا معلمه
رضوى: هات مفتاح العربيه ويالا ورايا ومشيت
على العربيه
..سيكا جاب المفتاح وراح ركب العربيه ودورها

سيكا: على فين
رضوى: الخرابه ....... سيكا مستغرب بس حرك على هناك واول موصلو
رضوى: انزل معايا نزلو من العربيه ودخلو الخرابه وكان في ٤ كباين وفي غرفه بعدهم راحت رضوى للأولى مفيش حد والتانيه برضو نفس الكلام وعند التالته سمعت صوت هي عرفاه كويس دا صوت جابر ونزلت دمعتها.....
بس عشان تأكدت ان جابر بيخونها بدأت تتحرك بس رجلها مش شايلاها واول مفتحت الكبينه شافت عوض فوق جابر وزبره في طيزه....... فضلت متسمره مكانها من الصدمه مش عارفه تعمل ايه .....وهنا نوسه وقفت جمبها والابتسامة على وشها فبدات تستوعب رضوى وصرخت صرخه جامده جاااااااابببرررررر........

عوض وجابر اتفزعو وقام جابر مش عارف يعمل ايه ولا يقول اي
رضوى: ياريتك كنت بتخوني مع وحده يا زباله يا متناك عالارض رجلها مش شايلاها من الصدمه
جابر: مش عارف يقول ايه ولا يعمل ايه..اسمعيني يا بس
رضوى:اسكت وما تتكلمش ابدا وبتعيط
جابر: ساكت وبينطق بالعافيه اهدي بس وانا حفهمك
رضوى: ششششششش لا كلمه وبتقوم موجهه كلامها لعوض وانت مش عايزه اشوف وشك تأني هنا
عوض: وانا مالي ماجوزك هو الخول اللي عايز يتركب
رضوى: مشوفش وشك تأني في المنطقه...... بيقوم عوض وزبره لسه واقف وبيدخله فالبنطلون وبيقول
عوض: انا مش ماشي لغايه ماخذ حقي
رضوى: حق مين وبتعاع ايه يا زباله
عوض: اشتمي براحتك ياما اخد 200 الف جنيه او اسيح للمتناك ده فكري وأبقى اعدي عليكي
رضوى: وهيا مغلوله من جابر ومن عوض عدي عليا بكره ولا اقولك سيكا حيعدي عليك بالفلوس بس حسك عينك اشوفك تاني ....ولا طز فيك وفي المتناك اللي نايم على بطنه
عوض: ماشي نيكه ب 200 الف حلوين اوي سلام
رضوى: وانت قوم يا راجلي قوم يا سبعي وغطي نفسك عشان متخديش برد واسبقيني على البيت .....
بيقوم جابر وبيمشي من سكات وسيكا ونوسه واقفين اللي كانت تدحك ومبسوطه
رضوى: سيكا روح وكأنك مشفتش حاجه من اللي حصلت وانتي يا نوسه تعالي عاوزه اكلمك
نوسه: متخفيش مش حتكلم لانه اللي حصل ولا حاجه لسى فاضل كثير اوي ودي لسه البدايه ومش مت جت صدفه وسابتها ومشيت.... فضلت رضوى مكانها مش بتتحرك ومر قدامها شريط حياتها مع جابر اللي حبته بجد وفضلت تعيط لوحدها ومتحركتش من مكانها الا بعد فين وقامت من مكانها بعد ما استجمعت قوواها وعرفت هيا حتعمل ايه تحركت عالمحل ........

في المحل
رضوى: سيكا تعالى عالمكتب
سيكا: حاضر يا معلمه ... بعد ما دخلو المكتب
رضوى: اللي شفته ميعرفوش جنس مخلوق ولا حتشوف الوش التاني
سيكا: عيب يا معلمه انا اصلا مكنتش موجود
رضوى:من النهارده حتمسك مكان عوض وجابر وخد دول .. بتفتح الخزنه وبتطلع 100الف جنيه بعد الشغل تروح بيهم لعوض وتقوله دول من المعلمه ومفيش غيرهم واعمل ما بدالك
سيكا: اوامرك يا معلمه .... بياخذ الفلوس وبيمشي
رضوى طالعه رايحه عالبيت ..... اول ما بتدخل
رضوى: انتي يا زفته يا نجوى
نجوى: نعم ياختي
رضوى: انزلي بيتك لغايه مندهلك
نجوى: بس لسه مخلصتش الغدا والاكل عالنار
رضوى: قلت انزلي يا بهيمه ... وجريت نجوى عالمطلخ تشيل مبايلها

رضوى راحت على غرفه نومها وشافت جابر قاعد على السرير

رضوى: انزل من على سريري يا نجس يا خول
جابر بينزل من غير كلام وبيقعد على الكرسي جمب السرير
رضوى: بقى انا المعلمه اللي حبيتك وكبرتك وعملتك كبير والكل بيهابك تخوني تخوني دي ارحم من اللي حصل ومن مين صبي من صبياني يا زباله وتتف عليه
جابر لسه حيتكلم
رضوى: مسمعش صوتك ليه بس تعمل فيا كده انا قصرت بأيه وتقولي مبحبش تمصي بيوضي اتاري خرمك واكلك يا ابن المتناكه يا متناك
جابر: غصبا عني
رضوى: ليه يا نغه مقدرتش عليه ولا كان أقوى منك
بص من النهارده ملكش مكان هنا بس عشان عيالي حتنام في الغرفه التانيه و الملجأ حغير كل حد فيه مضمنكش بعد كده وانسى تلمسني بعد كده يلا غور .... خرج جابر من الغرفه ولقى نجوى في وشه اللي سمعت كل كلمه تقالت ........

في الملجأ

مديره الملجأ قاعده مع رضا في المكتب
المديره: حنشوف خلال الأسبوع ده حيحصل ايه يا نفضل او يبدلونا
رضا: بزعل ان شاء *** لا وبتحضنها عشان كانت بتحبها بجد وبتعاملها زي بنتها

نهايه الجزء الخامس


الجزء السادس
دي اول قصه ليا وبحاول على قد مقدر اني مزعلش حد وعشان كده تم اعداده انجي ام حمو للقصه من تاني

الشخصيات
رضا المتسوله 24

عائله الأولى
رضوى المعلمه 46
جابر 56 زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه 24
احمد 22 في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى 49
هند22 تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش26

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه 41



سكان العماره
نوسه مسترجله تم تغير سنها إلى 28

محمود معيد الجامعه 52
صفاء 30 مراتو حتكون سكرتيره مياسه

عادل موظف 49
و شروق22 في الجامعه
وليلى40 دكتوره في الجامعه

سيكا 28 صبي المعلمه
امه دلال50 خدامه عند المعيد

حمو 29
امه انجي 53

لسه في الفلاش باك

........في المحل
رضوى: حمو خلص انت في الملجأ وعين اللي تشوفه كويس انا واثقه فيك
حمو: اومرك يا معلمه وعمري محخذلك ..... في سره انتي جيتي على حجري ....


بعد مرور ايام من اللي حصل مع جابر
......... في الملجأ .....
مديره الملجأ وهي بتودع الجميع توقف عند رضا
المديره: حتوحشوني وانتي بالزات بس متخافيش حبقى ازورك لغايه ملاقي حل واغيرك
رضا:بحزن وانتي اكثر ...وبيحضنو بعض وبتمشي المديره و بعد شويه تدخل ست بتاع 53 سنه ومعاها الطاقم الجديد وتعرف بنفسها المديره: انا المديره الجديده هنا ولازم تركزو فالكلمتين اللي حقولهم كويس النظام القديم تنسوه في نظام جديد هنا وفي خلال أسبوع حيكون في نزلاء جدد المكتبه حتتشال ويكون مكانها غرفه للي يغلط ويعصى اومري مفيش تلفزيون في الغرف كلها حتتشال التمشيه حتكون ساعه بس والاكل في مواعيد واي حد يغلط حيتعاقب فاهمين .....
الكل خايف وبيردو فاهمين .....
مديره: دلوقتي حتخشو عالدكتور يكشف عليكم لو فيكم أمراض ولا اي حاجه واللي يكون فيه مرض يتعزل وهو عنده الصلاحيه يعمل اي حاجه من غير ميرجعلي وبتمشي .....
الدكتور: انا الدكتور فلان حتروحو على اوضكم وتكملو اليوم عادي والساعه 8 بالليل حبدا الكشف وتيجولي على العياده وانتو متحمسين يلا امشووو .... وبيروح على غرفه المديره
انجي ايوا هي ام حمووو : انت متأكد من اللي بنعملو
الدكتور: اه متأكد العيال هنا كثير ومن الجنسين وغالبا كلهم وكاله والمكان مش باسمنا والاكيد ان صاحب الملجأ ميعرفش هنا بيحصل ايه بدليل ان لا انتي مديره ولا انا دكتور وهما شهرين نخلص المصلحه وحمو يرجع كل حاجه زي مكانت
انجي: كلامك مفيهوش غلط بس برضو خايفه
الدكتور: متخفيش وقوي قلبك
انجي: ماشي لما نشوف..... طيب الجماعه جاهزين ولا ايه
الدكتور: كله تمام بس العيال حتجيبيهم من فين
انجي: ملكش فيه اعمل اللي عليك وبس ويلا سيبني شويه ........ بيخرج الدكتور وانجي بتتصل على حمو
انجي: ها عرفت حتعمل ايه
حمو: منا قلتك استني اضبط الدنيا الحكايه محتاجه فلوس ورجاله يعني مصاريف وانا معنديش
انجي: بس فالح تنيك فيا شغل مخك يا كسمك انت تروح لرضوى وتقولها محتاجين فلوس نعمل صيانه في الملجا و نزيد شويه حجات تبسط النزلاء وحتديك وأبقى تف على وشي لو قالت لا
حمو: دي كانت رايحه عني ازاي تمام حبقى اكلمك ... وبيقفل السكه

و جوا الغرف
بيدخل الحرس و يشيلو التلفزيونات واي حاجه من كتب وغيره عشان تبقى الغرفه بسرير وبس

وقت الغدا
رضا ماشيه عشان تروح تاكل وتشوف الاكل رز وعدس
رضا: فين الفراخ او اللحمه
البوفيه: مفيش هو دا الاكل بس
رضا: يعني ايه
البوفيه: دي اوامر مدام انجي المديره
رضا: بزعيق هيا فاكره نفسها ايه نحن بشر .....وبتمشي رايحه لمكتب انجي بتخبط عالباب
انجي: ادخل
رضا: ممكن افهم ايه اللي بيحصل هنا
انجي: بتوقف مش فاهمه ايه اللي مش عاجبك هنا
رضا: كل قراراتك نحن مش حيوانات عشان تعاملينه كده خدتي كل حاجه وحرمتينا من كل حاجه قلنا ماشي لكن توصل للأكل دا اللي مش مقبول
انجي: وهيا بتمسح على شعر رضا انتي بقى اللي عامله فيها الكبيره ماشي وتنده على الحرس..... يدخل واحد من الحرس
انجي: خدها على غرفتها ومتخرجش لغايه ماجي ... الحارس بيسحب رضا اللي بتحاول تمنعه بس بيشيلها ويكتفها ويروح بيها على غرفتها وبيقفل الباب من برع ......

انجي تروح عند الدكتور وتقوله اللي حصل
الدكتور: لازم تشوف العين الحمره عشان نسيطر والكل يخاف ويعمل حساب
انجي: طيب اعمل ايه
الدكتور: تعالي وانا اقولك ..... ومشيو ورا بعض راح للحرس اللي كانو سته افراد قال لاثنين منهم هاتو البنت اللي في غرفه 9 عالساحه وخد الاربعه وكمل على غرفه الطعام شيلو الاكل كلو ووجه كلامه للنزلاء وانتو على الساحه يلا بزعيق .... كلهم كانو يجرو على الساحه


في الساحه
رضا ومعاها اثنين من الحرس
والكل بيوصل الساحه

الدكتور: بصو دا اول يوم لينا وانا بشوف في مشاكل والخير يخص والشر يعم ووحده من زميلاتكم غلطت وتعارض القوانين وعشان تكون عبره لغيرها عقابها حيكون قدام الكل ........
وراح مطلع عصاه من ورا ضهره وقال للحرس ينيموها عشان تتمد على رجلها ...نيموها ومسكوه رجلها وبدأ الدكتور يمدها وبعد مخلص 20 مده ... رضا بتعيط وتتألم من الوجع والكل بيبص عليها ومشاعرهم بين خوف واستعطاف ..

الدكتور: تاخدوها على غرفه من الغرف الفاضيه ومتخلوش فيها أي حاجه عاوز الغرفه فاضيه وهيا فيها ومربوطه اما انتو مفيش اكل او تمشيه النهارده يلا انصراف.... ومشيو كلهم
انجي: ايه ده كله دنا اخاف منك بقى
الدكتور: دا تمهيد للي جاي دلوقتي هم مرعوبين ومهما تقوليلهم حيسمعو الكلام
انجي: انت داهيه .. بس لازم نخلص على طول اول حاجه الذكور
الدكتور: كله في وقته حيروح والبنات على حسب الطلب
انجي:تمام

عند رضا
بتعيط وموجوعه( شكلي خلاص حموت هنا دي المعامله تغيرت 180 درجه انا مش حقدر اعيش كده الا لو رضيت بالقوانين غير كده حبهدل نفسي على مفيش انا بس اخرج من الغرفه دي حمشي جمب الحيط واقول حاضر وبس حتى مش عارفه حخرج امتى من هنا وبتحاول توقف بس مش قادره من الوجع وتزحف لغايه الباب وتخبط كثير ومحدش يفتحلها بأمر من الدكتور

في الحاره

حمو ونوسه في الخرابه
حمو: بس يا بنتي دي كل الحكايه
نوسه: لا كده مش سكتي اه انا نفسي اكسرها بس مش عن طريق ناس غلابه وملهومش حد
حمو: ليه هما كانو من بقيه اهلك ولا من بقيه اهلك
نوسه: ولو يا حمو انا مش معاك و لغايه كده انت من سكه وانا من سكه ونصيحه متوقفش في وشي عشان حزعلك
حمو: وعلى ايه بس اللي عرفتييه يتدفن هنا
نوسه: مشيت... ماشي اعتبره اتدفن

في المحل
بيدخل حمو
رضوى: كنت فين يا زفت
حمو: في الملجأ و بتابع زي مقلتيلي
رضوى: ماشي
حمو: بس في حاجه
رضوى: ايه هيا
حمو: الملجأ عاوز صيانه وشويه حاجات
رضوى:بتفتح الخزنه وتطلع 100 الف خد دول ولو عزت حاجه قولي
حمو: في سره ماشي يا بنت الوسخه ... حاضر يا معلمه طب اروح اشوف الملجأ عن اذنك
المعلمه: بص خليك اليومين دول في الملجا متجيش الا لو طلبتك .... حمو خد الفلوس ومشي

في مكان مأء
حمو:بص يا صاحبي حتجيبلي ميكروباص بسايق ويستحسن يكون مسروق ورجاله بتاع 2 او 3 ماشي
الراجل: ماشي كل ده سهل بس الفلوس نظامها ايه
حمو: عاوز كم في الحكايه دي
الراجل: على حسب الشغل ايه
حمو: حتخطفو عيال
الراجل: لا كده مش معاك يا صاحبي دي فيها سجن و مؤبد
حمو: متخافش كلو مترتب وحروق عليك وبيطلع 30 الف وده ربط كلام بيني وبينك
الراجل: متردد بس الفلوس حلوه وبتقوي الإنسان .... بيقول لحمو مش قليله 30 على الليله دي
حمو: بيطلع 10خد دول كمان كلهم ليك ويطلع 20 للرجاله ولو تمام الحكايه ليك زيهم
الراجل:طالما كده يبقا انت صاحبي وحبيبي وانا خدامك امتى عاوز تخلص وكم راس عاوز
حمو: قد ما تقدر وركز عالبنات اكثر
الراجل: طالما كده حتعمل حسابك ب عشر بواكي على الرأس يا اما بلاش من ده وبيمد ايده يرجعله الفلوس
حمو: عيب عليك ترجع الهديه وهما خمسه بس
قول بسم الل*****
بعد متفقو حمو والراجل وكل واحد مشي حمو بيكلم انجي
حمو: خلاص كل حاجه تمت والتنفيذ من النهارده
انجي: صحيح ابن بطني
حمو: لا كده ازعل نسبتي كم
انجي: صحيح انك طالع واطي لبوك 20 الف على الراس لو ولد ولو بنت الدبل
حمو:كده ابقى ابن بطنك مستنيكي بالليل لازم نحتفل بالصفقه جهزي كسك عشان حيتفشخ
انجي: جاهز من دلوقتي لو نفسك تعالى ودوق ولا عاوزني ابص برع
حمو؛ يعني هيا اول مره منتي عامله كسك سبيل يا بتعاعه السباك ولا نسيتي يوم مقفشتك
انجي: اعمل ايه ابوك اللي مات وساب كسي بناره وانا بصراحه الا نداء الكس عندي لازم البيه ويلا غور يا كسمك ......قفلت في وشه الخط وراحت للدكتور وقالت كل اللي دار بينها وبين حمو ما عادا الحته الاخيره........
في الحاره
عند سيكا وجابر في القهوه
سيكا: انت تروحلها وتستسمح منها وهي حتوافق متخفش
جابر: رضوى مستحيل دي حتى مبتبصليش
سيكا: بص يا متناك انته اسف بس دي الحقيقه انك متناك تعمل اي حاجه حتى لو وصلت انك تبوس جزمتها... اه صحيح الستات الايام دي بتحب تكون مسيطره واكيد رضوى كده يا سيدي حتى لو وصلت انها تنيكك منت كده كده بتتناك
جابر: معتقدش بس حجرب مع انها عالسرير غير اللي بتشوفه برع تماما
سيكا: يعني ايه
يعني لبوه بجد تحب تتشتم وتحب اللي يكون مسيطر وعنيف في النيك
سيكا: حتى ولو حتنجج لو عملت كده وانا مش بنيكك عشان سواد عينك كلو عشان حبي ريهام
جابر: طيب اروح انا

في بيت رضوى
رضوى راجعه من المحل وبتدخل البيت على اوضتها على طول...
جابر بيخبط الباب
رضوى: ادخل
جابر: ممكن اكلمك
رضوى: انت ايه اللي جابك تاني هنا مش قلتلك مشوف وشك تاني
جابر: لازم اتكلم ارجوكي اسمعيني
رضوى: اخلص قول عشان مش طايقه ابص عليك
جابر: ارجوكي سامحيني كان غصبا عني ضعفت وغير كده عوض قفشني وكان بيهددني
رضوى: كمان كنت فاتحها بحري انا اللي افتكرتك راجل طلعت ولا الشرموطه
جابر: بينزل على رجلها زي مقال سيكا بس رضوى رفسته
رضوى: قوم يا متناك وحسك عينك تلمسني حتى في منامك يلا برع ..... وخرج جابر وهو مش عارف يعمل ايه وراح على اوضته

غرفه احمد ... انا لازم اعمل حاجه اكثر طالما هيا بقت تمصلي بشكل يومي وخايفه لاقول لماما انا لازم انيكها وبيقوم ينزل على بيت نجوى ويخبط وتفتح هند
هند: في ايه تاني يا احمد مش كفايه اللي بتعمله
احمد: مين جوا
هند:حسن
احمد:طيب مسنيكي في الخرابه اوعي متجيش احسن امي النهارده شايطه لحالها
هند:احمد ارجوك ...... كان احمد عالسلم و خارج .... هند نزلت وراه وراحت عالخرابه ودخلو.....
وبدات هند تمص للأحمد كالعاده بس متعرفش انا احمد نواي على اكثر من كده في اللحظه دي نوسه طبعا في الغرفه اللي عملاها برج مراقبه قامت تحركت وفي بالها لازم اقفشهم اليوم واتسلى بيهم عشان كانت هايجه وغير كده بقت تخطط لحالها بعد حمو وكانو هند واحمد اول خيط في الخطه اللي هي حطاها عشان تكسر رضوى بس جم اسرع من ما توقعت .... في الكبينه احمد بيقول لفي يا هند
هند:يعني ايه الف نحن اتفقنى مص بس
احمد: مش حعمل حاجه حفرشلك بس على طيزك من برع
هند: و**** حرام عليك مش حلف
احمد: لو انا عايز اعمل حاجه كنت رحت لماما وانتي عارفه قالت ايه حخليه يركبك لو زعلتيه او اشتكى منك
هند: انا بمصلك مجبوره بس اكثر من كده انسى
احمد: حروح لامي لو ملفيتيش واقولها انك بتتريقي عليا
هند: اعملها مجبوره احسن من برضايا انا مش شرموطه
احمد: طيب حنشوف ولسه بيلف شاف نوسه في وشه اللي سمعت كل حاجه وقررت بجد تبدأ باحمد وتوقفه عند حده
نوسه: زي منتا محدش يتحرك من مكانه عشان نكون حبايب وصحاب وتقفل الكاميرا وتنزلها ...هند خايفه عشان خلاص انفضحت واتصورت كمان ... واحمد مش هامه عشان هو اللي بينيك..وغير كده امه في ظهره طبعا
احمد: اوعي من سكتي بس دا اللي ناقص نوسه الصايعه اصاحبها واتكلم معاها وبيزقها ..... بس نزل على وشه حتت قلم خلى ودانه تصفر ومع الصدمه رجع ورا هند
نوسه: ايوا كده اتخبى ورا بنت كنت عامل عليها راجل وعاوز تنيكها وامك دي حسابها معايا
احمد: خلاص اسف نبقى صحاب موافق يأ نوسه
نوسه: أخرس يا كسمك مسمعش صوتك اسفه يا هند عشان شتمت خالتك بس هيا تستاهل
هند: تمثال واقف مش بترد ومش عارفه حيحصل ايه
نوسه: اسمع انت اللي اقوله حتعمله من سكات والاا قسم بال*** وبتطلع المطوى حشرحك فاهم .....
احمد: خايف من نوسه وبدون مطوى فما بالك وهي بمطوى ... حاضر حاضر اللي تؤمري بيه حعمله بس بلاش مطوى
نوسه: راجل عاوزاك كده انتي يا هند احكيلي اللي كان بيحصل بينكم من سبوع برضاكي
هند: بتهز راسها بلا
نوسه: احكي اللي حصل بدون كدب والا حتبقي حكايه الحاره بالفيديو ده ...
هند: وبدأت تعيط وحكت كل حاجه لنوسه بدون كدب
نوسه: لا راجل دنتا حتشوف ايام سوده مني ومدت ايدها بالموبايل لهند....
نوسه: أمسحي الفيديو وثبتي المبايل هنا في وضع التصوير وروحي شوفي لو حد جه تعالي قوليلي بسرعه
هند: حاضر حاضر
نوسه: هند اوعي تعملي غير كده عشان حزعل وزعلي وحش عليكي
هند: وال*** ما يحصل غير اللي تقولي عليه
نوسه بتقرب من احمد وتديه قلم تاني غير اللي كان في البدايه
احمد: بخوف وعياط طب ليه
نوسه: كده افترى انا مفتريه... تمسكه وبتلفه عالحيط وتحط ايدها على طيزه بتلاقيه طريه ولا طيز الحريم وتنزل بنطلونه
احمد: بيحاول يتمنع منها ويرفع بس بيحس بحاجه عند رقبته فبيخاف ويثبت
نوسه: ايوه اثبت كده بس ازاي انت طري كده حضك اني مليش في الولاد
احمد: هنا تنفس الصعداء وقال خلاص قلمين وتحسيس طيز مش حاجه بس حس بحاجه كده جرحت طيزه .... وبيلف وشه شاف ددمم من فرده طيزه وفضل يعيط
نوسه: كانت علمتله بأكس ( × )على طيزه وقالت دي عشان تتعلم ما تستقواش على حد وخاصه لو بنت وملهاش ظهر .... وعشان تبقى تفهم الكلام وتحفظه كويس لفلي كده ...... بيلف احمد وهو بيعيط و اول ملف شاف نوسه لابسه زبر صناعي اسود حجمه وسط وتخين .... احمد بلاش يا نوسه والل*** حرمت مش حهوب ناحيتها تاني بس بلاش تني ** وسكت
نوسه: متخفش قلتلك مليش في الولاد بس انت حتمصه عشان الفيديو يكون حلو مص يلا
احمد: بيبكي ارجوكي ابوس رجلك مش حعمل حاجه تاني بليز بلاش يا هند يا هند
نوسه: شششششش هند مش حتعمل حاجه وانت حتمص ولا تناك اختار
احمد: بيترجى في نوسه وهيا ولا هنا لغايه ما شاف مفيش فايده ونزل يمص ....
نوسه:شاطر دا القرار الصح مص كويس ياض
أحمد: بيحاول دخل الزبر في بقه بس مش قادر ياخد غير الرأس وفضل كده شويه لغايه منوسه قالت بس خلاص....
نوسه: هند تعالي
هند: نعم
نوسه: تحبي تاخدي حقك
هند: بصت لأحمد وبكل غل لطشته ثلاث قلام على وشه واحمد مبيعملش حاجه غير انه بيعيط ...
هند: حست بقوه والسند من نوسه ... انزل بوس رجلي ولا اروح لماما نوسه و اقولها ...وانت عارف حيحصل ايه ( بتقلد كلامه ) احمد نزل من غير كلام يبوس رجلها ويترجى هند تسامحه وانه خلاص مش حيقرب ناحيتها
نوسه: بس طيزك ايه ملبن وشكلي حغير رأيي في يوم واركبك ..... قوم امشي خلاص بس وقت معوزك او هند تعوزك تسيب اللي في ايدك وتجي فاهم ولا افهمك
احمد: حاضر حاضر وبيلس ويمشي ....

( ركز شويه معايا لما قلت هند حتشيل دور فدوى حتفهم ازاي في الحته دي )
هند: متشكره اوي يا نوسه بجد انتي نقضتيني منه ومن تهديد امه..... وتخطف بوسه من شفايف نوسه على السريع
نوسه: مصدومه بس بتقول متقوليش كده عشان انتي ملكيش ذنب وكان لازم اعمل كده
هند: كنت فاكره انك حد وحش وخفت اوي لا تفضحيني بس طلعتي جدعه
نوسه: شكرا يا ستي
هند:من النهارده انتي صاحبتي عشان بجد حسيتك سند ليه ودا انا محرومه منه
نوسه: وحكون دايما في ظهرك بس متخافيش من حد وتعاليلي لو حصلت معاك إي حاجه
هند: ماشي وبتخطف بوسه تانيه وبتجري
نوسه: بنت المجنونه بس البنت تستاهل ادوقها......
حسن راجع البيت ومش عارف حيقول ايه لو امه شافته او حد من اهله بيدخل البيت وعلى اوضته على طول وقعد يعط وبقى خايف بعد ما كان عامل اسد .....

في مكان ماء

الراجل اللي اتفق مع حمو بيجمع 4 رجاله و ( فان van عربيه زي بتوع العصابات في الافلام الاجنبيه )وسايق وبيحركو ويفضلو يدورو لغايه ميشوفو بنت واقفه
الراجل: جاهزين اهي وحده لحالها تركبوها وتغموها على طول وبعد كده تربطوها بس مش عايز تهور مفيش بنت تتلمس مهما كانت مغريه....
الكل بصوت واحد تمام يا كبير ... بتوقف العربيه ينزلو ويشيلو البنت وهيا بتزعق بيكتمو بقها واول متركب تتغمى و تتربط ويعملو ده مع خمس بنات نفس الحكايه ويروحو على مخزن وينزلو .....
الراجل بيكلم حمو في المبايل حصل عندي خمس بنات ....
حمو: تمام حبقى اكلمك واقول تيجي فين ....

حمو بيكلم امه انجي
حمو: اول خمس عرايس وصلو
انجي: تمام بعد الساعه ١٢ جيبهم على هنا عشان نعرف نتصرف
حمو: شكلها حتلعب يلا سلام ....

انجي وهيا رايحه لمكتب الدكتور... وتحكيله اللي قالها حمو
الدكتور: كويس اوي الوقت اللي اخترتيه بصي البنات دول يجو على طول يخشو في غرفه لوحدهم ميضهروش اابدا لغايه الوقت المناسب عشان يكونو جاهزين ومرعوبين..
انجي: ماشي الكلام يلا نعاين اللي موجود
الدكتور: بينده على الحرس بيجي واحد منهم تجيبلي البنات بالدور وبترتيب رقم الغرفه وحده وحده
الحارس: حاضر ... ويروح يجيب اول وحده
( اللي حيحصل مع أول واحده حيتعمل مع الباقي عشان بس تفهمو ومكررش الحوار الا لو في حاجه ....

انجي بص اللي حنختارهم حنعزلهم ونخليهم لوحدهم في غرفه واللي لا نبعدهم في غرفه تانيه محدش يرجع غرفته خلاص خلال شهرين نكون خلصنا الشغل وهربنا
الدكتور: منتي عندك دماغ اهو ... الباب بيخبط وتدخل اول بنت
الدكتور: حتسمعي الكلام من غير مناهده حتعيشي غير كده حتموتي
البنت: بخوف حاضر
انجي: وحتتسالي اسأله تجاوبي عليها بصراحه عشان لو كدبتي حنعرف من الجهاز .. وبتحط حاجه كده زي اللاب توب وفيها اسلاك تحطها على جسم البنت ( مش لابتوب ولا حاجه بس شكل

انجي: اقلعي ملابسك البنت قلعت وفضلت بالستيانه والكلوت..... تقوم انجي وبتلف حواليها وتعاين في جسمها وترجع تقعد الكرسي
الدكتور: بتعرفي ايه عن السكس والنيك
البنت مستغربه : بس ردت حجات بسيطه زي الراجل ينام مع الست وتضحك
انجي: جربتي النيك او لعبتي في نفسك
البنت:والل** لا محصلش
انجي: اقلعي خالص
البنت: بخوف: والل* معملتش حاجه من دي اقسم لك
انجي بزعيق: اخلعي ملط قلت
البنت في ثانيه خلعت و غطت نفسها بايدها ...
قامت انجي وبدأت تمسك صدر البنت وتحسس عليها وبعد كده نيمتها على الطاوله ووشها تحت
انجي: افتحي طيزك
البنت: بتفتح و هيا خايفه
انجي: فضلت تبص على طيزها والخرم وراحت حاطه كريم على صباعها وحطته على الخرم اللي كان ضيق انجي تمسك فردت طيز البنت اللي كانو صغار وبعد كده تروح لكسها وعملت نفس الحاجه اللي كان لسه وكاله ..
انجي قومي البسي ..... وتنده على الحارس خدها على المكتبه
البنت : والل** معملتش حاجه و عملت كل حاجه و مكدبتش في حاجه
انجي: عارفه بس انتي حتخرجي من هنا وتروحي مكان احسن من ده..... يلا خدها وهات اللي بعدها ....

وفضلو على الحال ده مع كل البنات لغايه اخر وحده بعد الكشف كانت مفتوحه من ورا
انجي: مين اللي عمل فيكي كده
البنت: الشارع يا ابلتي
انجي: ازاي
البنت:قبل ماجي هنا كنت بنام في الشارع وكنت بتناك من ورا عشان اكل او اروق على نفسي بقرشين اصل الحياه صعبه يا ابلتي
انجي: انتي بقا خبره
البنت: وهيا تحط صباعها في خرمها الحياه صعبه وبتوسع الحجات عند الواحد ولا ايه رايك
... الدكتور طبعا حيتجنن من لبونه البنت وزبره بيعيط من الموقف
البنت: بتبص على الدكتور وكلامها لانجي حتى بصي عمو شكله محتاج اهتمام شويه ولا ايه يا عمو الدكتور وراحتله نزلت على ركبها عاوزني اهتم فيك يا عمو
الدكتور: فتح السسته وطلع زبره اه يا بنتي اصل عمو عيان...
انجي: طيب حسيبكم تهتمو في بعض

وبعد شويه تخرج البنت لانجي اللي خدتها على غرفه لحالها وترجعلها كل حاجه ومعامله خاصه وبكرة ليا كلام معاكي وخرجت ....

والحرس كانو خدو اربع منهم على المكتبه و ثلاثه على غرفه 2 وبنت وحده حيخلوها في غرفه لحالها اللي كانت مع الدكتور جوه ...


في مكتب انجي

الدكتور: حتعملي ايه مع البنت اللي متعاقبه
انجي: دي سيبها شويه عشان باين كده متعافيه ومبتخافش لازم تخاف اكثر ولا ممكن تخرب كل حاجه
الدكتور: كلام سليم طب يلا شوفي حمو فين
انجي: بتتصل وتقول لحمو يجي على الساعه ١٢ ويدخلو البنات هو واللي معاه وهي حتبعت له الدكتور ....

على الساعه ١٢ كان وصل حمو والرجاله نزلو ودخلو البنات على غرفتين ومشيوا بس حمو فضل
حمو: كده تمام شوفي الجماعه عشان نودي البنات والأولاد
انجي: حمار ومبتفهمش لسه على البنات لازم اجهزهم
حمو: واحنا مالنا ياخدوهم ويتصرفو بقى
انجي: اصبر عشان تاخذ حاجه نظيفه اسبوع او اسبوعين كده ونسلم البنات بس انت شد حيلك وكمل شغلك
حمو: ماشي ... مش يلا على البيت
انجي: لا مش راجعه حفضل هنا لغايه مظبط كل حاجه
حمو: يعني ايه مش حنيك يعني المده دي
انجي: حتنيك يا كسمك بس تعالى ورايا عشان عندي ليك مفاجئه
حمو: الل* يستر منك
انجي بتمشي على غرفه البنت اللي كانت آخر وحده معاهم وتقول لحمو خليك هنا لغايه منده عليك.... وبتفتح الباب
البنت: في حاجه يا ابلتي
انجي: بس يا بنت ايه ابلتي دي هو نحن فين
البنت: في معهد للدعاره يا ابلتي مش انتي عاوزه البنات لكده
انجي: ربن* ياخدك يا دكتور من مصه وحده جبت اللي في بطنك
البنت: وال** محصل بس بالعقل يقول كده كشف عشان أمراض ومفيش حاجه اتعملت غير كشف على بضاعتي صح ولا صح اه صح
انجي: انتي طلعتي لي من فين
البنت: يا ابلتي مخلاص بقى وانا حفيدك صدقيني بس دخليني معاكو اللعبه اصل أسرار المكان ده وتشاور على صدرها هنا .
انجي: طيب حشوف واقولك حتى نسيتيني الحاجه اللي كنت جايه عشانها
البنت: اكيد كنتي جايه عشان اهتم بيكي وبتقرب منها ولا غلطانه
انجي: انتي ايه تعلمتي كل ده فين وامتى
البنت: بتمسك ايد نجوى وتحطها على طيزها .. مش انتي شفتي خرم طيزي عامل ازاي هو ده نفسه اللي علمني وبتقرب من شفايفها وتبوس فيها وبيندمجو مع بعض فالبوس وبعد شويه
انجي: طالما كده يبقى نتبسط كلنا تعالى يا حمو ... بيدخل حمو
البنت: لا كده كتير اهتم في ثلاثه في يوم واحد كثير ويطلع مين ده
انجي: ابني
البنت: بس انا مبديش دروس ببلاش
انجي: دروس ايه يا لبوه ومتخافيش أنتي حتبقي مننا
البنت: ان كان دكه ماشي سيبيه ليا وانا حظبطه ويجيلك مبسوط
نجي: لا منا حكون معاكم واشارك
البنت: ومالو حلو التجديد برضو بس انا اللي امشي الليله وراحت لحمو ومسكت زبره ...
البنت: مش بطال وبتطلعه من البنطلون وتحركه بالراحه اقلعي يا ابلتي....
انجي بتخلع هدومها ملط
اللبنت: العبي ببزازك..... وتكلم حمو شايف امك جامده ازاي تحب تدوق
حمو: طبعا
البنت: تلاقيك دوقتهم كثير قربي يا ابله ... وبتقرب انجي.... انزلي معايا نمص للواد بينزلو سوا وكل واحده تمص من ناحيه والبنت بتلعب بصدر انجي اللي كان كبير وبتمص مع انجي البنت بتسج زبر حمو تلعب فيه وشفايفها تروح لانجي ويبوسو بعض وحمو ينزل بايده على طيز البنت ويلعب فيها وفي خرمها
البنت: مستعجل على ايه نحنا معاك
حمو: خلاص عاوز اركب
البنت: نامي على ظهرك يا ابلتي ... وبتنام انجي وتقوم البنت تنام فوقها وتقول لحمو اختار حتبدى فين عندك خرمين وكس وتاخذ بز انجي في بوقها و حمو تف على زبره وعلى خرم البنت ودخل زبره فطيزها
البنت: بالراحه عليا عشان انا مش امك
حمو: وهو بينيك احلى خرم ده ولا ايه ويرزع فيها
انجي: بتروح بيدها على كس البنت تلعب فيه
البنت: حلو اوي كملي متوقفيش دخله للآخر يا حمو
حمو: بيدخله كله لغايه البيوض ويرزع
البنت: من الهيجان عضت بز انجي
انجي: يا بنت اللبوه بتعضي ليه
البنت: زبر ابنك مالي طيزي وبتفت طيزها اكثر نيك كمان .... حمو بيرزع ويفضل شويه يرزع ويخرجه مره موحده
البنت: ليه خرجته ليه
جمو: بس يا بنت ويدخله في كس انجي
انجي: يابن الكلب فشختني
حمو: اهدي يالبوه
البنت: بتطلع بكسها على وش وتلف تواجه انجي الحسي يا ابلتي وانت قرب مني عاوزه ادوق شفايفك
حمو بيقرب ويبوسها وهو بينيك في انجي اللي مش راحمه كس البنت وبعد شويه تقوم وتقول لانجي اعملي ستايل الدوقي وتعمل انجي وتطلع عيا فوقها ..
البنت: نيك وبدل بين طيزي وطيزها وحمو بيعمل كده ويفضل يبدل لغايه مجابهم فطيز البنت ونزلو يمصون هما الاتنين .....
حمو: سلام انا بقى ومشي
البنت: ها اتبسطتي يا ابلتي
نجوى: بس يا لبوه
البنت: طب انا فين في الحوار ده
انجي: خلاص معانا
البنت:بس اكون براحتي يعني اطلع من هنا واعمل اللي انا عايزاه بس معاكي وتحت امرك
انجي: ماشي
البنت: تمام

بعد عشر ايام عند رضا الباب بيفتح وتدخل انجي

انجي: اتمنى تكوني تربيتي ولا تحبي تكملي الشهر هنا
رضا: حرمت خلاص حرمت
انجي: حنشوف تروحي تستحمي عشان ريحتك قرف وتنظفي كويس وتيجي على العياده الساعه عشره
رضا: حاضر وطلعت انجي وراها رضا راحت غرفتها استحمت وتنظفت وفضله قاعده مستنيا تيجي الساعه ١٠ بس كانت مستغربه البنت اللي معاها فين وليه الغرف فاضيه اغلبها بس طنشت ده وقالت انا مالي انا اسمع الكلام وخلاص مش عايزه ارجع تاني المكان ده

في غرفه في الملجأ كان اثنين من الحراس بيتكلموا
ح ١: اللي بيحصل غريب اوي دا الملجأ اتقلب حاله والناس


المتسوله هانم الجزء السابع

الشخصيات
رضا المتسوله 24

عائله الأولى
رضوى المعلمه 46
جابر 56 زوج رضوى وكان المعلم
ريهام موظفه في شركه 24
احمد 22 في الجامعه عيل ملوش لزمه بس عامل راجل على حس امه المعلمه

العائله الثانيه
نجوى اخت رضوى 49
هند22 تدرس في الجامعه وزميله شروق
حسن صايع وحشاش26

العائله الثالثه
مياسه مديره شركه 41



سكان العماره
نوسه مسترجله تم تغير سنها إلى 28

محمود معيد الجامعه 52
صفاء 30 مراتو حتكون سكرتيره مياسه

عادل موظف 49
و شروق22 في الجامعه
وليلى40 دكتوره في الجامعه

سيكا 28 صبي المعلمه
امه دلال50 خدامه عند المعيد

حمو 29
امه انجي 53

بعد الرجوع من الفلاش باك نرجع لأول ثلاث أجزاء ارجع اقرأ من الجزء الاول وبردو نفتكر اهم الاحداث مع الشخصيات اللي مكمله


رضا: دخلت الحاره واول مكان راحله له محل المعلمه اللي طردتها .....وبعد كده دخلت الخرابه و شافت جابر بيتناك من سيكا بس متعرفش منهم غير سيكا اللي يشتغل عند المعلمه.. ولسه متعرفش مين جابر.... وبعد كده هند جابتلها اكل..... وبعدها راحت مع ريهام بيت المعلمه واللي بدورها طردتها اول ما شافتها ....وبعد كده قابلت جابر عند باب العماره وهي متعرفوش .....ورجعت هند توديلها اكل تاني بعد مشلنا فدوى من القصه وبعد كده قررت تفضل في الحاره وتتعايش

رضوى محصلش معاها حاجه مهمه غير اللي تذكر مع رضوى واحمد ابنها اللي تظرب من العميد وقالت حتروح الجامعه تاني يوم

نجوى دخل عليها حسن ابنها ناكها غصب عنها

هند بعد موقف نوسه بقت بتذل احمد فالرايحه والجايه وبقت بتحب نوسه وتعاملهم مع بعض زي اي حبيب وحبيبته وقالت لنوسه لو عايزه طيزي تجيبيلي رضا دا طبعا كان دور فدوى بس راح لهند

حسن زي مهو دخل في مره وفضل يحسس على أخته هند وبعد كده ناك امه غصب من الحشيش طبعا هو مش في باله محاارم دا في الاول



والباقي واضح دورهم في الأجزاء الي فاتت وخاصه في الفلاش باك

فبيت رضوى
رضوى: يا زفته يلي اسمك نجوى انتي يا زفته
تدخل ريهام
ريهام:خير يا ماما
رضوى: خالتك فين
ريهام: مش موجوده مجتش
رضوى: نعم يعني ايه
ريهام: معرفش يمكن عيانه او حاجه
رضوى: طيب حسابها معايا ممكن تعمليلي القهوه
ريهام:حاضر يا ماما
احمد: بيدخل انا جاهز يا ماما طيب اغير وجايه مالك مستعجل كده

بتدخل ريهام بالقهوه وبتقول ياماما وانا نازله حعدي على خالتي اطمن عليها
رضوى والكلام مش عاجبها : ماشي بس قوليلها حسابها عندي تقيل
ريهام :عشان خاطري بلاش لو بتحبيني
رضوى: ماشي اعرف السبب بعد كده نشوف ... وبتقوم تغير عشان تروح الجامعه

فبيت نجوى
نجوى: نايمه بتخش عليها هند وبتصحيها
هند: ماما انتي عيانه اصلك نايمه من امس
نجوى: سبيني واخرجي برع
هند: طب قولي مالك
نجوى ولأول مره في حياتها: انتي مبتفهميش قلت اطلعي برع
هند مصدومه من رده فعل امها بس بتقوم وتخرج برع ....
نجوى بتكلم نفسها خلاص بقى كده كفايه اختي ضلمتني كثير وجت عليا كثير وخدت حقي وورثي حتة اللي حصل مبارح بسببها دي حتى بنتي عادي تضيع شرفها بسهوله وعشان كده لازم اتغير واكون أقوى وواجه بس بردو خايفه من رده فعلها لا تضيع البنت لازم اخذ وقتي وافكر ....
الباب بيخبط وتكون ريهام
ريهام: مالك يا خالتي هند بتقول انك عيانه
نجوى: اه شويه
ريهام: سلامتك يا خالتي
نجوى: الل**يسلمك يا بنتي بس ممكن طلب
ريهام: عيوني ليكي
نجوى: تسلمي عاوزك تكلمي امك تخليني ارتاح انا بقالي ٣ شهور بكنس وبطبخ وبعمل كل حاجه بس خلاص معدش فيني حيل
ريهام: حاضر بس هيا مش عايزه حد وغير كده محدش يستحملها
نجوى: انا مستعده اجيب اللي تستحملها
ريهام: لو كده ماشي حكلمها .. طيب انا ماشيه .....

نجوى بتنده على هند اللي بتيجي جري
نجوى: وانتي نازله ابعتيلي البنت رضا
هند: ماشي بس ليه
نجوى: اعملي اللي اقول عليه وبس يلا روحي ... خرجت هند وهيا مش عارفه امها مالها

في غرفه حسن
بيصحى وبيلاقي الحشيش خلص وبيقوم يلبس وينزل قبل لا امه تشوفه وهو نازل بيعدي على محل رضوى
حسن: سيكا خالتي فين
سيكا: مجتش ومش جايه النهارده
حسن:وده وقته وبيمشي.... اي العمل دلوقتي خليني اروح للديلر ويمكن يحن عليا .......

رضوى واحمد تحركو على الجامعه
هند نازله وراحت لرضا
هند: ازيك يا رضا
رضا: بخير
هند: ابقي اطلعي لماما عاوزاكي
رضا: لا احسن تشوفني المعلمه
هند: متخافيش مش موجوده بس روحي على طول عشان ممكن ترجع بعد ساعه ولا تنين
رضا: ماشي وتحركت كل وحده على وجهتها
رضاه بترن الجرس بتفتح نجوى
نجوى: تفضلي .... دخلت رضا نجوى تعالي ناكل الاول وبدأو ياكلو ولما خلصو نجوى عملت شاي وجت عند رضا
نجوى: عندك مانع تشتغلي خدامه
رضا: لا على الاقل يكون عندي مرتب ومكان
نجوى: بس في مشكله
رضا: ايه هيا
نجوى: حتشتغلي عند رضوى لو وافقتي طبعا
رضا بتفكر يعني حكون عندها فالبيت .. معنديش مشكله
نجوى: بس دي صعبه اوي ومعاملتها زفته
رضا: مش حتكون أصعب من اللي شفته
نجوى: ينفع اعرف حكايتك ايه
........... بتفكر تقول ولا لا
رضا: ماشي وقالتلها على كل حاجه بالظبط للآخر
نجوى: يا كل ده معليش ربن** يصبرك خلاص لو وافقت حكلمك ولو موافقتش حتعيشي هنا
رضا: مبسوطه انتي طيبه اوي وانا حبيتك .....

في الجامعه
تدخل رضوى وتروح لمكتب العميد
السكرتيره: تفضلي يا مدام
رضوى: فين الزفت العميد
السكرتيره: ميصحش كدا يا مدام
رضوى: اخرصي وراحت داخله مكتب العميد من غير متخبط حتى وكانت ليلى موجوده
رضوى: انت ازاي تمد ايدك على ابني وترفده يا كسمك
محمود: اتفضلي انتي يا دكتوره ليلى وخدي الباب فيدك ...مشيت ليلى واحمد بيبصلها باستهزاء
محمود: اتفضلي يا هانم
رضوى:اتفضل ايه وزفت ايه رد على سؤالي يا زباله
محمود:ممكن من غير شتيمه ..ابنك غلط ومد ايده على الدكتوره وكان عاوز يمد ايده عليا فخد جزائه
رضوى: ويكسركم كمان
محمود: طيب اهدي عشان نتفاهم
رضوى: ماتفاهمش مع متناك عجوز كحيان زيك دلوقتي ترد لبني كرامته وتتاسف قدام الجامعه كلها
محمود: ولو محصلش
حيحصل كده و بتقوم رضوى عشان تمد ايدها على محمود بس محمود مسك ايدها ولواها ..احمد لسه حيقوم
محمود: اقعد مكانك بغضب .... وبيوجه كلامه لرضوى انا محترمك من اول مدخلتي عند السكرتيره وانتي بتشتمي وانا ساكت ويزود يلوي ايدها اكثر
رضوى: سيبني يا كلب وبتتوجع
محمود: مش انتي عاوزه كرامت ابنك ترجع حاضر ومشي بيها على الطاوله ونيمها على وشها رفع الجلابيه اللي لبساها لفوق ونزل على طيزها جامد بكف ايده اللي صرخه صرخه الكل سمعها بس المكتب كان فيه كاتم صوت يعني محدش حيسمع
رضوى:سيبني يا حيوان وبينزل مره ثانيه على طيزها اجمد من الاول ...احمد قاعد مش عارف يعمل ايه خايف من ناحيه ومن ناحيه هو اصلا معدوم الشخصيه واللي كان يتحامى بيها عاوزه اللي يحميها
رضوى: حتروح مني فين دنت اخرتك قربت
محمود: بينزل على طيزها ٥ مرات ورا بعض ودا خلى رضوى تحس بنشوه عشان هيا بتحب العنف ..
محمود مش عاوز اسمع صوتك وكل مسمعه حتتظربي
رضوى: كسمك حتروح مني فين والل** مشحرحمك
وبينزل على طيزها مرتين جامدين... هنا رضوى خلاص حست بالشهوه وبرجوله محمود ودا اللي تحرمت منه بقالها فتره بس حبت تشوف اكثر وتستمتع بالظرب اكثر ... لفت رضوا بوشها لمحمود وتفت على وشه
بس رده فعل محمود فاجأه رضوى
محمود مسح وشه بيده وقام نزل كلوت رضوى وحشره في بوقها ونزل بنطلونه وتف على زبره ودخله كلو مره وحده في كسها وفضل يرزع فيها .. هنا رضوى مستحلتش وقالت سيبني يا حيوان بتمثل
محمود هنا ساب ايدها لان عرف هيا من اي نوع وقالها محمود: افتحي طيزك
رضوى: مش فاتحه
محمود: بيظربها على طيزها ورا بعض ... ودا خلى رضوى تفتح طيزها ... وهنا محمود شاف خرمها مفتوح بس مش قوي وتف علي ودخل صباعه البهام اللي دخل بسهوله .رضوى سيبني يا حيوان كفايه ...محمود طلع زبره وقالها تعالي مصي ..قامت رضوى اللي اول ملفت شافت احمد بيلعب في زبره من تحت الهدوم واللي لسه بتنتبه انه موجود .....
رضوى: تفو عليك راجل وعيطت غصبا عنها ونزلت ملابسها وخدت كلوتها تلبسه وفضت تعيط مكانها محمود لبس هو كمان واتصل بالسكرتيره
محمود: هاتي عصير ليمون للمدام ووجه كلامه لأحمد وانت روح مفصول شهر ... خرج احمد وفضلو ساكتين لغايه مخبط الباب وقام محمود وخد العصير وقال للسكرتيه متدخليش حد وسكر الباب وراح العصير لرضوى
محمود: اشربي
رضوى: مش عايزه زفت وبتقوم عشان تروح بيمسكها محمود استني مكانك شايفه شكلك وبيقعد وهيا كمان يفضلو ساكتين شويه
محمود: حلو الفيلم اللي عملتيه جدام ابنك لدرجه نسيت نفسي وصدقت
رضوى: ساكته مش عارفه ترد
محمود وقف وخدها من ايدها وقال يظرب على الحديد وهو حامي عشان لو خرجت مش حيدوقها تاني .. وظربها على طيزها بس بالراحه عشان يشوف رده فعلها
رضوى: من دون أي رده فعل
محمود: بيضرب اجمد شويه عجبك
رضوى: بتمسك زبره غلط ان حصل ده قدام ابني والغلط الاكبر رده فعله
محمود: خلي الكلام لبعدين عشان دا مكان شغل لو تحبي نكمل يبقى برع
رضوى: طب هات رقمك وسجلت رقمه وعدلت من نفسها ومشيت..... وهيا فالعربيه ( انا ادفن نفسي ليه منا محتاجه زبر وجابر هو اللي خاني بعد مديتلو كل حاجه

عند محمود( ايه اللي انا بعمله ده يعنو حخون مراتي واخون ليه منا بعمل كده مع ام سيكا حيحصل ايه يعني وايه الفرق

في الشركه عند مياسه

ريهام:ازيك يا صفاء
صفاء: تمام
ريهام: مياسه جوه
صفاء: اه خشي
ريهام بتمشي وتخبط عالباب وتدخل
ريهام: مياسه ازيك
مياسه: تمام ها فين الملف
ريهام: بتديها الملف بصي انا تأكدت ان عادل كان بيسرق بس مش حتعرفي تمسكي عليه حاجه الا من مبايله عشان هو مسح كل حاجه من حاسوب الشركه وغطى بس انا متأكده انو لسه عنده مسجات التحويلات على مبايله
مياسه: تمام تقدري تروحي .... بترن على صفاء هاتيلي عادل
صفاء: حاضر وتروح على مكتب عادل مدام مياسه عاوزاك
عادل: تمام
مياسه تتصل بالامن يروحو على مكتبها اول متتصل عليهم ويفضلو برع

عادل يخبط ويدخل طلبتيني مدام مياسه
مياسه: اه بس ثواني وتتصل بالامن عشان يجو
مياسه: استاذ عادل بعد مراجعه الحسابات تبين في سرقه في الشركه
عادل: وهو مرتبك اكيد لا لازم في غلط انا مراجع الحسابات كويس واول بأول
مياسه: عموما انا طلبت الشرطه وقسم التحقيق وهما في طريقهم دلوقتي وحنشوف
عادل: وليه بس منا بقولك اني راجعت الحسابات وليه ندخل الشرطه بينا
مياسه: طيب مش لما تعرف مين هو
عادل: اه صح مين
مياسه: انت يا عادل بص كده من الاخر يا تيجي سكه واتصل والغي حوار الشرطه او تروح معاهم اختار
عادل: والل** مش انا ومستعد اديكي اللاب ومكتبي كله عند وفتشي براحتك
مياسه: متأكد
عادل: طبعا
مياسه: طيب وبتتصل بصفاء ابعتي ريهام وخلي الأمن يروحو مكتب عادل ويجيبو اللاب
عادل: لحمدالل*** نقلت كل حاجه جت سليمه
ريهام بتدخل وبتقعد بعد شويه الأمن بيدخل باللاب وبيحطوه على المكتب
مياسه: خليكم هنا وتوجه كلامها لعادل حط مبايلك على الطاوله
عادل:ليه دا حاجه خاصه
مياسه: حتحطه ولا تروح للشرطه وهما يتصرفو
...هنا عادل فهم انه اتمسك ومفيش مفر ولو راح الشرطه يعني سجن و غير كده مبايله فيه صور ليلى و شروق يعني حيروح في داهيه وبفضيحه قال اعترف وخلاص
عادل: ممكن اكلمك لوحدنا
مياسه: اخرجو وانتو خليكم عالباب متتحركوش اتفضل سامعه
عادل: ايوا انا وحرجع كل جنيه خذته بس بلاش بوليس عشان عيلتي
مياسه: هات مبايلك طيب
عادل: لا مش حقدر في حاجات خاصه
مياسه: يبقى انت كده بتكدب وبتخبي سرقه اكبر
عادل: والل** لا صدقيني
مياسه: يبقى هات المبايل
عادل: مش حينفع في حاجات خاصه بجد والل* مش بكدب
مياسه: يبقى الشرطه تشوف شغلها معاك
عادل: لا خلاص بس اوعديني يكون سر
مياسه: تأكدت انه في حاجه خاصه وشيطانها الجنسي اشتغل...
مياسه: وعد بعدين انا حشوف الرسايل والبريد بس ...
واداها عادل المبايل اللي اول مخدته دخلت على الوسائط وشافت فيديو لعادل وبنت بتمصله وراحت للفيديو التاني شافته وهو بينيك واحده كبيره انصدمت وفي نفس الوقت كانت هاجت على زبر عادل...حطت المبايل على جمب واتصلت في صفاء متدخليش حد ....
مياسه: يعني عشان المليطه وعامل فيها النييك عاوز تودي نفسك في داهيه
عادل: ساكت مش بيرد
مياسه: مين اللي معاك دول اللي خايف عليهم
عادل: بتردد بس يبقى سر ارجوكي
مياسه: وعد يبقى سر الا لو كدبت
عادل* مراتي و سكت
مياسه: بلهفه مراتك انت بتتكلم جد
عادل: ساكت
مياسه: انا وعدتك قول متخفش
عادل: اه مراتي وبنتي
مياسه: بصدمه بنتك ازاي
عادل: ارجوكي محدش يعرف بالكلام ده
مياسه: سرك في بير تقدر تروح
عادل قام وعاوز ياخد المبايل ... مياسه لا تعال خده بعد الدوام
عادل: بس
مياسه: من غير بس يلا ... مشي عادل واول حاجه عملتها مياسه نقلت كل حاجه عندها

عند الديلر
حسن:المره دي بس
الديلر: لا يا حسن
حسن: بكره يكونو عندك
الديلر: لا لو عايز تعال عند البوس واسمع منه بس وفكر براحتك
حسن: تاني قلتلك لا
الديلر: اي رايك كيفك شهر كامل عندي لو جيت
حسن............. بيفكر ماشي لما نشوف
الديلر: ايوه كده واداه سجاره حشيش دي هديه مني ليك
حسن: واطي من يومك وبيمشو

عند البوس
الديلر: دا حسن اللي كلمتك عنه
البوس: اديه بضاعه وشوف شغله لو تمام نخليه معانا
الديلر: تمام...تعالى يا حسن معايا وراحو غرفه ثانيه واداه شنطه فيها كوك دي توصلها على العنوان اللي جبعته ليك واداه فرش حشيش ليك يا عم روق نفسك ومشيوا الاتنين ........

البوس بيتصل في حد حصل يا فندم حسن بقى تحت ايدي
الطرف التاني:تمام

في الحاره
نوسه في الخرابه في غرفتها المعتاده وبتفكر ازاي حتجيب رضا لهند عشان نفسها تركب طيزها ..بعد شويه بتشوف واحد داخل ساحب معاه وحده عالكبينه بتقرب منهم وتدخل على طول كانت وحده عندهم ف العماره التانيه متجوزه عندها33 سنه ومعاها واحد يجي 25 طبعا سابت الولد يمشي وراحت على شقته مع البنت وعملت الواجب وكانت دي الضحيه رقم مليون

رضوى رجعت البيت وندهت لأحمد
رضوى: اي اللي حصل منك ده
احمد: ساكت ومبيتكلمش
رضوى: ازاي تشوف حد يمد ايده على لمك ويغتصبها وتفضل قاعد لا وتلعب في زبرك
احمد: اسف
رضوى: منتا حتطلع لمين غير المتناك ابوك امشي غور من وشي وشوف خالتك فين ...يخرج احمد ويرجع مش موجوده .... رضوى: طيب غور وبتتصل في ريهام
هي خالتك فين
ريهام: عيانه يا ماما بصي انا لما ارجع اكلمك وحجيب معايا الغدا
رضوى: ماتموت وانا مالي تخلص شغلها وتروح فستين داهيه سلام

عند نجوى فالبيت
رضا: طيب انا حنزل وابقي بلغيني
نجوى: تمام يا رضا
وتخرج رضا وترجع مكانها وبتفكر فلي حصلها وتفتكر الايام اللي عاشتها في الملجأ وهي جواها غل

عادل بيخلص شغله ويعدي على مياسه وياخد مبايله واول ميوصل البيت بيمسح كل حاجه

ريهام توصل البيت وتحط الاكل وياكلو بعد الأكل
ريهام: ماما عايزه اكلمك في حاجه
رضوى: قولي
ريهام: خالتي خلاص مش حمل شغل فعشان خاطري وافقي تبطل تشتغل وهيا بنفسها حتجيب حد مكانها
رضوى: ماشي بس تجيبها النهارده وتكون صغيره وحركيه
ريهام: حكلمها دلوقتي.... وتقوم تزل تحت عند خالتها
ازيك يا خالتي
نجوى: تمام
ريهام: ماما وافقت بس عايزه الخدامه النهارده
نجوى: هي موجوده بس معتقدش توافق عليها
ريهام: ليه يعني
نجوى: اصل البنت تكون رضا
ريهام: مستحيل توافق بس انا ححاول حبقى اكلمك وطلعت فوق على شقتهم
ريهام: ماما البنت موجوده تحت بس
رضوى:بس ايه
ريهام: البنت تبقا رضا المتسوله
رضوى: انتي جنيتي ولا ايه شكلك عاوزه تشليني
ريهام: اسمعي ياما البنت كويسه بس محتاجه نظافه
رضوى:بردو مفيش انسي
ريهام: طيب انا حروح اعيش عند خالتي وانسي ان عندك بنت
رضوى: كده يا بنتي هنت عليكي
ريهام: يا ماما اعمل ايه يعني وافقي عشان خاطري
رضوى: ماشي بس اي غلطه حرميها برع الحاره
ريهام: موافقه
رضوى: بكره بعد مننزل تيجي تستحمى وتشوف شغل البيت وتنام في المطبخ
ريهام: ماشي .. وتتصل بخالتها تبلغها بالكلام

نوسه نازله ورايحه عند رضا واول ماوصلت شافت هند جايه وسلموا على بعض
هند: على فين
نوسه: عند رضا ححاول أقرب منها لجل طيزك الحلوه
هند: وحتعمليها ازاي
نوسه: حنيمها في غرفه المراقبه بس دا مش عشان طيزك عشان دا الصح على الاقل مكان مقفول عليها
هند طب يلا نروحلها..... ومشيو عند رضا
هند: ازيك يا رضا
رضا: كويسه انتي عامله ايه يا هند
هند: تمام .. بصي دي نوسه صاحبتي جايه تتعرف عليكي وحتديكي مكان تعدي فيه بدل هنا .... مبايل هند رن ورده
هند تمان يا ماما حبلغها ...... المعلمه وافقت تشتغلي عندها من بكره تروحي بعد مينزلو ورهام حتفهمك **** يعينك ومشيت ...
نوسه: انتي حتشتغلي عند الست دي
رضا: اه ليه يعني
نوسه: دي مفتريه غير انها سبب فيموت ابويا بس حيجي اليوم اللي اخذ حقي منها
رضا: معنديش حل تاني وانا كمان نفسي اشوفها مذلوله عشان معملتها ليا
نوسه: صعب انا بقالي سنين ومش عارفه اعمل حاجه
رضا: ححاول ومش حيأس
نوسه: انا معاكي لو عزتي حاجه ونحط ايدنا بأيد بعض
رضا: تمام ....ومشيت نوسه

حسن بعد ما وصل البضاعه رجع للديلر بالفلوس اللي اداه منهم الف جنيه وراح حسن على البيت واول مدخل شاف امه وهند في وشه وقاعدين بيشوفو تلفزيون

حسن راح على اوضته وحط الحشيش وافتكر لما كان مع امه بس المره دي هاج وزبره قام وكان فوعيه وقام لف سجاره ودخنها وبعد ساعتين اتسطل وقام عشان يروح الحمام شاف امه نايمه على الكنبه راح بيص على هند ملقاش هند اللي كانت نزله عند نوسه راح حسن وحط المفتاح في الباب عشان لو هند جت تخبط وراح ناحيه نجوى وبيصحيها نجوى اول ما فتحت عينها اتخضت بس حسن كان اسرع منها وقام كاتم بقها وساحبها على اوضتها وبدأ يقطع ملابسها وهيا بتحاول تمنعه بس حسن أقوى واغتصبها تاني بس المره دي نزل على وشها ومشي على اوضته .......

نجوى فضلت تعيط ومش عرفه تعمل ايه ولا تقول لمين وفضلت كده لغايه منامت


عند نوسه فالبيت
وهيا بتشوف فديوهات عادل .... دا عليه زبر حكايه بس ازاي اقوله تعال نيكني ومالو هو مش حيرفض بس انا ليه متسغلش الموقف واتسلى من ورا الحكايه دي دا روحه في أيدي واقدر اجرب اي حاجه و بسهوله هو ومراتو وبنتو حيكونو متعتي بس لازم اخطط صح

رضا بتصحى من النوم على كابوس شافت فيه رضوى وانجي والبنت قاعدين مع بعض وبيضحكو...

نهايه الجزء السابع

طبعا احب اشكر الاداره على الدمج والجزء دا شكر مني للاداره
Professor ❤️


المتسوله هانم الجزء الثامن

في بيت رضوى

تصحى رضوى وهيا هايجه من اللي حصل مع العميد وتفكر تتصل بيه بس تقول لا اتقل شويه واستحمل... طب والعمل ايه منا خلاص على اخري ومش حلعب بنفسي عمري معملتها ولا حعملها. . اتصل بنجوى تيجي تريحني... وبتتصل مره واتنين و ثلاث بس مش بترد وبعدين بقى الزفته مبتردش هيا غطسانه فين ...

جابر بيخبط على الباب
رضوى: خش
جابر: ممكن نتكلم
رضوى: انت ايه مبتفهمش جنس ملتك ايه
جابر: ارجوكي اسمعيني
رضوى: بص انا لسه على زمتك بمزاجي متخلينيش اطلق منك روح على اوضتك وانسى تكلمني تاني...
جابر نزل على رجل رضوى يبوس فيها ويترجى بس رضوى رفست جابر
رضوى: لو تموت مش حسامحك امشي من وشي
جابر: بيخرج وهو مذلول ومكسور وهو خارج بيشوف ريهام في وشه
ريهام: بردو صدتك
جابر: مش راضيه
ريهام: مش عارفه اقول ايه لا انت ولا هيا عاوزين تقولو ايه اللي حاصل
جابر: مفيش خلاف عادي زي اي اتنين متجوزين
ريهام: بقالكو اكثر من شهرين وتقولي خلاف عادي تلاقيك لعبت بديلك يا بابا يا نمس وقفشتك
جابر: مش عارف يرد بايه لا مش كده خلاف عادي وخلاص
ريهام: طيب حترضى بس اديها وقت انت عارف ماما
.......جابر بيمشي

في بيت نجوى
نجوى قافله الباب ومقضياها عياط من مبارح حتى منامتش دقيقه وتفكر تعمل ايه لازم تشوف حل وقررت تقول لرضوى يمكن تلاقي حل اة تجبر حسن ميعملش كده تاني وخدت المبايل واتصلت برضوى اللي ردت على طول
رضوى: فينك يل زفته من مبارح عيا اي ده وبكلمك مش بتردي
نجوى: اسفه بس في حاجه لازم تعرفيها
رضوى: قولي سمعاكي
نجوى:مش حينفع فالمبايل حطلع عندك لو مش حعطلك
رضوى: ماشي تعالي
نجوى: حاضر ..قامت نجوى ودخلت الحمام تستحمى وبتكلم نفسها ليه كده يا ابني ليه بتعمل فيني كده تغتصب امك وبتبكي

في اوضه هند بتكلم احمد
هند: ايه اللي عملته مع دكتوره ليلى ده
احمد: مهيا اللي شتمتني
هند: متعملش فيها راجل يس عشان انا عارفه اللي فيها و العلامه اللي على طيزك شاهده
احمد: طب ليه السيره دي دلوقتي
هند: عشان متعملش راجل على حد وحظك حلو اني مفقتلكش غير دلوقتي و استنى عقابك بس لما افكرلك قي حاجه حلوه تليق بيك يلا غور
احمد خايف ومش عارف ايه اللي مستنيه وايه اللي حتعمله معاه

في اوضه حسن

مبايله بيرن بيرد وهو لسه نايم
الديلر: حسن قوم عندك أوردر
حسن: لما اصحى بقى
الديلر: لا انت مش بمزاجك تقوم حالا وتيجيلي
حسن: طيب جاي اهووو وقفل ورجع نام نتفض للديلر

نجوى طلعت لرضوى بعد مالكل نزل من البيت وبترن الجرس ..قامت رضوى تفتح ودخلت نجوى وقعدت
نجوى ساكته مش عارفه تبدأ ازاي وتقول ايه
رضوى: انتي جايه تتصوري ولا ايه متنطقي
نجوى: بصراحه حصلت مصيبه
رضوى: مصيبه ايه انطقي
نجوى: حسن ابني وتسكت .... حسن ابني اغتصبني
رضوى: بتضحك ههههههه وانا مالي بتقوللي ليه
نجوى: معرفش معنديش حد اكلمه دا عملها مرتين مبارح وقبله
رضوى: واخيرا شفت راجل في العيله بنت الكلب ديه بس بردو انا اعمل ايه
نجوى:كلميه عشان خايفه يعيدها تاني أو يعملها مع هند ارجوكي ساعديني
رضوى: طيب خلاص حكلمه وامنعه قومي تعالي معايا عالغرفه اصلي على أخري
نجوى:بقله حيله حاضر ودخلو الغرفه ونامت رضوى على السرير وفتحت رجلها ونجوى نزلت جابت الكلوت على جنب وبدأت تلحس كسها
رضوى: ايوا كده الحسي
نجوى: بتفتح كسها وتلحس وتحرك صباعها على كسها من برع
رضوى: اه كمان دخلي صباعك في طيزي
نجوى بدخل صباعها فطيز رضوى وبتحرك لسانها على كسها ورضوى بتشد في شعر نجوى اللي راحت مدخله صباعين في طيزها وبتلفهم في خرمها
رضوى: اه وتعض كتف نجوى وهيا بتجيب وخلت نجوى تبلعه كلووو
رضوى: بلا انزلي وانا حبقا اكلم حسن
نجوى قامت ونظفت نفسها وخرجت .... رضوى طلعت مش سهل يا حسن و جبت نجوى على حجري انا لازم استفيد من الحكايه دي وبتفكر حتعمل ايه وتتصرف ازي ....

فبيت حمو
حمو: ايه ياست ماما الفلوس موصلتش لغايه دلوقتي
انجي: اسكت عني احسن لك عشان انا مش طايقه نفسي
حمو: يعني ايه الدكتور لعب بينا
انجي: منت اللي عاوز الفلوس مصري مالها الدولارات
حمو: ولا اقولك تعالى نروح فلاش باك عشان تفهم
فلاش باك

اخر يوم في الملجأ واللي كان فاضل بس اخر دفعه من البنات و بعد د مركبوهم وتحركو على الفيلا ودخلو
راجل اجنبي قاعد ومعاه بنتين اجانب والمساعد بتاع الراجل
الحوار كله بالانجليزي
الدكتور: كله تمام يا باشا
المساعد: تمام والفلوس جاهزه 5 مليون جنيه مصري
الدكتور: طيب حبقى ارجع أخدهم منك
المساعد: وليه مهيا جاهزه ..بص على انجي وحمو اه فهمتك عموما لو حصل اي حاجه تضر شغلنا انت وهم ميتين
الدكتور: عيب عليك متخفش
المساعد: ان كان كده تمام
الدكتور: سلام .... لف لحمو وانجي يلا بينا
حمو: يلا بينا ايه والفلوس
الدكتور: موجوده بس أخضر ومش حنعرف نتصرف فيها فحنرجع بعد اسبوع تكون مصري ويا دار مدخلك شر
انجي: أخضر أخضر هات انا عايزاهم كده
الدكتور هنا هنج لما سمع كده من انجي بس حمو ردله الروح
حمو: الدكتور بيتكلم صح نيجي بعد اسبوع
انجي: ولو عملو الدنيئه معانا
حمو: يا ماما دول نايمين على مليارات يعني اللي حيدفعوه يعتبر فكه يلا يا دكتور نمشي احسن يفكرونا مكدبينهم و مشيووووو وبعد موصلهم الدكتور على البيت ورجع شال الفلوس رفع المبايل واتصل ... تمام حصل والفلوس عندي
الطرف التاني: تمام خد نسبتك وفوقيهم حلاه نص مليون وابعت الاربعه على حسابي
الدكتور: علم وينفذ

عوده من الفلاش باك
حمو: طيب اتصلي في الدكتور شوفيه
انجي: مبيردش ورحتله البيت بس عزل
حمو: والعمل
انجي: مش هو مجايبك يبقى تتصرف انا ايه اللي دخلني في الحوار ده بس
حمو: حروحله البيت وقلب عليه الدنيا لغايه مجيبه
انجي: انا لو كنت فضلت في المدرسه احسن لي اعدت تقولي فلوس وملايين و نقله العمر كسمك على كسمك شورتك على كسمي انا اللي سمع كلامك وبتقوم تخش اوضتها ...

في الحاره
رضا بتقوم عشان تروح وتبدأ شغل عند رضوى وكان المفتاح معاها بعد معدت عليها ريهام وادتهولها مشيت للبيت وفتحت الباب ودخلت الشقه كانت عباره عن خمس اوض وصاله وحماماين وحده في غرفه رضوى ووحده في الطرقه دخلت تتفرج على الغرف وهيا بتفتح ثالث غرفه شافت رضوى الي كانت خارجه من الحمام وهيا ملط ... رضا سكرت الباب وخرجت على الصاله و مش عارفه تعمل ايه واكيد حتطرد ..بعد شويه كانت رضوى خرجت وهيا متعصبه
رضوى: انتي يا حيوانه ايه اللي جابك
رضا: هند قالت اني حشتغل هنا
رضوى: وتقومي تدخلي من غير متخبطي وتروحي على اوضتي
رضا: ريهام ادتني المفاتيح وقالت محدش خيكون موجود
رضوى: وانتي قلتي مهي فرصه اسرق واهرب منتي لا ليكي مكان ولا غيره صح
رضا: اسفه
رضوى: بصي مش معنى اني وافقت يعني حغير معاملتي ليكي تبقي غبيه حتعيشي وتموتي حشره فاهمه
رضا: فاهمه
رضوى: تشوفي شغل البيت وطلبات احمد وريهام وجوزي جابر وحتنامي في المطبخ ومفيش خروج من البيت الا باذني انا فاهمه
رضا: فاهمه
رضوى:يلا غوري من وشي استني بتعرفي تطبخي
رضا: لا
رضوى: امال جايه هنا تعملي ايه تلعبي ... وبتطلع تلفونها وبترن على نجوى...
رضوى: انتي يا زفته ازاي جايبه وحده مبتعرفش تتطبخ
نجوى:معلش حقك عليا و**** مكنتش اعرف
رضوى: خلاص تمشي وتيجي انتي تشتغلي ولسه حتقفل
نجوى: انا حعلمها حفضل معاها لغايه متتعلم
رضوى: حد قالك اني فاتحه معهد
نجوى: ارجوكي انا مش قادره بعد اللي حصل من ابني حسن وخلاص رجلي مش شايلاني
رضوى: يعني ابنك ينيكك وانا اشيل الليله
هنا رضا اتصدمت من اللي سمعته وقالت ازاي نجوى تعمل كده دي ميبانش عليها
رضوى: بصي عندك اسبوعين لو متعلمتش تمشي وانتي ترجعي
نجوى: حاضر اول متوصل حطلع لها
رضوى: هيا موجوده اصلا تعالي
نجوى: يا مصيبتي يا مصيبتي هو انتي قلتي موضوع حسن قدامها
رضوى: انتي اتهبلتي اكيد لا وحتى لو دي حشره لو تكلمت حفعصها وهي بتبرق لرضا بمعنى اخرصي وكأنك مشمعتيش حاجه
نجوى: طمنتيني طالعه حالا
رضوى: اللي سمعتيه لو اتعرف حموتك بعد مخلي الحاره كلها تنيكك فاهمه
رضا: فاهمه وفي سرها حنشوف الايام بينا بس ازاي نجوى تطلع كده انا لازم أحاسب عشان مبقاش في موقف الملجأ تاني

في غرفه هند
بتكلم نوسه
هند: بقولك عاوزه اعاقب احمد بس مش عارفه اعمل فيه ايه
نوسه: ليه ليكون تعرضلك دي حتكون نهايته
هند: لا بس مد ايده على دكتوره في الجامعه ودي تبقى ام شروق صاحبتي وهيا عاوزه حقها منه
نوسه: بغضب نعم دا حسابه معايا خليكي انتي برع الليله دي وهو حيجي ويقولك ان حق شروق رجع
هند: حتعملي ايه
نوسه: هو حيقولك بنفسه سلام انتي .. وقفلت واتصلت باحمد اللي رد من اول رنه
نوسه: فينك
احمد: برع
نوسه: عشر دقايق وتبقى عندي في الشقه وقفلت في وشه

احمد مرعوب عشان دي اول مره تطلبه نوسه من يوم معملت × على طيزه وكانت رجليه مش شايلاه وقال اكيد هند قالت لها ...وراح لنوسه وخبط وبعد مدخلته وكان رايح يقعد عالكنبه
نوسه: انا قلتلك تقعد يا كسمك خليك واقف
احمد: حاضر وفضل واقف
نوسه: انا مش كلمتك قبل كده وحذرتك متستقواش على حد.. تقوم تعمل راجل وتمد ايدك على ام شرق
احمد: حصل والل**مكنش قصدي وساعه غضب
نوسه:وهيا بتبعبصه ساعه غضب طيب حوريك الغضب ازاي وتنزل بنطلونه وتظربه على طيزه جامد
احمد: مش حعمل حاجه تاني ارجوكي يا نوسه
نوسه :أخرس خالص وروح على الغرفه استناني
احمد عاوز يرفع البنطلون
نوسه: لا كده وانت ملط من تحت
ومشي احمد زيةمهو وبعد شويه دخلت عليه نوسه وكان معاها موس
نوسه: نام على بطنك. .احمد نام من سكات وجت نوسه بالموس وكتبت ( **********) واحمد كان بيتالم بس ساكت
نوسه: افتح طيزك على الآخر
احمد: بلاش يا نوسه واخر مره اوعدك
نوسه لطشت احمد قلم اللي خلاه يفتح على طول قامت نوسه وحطت كريم على خرمه وعلى صباعها ودخلت صباعها كله مره وحده اللي خلى احمد يتنطر لقدام بس نوسه سحبته من رجله
نوسه: لو تحركت تاني حجيبلك راجل ينيكك زي المره ..احمد سكت وثبت مكانه وراحت نوسه مدخلها صباعها تاني واحمد بيتوجع طلعيه بيوجع
نوسه: أخرس دي لسه البدايه ياروح امك وفضلت تدخل صباعها وتخرجه وبعد شويه نزلت بنطلونها وكانت لابسه زبر صناعي متوسط بس تخين وغرقته بالكريم وغرقت طيز احمد وقالتله
نوسه: عض المخده عشان لو سمعت صوتك حذبحك
احمد: عض المخده ... نوسه بتدخل صباعين في طيزها احمد واحمد بيتوجع بس مش وجع جامد بس مره وحده حس بحاجه شقت طيزه وصرخ جامد وعنيه دمعت بس نوسه حطت ايدها على بوقه وكتمت صوته وفضلت تنيكه جامد بتاع خمس دقايق وبعد كده طلت الزبر اللي كان عليه ددمم بكاره طيز احمد...
نوسه لف ومص ددمم بكارتك يا عروسه
احمد وهو بيعيط ومتوجع دخل الزبر وفضل يمص فيه لغايه مقالتله نوسه خلاص كده انت بقيت مره وشكلها مش حتكون اخر مره يا مزه قوم يلا عشان تعرف المهمه التانيه ايه
احمد: بحزن هو في تاني
نوسه* متخفش مش حنيكك مع انك دخلت دماغي وشكلي ححب الخشن فتحت الدرج وطلعت بلوق اللي يتثبت في خرم الطيز وقالتله فنس قدامي وافتح طيزك
احمد: فنس ونوسه تحط البلوق في طيزه
نوسه: تطلع دلوقتي على بيتكم وتروح لغرفه امك وتاخذ كلوت من عندها وتلبسه تحت البنطلون وتروح مكان متروح لا الكلوت يتقلع ولا ده يطلع لو طلعته من طيزك حموتك ممكن في اي وقت اعملك تفتيش وبكره من اول الصبح تطلع لهند وتقولها اقريلي مكتوب ايه والكلوت عليك وبعد متقولك مكتوب ايه تقولها دا حق وكرامه ام شروق وبنتها وده يبقى فطيزك وتروح الجامعه بيه وتبوس رجل ام شروق قدام الكلاس وبعد كده ترجعلي ويلا سلام يا حمده ...

نزل احمد ودخل البيت وكانت رضا في المطبخ مستنيه نجوى تيجي وخرجت لما سمعت صوت الباب فكرت نجوى بس شافت احمد رايح ناحيه غرفه رضوى وهو مش عارف يمشي والفضول خلاها تروح وراه بالراحه و غير كده هي لازم تراقب كل حركه فالبيت خصوصا بعد اللي عرفته عن نجوى ... احمد كان فاكر ان مفيش حد فالبيت واللي حصله خلاه ينسى ان رضا حتكون موجوده عشان كده مسكرش الباب وراح عند دولاب رضوى وطلع كلوت احمر وقام قالع البنطلون بس قبل ميلبس الكلوت فتح طيزه وبص فالمرايه عشان يشوف ايه اللي حطته نوسه ولما شاف عيط ولبس الكلوت في اللحضه دي جريت رضا على المطبخ وخرج احمد وراح على اوضته ...رضا بتكلم نفسها اي ده في اول يوم اعرف انا نجوى تتناك من ابنها والتاني بيتناك لا شكلي حطلع باسرار كتير تخليني ارد لرضوى معاملتها ليا بس لو اعرف مين اللي عمل فيه كده انا لازم اروح وواجهه واكيد حيعترف .... لسه حتخبط لا انا استنى احسن وفي الوقت المناسب حعرف .... هنا كانت نجوى بتفتح الباب ودخلت تسلم على رضا

نجوى: بصي ياررضا ركزي معايا واتعلمي سريع سريع عشان انا مش قادره على الشغل وقدامنا اسبوعين بس
رضا في سرها اكيد منتي قادره تتناكي من ابنك بس
رضا: حاضر انا بتعلم بسرعه متخفيش
نجوى: يلا عالمطبخ ودخلو ونجوى بتقولها تعمل ايه وتديها المقادير بس

عند سيكا فالبيت وهو بينيك جابر

وهو بينيك جابر بص بقى انت لازم تعمل حاجه عشان أقرب من ريهام
جابر: ححاول بس اديني وقت
سيكا: لا كده انت بتصيع وانا مش حنيكك لغايه متعمل اي خطوه
جابر: حاضر بس بلاش موضوع متنكنيش ده
سيكا: يبقا شد حيلك ولا اقولك تروح تنزل تشتري كاميرات صوت صوره وتحطها فالبيت كله اصل رضوى بردو تستاهل ومحرومه واكيد بتلعب بنفسها ..وانت قلتلي رضا حتكون خدامه عنكدكم والبنت رضا بردو عليها حتت جسم مش خساره فيهم زبري
جابر: حاضرر بس متحرمنيش من زبرك
سيكا: اول متعمل كده ليك مني احلى نيكه يلا دربك أخضر.....
ومشي جابر وراح محل خد كاميرات وعرف تشتغل ازاي ويقدر يشوفه كل حاجه من على المبايل وعلمه ازاي يدخل الباسورد وكله وانه يقدر يدخل اربع مبايلات بس في واحد منهم يكون رئيسي ..

في المحل
رضوى متعصبه عشان حمو وسيكا مش موجودين
وببتصل
رضوى: فينك يا حيوان
حمو: معليش عيان
رضوى: طيب غور وخليك فالبيت متجيش تاني انت مرفود وقفلت في وشه .. وبتتصل في سيكا
رضوى: فينك يا زباله
سيكا: كنت بجمع الإيرادات يا معلمه وجاي حالا
رضوى: اخلص يلا وبتتصل في حسن بس مش بيرد ... وتشوف جابر جدام المحل وتنده عليه ويروحلها
رضوى: غيرلي الحجر
جابر: مستغرب اللي هو موصلتش لكده وشكلي قدام الناس
رضوى: متخفش مفيش حد هنا وعادي جوزي ويساعدني لسه مخليه مقامك كبير قدام الناس
جابر: حاضر .. ويروح يغيرلها الحجر .. وهو بيغر
جابر: مش حتسامحيني
رضوى: امشي يا جابر احسن اخلي اللي ميشتري يتفرج عليك
جابر: اتأكد خلاص انو مفيش فايده وروح ... البيت شاف نجوى ورضا سلم وهو مكمل على اوضته وحط الكاميرات في الدرج وراح على المطبخ وقال لنجوى عايز قهوه
نجوى: حاضر ثواني وابعته مع رضا ... وعملت قهوه .. نجوى: خدي دا للاستاذ جابر جوز المعلمه
رضا: حاضر وخدت القهوه وخبطت على الباب جابر ادخلي.....

رضا: اول مفتحت الباب وقعت صينيه القهوه على الارض ومصدومه بس تداركت نفسها ... اسفه يا بيه غصبا عني سامحني ارجوك متقولش لرضوى هانم
جابر: بيضحك على رضا وخوفها محصلش حاجه لمي ده وخلاص حنزل القهوه اشربها هناك وبيكمل ضحك
رضا: في سرها وبعدين مع العيله دي دا جابر اللي كان بيتناك من سيكا لا كده شكلي حعرف اعلم على رضوى ياترى مخييه اي يا رضوى انتي وريهام بس ياريت ريهام متكونش زيهم عشان انا حبيتها بجد وغير كده طيبه......
نجوى: مالك يا رضا بقالي ساعه بكلمك
رضا: مفيش سرحت في أيام الملجأ و الفرق بين جابر بيه ورضوى
نحوى: اسمها المعلمه عشان لو سمعتك حتطين عيشتك وبعدين بلاش سرحان ارجوكي
رضا: حاضر حاضر وراحو المطبخ يكملو

بيت نجوى
حسن بيصحى واول حاجه يعملها يلفله سجاره الاصطباحه ويشوف مبايله ويلاقي 20 مكالمه فايته .. انا ايه اللي بلاني بده مكنت رافض دلوقتي ايه العمل انا اقوله ان ماما مرضت وكنت معاها وكده خلاص على طاري ماما دي طلعه ملبن ولازم أكرر الحكايه وغصبا عنها عشان شكلي حبيت ال****** خليني اعلي الدماغ بقى عشان اروح للمزه ماما واغتصبها

....وبعد مايكمل سجارته ويخرج من الغرفه رايح على اوضه نجوى بس ميحصلهاش ويروح يشوفها فالمطبخ بردو مش موجوده... راحت فين دي بس اعمل ايه انا دلوقتي طالبه معايا ****** ابدل وانزل احسن ....

عند هند
بتكلم نوسه فالمبايل
هند: ها عملتي ايه
نوسه:عاقبتهولك وخدت حق ام شروق وشروق وبكره اسألي شروق بعد الجامعه وحتقولك
هند: عملتي ايه يعني
نوسه: خليها مفاجأه بكره متروحيش الجامعه بردو
هند: اصلا مش حروح لغايه الامتحانات
نوسه: طيب بكره حتعرفي بنفسك وتشكريني
هند: حنشوف و رضا حتعملي معاها ايه
نوسه: الموضوع صعب خاصه بعد شغلها عند رضوى وبردو ححاول مع انها طيبه
هند: هو انا حاكلها انا بس حدوقها
نوسه: حسب فهمي للناس رضا شايله هم كبير ووراها قصه بس محبيتش اسألها مبارح يمكن قدام شويه بس هيا للدرجه دي داخله دماغك
هند: واكثر
نوسه: حنشوف اصل المقابل مغري اوي يا روحي
هند: هههههه وحشتيني على فكره
نوسه: منتي مبارح كنتي عندي
هند:بردو وحشاني حتى وانا في حضنك
نوسه: طب تعالي
هند: هاتي بوسه عشان اجي
نوسه: مووواح
هند: مسافه الطريق يا حبي
نوسه: طيب سلام
عند حمو
حمو: ايه اللي حصل مكانش غياب يعني يعمل كده
انجي: كملت وبدل متلعب معانا لعبت فينا وبقينا قاعدين في وش بعض وماخدين بعبوص محترم
حمو: لا انا مش حسكت والدكتور ده ( حنسميه طارق عشان شكله كده مكمل معانا ) مش حسيبه حتى لو كان في بطن الحوت بس الاقيك يا طارق حتتمنى الموت
انجي: لغايه متلاقيه العمل ايه انا معنديش مليم احمر
حمو: ولا انا معيش غير ٥٠٠ جنيه
انجي: **** يخدك انت وشورتك المهببه وحتى البنت اللي كانت معانا ملهاش وجود
حمو: يعني ايه حنشحت
انجي: مكلو منك عشان تبقى تسمع كلامي تفضل مجايبك..اتصرف دلوقتي وهات ال ٥٠٠ جنيه دي عشان بعد يومين لازم ادفع الإيجار ولسه فاضل ١٥٠٠ جنيه
حمو:خدي حقوم اتصرف بفلوس.. يخرج ويتصل بسيكا

حمو: ازيك يا صاحبي
سيكا: الدخله دي وراها حاجه
حمو: ملاقيش معاك 2000 جنيه
سيكا: كان على عيني بس مفيش روح للمعلمه حتديك
حمو: المعلمه اه مش هيا رفدتني
سيكا: امتى وليه
حمو: معرفش النهارده دا حصل
سيكا:طب ليه
حمو: معرفش
سيكا: طيب سلام حشوف الحكايه ايه
....

عند حسن والديلر
الديلر: كنت فين يازفت
حسن: ليه الزعيق طيب
الديلر: لا يا بيه شغلنا مش كده لازم تلتزم في مواعيد التسليم
حسن: امي تعبت يعني اخليها تموت
الديلر: طب رد على الاقل اطلع حد غيرك
حسن: حاضر
الديلر: البوس عايزك دنتا حتتفشخ
حسن ولا مهتم ويروحو للبوس

البوس: انت فاكر نفسك شغال فين
حسن: اخر مره بس كانت حاله طارئه
البوس: لا يا بيه الكلام ده لما تكون في شركه مش هنا..مبايل البوس بيرن
الطرف الثاني: حسن يسب الشغل النهارده مفهوم
البوس: حاضر
البوس: امشي من هنا ومشوفش وشك تاني
حسن: خد بعضه ومشي
الديلر: والحشيش والفلوس اللي خدهم
البوس: حلال عليه يلا شوف شغلك وهاتلي حد يوزع بداله
الديلر: حاضر.......

في الشركه عند مياسه
مياسه: صفاء هاتيلي عادل
صفاء: حاضر ..... وتتصل بعادل مدام مياسه عيزاك
عادل: حاضر.... عاوزه اي تاني مش خلاص ...

عادل بيخبط على الباب ويدخل
مياسه: اقعد
عادل بيقعد
مياسه: بص يا عادل انت سرقتني صح
عادل: صح
مياسه: وانا سامحتك ومبلغتش عليك صح
عادل:صح
مياسه: والفلوس لسه معاك ومرجعتش حاجه والمبلغ مش قليل دول 400الف جنيه صح
عادل: صح
مياسه: وعرفت عنك سر لو اتعرف لحد برع حتروح فداهيه صح
عادل:صح
مياسه بتمد ايدها بشيك فيه مليون جنيه خد ده ليك
عادل: مش مصدق عينيه اكيد بتهزري مدام مياسه
مياسه: الشيك دا حيبقى ليك بشرط واحد بس
عادل: اللي تتطلبيه
مياسه: تتجوزني رسمي والعصمه تكون في أيدي وقبل متفكر وتقول حاجه لو رفضت تبقا اخترت السجن تقدر تتفضل ومستنيه ردك نهايه الدوام
عادل: ونستنى ليه موافق طبعا
مياسه: طالما كده وقع هنا وبتطلع ورقه من الدرج
عادل: ايه دا بالظبط
مياسه: كمبياله بمليون و ٤٠٠ الف والورقة التانيه اعتراف منك انك اختلست من الشركه مبلغ مليون ٤٠٠ وبتمد الشيك ليه
عادل: فكر شويه... وايه اللي يضمنلي انك متبلغيش عني
مياسه: مفيش ضمان وتاني حاجه لو كنت عاوزه كنت بلغت مش اقوم اديك مليون جنيه
عادل بعد موقع شكل زبري عجبك
مياسه: جدا وفي سرها دنتا حتشوف اللي عمرك محلمت بيه ... مياسه نخرج من هنا عالمأزون والعصمه فيدي سلام يا جوزي ......

عادل خارج ومبسوط اخر حاجه

في الحاره
حسن راجع البيت وهو معدي من قدام القهوه تنده عليه رضوى حسن يا حسن
حسن: ايوه يا خالتي
رضوى: ابقى عدي عليا البيت بعدين ..بس وانت فايق مش مسطول مفهوم
حسن: ماشي يعني مفيش حشيش ليه كده بس
رضوى: اسمع الكلام
حسن: حاضر ......
رضوى: خدني معاك البيت ... وبيمشو

جابر يدخل غرفه ريهام وركب الكاميرا ويخرج ويروح على اوضه رضوى وركب وحده في الغرفه ووحده في الحمام و خرج دخل الحمام وركب كاميرا وفاضل غرفه احمد والمطبخ رجع اوضته....

دخلت رضوى وبعدها بشويه ريهام ورضا حطت الاكل وتغدو بس جابر مكلش معاهم عشان يكمل تركيب الكاميرات ..ودخل غرفه احمد وحط كاميرا....
الاكل كان تحفه بصراحه
رضوى: مين اللي عمل الاكل
نجوى:دي رضا
رضوى: امال بتدكبي ليه مش عاجبك تشتغلي قولي وانا امشيكي
رضا: والل** دي اول مره
رضوى: طيب غوري من وشي وانتي ياحاجه على بيتك ...

بعد شويه كان حسن عند رضوى اللي دخلته الغرفه
رضوى: ايه اللي عملته مع امك ده
حسن: بيعمل عبيط .. عملت ايه
رضوى: مش نمت مع امك غصب
حسن: لأول مره يخاف مكنتش في وعيي حقك عليا يا خالتي مش حعيدها
رضوى: حتى لو كنت في وعيك ومالو جدع يا واد ومدت ايدها على الدرج وطلعت ٢٠ الف خد دول ليك
حسن: مستغرب بس خد الفلوس
رضوى: عاوزاك تعملها مره تانيه وعاشره كمان حتى لو نفسك رايحه لهند مفيش مشكله بس تبلغني اول بأول بكل حاجه وانا في ظهرك
حسن: ماشي يا خالتي وانا حربيهم ليك بس انتي حلي بوقي عشان انا راحل البيت وبردو عشان طالبه حشيش
رضوى: اي رايك تشتغل مكان حمو
حسن: منا قلت مبحبش الالتزام
رضوى: حخليك براحتك بس حاول تكون الصبح معايا
حسن: موافق بس مرتبي كم
رضوى: زي اللي في ايدك وفوقهم عشره
حسن اتفقنى من الصبح حكون عندك سلام يا خالتي .....
جريت رضا اللي سمعت الحوار كله وعرفت انها كانت حتضلم نجوى ونفسها تساعدها بس مفيش حل وزاد غلها من ناحيه رضوى اكثر

المشهد الاخير
جابر بيتسحب عالمطبخ عشان يركب الكاميرا وبيبص على رضا اللي عملت نفسها نايمه بعد مركب جابر الكاميرا وهو عند باب المطبخ بيتصل بسيكا
جابر: كله تمام يا حبي البيت كله كاميرات وتقظر تشوف وتسمع كل حاحه عندك من المطبخ لغرفه رضوى بس متحرمنيش من زبرك يا سيكا سلام وقفل الخط ...
فجأه كان حد بيبعبصه........

نهايه الحزء الثامن

سؤال الحلقه
نوسه كتبت ايه على طيز احمد (**********)

مين بعبض جابر(**********)



المتسوله هانم الجزء التاسع

وقفنا في الجزء اللي فات عند جابر ..
بيتصل بسيكا
جابر: كله تمام يا حبي البيت كله كاميرات وتقظر تشوف وتسمع كل حاحه عندك من المطبخ لغرفه رضوى بس متحرمنيش من زبرك يا سيكا سلام وقفل الخط ...
فجأه كان حد بيبعبصه.......
اتخض جابر وبيلف.. قامت رضا حاطه ايدها على بقه وعملت هششش وسحبته على المطبخ واول مدخلو
رضا: تحب اروح لرضوى واقولها ولا تسمع الكلام وكأني مشفتش حاجه
جابر:وهو خايف وبيرجف :بلاش رضوى وانا اعملك اللي تطلبيه وحشيل الكاميرات كلها من بكره
رضا: كده نقدر نتفاهم ومفيش حاجه حتتشال روح دلوقتي وبكره لما الكل ينزل ليا كلام معاك
جابر: حاضر وبيلف عشان يمشي بس رضا ادته بعبوص تاني وقالت ارحم حالك يا بتعاع سيكا ... جابر خد البعبوص ومشي على اوضته ومش فاهم رضا عاوزه ايه ....
رضا كده حلو اوي أسرار البيت كلها عندي وحقدر عن طريق الكاميرات اعرف أكثر وجابر بقى خاتم بس لازم سيكا اخليه في صفي بردو بس ازاي ..... لقيتها من بكره اعمل كده وهنا شافت لازم تكون شديده مع حابر وتكون شخصيتها قويه مع اللي تحت ايدها ودخلت تنام

تاني يوم الصباح
ريهام بتخش تصحي رضا عشان تتجنب غضب رضوى لو صحيت ولقتها نايمه
ريهام: اصحي يا رضا
رضا: بتفتح عنيها وتقوم حاضر قايمه يا مدام ريهام
ريهام: مدام فعينك اسمي ريهام وبس انتي زي اختي

رضا: حاضر يا ريهام
ريهام: بصي انتي تروحي تغسلي وترجعي تعملي الفطار وأهم حاجه قهوه ماما اهم من الفطار
رضا: حاضر حاجه تانيه يا ريهام
ريهام: اه تعاليلي الاوضه بعد متخلصي كل ده
رضا:حاضر ومشت على الحمام غسله وشها وراحت تعمل الفطار والقهوه وبعد كده راحت لريهام خبطت واول مدخلت عند ريهام
ريهام: بصي خدي دول ليكي وكانت ادتها كيس فيه ملابس لرضا دول شريتهملك مبارح وادتها أدوات نظافه كامله وبشكير نظيف برضو
رضا: متشكره بس ملوش لزوم كل ده
ريهام: قلتلك انتي اختي مش خدامه يلا غوري ههههه
رضا خرجت وراحت حطت الهدوم في المطبخ وكانت رضوى تنده عليها
رضوى: انتي يا زفته هاتيلي القهوه
رضا: حاضر يا معلمه وخدت القهوه وخبطت على الباب ودخلت حطت القهوه
رضا: تؤمري بحاجه يا معلمه لا غوري ..... خرجت رضا على المطبخ وبعد شويه الكل خرج يفطر ... رضا حطت الفطار وبعد مخلصو نزلت رضوى و ريهام واحمد
رضا لجابر: بص من اللحظه دي متعملش خطوه غير باذني
جابر: حاضر
رضا: انت بعد مركبت الكاميرات سيكا حيشوفهم ازاي
جابر: عن طريق المبايل بعد موصل مبايله بالكاميرات
رضا: ووصلته بالكاميرات ولا لسه
جابر: لسه
رضا: يبقا متوصلوش سيكا بالكاميرات ودلوقتي تنزل تشتريلي مبايل وتوصله بالكاميرات وحسك عينك حد غيري يخش على الكاميرات
جابر: بس كده سيكا حقوله ايه
رضا: سيب سيكا عليا بس تنزل تروح لرضوى وتقولها تخليني اروح اشتري أغراض البيت وتكلم سيكا يقابلني في الخرابه اللي كان بينكك فيها يا جبورتي
جابر اتصدم اللي هو ازاي عرفت دي
رضا: يلا روح اعمل اللي قلت عليه
جابر: ممكن سوال
رضا: اتفضل
جابر: وانتي حتستفيدي ايه من كل ده
رضا: مع انه ملكش فيه بس حقولك اصل رضوى جت عليا وعلى ناس غيري كثير فانا حزلها واشفي غليلي
جابر: فهمتك حاضر حنزل حالا ..... جابر شاف انه يكون في صف رضا احسن عشان لا رضوى راضيه تسامحه وتاني حاجه رضا لو قالت لرضوى موضوع الكاميرات حتكون نهايته وشكلها مش سهله........
رضا:ولا اقولك وتنزل ليه اتصل بيها من هنا وحطه سبيكر
جابر: بيتصل في رضوى اللي ردت عليه
رضوى: خير المتناك عاوز ايه عالصبح
جابر: في حاجات ناقصه فالبيت ورضا حتنزل تجيبهم
رضوى: متروح انت هو وراك حاجه يا متناك
جابر: رضوى اروح ازاي شكلي حيبقى ايه قدام الناس
رضوى: وشكلك حيبقى ايه لما يعرفو اني قفشتك بتخوني و راجل راكب طيزك
جابر: ساكت
رضوى: ماشي تروح رضا و حعملك مقام بس مش عارفه لغايه امتى حمسك نفسي وقفلت في وشه
رضا: هيا قفشتك مع مين
جابر: واحد كان يشتغل عندها
رضا: شكلك بتحب الصبيان .. منا بردو بشتغل عندها ولا بتحب الخشن بس ومسكت طيزه
جابر: بتوتر ومش بيرد
رضا: عموما دا مش وقته يلا كلم سيكا وقوله بعد عشر دقايق في الخرابه قدامي يلا
جابر بيتصل بسيكا...
سيكا: هلا بحبيب قلبي اللي حدلعه عشان طلع جدع وعمل اللي نفسي فيه
جابر: قابلني في الخرابه بعد عشر دقايق
سيكا: ومالو مستعجل دايما انت سلام
رضا: كده تمام بص يا جابر انت مش هاممني في حاجه تنيك تتناك مليش فيه بس لما تبيع بنتك ومراتك لغريب عشان تتناك دا يبقى عيب وتنزل على وشه بقلم خلى جابر يوصل روسيا حسابك معايا بعدين لما افوق لك دلوقتي عندي حاجات اهم ونزلت على وشه بقلم ثاني حسك عينك حد يعرف يلا من هنا وهات مبايلك لحد مترجع ... رضا كانت مغلوله من عمله جابر وخاصه بعد معرفت انه عمل كده عشان سيكا يفضل ينيكه وبرضو عشان افتكرت ايام الملجأ وايه بيكون احساس الشخص لما يتغدر بيه خاصه في موضوع الشرف ....
نزل جابر من البيت رايح يعمل اللي قالت عليه رضا

حسن كان نزل المحل عند رضوى وقاعد في المكتب مش عارف هو لزمته ايه ... رضا بتخش للمعلمه
رضا: ممكن فلوس يا معلمه عشان اروح اشتري الحجات
المعلمه: ومخدتيش من جابر ليه
رضا: عشان نزل
رضوى: خدي دول 1000 جنيه اشتري كل اللي ناقص وترجعي الباقي
رضا: حاضر ومشيت رايحه للخرابه اللي دخلت شافت سيكا هناك واستغرب
سيكا: بتعملي ايه هنا
رضا: تعالى نخش بس ثواني ... راحت لغرفه نوسه تشوف اذا كانت موجوده بس ملقتهاش ... رجعت لسيكا
رضا: تحب اقطع عيشك
سيكا: وعلى أي أساس يا معلمه رضا اصلي حترجاكي يا خدامه
رضا: بكل ثقه خدامه اه بس اللي اقدر اعمله كثير خاصه لو رحت قلت لرضوى ان سيكا مقضيها نيك في جابر ومخليه يركب كاميرات في البيت كله اعتقد ده كفايه يخليك تترفد ولا انا غلطانه
سيكا: بثقه زايده كاميرات مين ونيك مين انتي تهبلتي
رضا: جابر قال كل حاجه حتى من قبل اي قلم
سيكا: بيتبلى عليا وانا مالي
رضا: باماراه ان مبايلك مربوط بالكاميرات ..بتقول كده عشان تحاصره ويعترف
سيكا: ملوش لزوم رضوى تعرف وخلينا نحلها ودي
رضا: كده انت شاطر وابتديت تفهمني ... اللي حقوله يتنفذ من غير نقاش فاهم
سيكا:فاهم بس بلاش قطع العيش
رضا: اسمع الكلام وانا حخليك تعيش ووعد اخليك تركب رضوى
سيكا: خدامك
رضا: ريهام ملكش دعوه بيها خالص ولو حصل وعرفت انك بس سلمت عليها حسابك حيكون عسير
سيكا: حاضر
رضا: من النهارده انت تابع ليا اقولك نام تنام اصحى تصحى فاهم
سيكا: فاهم اعتبريني خدامك
رضا: حتكون عيني في محل رضوى واذني اللي بسمع بيها دبت النمله حتى
سيكا: حاضر
رضا:دلوقتي حتروح تشوف نوسه فين وتبعتها على هنا وانا حبقى اكلمك ... صحيح قبل متمشي لو فكرت تلعب بديلك بس دا حيكون عند رضوى وعليه كل اللي دار ... طلعت مبايل جابر وكانت مسجله كل حاجه دارت
سيكا: طب ليه كده
رضا: عشان انا عاوزه كده غير ان حيكون ضمان لو قليت معايا في يوم وعشان تتأكد اني مش عايزه اضرك حديك مهمه لو عملتها حخليلك كاميره رضوى تبقى تشبع بيها وتشوفها كل يوم وتظرب عليها عشره
سيكا: ماشي بس بلاش التسجيل وانا اكون خدامك
رضا: جابر حيديك كاميرات تحطها في المحل في كل حته دي مهمتك سلام كلامي انتهى اعمل بس اللي قلتلك عليه ..ومشيت رضا

فبيت نجوى
احمد بيرن الجرس وتفتح نجوى

نجوى:أزيك يا احمد عاش من شافك ادخل واقف ليهة
احمد: تمام .. هيا هند موجوده
نجوى: اه في اوضتها روحلها ...
ونزلت تروح عند رضا...
مشي احمد وخبط على الباب وهند قالت له يدخل دخل احمد وفضل واقف مش عارف يبدأ ازاي
هند: قامت قفلت الباب واقف كده ليه قول اللي عندك
احمد: نوسه بعتتني
هند: عارفه وبعدين
احمد: نزل البنطلون وكان لابس كلوت حريمي
هند: فطست من الدحك على منظر احمد .. هيا نوسه عملت كده
احمد وهو بينزل الكلوت وتبان طيزه ...اقريلي مكتوب ايه هنا .... هند بتنزل تقرأ بس شافت حاجه فطيزه قامت سحبت البلوق من طيزه اللي خلى احمد يشهق
هند شافت خرم احمد بقى كده O ..
هند: ايه دا خرمك بقى نفق دخلت صباعين اللي دخلو بسهوله .. وبتقرا مكتوب ايه وفضلت تدحك هيا نوسه ناكتك
احمد: وهو بيعيط ايوا وبيزيد في العياط
هند: خلاص يا بطه متعيطيش وبكره تتعودي وراحت بالسانها على خرم احمد اللي طلع اه ولا اجدع ممثله بورنو ...هند بتلف لسانها حوالين خرم طيز احمد اللي كان في عالم ثاني و هند دخلت صباعين في خرمه وفضلت تلحس وتحرك في نفس الوقت ودا خلى احمد يسحب راس هند ناحيه طيزه اكثر
.
احمد: ايوا كده يا هند دخلي اكثرر
هند: بتدخل صباع ثالث هو عجبك يا احمد
احمد: اه لسانك دافي
هند: اتصل على نوسه تيجي
احمد: ارجوكي كلميها
هند: مش لما تقولي كلوت مين اللي لابسه
احمد: امي كلوت امي.. نوسه قالت البسه وأفضل بيه
هند: بتتصل بنوسه واول مترد عليها تدخل اصابعها وتدخلها للآخر..احمد اه كمان يا هند كلمي نوسه تيجي
هند: عملتي ايه في الواد يا مفتريه وتلف صوابعها فطيزه
نوسه: يستاهل بس ايه رايك في المفاجأه
هند: دنتي مخذتيش حق شروق وامها بس دنتي قلبتيه بنت
نوسه: عشان يحرم
هند: طب تعالي عايزك نسيت عاوزك ليه .. وبتكلم احمد عوز نوسه ليه
احمد: عشان تنيكني
هند: سامعه دا خرمه بقى نفق وطلعت صوابعها
احمد: ليه طلعتيه
نوسه: مش حينفع عندي مشوار مهم خليه يقوم يكمل المهمه
هند: ايه تاني
نوسه : حيبقى يقولك يلا حكلمك لما اخلص باي
هند: باي ... وتكلم احمد اي المهمه
احمد: حروح الجامعه واعتذر لدكتوره ليلى وابوس رجلها
هند: غريبه الدنيا دي مش انت عملت فيها راجل قوم يا خويا روح
احمد: بيقوم يحط البلوق فطيزه ويلبس الكلوت
هند: لبستهم تاني ليه
احمد: اوامر نوسه اروح كده
هند: فطست بجد غور غور وفضلت تدحك ... احمد خرج رايح عالجامعه

نوسه تخش الخرابه وتلاقي رضا وتسحبها على الغرفه المخصصه ليها وتقفل الباب من جوا

نوسه: في ايه حصلت حاجه انتي كويسه
رضا: بدحك مالك كده اهدي
نوسه: اصلي استغرب لما سيكا كلمني وبعدين ازي تبعتيلي سيكا اكيد حيقول لرضوى
رضا: ممكن تهدي وبعدين متخافيش مش حيقولها حاجه
نوسه: وايه اللي مخليكي مطمنه
رضا: قبل مقولك انتي عاوزه تنتقمي من رضوى لموت ابوكي صح
نوسه: صح
رضا: واللي يساعدك تعملي كده
نوسه: اديله عيني
رضا: انا حعملك ده بس بطرقتي وانتي تمشي على كلامي موافقه
نوسه: مع اني مبحبش حد يتحكم فيا ويديني اوامر بس ماشي
رضا: لا تحكم ولا اوامر بس الحكايه ان موقفي اقوى منك
نوسه: وليه موقفك اقوى
رضا: اسمعي ده وشغلت التسجيل وبعد مخلص
نوسه: فهمتك خلاص بس لسه مفيش حاجه ضد رضوى عشان اخذ حقي
رضا: لغايه دلوقتي اه بس اكيد قدام حتظهر حاجه وغير الحجات اللي عرفتها وقالت على موضوع جابر واحمد وحسن مع نجوى
نوسه: انتي بتتكلمي بجد
رضا: زي مقلتلك
نوسه: بان عليها الغضب والزعل على هند طبعا عشان اللي بينهم حب ومش عارفه حتعمل ايه وتتصرف ازاي
رضا: مال وشك اتقلب كده زي ميكونو اهلك انا عرافة آن هند صاحبتك بس رده فعلك اكبر من ده
نوسه: اصل انا وهند بنحب بعض وحكت كل حاجه عنها لرضا
رضا: فهمت دلوقتي بس مفيش حاجه بادينا نعملها
نوسه: لازم الاقي حل
رضا: بس كده حتفتحي عين رضوى ودا مش لصالحنا
نوسه: يعني اخليه يغتصب هند
رضا: بصي لو انا كنت مكان هند وحيتعمل فيا كده بس حاخد حقي في الاخر حوافق من سكات
نوسه: اكيد حتقولي كده عشان متعرفيش ان دا شرف مش لعب عيال
رضا: نزلت دمعتها من كلام نوسه وافتكرت الملجأ واللي حصل لها وقالت لنوسه اصلك متعرفيش عني حاجه فلازم حتقولي كده
نوسه: وحتى لو هند لا مش عشان اهلك سابوكي او هربتي منهم وعشتي في الشارع تكوني شفتي كل حاحه وحشه ..انا زيك على فكره بس الفرق عندي بيتي وورث ابويا
رضا: بعصبيه لا اللي شفته اكثر من اللي حتشوفه هند..

وانا وعيطت .....نوسه هنا هدت شويه طبطت على رضا
نوسه: مالك احكيلي نحن صحاب
رضا: وبدت تحكي حكايتها
نوسه و رضا صعبت عليها ياه انتي شفتي كثير بس سوال قلتيلي انك كنتي في ملجأ
رضا: اه وشكلهم كده كانو بيسرحو البنات او تجاره بشر
نوسه:افتكرت حمو لما كلمها عن الموضوع .. بصي انا مش متأكده بس كانت معاهم وحده اسمها انجي
رضا: هنا عنيها كانت بتطلع شرار ومسكت نوسه من رقبتها ..انتي تعرفي انجي من فين انطقي
نوسه: بتشد ايد رضا وبتكح مالك كنتي حتموتيني
رضا: انطقي بدل مولع فيكي
نوسه: اه اعرفها دي تبقى ام حمو اللي شغال عند رضوى
رضا: بتقولي ايه ولسه حتقوم سحبتها نوسه اقعدي
رضا: سيبيني دنا حولع فيها وفي الكل يعني كل اللي حصلي بسببها
نوسه: ممكن تهدي
رضا: اهدا ازاي انتي جنيتي
نوسه: رضوى متعرفش باللي حصل وحكت كل حاجه تعرفها صدقيني حمو عمل كده من وراها
رضا: برد مش حسيبها
نوسه: نحن لازم نفكر ونهدا وانا حجيبلك قرار حمو وأمه
رضا: كده بقى حسابك تقيل يا رضوى حتى لو مكنتيش تعرفي انتي اللي سيبتي ناس حقيره تدير المكان
نوسه: تعالي نفكر في كل حاجه بالهداوه كده
رضا: بصي هاتي رقمك عشان انا لازم امشي كده اتأخرت اوي وحبقى اكلمك ونشوف حنعمل ايه
وخدت الرقم وراحت تشتري لوازم البيت

عند نجوى بتتصل في رضوى
نجوى:هيا البنت رضا فين
رضوى:نزلت تشتري حجات البيت
نحوى: تمام ماشي... هنا كانت رضا بتدخل
رضا: ست نجوى
نجوى: ايديكي فاضيه ليه
رضا: بصراحه بيني وبينك كنت عايزه انزل شويه اشم هوا وكدبت على جابر بيه
نجوى: هههههه اه لو قفشتك رضوى حتكون نهايتك.. على الاقل هاتي حاجه فيدك
رضا: هيا فالمحل ولا داريه اصلا
نجوى: شكلك حتعمري يا بنت عشان رضوى محتاجه حد يكون مش سالك
رضا: حكون مش سالكه متخفيش
نجوى: طيب يلا على المطبخ يا عفريته
رضا: ممكن اكلمك في موضوع ويبقى سر بينا
نجوى: اكيد يا رضا دنتي زي هند بنتي
رضا: بس اول حاجه تكوني صريحه معايا
نحوى: انا عمري مكدبت على حد عشان اكدب عليكي
رضا: انتي بتحبي اختك ولا بتكريها
نجوى: اكيد بحبها ومستحيل اكرها لان الكره دا لازم يكون ليه سبب ومش بالساهل حد يكره حد صحيح ان معاملتها ليا قاسيه وبتحز في خاطري بس بردو اختي
رضا: بصي يا نجوى انا كنت عاوزه اعمل حاجه ترد كرامتي ومعاملتها ليا بس دا قبل مدخل هنا واعرف حجات
نجوى: عارفه حتقولي ايه بس هيا طيبه وطبعها كده رضا: لا عشان انا عايزه ادمرها
نجوى: انتي تهبلتي وتقوليها في وشي انا لازم اقولها عشان تطردك من الحاره صحيح بنت شارع ورضوى كان معاها حق
رضا: اه معاها حق زي مكان ليها الحق تقول لحسن يعمل اللي عمله معاكي تاني بدل متوقفه عند حده
نجوى: بصدمه انتي بتقولي ايه وايه اللي حسن عمله معايا
رضا: مع انك متستاهليش بس حقولك مش عشانك عشان هند بس
نجوى: مالها هند انطقي
رضا: رضوى قالت لحسن يرجع ينيكك ومش حتمانع لو عمل كده مع هند وحتبقى في ظهره
نجوى: مش عايزه تصدق الكلام انتي بتكدبي وعايزه تخربي بيني وبين اختي انا لازم اقول لرضوى
رضا: براحتك بس روحي اوضه حسن حتلاقي مبلغ يمكن ١٥ او ٢٠ وبردو لو نزلتي المحل حتشوفي حسن هناك وبيشتغل معاها ... بس قبل متعملي كده تعالي نفكر لو الكلام طلع صح حتكوني في صفي واحاول احمي بنتك من حسن ولا مع اختك ويروح شرف بنتك
نجوى رجلها مش شايلاها وقعدت على الكرسي وبتكلم رضا بنتي حتروح مني
رضا: يبقى صدقتي كلامي
نجوى: عشان دي مش غريبه على رضوى بس انا برضو حتاكد ولو كلامك طلع صح انا معاكي
رضا: المشكله الوحيده عندي دلوقتي نحمي هند ازاي ومش حينفع نقولها
نجوى: ارجوكي احمي بنتي وانا ابقى خدامه تحت رجلك
رضا: بتطبطب عليها متخافيش بس ثواني وتطلع مبايل جابر وتتصل بسيكا
رضا: سيكا تفتح عينك في المحل كويس ولو رضوى او حسن حد منهم طلع تبلغني على طول فاهم
سيكا: خلاص ياما فاهم لما ارجع البيت بقى يا ماما
رضا: كده انت شايف شغلك صح
سيكا: ماشي يا ماما عشان مشغول دلوقتي ... بتقفل وتتصل بنوسه ...
نوسه: مين معايا
رضا: انا رضا تعالي على شقه رضوى
نوسه: انتي جنيتي ازاي حد يشوفنا
رضا: تعالي متخافيش مل حاجه سيكا بيراقب
نوسه: جايه بعد شويه رم الجرس وفتحت رضا ودخلت نوسه اللي استغربت وجود نجوى
رضا: بصو بقى نحن الثالثه هدفنا واحد ازاي نحمي هند من حسن وانا عندي فكره بس حتعتمد عليكي يا نوسه وموافقته نجوى طبعا
نوسه ونجوى: في وقت واحد ايه هيا
رضا: تروح تعيش مع نوسه
نجوى: انتي بتقولي ايه
رضا: بعصبيه اسمعو انتي وهيا انا مش محتاجه حد منكم واعرف اخذ حقي بتفسي فتسمعو الكلام وتنفذو اللي بقوله بالحرف من غير نقاش لا انتي من بقيه اهلي ولا انتي ولا هند حتى فاهمين
نوسه: اهدي يا رضا
نوسه: اهدا ازاي وانا شرفي راح بسبب رضوى واهمالها وتفكيرها في الفلوس بس ...وتوجه كلامها لنجوى. وانتي تحبي يتعمل في بنتك زي متعمل فيكي حاضر امشي بس لو فتحتي بقك بكلمه حكون مولعه فيكي
نجوى خافت بجد وتأكدت ان رضا بتقول الحقيقه نوسه: خلاص قولي ونحن ننفذ
نجوى: حاضر معاكي ومش حعترض على حاجه بس بنتي تحميها
رضا: نوسه هيا هند بتحبك بجد
نحوى: اتصدمت من الجمله بس متكلمتش
نوسه: اه وانا كمان وكلمت نجوى: بصي يا خالتي انا و هند بنحب بعض وانا مستعده احميها حتى لو حسن ابنك يعمل دا معايا بس ميجيش جمب هند عشان ساعتها حيموت على ايدي
نجوى: مش عارفه تفرح ولا تزعل طب والعمل
رضا: هيا هند بترفضلك طلب
[ ] نوسه: لا الا حاجه وحده بس.. وشافت نجوى. اني أقرب منها
نجوى: هنا قامت بغضب بتقولي ايه انتي عاوزه تضيعي بنت وتقولي ححميها
رضا: شدتها استني يا نجوى لو عايزه بنتك تبقى سليمه وانا قلت اللي اقوله يمشي بمعنى لو اطر حد فينا يتناك حيتناك مفهوم
نجوى: مفهوم بس بلاش بنتي
نوسه: حاضر بلاش هند
رضا: حتعرفي تقنعي هند تعيش عندك
نوسه: على حسب
رضا: على حسب ايه
نوسه: بصي معليش يا خالتي انا لازم اقول عشان نعرف نتصرف انا وهند بنحب بعض بس وال** مجيتش ناحيتها لا من قدام ولا من ورا ولما طلبت اعمل معاها من ورا وافقت بشرط
رضا: ايه الشرط
نوسه: انتي الشرط
رضا: انا ايه مش فاهمه
نوسه: هند بتميل للبنات وانتي عاجبتها بعد مشافتك في الحاره وكان شرطها عشان اقدر افتح طيزها انها تكون معاكي
رضا: موافقه بس تقوليلها شرطك تعيش معاكي وان نجوى حتوافق
نجوى: بعني تحمي بنتي من حسن وتقومي تفتحيها انتي
نوسه: بنتك عمرها محتتجوز عشان بنتك بتحب البنات فأنا ححافض على شرفها عشان لو غيرت رأيها فيوم لكن حسن ابنك ال** العالم حيعمل ايه .. نجوى اقتنعت من كلام نوسه ....
رضا: لنجوى حديكي كميرات تركبيها في كل حته في شقتك وانتي يا نوسه اتصلي بهند وخليها تتطلع عندك
نوسه: ليه
رضا: عشان انا حطلع كمان واعمل اللي نفسها فيه وانتي يا نجوى معليش اعملي الغدا النهارده ولو حد جا قولي انك بعتيني لهند تحت واتصلي بيها عشان انزل ..... مشيت نوسه راحت لشقتها
رضا: وهيا بتدمع ومكسوفه من نجوى واعملي لحسن االي عاوزه احسن من الغصب
نحوى: بس ده ابني
رضا: مهو احسن من الغصب
نحوى: حاضر حعمل كده ...وتحركت رضا عشان تطلع لنوسه بس وهيا خارجه شافت جابر طالع
رضا:جيت في وقتك هات المبايل..وبعد مخدته تنزل تشتري 20 كاميرا عشان لو احتجت منهم حبقى اخدهم منك بعدين .... ومشيت طلعت فوق عند نوسه

في الجامعه
احمد بيدخل على الكلاس اللي كانت فيه ليلى وخبط
اجمد: ممكن ادخل
ليلى: انت مش مرفود ايه اللي جابك
اجمد: جاي اتأسف على اللي حصل مني ودخل نزل على رجل ليلى ويبوسها وليلى مستغربه والكل زيها وفي شويه من اللي كان يضحكو عليه وشروق اخر انبساط قام احمد ومشي من غير اي كلمه ومشي وهو حزين

في الشركه
عادل عند السكرتيره صفاء ...مدام مياسه موجوده
اه ادخل لها
عادل: بيخبط ويدخل
مياسه: اتفضل يا جوزي
عادل: بكلمك من امبارح مبترديش عليا ليه
مياسه: بتدلع عليك هو حرام
عادل: ودخلتنا ايه مش حرام برضو متتعملش وخلاص انتي مراتي ورسمي ....مياسه بتوقف وتروح لعادل اللي كان قاعد وقعدت قدامه وبرجلها راحت على زبره تلعب فيه
مياسه: صح حرام بس انت عندك اتنين مراتك وبنتك مش حتغلب يعني
عادل: انسي حكايتهم وكأنك معرفتيش
مياسه:حاضر وتحرك رجلها اكثرر على زبره مش انا نسيت أسألك سحبت الفلوس ولا لسه
عادل: سحبتها قبل مجي على الشركه وحولتها على حسابي
مياسه: طيب طلع مبايلك وحولهم تاني على حسابي مش بس هما تحول مليون ٤٠٠ كلها
عادل: نعم انتي حتشتغليني ولا شايفاني برياله
نوسه: عيب عليك تقول كده على نفسك كده انت جوزي وراجلي بس بالعقل كده مش انا اديتك من سيوله الشركه فلازم ارجعهم عشات اكمل الشغل وتاني حاجه فلوسي وفلوسك ايه
عادل: لا العبي غيرها ولو حتسجنيني حدفع الفلوس واطلع ولو على حكايه مراتي وبنتي مفيش دليل يلا يا كسمك وبالليل جاي ادخل يا لبوه
مياسه: بتمثل الحزن حاضر
وبيخرج عادل وهو مبسوط عشان اتجوز مياسه وفلوس مياسه

في الحاره
حسن في المكتب وبيفكر هي رضوى ليه بتعمل كده ولي عاوزاني اعمل مع امي كده وانا مالي اصلا اشغل بالي ليه بس ماما حسابها عسير دا ال****** طلع حكايه شعور جميل وانت بتنيك بنت وتشوف عياطها وتترجى فيك وفضل يتخيل نفسه بيغتصب كذا بنت من اللي يعرفهم لغايه مفاق من سراحتنه وراح لرضوى
حسن:خالتي انا ماشي الدماغ طالبه حشيش
رضوى: روح خلاص بس من بكره تيجي عشان تبدأ الشغل اللي بجد
حسن: حاضر بس مفيش مواعيد
رضوى: مفيش مواعيد وطلعت ٣٠ الف خد دول ليك ومن بكره حفهمك شغلك حيكون ايه
حسن: احلى حاجه فيكي انك بتقدري
رضوى: طب يلا روح... مشي حسن وراح للديلر
حسن: ازيك يا واطي
الديلر: طالع عليك يا جحش
حسن: بيطلع الفلوس ادامه وبيده ٥٠٠٠ جنيه خد دول حساب الحشيش اللي اديتني لشهر كامل ودي الالف جنيه
الديلر: ياراجل من فين كل ده
حسن: اصلي اشتغلت في مكان محترم ومن غير مواعيد
الديلر يسهلك

فبيت نوسه بعد مكلمت هند وقالتلها تطلع عشان محظرره ليها مفاجئه

هند: بتخبط وتفتح لها نوسه
نوسه: جاهزه
هند: جاهزه بس ايه المفاجئه
نوسه: جوه حتعرفي و راحو على الاوضه وكانت رضا قاعده
نوسه: هيا دي المفاجاه
هند: عملتيها ازاي
نوسه: هيا برضو نفسها فيكي بس عندها شرط
هند: اعملها اي حاجه
نوسه: لما نخلص حتقولك
هند: تمام اخيرا يا رضا دنتي جننتيني من يوم ما شوفتك
رضا: وانا ملكك بس جنس من غير حب
هند: انتي كده فاهماني وراحت على السرير قلعت ملط وقعدت
قلعت رضا ملط بردو وقعدت على حافه السرير وفتحت رجلها وقالت لهند مش نفسك فيه يبقا تعالي بين رجلي
هند نزله بين رجل رضا
رضا الحسيلي كسي
هند نزلت تحت وشافت كس رضا اللي كان مليان شعر و بدات تلحس بلسانها اللي كان يتحرك على كس رضا وتحاول بيدها تبعد شعر كس رضا وطلعت بايدها على صدر رضا اللي كان كبير ومكمله لحس من برع وبتشفط شفارت كس رضا اللي لاول مره بدأت تحس بهيجان رجعت رضا براسها ورا وهيا مستمتعه ودا خلى هند تعض زنبورها بالراحه وتحط لسانها عليه وتبدأ تحرك لسانها وتشفط شفارات كسها
رضا لأول مره تنطق حلو يا هند متوقفيش وتشد راسها على كسها وهند مش راحمه كس رضا وبتشفط تاني وتف عليه وبايدها تروح توزع التفه على كسها وتظرب على زنبورها هنا رضا مبقتش مستحمله دخلي صباعك ياهند
هند: بدحك دي استو يا نوسه وعييزاني افتحها وتكمل لحس
نوسه: دخلي متخافيش رضا مش بنت .. وهنا هند دخلت صباع والتاني وبقت تلحس واتحرك صباعها ...
نوسه نزلت عندن طيز هند وفتحتها..وقالت اعتقد ده من حقي
هند: فداكي ... نوسه بدأت تلحس خرم هند اللي مش راحمه رضا وكانت دخلت تلاث صوابع وبتنيك فيها جامد لغايه محست رضا انها بتجيب حركي اكثر يا هند حجيب وهند بقت بتنيك في رضا اسرع لغايه مشدت راس هند ونزلت على وش هند
هند: اي ده انتي صعبتي عليا
رضا: ساكته وسرحانه
نوسه: بتحاول تدخل صباع بس هند قالت لها لا مش النهارده تعالي الحسيلي... وكملو مع بعض لغايه منزلت هند وارتاحت وبعد مخذو راحه
نوسه: هند بتحبيني
هند: ودا سوال اكيد يعني بحبك
نوسه: طيب تيجي تعيشي معايا هنا ودا برضو شرط رضا
هند: وماما حتوافق يعني وثاتي حاجه ازاي اسيب ماما لحالها
رضا: محن الثلاثه في نفس البنايه وامك حتوافق بس انتي وافقي
هند: ان كان كده تمام

عند مياسه: عادل داخل البيت بعد مخبط فتحت مياسه وعادل دخل وقعد
مياسه: جاي بدري يعني
عادل: قلت اخذ الليله من اولها عشان ورايا دخله... واه صحيح انا حكون المدير وانتي تقعدي فالبيت
مياسه: بتضحك جامد طيب على مهلك وشوف كده فتحت الشاشه وكان فيه فولدر مكتوب عليه عادل والعابي وشغلت فيديو ليه هو بنته
عادل: متسمر مكانه
مياسه: بالظبط كده...

نهايه الجزء التاسع
❤️ professor



الجزء العاشر
وقفنا الجزء اللي فات عند مياسه في بيتها
عادل: قلت اخذ الليله من اولها عشان ورايا دخله... واه صحيح انا حكون المدير وانتي تقعدي فالبيت
مياسه: بتضحك جامد طيب على مهلك وشوف كده فتحت الشاشه وكان فيه فولدر مكتوب عليه عادل والعابي وشغلت فيديو ليه هو بنته
عادل: متسمر مكانه
مياسه: بالظبط كده...انت فاكر انك ممكن تتدحك عليا وتعمل فيها راجل تبقى غلطان من هنا ورايح تسمع الكلام وتنفذ ودا عشان مقلبش عليك
عادل: طب ليه انا عملت فيكي ايه
مياسه: عشان سرقتني.. اسمع طلع مبايلك وحول المبلغ كامل لو عايز اسامحك ونفتح صفحه جديده
عادل: منتي ممكن تبلغي عني بعد كده
مياسه: طول ما بتسمع الكلام انت في امان ودا وعد
عادل: بيطلع المبايل ويحول المبلغ كامل..بتوصل رساله لمياسه بالتحويل
مياسه: كدا نقدر نتفاهم تروح بيتك وتشوف حتقول لمراتك عن جوازنا ازاي عشان حتجيبها هيا وبنتك تعيشو هنا ...
عادل: انتي كده عايزه تخربي بيتي
مياسه: متخفش ولو مش حتعرف انا حتصرف واقولها واقنعها كمان
عادل: ودي حتعمليها ازاي
مياسه: ملكش فيه الا صحيح هيا اسمها ايه
عادل: اسمها ليلى وبنتي شروق
مياسه:تمام حتكلمها ولا اكلمها انا
عادل: حكلمها انا اول حاجه
مياسه: طيب عندك يومين عشان انا نفسي تدخل عليا
عادل: وايه دخل ده في ده
مياسه: حتعرف بعدين يلا اتكل على بيتك ..قام عادل وهو مش عارف حيقول لليلى ازاي بس قرر انه يقول كل حاجه حصلت واللي يحصل يحصل

في بيت نجوى
هند: ماما كنت عاوزه اقولك حاجه
نجوى: قولي
هند: انا قررت اروح اعيش عند نوسه
نجوى بتمثيل: يعني ايه تعيشي عندها
هند: ماما وافقي عشان خاطري
نجوى: اعملي اللي يريحك ومشيت على اوضتها... نجوى بتكلم نفسها روحي يا بنتي واحمي نفسك من رضوى وحسن وانا حشيل عنك ولازم اعمل لحسن اللي عايزه برضاي عشان اخفف على نفسي

هند جهزت حاجتها و راحت لاوضه امها اللي كانت سرحانه وحضنت امها وقالت لها حبقى ازورك
نجوى: متجيش تاني هنا وانسي امك وقامت طردتها من البيت وقفلت الباب ... هند طلعت لنوسه وهيا بتعيط عشان امها طردتها
نوسه: طيب خلاص شويه وحترضا عنك تلاقيها بس زعلانه عشان حتسيبيها
هند:بس دي طردتني يا نوسه ...
نوسه: حضنتها وكانت حتقولها الحقيقه بس سكتت

في بيت نجوى

حسن داخل البيت وراح على اوضته بس مر على هند الأول اللي كانت مش موجوده دخل اوضته وولع سجاره عشان يعمل دماغ ويروح لأمه بعد ساعه كان عمل دماغ هنا دخلت عليه نجوى ... ممكن نتكلم
حسن: اتفضلي
نجوى: اللي حصل منك كان غلط بس انا خلاص مش ممانعه ده بس بلاش تعمل كده غصبا عني اديني وقت بس وانا اكون ليك وتعمل اللي عايزه بس محتاجه شويه وقت
حسن: ساب اللي في ايده وقام قرب من نجوى وسحبها من شعرها ولزقها في الحيط .. ومين قالك اني عاوزك تهيئي نفسك أو ترضي عني أو حتى توافقي ونزل على وشها بقلم بقى تروحي لخالتي وتشكيني عندها ونزل بقلم تاني
نجوى: بتحاول تتفادى ظرب حسن ليها وبتعيط بلاش كده يا حسن خلاص حخليك تعمل اللي نفسك فيه بس بلاش ضرب
حسن: انا بستمتع كده وقطع ملابس نجوى ولفها وفضل يضرب طيزه ونجوى فضلت بدون اي رد عشان خلاص مفيش اي مفر
حسن سحب نجوى ونزلها لتحت مقابله زبره وطلع زبره وفضل يظرب زبره على وشها بس نجوى من غير رده فعل ودا خلاه يفقد متعه ال****** وبغضب لو فضلتي كده حموتك
نجوى: عاوزني اعمل ايه طيب
حسن: قاوميني ولا حفضل اضرب فيكي
نجوى: وليه كده وانا حملعك كل حاجه بس بدون ظرب جسمي مش حيستحمل
حسن نزل بقلم على بزازها خلاها تصرخ وتقوله حاضر حاضر و بتدت تقاومه بس مش تمثيل بجد وحسن بيظرب زبره على وشها وهي بتحط ايدها وتمنعه ودا خلى حسن يتجنن ويحس بمتعه وسحبها من شعرها جامد افتحي بوقك ونجوى رافضه وبيظربها جامد على بزها وهنا تفتح بوقها وحسن يحشر زبره جوا بوقها بس نجوى عضت زبره من غير قصد عشان كانت حتتخنق
حسن: يا بنت اللبوه ومسكها من رقبتها جامد دنا حموتك وفضل خانقها ونزل فيها ظرب وسابها راح للمطبخ وجاب حبل ورجع مسك ايدها وربطه ورا ضهرا وربط رجلها وساب بقها عشان يستمتع بصوتها خلاها قاعده وحط زبره عند بقها وهيا مش عايزه تفتح بس مسك رقبتها ودا خلاها تفتح بقها وحشر زبره تاني وضل ينيكها من بقها وهيا بتتمنع بعد شويه طلع زبره وحطه بين بزازها وفضل ينيك بزازها
حسن: من النهارده كل يوم في من ده ...
نجوى بتقوامه ومش حاسه باي هيجان قام حسن نيمها على بطنها وبل زبره بعد متف عليه وتف على كسها ودخله للآخر ونجوى بتقوام وترفس برجلها اللي مربوطه وتتحرك بالعافيه و حسن يضرب طيزها وينيك دنتي كسك نار وبينيكها اسرع وقام فتح طيزها وتف ودخل صباعه اللي كانت ضيقه .. نجوى لا يا حسن اعمل اي حاجه الا طيزي
حسن: اخرسي وفضل يدخل صباعه اللي كان بمثابت زبر كبير من ضيق خرم نجوى قام شالها حسن وقلبها على ضهرها ودخل زبره وفضل ينيك فيها ويفعص في بزازها ويمصهم هنا كانت نجوى نزلت من زبر حسن اللي ينيك فيها ( ممكن حد يقولي ازاي نزلت وهي مش مستمتعه حقولك البنت أو الست وخاصه الست ممكن تنزل اربع مرات واكثر وأنت متعرفش بس دول ميكونوش نفس الاورجازم orgasm دي اللي بتيجي بميه كثيرر وممكن تيجي بس من غير ميه على حسب جسم البنت وصحتها + نوع الاكل فنجوى نزلت بس من غير متعه )
حسن قام قالب نجوى تاني وجاب الحبل وربط رجل نجوى فالسرير شل حركتها وراح جاب كريم وفتح طيزها وحط شويه على الخرم وبصباعه حط على الفتحه من جوا بعد مدخله وشال شويه وحط على زبره كامل (عشان لو غرق خرمها وزبره وهو ضيق مش حيدخل وحيتزفلط الزبر) وحط زبره بالظبط على الخرم وفضل يزقه بالراحه لغايه مدخل اول راسه بس مش الرأس كله وطبعا نجوى بتعيط وعايزه تقاوم لاكن مربوطه هنا حسن قام مدخل زبره مره وحده وثبت وهوا داخل وبعد دقيقه بدا ينيك فيها جامد ونجوى حتموت وبعد دقيقتين من الرزع طلعه زبره ونزل على طيزها نجوى اللي كانت تعيط وميته قام حسن وساب نجوى
حسن: بنتك فين
نجوى: بتعيط طردتها من البيت
حسن: ليه وراحت على فين
نجوى: عايزه تعيش عند نوسه فطردتها
حسن: ايه انا تمثال فالبيت يعني ايه تعيش عند نوسه وقام نزل رايح لنوسه وساب نجوى مربوطه

وصل حسن عند شقه نوسه وفضل يخبط جامد.. هند اتخضت بس نوسه قالت لها متخفيش وخدت المطوى وخبتها في جيبها وراحت تفتح الباب
حسن: هند فين
نوسه: جوه
حسن: اندهي عليها وخليها تجيب حاجتها معاها
نوسه: طب ادخل على مقولها تجهز ..اول مدخل حسن نوسه طلعت المطوى وحطتها على رقبت حسن ولزقتها في الحيط.. اسمع انت ملكش دخل في هند وحسك عينك تجي ناحيتها عشان ساعتها حسلمك رقبتك في ايدك سامع
حسن: سامع يا نوسه سامع بس كده انتي غلطتي وبينا حساب
نوسه: امشي وملكش دعوه بيها واللي تقدر تعمله اعمله وسحبته زقته برع الشقه ...
هند: احسن حاجه عملتيها في الصايع ده بس ده ممكن يمسكني في اي وقت
نوسه: حكون معاكي متخافيش
........

فبيت رضوى
جابر بيدخل رضا على سستم الكاميرات رضا بتدخل لجابر
رضا: اسمع ركب كاميرا عندك وحتدي سيكا العدد اللي هو عايزه وأنا حشيل منهم لما اعوز خبيهم في الدولاب
جابر: حاضر...
رضا علمني ازاي استخدم المبايل و الكاميرات..وفضل يعلمها جابر لغايه معرفت كل حاجه وحملت الواتس وكله

بتخرج رضا تروح المطبخ و بعد شويه تدخل ريهام وتروح اوضتها بعد متسلم على رضا وترغي معاها ...
بعد شويه تدخل رضوى وتنده على رضا
رضا: نعم يا معلمه
رضوى: حطي الاكل هيا ريهام وصلت
رضا: ايوه يا معلمه كلمهم جوه
رضوى: طيب يا زفته حطي الاكل ونادي عليهم على ما اغير ....
رضا: حاضر ومشت راحت لريهام اللي قالت لها جايه بعدين احمد اللي قال مش عايز وبعده جابر اللي جا وراحت تحط الأكل وهما بياكلو
ريهام: ماما ممكن طلب اخير
رضوى: لا مش موافقه ورضا حتفضل في المطبخ
ريهام: ازاي عرفتي ان دا طلبي
رضوى: عشان بنتي وفهماكي وقلبك ده حيودينا في داهيه
ريهام: ماما حرام في اوضه فاضيه ومهما كان دي بنت
رضوى بعصبيه: قلت لا سديتي نفسي وقامت على اوضتها
احمد قاعد وزعلان على حاله وهو بين ان الموضوع عجبه خاصه اللي عملته هند ونفس الوقت نفسه ينيك بس مفيش حد متاح جدامه ويكون بعيد عن نوسه وبعد شويه تفكير وصل لرضا هي خدامه وملهاش حد ولو اتكلمت امه حتوقف في صفه بس ازاي بعد موقف الجامعه مع العميد وقال لازم يروح يعتذر وقام يروح لأمه.... احمد بيخبط
رضوى: مين ...انا احمد يا ماما
رضوى: تعالى خش.... دخل احمد
احمد:ماما انا اسف على اللي حصل
رضوى: قصدك ايه انك طلعت ديوث وانت شايف راجل بيعتدي على امك وكان شويه حيركبها وتلعب بزبرك دا اللي اسف عليه
احمد: ماما انا مش كده مش ديوث بس معرفش ايه اللي حصلي ساعتها
رضوى: وعاوز ايه دلوقتي
احمد: تسامحيني عشان انا مش كده
رضوى: طيب مسامحاك وحصدق انه حصل غصبا عنك
احمد: بيروح لرضوى ويحضنها.... انا مستعد ابينلك اني مش كده
رضوى: بترفع حواجبها حتبينلي ازاي
احمد: حبينلك اني اقدر انيك اي بنت ومش ديوث
رضوى: بتدحك ومين قالك ان الديوث مش بينيك اذا كان الخول اللي بياخد فطيزه بيقدر بينيك حتى اسأل ابوك
احمد: ومال ابويا في ده
رضوى: ابوك كبير وفاهم وحيعلمك .. محبتش تقضح جابر
احمد: طيب ازاي اعمل ده واثبتلك اني مش ديوث
رضوى: مش محتاج يا احمد بس يوم ما كان راجل بيعتدي عليا كنت لازم تقوم وتظربه حتى لو كان أقوى منك حتى لو معملتش كده مش تلعب في زبرك وهو مقلعني و بينيك فيا ... بص يا احمد انت ابني وانا عايزاك تكون راجل وف ضهري وتحميني واتمنى تكون كده وحتى لو كان اللي حصل يومها في مكتب العميد مش غصبا عنك اتمنى تغيره ...
احمد حاضر ماما انا عايز اتجوز
رضوى: بقى دا كله عشان تقولي عايز اتجوز ومالو خلص جامعتك واجوزك ...
قام احمد وباس رضوى على رأسها ومشي وهو بيفكر لغايه متجوز لازم انيك رضا ودي اصلا ملبن

رضوى بعد كلامها مع احمد افتكرت العميد وقالت تتصل بيه رنت عليه
محمود: ايوا مين معايا
رضوى: انا رضوى ام احمد
محمود: انتي لسه فاكره
رضوى: معليش مشغوله بس
محمود: ماشي
رضوى: ينفع نتقابل
محمود: تمام
رضوى: خلاص حكلمك على ٦ ونتقابل بس فين
محمود: شوفي اي مكان بعيد عن الناس
رضوى: خلاص حبعتلك عنوان تيجي عليه
محمود: تمام

جابر نزل وقابل سيكا عشان يديه الكاميرات
سيكا: خد الكاميرات من جابر اللي كان شويه وحيموته .... انت غبي ازاي قفشتك وازاي تجيب اسمي
جابر: دا اللي حصل اعمل ايه
سيكا: تعمل ايه عاجبك كده دلوقتي بقينا تحت رحمه خدامه ويا عالم حتعمل فينا ايه
جابر: متخفش هيا عايزه رضوى بس
سيكا: بيزقه غور من وشي

عند نجوى فالبيت
حسن: بيدخل وهو متعصب بيروح يفك نجوى
بصي حسك عينك بابك يتقفل
نجوى: حاضر
حسن: إنما نوسه دي حسابها عندي هيا والسنيوره هند
نجوى: خافت ليعمل حاجه في بنتها وقالت لازم تقول لرضا
حسن: ولع سجاره حشيش ونجوى جت تخرج بس حسن سحبها من شعرها وناكها تاني

في بيت حمو
انجي:ها عملت ايه
حمو لسه ملهوش أثر حتى البنت فص ملح وداب هما الاتنين
انجي: والعمل ايه دا بكره موعد الإيجار ومفيش غير ٥٠٠ جنيه بس
حمو: سيبك من الإيجار دلوقتي وبعدين دي شقه المعلمه لو كانت عايزه حتطردنا من زمان وسيكا هو اللي بيستلم من البواب فحتصرف مع سيكا واضبطها بس انا متأكد ان الحكايه كلها عند الدكتور وهو اللي لهف الفلوس
انجي: لا ذكي بكسمك مهي باينه زي الشمس قلتلك خلينا في شقتنا لغايه منحلص كل حاجه بس اقول ايه
حمو: حلاقيه اوعدك
انجي: مع انك متستاهلش بس تعالى نيكني انا على اخري
حمو: وده وقته وقام ومشي
انجي: كسمك عيل واطي وتروح تجيب خياره تنيك نفسها انا لازم اشوف حل عاوزه زبر حقيقي ...

سيكا في المحل بيركب الكاميرات وبعد مخلص راح دخل مبايله على سيستم الكاميرا وفاكر نفسه رضا مش حتعر عشان جابر مقلوش اصلا ان ممكن رضا تعرف وراح على بيته
في بيت رضوى

عند رضا بتدخل الحمام وتفتح الدش تتصل بنوسه
رضا: عملتو ايه
نوسه: هند عندي خلاص بس نجوى طردتها
رضا: حركه حلوه من نجوى
نوسه: وحسن جا على هنا ياخذ هند بس انا هددته بالمطوى وفضل يتوعد لي
رضا: وهو ممكن يعمل حاجه
نوسه: دنا حشرحه
رضا: تمام تعرفي توصلي لبيت حمو وانجي
نوسه: اه بس مش دلوقتي نهدا شويه عشان نعرف نخطط صح ونظرب رضوى اللي لغايه دلوقتي مفيش حاجه تخلينا نزعلها حتى مش نكسرها وحتى لو وصلتي ليهم مش حتعرفي تعملي حاجه فاسمعي كلامي واستني
رضا: ماشي انا لازم افكر بحاجه تخليني اقدر اخذ حقي من كل شخص
نوسه: لازم نبدأ ونفكر
رضا: انتي واثقه فيا
نوسه:اكيد طبعا واثقه
رضا: طيب لو اطلب حاجه تعمليها
نوسه: بصي يا رضا انا افديكي بروحي
رضا: طيب افكر وارجعلك سلام انتي ... وقفلت الخط وطلعه من الحمام وراحه عند ريهام وفضلو يرغو في اي كلام

رضوى بتبعت العنوان لمحمود اللي كان عباره كافيه بس كافيه غالبا ميكون فيه حد ونزلت تحركت على الكافيه ......
ووصلت الكافيه استنت محمود اللي دخل عليها وسلم وقعد
رضوى:تتكلم انت ولا انا اتكلم
محمود: مش لما اعرف انتي عاوزه ايه
رضوى: اتكلم انا طالما كده بص من الاخر كده عاوزاك عالسرير
محمود: انا عارف بس ليه انا بالذات وممكن تعملي ده مع أي حد وغير وجوزك موجود من الاساس
رضوى: انا وجوزي شبه منفصلين عن بعض وانا ست محرومه بس مفيش حد يملى عيني لكن انت عملت كده
محمود: ماشي بس انا متجوز وبحب مراتي يعني مش عاوز اي مشاكل
رضوى: ولا انا اللي حيكون بينا سرير وبس
محمود: بس انا مش زي اي راجل لي اطباع بحبها في الست
رضوى: زي ايه يعني
محمود: انا ماستر وبحب اللي تكون معايا سليف
رضوى: وايه دول يطلعو مين
محمود: انا بحب اكون مسيطر ومطاع واللي معايا تكون زي الكلبه
رضوى: بردو مش عارفه ايه اللي بتقوله وايه يعني كلبه منا انسانه
محمود: طلع مبايله وفتح فيديو من موقع اتفرجي وتفهمي ...
رضوى: يالهوي اي ده انا صحيح بحب العنف بس مش كده وشكلك شايفني شرموطه انا غلطانه من اساسا واللي حصل عقابه حيكون كبير
محمود بكل هدوء: حسيبك تفكري وعندك لغايه بكرا وتردي عليا وسحب المبايل ومشي من غير كلام ...
رضوى فضلت تفكر توافق ولا لا وبعد كده مشيت

في مكان ماء داخل شقه
الدكتور ( اللي بقى اسمه طارق وحيكون دوره مهم من السلسله التانيه ) بيتكلم في المبايل
ايوا انا لغايه امتى حفضل محبوس كده
الطرف الثاني: محدش قالك اتحبس بس انت خايف من حمو وانجي
طارق: حمو قالب الدنيا عليا ناس بلغوني بكده
الطرف التاني: بص اعمل اللي يريحك بس حسك عينك تجيب اسمامينا في اي حاجه
طارق: طب مسافر برع
الطرف التاني: انت تهبلت ومين حيمسك الشغل وبعدين انت اصلا كده كده لازم تروح تشوف الشغل والبضاعة اللي حنستلما وتسلمها للبوس
طارق: حاضر حعمل كده
الطرف الثاني: قوي قلبك ومتخفش من حتت عيل زي حمو
طارق: انا عندي حل اخلص على حمو وانجي وارتاح
الطرف التاني : لا مش عايزين ددمم بس انا حقولك تعمل ايه هيا البنت فين ( البنت اللي كانت معاهم وحيكون اسمها سهى وبردو حيكون ليها دور في السلسلهالتانيه)
طارق: موجوده
الطرف الثاني: خلاص حكلمها انا وافهمها تعمل ايه
طارق: نفسي افهم هيا ليه لحد دلوقتي معانا و وحمو وانجي لا
الطرف الثاني: عشان حمو وانجي كلاب فلوس وممكن يغدروا بس سهى لا وكمان ممشيا الشغل كويس
طارق: طب ليه كشفتو نفسكم قدامها
الطرف التاني: عشان تعرف ان كل حاجه بتوصل لينا واللي يلعب من ورانا نهايته بتكون واقفه على ختم وعشان تكون واثقه
طارق: فهمت خلاص
الطرف الثاني: طيب حكلمها وانت حبعتلك الموعد امتى تروح تخلص ومتخفش من حمو وانجي سهى حتظبطهم وتقفل الخط

في مكان ماء داخل شقه
سهى نايمه وبنت تعملها مساج.. مبايله بيرن بترد على طول
الطرف التاني: اخبارك الشغل ايه
سهى: ماشي تمام والسنتر زباينه بتزيد
الطرف الثاني: حلو ركزي عشان عندك مهمه تعمليه ولو تمت ليكي حلاوه كويسه
سهى: من غير حلاوه خيركم مغرقني
الطرف الثاني: حتروحي لحمو وانجي عالعنوان الجديد ولازم تقنعيهم بان اللي حصل كان لعبه من الجماعه الأجانب وطارق برع البلد وبيحاول يلاقيهم ويرجع الفلوس فاهمه
سهى: بس كده دي سهله اوي واعتبروها تمت
الطرف الثاني: الجزء اللي بعده هو الأهم تشغلي حمو وانجي عندك
سهى: بس الزباين بتدور على حد صغير وانجي فاضلها شويه وتموت وحمو اشغله ايه ده
الطرف الثاني: اتصرفي عشان طارق مش عارف يتحرك وحمو بيدور عليه عندك اسبوع تخلصي الحكايه دي اسبوع ويوم طارق حيخلص عليكم انتو التلاته مع اننا مبنحبش الدم وليكي ١٠٠ الف جنيه لو خلصتيها سلام

سهى اعملها ازاي دي بس فيها موتي لازم اتصرف وبتكمل المساج

في مول شروق تمارس هوايتها و تدخل محل وتسرق حتتين اساور وتخبيهم في كلوتها ولسه حتطلع يمسكها موظف الأمن وياخدها على المكتب
شروق: سيبني يا حيوان
الراجل: احترمي نفسك دا احسن لك
شروق: ممكن تقول انا بعمل ايه هنا
الراجل: انا شايفك وانتي بتسرقي
شروق: محصلش
الراجل: حنشوف ده مع البوليس
شروق: بتعيط بوليس ليه معملتش حاجه
الراجل:قولي ده في البوليس لما يجو باخدوكي خليكي مكانك راجعلك وقام قفل المكتب من برع ...

عند عادل فالبيت
عادل مع ليلى في غرفه النوم
ليلى: مالك كده مش على بعضك
عادل: مفيش بس شويه شغل
ليلى: عليا انا قول يا حبيبي
عادل: بصراحه في مصيبه حصلت
ليلى:وهيا مفزوعه حصل ايه انطق
عادل: من فتره كده وانا باخذ مبالغ من الشركه لغايه متمسكت
ليلى: وبعدين ايه اللي حصل وكم المبلغ ده
عادل: مليون ٤٠٠ جنيه
ليلى: يالهوي والفلوس دي فين وحيعملو معاك ايه
عادل: يا اتسجن او تسامحني مدام مياسه بس بشرط
ليلى: شرط ايه متنطق
عادل: اتجوزها
ليلى: قول كده بقى عايز تتزوجها وعامل الحوار ده
عادل: وا** لا ومفيش اي حوار دا اللي حصل
ليلى: طلقني ورح لها وتتنازل عن كل حاجه البيت والعربيات عشان لو فرضت كلامك صح تقدر ترجع الفلوس وخلاص بس انت نجس عاوزها هيا
عادل: الفلوس مش معايا خلتني ارجعهم وتسامحني وبعد مرجعتهم قالت على شرطها
ليلى انت تطلقني وتروح تعيش حياتك معاها..... وهنا مبايل عادل رن
عادل: ايوا يا شروق
شروق: بابا الحقني
عادل: في ايه
شروق: تعالى وحفهمك بس بسرعه ارجوك
عادل: طيب ابعتي العنوان وانا جاي
ليلى: مالها شروق
عادل: مش عارف بس بتقول الحقني وحروح اشوفها
ليلى: لا خليك ملكش دعوه بينا وبكره ورقتي اتكون موجوده وخدت العنوان منه بعد مبعتته شروق ونزلت ركبت عربيتها ووصلت واتصلت بشروق
ليلى: انتي فين وفي ايه خضيتيني
شروق خايفه من امها : انا عند الأمن
ليلى: ليه حصل ايه انطقي
شروق: معملتش حاجه بس خلي بابا يجي مكتب الامن
ليلى: انا جايه لوحدي ابوكي فالبيت وقفلت وبتسال على مكتب الأمن بعد ما دلوها عليه راحت وخبطت على الباب ودخلت كانت شروق قاعده على الكرسي وموظف الأمن قاعد على المكتب ليلى راحت لشروق في ايه وليه انتي هنا
الراجل: مين حضرتك
ليلى: انا امها
الراجل: تفضلي حضرتك وانا حفهمك بنت حضرتك اتمسكت وهيا بتسرق من المحل
ليلى بغضب: انتي عملتي كده يا شروق
شروق: محصلش يا ماما
ليلى: طيب ايه اثباتك على كده في كاميرات في المكان تورينا اياها ولا مفيش
الراجل: في والبوليس حييجي ونشوف الكاميرا
ليلى: وليه البوليس متورينا ولو كلامك طلع صح نشوف حل
الراجل: مقدرش افتح الكاميرا من غير اذن البوليس وتقرير
شروق: شفتي بيتبلى عليا وبيقول اي كلام
الراجل: تمام وبيرفع السماعه بس ليلى بتقوله ملوش لزمه وبتلف لشروق انطقي لو عملتيها عشان احل الموضوع
شروق: بخوف ايوا يا ماما بس مكنش قصدي اسرق حاجه هو مسكني قبل ما اروح ادفع
ليلى: نزلت على وش شروق بقلم كده تفضحينا حسابك معايا فالبيت
الراجل: لا يا حظرتك البوليس يجي والقانون ياخذ مجراه
ليلى: ليه بس منحلها ودي وانا مستعده ادفع دبل المبلغ هيا الحاجه بكم
الراجل: اسألي بنتك
شروق: ميتين جنيه
الراجل: طلعي الحاجه
شروق: لفت وادت ظهرها ليهم وطلعت الحاجه من الكلوت
ليلى: بقلم ثاني **** ياخدك ومدت ايدها في الشنطه طلعت ٢٠٠٠ جنيه تفضل دا تمن الحاجه والباقي عشانك
الراجل: ومالو بس لازم البوليس برضو
ليلى: وليه بس محنا حلينا الأشكال
الراجل: اولا عشان بنتك لازم تتفتش تفتيش ذاتي معرفش تكون خدت ايه تاني وثانيا عشان لازم اسجل ده في التقرير
ليلى: يا ابني بلاش انا دكتوره محترمه وهي في الجامعه حرام تضيع مستقبلها وسمعتي .. وقامت مطلعه ٢٠٠٠ جنيه خد دول ليك ... مد ايده وخد الفلوس
الراجل: يعني من غير بوليس ونحلها ودي صح
ليلى: صح
الراجل: يبقى تتحل بطريقتي وراح لشروق ووقفها
ليلى:انت حتعمل ايه
الراجل: حفتشها تفتيش ذاتي
ليلى: انت اكيد اتجننت
الراجل: لا تجننت ولا حاجه تحبي اعمل انا كده ونحل الموضوع ودي ولا البوليس يجي ويتصرف
ليلى: طيب هات ست تفتشها
الراجل: مفيش ستات وغير كده لو بلغت لاداره البوليس حيعرف قلتي ايه اتصل ولا تنفذو الكلام اللي اقوله
ليلى: طب افتشها انا
الراجل: بيدحك لا يا شاطره عشان انا حفتشكم انتو الاتنين مع بعض وهنا على صوته.. واي حرف تاني غير حاضر حتصل بالبوليس ولا على ايه انا اتصل وخلاص لسه بيرفع السماعه ليلى مسكت ايده خلاص بس بلاس بوليس
الراجل: زيحي كده من قدامي وجاب كرسي وقعد أوقفوا جمب بعض يلا.. وأيده على سماعه التلفون
ليلى وهيا رايحه جمب شروق **** ياخدك دنا حموتك بس نخلص من هنا
الراجل: بلاش كلام اقلعو ملط يلا
ليلى: طب انا مالي فتشها هيا
الراجل: عشان تعرفي تربي بنتك يلا اقلعووو من غير كلام الا لو اذنت ليكم ..... حكمل في السلسله التانيه

المشهد الاخير
رضا بتتصل بنوسه... انا عرفت حعمل ايه ......

حتعرفو في السلسه التانيه برضو اصل لازم اعمل زي مسلسلات رمضان واطلع دعايه في اللحظه المهمه

نهايه الجزء العاشر والسلسه الأولى من المتسوله هانم
اتمنى تعليقاتكم تكون على الأخطاء لو موجوده ولو في اي نقد ححترمه لو كان نقد بس باحترام زي كثير قراء انتقدو وفادوني بتعليقاتهم



❤️ professor



 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: المغرور33, 𓄂𓆃عم الرجولة𓄂𓆃, Siko Jimy و 6 آخرين
عاش استمري بداية كويس
حاول تطول الجزء شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
هاي أعضاء نسوانجي دي حتكون اول مشاركه ليا واتمنى ماتكونش الاخيره الحكايه فيها كل حاجه من الجنس بس القصه أساسها المحاارم على حسب تعالو بقى نشوف ليه اخترنا اسم الحكايه المتسوله هانم
في حي شعبي حنلاقي فيها عائله المعلمه رضوى تتكون من المعلمه رضوى 44 سنه ميلف بمعنى الكلمه طياز كبيره مدوره صدر متوسط حاجه ملبن كده شخصيه قويه بس ما بتحبش تكسر كلام بنتها عشان تبقى زيها فالمستقبل ماسكه محلات ابوها بعد ما مات
جوزها يبقى جابر 69 سنه معلم بردو بس ملوش كلمه كان صبي عند ابوها وتجوزت منو عشان يكون معاها راجل بعد موت ابوها غير كده هو اللي ماسك الشغل كلووو
البنت الكبيره23 ريهام جسمها حلو طيزها مدوره شغاله في شركه
الولد احمد 20 سنه جسمو عادي بس عليه طيز زي امو وفاكر نفسه حاجه وشخصيه بس حتعرفو بعدين يدرس في الجامعه

اخت المعلمه نجوى 47 سنه مطلقه وجسم يجنن كيرفي بمعنى الكلمه عندها ولد وبنت طبعا المعلمه بتكره اختها اكلت عليها الورث وبترميلها فتافيت كل شهر
الولد حسن 25 سنه رياضي عاطل
البنت هند و21 سنه جسمها عادي رفيعه بس عليها بزاز في الجامعه مع احمد
ساكنين في عماره متكونه من ٣ طوابق كل طابق فيه شقتين نجوى في الدور الأول
والمعلمة في الدور التاني والباقي متأخر وحنعرف باقي الشخصيات قدام

المتسوله بنت عندها 22 سنه كلبوضه كده جسم بزاز وطيز من غير كرش بس الهدوم مخبيه بلاوي عايشه تنقلت من مكان لا مكان لغايه ماوصلت هنا الحاره
الجزء الأول
في دكان المعلمه قاعده وبتشيش وتنده على صبيها حمو
المعلمه: انت يا واد
حمو :اوامرك يا معلمه
المعلمه: روح لف عالدكاكين والشقق وهات ايراد الشهر
حمو هوا يا معلمه
مشي حمو وفجأه ظهرت المتسوله وحيكون اسمها رضا قربت من المعلمه حاجه **** يا هانم بتبص عليها المعلمه من فوق لتحت وبكل قرف م شكلها و لبسها امشي من هنا يا بت انتي بلا قرف بتقرب منها رضا عشان تبوس ايديها يمكن يحن قلبها بس المعلمه زقتها برجلها وقعت رضا عالارض المعلمه نادت الواد سيكا انت يا حيوان يا سيكا سيكا جاي جري خدامك يا معلمه بغضب ارمي الزباله دي برع وحسك عينك اشوفها تاني طبعا سيكا متوصاش سحبها من شعرها وخدها على برع بس هو بيشد فيها لمس صدرها بالغلط كان حيتجنن ان ورا اللبس ده في جسم يوقف اجدعها زبر بعد ما رماها كانت نجوى شافت كل ده من الشباك بس خوفها من المعلمه خلاها متعملش حاجه بس ندهت على هند اللي كانت نايمه فدخلت تصحيها قومي يا هند
هند : في ايه يما عاوز انام
نجوى: قومي بس عاوزاكي في حاجه وبعد كده وارجعي نامي
هند: معندك حسن
نجوى: حسن بايت برع
هند : حاضر
بعد ما صحيت هند وراحت لنجوى عند الشباك
نجوى: شايفه البنت دي روحيلهاا واديها الاكل ده وتعالي اصل راحت لخالتك ورمتها برع زي الكلب وباين عليها انها ملهاش حد بس اوعي تشوفك خالتك
هند:حاضر
نزلت هند وقربت من رضا اللي كانت بتعيط جامد ومحروقه لان اول مره حد يعمل معاها كده
هند انتي يا بنت
رضا: بتمسح دموعها ايوا يا هانم
هند:بتديها الاكل خدي دول اكل ليكي
رضا: شكرا ليكي وهجمت على الاكل نسفته وهند بتضحك عليها اسمك ايه رضا اسمي رضا هند: انتي من فين وايه حكايتك
رضا: انا كنت عايشه في ملجأ بس وسكتت وبدأت في العياط
هند: خلاص خلاص متعيطيش وانا حرجعلك تاني ومشيت وهي ماشيا شافتها المعلمه وندهت عليها هند راحت للمعلمه
هند: ايوا يا خالتي
لمعلمه: كنتي فين
هند: بارتباك كنت كنت
المعلمه: متنطقي كنتي فين وليه مش رايحه جامعتك
هند: اصل ماما بعتاني اجيب حاجه واصلي تعبانه شويه عشان كده مرحتش
المعلمه: طب يلا غوري من وشي وراحت هند عالبيت
في الشركه عند ريهام اللي شغاله محاسبه
ريهام: عم جعفر هاتلي قهوه مشي عم جعفر وجاب القهوه وحطه جدام ريهام ومشي وانشغلت بلي في ايدها لغايه مطلبتها السكرتيرة رانيا مواصفاتها بنت جميله عندها ٣٠ سنه متجوزه رانيا: تعالي المديره عيزاكي
ريهام: حاضر وراحت للمديرة المديره مياسه عندها 52 سنه بتموت في حاجه اسمها جنس
مياسه: عملتي ايه في الحسابات الغلط
ريهام: حضرتك راجعت الحسابات اكثر من مليون مره والنتيجه وحده في تلاعب ف الحسابات
مياسه: وعرفتي مين
ريهام: عادل حضرتك
مياسه: خلاص امشي انتي
في المدرسه
احمد داخل الكلاس متأخر
دكتوره ليلي حاجه ميلف كده عندها 47 سنه متجوزه وعندها بنت
ليلي: كنت فين
احمد: مش عاجبو وبيرد في الحمام حرام ولا ايه
ليلى: اخرج برع
احمد: دخل ولا عبرها
ليلى: انت يا حيوان مش قلت تطلع برع احمد وهو ماشي عند ليلى حيوان مين وبيديها قلم والكل بيمسكه وليلى بتنده الأمن وياخدو على مكتب العميد في الحاره
حسن راجع البيت وبيعدي على القهوه بيشوف جابر زوج المعلمه بيسلم عليه وبيروح عالبيت بيدخل يسلم على نجوى حسن: ازيك يا ماما نجوى: الحمد*** ها عملت ايه لقيتلك شغل حسن: لا يا ماما حخش انام بيدخل غرفت النوم بعد مقفل الباب وبيولع سجاره حشيش وبيعيش وبكدا نكون خلصنا الجزء الأول اللي مفيهوش اي جنس لكن حبيت اديكم نبذه عن مسار القصه والشخصيات واتمنى البدايه تكون عجبتكم وصدقوني متستعجلوش في مفاجأت كثير بس في الأجزاء الجايه وشخصيات اكثر وشكرا professor

رايكم يهمني لتحسين المستوى

هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )
شوقتنا يانجم
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و Looka
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جزاء قصير جداا
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
بس القصه باين انهاا هتبقاا حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
بس لازم باضو نعرف مين البطل
 
واناا بقترح انك تخلي المعلمه تخلي رضاا زاي بنتهاا تعيش معاه احسن
 
واناا بقترح انك تخلي المعلمه تخلي رضاا زاي بنتهاا تعيش معاه احسن
شكرا على اهتمامك و النقاط اللي ذكرتها بالنسبه للجزء من عنيا حيكون اطول والجزء ده كان تعريف الشخصيات والبطله حتكون المتسوله وبالنسبه لأنها تكون بنت المعلمه خليها سبرايس في الأجزاء الجايه 🌹
 
اي دا يجدعان جورج ار مارتن بيكتب 🤍🤙🏼
إيداع و**** إبداع عايزين أجزاء طويله ويريت تخلي ف أبطال رجاله الكلام يبقى على لسانهم يخويا🤍
 
هاي أعضاء نسوانجي دي حتكون اول مشاركه ليا واتمنى ماتكونش الاخيره الحكايه فيها كل حاجه من الجنس بس القصه أساسها المحاارم على حسب تعالو بقى نشوف ليه اخترنا اسم الحكايه المتسوله هانم
في حي شعبي حنلاقي فيها عائله المعلمه رضوى تتكون من المعلمه رضوى 44 سنه ميلف بمعنى الكلمه طياز كبيره مدوره صدر متوسط حاجه ملبن كده شخصيه قويه بس ما بتحبش تكسر كلام بنتها عشان تبقى زيها فالمستقبل ماسكه محلات ابوها بعد ما مات
جوزها يبقى جابر 69 سنه معلم بردو بس ملوش كلمه كان صبي عند ابوها وتجوزت منو عشان يكون معاها راجل بعد موت ابوها غير كده هو اللي ماسك الشغل كلووو
البنت الكبيره23 ريهام جسمها حلو طيزها مدوره شغاله في شركه
الولد احمد 20 سنه جسمو عادي بس عليه طيز زي امو وفاكر نفسه حاجه وشخصيه بس حتعرفو بعدين يدرس في الجامعه

اخت المعلمه نجوى 47 سنه مطلقه وجسم يجنن كيرفي بمعنى الكلمه عندها ولد وبنت طبعا المعلمه بتكره اختها اكلت عليها الورث وبترميلها فتافيت كل شهر
الولد حسن 25 سنه رياضي عاطل
البنت هند و21 سنه جسمها عادي رفيعه بس عليها بزاز في الجامعه مع احمد
ساكنين في عماره متكونه من ٣ طوابق كل طابق فيه شقتين نجوى في الدور الأول
والمعلمة في الدور التاني والباقي متأخر وحنعرف باقي الشخصيات قدام

المتسوله بنت عندها 22 سنه كلبوضه كده جسم بزاز وطيز من غير كرش بس الهدوم مخبيه بلاوي عايشه تنقلت من مكان لا مكان لغايه ماوصلت هنا الحاره
الجزء الأول
في دكان المعلمه قاعده وبتشيش وتنده على صبيها حمو
المعلمه: انت يا واد
حمو :اوامرك يا معلمه
المعلمه: روح لف عالدكاكين والشقق وهات ايراد الشهر
حمو هوا يا معلمه
مشي حمو وفجأه ظهرت المتسوله وحيكون اسمها رضا قربت من المعلمه حاجه **** يا هانم بتبص عليها المعلمه من فوق لتحت وبكل قرف م شكلها و لبسها امشي من هنا يا بت انتي بلا قرف بتقرب منها رضا عشان تبوس ايديها يمكن يحن قلبها بس المعلمه زقتها برجلها وقعت رضا عالارض المعلمه نادت الواد سيكا انت يا حيوان يا سيكا سيكا جاي جري خدامك يا معلمه بغضب ارمي الزباله دي برع وحسك عينك اشوفها تاني طبعا سيكا متوصاش سحبها من شعرها وخدها على برع بس هو بيشد فيها لمس صدرها بالغلط كان حيتجنن ان ورا اللبس ده في جسم يوقف اجدعها زبر بعد ما رماها كانت نجوى شافت كل ده من الشباك بس خوفها من المعلمه خلاها متعملش حاجه بس ندهت على هند اللي كانت نايمه فدخلت تصحيها قومي يا هند
هند : في ايه يما عاوز انام
نجوى: قومي بس عاوزاكي في حاجه وبعد كده وارجعي نامي
هند: معندك حسن
نجوى: حسن بايت برع
هند : حاضر
بعد ما صحيت هند وراحت لنجوى عند الشباك
نجوى: شايفه البنت دي روحيلهاا واديها الاكل ده وتعالي اصل راحت لخالتك ورمتها برع زي الكلب وباين عليها انها ملهاش حد بس اوعي تشوفك خالتك
هند:حاضر
نزلت هند وقربت من رضا اللي كانت بتعيط جامد ومحروقه لان اول مره حد يعمل معاها كده
هند انتي يا بنت
رضا: بتمسح دموعها ايوا يا هانم
هند:بتديها الاكل خدي دول اكل ليكي
رضا: شكرا ليكي وهجمت على الاكل نسفته وهند بتضحك عليها اسمك ايه رضا اسمي رضا هند: انتي من فين وايه حكايتك
رضا: انا كنت عايشه في ملجأ بس وسكتت وبدأت في العياط
هند: خلاص خلاص متعيطيش وانا حرجعلك تاني ومشيت وهي ماشيا شافتها المعلمه وندهت عليها هند راحت للمعلمه
هند: ايوا يا خالتي
لمعلمه: كنتي فين
هند: بارتباك كنت كنت
المعلمه: متنطقي كنتي فين وليه مش رايحه جامعتك
هند: اصل ماما بعتاني اجيب حاجه واصلي تعبانه شويه عشان كده مرحتش
المعلمه: طب يلا غوري من وشي وراحت هند عالبيت
في الشركه عند ريهام اللي شغاله محاسبه
ريهام: عم جعفر هاتلي قهوه مشي عم جعفر وجاب القهوه وحطه جدام ريهام ومشي وانشغلت بلي في ايدها لغايه مطلبتها السكرتيرة رانيا مواصفاتها بنت جميله عندها ٣٠ سنه متجوزه رانيا: تعالي المديره عيزاكي
ريهام: حاضر وراحت للمديرة المديره مياسه عندها 52 سنه بتموت في حاجه اسمها جنس
مياسه: عملتي ايه في الحسابات الغلط
ريهام: حضرتك راجعت الحسابات اكثر من مليون مره والنتيجه وحده في تلاعب ف الحسابات
مياسه: وعرفتي مين
ريهام: عادل حضرتك
مياسه: خلاص امشي انتي
في المدرسه
احمد داخل الكلاس متأخر
دكتوره ليلي حاجه ميلف كده عندها 47 سنه متجوزه وعندها بنت
ليلي: كنت فين
احمد: مش عاجبو وبيرد في الحمام حرام ولا ايه
ليلى: اخرج برع
احمد: دخل ولا عبرها
ليلى: انت يا حيوان مش قلت تطلع برع احمد وهو ماشي عند ليلى حيوان مين وبيديها قلم والكل بيمسكه وليلى بتنده الأمن وياخدو على مكتب العميد في الحاره
حسن راجع البيت وبيعدي على القهوه بيشوف جابر زوج المعلمه بيسلم عليه وبيروح عالبيت بيدخل يسلم على نجوى حسن: ازيك يا ماما نجوى: الحمد*** ها عملت ايه لقيتلك شغل حسن: لا يا ماما حخش انام بيدخل غرفت النوم بعد مقفل الباب وبيولع سجاره حشيش وبيعيش وبكدا نكون خلصنا الجزء الأول اللي مفيهوش اي جنس لكن حبيت اديكم نبذه عن مسار القصه والشخصيات واتمنى البدايه تكون عجبتكم وصدقوني متستعجلوش في مفاجأت كثير بس في الأجزاء الجايه وشخصيات اكثر وشكرا professor

رايكم يهمني لتحسين المستوى

هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )
 
الجزء الثالث
عند مياسه فالبيت قاعده وبتفكر حتعمل ايه مع عادل بكره وبعد شويه تفكير وصلت لحل فقالت تفتح مواقع وتشوف افلام عشان دا عشقها وفتحت موقع وفضلت تدور على فلم... في الغرفه التانيه عند ابنها اللي فاتح الكميرات ومركبها في اوضه امه مش بس كده حتى في الحمام واوضه رنا ( خالد اخو رنا اللي كانو في الجامعه مع شروق ايوه يبقو عيال مياسه وهو بيشوف امه بتابع افلام ونفسه يركبها او حتى بس تمصله بيقول في نفسه عايش مع اتنين مزز بس معرفش ازاي اركبهم وبيطلع زبرو ويضرب عشره على امو اللي كانت في نفس الوقت بتلعب في نفسها لغايه مجابو هما الاتنين مع بعض عند.. رنا اللي كانت بتكلم شروق
رنا: ها اخبار مامتك ايه
شروق: عاوزه حقها بتقول الرفد مش كافي وكرامتها لازم ترجع
رنا: مخلاص بقى حتعمل ايه يعني
شروق: مش عارفه
رنا:طيب كلمتي هند
شروق: مش بترد
رنا: حتعملي ايه النهارده
شروق: حنزل لمغامراتي ✌
رنا: مش حتتهدي غير لما تودي نفسك في داهيه هو انتي ناقصك حاجه عشان تسرقي
شروق: مش حكايه ناقصني الفكره ان الموضوع مثير بالنسبه ليا متجربي تيجي معايا مره وحتعرفي الاحساس
رنا: متشكره يلا سلام
عند شروق بعد مقفلت الخط بتطلع عند ابوها عادل
عادل: هي مالها امك
شروق: واد في الجامعه لطشها قلم قدام الطلبه
عادل: بنرفزه نعم يعني ايه ومين دا
شروق: واحد اسمه احمد امه عندها محلات وكده
عادل: من بكره الصبح انا هناك وحعلمه ازاي يمد ايده على مراتي
شروق:مهو اترفد اسبوعين
عادل: بردو مش حسكت وبيقوم يدخل عند ليلى اللي نامت من الزعل
عند رضا اللي زعلانه وبتفكر تمشي من المنطقه عشان باين ان المعلمه مش حتخليها تعيش بسلام وبعد شويه تفكير بيعدي من قدامها سيكا وتاخد بالها منه وتفتكر الموقف اللي حصل وتسأل مين الراجل اللي كان معاه وشفته داخل عماره الزفته اللي عامله معلمه ... عند رضوى فالبيت بتخرج من غرفتها وتلاقي احمد في وشها وجابر وقبل ما تتكلم بتشوف علامه ايد مطبوعه على وش احمد
رضوى: مين عمل في وشك كده
احمد:العميد يا ماما
رضوى: عميد مين اللي يمد ايده على ابني دنا حفشخه وليه عمل كده يا واد
احمد: عشان ضربت الدكتوره قلم
رضوى: ليه
احمد: شتمتني
رضوى:جدع مش زي اللي اسمه جوزي
جابر: وانا ايه اللي دخل امي في حكايتم رضوى بنظره جامده وبتقول خليني ساكته احسن وانت يا احمد روح نادي اختك عشان ناكل فبيت... نجوى
نجوى في غرفتها ونسيت الباب مفتوح عشان كانت هايجه من لحس كس رضوى وبتلعب في نفسها وفي نفس الوقت كان حسن خارج من غرفته ولسه عامل دماغ من الحشيش مر قدام غرفه امو وشاف امه ملط وجسمها اللي يهبل اللي عمره متخيل يشوفها ملط وتجنن ومن غير اي كلام دخل وقفل الباب وراه ودا خلى امه تنتبه له وحاولت تغطي نفسها بس حسن قرب منها وشدها وهي بتزق فيه بس حسن أقوى منها وهيا بتزق فيه بس هو سحبها من ايديها عليه ولف بقى في ضهرها و بايده خنقها جامد عشان تستسلم وقام موقع نفسو على السرير وكتم بوقها بايده التانيه ولف تاني عشان يكون هو فوق وهيا تحت ونجوى حاسه انها حتموت خلاص وبتحاول تفك منه عشان كان خانقها جامد بس حسن شال ايده اللي على رقبت امه ونزل الشورت وتف على زبرو و حطه على باب كسها الي دخل على طول من ميه امه ورجع بايده تاني على رقبتها بس اخف من الاول بس عشان يخوفها وتستسلم وفضل يدخل زبو ويخرجو بحركه سريعه عشان يخلص و يجيب ونجوى مصدومه ومش بتعمل حاجه عشان حست انه مش طبيعي غير انها عارفه ابنها بيشرب حشيش وخافت ليخنقها بجد وتموت وبعد ٣ دقايق كان حسن بينزل بس منزلش جوه ونزل على طيز نجوى وقام على طول وفتح الباب وجري على غرفته وقفل الباب .... فبيت رضوى خرج احمد وقال لأمه ريهام مش عايزه تاكل
رضوى: طب تعالى كل وكلوا وبعد مخلصو اكل جرس الباب رن وقام احمد يفتح وكان حمو على الباب اللي احمد دخله
حمو: الإيرادات مع الإيجار بس ناقصه إيجار الست عفاف
رضوى: نعم ناقصه ليه هو انا فاتحه زكاه ولا فاتحه زكاه
حمو: بتقول يومين وحتدفع
رضوى: روح وانا حتصرف مشي حمو ورضوى بتبرطم وتشتم وقامت عشان تشوف عفاف حكايتها ايه ... عند عفاف
نوسه: مدفعتيش الايجار ليه
عفاف: ابوكي لسه مبعتش الفلوس
نوسه: هو بابا على طول كده مخلينا اخر همه
عفاف: عارفه شغل ابوكي واكيد مجبور
نوسه: اه وحيفتكر ليه محنا بنشوفه بالعافيه
عفاف:*** كريم يا بنتي
نوسه: بخبث هو انتي مش بتحني ولا اية
عفاف: بس يا بنت اتلمي وهنا جرس الباب كان بيرن قامت نوسه عشان تفتح وتفاجئت برضوى المعلمه عشان دي اول مره تحصل وتيجي بنفسها
رضوى: فين امك
نوسه: اتفضلي يا معلمه جوه رضوى بعد مدخلت
رضوى:بعجرفه الإيجار متأخر ليه يا ست انتي
عفاف: حقك عليا يا معلمه يومين كده وجوزي يبعتهم واجيب الإيجار لغايه عندك
رضوى: وحد قالك اني فتحاها زكيه
عفاف: لا مش القصد معليش يا معلمه يومين بس
رضوى: بكره زي دلوقتي يكونو عندي ان شاء ** تنزلي تتناكي وتجيبي الفلوس مليش فيه ولا انتي وبنتك برع وخرجت رضوى
نوسه كان الشرار بيطقطق من عنيها وكان هاين عليها تشرحها بالمطوى مهي عايشه دور الواد الصايع
نوسه: مالها دي وليه بتكلمك كده
عفاف: كلو من ابوكي اللي خلى الكل يعاملنه كده
نوسه: بس عجبتني حكايه تتناكي دي تلاقيكي محرومه وتظربها على طيزها عفاف وهي متعوده على كده من نوسه وعارفه انها عايشه دور الولد ومصاحبه ومش عاتقه حد بس مش بتهوب ناحيه امها يا بنت اتلمي انا امك
نوسه: مدا اللي حايشني عنك بس ايه ملبن وبتقولها انا لو جاتني فرصه تكون فيها رضوى تحت ايدي مش حرحمها ...عند حمو وسيكا على القهوه
حمو: إنما شفت حتت بنت على اول الحاره تحل من على حبل المشنقه
سيكا: حتقولي منا لمست بزازها وانا بكرشها برع المحل بس شكلها بيخليك ترجع اه لو تتنظف بس
: مين اللي شكلها وسخ يا ابن الوسخه دي ولا الملكه
سيكا: يا عم شكلك الوساخه عندك نظافه
حمو: دا عند امك بقولك ملكه جمال
سيكا يبني انت حتهبلني ليه تعال نروح نشوف وتحركو لغايه موصلو عند رضا اللي خافت لتكون المعلمه نوت تطردها من الحاره وبخوف
رضا: عاوزين ايه
سيكا: هو مش النهارده انتي اللي طردتك من المحل
رضا: بخوف اه انا
سيكا: ايه اللي غيرك كده دنتي لقطه
رضا: بخوف اكثر بس بكل قوه عاوزين ايه قلت
حمو: مفيش يا قمر حبينا نتطمن عليكي بس
:رضا بعد مفهمت ان الكلام مش على طرد بأمر من المعلمه ومجرد شهوه طب يلا طريقكم أخضر
حمو وسيكا مع بعض أخضر أخضر ومشيو وقامت رضا تمشي في الحاره وتستكشف وتعرف اكثر عشان قررت أن دا حيكون مكانها لأنها تعبت من التنقل بس لازم تتجنب رضوى و راحت تمشي وهي جعانه اصلا وعاوزه اكل وهي بتمشي وسرحانه خبطت في بنت والبنت تكون فدوى ساكنه مع عمتها زينه في عماره المعلمه في الطابق الثالث عندها 18 سنه وبتدرس مع نوسه و هم الاتنين صحاب اوي جسمها عادي بس طيزها مليانه وشاده عايشه مع عمتها وجوزها واخو جوزها وامه مريم عندها 26 سنه جسمها وسط وهي الوحيده اللي رضوى متحبش تتصادم معاها عشان هي وريهام صحاب وهي اصلا مش معبره رضوى وتعاملها بالمثل جوزهاو عصام 27 سنه شغال سواق رجل عادي اخوه ايمن عنده 30 سنه شغال في القهوه امه زينات عندها 50 سنه ملفايه بحق وحقيق اتخيل مش حوصف
فدوى: مش تفتحي
رضا اسفه حقك عليا
فدوى:بعد ما شافت جسم رضا لا عادي بس فتحي عينك
رضا: حاضر
فدوى: انتي ساكنه هنا جديد ولا جايه تزوري حد
رضا: ولا واحد انا مقطوعه من شجره وكل شوي في مكان لغايه مالقيت نفسي هنا
فدوى: وهي مركزه في جسمها وجمالها بس شكلك بيقول غير كده
رضا: انتبهت على فدوى وعرفت انها بتمدح فيها وجسمها بالذات اصل بنت المعلمه خدتني عندها واخدت شاور وغيرت بس وسكتت
فدوى: بس ايه مالك
رضا: جت المعلمه وطردتني وبتعيط
فدوى: طيب خلاص متعيطيش وانتي قاعده فين
رضا : بتشاور على العربيه هناك
فدوى: طيب حرجعلك حجيب حاجه تاكليها ومشيت من غير ما تستنى رد رضا عند رضوى في غرفه ريهام
رضوى: مالك يا حبيبتي مكلتيش ليه
ريهام: عشان انتي كسفتيني قدام البنت وشبه لغيتيني
رضوى: وانا شعرفني يا بنت وبعدين دي زباله وشكلها يقرف
ريهام: بس حرام وبعدين شفتيها بعد مستحمت بقت ازاي
رضوى: باقتناع بصراحه اه بس بردو لا
ريهام: عشان خاطري يا ماما يعني مش حتخسرنا حاجة وبردو ثواب
رضوى: بنت قلت لا دا اللي ناقص اعيش الزباله دي عندي
ريهام: بزعل وتحدي عشان عارفه هي عند امها ايه وعشان خاطري انا نبعتلها اكل بس انا مقلتش تيجي تعيش معانا
رضوى: بعد مناهده من بنتها طيب ينزل الاكل مع حمو او سيكا متروحيش ناحيتها دا بس عشان تعرفي انتي ايه عندي
ريهام: وهيا بتحضن امها بحبك يا احلى ام ...
عند نجوى بتقوم هند من ألنوم وبتخرج الصاله اللي مفيشاش حد تروح لغرفه امها الباب مقفول بتخبط مش بترد بتقول يمكن نايمه بس مش عاويدها بتروح لحسن نفس الكلام وترجع الصاله وتمسك المبايل وتكلم شروق اللي كانت اتصلت أكثر من مره
شروق: انتي فين يا بنتي كل ده
هند: كنت نايمه
شروق: مجتيش ليه النهارده
هند: مكسله شويه
شروق: مش ابن خالتك الزفت مد ايده على امي في الكلاس
هند: بتتكلمي جد ولا بتهزري
شروق: ودي فيها هزار الكلب مد ايده على امي
هند: ليه طيب عمل كده
شروق: عشان قالتله حيوان
هند: هو فاكر نفسه ايه رب** ياخدهم هو وأمه.انتي امك عامله ايه
شروق من ساعه مجت وهي مخرجتش من اوضه نومها
هند: حكلم ريهام واشوف الحكايه سلام وقفلت وبترن على ريهام اللي بتتفاجئ من الموضوع ...عند فدوى بتدخل اتسلم على عمتها وتخش المطبخ تحط اكل وتنزل وهيا نازله عمتها
مريم: بنت يا فدوى رايحه بالأكل على فين
فدوى: لما ارجع وخرجت ...عند شروق
بيدخل عادل عليها وبينزل البنطلون ويطلع زبرو وتجي شروق تحطه في بوقها من سكات وبتمص فيه طبعا عادل بيعمل كده من يوم ممسكها بتبص عليه هو وليلى وبدأ يراقبها وهي اصلا شهوانيه وعرف انها نفسها في زبر وبما انه متحرر عرف يجيبها سكه بس دا سر بينهم عشان لا يمكن ليلى توافق على ده وشروق موافقه عشان هيا عايزه كده واكثر من كده بس عادل مش موافق لحد الان
عادل: تفي عليه
شروق: بتف وتحطه في بوقها وتطلعو وتتف تاني وتلعب بيه بايدها ويقوم عادل مطلع المبايل وبيصور لانه بيحب التصوير وقت النيك حتى ليلى ياما صورها برضاها هي موافقه عشان حبها وبعد ما وعدها انه يخبيهم كويس وتنزل شروق لبيوض عادل وتدخل وحده في بقها وهي بتدعك زبره جامد وتعصر فيه واللي خلى عادل يجيبهم على وشها ولسه بيلبس
شروق: دوري ولا ايه
عادل: لا امك هنا ومليش مزاج اصلا ولا انا من امتى جيتلك وامك فالبيت وخرج برع .. في البيت عند محمود العميد قاعد مع مراتو صفاء عندها 33 سنه طويله ومتوسطه شغاله مدرسه أحياء وبتحب جوزها حب جنون
محمد: قولي للخدامه تجيب القهوه على المكتب
صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا هانم دلال وصفها عندها 56 سنه تخينه جوزها ميت ابنها سيكا شغال عند رضوى المعلمه وعندها بنت 19 سنه في المدرسه مع نوسه اسمها رندا تخينه و سمرا زي امها برضو محدش معبرها عشان شكلها ونفسها تسمع كلام حب بس مفيش صفاء: خدي القهوه للبيه عالمكتب
ام سيكا: حاضر راحت المطبخ وعملت القهوه وراحت للمكتب وخبطت
محمد: ادخلي دخلت ام سيكا وحطت القهوه على الطاوله ونزلت على ايدها ورجلها وبدأت تلحس جزمه محمد اللي شرب القهوه وكمل شغل بعد دقيقتين محمد افتحي بوقك بفتحت ام سيكا وتف في بوقها وهي بلعت على طول وطلع زبرو وقالها مصي وفضلت تمص زبرو بتاع دقيقتين لحد ما قالها روحي خلاص ام سيكا امرك يا سيدي وخرجت وقام محمد وراح غرفه النوم واول ما دخل قرب من صفاء وراح على شفايفها وهيا كمان بدأت فالبوس ونزلت ايد محمد على طيز صفاء اللي بدورها راحت على زبره ودخلت ايدها في البنطلون ومسكت زبرو بعد ما تفت عليه وبدأت تحرك فيه قبل متسحب شفايفه وتنزل عليه تمص زبره وهو كمان دخل ايدو في الكلوت بس عند الخرم اللي خلاها تزيح ايده وتحطها عند كسها وكملت مص لغايه مقلبها على جمبها اليمين ودخل زبره جوه كسها وبدأ ينيك بكل رومنسيه وحب وهي بترجع اكثر لورا عشان تدي مجال لزبره يدخل اكثر وبيهمس في ودنها نفسي في طيزك بس بحبك ومش حزعلك ويكمل نيك على نفس الوضع لغايه مينزل في كسها وبعد شويه تلف هيا ويدخلو في بوسه طويله تبين الحب اللي بينهم ... عند رضا و فدوى بعد ما رجعت لها بالأكل
فدوى: انتي ايه حكايتك
رضا: انا فتحت عيني في الملجأ وعشت هناك بس من المعامله الوحشه من مديره الملجأ هربت من شهر وفضلت ادور من مكان لمكان لغايه ماوصلت هنا
فدوى: بحزن رب** يعينك وحتعملي ايه وتنامي فين
رضا: متخافيش حتصرف
فدوى: طيب لو عزتي حاجه تعالي انا في عماره المعلمه الدور الثالث
رضا: ماشي يا اسمك ايه
فدوى:اسمي فدوى وبتبصلها بشهوه
رضا:حاضر ولاحظت بصت فدوى بس ابعدي عينك عني
فدوى: بارتباك ها عيني ماشي وجريت من رضا عند رنا في بيت مياسه بتكلم حد في التلفون
رنا: قولي كنت عاوز رقمي ليه
فارس زميلها في الجامعه وصاحب خالد عنده 22 سنه وسيم طالع على امه رجاء مديره مدرسه نوسه عندها 49 سنه جميله و شبه سميه الخشاب منفصله
فارس: بصراحه نفسي اعرفك اكثر واتقرب منك
رنا: وخالد
فارس: انا مش جاي في لعب ودا ميزعلش بس لازم نتعرف أكثر
رنا: تمام خلينا نشوف الايام مخبيه ايه بس مبدئيا مش ممانعة
فارس: بفرحه احلى كلام وفي سرو لازم اركبك يا ملبن وعند خالد بيفكر يوصل لأمه واخته ازاي ويسأل نفسه يعني معقوله وحده محرومه والتانيه في سن المراهقة ولسه ممسكتش حاجه تنولني مرادي ..عند نجوى فالبيت
صحيت نجوى وافتكرت اللي حصلها وفتحت في العياط لسه مش مصدقه اللي حصل حتى لدرجه انها محستش باي شهوه ساعه النيك رغم أنها كانت هايجه بس ازاي دا ابنها وبعد شويه عياط نامت تاني وحسن في اوضته كان لسه بيستوعب اللي حصل ومش عارف ازاي عمل كده وايه حتكون رده فعل امه اللي مش متوقعها وقام فتح الباب وخرج شاف هند قاعده سلم عليها وسأل على امه اللي قالتله نايمه والباب مقفول ودي غريبه
هند: لما اروح اشوفها وراحت فضلت تخبط لغايه مفتحت نجوى وباين من شكلها انها كانت بتعيط
هند: مالك يا ماما نجوى سابتها ودخلت وهند مشيت وراها مالك بتعيطي ليه
نجوى: مفيش تعبانه
هند: فيكي حاجه منتي كنتي كويسه الصبح
نجوى شويه صداع ممكن انام
هند: طيب وخرجت نجوى بينها وبين نفسها اقولك ايه يا بنتي اقولك اخوكي ناك امك اقولك اني عاوزه اموت ولا اشوفه تاني مينفعش اقولها بس لازم أحاسب على البنت والحمد** جت فيا ولا فيها ورجعت تعيط لغايه ما نامت تاني من القهر والصدمه ... في بيت فدوى دخلت فدوى وحكت الي حصل لعمتها مريم اللي بدورها تعصبت من رضوى فدوى دخلت غرفتها على اتصال نوسه بيها
نوسه: حبيبه قلبي
فدوى: حياتي
نوسه: كنتي فين
فدوى: حكتلها عن اللي حصل مع رضا واللي عملته المعلمه ودا خلى نوسه تتعصب اكثر وتغل اكثر
نوسه: تعالي عندي حالا
فدوى: ماشي خمسه واكون عندك... عند رضوى فالبيت
احمد: ماما انا لازم يرجعلي حقي ازاي ابنك ياخد بالقلم
رضوى: متخافش بكره اجي معاك و واخلي العميد ده يعتذر قدام الكل
احمد: ايوا يا ماما لازم ابنك يرجع كرامته
رضوى: مقلت خلاص بكره اجي معاك يلا غور
خرج احمد ودخل جابر ممكن نتكلم
رضوى: قول سامعاك
جابر: متى حترضي عني وانام معاكي
رضوى: لما تنسيني اللي شفته وانت نايم على بطنك وتوحوح زي المره الشرموطه
جابر: بقله حيله مدا كان زمان وانا بطلت ونفسي انام معاكي
: رضوى اللي ينام معايا يكون راجل مش لبوه
بقله حيله خرج جابر وراح لغرفه نومو طبعا من يوم الموقف وهو في غرفه ورضوى في غرفه عند ريهام وهي بتكلم مريم صاحبتها
ريهام
: زي زي مبقولك كده طلع عادل بيسرق من الشركه ومش عارفه مياسه حتعمل ايه بس طلبت مني اوديلها الحسابات كلها بكره
مريم: شكله حيتسجن او يترفد ما علينا ايه حكايه البنت رضا
ريهام: قطعت قلبي وقلت اساعدها بس امي طردتها و مش راضيه بس بعد محايله وافقت نوديلها اكل بس ويكون مع حد من الصبيان
مريم: وعلى ايه كتير عليها
ريهام: مريم مهما كان دي امي
مريم: اسفه
ريهام: طيب سلام واشوفك بكره ...في غرقه جابر وهو بيتكلم في الفون وموطي صوته عشان رضوى متسمعوش
جابر:انت فين
سيكا: فالبيت
جابر:طيب تعال نفس المكان
سيكا: مش انا نايكك الصبح
جابر: عاوز تاني فيها حاجه
سيكا: ايه واكلاك
جابر: اه على اخري
سيكا: طيب حشوف الدنيا فيها ايه وارن عليك ...عند صفاء مرات العميد بعد ما نام محمد خرجت برع وندهت على ام سيكا
ام سيكا: خدامتك
صفاء: الحقيني على الحمام
ام سيكا: حاضر ومشيت وراها ودخلو وصفاء كانت قلعت ملط ودي مش اول مره وجت ام سيكا ومسكت صدرها وبدأت تلحس فيهم بمتعه وايدها ورا ضهرها وبتسألها البيه كيفك يا شرموطه
صفاء: اوي
ام سيكا: امال جايه ليه يا كسمك
صفاء: معرفش اعيش من غير سحاق وشتيمه
ام سيكا: وهي نازله تفتح كس صفاء وبتدخل صباع واحد للآخر الراجل بيحبك ومكيفك وانتي بتخونيه
صفاء: مش عارفه يا أم سيكا وبتروح على شفايفها بوس
ام سيكا: بتبوس وتدخل صباع ثاني وتحركهم داخل طالع صفاء على آخرها ولا كأنها لسه متناكه
ام سيكا: لسه مش موافقه ينام معاكي من ورا
صفاء: لا والف لا
ام سيكا تزود في اللعب بكس صفاء وبتقولها يلا هاتي يا كسمك يا متناكه وفجأه شلال ينزل من كس صفاء على صباع ام سيكا واللي بدورها بتحطه في بق صفاء الحسي يا بنت اللبوه ونضفي ايدي اللي بتريحك يا بنت الشرموطه بعد ما لحست صفاء وخلصت كملت شور وأم سيكا خرجت من الحمام بعد عشر دقايق طلعت صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا مدام
صفاء: هاتيلي قهوه
ام سيكا:حاضر وبكل ادب ولا كأنها لسه نايكه صفاء ... بيت فدوى مريم قاعده مع زينات حماتها وبيرغو وفي وسط الكلام جت سيره رضا
مريم: لازم تشوف حل حرام كده مهما كان دي بنت مينفعش تبات في الشارع
زينات: عندك حق بس هنعمل ايه
مريم: معرفش بس لازم نفكر
زينات: لو ينفع كنت جبتها تسكن هنا بس مينفعش
مريم: عارفه ويدخل عصام البيت ويسلم على امو ومراتو
عصام: الغدا جاهز يا ماما
زينات: اه حجهز الاكل حالا وبتروح عالمطبخ
مريم: اخبار الشغل ايه معاك
عصام: ماشي الحمدال** هيا فدوى فين
مريم: طلعت تذاكر مع نوسه
عصام: انا مش قلت بلاش نوسه دي اللي عامله راجل
مريم: ممكن متدخلش في بنت اخويا وتسيبها في حالها
عصام: يعني ايه انا مليش كلمه مش راجل البيت
مريم: ليك كلمه عليا وراجل عليا انا اما فدوى ملكش فيها
بيقوم عصام وهو متنرفز وكل اللي في بالو عاوز يركب فدوى اللي مجنناه بجسمها بس مينفعش عشان ميخربش بيته ... عند رجاء وفارس
فارس: ماما شفتي اللي حصل النهارده مش في ولد ضرب الدكتوره ليلى بالقلم
رجاء: مين ده وازاي يحصل كده
فارس: معرفش بس دا اللي حصل
رجاء: اوعى تعمل كده او تمشي مع حد مش كويس
فارس: طبعا لا يمه انا جمب الحيط
رجاء: شاطر يا ابني بلاش تعمل حاجه غلط بلاش تحطني يوم في موقف يكسف ومتنساش امك مديره وحاجه كبيره اتخرج وانا اجوزك احسن بنت
فارس: حاضر يا ماما يا جميله ... عند سيكا بيكلم اخته رندا اتصلي شوفي امك جايه امتى
رندا: حاضر وبتتصل في دلال
دلال: خير يا بنتي في حاجه
رندا :لا بس سيكا بيسأل جايه امتى
دلال: حشوف واكلمك سلام
رندا: لسيكا لسه متعرفش
سيكا: طيب انا نازل ومش حتاخر ومشي واتصل بجابر وهو برع الو انا جاي استناني ... عند حمو فالبيت قاعد مع امه انجي شغاله في المدرسه بتنظف وكده عندها 51 سنه رفيعه بس عليها بزاز بس شرمطه على حق وبتاع كلو حمو ماسك بزازها وبيلعب فيهم وهيا
انجي: بس يا واد انا على اخري من الصبح
حمو: وايه اللي مخليكي هايجه
انجي اصل البنات لبسهم ملزق ومرصص واجسامهم ولا اللي عندها 40 سنه
حمو: وهو يخلع البنطلون ويتف على زبرو وصدر امو ويدخل زبرو بين صدرها اي يا وليه العيال هيجتك ولا ايه
انجي: منت عارف امك بتاع كلو ولا المديره اللي عليها حته جسم يستاهل زبرك يا متناك
حمو: بيقومها ولفها ومن غير ما يتف يدخله في طيزها ناشف
انجي:احوووووو يا ابن المتناكه متلبلووو انت وجعتني
حمو:احسن اتوجعي منا بنيك المتناكه وطلعو مره وحده والحركه دي خلت انجي تشخر جامد يا كسمك ليه طلعتو
حمو: بيتف ويدخله تاني وسع خرمك من النيك يا لبوه
انجي: من زوبرك يا ابنت المتناكه نيك دخلووو اجمد وبتظغط على زبره اللي متحملش ونزل لبنو وغرقها وطلع زبرو وحطه في بقها دوقي طعم لبني يا لبوه .. عند بيت سيكا دخلت دلال البيت وكانت رندا موجوده بس
دلال: فين اخوكي
رندا: نزل وراجع
دلال:طيب حخش استحمى ودخلت الحمام تستحمى ورندا سرحانه وبتفكر امتى تتحب وحد يبحبها ويسمعا كلام حلو ... عند سيكا في الخرابه وجابر نازل على ركبتو وبيمص لسيكا
سيكا: امتى بس انيك مراتك المعلمه وبنتها
جابر: بيطلع زبر سيكا ويقوله صعب عليك
سيكا: مفيش حاجه صعبه بالتخطيط كلو بيجي
جابر: خطط وانا قلت لا بس متحرمنيش من زبرك
سيكا: لو حصل مش بعيد انيكك جمبهم بس انت اسمع الكلام
جابر: حاضر وبيلف يديلو طيزه عشان ينيك
سيكا: بيدخل زبره بعد ميتف فيه مراتك مش خساره فيها زبري
جابر: هيا عندك حد حايشك اه كمان زود
سيكا: بيزود في النيك وبيخبط جامد وهو متخيل رضوى حنيكك يأ رضوى يا مرات جابر الخول وبيجبهم ويلف جابر وبيمص ينظف زبر سيكا فالوقت ده كانت رضا متابعه كل حاجه وعرفت ان اللي بيتناك جوز المعلمه وانه معندوش مشكله تتناك من سيكا ودي كانت أول حاجه تكتشفها رضا اللي نوت تكمل في الحاره مهما حصل حتى لو حتتناك وتقعد في الحاره ...عند نوسه بعد ما وصلت فدوى ودخلو غرفه النوم نوسه بتمسك فدوى وترفع ايدها فوق وبتمص شفايفها وبتتجاوب فدوى معاها وتنزل نوسه بايدها على كس فدوى اللي غرقان ودا بيهيجها اوي بس للاسف فدوى لسه بنت فبتنزل تلحس كسها وهي واقفه فدوى بتشد في شعر نوسه ايوا كمان اصلي هايجه النهارده وبتلحس اكثر نوسه وبتحرك صباعها على كسها من برع وفدوى خلاص مش قادر توقف وتسحب راسها على كسها اكثر ونوسه مستمره وبتقولها اي اللي مهيجك كده
فدوى: شفت بنت بس ايه متتسابش
نوسه: فين وتطلع مين
فدوى: في الحاره عند العربيه العطلانه وبتشد شعرها الحسي اكثر حجيب وبتنزل شهوتها على وش نوسه اللي استغربت من هيجان فدوى وبدورها نزلت فدوى تلحس وش نوسه اللي شالت شويه من وشها وبصباعها راحه لخرم فدوى المقفول برده ولسه بتحاول أتدخل صباعها قامت فدوى وقالت
فدوى: موافقه بس بشرط
نوسه: بفرحه واستغراب ايه هو
فدوى: عاوزه رضا
نوسه: رضا مين وعفريت مين
فدوى: رضا البت اللي هيجتني وقلتلك عنها
نوسه: ودي ادخلها ازاي واجيبها منين هو ايه حد قالك اني جنيه ماكيد راحت
فدوى: لا هيا هاربه من ملجأ وتقريبا حتبات مكانها وخصوصا بعد مطردتها المعلمه من بيتها
نوسه بغضب بعد اللي سمعته وافتكرت موقف امها الصبح دي زودتها خالص وسرحت شويه بتفكر بالعرض
فدوى: ها رحتي فين
نوسه: مفيش معاكي موافقه بس عايزه وقت
فدوى: خذي وقتك وانا حفكر لك في حل كمان يسهلك المهمه بس عشان الخب اللي بينا وانا عند كلمتي طيزي مقابل رضا .... نهايه الحزء الثالث

نهايه الجزء الثالث اتمنى كان قد التوقعات وبالنسبه للاجزاء حيكون في جزء طويل أو اتنين على حسب الظروف ونفس مبتنمنى ان الجزء ده كان كافي وشكرا اتمنى




هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )

Professor❤
اتمنى دمج الجزء اول والثاني والثالث وبكره حيكون الجزء الرابع اذا هذا الجزء كان مناسب واذا كان قصير حيكون الرابع والخامس وشكرا
 
الجزء الثالث
عند مياسه فالبيت قاعده وبتفكر حتعمل ايه مع عادل بكره وبعد شويه تفكير وصلت لحل فقالت تفتح مواقع وتشوف افلام عشان دا عشقها وفتحت موقع وفضلت تدور على فلم... في الغرفه التانيه عند ابنها اللي فاتح الكميرات ومركبها في اوضه امه مش بس كده حتى في الحمام واوضه رنا ( خالد اخو رنا اللي كانو في الجامعه مع شروق ايوه يبقو عيال مياسه وهو بيشوف امه بتابع افلام ونفسه يركبها او حتى بس تمصله بيقول في نفسه عايش مع اتنين مزز بس معرفش ازاي اركبهم وبيطلع زبرو ويضرب عشره على امو اللي كانت في نفس الوقت بتلعب في نفسها لغايه مجابو هما الاتنين مع بعض عند.. رنا اللي كانت بتكلم شروق
رنا: ها اخبار مامتك ايه
شروق: عاوزه حقها بتقول الرفد مش كافي وكرامتها لازم ترجع
رنا: مخلاص بقى حتعمل ايه يعني
شروق: مش عارفه
رنا:طيب كلمتي هند
شروق: مش بترد
رنا: حتعملي ايه النهارده
شروق: حنزل لمغامراتي ✌
رنا: مش حتتهدي غير لما تودي نفسك في داهيه هو انتي ناقصك حاجه عشان تسرقي
شروق: مش حكايه ناقصني الفكره ان الموضوع مثير بالنسبه ليا متجربي تيجي معايا مره وحتعرفي الاحساس
رنا: متشكره يلا سلام
عند شروق بعد مقفلت الخط بتطلع عند ابوها عادل
عادل: هي مالها امك
شروق: واد في الجامعه لطشها قلم قدام الطلبه
عادل: بنرفزه نعم يعني ايه ومين دا
شروق: واحد اسمه احمد امه عندها محلات وكده
عادل: من بكره الصبح انا هناك وحعلمه ازاي يمد ايده على مراتي
شروق:مهو اترفد اسبوعين
عادل: بردو مش حسكت وبيقوم يدخل عند ليلى اللي نامت من الزعل
عند رضا اللي زعلانه وبتفكر تمشي من المنطقه عشان باين ان المعلمه مش حتخليها تعيش بسلام وبعد شويه تفكير بيعدي من قدامها سيكا وتاخد بالها منه وتفتكر الموقف اللي حصل وتسأل مين الراجل اللي كان معاه وشفته داخل عماره الزفته اللي عامله معلمه ... عند رضوى فالبيت بتخرج من غرفتها وتلاقي احمد في وشها وجابر وقبل ما تتكلم بتشوف علامه ايد مطبوعه على وش احمد
رضوى: مين عمل في وشك كده
احمد:العميد يا ماما
رضوى: عميد مين اللي يمد ايده على ابني دنا حفشخه وليه عمل كده يا واد
احمد: عشان ضربت الدكتوره قلم
رضوى: ليه
احمد: شتمتني
رضوى:جدع مش زي اللي اسمه جوزي
جابر: وانا ايه اللي دخل امي في حكايتم رضوى بنظره جامده وبتقول خليني ساكته احسن وانت يا احمد روح نادي اختك عشان ناكل فبيت... نجوى
نجوى في غرفتها ونسيت الباب مفتوح عشان كانت هايجه من لحس كس رضوى وبتلعب في نفسها وفي نفس الوقت كان حسن خارج من غرفته ولسه عامل دماغ من الحشيش مر قدام غرفه امو وشاف امه ملط وجسمها اللي يهبل اللي عمره متخيل يشوفها ملط وتجنن ومن غير اي كلام دخل وقفل الباب وراه ودا خلى امه تنتبه له وحاولت تغطي نفسها بس حسن قرب منها وشدها وهي بتزق فيه بس حسن أقوى منها وهيا بتزق فيه بس هو سحبها من ايديها عليه ولف بقى في ضهرها و بايده خنقها جامد عشان تستسلم وقام موقع نفسو على السرير وكتم بوقها بايده التانيه ولف تاني عشان يكون هو فوق وهيا تحت ونجوى حاسه انها حتموت خلاص وبتحاول تفك منه عشان كان خانقها جامد بس حسن شال ايده اللي على رقبت امه ونزل الشورت وتف على زبرو و حطه على باب كسها الي دخل على طول من ميه امه ورجع بايده تاني على رقبتها بس اخف من الاول بس عشان يخوفها وتستسلم وفضل يدخل زبو ويخرجو بحركه سريعه عشان يخلص و يجيب ونجوى مصدومه ومش بتعمل حاجه عشان حست انه مش طبيعي غير انها عارفه ابنها بيشرب حشيش وخافت ليخنقها بجد وتموت وبعد ٣ دقايق كان حسن بينزل بس منزلش جوه ونزل على طيز نجوى وقام على طول وفتح الباب وجري على غرفته وقفل الباب .... فبيت رضوى خرج احمد وقال لأمه ريهام مش عايزه تاكل
رضوى: طب تعالى كل وكلوا وبعد مخلصو اكل جرس الباب رن وقام احمد يفتح وكان حمو على الباب اللي احمد دخله
حمو: الإيرادات مع الإيجار بس ناقصه إيجار الست عفاف
رضوى: نعم ناقصه ليه هو انا فاتحه زكاه ولا فاتحه زكاه
حمو: بتقول يومين وحتدفع
رضوى: روح وانا حتصرف مشي حمو ورضوى بتبرطم وتشتم وقامت عشان تشوف عفاف حكايتها ايه ... عند عفاف
نوسه: مدفعتيش الايجار ليه
عفاف: ابوكي لسه مبعتش الفلوس
نوسه: هو بابا على طول كده مخلينا اخر همه
عفاف: عارفه شغل ابوكي واكيد مجبور
نوسه: اه وحيفتكر ليه محنا بنشوفه بالعافيه
عفاف:*** كريم يا بنتي
نوسه: بخبث هو انتي مش بتحني ولا اية
عفاف: بس يا بنت اتلمي وهنا جرس الباب كان بيرن قامت نوسه عشان تفتح وتفاجئت برضوى المعلمه عشان دي اول مره تحصل وتيجي بنفسها
رضوى: فين امك
نوسه: اتفضلي يا معلمه جوه رضوى بعد مدخلت
رضوى:بعجرفه الإيجار متأخر ليه يا ست انتي
عفاف: حقك عليا يا معلمه يومين كده وجوزي يبعتهم واجيب الإيجار لغايه عندك
رضوى: وحد قالك اني فتحاها زكيه
عفاف: لا مش القصد معليش يا معلمه يومين بس
رضوى: بكره زي دلوقتي يكونو عندي ان شاء ** تنزلي تتناكي وتجيبي الفلوس مليش فيه ولا انتي وبنتك برع وخرجت رضوى
نوسه كان الشرار بيطقطق من عنيها وكان هاين عليها تشرحها بالمطوى مهي عايشه دور الواد الصايع
نوسه: مالها دي وليه بتكلمك كده
عفاف: كلو من ابوكي اللي خلى الكل يعاملنه كده
نوسه: بس عجبتني حكايه تتناكي دي تلاقيكي محرومه وتظربها على طيزها عفاف وهي متعوده على كده من نوسه وعارفه انها عايشه دور الولد ومصاحبه ومش عاتقه حد بس مش بتهوب ناحيه امها يا بنت اتلمي انا امك
نوسه: مدا اللي حايشني عنك بس ايه ملبن وبتقولها انا لو جاتني فرصه تكون فيها رضوى تحت ايدي مش حرحمها ...عند حمو وسيكا على القهوه
حمو: إنما شفت حتت بنت على اول الحاره تحل من على حبل المشنقه
سيكا: حتقولي منا لمست بزازها وانا بكرشها برع المحل بس شكلها بيخليك ترجع اه لو تتنظف بس
: مين اللي شكلها وسخ يا ابن الوسخه دي ولا الملكه
سيكا: يا عم شكلك الوساخه عندك نظافه
حمو: دا عند امك بقولك ملكه جمال
سيكا يبني انت حتهبلني ليه تعال نروح نشوف وتحركو لغايه موصلو عند رضا اللي خافت لتكون المعلمه نوت تطردها من الحاره وبخوف
رضا: عاوزين ايه
سيكا: هو مش النهارده انتي اللي طردتك من المحل
رضا: بخوف اه انا
سيكا: ايه اللي غيرك كده دنتي لقطه
رضا: بخوف اكثر بس بكل قوه عاوزين ايه قلت
حمو: مفيش يا قمر حبينا نتطمن عليكي بس
:رضا بعد مفهمت ان الكلام مش على طرد بأمر من المعلمه ومجرد شهوه طب يلا طريقكم أخضر
حمو وسيكا مع بعض أخضر أخضر ومشيو وقامت رضا تمشي في الحاره وتستكشف وتعرف اكثر عشان قررت أن دا حيكون مكانها لأنها تعبت من التنقل بس لازم تتجنب رضوى و راحت تمشي وهي جعانه اصلا وعاوزه اكل وهي بتمشي وسرحانه خبطت في بنت والبنت تكون فدوى ساكنه مع عمتها زينه في عماره المعلمه في الطابق الثالث عندها 18 سنه وبتدرس مع نوسه و هم الاتنين صحاب اوي جسمها عادي بس طيزها مليانه وشاده عايشه مع عمتها وجوزها واخو جوزها وامه مريم عندها 26 سنه جسمها وسط وهي الوحيده اللي رضوى متحبش تتصادم معاها عشان هي وريهام صحاب وهي اصلا مش معبره رضوى وتعاملها بالمثل جوزهاو عصام 27 سنه شغال سواق رجل عادي اخوه ايمن عنده 30 سنه شغال في القهوه امه زينات عندها 50 سنه ملفايه بحق وحقيق اتخيل مش حوصف
فدوى: مش تفتحي
رضا اسفه حقك عليا
فدوى:بعد ما شافت جسم رضا لا عادي بس فتحي عينك
رضا: حاضر
فدوى: انتي ساكنه هنا جديد ولا جايه تزوري حد
رضا: ولا واحد انا مقطوعه من شجره وكل شوي في مكان لغايه مالقيت نفسي هنا
فدوى: وهي مركزه في جسمها وجمالها بس شكلك بيقول غير كده
رضا: انتبهت على فدوى وعرفت انها بتمدح فيها وجسمها بالذات اصل بنت المعلمه خدتني عندها واخدت شاور وغيرت بس وسكتت
فدوى: بس ايه مالك
رضا: جت المعلمه وطردتني وبتعيط
فدوى: طيب خلاص متعيطيش وانتي قاعده فين
رضا : بتشاور على العربيه هناك
فدوى: طيب حرجعلك حجيب حاجه تاكليها ومشيت من غير ما تستنى رد رضا عند رضوى في غرفه ريهام
رضوى: مالك يا حبيبتي مكلتيش ليه
ريهام: عشان انتي كسفتيني قدام البنت وشبه لغيتيني
رضوى: وانا شعرفني يا بنت وبعدين دي زباله وشكلها يقرف
ريهام: بس حرام وبعدين شفتيها بعد مستحمت بقت ازاي
رضوى: باقتناع بصراحه اه بس بردو لا
ريهام: عشان خاطري يا ماما يعني مش حتخسرنا حاجة وبردو ثواب
رضوى: بنت قلت لا دا اللي ناقص اعيش الزباله دي عندي
ريهام: بزعل وتحدي عشان عارفه هي عند امها ايه وعشان خاطري انا نبعتلها اكل بس انا مقلتش تيجي تعيش معانا
رضوى: بعد مناهده من بنتها طيب ينزل الاكل مع حمو او سيكا متروحيش ناحيتها دا بس عشان تعرفي انتي ايه عندي
ريهام: وهيا بتحضن امها بحبك يا احلى ام ...
عند نجوى بتقوم هند من ألنوم وبتخرج الصاله اللي مفيشاش حد تروح لغرفه امها الباب مقفول بتخبط مش بترد بتقول يمكن نايمه بس مش عاويدها بتروح لحسن نفس الكلام وترجع الصاله وتمسك المبايل وتكلم شروق اللي كانت اتصلت أكثر من مره
شروق: انتي فين يا بنتي كل ده
هند: كنت نايمه
شروق: مجتيش ليه النهارده
هند: مكسله شويه
شروق: مش ابن خالتك الزفت مد ايده على امي في الكلاس
هند: بتتكلمي جد ولا بتهزري
شروق: ودي فيها هزار الكلب مد ايده على امي
هند: ليه طيب عمل كده
شروق: عشان قالتله حيوان
هند: هو فاكر نفسه ايه رب** ياخدهم هو وأمه.انتي امك عامله ايه
شروق من ساعه مجت وهي مخرجتش من اوضه نومها
هند: حكلم ريهام واشوف الحكايه سلام وقفلت وبترن على ريهام اللي بتتفاجئ من الموضوع ...عند فدوى بتدخل اتسلم على عمتها وتخش المطبخ تحط اكل وتنزل وهيا نازله عمتها
مريم: بنت يا فدوى رايحه بالأكل على فين
فدوى: لما ارجع وخرجت ...عند شروق
بيدخل عادل عليها وبينزل البنطلون ويطلع زبرو وتجي شروق تحطه في بوقها من سكات وبتمص فيه طبعا عادل بيعمل كده من يوم ممسكها بتبص عليه هو وليلى وبدأ يراقبها وهي اصلا شهوانيه وعرف انها نفسها في زبر وبما انه متحرر عرف يجيبها سكه بس دا سر بينهم عشان لا يمكن ليلى توافق على ده وشروق موافقه عشان هيا عايزه كده واكثر من كده بس عادل مش موافق لحد الان
عادل: تفي عليه
شروق: بتف وتحطه في بوقها وتطلعو وتتف تاني وتلعب بيه بايدها ويقوم عادل مطلع المبايل وبيصور لانه بيحب التصوير وقت النيك حتى ليلى ياما صورها برضاها هي موافقه عشان حبها وبعد ما وعدها انه يخبيهم كويس وتنزل شروق لبيوض عادل وتدخل وحده في بقها وهي بتدعك زبره جامد وتعصر فيه واللي خلى عادل يجيبهم على وشها ولسه بيلبس
شروق: دوري ولا ايه
عادل: لا امك هنا ومليش مزاج اصلا ولا انا من امتى جيتلك وامك فالبيت وخرج برع .. في البيت عند محمود العميد قاعد مع مراتو صفاء عندها 33 سنه طويله ومتوسطه شغاله مدرسه أحياء وبتحب جوزها حب جنون
محمد: قولي للخدامه تجيب القهوه على المكتب
صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا هانم دلال وصفها عندها 56 سنه تخينه جوزها ميت ابنها سيكا شغال عند رضوى المعلمه وعندها بنت 19 سنه في المدرسه مع نوسه اسمها رندا تخينه و سمرا زي امها برضو محدش معبرها عشان شكلها ونفسها تسمع كلام حب بس مفيش صفاء: خدي القهوه للبيه عالمكتب
ام سيكا: حاضر راحت المطبخ وعملت القهوه وراحت للمكتب وخبطت
محمد: ادخلي دخلت ام سيكا وحطت القهوه على الطاوله ونزلت على ايدها ورجلها وبدأت تلحس جزمه محمد اللي شرب القهوه وكمل شغل بعد دقيقتين محمد افتحي بوقك بفتحت ام سيكا وتف في بوقها وهي بلعت على طول وطلع زبرو وقالها مصي وفضلت تمص زبرو بتاع دقيقتين لحد ما قالها روحي خلاص ام سيكا امرك يا سيدي وخرجت وقام محمد وراح غرفه النوم واول ما دخل قرب من صفاء وراح على شفايفها وهيا كمان بدأت فالبوس ونزلت ايد محمد على طيز صفاء اللي بدورها راحت على زبره ودخلت ايدها في البنطلون ومسكت زبرو بعد ما تفت عليه وبدأت تحرك فيه قبل متسحب شفايفه وتنزل عليه تمص زبره وهو كمان دخل ايدو في الكلوت بس عند الخرم اللي خلاها تزيح ايده وتحطها عند كسها وكملت مص لغايه مقلبها على جمبها اليمين ودخل زبره جوه كسها وبدأ ينيك بكل رومنسيه وحب وهي بترجع اكثر لورا عشان تدي مجال لزبره يدخل اكثر وبيهمس في ودنها نفسي في طيزك بس بحبك ومش حزعلك ويكمل نيك على نفس الوضع لغايه مينزل في كسها وبعد شويه تلف هيا ويدخلو في بوسه طويله تبين الحب اللي بينهم ... عند رضا و فدوى بعد ما رجعت لها بالأكل
فدوى: انتي ايه حكايتك
رضا: انا فتحت عيني في الملجأ وعشت هناك بس من المعامله الوحشه من مديره الملجأ هربت من شهر وفضلت ادور من مكان لمكان لغايه ماوصلت هنا
فدوى: بحزن رب** يعينك وحتعملي ايه وتنامي فين
رضا: متخافيش حتصرف
فدوى: طيب لو عزتي حاجه تعالي انا في عماره المعلمه الدور الثالث
رضا: ماشي يا اسمك ايه
فدوى:اسمي فدوى وبتبصلها بشهوه
رضا:حاضر ولاحظت بصت فدوى بس ابعدي عينك عني
فدوى: بارتباك ها عيني ماشي وجريت من رضا عند رنا في بيت مياسه بتكلم حد في التلفون
رنا: قولي كنت عاوز رقمي ليه
فارس زميلها في الجامعه وصاحب خالد عنده 22 سنه وسيم طالع على امه رجاء مديره مدرسه نوسه عندها 49 سنه جميله و شبه سميه الخشاب منفصله
فارس: بصراحه نفسي اعرفك اكثر واتقرب منك
رنا: وخالد
فارس: انا مش جاي في لعب ودا ميزعلش بس لازم نتعرف أكثر
رنا: تمام خلينا نشوف الايام مخبيه ايه بس مبدئيا مش ممانعة
فارس: بفرحه احلى كلام وفي سرو لازم اركبك يا ملبن وعند خالد بيفكر يوصل لأمه واخته ازاي ويسأل نفسه يعني معقوله وحده محرومه والتانيه في سن المراهقة ولسه ممسكتش حاجه تنولني مرادي ..عند نجوى فالبيت
صحيت نجوى وافتكرت اللي حصلها وفتحت في العياط لسه مش مصدقه اللي حصل حتى لدرجه انها محستش باي شهوه ساعه النيك رغم أنها كانت هايجه بس ازاي دا ابنها وبعد شويه عياط نامت تاني وحسن في اوضته كان لسه بيستوعب اللي حصل ومش عارف ازاي عمل كده وايه حتكون رده فعل امه اللي مش متوقعها وقام فتح الباب وخرج شاف هند قاعده سلم عليها وسأل على امه اللي قالتله نايمه والباب مقفول ودي غريبه
هند: لما اروح اشوفها وراحت فضلت تخبط لغايه مفتحت نجوى وباين من شكلها انها كانت بتعيط
هند: مالك يا ماما نجوى سابتها ودخلت وهند مشيت وراها مالك بتعيطي ليه
نجوى: مفيش تعبانه
هند: فيكي حاجه منتي كنتي كويسه الصبح
نجوى شويه صداع ممكن انام
هند: طيب وخرجت نجوى بينها وبين نفسها اقولك ايه يا بنتي اقولك اخوكي ناك امك اقولك اني عاوزه اموت ولا اشوفه تاني مينفعش اقولها بس لازم أحاسب على البنت والحمد** جت فيا ولا فيها ورجعت تعيط لغايه ما نامت تاني من القهر والصدمه ... في بيت فدوى دخلت فدوى وحكت الي حصل لعمتها مريم اللي بدورها تعصبت من رضوى فدوى دخلت غرفتها على اتصال نوسه بيها
نوسه: حبيبه قلبي
فدوى: حياتي
نوسه: كنتي فين
فدوى: حكتلها عن اللي حصل مع رضا واللي عملته المعلمه ودا خلى نوسه تتعصب اكثر وتغل اكثر
نوسه: تعالي عندي حالا
فدوى: ماشي خمسه واكون عندك... عند رضوى فالبيت
احمد: ماما انا لازم يرجعلي حقي ازاي ابنك ياخد بالقلم
رضوى: متخافش بكره اجي معاك و واخلي العميد ده يعتذر قدام الكل
احمد: ايوا يا ماما لازم ابنك يرجع كرامته
رضوى: مقلت خلاص بكره اجي معاك يلا غور
خرج احمد ودخل جابر ممكن نتكلم
رضوى: قول سامعاك
جابر: متى حترضي عني وانام معاكي
رضوى: لما تنسيني اللي شفته وانت نايم على بطنك وتوحوح زي المره الشرموطه
جابر: بقله حيله مدا كان زمان وانا بطلت ونفسي انام معاكي
: رضوى اللي ينام معايا يكون راجل مش لبوه
بقله حيله خرج جابر وراح لغرفه نومو طبعا من يوم الموقف وهو في غرفه ورضوى في غرفه عند ريهام وهي بتكلم مريم صاحبتها
ريهام
: زي زي مبقولك كده طلع عادل بيسرق من الشركه ومش عارفه مياسه حتعمل ايه بس طلبت مني اوديلها الحسابات كلها بكره
مريم: شكله حيتسجن او يترفد ما علينا ايه حكايه البنت رضا
ريهام: قطعت قلبي وقلت اساعدها بس امي طردتها و مش راضيه بس بعد محايله وافقت نوديلها اكل بس ويكون مع حد من الصبيان
مريم: وعلى ايه كتير عليها
ريهام: مريم مهما كان دي امي
مريم: اسفه
ريهام: طيب سلام واشوفك بكره ...في غرقه جابر وهو بيتكلم في الفون وموطي صوته عشان رضوى متسمعوش
جابر:انت فين
سيكا: فالبيت
جابر:طيب تعال نفس المكان
سيكا: مش انا نايكك الصبح
جابر: عاوز تاني فيها حاجه
سيكا: ايه واكلاك
جابر: اه على اخري
سيكا: طيب حشوف الدنيا فيها ايه وارن عليك ...عند صفاء مرات العميد بعد ما نام محمد خرجت برع وندهت على ام سيكا
ام سيكا: خدامتك
صفاء: الحقيني على الحمام
ام سيكا: حاضر ومشيت وراها ودخلو وصفاء كانت قلعت ملط ودي مش اول مره وجت ام سيكا ومسكت صدرها وبدأت تلحس فيهم بمتعه وايدها ورا ضهرها وبتسألها البيه كيفك يا شرموطه
صفاء: اوي
ام سيكا: امال جايه ليه يا كسمك
صفاء: معرفش اعيش من غير سحاق وشتيمه
ام سيكا: وهي نازله تفتح كس صفاء وبتدخل صباع واحد للآخر الراجل بيحبك ومكيفك وانتي بتخونيه
صفاء: مش عارفه يا أم سيكا وبتروح على شفايفها بوس
ام سيكا: بتبوس وتدخل صباع ثاني وتحركهم داخل طالع صفاء على آخرها ولا كأنها لسه متناكه
ام سيكا: لسه مش موافقه ينام معاكي من ورا
صفاء: لا والف لا
ام سيكا تزود في اللعب بكس صفاء وبتقولها يلا هاتي يا كسمك يا متناكه وفجأه شلال ينزل من كس صفاء على صباع ام سيكا واللي بدورها بتحطه في بق صفاء الحسي يا بنت اللبوه ونضفي ايدي اللي بتريحك يا بنت الشرموطه بعد ما لحست صفاء وخلصت كملت شور وأم سيكا خرجت من الحمام بعد عشر دقايق طلعت صفاء: يا ام سيكا
ام سيكا: خدامتك يا مدام
صفاء: هاتيلي قهوه
ام سيكا:حاضر وبكل ادب ولا كأنها لسه نايكه صفاء ... بيت فدوى مريم قاعده مع زينات حماتها وبيرغو وفي وسط الكلام جت سيره رضا
مريم: لازم تشوف حل حرام كده مهما كان دي بنت مينفعش تبات في الشارع
زينات: عندك حق بس هنعمل ايه
مريم: معرفش بس لازم نفكر
زينات: لو ينفع كنت جبتها تسكن هنا بس مينفعش
مريم: عارفه ويدخل عصام البيت ويسلم على امو ومراتو
عصام: الغدا جاهز يا ماما
زينات: اه حجهز الاكل حالا وبتروح عالمطبخ
مريم: اخبار الشغل ايه معاك
عصام: ماشي الحمدال** هيا فدوى فين
مريم: طلعت تذاكر مع نوسه
عصام: انا مش قلت بلاش نوسه دي اللي عامله راجل
مريم: ممكن متدخلش في بنت اخويا وتسيبها في حالها
عصام: يعني ايه انا مليش كلمه مش راجل البيت
مريم: ليك كلمه عليا وراجل عليا انا اما فدوى ملكش فيها
بيقوم عصام وهو متنرفز وكل اللي في بالو عاوز يركب فدوى اللي مجنناه بجسمها بس مينفعش عشان ميخربش بيته ... عند رجاء وفارس
فارس: ماما شفتي اللي حصل النهارده مش في ولد ضرب الدكتوره ليلى بالقلم
رجاء: مين ده وازاي يحصل كده
فارس: معرفش بس دا اللي حصل
رجاء: اوعى تعمل كده او تمشي مع حد مش كويس
فارس: طبعا لا يمه انا جمب الحيط
رجاء: شاطر يا ابني بلاش تعمل حاجه غلط بلاش تحطني يوم في موقف يكسف ومتنساش امك مديره وحاجه كبيره اتخرج وانا اجوزك احسن بنت
فارس: حاضر يا ماما يا جميله ... عند سيكا بيكلم اخته رندا اتصلي شوفي امك جايه امتى
رندا: حاضر وبتتصل في دلال
دلال: خير يا بنتي في حاجه
رندا :لا بس سيكا بيسأل جايه امتى
دلال: حشوف واكلمك سلام
رندا: لسيكا لسه متعرفش
سيكا: طيب انا نازل ومش حتاخر ومشي واتصل بجابر وهو برع الو انا جاي استناني ... عند حمو فالبيت قاعد مع امه انجي شغاله في المدرسه بتنظف وكده عندها 51 سنه رفيعه بس عليها بزاز بس شرمطه على حق وبتاع كلو حمو ماسك بزازها وبيلعب فيهم وهيا
انجي: بس يا واد انا على اخري من الصبح
حمو: وايه اللي مخليكي هايجه
انجي اصل البنات لبسهم ملزق ومرصص واجسامهم ولا اللي عندها 40 سنه
حمو: وهو يخلع البنطلون ويتف على زبرو وصدر امو ويدخل زبرو بين صدرها اي يا وليه العيال هيجتك ولا ايه
انجي: منت عارف امك بتاع كلو ولا المديره اللي عليها حته جسم يستاهل زبرك يا متناك
حمو: بيقومها ولفها ومن غير ما يتف يدخله في طيزها ناشف
انجي:احوووووو يا ابن المتناكه متلبلووو انت وجعتني
حمو:احسن اتوجعي منا بنيك المتناكه وطلعو مره وحده والحركه دي خلت انجي تشخر جامد يا كسمك ليه طلعتو
حمو: بيتف ويدخله تاني وسع خرمك من النيك يا لبوه
انجي: من زوبرك يا ابنت المتناكه نيك دخلووو اجمد وبتظغط على زبره اللي متحملش ونزل لبنو وغرقها وطلع زبرو وحطه في بقها دوقي طعم لبني يا لبوه .. عند بيت سيكا دخلت دلال البيت وكانت رندا موجوده بس
دلال: فين اخوكي
رندا: نزل وراجع
دلال:طيب حخش استحمى ودخلت الحمام تستحمى ورندا سرحانه وبتفكر امتى تتحب وحد يبحبها ويسمعا كلام حلو ... عند سيكا في الخرابه وجابر نازل على ركبتو وبيمص لسيكا
سيكا: امتى بس انيك مراتك المعلمه وبنتها
جابر: بيطلع زبر سيكا ويقوله صعب عليك
سيكا: مفيش حاجه صعبه بالتخطيط كلو بيجي
جابر: خطط وانا قلت لا بس متحرمنيش من زبرك
سيكا: لو حصل مش بعيد انيكك جمبهم بس انت اسمع الكلام
جابر: حاضر وبيلف يديلو طيزه عشان ينيك
سيكا: بيدخل زبره بعد ميتف فيه مراتك مش خساره فيها زبري
جابر: هيا عندك حد حايشك اه كمان زود
سيكا: بيزود في النيك وبيخبط جامد وهو متخيل رضوى حنيكك يأ رضوى يا مرات جابر الخول وبيجبهم ويلف جابر وبيمص ينظف زبر سيكا فالوقت ده كانت رضا متابعه كل حاجه وعرفت ان اللي بيتناك جوز المعلمه وانه معندوش مشكله تتناك من سيكا ودي كانت أول حاجه تكتشفها رضا اللي نوت تكمل في الحاره مهما حصل حتى لو حتتناك وتقعد في الحاره ...عند نوسه بعد ما وصلت فدوى ودخلو غرفه النوم نوسه بتمسك فدوى وترفع ايدها فوق وبتمص شفايفها وبتتجاوب فدوى معاها وتنزل نوسه بايدها على كس فدوى اللي غرقان ودا بيهيجها اوي بس للاسف فدوى لسه بنت فبتنزل تلحس كسها وهي واقفه فدوى بتشد في شعر نوسه ايوا كمان اصلي هايجه النهارده وبتلحس اكثر نوسه وبتحرك صباعها على كسها من برع وفدوى خلاص مش قادر توقف وتسحب راسها على كسها اكثر ونوسه مستمره وبتقولها اي اللي مهيجك كده
فدوى: شفت بنت بس ايه متتسابش
نوسه: فين وتطلع مين
فدوى: في الحاره عند العربيه العطلانه وبتشد شعرها الحسي اكثر حجيب وبتنزل شهوتها على وش نوسه اللي استغربت من هيجان فدوى وبدورها نزلت فدوى تلحس وش نوسه اللي شالت شويه من وشها وبصباعها راحه لخرم فدوى المقفول برده ولسه بتحاول أتدخل صباعها قامت فدوى وقالت
فدوى: موافقه بس بشرط
نوسه: بفرحه واستغراب ايه هو
فدوى: عاوزه رضا
نوسه: رضا مين وعفريت مين
فدوى: رضا البت اللي هيجتني وقلتلك عنها
نوسه: ودي ادخلها ازاي واجيبها منين هو ايه حد قالك اني جنيه ماكيد راحت
فدوى: لا هيا هاربه من ملجأ وتقريبا حتبات مكانها وخصوصا بعد مطردتها المعلمه من بيتها
نوسه بغضب بعد اللي سمعته وافتكرت موقف امها الصبح دي زودتها خالص وسرحت شويه بتفكر بالعرض
فدوى: ها رحتي فين
نوسه: مفيش معاكي موافقه بس عايزه وقت
فدوى: خذي وقتك وانا حفكر لك في حل كمان يسهلك المهمه بس عشان الخب اللي بينا وانا عند كلمتي طيزي مقابل رضا .... نهايه الحزء الثالث

نهايه الجزء الثالث اتمنى كان قد التوقعات وبالنسبه للاجزاء حيكون في جزء طويل أو اتنين على حسب الظروف ونفس مبتنمنى ان الجزء ده كان كافي وشكرا اتمنى




هل اخلي فلاش باك في القصه ( )
هل الجزء مناسب ولا أطول فيه او أقصر( )

Professor❤
اتمنى دمج الجزء اول والثاني والثالث وبكره حيكون الجزء الرابع اذا هذا الجزء كان مناسب واذا كان قصير حيكون الرابع والخامس وشكرا
الشخصيات كتير جدا و كدا الناس هتتلغبط
 
اي دا يجدعان جورج ار مارتن بيكتب 🤍🤙🏼
إيداع و**** إبداع عايزين أجزاء طويله ويريت تخلي ف أبطال رجاله الكلام يبقى على لسانهم يخويا🤍
مع اني معرفش جورج ده بس باين انه كاتب كويس 😅🤍 و ححاول على قد مقدر اطبق رغباتكم حتى لو في السلسه التانيه
 
  • حبيته
التفاعلات: SexawWy
الشخصيات كتير جدا و كدا الناس هتتلغبط
عندك حق بس القصه دي من تأليفي وانا نفسي معرفش حيحصل ايه وعشان انا عاوز اقدم حاجه تستاهل واحاول اخلي الأجزاء طويلة ومخطط تكون أكثر من سلسله فلازم حزيد في الشخصيات عشان اقدر اعمل كده وتكون قريبا من الواقع لو تلاحظ نحن لغايه دلوقتي بنتكلم في يوم واحد بالرغم اني وصلت للجزء الثالث بس بردو حيكون في ذكر الشخصيات وقت ما يسمح لده وشكرا ليك 🌹
 
الشخصيات كتير جدا و كدا الناس هتتلغبط
ومفكر يكون كل جزء يحكي عن يوم او اكثر عشان يكون الجزء طويل ومع الأجزاء جدام حتحفظ الشخصيات اكثر مني لو عجبتك واندمجت
 
قصه جلوة بس بصراااحه انا تهت فيها ومنها من كتر الشخصيااات عاوزة تانى شوية بس جميله ومنتظرة التكمله
 
قصه جلوة بس بصراااحه انا تهت فيها ومنها من كتر الشخصيااات عاوزة تانى شوية بس جميله ومنتظرة التكمله
ههههه معليش استحملوني ودي اول كتابه ليا واكيد مع الأجزاء الجايه حيكون في ترتيب اكثر وحقدر بملاحاظاتكم اني اتحسن وأسهل على القارء وانا حبيت اذكر الشخصيات دلوقتي واديم حتى لو دور بسيط عشان تبقو فاهمين جدام وشكرا 🌹
 
  • عجبني
التفاعلات: كوسته
الشخصيات كتير جدا و كدا الناس هتتلغبط
بجد بشكر حماسكم وملاحظات القراء اللي اكيد حيكون في مصلحه القصه حتى لو كان سلبي او بسيط و كويس ان مفيش ملاحظات سلبيه واستنو اللي جاي 🤍
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%