NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

فؤاد ورغي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
5 فبراير 2022
المشاركات
19
مستوى التفاعل
292
العمر
23
الإقامة
تونس
نقاط
74
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
Tunisie
توجه جنسي
عدم الإفصاح
وراحت زقتني على الكنبة بقى وراحت تمص في زبي لوحدها وكان بقها أحلى من بق كريم ورباب بكثير كانت بتبلع كل زبي ببقها وتدخلو لزورها بقى وأنا الحقيقة كنت حاسس أن مخي عمال يطلع من زبري من قمة المتعة الي أنا فيها وغمضت عيني واعصابي سابت عالاخر بتمتع بالي تعملو مرات خالي بزبي دقائق كده وحسيت أن المتعة خلصت بفتح عيني ببص بلاقي مرات خالي سابت زبي بقى وعمالة تقلع فالروب الي كانت لبسها على اللحم ولسى هنزل عيني لقيت كريم ورباب ملط الإثنين ورباب بتمص في زبر كريم فأنا لا ارادي كده رحت تكلمت بإستغراب
أنا: رباب!؟!
مريم: يوووه ده انت بجد بغل لسى مش فاهم حاجة بلاش تسأل بقى وخليك متمتع بقى وقوم اقف.
قومت أنا بقى وقفت وفي لحضة فكرت أني بجد حمار أنا لازم اتمتع الأول وبعدين حفكر في كل حاجة وقررت مش حتكلم تاني هنفذ الي هما عاوزينو بس ،قمت وقفت وراحت هي نامت على ضهرها ورفعت رجلها وفتحتها عالآخر وراح باين كسها الوردي العسل كان منضر ولا يمكن انسان في حياتي وبجد كس مشفتش زيو خالص خالص
مريم: تعرف تلحس الكس.
حركت أنا راسي بعلامة الرفض
مريم: طيب مش مشكلة ،تاعلو يا حيوانات انت وهي.
وفي لمح البصر كانو على ركبهم واحد عاليمين وواحد عالشمال ويبصو لمريم
مريم: جهزو كسي للزبر الفحل بسرعة.
راح كريم على طول نازل على كسها يلحسو ورباب مسكت زبي تمص فيه بالراحة وكان منضر خرافي الابن بيجهز كسمو لزبي يخترقها بجد المتعة عمال تزيد وترتفع كل ماقول ان دي اقصى درجة في المتعة بتجي متعة أكثر وأكثر وأنا كده سارح في بحر المتعة سألتني
مريم: أكيد بزبك الجبار ده نكت بنات قبل كده.
حركت راسي مرة تانية بإشارة الرفض
مريم: انت بتهزر مممم كل ده ومنكتش بيه ااه يخربيتك اااه طب عندك فكرة على النيك.
هزيت راسي بعلامة الموافقة المة دي
مريم: حلو اوي عايزة اتمتع اوي اليوم.
فجأة كريم راح رافع راسو وتف على كسها كثير ورباب تفت على زبي كثير وراح كريم ماسك زبي وقربو على فتحت كس امو وحطها عليها وحط ايدو على خصري وبدى يزقني وكانت مريم تتأوه بالراحة لحد مدخل راسو فراحت صوتت "ااااااه" بقوة أنا خفت ورحت ساحب نفسي وبسألها
أنا: انت بخ....
مريم:دخل زبرك فيا جامد يا حيوااااااان "بصوت عالي ومرعب".
راح كريم ماسك زبي تاني و دخلو في كسها تاني وقامت رباب توشوشلي في ودني
رباب:خليت راجل ومطلعش زبك تاني وخليها تتوجع أكثر كل متتوجع وتطلع صوت ده دليل أن متعتها أكثر فحاولت تخليها تعيط من المتعة.
وراحت رجعت على ركبها تاني وعمالة تراقب زبي ازاي يدخل بكس مريم وزي المرة الاولى دخل الراس بكسها وبعدين راح كريم ورباب مع بعض زقوتي جامد من وسطي وانغرس زبي كلو بكس مريم لحد البيضات وراحت مريم مصوتة جامد بس أنا في اللحضة دي كنت بقيت اخرس واطرش بقى مش قادر أقول اي كلمة ولا أسمع اي حاجة من المتعة بجد كأني بسبح في بحر من المتعة وكسها الساخن بعسلو بالع زبي بلع ورحت منغير مشعر بدخل واخرج في زبي بالراحة ومفيش دقيقتين وفجأة كل جسمي اتشنج وحسيت أن كل عروق جسمي الدم انحبس فيهم وكأن روحي عمالة تطلع ثواني بقى ورحت كبيت جو مريم وحسيت بجد كأن روحي طلعت من زبي على كس مريم ودي كانت بجد اقصى متعة وصلتها في حياتي كلها كنت حاسس أني طاير في السماء وببص تحتي بشوف الجنة بجد وأنا سارح في متعتي بسمع في مريم تكلمني
مريم: انت خلاص جبتهم لا لا يا روحي أنا لسى عايزة اتناك أكثر بص اوعى توقف نيك كمل نيك يا حبيبي.
وزي مهي خبرتني فأنا كملت نيك وتقريبا خمس دقايق وأنا سايح في المتعة راحت زقتني مريم من عليها بقوة لحد وقعت على الأرض وقامت فلقست بوضع الدوجي على اربعة وطلبت مني انيكها تاني وزي المرة الأولى حط كريم زبي بكس امو ورحت بنيك فيها وهي عمالة تتوحوح وتتوجع جامد وكريم راح قاعد قصدنا وبدء يحلب في زبو الي بقى كبير جداً وكان أبيض خالص ورباب كان جنبنا عمالة تضرب عشرة بكسها الاسمر واستمر الوضع لحد منزلت تاني وموقفتش نيك وكملت نيك وجبت حليبي مرة تانية جوة كس مريم تقريبا ربع ساعة على الوضع ده لحد متشنج جسم مريم تحتي خالص وراحت شخرت جامد وحسيت بحاجة دافية على زبي وراحت اترمت نامت عالارض كأنها داخت فأنا نزلت معها وكنت عاوز اكمل نيك بس هي قالت بصوت واطي خالص خالص
مريم: كفاية.
هنا نطت رباب سحبتني من فوقها وقومتني وراحت اجلستني على الكنبة وايدها على زبي وعمالة توشوش بطريقة حلوة خالص كأنها بتاكل في وداني
رباب: كفاية هي خلاص شبعت نيك مش قادرة أكثر بلاش تتعبها وتتعب نفسك وراحت نزلت تمص بزبي دقايق معدودة وبدأء جسمي يتشنج وحجيب للمرة الثالثة فقالت رباب موجهة كلامها لكريم
رباب: خلاص حيجيب.
فراح هو نط وهو ماسك زبو وعلى طول نام فوق امو وحشر زبو جوها ودخل وخرج مرتي وبعدين تأوه وعرفت أنو جاب جوة امو وهنا أنا خلاص كبيت كل لبني ببق رباب فسابت هي زبي الي بقى عامل زي العامود ولسى واقف وراحت بقها مليان لبن وبدءت تبوس فكريم وبتف ببقو لبني وبعدين نزلو يلحسو اللبن الي عمال ينزل من كس مريم ويتفو في بق بعض ويتبادل القبل ويبلعو اللبن لحد منضفو كسها خالص وكل ده ومريم كانت عاملة كأنها ميتة ولما نضفو كسها نطقت
مريم: ايوة كفاية كده.... كريم معيا عالحمام.
وقامت ومبصتليش خالص راحت هي وكريم الحمام وهنا بقيت أنا ورباب وحدينا خالص وزبي بدأء ينام
رباب: بص لما هما يخرجو احنا ندخل نستحمى بعديهم عشان مينفعش نبقى كده بعد النيك
أنا:لو أنا فحلم متفيقونيش أنا عايز المتعة بس وربنا مأنا فاهم حاجة
رباب: حتجي مريم تفهمك ولو هي مفهمتكش أنا بعديها بقلك كل حاجة ماشي.
واحنا كده خرجت مريم وكريم ودخلت أنا ورباب وراحت غسلتلي جسمي ونشفتني وأنا كأني فاقد الوعي مش فاهم حاجة طلعنا من الحمام لبست هدومي والجميع لبس هدومو ولا كأن حاجة حصلت وكل الي موجود ساكت
أنا: أنا آسف يا جماعة بس لا مؤاخذة يعني أنا مش فاهم أي حاجة معليش أي حد فيكم يفهمني بيحصل ايه
مريم: بص انت تمتعت والا لا
أنا:جامد
مريم:ونفسك تتمتع تاني والا لا
أنا:يعني طبعا
مريم:يبقى بلاش تسأل كثير بقى عشان أنا لسى عايزاك وأهم حاجة اوعى تقول كلمة من الي حصل لأي مخلوق
أنا:عيب يا مريم ده احنا رجالة
مريم:لا رجالة بجد دانا من مده طويلة موصلتش لرعشتي يا جدع..بصو بقى أنا دلوقتي لازم اروح وانت ابقى كل يوم تعالى هنا عشان أنا مش عارفة حرجع امتى
أنا:بجد!! يعني مينفعش ازرو خالي
مريم:يخربيتك يا ولى نسيت أنا عايزاك كل يوم تجي تزور خالك الصبح.. بقى ده كسي عايزة المتعة دي كل يوم
أنا: من عيني دي قبل دي
مريم: ماشي اروح أنا بقى.
قامت بقى مريم سلمت علينا وأخذت كريم ابنها وروحت وبقيت أنا ورباب وحدينا
أنا:ايه يا رباب ايه يا راباااب ايه يا رباااااب
رباب: بص يا فراس واللهي أنا مليش ذنب كلو من تحت راس مريم هي خطط لكل حاجة
أنا: طب متفهمني جرى ايه من الأول
رباب:بص في يوم اجت عندنا مريم وأنا كنت بهزر مع كريم فهي لاحضت ده تاني يوم اجت عندي وأنا لوحدي في البيت قعدت معيا كثير ومفيش أي حاجة واليوم الي بعدو نفس الكلام تالت يوم اجت هي وكريم وقعدو معيا كثير ومحصلش حاجة وكانت كل مرة تجي امي تلقيها معيا وتتشكرها انها بتونسني وفي يوم خبرتني اني حلوة وانها عايزة تجوزني لكريم وبقت بتكرر الكلام ده كثير حتى قدام ابنها وبقيت أنا وكريم نتكلم كثير وبقيت بحبو بقى وفي يوم اجى كريم وحدو مجتش معاه أمو وقعدنا ندردش شوية وحضر الشيطان بقى هو بس اداني بوسة وامو دخلت علينا كان ابن الجزمة ابنها سايب الباب مفتوح ومتفقين عليا وهددتني تخبر امي بس بشرط انها تجوزني كريم عرفي ومحدش يسمع وحصل فعلا جابت ورقة مضيتها أنا وكريم وخلتنا ندخل على بعض ومن وقتها كل يوم تجيب كريم يعمل معيا ويروح وبعدين راحت بتشاركنا هي كمان الفراش لحد ماليوم احنا بدينا وانت جيت فكانت سخنة اوي وخلتك انت كمان تشاركنا الفراش هي دي كل القصة.
أنا كنت فاتح بقي مش مستوعب كمية النجاسة والخبث من الست الي كنت بعتبرها رمز الاخلاق ولا اصل قادر استوعب الكلام الي بسمعو وام تشارك ابنها الفراش وكده فكنت فاتح بقي ومصدوم
رباب:**** مالك يا فارس متقولك كلمة
أنا: أنا مصدوم مش مستوعب اي حاجة
رباب: واللهي العضيم يا فارس هي دي القصة أنا مليش اي ذنب مريم هي السبب اوعى تفكر اني كده او كده
أنا: أنا مبفكرش فيك الا...
فجأة الباب فتحت وراحت خالتي داخلة علينا اول مبصتلي كأنها تصدمت مني وبقت مبلمة فيا
أنا:خالتو اهلين ازيك أنا بقالي كثير مستنيكي
منيرة:فارس اهلين يا ابني ازيك
أنا: بخير الحمد**** أنا جيت امطن عليك
منيرة: أنا الحمد**** يا ابني.
قمت أنا سلمت عليها وبستها وكانت ريتحها عرق خالص من شغل
منيرة: أنا آسفة أروح أغير هدومي واجي على طول .
دخلت خالتي اخذت شاور خفيف وغيرت هدومها ورباب كانت في المطبخ تجهز الغداء وأنا كنت لحالي في غرفة الانتظار دقايق واجت خالتي
منيرة:في ايه يا فارس العيلة تمام
أنا: كلهم بخير خالص وبيوصلولك سلامة وخاصة أبي.
هنا لونها اتغير ووشها تخطف وراحت تبص عالمطبخ كده واتكلمت بصوت توتر
منيرة:يسلمو انش**** اصل اصل مش من عوايدك تزورنا
أنا:عيب يا خالتو بس اليوم مروحتش الأرض راح بابا وقلي روح زور خالتك واطمن عليها.
كنت قاصد اذكر بابا في الكلام عشان اخليها تبادر في الموضوع بقى
منيرة:بص نتكلم في الموضوع ده بعدين مش كده البنت تسمعنا'بصوت هادي عالاخر'
أنا:مش قادر أصبر أكثر
منيرة:'بصوت واطي'مش قادر أيه هو ان... ايوة ايوة امك كمان وحشتني اوي'بصوت عادي'.
كده ودخلت رباب قعدت معنها
أنا:استأذن أنا بقى اديني اطمنت على خالتي وحروح
رباب:تروح فين ده العدا جاهز خلاص.
قعدت بقى اهور شوية واتعمد اذكر سيرة بابا كثير وكانت خالتي متوترة عالاخر اتغدينا مع بعض وطول الوقت بفكر حعمل ايه مع خالتي وقررت بما انو الولد بينيك فأمو فمفيش أي مانع انيك خالتي واريحها بدل بابا واربح كس تاني واتعلم النيك أكثر وأكث راحت رباب اخذت طعام لابوها عالارض وقعدت أنا وخالتي وحدينا
أنا:بصي بقى يا خالتو أنا مش عايز لف ودوران في قدامك بس حلين
منيرة:حلين؟حلين ايه
أنا: أنت عارفة أنا بتكلم على ليه
منيرة:بص يا فارس أنا كن....
أنا: بصي انت يا خالتو الحل الأول أقول كل حاجة لامي وخالي وزوحك
منيرة:لا ابوس ايدك يا واد اوعى تعمل كده حرام عليك
أنا:يبقى كده مفيش غير الحل الثاني
منيرة:ايه هو الحل الثاني
أنا:انت عارفة اني شاب مراهق والفترة دي مبشوفش من الاناث غير البهايم والغنم يعني وأنا شاب زي كل الشباب عايز شوية متعة بقى وبابا كبر وانت حلوة كده يمتعك شاب صغير
منيرة:يخرب بيتك يا واد انت تجننت انت سامع نفسك بتقول ايه
أنا: ومالو هو حلال مع ابويا وأنا لا
منيرة:يا ابني عيب الي بتقولو ده حرام يا فارس
أنا: ماشي ابقي فهمي اختك انك عملتي مع جوزها كل حاجة في الحلال
منيرة: ابوس اي....
أنا: بصي بصي بلاش تعملي معيا دور البريئة تعطي وكده أنا عارف كل حاجة فبلاش كده أفلام بصي أنا حكون حلو معاكي حديكي مهلة تفكير اسبوع كامل حتجيني لوحدك برضاك تخبرني وافقتي على انهي حل فيهم أو اذا كان في حل تاني معنديش مانع دلوقتي أنا مروح وفري كلام للاسبوع الجاي.
قمت من عندها مش مصدق نفسي ازاي اتجرأت وقلت كلام زي كده لانسان أنا في العادة مقدرش ارفع عيني فحد وكمان متفاجأ من رد فعل خالتي الي باين عليها الاستسلام التام،خلاص بقى روحت راجع البيت استوعب الي حصل معيا اليوم رحت طلعت الجبل وقعدت هناك لوحدي أفكر وافكر لحد معتمت الدنيا واخيرا قررت أنا ذنبي ايه أنا فحل وعايز انيك ميهمنيش مين تكون الست المهم انها تتناك بما أن الابن ناك امو وبيشوفها تتناك فأنا كمان حنيك أي ست اقدر اوصلها سواء من عيلتي او من برى عيلتي.
خلاص بقى رجعت البت واول مدخلت كان البيت كلهم يتابعو التلفزيون نطت فيحاء اجت تجري
فيحاء:يا حبيبي انت بخير
أنا:بخير الحمد****
فيحاء:كنت فيك بدور عليك من الصبح مش لقياك
أنا:كمت بتمشى مع اصحابي بصي أنا جعان
فيحاء:تعال المطبخ اجهزلك طعامك
أنا:ماشي اروح اغتسل واجي على طول.
رحت بقى غسلت حالتي وبعدين رحت المطبخ أكلت وخرجت
أنا:يلا تصبحو على خير يا جماعة
أمي:من دلوقتي حتنام
أنا:ايوة يا ماما انت عارفة أنا تعبان وعايز ارتاح
أمي:تعبان وطول اليوم مشفتش وشك بالبيت يا صايع
فيحاء:سيبي الواد بقى يا ماما قلك تعبان
أمي:انت تخرسي خالص والا هقوم اديك بالشبش
أبي:سيبي العيال بقى يا ولية.
هنا كلنا اتصدمنا أول مرة بابا يجي في صفي المهم رحت دخلت غرفتي زي العادة قلعت بالبوكسر بس واتغطيت باللحاف وكنت حنام بس الباب قرع وقبل مجاوب رحت فيحاء زقت الباب ودخلت
فيحاء:نمت يا دكر العيلة
أنا: أنا مش فاهمتو لازمتو ايه قرع الباب اذا تدخلي قبل مأتكلم
فيحاء:هو أنت ديما بتنق كده مزهقتش ..هههه اوعى اوعى كده
أنا:لا مش حينفع حنام
فيحاء:طيب اوعى كده شوية
أنا:مانا قلتلك حنام
فيحاء:يعم متوعى كده بقى بلا نوم بلا نيلة على دماغك'وراحت زقتني ونامت عندي وتغطت معيا بالحاف ورحت أنا حاضنها زي العادة وضهرها على صدري' ها يلا بقى احكيلي عملت ايه
أنا: ولا حاجة يعني قعدت شوية مع صحابي بس
فيحاء:امال ليه مش على بعضك
أنا:لا أنا عادي مفيش حاجة
فيحاء: طيب مين صحابك بقى الي قعدت معاهم
أنا:متعرفهمش
فيحاء:في صاحب من صحابك أنا معرفوش
أنا:متعرفهوش وبس عايز أنام بقى
فيحاء:ماشي زي مانت عايز.
سكت بقى فيحاء وقعدنا سكتين تقريبا دقيقة دقيقتين لحد مكلمتها
أنا: فيحاء
فيحاء:عيني
أنا:انت اختي
فيحاء:**** ايه الكلام ده طبعا
أنا:طب اذا خبرتك سر يموت هنا
فيحاء:من امتى كلامك بقولو لحد أنا
أنا:لا دي قصة مختلفة خالص أنا عملت عملة كبيرة
فيحاء:يخربيتك يا فارس اوعى تكون سرقت حاجة
أنا:لا لا سرقت ايه انت دي حاجة وحشة بس الحقيقة حلوة
فيحاء: يا ولى انطق بقى بلاش غلازة انت عملت ايه أنا ابتديت اخاف
أنا:طيب أنا حقلك عشان مقدرش اخبي عنك حاجة بس توعديني بلاش أي تعليقات
فيحاء:يووووه اوعدك يا فارس انت انتطق بس
أنا: ماشي،انا اليوم روحت عشان ازور خالتي منيرة وحشتني فملقيتهاش هناك وفتحتلي رباب الباب و
فيحاء:اوعى تكون عملت حاجة للبنت يا موكوس
أنا:لو هتقاطعيني كده بلاش اكمل اتفقنا بلاش تعليقات
فيحاء:طيب سكت اهو
أنا:فتحتلي رباب الباب ودخلت قعدت لقيت كريم وامو مريم قعدنا ندردش ومريم كان لابسة لبس عريان اوي دي كل حاجة من جسمها باينة
فيحاء:كل حاجة من جسمها باينة ازاي يعني
أنا:اه واللهي كانت لابسة لبس شفاف اوي اوي حتى أن المنطقة دي ودي 'وحطيت ايدي على كسها وبززها' كانت باينة كأنها ولا لبسة حاجة
فيحاء:اه طيب وبعدين
أنا:فأنا الحقيقة اتصدمت من المنضر ده وبقيت مبلم معاه عالاخر ومش عارف حصلي
فيحاء:**** يا ولى عيب دي مرات خالك انت بت...
أنا: أصبري على رزقك بقى،فلما أنا بقيت مبلم فيها ومش عارف حصلي ايه وهي لاحضت ده ولمحت فأنا مبقاش قادر استحمل واستأذنت اروح الحملم
فيحاء:يا صايييع فضحتنا قدام مرات خالك اوعى تكون عملت معها حاجة كده او كده خالك مش حيرحمك يا ولى
أنا:فضيحة ههههههه ماهو لسى الفضايخ حتبدى بقى،المهم لما استأذنت اصرت مريم أنو كريم يروح معيا الحمام ورحنا مع بعض وكنت حدخل بس الواد مسكني وخبرني انو عارف اني ببص لامو بنضرة وحشة وانو ممكن يخبرها
فيحاء:يا فضحتي يا فضحتي دي بقت مصيبة بقى
أنا:ماهي ابدت دلوقتي المصيبة اعتذرتلو فقلي مش حقبل اعتذارك الا بشرط ندخل مع بعض الحمام مع بعض ونتبول مع بعض
فيحاء:اي القرف الي انت بتقولو ده
أنا:ايوة وأنا اخوكي كنت خايف من الفضيحة فرحت وافقت واتبولنا ورجعنا بقى كنت حروح بس مريم مسكت فيا ابقى معاهم شوية
فيحاء:بس لحضة هو عارف انك بصيت لامو بصة وحشة ومقلش حاجة وطلب الطلب الغريب ده ليه
أنا: وأنا شعرفني المهم قعدت معهم ومريم كانت تستفسر سبب تأخرنا وابنها خبرها أني تعبان راحت هي تسألي ومالي فكريم جوبها بكل برود وحرفيا "لا مفيش يا امي ده فارس تعبان عشان هو هايج عليكي اوي"
فيحاء:ايه!!!
أنا: رحت أنا رافع ايدي ولطمو على وشو وجامد وهنا بقى مريم بقت زعلانة عالاخر
فيحاء: يا مصيبتك يا فارس معندها حق تزعل المرى انت كده جبت اخرتك بايدك
أنا:انت فكرك زعلانة على ايه
فيحاء:عشان بصيتلها بصة وحشة
أنا: لا ياختي مكنتش عندها مشكلة مع القصة دي خالص كانت زعلانة عشان أنا ضربت كريم
فيحاء:ايه؟؟
أنا:بقيت أنا اتحايل عليها بقى عشان تسامحني ووفقت بس بشرط
فيحاء:وكان ايه الشرط
أنا:اقلك ومتتصدميش
فيحاء:لا خلاص أنا اتصدمت وخلاص من الكلام الي سعمتو حيكون ايه أكثر من كده
أنا: طيب شرطها كان اني اقلع ملط
فيحاء: ايه!! لحضة لحضة اوعى يكونو عملولك حاجة يا ولى
أنا:قلعت بقى وفكرك حصل اي بعد كده
فيحاء: مش عارفة ،حصل ايه
أنا: نمت مع مريم كأنها مراتي.
هنا كأن في كهرباء لسعتها وراحطت ناطط من قدامي ووقت على رجلها وزعقتلي جامد
فيحاء: أنت تجننت انت سامع نفسك بتقول ايه
أنا:هشش وطي صوتك اهلك يسمعو
فيحاء: أنت بتهزر صح أنت أكيد معملتش حاجة كده
أنا:هحزر في موضوع زي ده
فيحاء:يخربيتك انت عارف حجم المصيبة الي أنت عملتها يا فارس
أنا:طب تعالي اكملك باقي القصة بقى
فيحاء: أبداً أنا مش حأجي ناحيتك تاني يا وسخ
أنا:واللهي ماهو ذنبي هي السبب في كل حاجة
فيحاء:يخربيتك يخربيتك يخربيتك يا مجنون"وقعدت على حافة السرير عند رجلي طيب طيب ورباب وكريم كانو فين
أنا:كانو معنا
فيحاء:معاكو فيه **** ياخدك يا واطي
أنا:معنا في نفس الاوضة اصلهم متعودين
فيحاء: متعودين على ايه ايه القرف الي أنت بتقولو ده
أنا:مانا قلتلك تعالي اكملك الحكاية وانت مش عاوزة.
وقمت عاوز اجيبها بس هي نطت بعيد وقالتلي بصوت كلو تهديد
فيحاء: اوعى تلمسني تاني يا وسخ انت.
وخرجت على طول أنا الحقيقة اتفجأة من ردت فعلها خالص أنا كنت حكيلها حجات شبه كده في الماضي ومكنتش تزعل خالص بس اليوم هي زعلت اوي اوي كنت مطمن إنها مش هتخبر حد بالقصة لاني بعرفها اوي بس الحقيقة زعلت خالص وكنت هلكان وعايز بس مقدرتش أنا بزعل جامد لما أشوف اختي زعلانة فما بالك أكون أنا السبب في زعلها،المهم قعدت كده دقايق كثيرة لحد مأخيرا غلبني النوم ونمت.
تاني يوم الصبح من قمت الفجر بقى وأنا الي كنت بصحى آخر حد في العيلة على صوت اختي فيحاء المهم قعدت مستلقي كثير بفكر فالي حصل امبارحة مش عارف كم مرة من الوقت حتى سمعت الباب بيدق كنت فكرها فيحاء وحتدخل زي العادة بس الباب دق تاني وثالث لحد متكلم أنا وكانت أختي هدى بتخبرني أن الفطور جاهز وانهم مستنيني قمت غسلت ووشي وواول مدخلت المطبخ صحبت عالجميع وجاوبني الا فيحاء دي حتى قامت خرجت برى المطبخ خالص نزلت دماغي متخاذل ورحت قعدت مكاني بصمت وابتديت آكل
امي:في ايه، مالك انت واختك قالبين خلقتكم على الصبح
أنا: انهي اخت فيهم
امي:انت حتستعبط
أنا:قصدك فيحاء مش عارف بس أنا بطني وجعاني شوية من امبارحة عشان كده مش على بعضني
أمي: اليوم كمان بطنك وجعاك **** في ايه يا واد
أنا:مش عارف يما يمكن أكلت حاجة كده والا كده
أمي: طيب نروح المشفى
أنا:لا لا أنا اتحسنت عن امبارحة وبعدين اشرب حجات كده واتحسن وابقى
أمي:ماشي
بابا: طيب يعني متڨدرش تروح معيا الأرض
أنا:لا مأقدرش على شغل الأرض بس حاخذ الغنم ارعاهم في الجبل
امي: لو تعبان متروحش مكان أنا حتصرف
أنا:لا تمام تمام
أمي:ماشي.
كملنا فطارنا بقى وراح بابا الارض هو وامي وأنا استنيت عفاف تعملي حاجة خفيفة كده اكلها بعدبن لاني مكنتش ناوي ارجع البيت الا متأخر المهم اخذت قزازة مية وفطار وندهت الغنم وفضلت ارعى الغنم وكان كل تفكيري مع مرات خالتي والي شفتو معها أولا،، وفيحاء ثانيا المهم مرة يوم كامل وكان دماغي هيفرقع من التفكير ولما خلاص بداءت الدنيا تعتم ندهت الغنم وروحت البيت تعشيت والمرادي فيحاء كانت موجودة بس عينها مترفعتش من الطربيزة مالمهم كملت العشى ورحت غرفتي زي العادة ،فضلت نايم شوية لحد مالنعاس بداء يزورني وخلاص كنت حنام بس فجأة الباب فتح براحة خالص وبصتلي فيحاء وكان دماغها بس باين فضلنا نبص لبعض منغير كلام وبعدين خذت خطوتين جوة الغرفة وقفلت الباب واجت ناحيت السرير بالراحة وقعدت على قرن السرير تحت عند رجلي وكل ده ولا حد فينا نطق بكلمة تقريبا 5 دقائق ونحن كده لحد مأنا بادرت بالكلام او بالاحرى بادرت بالافعال
 
  • عجبني
التفاعلات: meedo32, magdymagmag, Alfr3on Aozores و 8 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميل بس لا تجعل من بطل ديوث على محارمه
 
  • عجبني
التفاعلات: MxOUSSAMA و shahy
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%