NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبيبي يا دراكولا+النمر مش هامه غير اللي يدخل فلوس ف حيبه اكتر+اه ف سلسله تانيه
حبيبي يا بروف والجي حلو اوي ونمر شكل هنترحم عليا

في سلسله تانيه بس عايز اقفل دي بالسلام اي ان كان لاي حد والسلسله التانيه هتبقي بعد مخلص حكايه مالك اللي هتكون مربووطه بالسلسله الاولي دي ومالك هيبقا جزء كبير ف السلسله الثانيه
خلصانة ياحب طب الجزء العاشر هينزل امتي وياريت النمر ينتهي بسلام بردك ها🙂😂😂

احااااااااا جزء فاجر اوي اوي وقفل جامد والنمر ورق بفره من ايد لي أيد وتامر لو طلع هو والنمر هيقل من كرمتو انت فاجر اوي وي لو ف سلسلة تاني
احا ياعم في ايه انا عملت حاجة ده انا غلبان ومكنش العشم يصاحبي تتكلم عليا في ضهري 😢😂😂

حبيبي يا بروف والجي حلو اوي ونمر شكل هنترحم عليا
تسلم يا دركولا تسلم يخويا انش**** اللي بيكرهني زي واحد اسمه تامر كدة😂😂

انا مش عارف ادفع عنك وربنا كل ما اقول النمر مش خيانة بتفشخ اكتر انت لازم اعمل هجوم عشان تخرج من الي انت في

مش هسيبك يا نمر تغرق لوحد نحول نعمل معاهد مع البروف وما توقعنش ف غلط

احا ياعم في ايه انا عملت حاجة ده انا غلبان ومكنش العشم يصاحبي تتكلم عليا في ضهري 😢😂😂
اعمل أي طيب كل ما اقول لا مش هو الي يعمل كدا بلاقي عكس كد بتبع كل ياعشري ضهر انكسر منك ياعم كل شوي طلع غلطان نفس تكون ع حق بس هقف معاك يا عشري عشان ابراهيم مش هيبعك

اعمل أي طيب كل ما اقول لا مش هو الي يعمل كدا بلاقي عكس كد بتبع كل ياعشري ضهر انكسر منك ياعم كل شوي طلع غلطان نفس تكون ع حق بس هقف معاك يا عشري عشان ابراهيم مش هيبعك
اخويا يا ابراهيم بس مش ذنبي عم البروف هو اللي بيعمل فيا كدة مش انا **** يسامحه ياخي😢😂😂

انا مش عارف ادفع عنك وربنا كل ما اقول النمر مش خيانة بتفشخ اكتر انت لازم اعمل هجوم عشان تخرج من الي انت في
قول للبروف بقا يطلعني غلبان او يموتني علشان اخلص واستريح علشان كدة كتير🙂😂😂

مش هسيبك يا نمر تغرق لوحد نحول نعمل معاهد مع البروف وما توقعنش ف غلط
خلصانة بس هو بيكره النمر وبيخلية وحش اكتر نعمل ايه طيب🙂😂😂

قول للبروف بقا يطلعني غلبان او يموتني علشان اخلص واستريح علشان كدة كتير🙂😂😂
لا لأ لأ لأ لأ لأ لأ النمر مش بمزجو موت لا 😥😥😥😥

خلصانة بس هو بيكره النمر وبيخلية وحش اكتر نعمل ايه طيب🙂😂😂
دا مش بيكره بس دا عايز يحط ف نار صعبان عليا يا عشري بس انا مش عارف واحد بموتك مخصي واحد يطلعك خاين مفيش غير الذئب الي مطلعك جدع

اخويا يا ابراهيم بس مش ذنبي عم البروف هو اللي بيعمل فيا كدة مش انا **** يسامحه ياخي😢😂😂
خير يا عشري نعمل اتفق وبعد كدا ف اي حاجه قول عشان طول ما ضهرك فاضي هتلبس قواضي

تم أضافة الجزء العاشر

الجزء العاشر تحفه بس انت اتأخرت كتير فعقابا ليك تنزل الجزء الحداشر بكره و حسك عينك تموت البطل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا مش بيكره بس دا عايز يحط ف نار صعبان عليا يا عشري بس انا مش عارف واحد بموتك مخصي واحد يطلعك خاين مفيش غير الذئب الي مطلعك جدع
ده اخويا ده والباقي كله ولا يشغلني😂😂🙂

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2
لا لأ لأ لأ لأ لأ لأ النمر مش بمزجو موت لا 😥😥😥😥
لا النمر هيموت اكيد ازاي هيكمل وتامر هيطلع عينه

احا علي الجزء الفشيخ ده عاش عليك يا بروف وانا كالنمر اتصدمت لما عرفت ان القائد اخويا اصلا 😂😂 وو**** النمر صعب عليا حرفيا طلع غلبان اهو في الاخر ياعم 🙂😂😂
بس عاش عليك ياخو وياريت متومتش تامر والنمر لان هما احسن اتنين حرفيا في القصة مش علشان انا النمر وكدة يعني ها😂😂♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%