NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

إن الشهوة شيء غير الحب.. إنها أقل من الحب بكثير .. فهي رغبة النوع وليس رغبة الفرد.. إنها علاقة بين طبيعتين وليست علاقة بين شخصين .. علاقة بين الذكورة والأنوثة.. والفرد لا يكتشف فيها نفسه ولكنه يكتشف نوعه وذكورته.. والحب يحتوي على الشهوة ولكن الشهوة لا تحتوي عليه.. بالحب لا تكتشف فقط أنك ذكر .. ولكنك تكتشف أيضاً أنك فلان وأنك اخترت فلانة بالذات ولا يمكن أن تستبدلها بأخرى.

مصطفي محمود
عندك حق الشهوة غريزة لكن الحب رحمة و مودة و ..... الغريزة ممكن تكفيها ف اي حته حتي لو كانت مكان مش سليم زي الجوع و العطش لكن الحب مينفعش تكفيه غير من القلبك اختارها علشان تبقا معاك لباقي العمر 💚✌✌

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
إن الشهوة شيء غير الحب.. إنها أقل من الحب بكثير .. فهي رغبة النوع وليس رغبة الفرد.. إنها علاقة بين طبيعتين وليست علاقة بين شخصين .. علاقة بين الذكورة والأنوثة.. والفرد لا يكتشف فيها نفسه ولكنه يكتشف نوعه وذكورته.. والحب يحتوي على الشهوة ولكن الشهوة لا تحتوي عليه.. بالحب لا تكتشف فقط أنك ذكر .. ولكنك تكتشف أيضاً أنك فلان وأنك اخترت فلانة بالذات ولا يمكن أن تستبدلها بأخرى.

مصطفي محمود
يمكن علاقات الشهوه افضل من الحب حاليا

• محزن
  • حبيته
التفاعلات: Ms Roony و EVILL KING

مصطفي محمود
🥺🥺😭😭😭

عندك حق الشهوة غريزة لكن الحب رحمة و مودة و ..... الغريزة ممكن تكفيها ف اي حته حتي لو كانت مكان مش سليم زي الجوع و العطش لكن الحب مينفعش تكفيه غير من القلبك اختارها علشان تبقا معاك لباقي العمر 💚✌✌
حقيقي فرق كبير

• أتفق
التفاعلات: EL_BEBO
حقيقي فرق كبير
اكيد ي روني الشهوة دي رغبة و بيبقا فيه مقابل .. لكن حلاوة الحب انه يكون منغير مقابل 👌🤝

اكيد ي روني الشهوة دي رغبة و بيبقا فيه مقابل .. لكن حلاوة الحب انه يكون منغير مقابل 👌🤝
بالظبط النقاء و الاحساس الحلو اقيم من اي حاجه

• أتفق
التفاعلات: EL_BEBO

مصطفي محمود
👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
من غير إثارة جدل اهو
علشان متفتكرينيش غتت ولا حاجة
😂 😂 😂 😂 😂 😂
براحتك انا قولت حاجه طيب 😂😂😂

• عجبني
مساء السعاده

الشهوة تفقد العقل
والحب يهدي العقل والنفس

ونا مبحبش اهدى 😁😁😁😁😁
اسألوني عن الشهوة دنا ديما عقلي طاير 😁😁😁😁😁😁

براحتك انا قولت حاجه طيب 😂😂😂
حقيقى حسيت إنى زودتها فى الغلاسة إمبارح فى مناقشة موضوع الخيانة وإنى كنت مستفز أكتر من اللازم
🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏

حقيقى حسيت إنى زودتها فى الغلاسة إمبارح فى مناقشة موضوع الخيانة وإنى كنت مستفز أكتر من اللازم
🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏
لاء خالص دي مناقشه انا مش بزعل العكس بكون مبسوطه بص طول مافي روح مناقشه يبقي تمام من غير عصبيه و لا تجاوز 😁

• عجبني
لاء خالص دي مناقشه انا مش بزعل العكس بكون مبسوطه بص طول مافي روح مناقشه يبقي تمام من غير عصبيه و لا تجاوز 😁
برافو عليكى
(y) (y) (y) (y) (y)
فين الأصدقاء اللى مش مبطلين تهزيق فيا يشوفوا
عايزين اغير أحداث القصة على مزاجهم
😂😂😂😂😂

مساء السعاده

الشهوة تفقد العقل
والحب يهدي العقل والنفس

ونا مبحبش اهدى 😁😁😁😁😁
اسألوني عن الشهوة دنا ديما عقلي طاير 😁😁😁😁😁😁
حاضر هسكت اهو 🤐🤐🤐🤐🤐

مصطفي محمود
جميل ❤❤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%