NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

فؤاد ورغي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
5 فبراير 2022
المشاركات
19
مستوى التفاعل
294
العمر
23
الإقامة
تونس
نقاط
81
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
Tunisie
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ورحت زقيتها برجلي لحد مقامت من على السرير وقلتلها
أنا: أنت ازاي تقعدي كدة مانا وسخ وخايف عليكي تتوسخي بقى
فيحاء: أنا... أنا.... أنا كنت عاوزة....عاوزة
أنا:لا بقى مش حتعوزي مني حاجة أنا إنسان وسخ وكل حاجة مني حتكون وسخة زيي
فيحاء: أنا كنت عاوزة انصحك
أنا: متشكر سيبي نصايحك النضيفة عندك وسيبيني في وسخي لحالي يلاا.
بصتلي كدة بصت غضب وكمان استحقار وانتقام او مش عارف المهم راحت همت بالخروج ولما مسكت قبضة الباب ووقت راحت لفت وكأنها منهزمة وقالت بصوت واطي
فيحاء: أنا آسفة
أنا:ايه؟!
فيحاء: أنا آسفة عن الكلام الي قلتهولك امبارحة
أنا: طيب
فيحاء:طيب ايه
أنا:طيب سمعتك
فيحاء: متعملش كده بقى يا فارس انت عارف اني مكنتش اقصد الكلام ده
أنا:طيب ماشي وصل يلا بقى.
راحت رجعت لمكانها في ركن السرير عند رجلي وقالت
فيحاء:بص يا فارس انت عارف أنا بحبك قد ايه،، ده انت النور الي بشوف بيه الدنيا متعملش معيا كده أنا بس خايفة عليك
أنا: أنا عارف.. بس خايفة عليا من ايه
فيحاء:خايفة عليك من الفضيحة يا فارس تخيل بقى لو سمع خالك او قفشتكم خالتي بقى أو أي حد حتبقى فضيحة بجلال
أنا:هو أنا اغتصبتها اجبرتها تعمل كده ما هي الي كانت عايزة بقى
فيحاء: ايوة أنا عارفة يا حبيبي بس ده ميمنعش أن ممكن أي حد يعرف وتبقى مصيبة
أنا: أنا مش مهتم لا لمريم ولا لغيرها أنا مأجبرتش حد عشان كده مش حخاف من حدى أنا بردو راجل هما نسوان بقى هما يخافو
فيحاء: يا فارس يا خويا أنا مش مطمنة للست دي مإنت عارف الستات بقى
أنا: أن كانو هما ستات فأنا فارس
فيحاء:بص أنا انصحك بلاش القرف ده يا خويا اديك في سن الجواز بكرة تتجوز وتعمل الي انت عاوزو
أنا: هو أنا متأكدة اني حعيش لحد متجوز؟؟ نعيش اليوم بيومو بقى
فيحاء:طيب على راحتك أنا بس اديتك نصيحة
أنا:طيب نصيحتك وصلت اطمني
فيحاء:وكمان جيت اعتذرلك عن كلامي امبارحة بجد أنا آسفة انت عارف انك حياتي كلها ومش هأقدر ازعلك
أنا: طيب ماشي محصلش حاجة
فيحاء:بجد انت سامحتني يا فارس
أنا:اه طبعا مإنتي بردو اختي الكبيرة وعارف انك عملتي ده عشان مصلحتي
فيحاء:طيب يا حبيبي اسيبك أنا بقى دلوقتي.
نطت وكان الفرح باين على وشها وكانت خارجة
أنا:تصبحي على خير
فيحاء:ماشي
أنا:ماشي يعني أيه
وأنا لسى بكلمها خرجت بقى المهم قلت خليني انام بقى واول محسحب الحاف على جسمي سمعت قرع الباب المعتاد من فيحاء وفتحت الباب على اخرو بقى
فيحاء:حبيبي يا دكر العيلة
أنا:فيه أيه 'وانا مصدوم بقى مهي لسى طالعة'
فيحاء:مش أنت سامحتني دلوقتي والمياه رجعت لماجريها
أنا: اه صحيح
فيحاء:يبقى حبيبي ودكر العيلة 'وراحت نطت جمبي على السرير' أنام دقائق صغيرة قد كده وبعدين حطلع على طول
أنا: يخربيتك يا بت أنا تخضيت
فيحاء: اسم **** عليك يا قلبي هههه.
راحت بقى دخلت معيا في اللحاف ومسكت ايدي وحطها على خصرها زي العادة بقى وخلاص كنا حنام
فيحاء: بص بقلك
أنا:حنااام
فيحاء:طيب...سؤال واحد بس
أنا:يادي الليلة بقى اتفضلي
فيحاء: رحت لمريم اليوم
أنا: هو أنا كنت قادر افكر في حاجة غيرك وايه الي زعلك اليوم
فيحاء: يا ابني كفاية كدب بقى
أنا:واللهي العضيم زي مأخبرك واروح فين واسيب الغنم لحالها بقى
فيحاء: اه صحيح
أنا: هو مش كنت خايف وعاملة تخبرني ابطل الموضوع ده
فيحاء: اه طبعا بس أنا عارفة الشباب بيعبدو المتعة
أنا:متعة..متعة ايه
فيحاء: ايه يا فارس عليا أنا
أنا: يعني ايه
فيحاء:يعني انت عاوز تقلي انك متمتعش مع مريم
أنا:اخاف اتكلم تزعلي تاني
فيحاء:سيبك مالكلام ده بقى انت عارف اني مقدرش ازعل منك
أنا:حلو اوي
فيحاء:يلا
أنا:فين
فيحاء:خبرني اتمتعت مع مريم
أنا: ههه يعني نقدر نقول اه
فيحاء: ازاي
أنا:ازااي؟! ازاي ازاي
فيحاء:تمعت معها ازاي
أنا: زي أي راجل يتمتع مع ست
فيحاء:الي هو ازاي
أنا:مش فاهم
فيحاء: يعني هي مصتلك بتاعك وحطيتو فيها فين
أنا:ايه يا بنت الكلام ده عيب
فيحاء:اه صحيح عيب تخبرني بس مش عيب لما تعملو
أنا:لا مش كده بقى بس
فيحاء:بلا بس بلا كدة يلا خبرني بالي حصل
أنا: بصي بقى من الأول هي باستني (رواية احداث النيكة مع مريم) لحد مجبت حاجتي في بتعها من قدام وبعدين جاب ابنها حاجتو عليها كمان وراح شاربهم من على بتعها وراح يتباوس مع رباب،دي هي القصة
فيحاء:انما ايه بجد رذالة ولا اجود ووسخ ولا اروع أنا حرجع ابن وامو وقدامو مش قادة اتخيل اصلا
أنا: أنا كمام اتصدمت زيك
فيحاء:ايوة،بس كنت تختصر كلام شوية
أنا:ازاي
فيحاء:طول الحكاية مشكلي بتاعي بتعها بتاعو بتاعتهم بتعنا مكنت تقول حاجة اوضح زي زبي وكسها و....'رحت كاتم بقها بإدي واتصدمت خالص وعيني فتحت جامد'
أنا:انت تجننتي يا هبلة انت سمعتي نفسك قلتي ايه.
راحت بكل هدوء شالت ايدي من على بقها ولفتلي بوشها وبسطتلي في عيني وقالت
فيحاء: ايوة سامعة أنا قلت ايه بلاش تعمل مؤدب يا بو العمايل ما هما اسمهم كده زبر وكس و...
أنا: لا كفاية عيب الكلام ده يا فوفا ميصحش
فيحاء:بلا ميصحش بلا نيلة سيبك بقى من التخلف ده متبقاش رجعي بقى أنا عاوزة اكسر معاك الحدود السخيفة دي
أنا:بس يا في...
فيحاء:بلا بس بقى بص أنا عوزاك من اليوم تحكيلي كل حاجة خاصة عن مريم
أنا:انا...ماشي
فيحاء:وعاوزك تقلي الي يحصل بالتفصيل وبلاش بتاعي وبتعها اسمهم كس وزبر وطيز ههههه
أنا:ماشي ..يعني اخبرك عن مريم بس... بقيت الحريم لا
فيحاء:بقية الحريم!؟يخربيتك هو في ستات كمان نكتهم
أنا:لا مفيش بس اديهم بيجهزو بقى
فيحاء:طيب خبرني مين هما بقى
أنا: كل حاجة في وقتها حلو بس عوزك توعديني بلاش تعملي زي امبارحة مهما كانت الست الي حنام معنها
فيحاء:لا لا ده انت وسخ اوي بس ماشي اوعدك اني حكون زي صحابك وأكثر ومش حعمل زي امبارحة
أنا: اه الوعد وعد يعني حتى لو عملت زي كريم
فيحاء: زي كريم ازاي
أنا:يعني انت عارفة بينام مع امو وكده.
أول مسمعت الكلمة دي قعدت قدامي كده وبصتلي بصت استغراب
فيحاء: اوعى تقلي انك....
أنا:لا لا طبعا بس بخبرك بس
فيحاء:ولى!!!
أنا:وربنا مفيش أي حاجة وغلاوتك عندي مفيش حاجة أنا بس افهمك
فيحاء:يخربيتك قلبي وقف من الخضة
أنا:ايوة على اساس أني احكي مع صاحبي ومش حتزعلي
فيحاء:هههه أنا مزعلتش بس اتخضيت
أنا:المهم توعديني بقى
فيحاء: هههه اوعدك يا وسخ
أنا:هههه حلو اوي .
ببص الساعة لقيتنا قربت على منتصف الليل فصرفت فيحاء بعد عناء من البيت وهي عمالة تتراجني مين النسوان الي تكلمت عليهم المهم نمت بقى والصبح صحتني فوفو فطرنا مع بعض وبما أني بخير ورجعت اتكلم مع فوفو عادي قررت اروح الأرض مع بابا بقى وكملنا الفطار وقصدنا الأرض وهو كان طول الطريق مقلش كلمة ولا رفع راسو من الأرض حتى ،وصلنا الأرض دخلنا عشتنا بقى حطينا الطعام الي حنتغداه وكل واحد اخذ فاس وكنا حنطلع نشغل في الأرض بس أنا مسكت بابا وقلتلتو
أنا:بص يا با أنا عايز أتكلم معاك في موضوع خالتي
بابا: بص يا ابني أنا...
أنا:بص أنت يا با اديني حقصر عليك الكلام أنا ولا عايز تفسير ولا أي اعتذار دي حياتك وانت حر بس انت حضك نحس وأنا كشفت كل حاجة فأنا حسكت بقى لكن لسكوتي شروط حلو الكلام لحد دلوقتي
بابا:حلو
أنا:يبقى تسمع الشروط
بابا:هات
أنا:حلو اوي هما بس 3 شروط الأول أنا بقى مش عايز اشتغل كل يوم في الارض وارعى الغنم عايز كده شوية وقت راحة وكدة وحبقى اشتغل بمزاج حاول خبر مراتك بالكلام ده وتسيبني فحالي
بابا:اتفقنا
أنا:اتنين من بكرة مش عايز أي خجل بيني بينك أو أي ندم بينك وبين خالتي او غيرها أنا ولى يهمني وهابقى احترمك واقدر زي امبارحة طول مشروطي ماشية
بابا:حلو اوي
أنا:الشرط ثالث والاخير بص كلم نفس كلم مراتك كلم الدوار كلم كل العالم أنا مش عايز أي حد يتعب او يزعل فيحاء ودي هي شروطي
بابا: ماشي اتفقنا
أنا:'رحت ماسك وشو الي مترفعش من الأرض ورافعو بس هو اتحاشى النضر في عيني' اديك كده مش بتنفذ كل الشروط ومنسيتش الي حصل
بابا:انسى ازاي يا ابني ده أنا كل مشوفك اكره نفسي
أنا:كده يابا حاضطر اخبر مراتك بكل حاجة عشان مإحترمتش الشروط الي حطينها دولقوتي
بابا:بص يا ابني أنا احاول انسى واحقق الشروط انما ايه لو كان حد تاني كان فضحني وده الي شاغل بالي يا ابني بس انت عملت ايه شرط عليا ارجع اعيش حياتي زي زمان مقابل سكوتك وطلبين بايخين كنت فاكرك حتطلب فلوس وكده
أنا: أنا ولا عايز فلوس ولا حاجة انت برضو ابوياا وراجل العيلة وأنا مش عايز عيلتنا تخرب وكمان عاوزك تعرف أنا صديقك وابنك مش عودك حفضحك ليه
بابا:'اتملت عينو دموع وابتسم وقال' كنت بفكر غلط ناحيتك يا ابني اعذرني بجد أنا آسف وبكلامك ده تأكدت انك راجل ومش حتعمل زي مكنت خايف وترميني لما
أنا:اي الكلام بعد عمر طويل انت لسى شباب يا بابا بلاش تفكر كده.
مسح على كتفي وراح خرج وأنا كمان وراه اشتغلنا شوية وفطرنا وكملنا شغل لحد العصر وتقريبا الوقت كل الناس تسيب الأرض وترجع المنزل أما ترتاح أو ترعى الغنم المهم رجعت البيت قعدت شوية واخذت الغنم وروحت الجبل لحد بعد المغرب رجعت البيت وكان بابا حسيت الروح رجعت فيه تاني المهم تعشيت وروحت غرفتي عشان أنام كنت تعبان تقريبا ربع ساعة أو اكثر شوية وقرع الباب زي العادة وانفتح على اخرو
فيحاء:نمت يا دكر العيلة
أنا: وأنا الي بفكر كنت ناسي ايه ....كنت ناسي انو في حمار حيجي
فيحاء: أنا حمار
أنا:لا طبعا ذنبو ايه الحمار نشبهو بيكي
فيحاء:يا واطي هههه إوعى كده بقى.
دخلت عندي ونامت زي العادة وايدي على خصرها
أنا:بصي أنا هلكان خالص عاوز أنام بجد
فيحاء:ماشي ماشي عملت ايه اليوم وبس
أنا:حعمل ايه الصبح في الأرض مع ابوكي والمساء مع الغنم ودلوقتي مع الحمير ده يومي
فيحاء:هاهاها يا بايخ
أنا:متشكر.
خلاص بقى عم الهدوء ولكن فجأة ضربت في دماغي أخبر فيحاء عن ابويا وخالتي اصلو سر بجد مالي صدري
أنا:فيحاء
فيحاء:عيوني
أنا: أنا عاوز اقلك سر انما ايه ده مفيش هزار معاه
فيحاء:نكت مين المرادي بقى هههه
أنا: أنا بتكلم بحد يا فيحاء مش بهزر
فيحاء:طيب في ايه
أنا: انت فاكرة من يومين لما خبرتك عن مشكلة صديقي بتاعت الخيانة وكده
فيحاء:اه طبعا حصلو ايه صديقك
أنا:محصلوش حاجة بس المشكلة انو صديقي ملوش دعوى بالكلام ده الكلام ده عليا أنا
فيحاء:عليك انت ازاي يا فارس مكلنا نامين جنبك اهو
أنا:بصي حقلك بس ابوس ايدك اهدي خالص ومتحركيش ساكن
فيحاء:طيب في ايه
أنا: أنا قفشت بابا مع خالتي منيرة (اخت امي الاصغر منها عندها 40 سنة)
فيحاء:قفشتهم ازاي يعني يعملو ايه
أنا:قفشتهم في عشة فواز (جوز خالتي وعندو 45 سنة)نايمين مع بعض.
مصدرش أي صوت او أي حركة من فيحاء ثواتي كده لحد مسألتها ثاني
أنا:فيحاء...فيحاء انت معيا
فيحاء: انت.. انت قلت ايه؟!
أنا:ايوة زي مسمعتي
فيحاء: أنا مسمعتش حاجة كررلي من فضلك
أنا: أنا قفشت خالتي مع بابا في العشة نايمين مع بعض
فيحاء:'بصتليبصتلي بصة كلها حيرة وكان وشها كأنو انسحب منو الدم' بص يا فارس الكلام الي بتقولو ده كبير اوي مبيتهزرش فيه
أنا:هزار انت كمان أنا بتكلم جد اصلا ملاحضتيش الزاي ابوكي مبيرفعش عينو فيا.
بقت تبصلي وهي صدمة وكأن روحها انسحبت منها مش مصدقة كلامي
أنا:في ايه
فيحاء:انت عارف لو امك سمعت القصة حنبقى فضيحة بين الناس
أنا:ماما حتسمع ازاي يعني ،،مين حيخبرها
فيحاء: معرفش يا فارس ...انت عارف ..انت مستوعب ...انت واعي بحجم الكلام الي قلتو انت واعي بحجم المصيبة الي احنا فيها
أنا:احنا!!! لا يا اختي هما ابوكي وخالتك وبس الي في المصيبة وبعدين في اربعة بس بيعرفو المصيبة دي لو كتمو السر مش حيحصل حاجة
فيحاء:كتمو ايه !!ده أنا مش مستوعبة الكلام الي قلتو يا ابني أنا مقدرش حتى افكر فيه بيني وبين نفسي
أنا:اديه حصل يا أمورة والا ايه مش كنت خلاص مبقاش فيه صدمة بعد مالابن بينام مع امو والا ايه
فيحاء:ايه ابن وزفت يا ابني احنا بنحكي عن عالعيلة ومصيرها بص انت اسرارك جامد عالاخر وحتودينا فداهية
أنا:ولا داهية ولا حاجة متخافيش
فيحاء:لا لا ده هاموت وانجلط من اسرارك حبيبي مش هزورك تاني من بعد الليلة دي انسى انسى عايزة أعيش مش عايزة انجلط
أنا:ههههه أحسن عاوز انام واشبع نوم
فيحاء:يلا يا حبي تصبح على خير.
وراحت باستني من جبني وخرجت رغم اني اتحايلت عليها كثير عشان تفضل معيا بس رفضت كنت عارف انها حتنصدم بس هتتفهم الأمر وحدة وحدة.
تاني يوم صحيت الصبح زي العادة بقى على صوت فيحاء فطرت ورحت الأرض مع بابا وكن نتكلم عادي ولا كأن حاجة حصلت المهم وصلنا الأرض وكنا نشتغل وتقريبا ساعتين كده لقيت خالتي منيرة داخلة علينا وندهت لبابا على انو فواز (جوز خالتي) كان عايزو في موضوع ضروري اصلا ارضهم مكنتش بعيدة عن ارضينا كثير وطبعا بابا كان اتلخبط خالص لما شافها وراح لجوز خالتي وهي اجت نحيتي وبادرت بالسلام
منيرة:عامل ايه يا واد
أنا: بخير اهو على عينك زي الفل منتضر مهلة الأسبوع تنتهي وبس
منيرة: أنا جيت عشان الموضوع ده
أنا:يعني...
منيرة:بص أنا تعبت شوية تعال نريح في العشة ونتكلم .
راحت الغرفة ودخلت ورها قعدنا على صناديق كده ونتكلم
أنا:ها ازاي جيتي عالموضوع ده
منيرة:بص يا ابني انت زيك زي البنات وأنا .....
أنا:بصي بقى يا خالتي أنا مش عايز دور البريئة وكده من الاخر وبإختصار نعم أو لا
منيرة:نعم
أنا:طيب حلو اوي،، امتى
منيرة:وقت متعزو انت
أنا:مش عارف لما يكون البيت فاضي اجيلك او مش عارف
منيرة:يعني مينفعش دلوقتي
أنا: دلوقتي ؟؟ هنا يعني
منيرة: ايوة
أنا:بس ممكن ابويا يجي في أي لحضة او نتكمش من أي حد
منيرة: لا مفيش حد حيجي بسرعة بقى عايزة أروح.
وراحت على طول قلعت العباية كانت الدنيا معتمة شوية بس
باين لحمها الطري الجميل وطزها العريضة ولابسة كلوت وسنتيان تقريبا لونهم أحمر وقومتني كده ونزلت البنطلون وراحت ذهلت في زبي وكبرو
منيرة:يخربيتك ده زبك أكبر من زبر ابوك الخروف بسرعة نيكتي يلا.
وراحت لفت وفلقست قدامي ونزلت الكلوت
أنا:مش حتمصيلي زبي
منيرة:مفيش وقت يلا بلو ودخلو.
تفيت أنا على زبي وبليت كسها بريقي وقربت من طزها العريضة وكان كبيرة اوي ومربربة وهي فتحتها بايدها وقربت زبي من كسها ودخلت بالراحة بس زبي انزلق على طول في كسها الي كان واسع جدا أوسع من كس مريم بكثير بس أيه كان ساخن نار وابتديت انيك بكسها الواسع بقى وطزها بتتهز قدامي زي الجيلي وهي كانت مش بتصر أي صوت وأنا عمال أسرع واقوي في النيك وهي ولا كأنها موجودة افتكرت كلام رباب انو الست كل متصوت دليل على متعة وأنا دلوقتي مجبور امتع خالتي واخليها تعيط بس ازاي حعمل معها ايه نزلت على ودنها عمال اقلها كلام حلو زي كسك جميل طزك حلوة وكده بس ولا نافع معها قعدت كده تقريبا دقيقتين ورحت اتشنجت وكبيت كل لبني السخن في كس خالتي وكان متعة جامدة الحقيقة بس خالتي ضحكت باستهزاء وقالت
منيرة:اخرك دقيقتين وعمال فيها فحل وعايز تنيك ،،خسارة فيك الزبر الكبير ده اوعى بقى اروح.
الحقيقة كلامها استفزني اوي وحسيت دمي غلي فمش عارف ازاي ولما هي كانت حتوقف روحت ماسك شعرها ونزلت دمغها تاني ترجع لوضع الدوج ورشقت زبي في كسها جامد وخبرتها بصوت عالي
أنا: أنا فحلك وفحل عيلتك يا شرموطة ولسى حنيكك كمان وكمان واوريك بقى زبي الكبير حيعمل فيكي ايه،'وابتديت انيك فيها جامد'
منيرة:بس انت جبتهم خلاص
أنا:ومال كسمك انت يا متناكة أنا عايز اتمتع بلحمك وبس بلاش ترغي بقى'ومش عارف ازاي رفعت ايدي ورزعتها كف جامد على طزها'
منيرة:اااه بس يا فا.....
أنا:اخرسي بقى يا شرموطة قلتلك مش عايز اسمع صوتك.
ورحت ارزعها بالالم على طزها وعجبني الأمر وكمان حسيتها حبت الموضوع فرحت أنا اقوي في النيك واشد فشعرها جامد واضرب طزها وهنا وأخيرا بداءت خالتي تتفاعل معيا وبداءت تتأوه بالراحة ففهمت بقى انها بتحب العنف والشتيمة ورحت اشتم فيها واضربها بطزها جامد
أنا: كسك نار يا وسخة ابن اختك بيزنى في لحمك النجس يا خالتي لحمك نا لحمك مليان شرمطة عاوز اعشرك كل يوم
منيرة: مممممم ااااه ايوة ايوة كده ايوة
أنا: من اليوم وماشي انت متعتة زبي بلحمك الرخيس ياوسخة اه يا ام لحم سخن .
فضلت كده عمال اشتهما واضرب فيها تقريبا عشر دقايق لحد مساحت اوي تحتي ورحت كبيت بكسها تاني
منيرة:لا بقى انت جبتهمتاني خلاص أنا عايزة كمان
أنا: أنا الي يقرر انيكك والا يا وسخة انت بس تخرسي مش خبرتك مش عاوز اسمع كسم صوتك يا وسخة .
وكملت دق في كسها دقيقتين كده وهي عمال تصوت من المتعة وبعدين خبرتني
منيرة: أنا تعبت اوي كده خلينا نغير الوضع
أنا:نغير ازاي.
راحت وقت كده وبعدت من قدامي وجابت جلبيتها فرشتها عالارض وخبرتني أنام على ضهري وهي تركب على زبي وتطنطت عليه وده الي حصل وكانت تتنطط على زبي بالراحة وأنا عمال اشتم فيها ورحت مخرج بززها الي زي كيس البن ورحت افعص فيهم جامد واقرص عليهم جامد واضربهم وهي كده ساحت عالاخر وبدأت تصوت جامد
منيرة: ايوة با حبيبي اااااه اااايي كده يا واد اقرص جامد أنا شرموطة خالتك عاوزة تتناك جامد اححححخ يا واد كيفاها
أنا:خالتي مموس بتحب الزبر خالتي المتناكة مش فارق معا اني ابن اختها هي بس عاوزة تشبع كسها بالزبر
منيرة:ايوة ااااه ايوة أنا اححححخ أنا متناكة نيكني جامد اقوى اااه اقوى أنا عاوزة اجيبهم.
رحت أنا سايب بززها وماسك وسطها وثبتو فوقي ورحت انيك فيها بكل قوتي وهي تعيط لحد مصرخت بأقوى صوتها "خلااااص جبت" وأنا متأكد ان المل سمع صراخها وبعدين فجأة كسها الواسع أصبح ضيق جدا على زبري وحسيب بنار وما اجملها من نار نازل على زبي وبيضاني وويطي وكان عسلها الغزير اوي ولما جابت كل عسلها في متعة بجد فاقت متعة مريم راحت اترمت بكل جسمها على جسمي كأنها ميتة وكل ده وأنا لسة بنيك في كسها جامد ولا كأن حاجة حصلت دقيقة تقريبا وهي فوقي زي الميت مش بتتكلم وفجأة بصوت واطي قالت "كفاية" بس أنا ولا كأني سامعها وكررتها تاني وثالث وأنا متجاهلها خالص
منيرة: كفاية بقى يا فحل أنا مش قادرة استحمل أكثر
أنا: أنا بقرر يا شرموطة امتى اوقف
حاولت تقوم بس أنا ثبتها من ضهرها جامد وهي عمالة تتراجاني قررت تعيط وحسيت أن كسها بجد وجعها وده خلاني في متعة في عالم تاني اني مجيبش لبني لساعتين قدام بس للاسف كان لفارس الصغير رأي آخر ورحت كبيت لبني للمرة الثالثة وخلاص وقفت نيك مع انو زبي لسى واقف جو كس خالتي.
فضلت خالتي نايمة فوقي وأنا تحتيها بلا أي حركة وزبي جوة كسها تقريبا ربع ساعة واحنا كده لحد مخلاص بقى حسيت أنو اي حد ممكن يجي دلوقتي قومت خالتي لبست هدومها وأنا كنت قاعد على الصندوق وبعدين راحت لباب العشة وقفت تبصلي
أنا:ايه
منيرة:مش حتقول حاجة
أنا:عجبك زبي
منيرة:مووووت
أنا:يعني في تاني وبرضاكي
منيرة: وثالث ورابع كمان
أنا:طيب،، يلى دلوقتي غوري بقى لما اعوزك أقلك يا شرموطة
منيرة: تأمر يا فحل بس متتأخرش عليا.
ضحكت بقى وراحت خالتو وأنا الحقيقة كنت بتصرف معها كأني صخرة ومش هاممني حاجة بس من جواية كنت حموت من المتعة كنت طاير في السماء واتمنى اني انيكها كل دقيقة صحيح انها معملناش حركات كثير زي مع مريم بس متعة نيك خالتي كانت أحلى اوي المهم كملت سغل بالارض لحد محصلني ابويا وعند العصر زي العادة رحتا البيت اتغدينا اخذت قسط راحت ورحت بالغنم الجبل زي العادة فكرت بقى أنا دلوقتي بنيك مرات خالي وبنيك خالتي وكمان ابنتها ممكن انيك وقت معوز أنا كده بقيت نسوانجي او زير نساء اوي ايه ممكن اكون ديوث بنيك في محارمي بس.. مش فارق معيا أنا معيا 3 ستات مختلفين سنا وجسما واشعر معاهم بمتعة ولا في الخيال امسك في متعتي وطز في افكاري اللعينة دي بقى.
مع المغرب سقت الغنم وروحت البيت اتعشيت وروحت غرفتي زي العادة كنت منتضر قدوم فيحاء بيس مجتش وأنا الحقيقة كنت هلكان فسرحت فنومي ونمت بقى تقريب بعد منتصف عند الثانية الفجر صحيت من النوم عطشان اوي عليز اشرب ولما بثيت جمبي كان في حد نايم فأنا تخضيت كده وصرخت وزقيتو من على السرير مش عارف مين هو لحد مقام كده وكان شعرو متنتف كده وعينو مليانة نوم
أنا:فيحاء ؟!
فيحاء:مالك في ايه صحيتني ليه
أنا:انت بتعملي ايه هنا
فيحاء:هنا فين !! أنا بغرفتك اااه ياااه اخذتني عيني ونمت هنا آسفة
أنا:اخذتك عينك ازاي وانت مجيتيش عندي البارحة
فيحاء:اجت متأخر شوية لقيتك نايم قلت اقعد شوية واروح غرفتني واديني بصحلى الاقي نفسي عالارض.
أنا: أنا آسف أنا تخضيت وبس تعالي.
ورحت ساحبها جمبي على السرير ونومتها مكان متسهر لما تجي عندي وروحت المطبخ شربت مية ورجعت عشان أنام.
 
  • عجبني
  • جامد
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Shded², Sir Jimmy, Reyad Zz و 15 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%